Service Desk Analyst
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Har du en stark känsla för service? Nu har du chansen att växa i en professionell miljö tillsammans med engagerade kollegor! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som Service Desk Analyst är du den första kontakten för Telias största företagskunder inklusive stora internationella företag, kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att lösa ärendet och återkoppla, så att kunden får ett tydligt omhändertagande och kan följa ärendets progression från start till slut. Dina arbetsuppgifter innebär att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Kunden tar kontakt via telefon, mail eller via kundportal. Utöver att registrera ärendena från kund ansvarar du för att svara på frågor och lösa ärendena i den mån som det är möjligt. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden bygger du på din kunskap med fler kompetenser. Du ingår i en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och för att säkerställa nöjda kunder. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice • Mycket god datorvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet från telekombranschen och/eller företagssupport är mycket meriterande I rollen som Service Desk Analyst tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt dagliga arbete för att driva processerna framåt. Du har förmågan att fatta beslut, samtidigt som du söker hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och lägger stor vikt vid att följa kvalitetsstandard. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har både intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra, och du anstränger dig för att leverera lösningar. Då kommunikation huvudsakligen sker i skrift ser vi att du har förmågan att uttrycka dig tydligt och informativt både skriftligt och muntligt. Övrig information Start: Omgående Plats: Norrköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10.

133 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Service Desk Analyst
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Har du en stark känsla för service? Nu har du chansen att växa i en professionell miljö tillsammans med engagerade kollegor! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som Service Desk Analyst är du den första kontakten för Telias största företagskunder inklusive stora internationella företag, kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att lösa ärendet och återkoppla, så att kunden får ett tydligt omhändertagande och kan följa ärendets progression från start till slut. Dina arbetsuppgifter innebär att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Kunden tar kontakt via telefon, mail eller via kundportal. Utöver att registrera ärendena från kund ansvarar du för att svara på frågor och lösa ärendena i den mån som det är möjligt. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden bygger du på din kunskap med fler kompetenser. Du ingår i en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och för att säkerställa nöjda kunder. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice • Mycket god datorvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet från telekombranschen och/eller företagssupport är mycket meriterande I rollen som Service Desk Analyst tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt dagliga arbete för att driva processerna framåt. Du har förmågan att fatta beslut, samtidigt som du söker hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och lägger stor vikt vid att följa kvalitetsstandard. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har både intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra, och du anstränger dig för att leverera lösningar. Då kommunikation huvudsakligen sker i skrift ser vi att du har förmågan att uttrycka dig tydligt och informativt både skriftligt och muntligt. Övrig information Start: Omgående Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10.

