Vill du få möjligheten att göra karriär hos ett av Sveriges största IT- och telekombolag som ger dig chans att uppnå dina yrkesmässiga drömmar och mål? Här erbjuds du intern utbildning, utvecklingsmöjligheter, härlig stämning med dina lika ambitiösa kollegor, men framför allt, arbeta med relationsbyggande och hållbara affärer med kunden i fokus! Nu finns möjlighet för dig att jobba med företagsförsäljning i Sundsvall. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid . Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som företagssäljare bearbetar du Telias nationella företagskunder inom SME-segmentet. Här ligger ditt fokus på kundservice och försäljning i form av behovsanalys där du hjälper och erbjuder kunder lösningar och förbättringar baserat på vad just deras verksamhet behöver men även hjälper kunden med allmänna frågor om deras tjänster mm. Du visar ett stort intresse för företagens vardag och att göra hållbara affärer. Kontakten sker via inkommande samtal och mail där du arbetar med kundservice och försäljning av Telias produkter och tjänster. Det tillkommer även administrativa arbetsuppgifter som bland annat skriftliga offerter och lösningsförslag. Idag finns tre företagsteam fördelade mellan orterna Luleå, Sundsvall och Norrköping. Du kommer att ingå i ett team som tillsammans arbetar för att utveckla och hjälpa företagskunderna att hitta rätt lösningar för just deras verksamhet. Initialt erbjuds du en ca åtta veckors intern utbildning på Telia kombinerat med praktiskt arbete. Du befinner dig i en lärande och utvecklande miljö där målet är att du och teamet uppnår resultat tillsammans. I rollen finns goda utvecklingsmöjligheter. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: • Bearbeta Telias företagskunder i form av kundservice och försäljning • Ta emot ärenden och samtal via telefon och mejl • Skriva offerter och lösningsförslag ut till kund Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • 1-2 års erfarenhet inom kundservice • God vana inom Microsoft Office • Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet av försäljning är meriterande I rollen som företagssäljare har du ett stort intresse för försäljning och tar initiativ samt driver ditt arbete framåt. Du tycker om att arbeta mot uppsatta mål och uppnå goda resultat kopplat till kundnöjdhet och försäljning. Vidare agerar du lösningsorienterat och vill leverera den bästa lösningen till kund för att skapa god relation och ge kunden den bästa servicen. Du arbetar strukturerat och följer kontinuerligt upp dina pågående affärer för kundens bästa. Därtill är du affärsmässig och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Som person uppskattar du att arbeta i team och är en lagspelare som bidrar med god gemenskap. Övrig information Start: 3 mars 2025Plats: SundsvallLön: Fast lön + provision Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-01-06.
Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Nu finns möjligheten att starta din karriär inom administration och kundservice hos Telia i Luleå. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. Beroende på din utveckling och intresse finns det goda möjligheter att vidareutveckla din karriär inom Telia. Telia erbjuder en modern och flexibel arbetsplats med möjligheter att arbeta hemifrån när du blivit självgående i din roll. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Supportera ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du visar ett stort engagemang till att bidra med en god service och nöjda kunder. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team där det är viktigt att man värnar om varandra, därav ser vi att du är en lagspelare som trivs i samarbete med andra. Övrig information Start: 24e februariPlats: LuleåLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-02.
Tycker du att det är viktigt att ge service i toppklass? Vi söker dig som är serviceinriktad, drivs av att arbeta mot uppsatta mål och vill hjälpa företagskunder att hitta de bästa lösningarna för dem. Här erbjuds du intern utbildning, utvecklingsmöjligheter, härlig stämning med dina lika ambitiösa kollegor, men framför allt, arbeta med relationsbyggande och problemlösning med kunden i fokus! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som företagssupport ansvarar du för den första kontakten med Telias företagskunder. Du tar emot inkommande samtal och hanterar ärenden som berör teknisk support. Frågorna är varierande och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Merförsäljning är en stor del av rollen, där du arbetar för att säkerställa att kunderna har rätt tjänster för sina behov genom en aktiv försäljning. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas i rollen. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden byggs din kunskap på med fler kompetenser. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och säkerställa nöjda kunder. I dina arbetsuppgifter ingår: • Besvara inkommande samtal och mejl från företagskunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Stort fokus på merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice och/eller teknisk support är meriterande • Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska Som företagssupport är det viktigt att du är serviceinriktad och drivs av att hjälpa kunderna att hitta de bästa lösningarna. Du har förmågan att sätta kunden i fokus samt är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Vidare är du en lagspelare som har en god förmåga att samarbeta internt med ditt team och med andra avdelningar inom Telia. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Övrig information Start: MarsPlats: SundsvallLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-28.
Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Nu finns möjligheten att starta din karriär inom administration och kundservice hos Telia i Sundsvall. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. Beroende på din utveckling och intresse finns det goda möjligheter att vidareutveckla din karriär inom Telia. Telia erbjuder en modern och flexibel arbetsplats med möjligheter att arbeta hemifrån när du blivit självgående i din roll. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Supportera ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du visar ett stort engagemang till att bidra med en god service och nöjda kunder. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team där det är viktigt att man värnar om varandra, därav ser vi att du är en lagspelare som trivs i samarbete med andra. Övrig information Start: 24e februariPlats: SundsvallLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-02.
Är du en serviceinriktad person som trivs med både självständigt arbete och i team? Har du även en god social förmåga och trivs i ett arbete där kundkontakter är en stor del av jobbet? Här erbjuds du en framåtlutad och familjär arbetsplats som jobbar hårt för att deras personal ska må bra! Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget. Om företaget Företaget är Göteborgsbaserat och arbetar med att leverera kaffe- och fikalösningar till arbetsplatser. De levererar rikstäckande runt om i Sverige och har sitt kontor och showroom i Mölndal. På företaget är det viktigt att deras kaffemaskiner och automater är av hög kvalitet, och erbjuder därför noggrant utvalda produkter från erkända varumärken. Vidare har de dessutom en bred kaffeportfölj som kompletterar erbjudandet. Företaget är en helhetsleverantör med ambitionen att sätta guldkant på arbetsplatsen. Tillsammans med kunden skräddarsyr de unika lösningar och tänker utanför ramarna för att hitta nya koncept. Arbetsuppgifter Som servicetekniker har du en nära kontakt med kunderna där du levererar varor, servar och rengör kaffemaskiner. Vidare ansvarar du även för att packa order och håller ordning på lagret. I rollen är du en lagspelare och arbetar tätt ihop med kundtjänstavdelningen samt sälj-och serviceenheten. Större delen av dagen arbetar du ute hos kunden med fokus på leverans och service, men utgår ofta från kontoret vid start av dagen. Här blir du en del av ett mindre team med god sammanhållning. Utföra hygienservice på kaffemaskiner och leverera varor Lättare servicejobb Lagerarbete som att packa och skicka varor Eftersom företaget har ett väldigt stort fokus på kvalité och service är det såklart ett stort plus om du som servicetekniker dricker kaffe. Det är inte sällan som du skall justera smakinställningar och det underlättar om du förstår vad kunden vill och inte vill ha i smakpreferenser. Utbildning inom området erbjuds. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Teknisk färdighet, meriterande med erfarenhet i en liknande roll alternativt inom branschen Arbetslivserfarenhet av en serviceinriktad roll är meriterande B-körkort, truckkort är meriterande Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift Vi söker dig som trivs i en roll med daglig kundkontakt, där du har en serviceinriktad och kommunikativ förmåga. Du drivs av att hjälpa kunder och arbetar för att hitta den bästa lösningen. I rollen förväntas du skapa mervärde för kunden genom att vara lyhörd, positiv och uppmärksam. Vidare har du en god samarbetsförmåga och trivs i en flexibel arbetsmiljö där du ställer upp när det behövs. Därtill är du van vid att arbeta självständigt och driver ditt eget arbete framåt med en god struktur. Övrig information Start: Enligt överenskommelsePlats: Mölndal, GöteborgLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Har du tidigare erfarenhet från en kundnära roll och trivs i en snabbrörlig miljö? Vill du dessutom bli en viktig del av ett ledande företag inom vin- och spritbranschen? Du välkomnas till en flexibel arbetsplats med fokus på att leverera bästa möjliga service. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från 1/4–31/8–2024. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Anora. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget, samt eventuell överrekrytering på sikt. Om företaget Anora är ledande inom vin och sprit i Norden och är en global industriföregångare inom hållbarhet. Anoras marknadsledande profil består av ikoniska nordiska varumärken, såväl som ett brett utbud av framstående internationella märken inom vin och sprit. De exporterar i dagsläget till över 30 marknader Globalt. Anora Group inkluderar också Anora Industrial och logistikföretaget Vectura. År 2023 var Anoras nettointäkter 727,6 miljoner euro och företaget sysselsätter cirka 1 200 yrkesverksamma. Anoras aktier är noterade på Nasdaq Helsinki. Anoras starka partnerportfölj inkluderar kända viner, såsom Laroche, Penfolds och Louis Roederer, såväl som välkända spritmärken, som Jack Daniels, Fireball, Fernet Branca, Jose Cuervo och Koskenkorva vodka. Nu söker de en ny medarbetare till sitt svenska huvudkontor i trevliga lokaler på Birger Jarlsgatan i centrala Stockholm. Här tar du plats i kundservice-teamet bestående av 5 personer, med en kultur präglas stämningen av glädje, hjälpsamhet och servicekänsla. Arbetsuppgifter I rollen som Logistic Service Coordinator hos Anora arbetar du i en bred tjänst där ditt huvudsakliga ansvar är att ta emot och hantera kundärenden. Detta innebär en varierad roll med fokus på kundkontakt och administration, samt nära samarbete med interna stakeholders såsom säljorganisation, lager och transport. Du hanterar ofta brådskande ärenden från kunder, där ditt primära syfte är att felsöka och säkerställa en kvalitativ leverans. Kunderna inkluderar allt från restauranger och grossister till Systembolaget. Arbetet innebär bland annat att: • Ta emot mejl och inkommande samtal gällande leveransfrågor, reklamationer, returer och diverse avvikelser. • Administrera ärenden i hanteringssystem, lägga order och registrera nya kunder i affärssystemet SAP. • Ha nära kontakt med lagret, transportavdelningen och externa distributionspartners för att säkerställa att kundernas behov tillgodoses. • Alltid sträva efter att ge service i toppklass och stärka samarbetet samt partnerskapet med kunder.Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Tidigare arbetslivserfarenhet från en roll med kundkontakt och/eller administrativa uppgifter• Utmärkt systemvana samt goda kunskaper i Office-paketet • Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift • Tidigare erfarenhet i affärssystemet SAP är meriterande. • Erfarenhet inom FMCG alternativt dryckesbranschen är meriterande För att trivas i rollen är du en självgående person med ett starkt driv och engagemang, som har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete effektivt. Eftersom du kommer att arbeta i en roll med många kontaktytor, trivs du i samarbeten och har en god kommunikativ förmåga. Du är serviceinriktad och har alltid en öppen och lösningsorienterad inställning, med lätthet för att hitta alternativa lösningar på frågor utan givna svar. Du gillar att arbeta i ett högt tempo och hanterar en hög arbetsbelastning utan att det påverkar kvaliteten på ditt arbete. Slutligen tar du ett stort ansvar för din yrkesroll, är initiativrik och har ett starkt ägandeskap för att driva arbetet framåt. Övrig information Start: I början av april Plats: Centrala Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
About the company Proposales was founded in 2018 by Joakim Green, now the CEO. With nearly 20 years of experience building digital products, Joakim and his team have developed a leading proposal tool tailored for the global hotel industry. Proposales is the market leader in the Nordic region, trusted by hundreds of independent hotels and renowned hotel chains to streamline their proposal processes. The company operates in 25 countries and is gearing up for further expansion across Europe and eventually worldwide. Proposales has revolutionized the proposal standard, replacing static PDFs with interactive, mobile-friendly proposals. These can seamlessly integrate with CRM and booking systems, enabling users to respond to requests faster than ever. With an integrated e-signature, proposals become legally binding contracts in just a few clicks. Now is your chance to shape the future of Proposales – as well as the architecture behind! Alongside an exciting and impactful role, you’ll enjoy a competitive package, including salary, stock options, health benefits, and more. Plus, you’ll collaborate with a highly skilled, passionate team that shares your enthusiasm for innovative technologies. Discover their mission here - (actually, this website was created from scratch by Peter, Design Engineer at Proposales). Responsibilities As Lead Engineer in the “Engineering – Core” team, you’ll be pivotal in driving the technical development of Proposales' platform. You’ll take ownership of building and implementing key features while tackling complex technical challenges. Working closely with Patrik, who is also a Lead Engineer, and Joachim, Tech Lead (and your direct manager) you’ll combine a deep technical understanding with a strategic approach to product development. Together, you’ll plan and prioritize tasks to ensure high-quality deliverables that meet both current and future needs. Enhancing and improving the architecture of the platform, with a strong emphasis on quality. Responsible of internal and external APIs to facilitate a great developer experience Collaborating with Tech Lead to balance customer needs with managing technical debt. Inspire and support the growing team to work smart and efficiently in order to drive development forward. Note: Formal personnel responsibility lies with the Tech Lead, allowing you to focus fully on technology and teamwork. What Proposales Values Serverless, continuous delivery infrastructure hosted on Vercel, built using Next.js, and written in TypeScript. Continuously exploring new technologies for sub-projects, focusing on long-term benefits and maintainability. Test-driven development and pair programming, favoring high code quality over faster development times. Adopting a functional programming style over object-oriented approaches, avoiding abstractions like middlewares or ORMs. Monorepos with multiple smaller projects, instead of a monolithic application. A bit about you Strong expertise in advanced JavaScript, with up-to-date knowledge of the latest developments (currently working with TypeScript, Next.js, Node.js, and React). Proficiency with Vercel and AWS infrastructure (RDS). Hands-on experience with SQL databases (using Postgres), GraphQL, database optimization, and managing transactions. Fluent in English, both written and spoken; Swedish is a plus. Experience with machine learning (ML) and artificial intelligence (AI) is an advantage since you get to build the technical foundation of the upcoming AI-related features in the platform. To excel in this role, you should be a curious and proactive individual who stays ahead of emerging technologies and enjoys exploring innovative techniques and approaches. You thrive in fostering a collaborative team environment where ideas flow freely, and openness is valued. Your natural problem-solving mindset helps you focus on solutions rather than challenges. You are detail-oriented, with a knack for planning and prioritizing tasks to ensure exceptional quality in execution. If you thrive in an autonomous role and are excited about contributing to a dynamic growth journey where your expertise will directly influence the future of product development, this is the perfect opportunity for you! Additional information Start date: Upon agreement. Location: Torsgatan 26, Stockholm. Proposales follows an office-first policy (3-4 days per week), emphasizing the energy and collaboration that comes from working together in the office! Additional info: A background check will be conducted prior to employment. The recruitment process is managed by Brillante, and you will be employed directly by Proposales. We review applications on an ongoing basis, so do not wait – submit your application today! If you have any questions, feel free to reach out to our recruitment consultant, Elice, at [email protected].
Är du en relationsskapare som trivs i en självständig och flexibel roll? Vill du representera högkvalitativa produkter och vara en del av ett framgångsrikt företag som är ledande inom designad badrums- och köksinredning? Tapwell söker nu en engagerad utesäljare som vill utveckla långsiktiga kundrelationer och bidra till företagets tillväxt. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Tapwell. Om företaget Tapwell är ett svenskt, privatägt företag som säljer designad badrums- och köksarmaturer av hög kvalitet via återförsäljare i Norden. Tapwell grundades 1999 och har idag ca 35 anställda i Sverige. Hela koncernen, där Tapwell är moderbolag, omsätter 800 MSEK och sysselsätter drygt 100 personer. Koncernen har, med sina varumärken Tapwell, Haven, Bricmate och ROOH en ledande ställning i Norden inom designade produkter för badrum och kök. Haven erbjuder svenska badrumsmöbler som tillverkas i Oskarström, utanför Halmstad. Här kombineras skandinavisk design med inslag av Japandi, där trä och mjuka färger sätter prägel på produkterna och skapar en harmonisk och stilren känsla. Bricmate är specialiserad på granitkeramik för hela hemmet. Allt från väggar och golv till bänkskivor. Här inspireras vi från arkitektur, material och form från hela världen, men har det nordiska uttrycket som bas. ROOH är duschväggar tillverkade av kvalitetsmaterial i halländska Oskarström. Designat för skandinaviska hemmet Lansering Q1 2025. Arbetsuppgifter I rollen som utesäljare ansvarar du för att sälja Tapwells sortiment till köksbutiker i västra och södra Sverige. Du arbetar aktivt med att bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer samt identifiera nya affärsmöjligheter. Som utesäljare säkerställer du att Tapwells produkter och lösningar uppfyller kundernas behov genom att erbjuda professionell rådgivning och skräddarsydda lösningar. Du håller dig uppdaterad om Tapwells sortiment och relevanta branschregler, samtidigt som du strävar efter att ständigt utveckla din produktkunskap. Resor är en naturlig del av arbetet då du i huvudsak besöker dina kunder ute i butik. Du utgår från hemmet och planerar självständigt dina kundbesök, möten och resor för att maximera din produktivitet och nå dina försäljningsmål. Du deltar även på mässor och håller i produktutbildningar. Du erbjuds en gedigen introduktion för att skapa förståelse för Tapwells produkter, arbetssätt och företagskultur. Arbetsuppgifter: • Försäljning av Tapwells produkter till köksbutiker • Bygga och upprätthålla långsiktiga kundrelationer • Hålla produktutbildningar och delta på branschmässor • Självständig planering av kundbesök och resor • Följa upp och rapportera försäljningsresultatUtbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet från en kundnära och serviceorienterad roll • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • B-körkort • Erfarenhet från branschen och arbete mot återförsäljare är meriterande Som utesäljare har du daglig kontakt med kunder och bygger långsiktiga relationer genom att skapa förtroende och anpassa dig efter deras behov. Du trivs i en självständig roll där du planerar din vecka och arbetsdag för att nå dina mål. Med en strukturerad arbetsstil prioriterar och organiserar du effektivt för att leverera hög kvalitet. Som person är du social och lyhörd, uppskattar att samarbeta och ser möjligheter i varje kundmöte. Med ditt driv och engagemang tar du ägandeskap för att skapa framgångsrika resultat. Övrig information Start: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Södra och västra Sverige (tjänsten innebär resande och Tapwell erbjuder en tjänstebil) Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Är du en erfaren ekonomichef med stark affärsförståelse och ledarskapsförmåga? Vi söker dig som vill ta en nyckelroll i en dynamisk organisation och bidra till finansiell stabilitet och utveckling. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i ca 7månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos vår kund . Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Mer information om företaget ger vid första kontakt med Bravura. Arbetsuppgifter Som Ekonomichef har du en central roll i att upprätthålla och stärka företagets finansiella stabilitet, styrning och utveckling. Du ansvarar för att leda ekonomiavdelningen, säkerställa effektiva och transparenta ekonomiska processer samt ge ledningsgruppen stöd i strategiska beslut. Säkerställa ekonomisk rapportering, budgetplanering och prognoser Bidra med kalkyler och säljstöd Leda sex medarbetare på ekonomiavdelningen Ansvara för redovisning och internkontroll Övervaka kassaflöde och likviditet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Eftergymnasial utbildning inom ekonomi Erfarenhet av en liknande roll inom ekonomi, som te x. ekonomichef- / ansvarig Obehindrad kommunikationpå svenska i tal och skrift. Mycket goda kunskaper inom MicrosoftExcel Erfarenhet av affärssystem är meriterande För att trivas och fungera väl hos dem är det viktigt att du är en kommunikativ och prestigelös person som värdesätter samarbete. Din starka affärsförståelse och förmåga att omsätta ekonomiska analyser till välgrundade beslut är avgörande för att lyckas i rollen. Övrig information Start: Senast maj 2025Plats: MalmöLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare;[email protected] rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-01-12
Trivs du med administrativa arbetsuppgifter och att ge förstklassig service? Är du kanske student och i behov av ett arbete över sommaren? PreZero Recycling söker en driven kundtjänstmedarbetare till deras team i Karlstad. Här erbjuds du en bred roll med goda möjligheter till utveckling i ett globalt bolag. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varav mellan juni och augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero. Det finns möjlighet att starta tidigare i vår på deltid om så önskas.Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget PreZero är en hållbar samarbetspartner inom återvinning och avfallshantering, oavsett typ av restmaterial eller verksamhet. Tillsammans med deras kunder bidrar de till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I deras vardag är kundnytta lika med miljönytta. I Sverige finns de på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare, fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar och sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner. Deras verksamhet skapar inte bara värde för de kunder som de levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att förädla avfall till värdefull returråvara för nyproduktion. För PreZero är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. De välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. PreZero behöver nu förstärka sin administrativa avdelning under sommaren. I rollen som kundtjänstmedarbetare deltar du i den dagliga verksamheten med huvuduppgift att bemanna deras kundtjänst och serva kunder. Arbetsuppgifter I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du främst för att besvara inkommande ärenden där du arbetar i nära kontakt med PreZeros kunder, och mottar ärenden via telefon samt mejl. Vidare arbetar du i nära samarbete med interna funktioner, så som transportledare och chaufförer, för att snabbt och servicefokuserat kunna lösa kundens ärende. Du hanterar övriga administrativa uppgifter i företagets olika system. Du kan även komma att bistå kunder och organisation med statistik över in- och utflöden från anläggningarna. Besvara inkommande ärenden via telefon och mejl Samarbete med interna funktioner, så som transportledare och chaufförer, för att snabbt och service-fokuserat kunna lösa kundens ärende. Hantera administrativa uppgifter i företagets system Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Arbetslivserfarenhet inom administration och/eller kundtjänst Meriterande med erfarenhet från miljöservicebranschen God dator- och systemvana Goda kunskaper i svenska och engelska För att trivas i rollen är det viktigt att är du engagerad och nyfiken. Du tycker om att lära dig nya saker, har ett prestigelöst sätt och tar med stort engagemang tag i det som behöver göras. Som person är du strukturerad och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du vågar fråga och är mån om att driva arbetet framåt med noggrannhet och kvalitet som prägel. Vidare är du serviceinriktad och brinner för att skapa kundnöjdhet och förtroende. Slutligen är du flexibel, och trivs i en rörlig miljö där arbetsbelastningen periodvis är hög. Övrig information Start:Juni, eller tidigare enligt överenskommelsePlats:KarlstadLön:Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer