Snickare / Montör till Karossan
Bravura Sverige AB
Fordonsmontörer

Har du erfarenhet av snickeri och montering? Är du kreativ och gillar att hitta egna lösningar? Hos Karossan erbjuds du en utvecklande roll i ett team som präglas av gemenskap och energi. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Karossan. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Karossan Invest AB är idag en av landets ledande specialister på bilinredningar och byggnationer. De utför alla slags montage, svets-, plåt-, plast- och lackarbeten samt elinstallationer. Företaget startade 1944 som ett snickeri med Scania som största kund – man byggde helt enkelt lastbilshytter i trä. I takt med att bilindustrin gick framåt utvecklades också Karossan. Fler kunder har tillkommit och uppdragen har blivit bredare och mer komplicerade. På Karossan arbetar idag cirka 30 personer med verksamheten förlagd i Södertälje. De flesta uppdragen får dem genom återförsäljare eller generalagenter. Bland deras kunder finns Mercedes, Försvaret, Polisen, Relacom, Räddningstjänsten, svenska Volkswagen, Sveriges Television och Telia. Arbetsuppgifter Som snickare hos Karossan arbetar du med anpassning och montering av bilinredningar och specialbyggnationer. Arbetsuppgifterna är varierande och kräver både noggrannhet och kreativ problemlösning. Utöver snickeriarbetet kommer du även att hjälpa till med montering och andra relaterade uppgifter, vilket innebär att du jobbar brett inom produktionen. Dina arbetstider är måndag till fredag, 06:30–15:45, och på fredagar 06:30–14:20. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasial utbildning, meriterande med inriktning mot bygg • Erfarenhet av snickeri, montering eller liknande praktiskt arbete • Du talar och skriver obehindrat på svenska Vi söker dig som är noggrann, kreativ och har ett öga för detaljer. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team och har en god förmåga att lösa problem. Rollen kräver att du kan arbeta under tidspress och samtidigt hålla en hög kvalitet på ditt arbete. Övrig information Start: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Södertälje Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

88 dagar sedan
Sista ansökan:
20 september 2025
Säkerhetstekniker/Servicetekniker till Larm & Signalteknik
Bravura Sverige AB
Installations- och serviceelektriker

Har du gedigen erfarenhet som tekniker inom säkerhetsbranschen och vill ha ett flexibelt och varierande arbete där du får ta stort eget ansvar? Trivs du med att lösa tekniska problem och bidra till trygghet för företag och organisationer? Nu har du chansen att bli en del av det expansiva och innovativa säkerhetsföretaget Larm & Signalteknik i Östersund! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du anställs direkt hos Larm & Signalteknik. Om företaget Larm & Signalteknik AB grundades 1991 och är specialiserade på säkerhetssystem såsom brandlarm, inbrottslarm, passersystem och kameraövervakning. Med över 30 års erfarenhet och en ständig strävan att ligga i teknisk framkant levererar de marknadsledande lösningar till företag, kommuner och andra organisationer. Företaget har sitt säte i Östersund och verkar inom Jämtland med omnejd. Teamet består av 13 medarbetare och företagskulturen kännetecknas av god sammanhållning, prestigelöshet och en stark vilja att hjälpa varandra. Här värdesätts långsiktiga kundrelationer, och kvalitet och service står alltid i fokus. Arbetsuppgifter I rollen som säkerhetstekniker arbetar du med service och felsökning av säkerhetssystem. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar installation, driftsättning och underhåll av säkerhetssystem såsom brand-/utrymningslarm, inbrottslarm, passagesystem och kameraövervakning. Du ansvarar för att identifiera och åtgärda fel, genomföra service enligt avtal och hantera akuta serviceärenden. Vidare ingår kundkontakt i rollen där du fungerar som en teknisk rådgivare för att säkerställa att systemen fungerar optimalt. Arbetet sker både självständigt och i team beroende på uppdragets omfattning. Geografiskt sett är arbetet främst inom en 10-milsradie från Östersund, men resor inom Jämtland och kringliggande områden förekommer. Arbetstiderna är måndag till fredag 07:00–16:00. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning, gärna som installationselektriker eller liknande Några års erfarenhet av installation och service av säkerhetssystem Mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska i tal och skrift B-körkort För att lyckas i rollen behöver du vara ansvarstagande och självgående, med förmågan att planera och genomföra uppdrag på ett strukturerat sätt. Du har en flexibel inställning och kan anpassa dig efter olika arbetsförhållanden och kunders behov. Eftersom arbetet innebär mycket kundkontakt och samarbete med kollegor är det viktigt att du är hjälpsam och kommunikativ. Rollen kräver även ett analytiskt tänkande och ett genuint intresse för teknik, där du drivs av att hitta dem bästa lösningarna. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Östersund Lön: Enligt överenskommelse #Specialist

