Supporttekniker
Jobbusters AB
Supporttekniker, IT

Din nya roll Vi söker nu en Supporttekniker till kund i Nyköping! Som supporttekniker arbetar du med att: Hjälpa kunderna med frågor, problem och felsökning via telefon, remote och på plats avseende PC, skrivare och övriga tillbehör Installera och avinstallera program på nya och befintliga IT-arbetsplatser Dokumentering och registrering av kundärenden i ärendehanteringssystemet enligt gällande SLA Fokus på 100 % nöjda och lojala kunder Samarbeta med övriga supporttekniker och enheter inom regionen Resor inom Södermanlands län förekommer i tjänsten För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Ha 1-3 års arbetslivserfarenhet i rollen som Supporttekniker.  Ha goda kunskaper i Active Directory och Azure AD. Ha erfarenhet av Windows 10 och 11. Kunna ge support i Office 365. Ha arbetat i ärendehanteringssystem. Ha arbetat med fjärrstyrning. Behärska svenska språket väl i både tal och skrift. Ha B-körkort. Vem är du? I rollen som Supporttekniker är det viktigt att vara självgående och kunna ta eget ansvar i det dagliga arbetet. En god kommunikativ förmåga är avgörande, både i kontakten med användare och i samarbetet med kollegor. Du behöver vara analytisk och kunna felsöka och identifiera problem på ett systematiskt sätt. Rollen kräver också att du har en god social förmåga och trivs med att hjälpa andra. Som person är du lösningsorienterad, driven och flexibel – du har förmågan att anpassa dig efter förändrade förutsättningar och tar dig an utmaningar med ett positivt förhållningssätt. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: omgående Slut: 2025-12-31, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera Övrig information: Stor vikt kommer att läggas på personliga egenskaper I din ansökan: Säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
28 november 2025
Logistics Manager
Jobbusters AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Din nya roll Vill du vara med och utveckla framtidens logistiklösningar hos ett globalt teknikföretag i framkant? Samsung söker en engagerad och strategisk Logistics Manager som vill vara med och driva innovation, effektivisering och samarbete i en nyckelroll inom organisationen Process Innovation. Som Logistics Manager kommer du att ha en central roll i att: - Optimera logistikprocesser och driva förbättringsarbete - Utveckla samarbeten med interna och externa partners - Säkerställa och följa upp KPI:er inom logistikområdet - Leda och utveckla ett högpresterande team inom logistik och tull - Arbeta nära verksamheten och ansvara för tvärfunktionella processer - Delta i och driva HQ-ledda innovationsprojekt - Förhandla och följa upp avtal med 3PL-aktörer inom Europa - Bygga och underhålla kundrelationer samt genomföra affärsgenomgångar För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Minst 5 års erfarenhet i en ledande roll inom logistik Gedigen kunskap om logistik- och supply chain-processer i Norden, både B2B och B2C Erfarenhet av tullhantering Dokumenterat resultat i att leda processförbättringar över organisationsgränser Förmåga att analysera och arbeta datadrivet samt fatta både strategiska och operativa beslut Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Vem är du? Du är en driven ledare med ett öga för både detaljer och helhet. Du trivs i en föränderlig miljö där tempo, utveckling och innovation står i centrum. Du motiveras av att skapa struktur, driva förändring och utveckla både människor och processer. Med stark kommunikativ förmåga och ett affärsmässigt mindset skapar du resultat tillsammans med andra. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: 68.700 – 72.700 SEK/månad Start: 2025-07-01 eller enligt överenskommelse Slut: 2030-06-30 Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: Säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
28 november 2025
Elkonstruktör – junior
Jobbusters AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Din nya roll  Vill du vara med och bidra till utvecklingen av framtidens kraft- och automationslösningar? Nu söker vi en Junior Elkonstruktör till en spännande verksamhet i Västerås. Här får du chansen att arbeta i en växande organisation med hög teknikhöjd och stark laganda. I rollen som Junior Elkonstruktör blir du en viktig del av konstruktionsavdelningen som idag består av 15 personer. Du kommer främst arbeta med dokumentation av nya anläggningar samt hantering av ändringar i befintliga anläggningar. Arbetet omfattar ritning av kretsscheman, generering av förbindningstabeller och apparatlistor. CAD-verktyget som används är Elmaster Enterprise, och erfarenhet av detta är meriterande — men vi välkomnar även dig som vill utvecklas och lära dig verktyget på plats. Du kommer även arbeta i system som SAP/R3, Office 365 och Arcade. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du En högskoleutbildning inom relevant område, exempelvis elkraft, automation eller elektroteknik. Erfarenhet från ström och spänning, men du behöver inte vara expert från start. Behärska svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Ha möjlighet att arbeta onsite i Västerås. Meriterande: Erfarenhet av Elmaster Enterprise och/eller SAP/R3, Office 365 och Arcade. Vem är du? Vi tror att du är i början av din karriär eller nyligen tagit examen. Du är engagerad, strukturerad och har ett stort tekniskt intresse. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team, är noggrann i ditt arbete och vill bidra till gruppens gemensamma mål. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning som konsult via JobBusters. Start: 2025-09-01 Slut: 2026-08-28 med chans till förlängning.  Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer. Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund är ett ledande globalt teknikbolag som skapar produkter, bland annat robotar, och lösningar inom bland annat automation och digitalisering. Koncernens bolag finns i cirka 100 länder och huvudkontoret i Sverige finns strax utanför Stockholm.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
27 november 2025
Demand Planner
Jobbusters AB
Ordersamordnare m.fl.

