Vill du utvecklas inom administration och kundservice? Nu finns möjligheten att starta din karriär hos Telia i Luleå! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar över sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett ledande företag inom IT och telekommunikation som hjälper både privatpersoner och företag att kommunicera smidigt, effektivt och hållbart. Med en stark närvaro i sju länder och omkring 21 000 medarbetare – varav cirka 4 700 i Sverige – erbjuder Telia uppkoppling i några av världens bästa nät. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i toppklass, och just nu moderniserar Telia mobilnätet med förbättrat 4G och utbyggnad av 5G. Genom att driva digitalisering och investera i framtidens teknik bidrar Telia till ett mer uppkopplat och hållbart samhälle. Digitaliseringen skapar nya möjligheter att kommunicera och dela information – oavsett tid och plats. Telia tillhandahåller den digitala grund som får företag, samhällen och människor att mötas och utvecklas. Välkommen till Telia – för bättre nät och bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I den här rollen ansvarar du för att hantera och registrera kundbeställningar i flera system. Du administrerar en variation av privatkundsorder och ser till att alla uppgifter registreras korrekt. Du kommer även att hantera felregistreringar och avvikelser, med målet att lösa dessa ärenden och hålla både kunder och kollegor uppdaterade. Arbetet innebär också regelbunden kontakt med kollegor, och du blir en del av ett team som samarbetar för att hitta effektiva lösningar och säkerställa positiva kundupplevelser. Vid anställningens början får du en omfattande introduktion och utbildning för att du ska känna dig trygg i din nya roll. Du kommer också att få kontinuerligt stöd och feedback från både din närmaste chef på Telia och Bravura, för att hjälpa dig växa och bredda din kompetens över tid. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Support kring ärenden via telefon och chatt • Samarbete med kollegor Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du är engagerad och strävar efter att leverera hög service och nöjda kunder. Du har en god kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt, eftersom du kommer att hantera många olika kontaktytor. Rollen kräver att du är självgående, tar egna initiativ och har förmågan att anpassa dig efter föränderliga situationer och arbetsuppgifter. Du arbetar i ett team där samarbete och ömsesidigt stöd är centralt, och därför ser vi att du är en lagspelare som trivs med att samarbeta och bidra till gruppens gemensamma mål. Övrig information Start: 2 juni Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-05-10. #Nextgen
Vill du utvecklas inom administration och kundservice? Nu finns möjligheten att starta din karriär hos Telia i Sundsvall! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar över sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett ledande företag inom IT och telekommunikation som hjälper både privatpersoner och företag att kommunicera smidigt, effektivt och hållbart. Med en stark närvaro i sju länder och omkring 21 000 medarbetare – varav cirka 4 700 i Sverige – erbjuder Telia uppkoppling i några av världens bästa nät. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i toppklass, och just nu moderniserar Telia mobilnätet med förbättrat 4G och utbyggnad av 5G. Genom att driva digitalisering och investera i framtidens teknik bidrar Telia till ett mer uppkopplat och hållbart samhälle. Digitaliseringen skapar nya möjligheter att kommunicera och dela information – oavsett tid och plats. Telia tillhandahåller den digitala grund som får företag, samhällen och människor att mötas och utvecklas. Välkommen till Telia – för bättre nät och bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I den här rollen ansvarar du för att hantera och registrera kundbeställningar i flera system. Du administrerar en variation av privatkundsorder och ser till att alla uppgifter registreras korrekt. Du kommer även att hantera felregistreringar och avvikelser, med målet att lösa dessa ärenden och hålla både kunder och kollegor uppdaterade. Arbetet innebär också regelbunden kontakt med kollegor, och du blir en del av ett team som samarbetar för att hitta effektiva lösningar och säkerställa positiva kundupplevelser. Vid anställningens början får du en omfattande introduktion och utbildning för att du ska känna dig trygg i din nya roll. Du kommer också att få kontinuerligt stöd och feedback från både din närmaste chef på Telia och Bravura, för att hjälpa dig växa och bredda din kompetens över tid. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Support kring ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du är engagerad och strävar efter att leverera hög service och nöjda kunder. Du har en god kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt, eftersom du kommer att hantera många olika kontaktytor. Rollen kräver att du är självgående, tar egna initiativ och har förmågan att anpassa dig efter föränderliga situationer och arbetsuppgifter. Du arbetar i ett team där samarbete och ömsesidigt stöd är centralt, och därför ser vi att du är en lagspelare som trivs med att samarbeta och bidra till gruppens gemensamma mål. Övrig information Start: 2 juni Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-05-10. #Nextgen
Är du serviceinriktad, trivs i ett högt tempo och söker en varierad arbetsdag? Vi söker dig som är intresserad av att bli matchad mot spännande uppdrag inom kundservice och kundtjänst efter sommaren! Om företaget Bravura söker för våra kunders räkning just nu ett antal medarbetare inom kundservice. Vi söker dig som är strukturerad och ansvarstagande med arbetslivserfarenhet av liknande uppgifter. Våra kunder är företag inom olika branscher, med placering i Växjö. Är du den vi söker är du välkommen att skicka in din ansökan så hjälper vi dig att matcha din profil med aktuella tjänster. Arbetsuppgifter Som kundtjänstmedarbetare är ditt huvudsakliga ansvar att supportera företagets kunder via telefon och mail. Förutom att ge bästa möjliga service är problemlösning och efterföljande administration och koordinering också en daglig del av ditt arbete. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning God datorvana Svenska och engelska i tal och skrift Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice eller andra kundnära roller Vi söker dig som har hög servicekänsla och en vilja att alltid sätta kunden i fokus. Tack vare ditt strukturerade arbetssätt har du förmågan att prioritera bland uppgifter och hålla ordning även i högt tempo. Du har en positiv attityd och lätt för att samarbeta med andra, även om du också driver ett självständigt arbete. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Har du erfarenhet inom service och vill utvecklas vidare inom området på ett av nordens ledande IT-företag? Motiveras du även utav att ha breda kontaktytor och att ge förstklassig service? Vi erbjuder dig ett spännande uppdrag med goda möjligheter till internutveckling. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid fram till hösten 2025. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är ett en del av en större koncern som är marknadsledande i Norden och Baltikum inom IT-infrastruktur. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i Växjö, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för att ge en god service. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. Arbetsuppgifter I rollen som kundserviceagent ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och att ge en förstklassig service. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Initialt erbjuds du en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett team där ni tillsammans arbetar för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasieutbildning Tidigare arbetslivserfarenhet inom service och kundkontakt Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Med detta sagt har du även en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning. Vidare trivs du med högt tempo i arbetet och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Övrig information Start: Omgående Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Har du erfarenhet som låstekniker och är redo för nya utmaningar? Trivs du med att arbeta lösningsorienterad och hantera flera kontaktytor? Vill du dessutom arbeta på ett företag som främjar en god arbetsmiljö? Då är rollen som låstekniker på SafeTeam rätt för dig! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos SafeTeam. Om företaget SafeTeam erbjuder säkerhetslösningar för flerbostadshus, företag och offentliga fastigheter. De arbetar med allt från lås, inbrottsskydd och passersystem till larm, kameraövervakning och dörrautomatik – och har kompetensen att både utforma, installera och underhålla avancerade säkerhetssystem. Med över 50 års erfarenhet i branschen kombinerar SafeTeam gedigen kunskap med ett starkt framtidsfokus. SafeTeam är övertygade om att man gör sitt bästa när man trivs – därför lägger företaget stort fokus på arbetsmiljö och gemenskap och en kultur som genomsyras av företagets värdeord: Schyssta, Servicefokuserade och Säkra. Idag har företaget cirka 200 medarbetare runt om i landet. I Linköping arbetar du tillsammans med tio kollegor i ett team som präglas av samarbete, laganda och en familjär atmosfär – där man hjälper varandra och har roligt på jobbet. Arbetsuppgifter Som låstekniker på SafeTeam arbetar du med installation, montering och service av olika typer av lås, beslag och dörrstängare. Arbetet omfattar även elektromekaniska låsenheter, dörrautomatik, infällningar, långborrningar samt felsökning och reparation vid serviceuppdrag. Du möter dagligen kunder ute på fältet och är därmed en viktig representant för SafeTeam. Tjänsten utgår från kontoret i Linköping och omfattar uppdrag inom ett område med cirka 1,5 timmes radie från kontoret, vilket innebär att resor med bil är en naturlig del av arbetsdagen. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Tidigare erfarenhet av att arbeta som låstekniker eller motsvarande B-körkort Flytande kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift För att trivas i rollen som låstekniker är du kommunikativ, serviceinriktad och tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter samt ser till att utförandet blir bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Din kommunikativa förmåga gör att du kan förklara komplexa frågor på ett tydligt och förståeligt sätt, bygga starka relationer och skapa en positiv arbetsmiljö. Du är ordningsam och har ett strukturerat arbetssätt som gör att du kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus eller kvalitet. Du är framåtblickande och engagerad i att utvecklas tillsammans med företaget och dina kollegor, och du är alltid beredd att bidra till gemensamma framgångar. Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Linköping, Mjärdevi Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Är du student, flytande i norska och letar efter ett meriterande extra- samt sommarjobb vid sidan av studierna? Vi söker nu norsktalande kundtjänstmedarbetare till ett väletablerat finansbolag där du får värdefull erfarenhet av finansiella tjänster, kundkontakt och administrativa processer. Låter det som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget. Du arbetar deltid under vår och höst med möjlighet till heltid under cirka 6–8 veckor under sommaren. Passen är i regel under dagtid måndag–fredag men över tid kommer även kvälls- samt helgpass vara tillgängliga. Vi söker norsktalande studenter till två olika team inom kundtjänst hos företaget. Om företaget Företaget är ett snabbt växande kreditmarknadsbolag som fokuserar på att erbjuda finansiella tjänster till både konsumenter och småföretag i Norden. Verksamheten är specialiserad på kreditkort, konsumentlån och finansiering för små- och medelstora tillväxtföretag. Med ett starkt fokus på att leverera en smidig kundupplevelse – både digitalt och personligt – är företaget aktivt på marknaderna i Sverige, Norge och Finland. Som studentmedarbetare hos företaget får du vara en del av en stark och inspirerande företagskultur. Du får utvecklas inom många delar av ekonomi och finans vilket ger dig riktigt fina jobbmöjligheter för framtiden. Arbetsuppgifter I rollen som norsktalande kundtjänstmedarbetare hos företaget ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Typiska ärenden du hanterar berör frågor om fakturering, lån, bedrägeri och utmaningar för kunder att betala sina fodringar. Frågorna är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Utöver kontakten med kund arbetar du administrativt i olika system där du registrerar varje ärende på ett noga och strukturerat sätt. Du arbetar både mot svenska och norska marknaden där du krävs vara bekväm med att kommunicera via telefon och mail med norska och svenska kunder. Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett nordiskt team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Pågående eftergymnasiala studier med fördel inom ekonomi/finans • Arbetserfarenhet inom service med fördel inom kundtjänst eller arbete med telefon som verktyg • Mycket goda kunskaper i norska samt goda kunskaper i svenska och engelska • God data- och systemvana För att passa i rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du är en serviceinriktad person som tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är nyfiken, självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, är noggrann och har förmåga att skapa och hålla struktur i ditt arbete. Vidare söker vi dig som har en positiv inställning till att komma till jobbet och som trivs med att arbeta både självständigt och i team. Övrig information Start: Maj Plats: Stockholm Lön: Timlön enligt överenskommelse #Nextgen
