Har du en gymnasial utbildning inom ett tekniskt område? Är du i början av din karriär och är nyfiken på att arbeta i en roll med problemlösning och kundkontakt? Söker du därtill ett arbete med frihet under ansvar och varierade arbetsdagar? Då är detta tjänsten för dig! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos OTIS. Om företaget OTIS är världens största företag inom tillverkning, installation och service av hissar, rulltrappor och rullband. Deras produkter återfinns i många av världens mest kända byggnader samt i de mest trafikerade transportnaven och de största centren för detaljhandel. Nu söker OTIS en junior hisstekniker till deras sammansvetsade team i Göteborg. Arbetsuppgifter Som junior hisstekniker/hissmekaniker hos OTIS blir du den som håller Göteborgs hissar, rulltrappor och portar i bra skick. Du utför både planerat underhåll och akuta reparationer där du har friheten att planera dina dagar utifrån inkommande uppdrag. Du tar också emot felanmälningar via larmcentralen. Som ny erbjuds du introduktion till arbetet i samarbete med mer erfarna kollegor. I rollen har du ett eget geografiskt område där du utgår hemifrån med tillgång till egen servicebil. Planerat underhåll och akuta reparationer av hissar, rulltrappor och portar Tar emot felanmälningar från larmcentralen Eget geografiskt område Utgår hemifrån med tillgång till egen servicebil Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom el eller teknik Erfarenhet av tekniskt och/eller praktiskt arbete är meriterande B-körkort Vi söker dig som är lösningsorienterad, tekniskt kunnig och har förmågan att självständigt planera och driva ditt eget arbete framåt. Du är utåtriktad och mån om ett gott samarbete med dina kollegor och kunder. Ditt ödmjuka förhållningssätt, din drivkraft och din goda känsla för service kommer att vara uppskattade egenskaper hos OTIS. I rollen som servicetekniker är du ansiktet utåt för företaget och därför lägger vi stor vikt vid din person och vid dina serviceegenskaper. Övrig information Start: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Har du tidigare arbetslivserfarenhet som hisstekniker och är ute efter din nästa utmaning? Trivs du därtill i en roll där du får frihet under ansvar och ges möjligheten att planera dina dagar helt själv? Då är detta tjänsten för dig! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos OTIS. Om företaget OTIS är världens största företag inom tillverkning, installation och service av hissar, rulltrappor och rullband. Deras produkter återfinns i många av världens mest kända byggnader samt i de mest trafikerade transportnaven och de största centren för detaljhandel. Nu söker OTIS en hisstekniker till deras sammansvetsade team i Göteborg. Arbetsuppgifter Som hisstekniker/hissmekaniker hos OTIS blir du den som håller Göteborgs hissar, rulltrappor och portar i bra skick. Du utför både planerat underhåll och akuta reparationer där du har friheten att planera dina dagar utifrån inkommande uppdrag. Du tar också emot felanmälningar via larmcentralen. I rollen har du ett eget geografiskt område där du utgår hemifrån med tillgång till egen servicebil. Planerat underhåll och akuta reparationer av hissar, rulltrappor och portar Tar emot felanmälningar från larmcentralen Eget geografiskt område Utgår hemifrån med tillgång till egen servicebil Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom el eller teknik Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter B-körkort Vi söker dig som är lösningsorienterad, tekniskt kunnig och har förmågan att självständigt planera och driva ditt eget arbete framåt. Du är utåtriktad och mån om ett gott samarbete med dina kollegor och kunder. Ditt ödmjuka förhållningssätt, din drivkraft och din goda känsla för service kommer att vara uppskattade egenskaper hos OTIS. I rollen som servicetekniker är du ansiktet utåt för företaget och därför lägger vi stor vikt vid din person och vid dina serviceegenskaper. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen! Övrig information Start: 5 maj Plats: Luleå Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-30.
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Övrig information Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-30.
