Fältservicetekniker till SITECH
Performiq AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Tjänstebeskrivning & erbjudande SITECH söker en engagerad och serviceinriktad Fältservicetekniker till region Örebro/Mälardalen! Gillar du att arbeta under eget ansvar och har ett stort intresse för teknik? Då kan detta vara jobbet för dig! I denna roll kommer du att spela en nyckelroll i att leverera högkvalitativa installationer, reparationer och service av våra produkter och system. SITECH Sverige AB är återförsäljare av Trimbles maskinstyrning, våg- och mätteknikprodukter för entreprenadbranschen. Arbetet sker huvudsakligen i fält, vilket innebär resor inom Sverige och ibland övernattningar på annan ort. Du utgår ifrån hemmet men tillhör kontoret i Örebro och täcker primärt region Örebro/Mälardalen. Dina arbetsuppgifter inkluderar: • Installationer av maskinstyrning och vågsystem. • Ansvara för reparationer, service och installationer med hög kvalitet. • Ge teknisk support och utbildning till kunder och kollegor. • Bygga och underhålla starka kundrelationer. • Hantera reservdelsförsäljning och kostnadsuppskattningar för reparationer. • Arbeta proaktivt för att utveckla och förbättra våra produkter och tjänster. • Planera och förbereda arbetsveckan i samråd med säljteam och koordinatorer. Personprofil Vi söker dig som är socialt kompetent, positiv och engagerad med förmåga att skapa förtroende hos både kunder och kollegor. Du är en problemlösare ut i fingerspetsarna och har en stark drivkraft att leverera resultat. Vidare ser vi gärna att du har: • Erfarenhet av mätteknik, GPS, våg och laser. • God skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska. • Förmåga att arbeta självständigt och i team. • Erfarenhet av att genomföra tekniska utbildningar för kunder. • Känsla för ordning och struktur. • B-körkort. • Maskinvana och erfarenhet av att arbeta med maskinstyrning ses som meriterande. För oss är säkerhet och miljö en prioritet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta enligt säkerhetsrutiner och genomföra riskanalyser. Du förväntas bidra till en säker arbetsmiljö genom att använda rätt säkerhetsutrustning och rapportera eventuella risker. Kvalifikationer: • Minst 2 års erfarenhet av servicearbete och direkta kundrelationer. • Teknisk utbildning inom elektronik/mekanik eller motsvarande. • Dokumenterad erfarenhet av felsökning av elektroniska/mekaniska system. • Kunskaper inom hydraulik, elektronik och svetsning är meriterande. • Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. • Du får en gedigen introduktion och möjlighet att arbeta tillsammans med erfarna tekniker för att snabbt komma in i rollen. Övrigt Start: Omgående Omfattning: Heltid Arbetstid: Dagtid Plats: Region Örebro/Mälardalen Låter detta som en tjänst för dig? Ansök idag och bli en del av SITECHs framgångsrika team! Företagspresentation SITECH Sverige AB säljer och marknadsför maskinstyrningsprodukter, mätinstrument och mjukvaror för entreprenadbranschen - Heavy Civil Construction Contractors. Vi är Trimbles återförsäljare och ingår i ett globalt distributionsnätverk. SITECH som varumärke lanserades under 2008. Sedan dess har fler än 100 SITECH-bolag etablerats runt om i världen. Om PerformIQ PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till rekryteringskonsult Helena Bergström på 073-353 75 29. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Logistikdministratör på Heltid till Ahlsell Norsborg!
Performiq AB
Ordersamordnare m.fl.

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du en fena på administration, kundservice och lagerarbete? Då kan du vara den vi söker till Ahlsell Norsborg! Vi söker dig som är sugen på något mer än bara vanligt orderplock eller packning. De är ett litet team och tillsammans ska ni kunna utföra alla funktioner som krävs av ett lager i sin helhet. Det innebär en hel del administrativa uppgifter som inte ingår i sedvanliga lageruppgifter. I arbete ingår; • Löpande kommunikation mellan lagerarbetare, säljare och kund. Ahlsell har gods som kund äger och kund beställer ut sitt gods med specifika krav på leveransen. • Mejl- och telefonsupport inom och utanför organisationen för orderhantering, leveransplanering och felsökning. • Noggrann kontroll av ankommet gods utifrån följesedel. • Skriva produktbeskrivningar, göra inleveranser, leveransplaneringar och felsökning i flera olika datorsystem parallellt. • Orderplock • Inventering Personprofil Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av administration och service. Du kanske tidigare har arbetat tidigare som administratör, logistiksupport, ordermottagare eller inom ett serviceyrket med administration och kundkontakt. Vidare ser vi att du är: Noggrann och strukturerad – Behöver ha detaljsinne och god förmåga att hålla fokus, då det sker noggranna kontroller samt registrering av gods. God datorvana – En stor del av arbetet sker administrativt i deras datasystem. Har du arbetat i WMS (Warehouse Management System) samt Excel är det meriterande. Serviceinriktad och kommunikativ – Löpande kundkontakt, främst via mejl och telefon men även fysiska möten. Kommer att vara ansiktet utåt för Ahlsell. Initiativtagande och kan ta egna beslut – Kommer att arbeta under stort eget ansvar och kunna svara för ett helt artikellager. Stresstålig – Klarar snabba vändningar och att arbeta under tidspress. Behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Meriter: Orderplock sker med truck. Det är en merit om du redan har behörighet för skjutstativ och motviktstruck men inget krav. Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos kunden. Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i denna roll. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan! Övrigt Start: Augusti Omfattning: Heltid Plats: Norsborg Arbetstid: 8-17

7 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Lagermedarbetare till kund i Örebro
Performiq AB
Lager- och terminalpersonal

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du noggrann, strukturerad och har erfarenhet av självständigt arbete inom lager och logistik? Då kanske det här kan vara ett jobb för dig! Du kommer att arbeta med varuplock, in och utleverans. Du kommer följa plocklistor och arbeta med plock och pack. Arbetet utförs på ett lager där det är viktigt att du har erfarenhet av lagerjobb från innan. Du tar emot gods och skickar iväg det. En del arbete utförs såklart med truck. Därför är det viktigt att du är bekväm med truckkörning och har truckkort. Personprofil Vi söker efter dig som har tidigare lagererfarenhet, och att du ska allra helst ha jobbat på in eller utleverans. Därmed har du med dig en system/datorvana. Det är även ett krav att du har truckkort, A1-A4 + B1-B4. Som person söker vi dig som är noggrann och gillar att ha ett stort ansvar på arbetsplatsen. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som lagerarbetare. Övrigt Start: Enligt överenskommelse. Uppdraget sträcker sig fram tills årsskiftet. Arbetstider: Vardagar, 7-16 Arbetsort: Örebro Omfattning: Heltid Om PerformIQ PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv. Eventuella frågor om tjänsten hänvisas till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!

7 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Teknisk fastighetsförvaltare till välkänt bolag!
Performiq AB
Fastighetsförvaltare

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du redo att ta nästa steg i din karriär och kliva in i en strategisk roll med stor påverkan i en samhällsviktig verksamhet? Här finns en möjlighet för dig med gedigen erfarenhet av fastighetsförvaltning och projektledning – och som nu vill utvecklas vidare, ta personalansvar och bli en nyckelperson i ett ledningsteam. Vi söker dig som vill bli en del av framtidens hållbara kollektivtrafik. Rollen är placerad i ett nyetablerat trafikområde i Nacka/Värmdö – en expansiv och viktig del av regionen. Här får du inte bara möjlighet att driva och utveckla anläggningar med höga tekniska krav – du blir också en viktig kugge i ett större sammanhang hos en av Sveriges mest välkända aktörer inom kollektivtrafik. Om rollen Vi letar efter en teknisk förvaltare med starkt tekniskt kunnande som vill vara med och säkerställa en hållbar och driftsäker förvaltning. Du kommer att spela en nyckelroll med ansvar för både avancerade tekniska frågor och ledning av projekt, med målet att skapa effektiva och välfungerande anläggningar. Fastigheterna består av bussdepåer med verkstäder, tvätthallar, kontor och tekniska installationer. Du har det övergripande ansvaret för både daglig drift och långsiktiga investeringar. Rollen innebär personalansvar för ett team av fastighetstekniker och du ingår i områdets ledningsgrupp. Ditt uppdrag: • Leda och följa upp tekniskt underhåll, investeringar och utvecklingsprojekt • Driva förbättringsarbete inom energi, drift och teknik – inklusive digitalisering • Planera, upphandla och projektleda renoveringar och nyinvesteringar • Budget- och resultatansvar samt identifiering av affärsmöjligheter • Fungera som central kontaktpunkt mellan teknik, ekonomi, huvudman och leverantörer • Bidra till strategisk fastighetsutveckling i nära samarbete med fastighetschef på huvudkontoret Personprofil Vi söker dig som: • Är prestigelös, lösningsorienterad och har affärsmässigt driv • Har minst 5 års erfarenhet av teknisk fastighetsförvaltning och projektledning • Har eftergymnasial utbildning inom fastighet eller teknik – gärna med inriktning el eller installation • Har erfarenhet av upphandling och arbete enligt AFF • Är van vid att driva projekt från start till mål • Har god kommunikativ förmåga och trivs i rollen som samordnare • Har B-körkort Meriterande är flerårig erfarenhet som arbetsledare inom drift och underhåll av komplexa fastigheter samt erfarenhet av energieffektivisering. Övrigt Omfattning: Heltid, 100 % Placering: Nacka/Värmdö Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidare med provanställning Lön: Individuell lönesättning Varför ska du söka? Det här är en roll för dig som vill ha ett tydligt mandat, ett verksamhetsnära ansvar och arbeta i en bransch där ditt arbete spelar roll – på riktigt. Du kliver in i ett växande område inom ett stort, välkänt och värderingsstyrt bolag som varje dag bidrar till att samhället fungerar. Här finns gott om utvecklingsmöjligheter, ett starkt ledarskap och ett långsiktigt hållbarhetstänk som genomsyrar hela verksamheten. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!

8 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025
OVK-kontrollant till Attunda Sot & Vent!
Performiq AB
VVS-montörer m.fl.

Tjänstebeskrivning & erbjudande Attunda Sot & Vent söker nu en certifierad OVK-kontrollant – en roll för dig som gillar teknik, vill ta ansvar och samtidigt värnar om hälsa, inomhusluft och ventilation. Här får du ett varierat jobb där du rör dig ute hos kund, jobbar med modern mätutrustning som spårgas och blir en viktig del av ett mindre, erfaret team. Vi arbetar i Stockholmsområdet med utgångspunkt i Arlandastad, nära Märsta. I rollen som kontrollant för obligatorisk ventilationskontroll (OVK) säkerställer du att ventilationssystem i exempelvis skolor, kontor, kommersiella fastigheter och flerbostadshus fungerar enligt gällande regelverk. Du utför OVK-besiktningar i både nybyggda och befintliga fastigheter, sammanställer OVK-protokoll och ger rekommendationer för att förbättra inomhusmiljö och energieffektivitet. Arbetsuppgifter i korthet: • Genomföra både återkommande OVK och nybesiktningar i olika typer av fastigheter. • Använda teknisk utrustning för mätningar, inklusive spårgas (utbildning ges vid behov). • Upprätta OVK-protokoll och kommunicera tydliga åtgärdsförslag. • Samverka med fastighetsägare, förvaltare och tekniska kontaktpersoner. • Arbeta självständigt i fält, med nära stöd från erfarna kollegor inom ventilation och fastighetsteknik. Personprofil Vi söker dig som är tekniskt lagd, strukturerad och självgående. Du är van att ta ansvar och trivs med att arbeta nära både teknik och kund. Du är en person som gillar att hitta lösningar, anpassar dig snabbt och kommunicerar professionellt i olika sammanhang. Vi ser gärna att du: • Har giltig OVK-behörighet N (krav) – gärna även behörighet K (meriterande). • Är van vid digitala verktyg och har tidigare erfarenhet av ventilationsteknik eller fastighetsbesiktning. • Har B-körkort (krav). • Det är meriterande om du kan åtgärda vissa brister direkt efter besiktning, exempelvis inom ventilationsrengöring eller teknisk fastighetsservice. Övrigt • Start: Enligt överenskommelse • Omfattning: Heltid • Arbetstider: Vardagar, 07.00–16.00 • Placering: Arlandastad, ca 15 min promenad från Märsta pendeltågsstation Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande! Företagspresentation Vi på Attunda Sot & Vent arbetar med sotning, ventilationsrengöring, OVK-besiktning och brandskydd i Stockholmsområdet – med målet att skapa tryggare och mer energieffektiva fastigheter. Våra kunder är både privatpersoner, företag och fastighetsägare. Vi värdesätter hög kvalitet, snabb service och ett trevligt bemötande. Med ett engagerat team och tydliga värderingar fortsätter vi att växa – och söker nu fler kunniga medarbetare som vill vara med på vår resa.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
OVK-kontrollant till Attunda Sot & Vent!
Performiq AB
VVS-montörer m.fl.

Tjänstebeskrivning & erbjudande Attunda Sot & Vent söker nu en certifierad OVK-kontrollant – en roll för dig som gillar teknik, vill ta ansvar och samtidigt värnar om hälsa, inomhusluft och ventilation. Här får du ett varierat jobb där du rör dig ute hos kund, jobbar med modern mätutrustning som spårgas och blir en viktig del av ett mindre, erfaret team. Vi arbetar i Stockholmsområdet med utgångspunkt i Arlandastad, nära Märsta. I rollen som kontrollant för obligatorisk ventilationskontroll (OVK) säkerställer du att ventilationssystem i exempelvis skolor, kontor, kommersiella fastigheter och flerbostadshus fungerar enligt gällande regelverk. Du utför OVK-besiktningar i både nybyggda och befintliga fastigheter, sammanställer OVK-protokoll och ger rekommendationer för att förbättra inomhusmiljö och energieffektivitet. Arbetsuppgifter i korthet: • Genomföra både återkommande OVK och nybesiktningar i olika typer av fastigheter. • Använda teknisk utrustning för mätningar, inklusive spårgas (utbildning ges vid behov). • Upprätta OVK-protokoll och kommunicera tydliga åtgärdsförslag. • Samverka med fastighetsägare, förvaltare och tekniska kontaktpersoner. • Arbeta självständigt i fält, med nära stöd från erfarna kollegor inom ventilation och fastighetsteknik. Personprofil Vi söker dig som är tekniskt lagd, strukturerad och självgående. Du är van att ta ansvar och trivs med att arbeta nära både teknik och kund. Du är en person som gillar att hitta lösningar, anpassar dig snabbt och kommunicerar professionellt i olika sammanhang. Vi ser gärna att du: • Har giltig OVK-behörighet N (krav) – gärna även behörighet K (meriterande). • Är van vid digitala verktyg och har tidigare erfarenhet av ventilationsteknik eller fastighetsbesiktning. • Har B-körkort (krav). • Det är meriterande om du kan åtgärda vissa brister direkt efter besiktning, exempelvis inom ventilationsrengöring eller teknisk fastighetsservice. Övrigt • Start: Enligt överenskommelse • Omfattning: Heltid • Arbetstider: Vardagar, 07.00–16.00 • Placering: Arlandastad, ca 15 min promenad från Märsta pendeltågsstation Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande! Företagspresentation Vi på Attunda Sot & Vent arbetar med sotning, ventilationsrengöring, OVK-besiktning och brandskydd i Stockholmsområdet – med målet att skapa tryggare och mer energieffektiva fastigheter. Våra kunder är både privatpersoner, företag och fastighetsägare. Vi värdesätter hög kvalitet, snabb service och ett trevligt bemötande. Med ett engagerat team och tydliga värderingar fortsätter vi att växa – och söker nu fler kunniga medarbetare som vill vara med på vår resa.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Redovisningsekonom till Locus Energy
Performiq AB
Redovisningsekonomer

Tjänstebeskrivning & erbjudande Arbetar du med löpande redovisning och vill ta nästa steg så som att upprätta årsbokslut och skapa ekonomiska rapporter? Och vill du komma till ett företag som bidrar till den gröna omställningen? Då kan det här vara tjänsten för dig! Locus Energy är ett dotterbolag till SEB Investment Management (SEB IM) och är en långsiktig aktiv och utvecklingsintensiv ägare av befintlig lokal hållbar infrastruktur för energiproduktion i Norden så som vattenkraft och vindkraft. Vi växer och söker nu en redovisningsekonom som ska samarbeta tätt med CFO och Redovisningsansvarig. Som Redovisningsekonom hos Locus Energy kommer du att ansvara för: • Löpande bokföring, redovisning och bankadministration i koncernbolagen • Upprättande av årsbokslut, inklusive årsredovisningar • Upprättande av ekonomiska rapporter utifrån behov • Stödja arbetet med kvartalsrapportering till investerare • Stödja arbetet med koncernkonsolidering • Stödja ledningen i arbetet med ekonomisk rapportering Vi är ett växande team med 11 anställda och har kontor på Kornhamnstorg i centrala Stockholm. Hos Locus Energy får du möjligheten att vara med i början på en spännande resa där vi bygger ett bolag från grunden som aktivt ska bidra till den gröna omställningen av samhället. Vi hoppas att du vill utvecklas tillsammans med oss som företag, och att du vill vara en del av ett starkt team med höga ambitioner. Du kommer till ett företag med en stark ägare som i grunden är SEB och du erbjuds ett arbete med chans till personlig utveckling. Personprofil För oss är det viktigt att du är strukturerad, noggrann, har ett starkt driv, och fungerar väl i en mindre organisation. Du löser problem, får saker gjorda både på egen hand och tillsammans med andra, och har inget emot att behöva plocka upp lösa bollar och strukturera upp processer. Du kan kommunicera både på svenska och engelska, där din engelska är flytande både i tal och skrift. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och viljan att utvecklas med oss. Vidare har du: • Relevant eftergymnasial utbildning • Minst 3 års erfarenhet av löpande bokföring Det är meriterande om du har: • Erfarenhet av årsbokslut • Erfarenhet av lönehantering • Erfarenhet av ekonomisk analys och rapportering Övrigt Start: Omgående, enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid och tillsvidare Arbetsplats: Kornhamnstorg 6, Stockholm Arbetstider: Kontorstider, flextider. PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Filip Lundström på [email protected] Företagspresentation Locus Energy är en är en långsiktig aktiv ägare och utvecklare av småskalig hållbar infrastruktur för energiproduktion i Norden. Locus Energy är ett dotterbolag till SEB Investment Management (SEB IM). SEB IM är ett helägt dotterbolag till Skandinaviska Enskilda Banken och en av de största kapitalförvaltarna i Norden. Locus Energy har via fonden SEB Nordic Energy tillgång till långsiktigt institutionellt kapital från svenska och nordiska pensionssparare, varav många kommuner och regioner. Fonden har en mörkgrön klassning enligt Artikel 9 som är den högsta klassningen enligt EUs villkor för hållbara investeringar – ESG (Environmental Social and Corporate Governance).

8 dagar sedan
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Maskinoperatör sökes till spännande företag i Hörby
Performiq AB
Maskinoperatörer, farmaceutiska produkter

Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du ett intresse för teknik och letar efter en möjlighet till ett långsiktigt och utvecklande arbete? Läs då vidare om tjänsten som maskinoperatör och lägg in en ansökan redan idag! PerformIQ söker för kunds räkning en operatör för arbete på 3-skift alternativt 5-skift. Vår kund är verksam inom utveckling och tillverkning av medicinteknisk utrustning. Du kommer att ansvara för uppsättning och underhåll av verktyg, igångkörning av formsprutor och hantering av kringutrustning. Du ansvarar för att produkter tillverkas i rätt antal och i rätt tid. Kvalitetskontroll och hantering är viktiga delar i tjänsten. Du förväntas att aktivt bidra i företagets förbättringsprocess och motivera dina kollegor att göra detsamma. Noggrann dokumentation av alla delar av tillverkningsprocessen är mycket viktigt i rollen. Den här dokumentationen sker både skriftligt samt via dator och det ställs höga krav på att detta sköts ordentligt. Tjänsten passar dig som letar efter möjlighet att komma in på ett spännande och välstrukturerat företag med goda framtidsmöjligheter. Det är goda möjligheter till att bli övertagen till kunden vid välutfört arbete och du erbjuds en utvecklande miljö med högt i tak. Personprofil Vi söker dig som har en positiv inställning till arbete och trivs i en varierad roll. För att lyckas i rollen som operatör tror vi att du känner igen dig på följande punkter: • Gymnasiekompetens, gärna inom teknik/industri • Goda kunskaper i svenska och engelska • Arbetslivserfarenhet inom tillverkningsindustri • Hög teknisk kompetens • Meriterande med truckkort och tidigare arbete med LEAN Vi ser att du som söker är en person som är noggrann och har en god förmåga att prioritera och ta initiativ. Du är vidare en social person som gärna hjälper till där det behövs som mest. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i rollen. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald. Övrigt Start: v. 32/33 Omfattning: Heltid, 6 månader. Goda möjligheter till förlängning eller övertag till kund. Arbetstid: Skifttider Plats: Hörby Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos vår kund. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Anna Lindberg på [email protected]. Välkommen med din ansökan! Om PerformIQ PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

8 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Maskinoperatör sökes till spännande företag i Hörby
Performiq AB
Maskinoperatörer, farmaceutiska produkter

Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du ett intresse för teknik och letar efter en möjlighet till ett långsiktigt och utvecklande arbete? Läs då vidare om tjänsten som maskinoperatör och lägg in en ansökan redan idag! PerformIQ söker för kunds räkning en operatör för arbete på 3-skift alternativt 5-skift. Vår kund är verksam inom utveckling och tillverkning av medicinteknisk utrustning. Du kommer att ansvara för uppsättning och underhåll av verktyg, igångkörning av formsprutor och hantering av kringutrustning. Du ansvarar för att produkter tillverkas i rätt antal och i rätt tid. Kvalitetskontroll och hantering är viktiga delar i tjänsten. Du förväntas att aktivt bidra i företagets förbättringsprocess och motivera dina kollegor att göra detsamma. Noggrann dokumentation av alla delar av tillverkningsprocessen är mycket viktigt i rollen. Den här dokumentationen sker både skriftligt samt via dator och det ställs höga krav på att detta sköts ordentligt. Tjänsten passar dig som letar efter möjlighet att komma in på ett spännande och välstrukturerat företag med goda framtidsmöjligheter. Det är goda möjligheter till att bli övertagen till kunden vid välutfört arbete och du erbjuds en utvecklande miljö med högt i tak. Personprofil Vi söker dig som har en positiv inställning till arbete och trivs i en varierad roll. För att lyckas i rollen som operatör tror vi att du känner igen dig på följande punkter: • Gymnasiekompetens, gärna inom teknik/industri • Goda kunskaper i svenska och engelska • Arbetslivserfarenhet inom tillverkningsindustri • Hög teknisk kompetens • Meriterande med truckkort och tidigare arbete med LEAN Vi ser att du som söker är en person som är noggrann och har en god förmåga att prioritera och ta initiativ. Du är vidare en social person som gärna hjälper till där det behövs som mest. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i rollen. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald. Övrigt Start: v. 32/33 Omfattning: Heltid, 6 månader. Goda möjligheter till förlängning eller övertag till kund. Arbetstid: Skifttider Plats: Hörby Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos vår kund. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Anna Lindberg på [email protected]. Välkommen med din ansökan! Om PerformIQ PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

8 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Maskinoperatör sökes till spännande företag i Hörby
Performiq AB
Maskinoperatörer, farmaceutiska produkter

Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du ett intresse för teknik och letar efter en möjlighet till ett långsiktigt och utvecklande arbete? Läs då vidare om tjänsten som maskinoperatör och lägg in en ansökan redan idag! PerformIQ söker för kunds räkning en operatör för arbete på 3-skift alternativt 5-skift. Vår kund är verksam inom utveckling och tillverkning av medicinteknisk utrustning. Du kommer att ansvara för uppsättning och underhåll av verktyg, igångkörning av formsprutor och hantering av kringutrustning. Du ansvarar för att produkter tillverkas i rätt antal och i rätt tid. Kvalitetskontroll och hantering är viktiga delar i tjänsten. Du förväntas att aktivt bidra i företagets förbättringsprocess och motivera dina kollegor att göra detsamma. Noggrann dokumentation av alla delar av tillverkningsprocessen är mycket viktigt i rollen. Den här dokumentationen sker både skriftligt samt via dator och det ställs höga krav på att detta sköts ordentligt. Tjänsten passar dig som letar efter möjlighet att komma in på ett spännande och välstrukturerat företag med goda framtidsmöjligheter. Det är goda möjligheter till att bli övertagen till kunden vid välutfört arbete och du erbjuds en utvecklande miljö med högt i tak. Personprofil Vi söker dig som har en positiv inställning till arbete och trivs i en varierad roll. För att lyckas i rollen som operatör tror vi att du känner igen dig på följande punkter: • Gymnasiekompetens, gärna inom teknik/industri • Goda kunskaper i svenska och engelska • Arbetslivserfarenhet inom tillverkningsindustri • Hög teknisk kompetens • Meriterande med truckkort och tidigare arbete med LEAN Vi ser att du som söker är en person som är noggrann och har en god förmåga att prioritera och ta initiativ. Du är vidare en social person som gärna hjälper till där det behövs som mest. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i rollen. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald. Övrigt Start: v. 32/33 Omfattning: Heltid, 6 månader. Goda möjligheter till förlängning eller övertag till kund. Arbetstid: Skifttider Plats: Hörby Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos vår kund. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Anna Lindberg på [email protected]. Välkommen med din ansökan! Om PerformIQ PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

8 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025