133 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Marknadskoordinator till Vianor
Bravura Sverige AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vill du arbeta med marknadsföring i en dynamisk nordisk miljö? Som marknadskoordinator hos Vianor driver du digitala kampanjer, hanterar sociala medier, uppdaterar webbsidan och koordinerar marknadsaktiviteter för både B2B och B2C. Du spelar en nyckelroll i att stärka Vianors varumärke och samarbetar med kollegor i hela Norden. Här får du ta egna initiativ, utvecklas och testa nya idéer i en organisation som värdesätter innovation och engagemang. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på 80–100 % som varar i minst 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Vianor. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller överrekrytering. Om företaget Vianor är med sina cirka 174 egna verkstäder och 160 Vianor-partnerverkstäder en av Nordens största däck- och bilservicekedja. De erbjuder både privatpersoner och företag en effektivare serviceupplevelse grundad på lång erfarenhet, djup kunskap och ett personligt engagemang i särklass. Deras team består av kunniga och passionerade experter som alltid strävar efter att överträffa kundernas förväntningar. De strävar inte bara efter att leverera högkvalitativa tjänster utan bygger även starka personliga relationer med sina kunder. Det handlar inte bara om att utföra arbetet; det handlar om att skapa förtroende och förståelse mellan kunden och företaget. Arbetsuppgifter Som marknadskoordinator hos Vianor arbetar du med att utveckla och genomföra marknadsföringsinsatser. Du uppdaterar hemsidan och sociala medier, koordinerar digitala kampanjer för både B2B och B2C samt bidrar med analys och optimering. Vidare hanterar du intern kommunikation och kundinformation via det interna TV-systemet samt ansvarar för utskick av nyhetsbrev. Du stöttar även verkstäderna med layout och copy samt beställning av broschyrer, flyers och flaggor. Utöver detta planerar och koordinerar du Vianors deltagande på mässor. Du rapporterar till marknadschefen i Sverige och arbetar nära marknads- och säljkollegor i Norge och Finland. Här blir du en del av en flexibel organisation som uppmuntrar nytänkande, där det finns stort utrymme att ta initiativ till förbättringar och utvecklas i din roll. Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Uppdatering av hemsidan och sociala medier samt analys och optimering • Koordinering av digitala kampanjer för B2B och B2C i samarbete med det nordiska marknadsteamet och säljteamet • Utskick av nyhetsbrev – artiklar och kampanjer på nordisk nivå som anpassas för svenska kunder • Hantering av intern kommunikation och kundinformation via det interna TV-systemet • Planering och koordinering av Vianors närvaro vid branschens viktigaste mässor • Copywriting - säkerställa att budskap och texter anpassas efter målgrupper och marknad • Grafisk design - produktion av lokalt marknadsföringsmaterial såsom broschyrer, flyers och digitalt innehåll Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Minst ett års erfarenhet inom marknadsföring • Erfarenhet av sociala mediekanaler samt uppdatering av webbsidor • Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skriftandra nordiska språk meriterande • Meriterande med erfarenhet av både B2B och B2C För att trivas i rollen som marknadskoordinator ser vi att du är nyfiken och du motiveras av att driva dina arbetsuppgifter framåt. Vidare är du kreativ och bidrar med nya idéer och perspektiv. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att de blir utförda i tid. Vidare är du grundlig och strukturerad, samt uppmärksam på detaljer som andra ofta missar. Slutligen är nytänkande och har ett intresse för att lära dig nya saker och att testa på nya tillvägagångssätt för att förbättra ditt arbetssätt. Övrig information Start: April eller enligt överenskommelse Plats: Rosersberg med möjlighet till distans 4 dagar Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

133 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Kundservicemedarbetare / kundserviceagent till Nordens ledande IT-företag
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Har du erfarenhet inom service och vill utvecklas vidare inom området på ett av nordens ledande IT-företag? Motiveras du även utav att ha breda kontaktytor och att ge förstklassig service? Vi erbjuder dig ett spännande uppdrag med goda möjligheter till internutveckling. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid fram till hösten 2025. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är ett en del av en större koncern som är marknadsledande i Norden och Baltikum inom IT-infrastruktur. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i Växjö, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för att ge en god service. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. Arbetsuppgifter I rollen som kundserviceagent ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och att ge en förstklassig service. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Initialt erbjuds du en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett team där ni tillsammans arbetar för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasieutbildning Tidigare arbetslivserfarenhet inom service och kundkontakt Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Med detta sagt har du även en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning. Vidare trivs du med högt tempo i arbetet och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Övrig information Start: Början av mars Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

134 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Remote extrajobb som Produktionsassistent till NE
Bravura Sverige AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Är du en flexibel och ambitiös lärarstudent eller har arbetserfarenhet inom skola sedan tidigare? Vill du ha ett flexibelt extrajobb vid sidan av studierna helt på distans? På NE Nationalencyklopedin AB får du möjlighet att arbeta på en arbetsplats med lärande i fokus. Om tjänsten Detta är ett studentuppdrag på deltid där du behöver ha en annan huvudsaklig sysselsättning som studier på minst 50%. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos NE Nationalencyklopedin. Om företaget NE Nationalencyklopedin är ett av Sveriges mest ansedda kunskapsföretag och erbjuder digitala kunskapstjänster till en majoritet av Sveriges skolor, universitet samt bibliotek, såväl små som stora företag, public service, myndigheter och annan offentlig verksamhet. De arbetar också med digitala läromedel, från lågstadiet till gymnasiet. Kulturen är pragmatisk, prestigelös och de älskar feedback för att utvecklas. Här jobbar människor med mycket energi och höga krav på kvalitet och trovärdighet. Det balanserar de med upptäckarlust och modet att våga ta risker för att fortsätta ligga i topp och skapa en briljant produkt. De tror på styrkan hos sina anställda och strävar alla efter att utveckla NE. Och sig själva. På NE ses mångfald bland personalen som en superkraft och en förutsättning för deras utveckling framåt. De gillar olika och strävar efter en jämn fördelning på sin arbetsplats. NE Nationalencyklopedin har en stolt historia och en lika spännande framtid. Arbetsuppgifter Arbetet innebär att producera innehåll för grundskolan. Det är ett självständigt arbete som samtidigt kräver samarbete för att säkerställa kvalitet. Granska och bearbeta undervisningsmaterial för grundskolan och gymnasiet Samarbeta med redaktörer för att lösa problem Arbeta med att anpassa språket efter målgruppen beroende på årskurs Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Studerande, lärarstudent är meriterande Erfarenhet av arbete inom skola är meriterande God förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift För att passa i rollen som produktionsassistent till NE tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, ser till att utförandet blir bra och säkerhetsställer att allt blir slutfört i tid. Du är noggrann och dubbelkollar alltid ditt arbete för att säkerställa hög kvalitet, och din strukturerade samt pedagogiska arbetsstil gör att du inte bara skapar ordning och effektivitet, utan också gör det enkelt för andra att förstå och ta del av ditt arbete. Övrig information Start: Omgående Plats: Ospecificerat Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-28.

134 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Rekryteringsassistent inom IT/tech till Bravura
Bravura Sverige AB
Personal- och HR-specialister

Är du en flexibel och ambitiös student som vill arbeta i en social miljö med IT/tech rekrytering i fokus? Här arbetar du i vårt IT/tech team där du har stora möjligheter till personlig och professionell utveckling! Om Bravura Bravura skiljer sig åt genom att sätta våra anställda i första rummet. Det har sedan 2008 visat sig vara det bästa för de som är uppdragsgivare, arbetssökande, och för oss själva som företag. Bravura arbetar med bemanning och rekrytering inom flera områden, med särskilt fokus på tjänstemannasektorn. Inom vårt affärsområde Brillante är vi specialiserade på IT/tech-rekrytering och samarbetar nära våra kunder för att hitta de bästa kandidaterna utifrån våra kunders behov. Det ger oss förmånen att möta spännande människor med varierade kompetenser inom IT/tech – både de som söker nya möjligheter och de som är öppna för rätt utmaning utan att aktivt leta. Här har du chansen att arbeta inom ett spännande område tillsammans med ambitiösa kollegor i en het bransch som fortsätter att växa. Vi erbjuder en gedigen introduktion till rollen som rekryteringassistent och till branschen. Läs mer om oss här! Arbetsuppgifter Som rekryteringsassistent hos oss på Bravura är din huvudsakliga uppgift att stötta dina kollegor i det dagliga arbetet. En av de roligaste aspekterna med rollen är att vi är specialister inom IT/tech-rekrytering och samtidigt får en omväxlande vardag genom att arbeta med olika kunder och projekt. Vad som är mest prioriterat kan skifta från dag till dag – ibland från timme till timme. Vi arbetar med en kompetensbaserad intervjumetodik, och dina arbetsuppgifter kan inkludera att hantera ansökningsflödet, hålla intervjuer, skriva och publicera annonser, arbeta med search/uppsökande rekrytering samt andra administrativa uppgifter som ingår i rekryteringsprocessen. Hos oss får du stort eget ansvar och möjlighet att påverka din utveckling. Ju mer du vill lära dig, desto bättre passar du för rollen! Tjänsten är på deltid, och vi ser därför att du kombinerar den med heltidsstudier eller annan sysselsättning på minst 50%. Vi söker dig som: • Studerar en pågående utbildning inom exempelvis datavetenskap, ekonomi eller beteendevetenskap, med examen tidigast våren 2026. • Har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna från ett socialt yrke där struktur och förmåga att arbeta införsäljande har varit viktiga delar. • Har ett intresse för IT/tech och vill utveckla din kunskap inom området. • Uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska, då båda språken används i arbetet. För att trivas i rollen tror vi att du har ett starkt sinne för struktur, samtidigt som du är flexibel och trivs i en dynamisk vardag där arbetsuppgifter kan förändras med kort varsel. Du känner dig trygg i att skriva professionella texter och att kommunicera via telefon, då båda delarna är en naturlig del av arbetet. Vidare ser vi att du tar initiativ, är självgående och har lätt för att sätta dig in i nya uppgifter, vilket är viktigt för att förstå kundens behov och matcha rätt kandidater. Du har en hög servicenivå, gillar att ta ansvar och är trygg i att fatta egna beslut. I teamet arbetar vi tätt tillsammans för att driva rekryteringsprocesserna framåt, så det är viktigt att du är en god kommunikatör, vågar ställa frågor och uppskattar samarbete. Vi värdesätter din förmåga att se lösningar istället för problem och att du gärna bjussar på ett skämt eller två! Övrig information Start:Enligt överenskommelse, så snart som möjligt Plats:Vi ser att du utgår ifrån vårt kontor i Stockholm, Göteborg eller Malmö. Vi gör ett löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor eller funderingar, kontakta gärna Navid eller Elice som arbetar som rekryterare i det här teamet! Du når Elice på[email protected] 076-721 49 82 och Navid på [email protected] eller 070-434 17 71.

134 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Drifttekniker till PreZero Recycling AB
Bravura Sverige AB
Drifttekniker vid värme- och vattenverk

Vill du ha ett praktiskt jobb där du får arbeta med teknik, problemlösning och hållbarhet? I den här rollen får du vara en del av en viktig process där vatten renas och gaser tas om hand. Det är en ny tjänst med möjlighet att påverka arbetet, samtidigt som du får stöd av erfarna kollegor. Vi söker dig som är både nyfiken och initiativrik. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos PreZero Recycling AB. Om företaget PreZero Recycling AB är en hållbar samarbetspartner inom återvinning och avfallshantering, oavsett typ av restmaterial eller verksamhet. Tillsammans med deras kunder bidrar de till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. De erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I deras vardag är kundnytta lika med miljönytta. I Sverige finns de på cirka 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare, fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar och sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner. Deras verksamhet skapar inte bara värde för de kunder som de levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att förädla avfall till värdefull returråvara för nyproduktion. I denna tjänst utgår du från kontoret i Skara, där det arbetar ett 30-tal medarbetare. Arbetsuppgifter Som drifttekniker ser du till att reningsverket och deponigasanläggningen fungerar som de ska i det dagliga arbetet. Det här är en ny roll där du har möjlighet att vara med och påverka hur arbetet utformas, samtidigt som du får bra stöd från kollegor och verksamheten. På reningsverket renas vattnet genom en biologisk process innan det släpps ut. Din uppgift är att hålla koll på att allt fungerar som det ska genom att ta prover och skicka dem på analys samt rengöra reningsverkets olika givare för tex pH och temperatur samt se till att pumpar och fläktar är i gott skick. På deponigasanläggningen hanteras de gaser som bildas, här ser du till att maskiner och pumpar fungerar som de ska och att processen flyter på. Utöver detta ingår rundor på anläggningen för att kontrollera utrustningen och ta prover från mark och vatten. Du behöver varken certifikat eller tidigare erfarenhet av just detta – det viktigaste är att du är nyfiken, trivs med praktiskt arbete och har ett bra öga (och öra!) för när något inte verkar stämma. Se till att reningsverket och deponigasanläggningen fungerar som de ska i det dagliga arbetet Ta prover och skicka på analys för att kontrollera reningsprocessen Ny roll med möjlighet att vara med och forma arbetet, samtidigt som det finns gott om stöd i verksamheten Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Vi söker dig som antingen har tidigare erfarenhet av liknande arbete eller ett stort engagemang och vilja att lära dig Erfarenhet från processindustri, vattenrening, energi, trä- eller pappersindustri är meriterande, men inte ett krav B körkort För att trivas i rollen är du en nyfiken och handlingskraftig person som tar initiativ och får saker att hända. Att förstå hur saker fungerar och lösa problem ser du som en utmaning snarare än ett hinder. Du har en stark vilja att lära dig och utvecklas, och du trivs i en miljö där du får ta ansvar och hitta lösningar på egen hand. PreZero ser på mångfald som en av deras största styrkor och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla medarbetare känner sig inkluderade och uppmuntrade att bidra. Vi välkomnar alla sökande oavsett bakgrund och livssituation. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Skara Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10.

134 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Administrativ assistent till Ackordscentralen Väst AB
Bravura Sverige AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Är du en strukturerad och detaljorienterad administratör som uppskattar variation i ditt arbete? Vill du bli en del av ett dedikerat team som arbetar med intressanta och utmanande uppdrag inom konkurser och rekonstruktioner? Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Ackordscentralen Väst AB. Om företaget Ackordscentralen grundades av landets köpmannaföreningar för 150 år sedan och är idag en av Sveriges äldsta näringslivsorganisationer. Sedan starten 1857 har deras uppgift varit att hjälpa företag, stora som små, med betalnings- eller lönsamhetsproblem att utveckla, förbättra eller rekonstruera verksamheten. Ackordscentralen är idag en rikstäckande organisation som arbetar snabbt och effektivt med skräddarsydda team, sammansatta av de erfarna jurister och specialister som krävs för att ge konstruktiv hjälp med allt ifrån rekonstruktion och konkurshantering till allmän rådgivning. Nationellt är det cirka 50 personer anställda på Ackordscentralen, i väst ingår du i ett team om 20 personer och har kontor både i Göteborg och Borås, i denna roll utgår du från kontoret i Borås. Arbetsuppgifter Som kvalificerad administratör på Ackordscentralen erbjuds en varierad och ansvarsfylld roll där du är en viktig del av verksamhetens dagliga funktion. Du bistår med administrativt stöd i ärendehantering samt agerar kontaktpunkt för externa intressenter som exempelvis tingsrätter och domstol. Därtill förbereder du möten, sammanställer rapporter och hanterar korrespondens. Utöver dessa kärnuppgifter ingår praktiska inslag, som att arrangera frukost och fika, vilket bidrar till en trivsam arbetsmiljö. Administrativt stöd i ärendehantering samt sammanställer rapporter och hanterar korrespondens Kontaktpunkt för externa intressenter som exempelvis tingsrätter och domstol Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete, meriterande om du har arbetat som VD-assistent eller i en liknande roll på en advokatbyrå God förmåga att uttrycka dig på ett tydligt och korrekt sätt skriftligen Meriterande med kunskap kring juridiska processer genom exempelvis utbildning eller om du arbetat som paralegal För att trivas i denna roll är du noggrann och har en stark förmåga att hantera detaljer även i komplexa processer. Med en strukturerad och självgående arbetsstil planerar och prioriterar du effektivt för att säkerställa att arbetsuppgifterna utförs i tid och med hög kvalitet. Du är flexibel och lösningsorienterad, vilket gör att du enkelt kan anpassa dig till nya situationer och skifta fokus mellan olika typer av uppgifter. Din serviceinriktade inställning och din skicklighet i att bygga goda relationer bidrar till ett positivt samarbete både internt och externt. Slutligen är du diskret och har hög integritet, särskilt i hanteringen av konfidentiell information. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Borås Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10.

134 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Kundservicemedarbetare / kundserviceagent till Nordens ledande IT-företag
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Har du erfarenhet inom service och vill utvecklas vidare inom området på ett av nordens ledande IT-företag? Motiveras du även utav att ha breda kontaktytor och att ge förstklassig service? Vi erbjuder dig ett spännande uppdrag med goda möjligheter till internutveckling. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid fram till hösten 2025. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är ett en del av en större koncern som är marknadsledande i Norden och Baltikum inom IT-infrastruktur. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i Växjö, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för att ge en god service. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. Arbetsuppgifter I rollen som kundserviceagent ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och att ge en förstklassig service. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Initialt erbjuds du en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett team där ni tillsammans arbetar för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasieutbildning Tidigare arbetslivserfarenhet inom service och kundkontakt Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Med detta sagt har du även en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning. Vidare trivs du med högt tempo i arbetet och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Övrig information Start: Omgående Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

135 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Arbetsledare inom betong till Veidekke Anläggning
Bravura Sverige AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Har du erfarenhet som arbetsledare inom betong och är redo för ett nästa steg? Trivs du med en varierad och operativ vardag i en roll med stort ansvar? Här får du möjligheten att arbeta i ett av Veidekkes största och ledande projekt. Om företaget Veidekke är inget vanligt byggföretag. Visserligen bygger de allt från broar och bostäder, vägar och tunnlar, men det är deras syn på människor som är annorlunda. Veidekke är en idé om hur människor tillsammans kan skapa goda resultat. De tror på involverande krafter och kollektiv intelligens – att olika kompetenser och infallsvinklar ger ett bättre slutresultat. Därför är mångfald en tillgång. De driver ett omfattande genus- och mångfaldsarbete för att skapa en än mer inkluderande arbetsmiljö och kultur som tar tillvara på människors olikheter. De bygger med hjärtat. Veidekke i Sverige ingår i Veidekke ASA som är Skandinaviens fjärde största bygg- och anläggningsbolag med cirka 8 000 anställda. Koncernen har en omsättning på ca 43 miljarder NOK. Verksamheten i Sverige har ca 2 200 anställda och en omsättning på ca 15,1 miljarder NOK och bedriver entreprenadverksamhet inom bygg- och anläggningsområdet. Här är du en del av ett team som arbetar med ett större projekt i Sickla. Du samarbetar tätt med platschef på plats och med övriga arbetsledare. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura men du anställs direkt hos Veidekke. Arbetsuppgifter Syftet med rollen är att du leder och ansvarar för produktionen inom olika områden i projektet och därmed arbetsleder yrkesarbetarna. Du planerar, leder, samordnar, kommunicerar kring och fördelar arbetet samt säkerställer att maskiner och material finns på plats. Vidare ansvarar du för att målstyra produktionen i gruppen av yrkesarbetare mot tidplan, budget samt kvalitets-, miljö- & arbetsmiljökrav. Detta är en varierad roll där en dag inte är den andra lik och där du till stor del är på plats operativt ute på projektet. Konkreta arbetsuppgifter Upprätta och genomföra arbetsberedningar, riskinventeringar, kontrollinstruktioner, samt uppföljning så att rätt kvalitet, miljö och arbetsmiljö uppnås på utförandet av projektet. Kontinuerlig avstämning av givna arbetsområden gällande ekonomi, kvalitet och mål. Löpande planering samt ändring- och tilläggsarbeten för givna ansvarsområden. Även avrop av material sker kontinuerligt och leverans sker i rätt tid. Materialmottagning, kontroll av mängd och beskaffenhet. Kvalitetsarbete, egenkontroller och riskanalyser för givna området där rapporter om hinder, ändringar, risker/tillbud/olyckor samt avvikelser i handlingar sker till Platschef. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Minst 10 års erfarenhet från branschen där du arbetat minst 3 år som arbetsledare eller platschef Minst 3 år som arbetsledare inom anläggning, vägkonstruktion, broar, järnväg eller liknande Utbildning i Betong Klass 1 Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift B-körkort Meriterande med ingenjörsutbildning. För att lyckas i rollen är du den som ser till att saker blir gjorda och är inte rädd för att ta egna initiativ för att nå dit du vill. Som person är du öppen inför förändringar och ser möjligheter snarare än problem. Du dubbelkollar ditt arbete och du har förmågan att skapa och hålla en struktur. Du förstår att alla uppgifter är lika viktiga, stora som små, och du lägger mer vikt vid uppgifterna och utförandet än den eventuella status de medför. Du anpassar dig fort till nya situationer och tycker det är roligt med nya utmaningar. Du är flexibel vilket innebär att du kan anpassa ditt arbete och beteende efter olika personer och förutsättningar, och du trivs bäst i en varierande roll där dina arbetsuppgifter kan ändras från dag till dag. För dig kommer det naturligt att stötta och motivera dina medarbetare för att komma framåt. Övrig information Veidekke verkar för en drogfri arbetsmiljö, därför tas alkohol- och drogtest innan anställning påbörjas. Start: Enligt överenskommelse Plats: Sickla, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

135 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025