Tror du att ditt engagemang, din kommunikativa förmåga och intresse för rekrytering kommer att göra dig framgångsrik? Vill du arbeta på en arbetsplats där vi ser din potential och firar när vi uppnår våra högt uppsatta mål? Perfekt, då tror vi att du kommer trivas som Rekryterare hos oss! Om rollen som rekryterareDitt huvudsakliga ansvar i rollen som rekryterare är att söka, attrahera och matcha kvalificerade kandidater, inom alla tjänsteområden och särskilt i affärsområdet Specialist. Du ansvarar för hela rekryteringsprocessen; kundmöten, krav- och kompetensprofilering, annonsering, search och kartläggning av kandidatmarknad, presentation av kandidatunderlag, kompetensbaserade intervjuer, tester och referenstagning. Du arbetar aktivt för att bygga långsiktiga kandidatrelationer och tar ett stort ägandeskap i kunddialogen. Din anställning inleds med en introduktion där du får verktygen för att lyckas i rollen. Kompetensutvecklingen fokuserar på att utveckla din affärsförståelse, förmåga i kunddialogen och kunskaper inom kompetensbaserad rekrytering. Du blir kollega med tre andra rekryterare, en rekryteringsassistent och rapporterar till Recruiting Manager. Vi sitter i helt nya och renoverade lokaler i Västra Hamnen. Om oss Vi jobbar med bemanning och rekrytering, men framför allt jobbar vi med människor. Vår uppgift är att matcha alla dem som söker intressanta jobb och utmaningar, med företag där deras talang och erfarenhet kommer till sin rätt och kan utvecklas. För att möta våra uppdragsgivares önskemål engagerar vi de mest engagerade, och vi coachar dem till att bli den bästa versionen av sig själva. Vi tänker lite annorlunda om rekrytering och bemanning Vi skiljer oss åt genom att sätta våra anställda, och dem vi förmedlar, i första rummet. Det har sedan 2008 visat sig vara det bästa för de som är uppdragsgivare, för dig som söker jobb och för oss själva som företag. Om dig vi sökerBravura tror på människors potential att utvecklas. Därför är det viktigaste för oss att du har rätt inställning och engagemang! Det tillsammans med ett målfokus gör att vi tror att du kan lyckas. En kombination av ett professionellt och affärsmässigt agerande, intresse för kunskap och utveckling samt ett föredömligt agerande gentemot andra i din omgivning så har du alla förutsättningar att lyckas! Förutom ditt engagemang har du: Relevant akademisk utbildning Minst ett års erfarenhet av självständigt rekryteringsarbete inklusive search Certifiering i arbetspsykologiska tester är meriterande B-körkort (eller planerar att ta det) Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift Att jobba hos oss Hos oss blir du del av en stark gemenskap och en kultur som präglas lika mycket av glädje som resultat. ”Det handlar om att skapa minnen” är ett uttryck som vår koncern-VD Martin Sander ofta använder för att berätta om hur det är själva resan som är målet. Employees first - clients second Vår idé är att i första hand fokusera på dig som är anställd hos oss, och i andra hand på dig som är vår uppdragsgivare. Det kanske låter konstigt, men vår långa erfarenhet visar att genom att vara bäst på att ta hand om dem vi rekryterar, så leder det till en win-win-win situation: för dig som är anställd, för alla duktiga människor vi förmedlar, och för våra kunder. För att ge dig och alla andra engagerade människor vi rekryterar möjlighet att må bra och utvecklas jobbar vi utifrån tre områden: hälsa, karriär och gemenskap. Det innebär att du och alla anställda får ta del av saker som exempelvis träning på jobbet, hälsoplaner, inspirationsföreläsningar, samtal med hälsocoacher, gemensamma aktiviteter, resor och mycket annat. Vi har tänkt på det sättet under femton framgångsrika år nu, och genom det skapat och utvecklat en helt unik kultur som vi hoppas att du vill vara en del av. I vårt manifest kan du läsa mer om hur vi tänker. Våra värdeordVåra värdeord är flit, lyhördhet och mod. De förenar oss internt och bygger en viktig bild av oss externt. Flit = Hunger, ambition och att alltid göra det lilla extra är en del av vårt DNA. På Bravura kallar vi det för flit. Vi vet att flit kan få oss att förflytta berg. Lyhördhet = Vi är nyfikna och intresserade för att förstå våra kunders behov och vad som krävs för att hjälpa dem att växa. Att vara lyhörd handlar också om att se sig själv som en viktig del i ett lag, men samtidigt förstå att laget kretsar kring fler spelare än sig själv. Att vara lyhörd är för oss det yttersta beviset på att vara engagerad. Mod = Mod är för oss att våga gå våra egna vägar oavsett vad andra gör. Att vi inte är rädda för att bryta konventioner, tänka nytt och annorlunda. Mod är också att våga göra fel. För ska vi lyckas måste vi också våga misslyckas ibland. Bara vi lär oss av det. Om rekryteringsprocessenRekryteringsprocessen hos oss bygger på en kompetensbaserad urvalsmetodik, en vetenskapligt förankrad metod för att göra sakliga urval och kvalitetssäkrade matchningar. Vi går igenom alla ansökningar i ett först urval och utvärderar sedan genom vår intervjuprocess personliga egenskaper, drivkrafter och färdigheter tillsammans med erfarenheter och kunskaper. Vi ser till att hålla dig informerad under hela processen. Du är också välkommen att höra av dig om du har frågor. Oavsett om du går hela vägen i mål eller inte så lovar vi att återkoppla till dig. Övrig informationStart: Enligt överenskommelse Plats: Malmö, Västra Hamnen Lön: Enligt överenskommelse Välkommen med din ansökan och lycka till! Vill du ha en inblick i vardagen hos oss?Följ kontot @joinbravura på Instagram!