Är du en noggrann och serviceinriktad person med ett stort tekniskt intresse? Som reservdelsansvarig på TM Recycling får du en varierad och ansvarsfull tjänst där det finns goda utvecklingsmöjligheter. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos TM Recycling. Om företaget TM Recycling är ett företag med lång erfarenhet inom maskinreparation och service. Företaget är specialiserat på maskinunderhåll och samarbetar nära sina kunder för att leverera hållbara lösningar inom områden som återvinning, biobränsle, flistransport och skogsåkeri. Som auktoriserad återförsäljare av ledande varumärken som HAAS Recycling och JENZ, strävar TM Recycling efter att bygga långsiktiga partnerskap som både tillgodoser kundernas specifika behov och överträffar deras förväntningar. Arbetsuppgifter I rollen som reservdelsansvarig på TM Recycling har du en viktig roll i verksamheten. Du arbetar i en bred och varierande roll, där dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar daglig kundkontakt samt hantering av beställningar, leveranser och lagerhantering. Arbetet sker i nära samarbete med interna kollegor, där en hjälpsam atmosfär och en stark teamkänsla präglar arbetsmiljön. Några av dina arbetsuppgifter är: Sköta kommunikation med kunder och leverantörer via telefon och mejl. Registrera och hantera kundorder samt följa upp och säkerställa leveranser. Sköta in- och utleveranser. Plocka, packa och skicka reservdelar. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Du har ett starkt tekniskt intresse Du pratar och skriver obehindrat på svenska och engelska, och kunskaper i tyska är meriterande. Du har god datavana och erfarenhet av att arbeta i olika system Du är en serviceinriktad och social person som trivs med att ha mycket kundkontakt, både via telefon och mejl. Med ett noggrant och strukturerat arbetssätt tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och arbetar självständigt. Du har en flexibel inställning och en god förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt i en dynamisk miljö. Din lösningsorienterade approach gör att du ser möjligheter till merförsäljning genom att identifiera kundens behov, samtidigt som du har lätt för att bygga och underhålla relationer med både kunder och kollegor. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Tingsryd Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Har du arbetat några år med nykundsbearbetning och känner att det är dags att ta dig an ett större ansvar? Är dina största motivationsfaktorer att dra in nya och stora affärer samtidigt som du bygger upp långsiktiga kundrelationer? Isåfall är du rätt person för Energifabriken där du får ta ansvar för att starta upp och driva ett helt nytt koncept med möjlighet till stort ansvar på sikt. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Energifabriken. Om företaget Energifabrikengruppen är en producent och distributör specialiserad på förnybara bränslen med en starkt förankrad vision om att öka tempot i omställningen och göra det enkelt att välja förnybart. Deras kunder finns i hela Sverige och verkar främst inom transportbranschen, energibranschen och inom den marina sektorn.Energifabriken är en ägarledd koncern med starka värderingar som personlighet, ärlighet, enkelhet och gedigen kunskap om bränslen, råvaror och klimatfrågor. Inom koncernen finns även bolag som arbetar med elektrifieringslösningar och biooljor. Koncernen omsätter idag ca 2,4 miljarder kr och har kontor i Linköping, Lund, Göteborg, Karlshamn, Gävle, Vadstena och Fredrikstad i Norge. Till försäljningsorganisationen i Sverige söker de en driven säljare som får en unik position att starta upp och driva ett helt nytt koncept som bidrar till Sveriges hållbarhetsarbete. Arbetsuppgifter Som Sales Account Specialist ansvarar du för att starta upp och driva ett helt nytt koncept som hjälper företagskunder att nå sina hållbarhetsmål utan att själva behöva hantera sitt bränsle. Tjänsten du ska etablera på marknaden heter CarbonGo och erbjuder klimatnytta genom certifikat för förnybara bränslen. Försäljningsprocessen äger du från start till mål, från att identifiera potentiella kunder som är redo för klimatsmarta lösningar, till att stänga nya affärer och vidareutveckla både konceptet och dina kundrelationer. På sikt finns potential att ta ett större ansvar för dina kundkonton. För att lyckas i rollen krävs ett stort inre driv och självledarskap, samt förmågan att skapa förtroende hos högt uppsatta beställare. Rollen inkluderar att delta på branschmässor och andra relevanta evenemang för att knyta nya kontakter och presentera konceptet. Du tillhör ett team om sju andra säljare och samarbetar tätt ihop med övriga avdelningar i organisationen. Vid start erbjuds du en gedigen introduktion om Energifabriken och tjänsten CarbonGo, vilket ger dig förutsättningar att lyckas i rollen. Enstaka resor i månaden förekommer men utgångspunkten är på kontoret i Lund. • Ansvar för att etablera det nya konceptet CarbonGo genom nykundsbearbetning • Bearbeta större företag samt hantera komplexa och långa säljprocesser • Ansvar för avslut och vidareutveckling av koncept och kundsamarbeten Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper 3-4 års arbetslivserfarenhet från B2B-försäljning inom tjänster eller koncept Meriterande med eftergymnasial utbildning inom relevant område Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt B-körkort Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och din potential. För att du ska trivas i rollen som Account Sales Specialist ser vi att du är affärsdriven och motiveras av att se tydliga resultat på ditt arbete, och arbetar hårt för att uppnå dem. Du trivs med att bygga långsiktiga relationer, vilket du visar med din förmåga att agera rådgivande i kunddialogen och göra det lilla extra. Du älskar att nätverka, har en god social förmåga och drivs av att skapa nya kontakter. Därtill tar du stort ägandeskap för ditt eget lärande, och driver ditt eget arbete framåt. För dig är det viktigt att hålla allt du lovar, och värdesätter lojalitet hos både dig själv och hos andra, samt känner ett långsiktigt engagemang till företaget. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Lund Lön: Fast lön + bonus Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Studerar du på högskola och vill ha ett meriterande extrajobb inom rekrytering och försäljning? Nu söker vi på Bravura i Stockholm en driven student som vill få värdefulla erfarenheter från affärsvärlden – samtidigt som du stöttar vårt team av rekryterare och säljare i det dagliga arbetet. Om rollenSom administratör hos oss får du jobba i en varierad roll där du arbetar nära både våra rekryterare och våra seniora säljare. Du blir en viktig del i vår vardag och du är med och bidrar till vår affär och tillväxt. Din arbetsdag kommer att bestå av olika uppgifter inom både rekrytering och försäljning. Några exempel på arbetsuppgifter: Inom rekrytering: Söka och kontakta potentiella kandidater Granska ansökningar och göra CV-urval Genomföra telefonintervjuer och referenstagningar Inom försäljning: Prospektering och hantering av kunddata i CRM-system Sammanställa referenscase Administrativt stöd i upphandlingar och offertarbete Boka uppföljningsmöten Det här är ett perfekt extrajobb för dig som vill skaffa dig relevant arbetslivserfarenhet och bygga ett professionellt nätverk – samtidigt som du pluggar. Hos oss får du dessutom chansen att växa in i en större roll längre fram om du vill. Vi söker dig som: Studerar på högskola eller universitet på heltid, med minst ett år kvar till examen Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Tidigare erfarenhet från service eller försäljning är ett plus – men inget krav Vi tror att du är en person som tar egna initiativ, är strukturerad i ditt arbete och tycker om att samarbeta. Du har en nyfikenhet för företagande och människor, och en vilja att lära dig mer. Om Bravura Vi jobbar med rekrytering och bemanning inom tjänstemannaområdet, men framför allt jobbar vi med människor. Vårt uppdrag är att matcha rätt personer med rätt företag – och hjälpa dem att utvecklas. Hos oss gäller "employees first – clients second". Genom att fokusera på våra medarbetare vet vi att vi skapar värde för både kunder och kandidater. Som anställd får du ta del av bland annat träning på arbetstid, hälsocoaching, inspirationsföreläsningar, resor och mycket mer. Våra värdeordFlit – Vi har driv, ambition och gör alltid det lilla extra. Lyhördhet – Vi är nyfikna, engagerade och ser oss som en del av laget. Mod – Vi vågar tänka nytt, gå egna vägar och lära av våra misstag. Rekryteringsprocessen1. Urval – Vi granskar din ansökan och matchar mot krav och potential. 2. Intervjuer – Först en telefonavstämning, sedan intervjuer med oss och din framtida chef. 3. Återkoppling – Vi håller dig uppdaterad hela vägen, oavsett utgång. ÖvrigtStart: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Fast timlön Omfattning: 1-3 dagar per vecka Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig! Vill du se mer av vår vardag? Följ @joinbravura på Instagram!
Har du ett stort intresse för teknik och vill spela en nyckelroll i en internationell och dynamisk säljorganisation? Brinner du för att identifiera nya affärsmöjligheter och skapa långvariga kundrelationer? Då är du personen vi söker! Om företaget Aerzen Rental är ett dotterbolag till Aerzener Mashinenfabrik och erbjuder marknadens bästa oljefria blåsmaskiner och kompressorer samt skräddarsydda tekniska lösningar. Aerzen Rental är en fristående organisation och verkar i flera olika europeiska länder, med produkter som täcker hela tryckområdet från vakuum (300mbar abs) till tryckluft (10barg). Genom sin starka närvaro och lokala verksamheter över hela Europa säkerställer Aerzen Rental högkvalitativ service och uthyrningslager som tillgodoser kundernas behov vid planerat underhåll, tester och nödsituationer. Som Rental Area Manager Scandinavia kommer du att vara baserad i Kungälv, norr om Göteborg, och arbeta som en del av ett internationellt team. Resor inom Skandinavien är en del av tjänsten, och du erbjuds därför en företagsbil. Du kommer att ha daglig kontakt med dina kollegor i Nederländerna via telefon och e-post. Arbetsuppgifter Som Rental Area Manager för Skandinavien ansvarar du för att ge kunder specialistråd om användning av Aerzen Rentals uthyrningsprodukter och relaterade tjänster. Du förväntas snabbt sätta dig in i kundernas arbetsmetoder och behov för att effektivt hantera tekniska utmaningar och lösa eventuella problem. Arbetsuppgifterna omfattar även prospektering av nya kunder och marknader samtidigt som du hanterar den befintliga kundbasen. Du följer interna processer och säkerställer en smidig överföring av kontrakt till den interna försäljningsavdelningen i Nederländerna. Du behöver vara tillgänglig, självgående och van vid att organisera din egen tid, samtidigt som du är beredd att resa inom din region. Dessutom underlättar du arbetet för tekniker på plats hos kund och löser tekniska problem med stöd från Aerzens Rentals tekniska specialister. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår även följande: • Utveckla och implementera försäljningsplaner för din region • Prospektera nya kunder och marknader samt hantera den befintliga kundbasen • Etablera och följa upp på offerter, förhandlingar och kontraktsgenomföranden • Definiera och genomföra marknadsplanen för din region Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gedigen arbetslivserfarenhet inom försäljning samt vana av att bygga långsiktiga kundrelationer • Teknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet • Meriterande med erfarenhet inom uthyrningsbranschen • Obehindrad i svenska och engelska, muntligt som skriftligt • B-körkort Vi söker dig med stort tekniskt intresse och en problemlösande inställning. Som person är du social och serviceminded, vilket innebär att du trivs i kundorienterade miljöer. Din förmåga att vara flexibel gör att du trivs i en dynamisk och förändringsbenägen miljö. Med nyfikenhet söker du kontinuerligt nya lösningar och förbättringar. Du samarbetar lätt med andra och använder din systemvana för att effektivt stödja både kunder och team. Din envishet driver dig till att alltid uppnå bästa möjliga resultat, även vid utmanande perioder. Du har hög affärsförståelse och ditt strategiska tänk kommer naturligt för dig. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Kungälv, Göteborg (Resor i tjänsten förekommer) Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Aerzen Scandinavia. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Välj ett jobb för att visa detaljer