Business Support
Jobbusters AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Din nya roll  Vill du arbeta i en dynamisk och framtidsinriktad miljö med fokus på elektrifiering och hållbara transportlösningar? Nu söker vi en Business Support Consultant till ett uppdrag hos en ledande aktör inom fordonsbranschen i Södertälje. Som Business Support Consultant kommer du att ha en central roll i det dagliga arbetet med att stötta försäljningsorganisationen. Du kommer bidra till att möjliggöra och följa upp kommersiella initiativ, samordna interna aktiviteter och driva uppgifter kopplade till leveransprestanda, ekonomisk uppföljning och försäljningsverktyg. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera: Koordinera dokumentation och uppföljning av leveransrelaterade avvikelser och deras ekonomiska påverkan. Stötta e-Sales Directors och andra intressenter i operativt arbete och lösning av dagliga utmaningar. Förbereda beslutsunderlag och följa upp kommersiella initiativ. Du kommer rapportera till en Manager inom BEV Sales-teamet, som även är din huvudsakliga kontaktperson under uppdraget. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Universitetsexamen inom företagsekonomi, teknik eller motsvarande område. Mycket goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och skrift. Erfarenhet av Microsoft Office, särskilt Excel. Erfarenhet av verktyg som Power BI och Power Apps är ett plus. Meriterande: Erfarenhet från fordonsindustrin, e-mobilitet eller BEV-segmentet (battery electric vehicle). Meriterande: Erfarenhet av Pre-Sales och Sales-processer. Meriterande: Kunskap om ekonomiska analyser och modeller såsom TCO och Restvärdesberäkningar. Vem är du? För att passa i rollen krävs ett affärsmässigt, strukturerat och självgående arbetssätt. Du har god förmåga att arbeta både självständigt och i tvärfunktionella team. Du har starka kommunikativa egenskaper och ett proaktivt förhållningssätt. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning som konsult via JobBusters. Lön: Mellan ca 30-38 000kr/mån. Start: Omgående. Slut: 2025-10-31 med chans till förlängning. Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer. Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund är ledande inom fordonsindustrin och finns i 100 länder. I Sverige är huvudkontoret strax utanför Stockholm och här arbetar man med omställningen för ett hållbart transportsystem och skapar en värld av mobilitet som är bättre för både företagen, samhället och miljön.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
19 november 2025
Servicedeskmedarbetare
Jobbusters AB
Supporttekniker, IT

Din nya roll Som Servicedeskmedarbetare kommer du ingå i en grupp om 5 personer. Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara hantering av on- och offboardingar, med särskilt ansvar för SAP-behörigheter. Du arbetar nära Sorunda IT som består av 8 medarbetare och är en viktig del i att säkerställa att rätt personer har rätt behörigheter vid rätt tidpunkt. Rollen innebär även att du är en del av vår kunds team på Koncern IT och arbetar med att ge service och support till deras användare. Arbetsuppgifter Hantering av on- och offboardingar Administration av SAP-behörigheter (roller och åtkomster) Support och service till användare inom Sorunda IT och koncernen Dokumentation och uppföljning av ärenden För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Minst 2 års erfarenhet av supportarbete inom IT. Erfarenhet av Active Directory. Erfarenhet av Microsoft 365. Erfarenhet av Entra ID. Erfarenhet av SAP, särskilt kring roller och behörigheter. Ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vem är du? Du har förmåga att hantera stress och många förfrågningar samtidigt. Du är kommunikativ, självgående och lösningsfokuserad i ditt arbetssätt.  Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: 2025-09-01 Slut: 2026-03-31, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationSom leverantör av allt en restaurang kan behöva - från servis till råvaror och systemstöd, är vår kund branschledande och en livsviktig kraft i den svenska restaurangbranschen. De är nu är inne i en spännande digitaliseringsresa genom att implementera ett nytt ERP-system.

29 dagar sedan
Sista ansökan:
14 november 2025
Administratör
Jobbusters AB
Backofficepersonal m.fl.