88 dagar sedan
Sista ansökan:
20 september 2025
Entreprenadchef till Sh bygg
Bravura Sverige AB
Driftchefer inom bygg, anläggning och gruva

Har du erfarenhet som entreprenadchef inom byggsektorn? Vill du ha en nyckelroll i ett företag med stark sammanhållning och över 100 års erfarenhet i branschen? Hos Sh bygg får du möjlighet att ta eget ansvar, utvecklas i din yrkesroll och vara en viktig del i att forma framtidens hållbara byggprojekt Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sh bygg. Om företaget Sh bygg är ett av Sveriges äldsta familjeägda entreprenadföretag inom bygg- och anläggningsbranschen, med över 100 års erfarenhet. Med cirka 400 medarbetare och kontor i Uppsala, Stockholm, Enköping, Västerås och Gävle verkar Sh bygg huvudsakligen i Uppland och Mälardalen, men följer sina kunder även till andra delar av Sverige. Företaget utför både små och stora projekt och tar sig an uppdrag som totalentreprenör. Sh bygg erbjuder tjänster inom byggnation, anläggning, mark- och stenarbeten, samt asfalt, betong och trädgård. Genom åren har Sh bygg varit involverat i en rad betydelsefulla projekt – från historiska kulturbyggnader till kritisk infrastruktur och nyetablerade industriområden – alltid med målet att bygga framtidens hållbara samhälle. På Sh bygg är de mer än ett företag – de är en familj. De arbetar tillsammans, tar ansvar för det de gör och skapar en inkluderande arbetsmiljö där alla får utvecklas. Sh bygg tror på glädje och sammanhållning som en nyckel till hög kvalitet, välmående och framgång. I denna roll utgår du från deras kontor i Upplands Väsby, Stockholm. Arbetsuppgifter Sh Bygg står inför flera spännande projekt och söker nu en entreprenadchef som vill leda en välfungerande verksamhet med fokus på tillväxt. Som entreprenadchef för Sh Bygg:s byggverksamhet kommer du att ha en central roll i verksamheten med stort produktions- och affärsansvar. Förutom att leda och ansvara för byggentreprenader kommer du att arbeta kundnära, där du både vårdar befintliga kunder och skapar nya affärsmöjligheter. Rollen innebär ett övergripande ansvar för personal, ekonomi, kvalitet och miljö och du rapporterar till Regionchef inom affärsområde bygg. Du kommer även att ha ett nära samarbete med andra entreprenadchefer inom Sh-koncernen. Tjänsten är placerad på kontoret i Upplands Väsby, men projekten kan sträcka sig över större delen av Stockholmsområdet. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Personal- och arbetsmiljöansvar: Leda, engagera och utveckla dina medarbetare. Verksamhetsledning: Bedriva verksamheten efter uppsatta mål och riktlinjer och alltid eftersträva nöjd kund, lönsamhet, produktivitet, hållbar utveckling, kvalitet samt en god och säker arbetsmiljö. Ekonomiskt ansvar: Upprätta och följa upp budget och verksamhetsplaner. Ansvara för prognosarbete, anbudslämning, kontraktsskrivning, avtal och inköp, med stöd av dina kollegor. Kvalitet och lagkrav: Säkerställa att rutiner, riktlinjer och lagkrav uppfylls och efterlevs i projekt. Kundrelationer: Vårda och utveckla kundrelationer samt skapa nya affärsmöjligheter inom byggbranschen. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Mångårig arbetslivserfarenhet från en liknande ledande roll inom byggsektorn, med vana att hantera större komplicerade entreprenader. Erfarenhet av avtals- och entreprenadjuridik Dokumenterad erfarenhet av ekonomi- och budgetprocesser Obehindrade kunskaper i svenska, i tal och skrift B-körkort Vi söker dig som prioriterar struktur i ditt arbetssätt och som har ett öga för såväl detaljer som helhet i projekt. För att trivas i rollen ska du vara en självgående person med ett affärsmässigt, noggrant och strukturerat sätt att arbeta och verka. Du trivs i en ledande roll och ser det som en viktig uppgift att coacha, stötta och utveckla dina medarbetare. Du delegerar ansvar i projekten och följer upp att aktiviteter genomförs. Du kommer att ha många kontaktytor internt inom koncernen och externt med kunder och andra intressenter och därför behöver du ha god kommunikationsförmåga och hög social kompetens. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Upplands Väsby Lön: Enligt överenskommelse #Specialist

88 dagar sedan
Sista ansökan:
20 september 2025
Servicetekniker / Mekaniker till Kalmar Solutions
Bravura Sverige AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Har du erfarenhet som servicetekniker inom entreprenadmaskiner? Lockas du av en roll där din känsla för kvalitet och service får en stor betydelse? Trivs du dessutom i verkstadsmiljön? Nu söker vi dig som vill vara med och bidra till Kalmar Solutions tillväxtresa i rollen som servicetekniker i Torshälla! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Kalmar Solutions. Om företaget Kalmar Solutions är ett globalt företag som idag är verksamma i över 35 länder med cirka 5 500 anställda. Sedan introduktionen av den första elektriska gaffeltrucken 1980 har Kalmar varit en pionjär inom branschen. Kalmar lanserade en helt elektrisk portfölj 2021 bestående av materialhanteringsutrustning från elektriska reachstackers till tunga, medelstora och lätta gaffeltruckar, terminaltraktorer samt straddle carriers. Under 2021 introducerade de Kalmar Robotic Portfolio med ett utbud av intelligenta, flexibla och autonoma mobila utrustningslösningar för framtiden. Kalmar introducerade även Electric Straddle Carrier Charge Family, 2023 som inkluderar batteriteknologier, laddningslösningar och mjukvara för att stödja straddle carrier-operatörer i deras övergång mot koldioxidfria verksamheter. Efter avknoppningen från Cargotec noterades Kalmar Solutions på Nasdaq Helsinki den 1 juli 2024. I denna roll arbetar du främst ute hos Kalmar Solutions kund i Torshälla. Arbete hos kunder i närliggande geografi kan förekomma vid behov. Arbetsuppgifter I rollen som servicetekniker arbetar du med service, reparationer och förebyggande underhåll av diesel- och eltruckar samt andra maskiner inom Kalmar Solutions produktsortiment. Ditt arbete omfattar både planerade insatser och akuta åtgärder, vilket gör rollen både variationsrik och utvecklande. Arbetsuppgifterna innefattar felsökning, reparationer samt arbete med hydraulik, elektronik och mekanik. Arbetet planeras och struktureras i samarbete med en servicekoordinator, som du har löpande kontakt med. För dokumentation, återrapportering och intern kommunikation används digitala verktyg. Du har kontinuerlig kontakt med kunder, servicekoordinatorer och kollegor. Eftersom du är Kalmar Solutions ansikte utåt, är god service och tydlig återkoppling till kunder en viktig del av ditt arbete. Tjänsten passar dig som vill arbeta självständigt i en dynamisk och teknisk miljö, samtidigt som du bidrar till teamets gemensamma mål. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning, meriterande med fordonsteknisk utbildning Elkunskap är ett krav. Kunskap och erfarenhet inom mekanik, elektronik och hydraulik är meriterande God dator- och systemvana Goda kunskaper i svenska och engelska B körkort För att trivas i rollen är du flexibel, självgående och serviceinriktad, med en stark initiativförmåga och goda ledaregenskaper. Du är van att arbeta självständigt och uppskattar kundkontakt, där du alltid är beredd att ställa upp när det behövs. Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsområden och säkerställer att uppgifter genomförs noggrant och i tid. Med en god struktur i ditt arbete sätter du tydliga tidsramar och håller dem. Vidare har du en öppen och samarbetsvillig inställning, där du ser värdet av att arbeta tillsammans med andra. Du trivs i en dynamisk miljö där förändringar är en naturlig del av vardagen, och du har både viljan och förmågan att anpassa ditt arbetssätt efter situationens behov. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Eskilstuna med omnejd Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