Din nya roll Rollen innebär resursplanering för 35 servicetekniker. Planeraren ansvarar för att rätt person tilldelas rätt plats inom den överenskomna tidsramen. Utöver planering omfattar tjänsten även orderregistrering, kundkommunikation, beställning av material och sammanställning av serviceuppdraget innan det överlämnas till administrationen för fakturering. Taktisk och operativ problemlösning krävs för att säkerställa att tjänsteerbjudanden kan levereras till kunderna på bästa möjliga sätt. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Ha minst två års erfarenhet av att arbeta i en koordinerande roll med resursplanering.  Ha erfarenhet av att arbeta i SAP eller liknande system. Vara flytande i svenska i såväl tal som skrift. Erfarenhet av Salesforce är meriterande. Vem är du?För att lyckas i den här rollen behöver du trivas med att vara spindeln i nätet, ha en grym planeringsförmåga samt vara lösningsfokuserad. Du behöver även vara serviceinriktad samt kunna multi-taska. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: 2025-09-01 Slut: 2026-08-30, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
27 november 2025
Digitaliseringsstrateg
Jobbusters AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Din nya roll I rollen kommer du att arbeta med flera digitaliseringsinitiativ som syftar till att skapa smidigare och mer enhetliga myndighetskontakter för företag, i samverkan med andra myndigheter och organisationer på nationell, regional och lokal nivå. Genom att utveckla digitala lösningar, guidade processer och effektiv ärendehantering skapar du nytta för både företag och offentlig sektor. Du kommer att arbeta med projekt kopplade till Sveriges gemensamma digitala infrastruktur (Ena) och bidra till utvecklingen av enkla digitala myndighetskontakter. Målet är att göra det lättare för företag att göra rätt från början, att ge snabbare besked och att effektivisera offentlig förvaltning. Dina arbetsuppgifter - Leda och genomföra egna förstudier och utredningar - Ta fram lösningsförslag och koncept inom digitala myndighetskontakter - Göra nyttoberäkningar och analyser som stöd för beslutsfattande - Arbeta i nära samverkan med andra myndigheter och organisationer - Bidra till strategisk utveckling av digitala tjänster inom offentlig sektor För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Ha minst fem års erfarenhet av strategiskt arbete i statliga och kommunala myndigheters digitaliserings- och förenklingsarbete. Ha mycket god förståelse för styrningen av svensk offentlig förvaltning samt förståelse för dess för- och nackdelar. Ha mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Ha djupa kunskaper och lång erfarenhet (minst fem år) av e-förvaltningsprojekt som bedrivs i samverkan mellan flera offentliga aktörer och leverantörer av IT-system. Ha god kunskap och lång erfarenhet (minst fem år) om regelverk och uppgiftslämnande som träffar företag eller företag och dess tillämpning i praktiken. Ha god kunskap och lång erfarenhet om informatik (minst fem år). Ha gedigen bakgrund eller utbildning (examen inom högskola eller universitet) som statsvetare eller nationalekonom. Vem är du? För att lyckas i rollen behöver du vara strukturerad och kunna hålla ordning även i komplexa sammanhang. Du är flexibel och har lätt för att anpassa dig till förändringar. Din förmåga att se både detaljer och helhet gör att du snabbt kan identifiera lösningar och förbättringsmöjligheter. Du är kommunikativ, trivs i samarbete med andra och kan förmedla budskap på ett tydligt sätt. Med ett starkt driv och fokus på resultat får du saker att hända och ser till att initiativ når hela vägen i mål. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: 2025-08-11 Slut: 2025-12-31 till , med möjlighet till förlängning till 2026-12-31 Sista ansökningsdag: 2025-06-11 Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. Företagspresentation Vår kund är en nationell myndighet som har uppdrag inom entreprenörskap och regional tillväxt. Vår kund har ett digitaliserat arbetssätt vilket möjliggör att man kan kombinera dagar på kontoret med ett hemmakontor. Huvudkontoret finns i Stockholm.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
26 november 2025
Data Analyst – junior (part-time)
Jobbusters AB
Systemadministratörer

Your New Role  Are you passionate about data and eager to kick-start your career within data analytics? We are currently looking for a Junior Data Analyst to join a dynamic and collaborative team within the retail industry. This is a great opportunity for a student or recent graduate who wants to gain hands-on experience working with large data sets in a fast-paced, international environment. In this role, you will support the team with various data-related tasks and play a key part in ensuring high data quality and valuable insights. You’ll work closely with experienced analysts and gain valuable exposure to tools, processes, and business operations. Your daily tasks may include: Performing data quality checks and validations Analyzing large data sets in Excel Supporting the team with administrative and reporting tasks Assisting in the creation of clear, actionable data visualizations and presentations To succeed in this role, you will need:  Strong skills in Microsoft Excel. A basic to intermediate understanding of data systems and tools. Preferably a current student looking to work approximately 2–3 days per week alongside your studies. Fluent in English, oral and written.  Who You Are  We believe you are thorough, detail-oriented, and curious about data and problem-solving. You have a solution-oriented mindset and enjoy working with numbers and structure. We look forward to receiving your application Scope of employment: 50% (approx. 2-3 days per week) Type of contract: Fixed-term employment as a consultant via JobBusters. Start date: 2025-07-14 End date: 2026-06-30 Selected benefits: Collective agreement, wellness allowance, Benifex In your application: Please make sure it is clear that you meet the qualifications required by the client.  Good to Know We review applications on a rolling basis. Since recruitment processes in the consulting industry often move quickly, the position may be filled before the application deadline — so don’t wait to apply! You do not need to include a cover letter. Instead, please answer the screening questions as part of your application.  Company Presentation Our client who operates in retail is a Swedish listed company. They have clear values regarding respect for the individual, strong faith in employees and teamwork. They have stores all over the world and a number of offices in Stockholm where you will be located.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
26 november 2025
Business Analyst
Jobbusters AB
Finansanalytiker och investeringsrådgivare m.fl.