Vill du arbeta i en dynamisk och utvecklande roll där du får kombinera affärsutveckling, kundrelationer och miljöansvar? Har du erfarenheter och kunskaper inom farligt avfall från återvinningsbranschen eller tillverkningsindustri? Som Säljande FA-specialist hos PreZero spelar du en central roll i att driva och utveckla affärer inom farligt avfall – ett område som är avgörande för en mer hållbar framtid. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos PreZero Recycling. Om företaget PreZero Recycling är en ledande aktör inom återvinning och avfallshantering. De arbetar för att skapa hållbara lösningar genom innovativa och effektiva återvinningsprocesser. Med verksamhet i flera länder och en stark position på marknaden, är deras mål att minska avfall och maximera resurser genom den cirkulära ekonomin; Zero Waste. Vad de erbjuder: En arbetsplats med familjär stämning Möjligheter till personlig och professionell utveckling Förståelse och flexibilitet för livets alla delar En arbetsplats där säkerhet, gemenskap och trivsel är i fokus En meningsfull roll där du bidrar till en mer hållbar framtid Bli en del av PreZero och gör skillnad – varje dag! Arbetsuppgifter Som specialist inom farligt avfall på PreZero innehar du en nyckelroll för en hållbar framtid. Du ansvarar för att identifiera och utveckla affärsmöjligheter inom farligt avfall, där du självständigt skapar och driver affärer för att nå företagets tillväxtmål. Du bygger och upprätthåller långsiktiga relationer med kunder, myndigheter och andra intressenter, samtidigt som du bidrar till att utveckla affärsområdet genom strategiskt arbete och marknadsanalys. En viktig del av arbetet är att hantera offerter, order och kundsupport för att säkerställa smidiga och effektiva processer. Tillsammans med verksamheten arbetar du aktivt för att identifiera marknadsbehov och deltar således i planeringen av marknadsbearbetning. En stor del av din tjänst tillbringas ute hos kunder. Skapa och driva affärer inom farligt avfall för att uppnå tillväxtmål Bygga starka relationer med kunder, myndigheter och samarbetspartners. Bidra till utvecklingen av affärsområdet genom analys och strategiskt arbete. Hantera offerter, ordermottagning och kundsupport Du utgår från något av deras kontor i Malmö, Åstorp, Halmstad, Kalmar, Växjö eller Varberg och ditt arbete fokuseras i hela region Syd. Du tillhör produktionsteamet i region syd och rapporterar till biträdande regionchef. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Tidigare arbetslivserfarenhet inom området farligt avfall; inom exempelvis återvinningsbolag eller i en roll som kemist i industriell verksamhet Kunskap om farligt avfall God vana av att hantera datasystem Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift För att lyckas i rollen tror vi att du är en strukturerad och självgående person som trivs med att driva affärer och ta egna initiativ. Du har en naturlig förmåga att kommunicera och bygga starka relationer, vilket gör att du skapar förtroende och långsiktiga affärsrelationer. Med din sociala säkerhet och handlingskraft ser du möjligheter där andra ser utmaningar och tar aktivt ansvar för att hitta lösningar. Du trivs i en roll där du får kombinera affärsmässigt tänkande med praktisk handling och drivs av att göra skillnad i en bransch där hållbarhet och affärsutveckling går hand i hand. På PreZero ser de på mångfald som en av deras största styrkor och de strävar efter att skapa en arbetsplats där alla medarbetare känner sig inkluderade och uppmuntrade att bidra. De välkomnar alla sökande oavsett bakgrund och livssituation. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Malmö, Åstorp, Halmstad, Kalmar, Växjö eller Varberg Lön: Fast lön, enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Vi kommer att begära ut utdrag från belastningsregister. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-12
Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Har du en stark känsla för service? Nu har du chansen att växa i en professionell miljö tillsammans med engagerade kollegor! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som Service Desk Analyst är du den första kontakten för Telias största företagskunder inklusive stora internationella företag, kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att lösa ärendet och återkoppla, så att kunden får ett tydligt omhändertagande och kan följa ärendets progression från start till slut. Dina arbetsuppgifter innebär att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Kunden tar kontakt via telefon, mail eller via kundportal. Utöver att registrera ärendena från kund ansvarar du för att svara på frågor och lösa ärendena i den mån som det är möjligt. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden bygger du på din kunskap med fler kompetenser. Du ingår i en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och för att säkerställa nöjda kunder. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice • Mycket god datorvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet från telekombranschen och/eller företagssupport är mycket meriterande I rollen som Service Desk Analyst tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt dagliga arbete för att driva processerna framåt. Du har förmågan att fatta beslut, samtidigt som du söker hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och lägger stor vikt vid att följa kvalitetsstandard. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har både intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra, och du anstränger dig för att leverera lösningar. Då kommunikation huvudsakligen sker i skrift ser vi att du har förmågan att uttrycka dig tydligt och informativt både skriftligt och muntligt. Övrig information Start: Omgående Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10.
Är du en erfaren ledare inom lager- och logistik som vill ta nästa steg i din karriär? Är du också en utvecklingsorienterad, framåtsträvande person med erfarenhet av att optimera processer och driva förändringsarbete? Dafo Vehicle befinner sig i en expansiv fas och söker en engagerad Lager- och logistikchef som vill spela en nyckelroll i företagets fortsatta utveckling. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs hos Dafo Vehicle. Om företaget Dafo Vehicle är en ledande leverantör av avancerade brandskydds- och släcksystem för fordon inom högriskindustrier såsom bussar, gruvdrift, byggnation, skogsbruk, jordbruk och materialhantering.. Företaget erbjuder innovativa brandskyddslösningar anpassade för både traditionella förbränningsmotorer och elfordon, med system utformade för att skydda liv, kritisk utrustning och miljön. Dafo Vehicle befinner sig på en spännande tillväxtresa med målet att bli det självklara valet för fordonstillverkare globalt. I december 2024 förvärvades företaget och integration tillsammans med United Safety pågår, vilket stärker den geografiska närvaron och positionen på marknaden för mobila brandskyddslösningar. Genom partnerskapet kombineras Dafo Vehicles expertis med United Safetys erfarenhet, vilket skapar en global ledare inom miljövänliga brandskyddslösningar och driver utvecklingen av branschstandarder. Med huvudkontor i Stockholm och en internationell räckvidd genom kontor i Finland, Estland, Frankrike, Malaysia och USA samt ett globalt nätverk av partners och serviceleverantörer, erbjuder Dafo Vehicle en dynamisk arbetsplats med spännande möjligheter för utveckling och lärande. Arbetsuppgifter I rollen som Lager- och logistikchef har du det övergripande ansvaret för att säkerställa en effektiv och välfungerande lagerverksamhet samt ett optimerat logistikflöde. Du leder och utvecklar lager- och logistikteamet, säkerställer noggrannhet i inventeringen och implementerar säkerhetsrutiner för att upprätthålla en trygg arbetsmiljö. Rollen är både operativ och strategisk vilket innebär att du aktivt arbetar med att och säkerställa att leveranser sker i tid och enligt kundens önskemål. Samt att du tillsammans med ditt team, kontinuerligt optimera processer och förbättrar resursplaneringen. Du driver förändrings- och förbättringsarbete med fokus på effektivisering och anpassning till verksamhetens behov. Dina primära ansvarsområden: Leda och utveckla lager- och logistikpersonal samt säkerställa rätt bemanning och kompetensutveckling. Säkerställa hög leveransprecision och servicegrad till kund genom effektiv planering och resursfördelning. Optimera lagerprocesser och implementera förbättringar inom logistikflöden. Planera och genomföra förändringsarbetet inom lager- och logistikfunktionerna för att möta ökade volymer och kapacitetskrav. Säkerställa efterlevnad av säkerhetsföreskrifter och arbetsmiljörutiner. Budgetansvar och kostnadskontroll för lager- och logistikverksamheten. Samverka med övriga avdelningar såsom kundservice, produktion, inköp och teknik för att optimera hela försörjningskedjan. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Minst avslutad gymnasieutbildning, meriterande med relevant eftergymnasial utbildning. Minst några års erfarenhet av en ledande roll inom lager och logistik. God förståelse för ekonomi, inklusive budget- och kostnadskontroll. God dator- och systemvana samt erfarenhet av att arbeta i affärssystem och Officepaketet. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Erfarenhet från en producerande verksamhet är meriterande. Vi söker en prestigelös ledare som har ett öga för förbättringar och som motiveras av att inspirera andra mot gemensamma mål. Du trivs med förändringsarbete och att arbeta både strategiskt och operativt. Din positiva inställning engagerar och skapar framgångsrika resultat, samtidigt som du är handlingskraftig och lösningsorienterad när utmaningar uppstår. Flexibilitet och proaktivitet är nyckelord för dig – du säkerställer att allt är på rätt plats i rätt tid och utforskar ständigt nya lösningar. Dina starka kommunikativa färdigheter och förmåga att bygga relationer gör att du trivs med att samarbeta över olika kontaktytor. Dessutom präglas ditt arbete av struktur och noggrannhet, även under pressade situationer. I denna rekrytering kommer stor vikt läggas vid personlig lämplighet. Om du är redo att göra skillnad på en specialiserad marknad, följ med oss på vår resa mot en säkrare värld och hjälp oss att leverera marknadsledande brandskydd för fordon världen över. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Haninge kommun Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Vill du ta en central roll och påverka HR-arbetet i en ny tjänst på Sveriges ledande byrå för samhällsaktörer? Gullers Grupp söker nu en HR-administratör till en platt organisation där en inkluderande och engagerad kultur präglar arbetsmiljön. Här får du möjlighet att forma och utveckla HR-processerna i en dynamisk och växande organisation! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Gullers Grupp. Om företaget Gullers Grupp är Sveriges ledande byrå för samhällsaktörer med kunder inom både offentlig och privat sektor. Gullers Grupp erbjuder ett brett utbud av tjänster inom hela kommunikationsområdet och arbetar strategiskt och kreativt för att stärka kunders varumärken, skapa dialog och driva samhällsutveckling. Med över 200 konsulter på sju orter präglas arbetsmiljön av samarbete, kunskapsutbyte och en bredd av expertis – från statsvetare och journalister till UX-designers och kommunikationsstrateger. Kulturen kännetecknas av engagemang, nytänkande och en stark gemenskap, där medarbetare ges möjlighet att utvecklas och påverka både sitt arbete och företagets riktning. Arbetsuppgifter Som HR-administratör har du en central och administrativ roll med många kontaktytor där du stöttar organisationen i olika typer av HR-ärenden. Du arbetar nära redovisningsansvarig och övriga HR-ansvariga för att säkerställa att personaladministration hanteras smidigt och medverkar till utvecklingen av rutiner och processer. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat administration kring avtalshantering, onboarding och offboarding, uppdatering av HR-policys samt stöd i arbetsrättsliga frågor. Du hanterar även administrativa delar kopplade till löneunderlag, sjukskrivningar, tidrapportering och semesterplanering. Du ansvarar för att HR-systemet används effektivt och hålls uppdaterat, samtidigt som du samlar in och rapporterar relevant HR-data för att stödja organisationens behov. Rollen innebär också att bistå med material i upphandlingar, säkerställa efterlevnad av kollektivavtal och arbeta med nya lagkrav som påverkar organisationen. Gullers Grupp är en platt organisation med korta beslutsvägar, vilket innebär att du får en bred roll med mycket samarbete och daglig interaktion med både medarbetare och externa parter. Administrera HR-ärenden som avtal, onboarding, offboarding och arbetsrättsliga frågor Koordinera sjukskrivningar, löneunderlag, tidrapportering och semesterplanering Optimera och vidareutveckla HR-systemet (Hailey HR) för att stödja effektiva arbetsflöden Stötta och säkerställa att HR-processer efterlevs i enlighet med lagar, kollektivavtal och interna riktlinjer, i nära samarbete med kollegor Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad eftergymnasial utbildning inom Personal- och Arbetslivsfrågor/Human Resources alternativt motsvarande erfarenhet • Minst ett års erfarenhet inom HR-administration • Talar och skriver obehindrat på svenska samt goda kunskaper i engelska • Kunskap i HR och ATS-system • Tidigare erfarenhet av arbete inom konsultverksamhet är meriterande Vi tror att du som söker har hög integritet och är en ansvarstagande och handlingskraftig person som kan arbeta självständigt. I den här rollen är det viktigt att du är trygg i att ta ansvar för dina arbetsuppgifter samt att du snabbt kan anpassa dig till nya situationer. Vidare är du serviceminded och har en god förmåga att skapa och underhålla relationer till andra människor. Självklart är du också noggrann och detaljorienterad där du tar för vana att upprätthålla tydlig struktur i ditt arbete. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Centrala Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Har du erfarenhet av att arbeta med kommunikation på sociala medier, webb och nyhetsbrev? Lockas du av utmaningen att ta fram målgruppsanpassad kommunikation, arbeta operativt och i team? Då kan rollen som digital kommunikatör hos Fackförbundet ST vara rätt för dig. Välkommen med din ansökan redan idag! Om tjänsten Det här är ett vikariat på heltid som varar i 10 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Fackförbundet ST. Om Fackförbundet ST Fackförbundet ST är det största fackförbundet inom statlig verksamhet med cirka 100 000 medlemmar som arbetar inom statliga myndigheter, affärsverk, bolag med statligt uppdrag, universitet, högskolor och statligt finansierade stiftelser. Fackförbundet ST arbetar för ett hållbart arbetsliv och ett demokratiskt samhälle. Genom avtal och opinions- och påverkansarbete driver Fackförbundet ST sina frågor för att skapa förändringar i lagstiftning och politiska beslut. Fackförbundet ST är medlem i TCO och är partipolitiskt obundet. Enheten för kommunikation och påverkan behöver förstärka sitt team och söker nu en digital kommunikatör på ett vikariat fram till årsskiftet. Enheten består av 17 medarbetare vilka har det övergripande ansvaret för STs interna och externa kommunikation, webb, marknadsföring, digital värvning, opinionsbildning och påverkan samt ger stöd till förtroendevalda inom motsvarande områden. Du kommer ingå i kommunikation- och webbteamet som idag består av 10 medarbetare. Tillsammans arbetar teamet med att driva Fackförbundet STs kommunikationsarbete. Arbetsuppgifter I rollen som digital kommunikatör på Fackförbundet ST har du en viktig roll för att skapa och underhålla organisationens digitala närvaro. Du arbetar primärt med sociala medier och kommunicerar effektivt med olika målgrupper. Du skapar varierat och engagerande innehåll, samtidigt som du analyserar data för att förbättra prestanda. Du agerar som kanalexpert och säkerställer en kontinuerlig och välbalanserad närvaro på olika plattformar. Utöver att arbeta med organisationens sociala kanaler är du redaktör för organisationens nyhetsbrev och sköter utskick. Du skriver även innehåll för webb. Du anpassar ditt skrivande för olika kanaler och målgrupper och ser till att även komplex information blir lättförståelig och intressant. Din dagliga rutin inkluderar möten för att planera och prioritera uppgifter tillsammans med såväl teamet som medarbetare på andra enheter. En del av din tid går till ad hoc-produktion och en annan del till mer långsiktig planering. Du är en del av kommunikation- och webbteamet och deltar i avstämningar för att säkerställa att kommunikationen är samstämmig och effektiv. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Universitets/högskole- eller yrkeshögskoleutbildning inom kommunikation • Minst 3 års erfarenhet av att arbeta med kommunikation inom sociala medier och webb • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift • God data och systemvana med erfarenhet av att arbeta i analysverktyg • Meriterande med arbetserfarenhet i medlems- eller ideell organisation För att trivas i rollen som digital kommunikatör söker vi dig som trivs med att samarbeta mycket med andra. Då du har löpande kontakt med såväl kollegor i teamet som medarbetare på andra enheter ser vi att du är kommunikativ, lyhörd och duktig på att uppmärksamma andras synpunkter och kompetens. Samtidigt ser vi att du är en självständig person som delar med dig av din kunskap och erfarenhet. Du är strukturerad, noggrann och har en förmåga att på ett effektivt sätt planera och organisera ditt arbete. Inte sällan händer det att du måste omvärdera eller omprioritera i ditt arbete varför vi söker dig med ett prestigelöst och flexibelt förhållningssätt. Vi förutsätter också att du delar STs värderingar. Övrig information Start: Omgående Plats: Östermalm, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer