Är du i början av din karriär och vill växa inom lönehantering och administration? Tycker du om att arbeta med siffror och söker en roll med stort eget ansvar? Vi samarbetar med större företag i Jönköping, där du nu har möjlighet att utvecklas och arbeta som löneadministratör i ett spännande bolag under sommaren. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar mellan vecka 24-34. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget Företaget grundades år 2000 och är en koncern beståendes av en familj av varumärken och är unik i sitt slag på den svenska marknaden. Företagets Shared Service Center skall verka utifrån gemensamma processer och system och administrera tjänster för hela koncernens helägda bolag. Företaget har ett 100-tal medarbetare och finns i moderna, fina lokaler i Jönköping. Verksamheten präglas av ett högt tempo och en varm och inbjudande arbetsmiljö. Vi berättar mer om företaget vid en intervju! Arbetsuppgifter I denna roll får du chansen att växa och bredda din kompetens inom lönehantering. Som löneadministratör arbetar du med traditionella löneuppgifter, där du bland annat hanterar intyg, årsinkomster, reseräkningar och utlägg. Du blir en del av löneadministrationsteamet och får arbeta i en koncern där du möter stora volymer och varierande frågor. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera löneadministration Utföra rapportering till myndigheter, rättningar och kontroll av reseräkningar Administrera uppdateringar i lönesystemet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Du studerar inom lön eller HR/ekonomi, eller nyligen avslutat din utbildning Du är tillgänglig mellan veckorna 24-34 God datorvana Du talar och skriver obehindrat på svenska Tidigare erfarenhet av administrativt arbete eller lönehantering ses som meriterande Vi tror att du som söker tjänsten har god vana av administration. Du har förmågan och intresset för att samarbeta med andra människor i ditt arbete och du värdesätter ett öppet klimat. Vidare är du driven och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är lyhörd och du trivs av att arbeta i ett högt tempo. Övrig information Start: Heltid från vecka 24-34 Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Brinner du för kundservice och är den där personen som redan vet kundens nästa fråga och kan svara på den innan kunden ens ställt den? Är du en person som tycker att skola och lärande är viktigt och vill arbeta med något som gör skillnad på riktigt? Då kan det här vara din nästa utmaning! Gleerups söker nu en driven, engagerad och trygg kundsupportmedarbetare för att stärka upp sitt supportteam. Välkommen med din ansökan redan idag! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Gleerups som erbjuder en trygg arbetsmiljö med ett generöst förmånspaket. Om företaget Gleerups är en av Sveriges ledande aktörer för framgångsrikt lärande. Utifrån en stark pedagogisk plattform och ett tydligt användarfokus vill de bidra till att bygga världens bästa skola och högskola. Genom ett aktivt och nära samarbete med lärare, elever, skolledare och forskare utvecklar de innovativa verktyg för framgångsrikt lärande. Idag är Gleerups ca 70 anställda. Läs mer på gleerups.se Arbetsuppgifter I din roll på Gleerups kundservice/support är du en viktig pusselbit i att erbjuda bästa möjliga kundservice. I rollen kommer du bland annat att: • Stötta och hjälpa lärare som använder Gleerups läromedel samt återförsäljare • Besvara kundfrågor via telefon och mejl, särskilt kring licenser och digitala läromedel • Hantera beställningar och ordrar • Vid behov stötta sälj- och marknadsorganisationen • Samarbeta med kollegor i supportteamet och ha många interna och externa kontaktytor Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Tidigare erfarenhet av att arbeta kundnära, företrädesvis inom kundtjänst / kundsupport / ordermottagning med fokus på service • God datorvana och förmåga att snabbt lära dig nya system • Erfarenhet av att arbeta i affärssystem, meriterande om du tidigare arbetat i Dynamics365 och Dynamics CRM • Mycket goda kunskaper i svenska • Meriterande om du har ett pedagogiskt intresse och vill arbeta nära skolans värld Vi söker dig som är en engagerad och serviceinriktad person med en stark drivkraft att leverera snabb, korrekt och högkvalitativ service. Du har en lösningsorienterad inställning och trivs med att hjälpa kunder, även när svaren inte är givna. Som person är du trygg, positiv och har ett genuint intresse för att skapa bra kundupplevelser. Du är initiativrik, tar ansvar och arbetar strukturerat med hög kvalitet, oavsett arbetsbelastning. Gleerups är en kreativ och öppen arbetsplats, och vi ser därför gärna att du är nyfiken, prestigelös och trivs i ett socialt och samarbetsinriktat team. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper samt ditt intresse för tjänsten, skola och lärande. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Är du i början av din karriär och vill växa inom lönehantering och administration? Tycker du om att arbeta med siffror och söker en roll med stort eget ansvar? Vi samarbetar med större företag i Jönköping, där du nu har möjlighet att utvecklas och arbeta som löneadministratör i ett spännande bolag under sommaren. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar mellan vecka 24-34. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget Företaget grundades år 2000 och är en koncern beståendes av en familj av varumärken och är unik i sitt slag på den svenska marknaden. Företagets Shared Service Center skall verka utifrån gemensamma processer och system och administrera tjänster för hela koncernens helägda bolag. Företaget har ett 100-tal medarbetare och finns i moderna, fina lokaler i Jönköping. Verksamheten präglas av ett högt tempo och en varm och inbjudande arbetsmiljö. Vi berättar mer om företaget vid en intervju! Arbetsuppgifter I denna roll får du chansen att växa och bredda din kompetens inom lönehantering. Som löneadministratör arbetar du med traditionella löneuppgifter, där du bland annat hanterar intyg, årsinkomster, reseräkningar och utlägg. Du blir en del av löneadministrationsteamet och får arbeta i en koncern där du möter stora volymer och varierande frågor. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera löneadministration Utföra rapportering till myndigheter, rättningar och kontroll av reseräkningar Administrera uppdateringar i lönesystemet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Du studerar till lönespecialist eller inom ett annat område kopplat till löneadministration Du är tillgänglig mellan veckorna 24-34 God datorvana Du talar och skriver obehindrat på svenska Tidigare erfarenhet av administrativt arbete eller lönehantering ses som meriterande Vi tror att du som söker tjänsten har god vana av administration. Du har förmågan och intresset för att samarbeta med andra människor i ditt arbete och du värdesätter ett öppet klimat. Vidare är du driven och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är lyhörd och du trivs av att arbeta i ett högt tempo. Övrig information Start: v. 24 (juni) Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Har du gedigen erfarenhet som tekniker inom säkerhetsbranschen och vill ha ett flexibelt och varierande arbete där du får ta stort eget ansvar? Trivs du med att lösa tekniska problem och bidra till trygghet för företag och organisationer? Nu har du chansen att bli en del av det expansiva och innovativa säkerhetsföretaget Larm & Signalteknik i Östersund! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du anställs direkt hos Larm & Signalteknik. Om företaget Larm & Signalteknik AB grundades 1991 och är specialiserade på säkerhetssystem såsom brandlarm, inbrottslarm, passersystem och kameraövervakning. Med över 30 års erfarenhet och en ständig strävan att ligga i teknisk framkant levererar de marknadsledande lösningar till företag, kommuner och andra organisationer. Företaget har sitt säte i Östersund och verkar inom Jämtland med omnejd. Teamet består av 13 medarbetare och företagskulturen kännetecknas av god sammanhållning, prestigelöshet och en stark vilja att hjälpa varandra. Här värdesätts långsiktiga kundrelationer, och kvalitet och service står alltid i fokus. Arbetsuppgifter I rollen som säkerhetstekniker arbetar du med service och felsökning av säkerhetssystem. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar installation, driftsättning och underhåll av säkerhetssystem såsom brand-/utrymningslarm, inbrottslarm, passagesystem och kameraövervakning. Du ansvarar för att identifiera och åtgärda fel, genomföra service enligt avtal och hantera akuta serviceärenden. Vidare ingår kundkontakt i rollen där du fungerar som en teknisk rådgivare för att säkerställa att systemen fungerar optimalt. Arbetet sker både självständigt och i team beroende på uppdragets omfattning. Geografiskt sett är arbetet främst inom en 10-milsradie från Östersund, men resor inom Jämtland och kringliggande områden förekommer. Arbetstiderna är måndag till fredag 07:00–16:00. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning, gärna som installationselektriker eller liknande Några års erfarenhet av installation och service av säkerhetssystem Mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska i tal och skrift B-körkort För att lyckas i rollen behöver du vara ansvarstagande och självgående, med förmågan att planera och genomföra uppdrag på ett strukturerat sätt. Du har en flexibel inställning och kan anpassa dig efter olika arbetsförhållanden och kunders behov. Eftersom arbetet innebär mycket kundkontakt och samarbete med kollegor är det viktigt att du är hjälpsam och kommunikativ. Rollen kräver även ett analytiskt tänkande och ett genuint intresse för teknik, där du drivs av att hitta dem bästa lösningarna. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Östersund Lön: Enligt överenskommelse #Specialist
Vill du kombinera teknisk expertis med affärsutveckling? Som Chemical Manager hjälper du företag att hantera kemikalier säkert, följa lagkrav och utveckla nya möjligheter. Du fungerar som rådgivare, utbildare och kontaktperson mot Chemgroups kunder, där du bidrar till både säkerhet och hållbarhet. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Chemgroup. Om företaget En naturlig partner för hållbar kemikaliehantering. Chemgroup är en leverantör som finns tillgängliga som en del av kundernas team. De är en partner som tar hand om allt inom kemikaliehantering så att företag kan ägna sig åt sin kärnverksamhet. På så vis skapar Chemgroup en säkrare process och en mer effektiv och hållbar produktion. Chemgroup AB har under hösten 2024 bildats efter en sammanslagning av Sisource och Chemgroup Scandinavia. Tillsammans stärker de sitt erbjudande och erbjuder en komplett helhetslösning inom kemikaliehantering; från strategi och inköp till systemlösningar för uppföljning och dokumentation. Här får du chansen att bli en viktig del av ett dynamiskt tillväxtföretag. Du välkomnas till en familjär arbetsmiljö där medarbetarna värnar om varandra och där skratt aldrig är långt borta. Tillsammans med dina kollegor får du dessutom möjligheten att göra en verklig skillnad, med mätbara resultat – Chemgroup bidrar till en bättre värld! Arbetsuppgifter I rollen som Chemical Manager arbetar du med att bedöma risker med kemikalier och ta fram åtgärdsplaner för att hantera dessa på ett säkert sätt. Du fungerar också som kontaktperson mot kunder, myndigheter och tillsynsorgan, där du hjälper till att säkerställa att företaget följer lagar och regler inom kemikalieområdet. En viktig del av jobbet är att utveckla affärsmöjligheter genom att bygga och stärka relationer med kunder. Du ger teknisk rådgivning och stöd i olika projekt, där du hjälper företag att följa lagkrav och hantera kemikalier på ett säkert och hållbart sätt. Dessutom håller du utbildningar inom kemikaliehantering och lagstiftning, där du delar med dig av din kunskap och hjälper företag att arbeta mer säkert och effektivt med kemikalier. Rollen är en mix av tekniskt arbete, rådgivning och affärsutveckling, där du både stödjer kunder och bidrar till en säkrare och mer hållbar kemikaliehantering. Expertis och rådgivning inom REACH, CLP, arbetsmiljölagstiftning, RoHS, SCIP m.fl. Kontaktperson gentemot kunder, myndigheter och tillsynsorgan för att hantera frågor relaterade till kemikalielagstiftningen Affärsutveckling genom att identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter samt bygga och underhålla långsiktiga relationer med kunder Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad utbildning inom kemi, miljövetenskap, hållbarhet, EHS eller liknande Arbetslivserfarenhet från en teknisk affärsinriktad roll, exempelvis som projektledare eller säljare B-körkort samt körvana Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift Befattningen kräver att du genomgår och godkänns i en bakgrundskontroll. för befattningar med krav på säkerhetsklassplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap Som person tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att arbetet blir slutfört i tid och till hög kvalitet. Du är bra på att sätta upp och hålla tidsramar samt att strukturera och prioritera rätt saker i ditt arbete. Vidare trivs du i kontakt med kunder, har en god social förmåga och är duktig på att bygga långsiktiga relationer. Därtill har du en positiv inställning och tycker om att ha många kontaktytor. I samarbete med kund bidrar du med idéer och nya perspektiv och du tycker att det är stimulerande att ständigt vara med och bidra till förbättringar av processer och rutiner, både hos kund och internt. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg, Linköping eller Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Vill du få möjligheten att göra karriär hos ett av Sveriges största IT- och telekombolag som ger dig chans att uppnå dina yrkesmässiga drömmar och mål? Här erbjuds du intern utbildning, utvecklingsmöjligheter, härlig stämning med dina lika ambitiösa kollegor, men framför allt, arbeta med relationsbyggande och hållbara affärer med kunden i fokus! Nu finns möjlighet för dig att jobba med företagsförsäljning i Luleå. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid . Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som företagssäljare bearbetar du Telias nationella företagskunder inom SME-segmentet. Här ligger ditt fokus på kundservice och försäljning i form av behovsanalys där du hjälper och erbjuder kunder lösningar och förbättringar baserat på vad just deras verksamhet behöver men även hjälper kunden med allmänna frågor om deras tjänster mm. Du visar ett stort intresse för företagens vardag och att göra hållbara affärer. Kontakten sker via inkommande samtal och mail där du arbetar med kundservice och försäljning av Telias produkter och tjänster. Det tillkommer även administrativa arbetsuppgifter som bland annat skriftliga offerter och lösningsförslag. Idag finns tre företagsteam fördelade mellan orterna Luleå, Sundsvall och Norrköping. Du kommer att ingå i ett team som tillsammans arbetar för att utveckla och hjälpa företagskunderna att hitta rätt lösningar för just deras verksamhet. Initialt erbjuds du en ca åtta veckors intern utbildning på Telia kombinerat med praktiskt arbete. Du befinner dig i en lärande och utvecklande miljö där målet är att du och teamet uppnår resultat tillsammans. I rollen finns goda utvecklingsmöjligheter. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: • Bearbeta Telias företagskunder i form av kundservice och försäljning • Ta emot ärenden och samtal via telefon och mejl • Skriva offerter och lösningsförslag ut till kund Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • 1-2 års erfarenhet inom kundservice • God vana inom Microsoft Office • Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet av försäljning är meriterande I rollen som företagssäljare har du ett stort intresse för försäljning och tar initiativ samt driver ditt arbete framåt. Du tycker om att arbeta mot uppsatta mål och uppnå goda resultat kopplat till kundnöjdhet och försäljning. Vidare agerar du lösningsorienterat och vill leverera den bästa lösningen till kund för att skapa god relation och ge kunden den bästa servicen. Du arbetar strukturerat och följer kontinuerligt upp dina pågående affärer för kundens bästa. Därtill är du affärsmässig och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Som person uppskattar du att arbeta i team och är en lagspelare som bidrar med god gemenskap. Övrig information Start: Omgående Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-31. #Nextgen
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen! Övrig information Start: 5 maj Plats: Luleå Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-30. #Nextgen
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Övrig information Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-30. #Nextgen
Har du erfarenhet inom kundreskontra och är tillgänglig omgående? Är du dessutom en person som trivs i en familjär miljö och är van att självständigt driva ditt arbete framåt? Här erbjuds du en bred roll med goda möjligheter till utveckling i ett stort globalt bolag. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I denna roll får du initialt en anställning hos vår samarbetspartner, och det är uttalat att de har för avsikt att erbjuda dig anställning på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra och utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Uppdraget innebär en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika arbetsuppgifter, knyta kontakter och bygga ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på vår hemsida. Om företaget Vår samarbetspartner är en hållbar aktör inom återvinning och avfallshantering, oavsett typ av restmaterial eller verksamhet. Tillsammans med sina kunder bidrar de till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. Företaget erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. I Sverige finns de på ett flertal platser och har över 1000 medarbetare. De sköter avfallshanteringen för ett antal svenska kommuner och levererar återvinningstjänster till olika branscher. Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att arbeta med brett ekonomiarbete och tillhöra ekonomiavdelningen för kundreskontra. Du ansvarar för kundreskontran och säkerställer en effektiv hantering av kundfakturor och betalningar enligt gällande policyer och rutiner. Dina arbetsuppgifter inkluderar hantering av inkommande betalningar, fakturering och avstämning av kundreskontra, samt löpande analys och felsökning i fakturaflödet. Vid behov har du kontakt med kunder vid försenade betalningar och ansvarar också för påminnelse- och kravhantering. Du har därtill ansvar och är behjälplig vid inkommande ekonomiärenden av olika karaktär. Rollen innefattar även att stötta upp i löpande bokföring och vid månadsbokslut, samt hantera andra administrativa uppgifter som kan förekomma. Du arbetar nära dina kollegor och har en viktig roll i att skapa ett effektivt och välfungerande ekonomiarbete, samtidigt som du bidrar till att förbättra och utveckla processer inom kundreskontra. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet inom ekonomi och kundreskontra • Vana av att hantera kundreskontra med hög fakturavolym och många transaktioner • Grundläggande förståelse för redovisningsprinciper • Kunskap i affärssystemet JD Edwards EnterpriseOne (E1) • God dator- och systemvana • Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt • Meriterande med utbildning inom ekonomi För att trivas i rollen ser vi att du är strukturerad och noggrann och trivs i en roll där du får ta ägandeskap för ditt arbete och fatta beslut på egen hand. Du är en social och öppen person som har lätt för att bygga relationer och kommunicera effektivt. Du trivs med att arbeta självständigt och ser lösningar snarare än problem tack vare din initiativrika sida. Vidare är du prestigelös och ser inga problem med att hjälpa och stödja kollegor vid behov. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Övrig information Start: Omgående Plats: Solna, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Infranord. Om företaget Infranord är en komplett leverantör inom järnvägsentreprenader som erbjuder hållbara helhetslösningar på den svenska och norska marknaden. Med innovation, ny teknik och hög kompetens driver Infranord utvecklingen av dagens och morgondagens järnvägar. Med en omsättning på ungefär 5,2 miljarder och 1600 medarbetare är Infranord ett betydande bolag som levererar värde till sina ägare och på så vis bidrar till ett mer hållbart samhälle. Infranord erbjuder underhåll och anläggning av järnväg, maskintjänster, elkrafttjänster samt järnvägstekniska komponenter och produkter. Deras kunder är i huvudsak ägare och förvaltare av järnväg och spårväg, exempelvis Trafikverket, Bane NOR och Trafikförvaltningen Region Stockholm, eller verksamma inom basindustrin såsom LKAB och Boliden. I den här rollen blir du en viktig del av Infranords IT-avdelning som idag är ett mindre team på 12 medarbetare varav 7 anställda, men med ambition om att expandera ytterligare framöver. Här arbetar du tillsammans med erfarna och kompetenta kollegor som tillsammans strävar efter att skapa framtidssäkra, effektiva och skalbara IT-lösningar som bidrar till en god digital arbetsmiljö för Infranords medarbetare och en högre lönsamhet för företaget. Arbetsuppgifter Som produktägare ansvarar du för produktområdet ”Säkerhet, Hållbarhet och Teknik”. Säkerhet är ett viktigt område inom Infranord där fokus ligger på en säker och trygg arbetsmiljö för Infranords medarbetare i produktion. Hållbarhet är ett område som behöver vidareutvecklas på grund av nya lagkrav där IT-stöd är nödvändigt för uppföljning. Teknik har ett tydligt tillväxtfokus inom områdena kraft och tillverkning av komponenter till järnvägen där IT kommer spela en viktig roll i denna tillväxtresa. I rollen ingår ett helhetsansvar för produktområdet inklusive strategisk planering, operationell uppföljning av leveransen, stakeholder management, leverantörsstyrning och uppföljning mot uppsatta SLA:er samt budgetering och finansiell uppföljning. IT-miljön är outsourcad och företaget är huvudsakligen en beställarorganisation där kontinuerlig uppföljning utförs mot leverantörernas kundteam. Du kommer också att vara involverad i incident- och problemhanteringsprocesserna, samt granskningen av nya lösningar. Du arbetar proaktivt för att identifiera nya möjligheter kring funktion och teknik genom omvärldsbevakning. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Relevant högskoleutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet • Tidigare erfarenhet som produktägare eller systemförvaltare • God erfarenhet av att arbeta med leverantörsstyrning och stakeholder management • Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift För att trivas i rollen ser vi att du som person är social och har utmärkt kommunikationsförmåga mot användare, stakeholders, kollegor och leverantörer. Du är strukturerad och noggrann, och tar ägandeskap för att driva arbetet inom ditt produktområde framåt både på ett strategiskt och operationellt plan. Som person är du lösningsorienterad och vill sätta dig in i och förstå problem för att kunna arbeta mot innovativa lösningar. Vidare är du engagerad och räds inte för att ta dig an ny teknik och nya utmaningar. Slutligen är du en lagspelare, och trivs i nära samarbete med dina kollegor. För att bli framgångsrik i rollen ser vi att du har ett högt tekniskt intresse samt trivs i en roll med kontaktytor, allt från användare ute i verksamheten till externa leverantörer. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm, Solna. Hybridlösning, möjlighet till hemarbete 2 dagar/vecka. Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Navid Parsa på [email protected] eller 070 – 434 17 71. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Brillante
Välj ett jobb för att visa detaljer