Din nya roll Vill du vara med och forma framtidens affärsprocesser hos ett globalt ledande företag inom data och analys? Vi söker nu en erfaren Business Analyst till ett omfattande transformationsinitiativ där hela kundresan – från offert och order till fakturering – ska omformas och effektiviseras. Välkommen till ett spännande uppdrag med stort ansvar och bred påverkan! I rollen som Business Analyst kommer du att ha en central funktion i en pågående förändringsresa av företagets affärsprocesser (Q2C – Quote to Cash). Du kommer bland annat att: - Kartlägga, dokumentera och analysera nuvarande processer och system - Identifiera brister, flaskhalsar och förbättringsmöjligheter i kundresan - Leda workshops och samla in krav från olika delar av verksamheten (Sales, Finance, Product och Operations) - Skapa tydlig och strukturerad dokumentation som utgör grund för framtida tekniska lösningar och arbetssätt - Samarbeta tvärfunktionellt i en komplex och föränderlig miljö För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Dokumenterad erfarenhet som Business Analyst i system- och processintensiva miljöer Erfarenhet av att arbeta med end-to-end processer som Q2C eller liknande Förmåga att översätta verksamhetsbehov till tekniska lösningar Vana att facilitera workshops och ta fram tydlig krav- och processdokumentation Erfarenhet av att arbeta med system såsom Salesforce (CRM), Kappa, PI & Workflow, AX och Workday Finance Behärska både svenska och engelska flytande, i tal och skrift Vem är du? Du är en strukturerad, kommunikativ och lösningsorienterad person med god analysförmåga. Du har lätt för att sätta dig in i komplexa processer och navigerar obehindrat mellan olika team och intressenter. Du är van att arbeta självständigt men trivs också i samarbete med andra. Du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: 2025-06-23 Slut: 2026-06-23, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex m.m. I din ansökan: Säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund är expert på smart data och hjälper varje dag kunder och partners att växa och framgång med hjälp av data, analys och datadrivna lösningar. Det är ett globalt företag och det svenska huvudkontoret finns i Stockholm.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
26 november 2025
Product Manager – TV & Audio to Samsung
Jobbusters AB
Företagssäljare

Your New Role  Now, we’re looking for a driven and commercially sharp Product Manager to join Samsung’s TV & Audio Product Management Team for a 1-year maternity cover. As a Product Manager at Samsung, you will own the commercial strategy for your product categories, with a clear focus on sales planning, pricing, promotion, and profitability across the Nordic market. You will work closely with Nordic sales teams and other internal stakeholders to steer our business toward long-term, profitable growth — balancing global strategy with local market insights. This is a high-impact, commercially focused role with direct influence over Samsung’s market performance in the region. Reporting to the Head of Product Management, you’ll be part of a collaborative and ambitious team based in their modern offices in Kista, Stockholm. Key Responsibilities: P&L Ownership: Full responsibility for key performance indicators — revenue, pricing, model mix, and profitability. Product & Range Management: Define and implement product assortment, pricing structures, and promotional strategies per channel and account. Price Management: Lead pricing strategy and promotional frameworks to maximize market potential and profitability. Demand Generation: Collaborate with sales, marketing, supply chain, and HQ teams to drive a ‘sell-out’ focused business approach. Data-Driven Decision Making: Transform complex data into clear, actionable insights for commercial decision-making. To succeed in this role, you will need:  Academic degree. 3- 5 years’ experience within the industry or Consumer Electronics industry background. Strong in MS Office (in particular Excel). A solid understanding of pricing trends, the competitive landscape, and the retail ecosystem within electronics. Excellent English communication skills. Swedish is a big plus. Experience resembling Key Account Management is advantageous; this role mirrors KAM responsibilities, owning strategy and execution per customer.  Who You Are  In this role, a strong analytical mindset is essential, along with the ability to read people, understand their motivations, and present products appealingly to all stakeholders, both internally and externally. Samsung is a dynamic company in a fast-paced industry, offering numerous opportunities for growth and development. To succeed with us, you must be someone who appreciates tempo, change, and taking the initiative. We look forward to receiving your application Scope of employment: 100% Type of contract: Fixed-term employment as a consultant via JobBusters. Salary: 54 500 - 58 500 SEK/month  Start date: As soon as possible End date: 1 year contract Selected benefits: Collective agreement, wellness allowance, Benifex In your application: Please make sure it is clear that you meet the qualifications required by the client.  Good to Know We review applications on a rolling basis. Since recruitment processes in the consulting industry often move quickly, the position may be filled before the application deadline — so don’t wait to apply! You do not need to include a cover letter. Instead, please answer the screening questions as part of your application.  Company Presentation  Samsung Electronics Co., Ltd. is a global leader in technology, opening new possibilities for people everywhere. Through relentless innovation and discovery, we are transforming the worlds of TVs, smartphones, tablets, PCs, cameras, home appliances, printers, LTE systems, medical devices, semiconductors and LED solutions. We employ 286,000 people across 80 countries with annual sales of US$269.billion. To discover more, please visit www.samsung.com.

21 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
IT Specialist
Jobbusters AB
Övriga IT-specialister

Din nya roll Nu söker vi en IT-infrastruktur specialist med fokus på Microsoft 365 för ett spännande uppdrag med start i augusti. I den här rollen får du en bred och operativ roll där du både agerar beställare och teknisk rådgivare mot externa partners, men också arbetar hands-on med implementation, konfiguration och vidareutveckling av vår Microsoft-baserade infrastruktur. Exempel på arbetsuppgifter: - Hantering och konfiguration av Microsoft Intune och Windows Autopilot - Implementation av Conditional Access-policys - Drift och utveckling i Azure och Microsoft 365 - Administration av Entra ID (fd Azure AD) och Security Center - Backuphantering via Veeam - Support i infrastrukturfrågor till kollegor, exempelvis 2nd line mot Service Desk - Övergripande arbete med virtuella servrar (drift sköts av partner) - Grundläggande nätverk (Cisco Meraki) - Hantering av MacOS (meriterande men ej krav) - Skriptning, framför allt i PowerShell För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Bred erfarenhet av Microsoft Intune och Windows Autopilot Djup teknisk kompetens inom Azure och Microsoft 365 Kunskap om och erfarenhet av att arbeta med Conditional Access Erfarenhet av Microsoft Purview är meriterande Erfarenhet av Entra ID och Microsoft Security Center Vana vid backuphantering (gärna Veeam) Erfarenhet av IT-säkerhet och identifiering av sårbarheter Förståelse för nätverk och servermiljöer, även om drift ligger externt Goda kunskaper i PowerShell Tidigare erfarenhet från liknande roll inom IT-infrastruktur Vem är du? Vi söker dig som är analytisk, självgående och teknikintresserad. Du gillar att hålla dig uppdaterad, tar initiativ och är inte rädd att gräva ner dig i nya tekniker eller lösningar. Du är kommunikativ och pedagogisk – du har lätt för att samarbeta, men också att förklara tekniska lösningar för kollegor som inte är lika tekniskt bevandrade. Rollen kräver flexibilitet, nyfikenhet och förmåga att arbeta i en föränderlig miljö där utveckling står i fokus. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning i sex månader och därefter tillsvidareanställning Lön: Enligt överenskommelse Start: Augusti 2025 Slut: Konsultuppdrag i sex månader och därefter överrekrytering till kundföretaget Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: Säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.

22 dagar sedan
Sista ansökan:
21 november 2025
Servicedeskmedarbetare
Jobbusters AB
Supporttekniker, IT

Din nya roll Till vår kund söker vi nu en Servicedeskmedarbetare!  I rollen kommer du främst att ge användarsupport och service till kunder gällande all typ av felsökningar eller kontohanteringar. Du ger även support till kunder relaterat till den hårdvara som används i kombination med företagets systemlösningar. Du kommer att ha telefonen och ärendehanteringssystem som dina främsta arbetsredskap och du besvarar löpande inkommande ärenden. Vanligt förekommande samtal är: Felsökning av nätverksutrustning Kontohantering Lättare tekniska frågor För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Du har erfarenhet av att ha arbetat med IT support. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Vem är du? För att lyckas i rollen som Servicedeskmedarbetare är du kommunikativ och serviceinriktad. Du är tekniskt intresserad och har god förmåga att lösa problem. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: Omkring 2025-06-30 Slut: 2025-09-30, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.

22 dagar sedan
Sista ansökan:
21 november 2025