88 dagar sedan
Sista ansökan:
20 september 2025
Senior projektledare inom elkraft till Granitor Systems
Bravura Sverige AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Granitor Systems. Om företaget Granitor Systems är en av Nordens ledande systemintegratörer, med en omsättning på drygt 1 400 Mkr och 450 anställda på 16 orter i Sverige. Verksamheten spänner över hela industrisektorn, från traditionell basindustri till infrastruktur. Ett av de större kundsegmenten är den internationella gruvindustrin, där Granitor Systems var först i världen med att certifieras som en Siemens Solution Partner. Företaget fortsätter att växa genom strategiska förvärv och stärker därigenom sin förmåga att hantera stora industriprojekt, både i Sverige och internationellt. Arbetsuppgifter Som senior projektledare hos Granitor Systems har du ett omfattande ansvar som sträcker sig över hela projektets livscykel. Ditt huvudsakliga ansvar är att leda och planera projekt inom elkraft och ställverksentreprenader. Du sätter upp tidplaner, budgetar och säkerställer att projekten genomförs enligt plan, både tekniskt samt ekonomiskt. Du har helhetsansvaret för projekten, vilket innebär att du följer hela processen från offertstadiet till slutet. Detta innebär också att du kontinuerligt följer upp med produktionspersonalen och kvalitén av arbetet för att säkerställa att alla faser levereras i enlighet med specifikationer, på utsatt tid och inom budget. Du ansvarar också för materialinköp och resurshantering, vilket innebär att du ser till att rätt material finns tillgängligt för att hålla projektet på rätt spår. Dessutom hanterar du resurstilldelning och säkerställer att både personal och utrustning används på ett effektivt sätt för att nå projektmålen. I rollen ansvarar du även för att upprätthålla en god och kontinuerlig kommunikation med kunderna. Du är deras huvudsakliga kontaktperson genom hela projektet och ser till att deras behov och krav tillgodoses. Detta innefattar även kundmöten och att hantera eventuella förändringar eller tillägg i projektet. Slutligen är du ansvarig för projektens ekonomi. Detta innebär att du hanterar budget, fakturering samt att du ser till att projektet genomförs på ett lönsamt och affärsmässigt sätt. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Flera års erfarenhet som projektledare inom elkraft • Avslutad utbildning inom el, elkraft eller motsvarande • Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift • B-körkort då tjänsteresor ingår i tjänsten För att lyckas i rollen som projektledare hos Granitor Systems ser vi att du är en driven och affärsinriktad person som alltid har projektets framgång och lönsamhet i fokus. Du har ett starkt sinne för affärer och förstår vikten av att leverera både tekniska lösningar och ekonomiska resultat. Din sociala och kommunikativa förmåga gör att du trivs med att vara kundens främsta kontaktperson och kan hantera både kundmöten och intern kommunikation på ett professionellt sätt. Du är duktig på att bygga och bibehålla relationer, samtidigt som du säkerställer att alla intressenter är välinformerade och engagerade under hela projektets gång. Som projektledare på Granitor Systems arbetar du självständigt och har ett stort ansvar för att driva projekten från start till mål. Du är van vid att ta initiativ och fatta beslut för att lösa problem och hålla projekten på rätt kurs. Samtidigt trivs du med att samarbeta nära både interna team och externa partners för att säkerställa att alla delar av projektet levereras enligt plan och inom de ramar som satts upp. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Lunnagårdsgatan 4, 431 90 Mölndal Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Navid Parsa på [email protected] eller 070 – 434 17 71. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

88 dagar sedan
Sista ansökan:
19 september 2025
Sommarjobba som orderadministratör!
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Nu finns möjligheten att starta din karriär inom administration och kundservice hos Telia i Luleå! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar över sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Supportera ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du visar ett stort engagemang till att bidra med en god service och nöjda kunder. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team där det är viktigt att man värnar om varandra, därav ser vi att du är en lagspelare som trivs i samarbete med andra. Övrig information Start: Slutet av maj Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-21. #Nextgen

89 dagar sedan
Sista ansökan:
19 september 2025
Second Line Support / Sommarjobb
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du bli en del av vårt team på 2nd Line Sales Support 1? Vi söker dig som brinner för service, trivs med att ta eget ansvar och motiveras av att arbeta med ständiga förbättringar. Om det låter som du, kan det här vara jobbet för dig! Om tjänsten Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som sträcker sig mellan 28 april – 31 augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att stötta Telias butiker, återförsäljare och kundtjänst genom att erbjuda vägledning och rådgivning för att skapa bästa möjliga kundupplevelse. Arbetet omfattar både fasta och mobila tjänster inom B2C och B2B, vilket kräver bred kunskap och förmågan att anpassa sig till olika situationer. Som en del av vårt team representerar du Telia gentemot interna användare och externa samarbetspartners, där stort fokus ligger på eget ansvar, samverkan och att identifiera avvikelser för att hitta lösningar på olika utmaningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att kommunicera med våra partners, främst via telefon men även skriftligt, samt att erbjuda kvalificerad säljsupport. Du förväntas också upprätthålla nära samarbeten, bidra till kontinuerligt förbättringsarbete och hantera kreditbedömningar inom Credit Support. Rollen erbjuder en spännande möjlighet att utvecklas i en ansvarsfull position, med fokus på att skapa värde genom engagerad service och effektiva lösningar. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du har erfarenhet av kundservice. Tidigare arbete hos Telia eller inom deras system är starkt meriterande. • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska För att trivas i denna roll är det viktigt att du vågar utmana dig själv och ser möjligheter att hitta nya lösningar. Du sätter kundens behov i fokus och värdesätter att bygga starka relationer. Dessutom bidrar du till ett smidigt samarbete genom att dela med dig av idéer, kunskap och perspektiv. Vi söker en initiativrik och serviceinriktad person med förståelse för en säljares vardag och en passion för att leverera förstklassig service till våra partners – och i förlängningen, till kunden. Du trivs med att arbeta i ett positivt team men har också förmågan att ta eget ansvar och arbeta självständigt. Övrig information Start: 28 april Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-07. #Nextgen

89 dagar sedan
Sista ansökan:
19 september 2025
Sommarjobba inom Second Line Support hos Telia!
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus! Om tjänsten Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet. Övrig information Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-10. #Nextgen

89 dagar sedan
Sista ansökan:
19 september 2025
First line support till Telia
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Övrig information Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-09. #Nextgen

89 dagar sedan
Sista ansökan:
19 september 2025
First line support till Telia
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen! Övrig information Start: 5 maj Plats: Luleå Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-07. #Nextgen

89 dagar sedan
Sista ansökan:
19 september 2025