Din nya roll Till vår kund söker vi nu en Administratör! I rollen ingår att ge administrativt stöd till arkitektur- och implementationsteamen. Arbetet innebär att fungera som administrativ koordinator, med ansvar för att planera, samordna och följa upp möten och aktiviteter kopplade till teamens arbete. Det innefattar bland annat bokning av möten, dokumentation, uppföljning av åtgärder samt att säkerställa att kommunikationen mellan olika intressenter fungerar smidigt. Syftet är att skapa struktur och underlätta det dagliga arbetet inom både arkitektur och implementation. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Du har 1–2 års erfarenhet av administrativt arbete. Du har utmärkta kunskaper i MS Excel och MS PowerPoint. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Vem är du? För att lyckas i rollen som Administratör är du en teamplayer som gillar ordning och redan. Du är också strukturerad och har ett öppet mindset.  Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: Så snart som möjligt.  Slut: 2025-08-31, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund är ett mutlinationellt förpackningsindustribolag som från början är grundat i Sverige. Här arbetar man aktivt med att utveckla lösningar och tekniker för att hela tiden ligga i framkant i sin bransch.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
13 november 2025
Ad Tech & Yield Manager
Jobbusters AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Din nya roll  I rollen som Ad Tech & Yield Manager blir du nyckelpersonen för att säkerställa teknisk prestanda och kontinuerlig optimering av företagets programmatiska annonsteknik via Google Ad Manager — allt från SSP/DSP-integrationer till leverans av annonser. Du kommer arbeta nära både interna utvecklingsteam och externa partners för att maximera intäktsströmmar och hitta nya möjligheter. Vi söker dig som vill bli företagets interna expert på annonsmonetisering, och som vill vara med och utveckla en långsiktig och effektiv strategi för både webb och — framför allt — företagets native mobilappar, där majoriteten av användarna befinner sig. Rollen innebär budgetansvar, KPI-uppföljning, onboarding av tekniska partners, kravställning till utvecklingsteamet och utveckling av nya annonsformat, erbjudanden och kommersiella samarbeten. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Bygga och vidareutveckla deras programmatiska annonsaffär, med särskilt fokus på native appmiljöer (iOS/Android) Hantera och optimera tekniska plattformar (SSP, Ad server, Header Bidding, SDK-lösningar) Identifiera och initiera partnerskap med annonsnätverk, byråer och techleverantörer Ansvara för intäktsutveckling, prissättning och KPI:er kopplade till annonsaffären Säkerställa att annonsering sker på ett användarvänligt och hållbart sätt För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Minst 3 års erfarenhet av programmatisk annonsering, gärna inom media, marknadsplatser eller techbolag. Stark teknisk förståelse för Ad Tech-ekosystemet (SSP, DSP, SDK, MMP, Google Ad Manager, OpenRTB m.m.) Erfarenhet av annonsering i native-appar. Van vid att arbeta i analysverktyg, dashboards och monetiseringsdata. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande: Tidigare erfarenhet av budget- eller intäktsansvar. Vem är du? För att trivas och lyckas i den här rollen tror vi att du är en analytisk och affärsdriven person med ett stort tekniskt intresse. Du har ett proaktivt arbetssätt, trivs i en miljö där du får ta egna initiativ och gillar att arbeta både operativt och strategiskt. Eftersom rollen innebär många kontaktytor — både internt och externt — är du också en relationsskapare som är trygg i att samarbeta och kommunicera med olika typer av intressenter. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning som konsult via JobBusters. Start: I augusti. Slut: Minst 6 månader med goda chanser till förlängning. Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer. Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
13 november 2025
Operativ inköpare - junior
Jobbusters AB
Inköpare och upphandlare

Din nya roll  Är du en kommunikativ, noggrann och driven lagspelare med erfarenhet av supply chain eller inköp? Vill du ta nästa steg i din karriär i en spännande och högteknologisk miljö? Då kan du vara precis den vi söker till vår kunds växande inköpsorganisation i Järfälla! Som Operativ inköpare ansvarar du för att säkerställa leverans av planerade behov till deras produktion, som präglas av projektverksamhet med högt tempo. Du kommer arbeta med inköp av komplex datorhårdvara, sensorer och mikrovågskomponenter — vilket ställer krav på kvalitet, flexibilitet och snabba beslut. Exempel på arbetsuppgifter: Löpande inköp av material och tjänster baserat på planerade behov Orderläggning och orderexpediering Inhämta kostnadsuppskattningar Hantera leverantörsfakturor Löpande återkoppling till kundansvariga Leverantörsuppföljning och relationshantering Arbeta med att optimera flöden Som Operativ Inköpare blir du en viktig del av ett av deras åtta kategoriteam. Varje team består av Category Procurement Manager samt strategiska och operativa inköpare — totalt är de 10–15 personer per team. De kategorier som finns i Järfälla är: Mekanik, Elektronik, System och Kablagestyrda komponenter. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Du har viss erfarenhet från inköp eller supply chain, kanske i en liknande roll som operativ inköpare i cirka ett år, och nu vill ta nästa kliv. Du trivs i en dynamisk produktionsmiljö med högt tempo och gillar att samarbeta med både leverantörer och interna kontaktytor som planering och projektkontor. Du har möjlighet att arbeta 100% onsite i Järfälla. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Vem är du? Du trivs i en dynamisk produktionsmiljö med högt tempo och gillar att samarbeta med både leverantörer och interna kontaktytor som planering och projektkontor. Vi söker dig som är ansvarstagande, proaktiv och lösningsorienterad. Du är flexibel och trygg i att fatta beslut även när instruktioner inte är helt på plats. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning som konsult via JobBusters. Start: 2025-08-11 Slut: 2025-12-31 med chans till förlängning. Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera Övrig information: För att arbeta hos vår kund krävs det att du är svensk medborgare samt att du blir godkänd i en säkerhetsintervju. Vår kund kan i enstaka fall godkänna dubbla medborgarskap. I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer. Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. Företagspresentation Vår kund är ett av de starkaste varumärkena inom svensk industri och har kunder i över 100 länder. Här kommer du vara en del i att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
13 november 2025
Local Medical Safety Specialist
Jobbusters AB
Farmakologer och biomedicinare

Din nya roll Vi söker nu en engagerad och strukturerad Local Medical Safety Specialist till ett spännande uppdrag hos en global aktör inom läkemedelsbranschen. Du kommer att ingå i det nordiska LMS-teamet och arbeta med säkerhetsrelaterade uppgifter som stöd till såväl kommersiella läkemedel (MAH) som kliniska studier. I rollen kommer du att: - Hantera och bedöma inkomna individuella fallrapporter (ICSR) - Utföra och underhålla distributionsregler - Säkerställa efterlevnad av säkerhetskrav i kliniska prövningar - Delta i granskning av regulatoriska och interna styrdokument inom farmakovigilans - Bidra till och hålla i utbildningar inom PV-området - Arbeta nära både interna team och externa myndigheter För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Akademisk bakgrund inom naturvetenskap eller liknande (t.ex. farmaceut, biomedicin, sjuksköterska) God medicinsk förståelse och kunskap i medicinsk terminologi Erfarenhet av säkerhetsarbete inom läkemedelsindustrin, gärna i nordisk/regional kontext Förståelse för nationella och globala PV-processer, lagkrav och SOP:ar Datorvana, inklusive grundläggande kunskap om GMS-databassystem Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift Förmåga att hantera flera parallella arbetsuppgifter med hög noggrannhet Vem är du? Du är noggrann, lösningsorienterad och har lätt för att kommunicera både internt och externt. Du har ett starkt kvalitetsfokus och är van att arbeta i en internationell och regelstyrd miljö. Som person är du ansvarstagande, prestigelös och trivs i samarbeten där du får bidra med din kompetens och drivkraft. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: 01-sep-2025 Slut: 1-mar-2026, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: Säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund är ett multinationelt bolag från USA som är verksam inom läkemedel, hälsovård och medicinsk utrustning. I Sverige finns kontoren i Uppsala, Stockholm och Helsingborg.

31 dagar sedan
Sista ansökan:
12 november 2025
Content Producer & Social Media Manager
Jobbusters AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Din nya roll För vår kund inom telecom söker vi en Content Producer & Social Media Manager. Det är en heltidstjänst fördelad på 50% content production och 50% sociala medier. Arbetsuppgifterna är: - Ta fram innehåll till presentationer (PPT) - Filma, klippa korta filmer, lite grafik, formgivning och text på svenska och engelska, fotografering (bland annat pressfoton). - Hantera organiskt innehåll till Telenor Sveriges sociala medier: Facebook, Instagram och till viss del Linkedin. - Leda sociala medie-redaktionen, delta i Corporate Communications planeringsmöten samt kreativa möten. - Jobba självständigt och i samarbete med kommunikationschef, internkommunikationsansvarig, presschef, Telenors inhousebyrå samt delar av Telenor Sveriges ledningsgrupp För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Kunna allt som krävs för att fota, filma, redigera, göra presentationer skriva enklare texter (svenska och engelska Erfarenhet och kunskap om sociala medier från annat företag med konsumentkunder  Mycket goda kunskaper i Adobe Creative Suite och Microsoft Officepaketet Goda kunskaper i att hantera en systemkamera Vem är du? För att trivas i uppdraget behöver du vara en social person som är redo att samarbeta. Vi är ett litet team där vi hjälps åt. Pedagogiskt lagd och möjlighet att förstå komplexa sammanhang och förklara på ett enkelt sätt. Vidare behvöver du även vara nytänkande med en vilja att lära och testa nya verktyg och metoder. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: 01-sep-2025 Slut: 31-dec-2025, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: Säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund har funnits i Sverige sen början av 2000-talet och de levererar mobil-, bredbands- och tvlösningar till över 4 miljoner svenskar. Mottot här är att människan alltid kommer först och tekniken därefter. Det betyder att det viktigaste är att du alltid ska kunna vara uppkopplad med de som betyder mest för dig.

31 dagar sedan
Sista ansökan:
12 november 2025
Prisstrateg / Pricing specialist
Jobbusters AB
Finansanalytiker och investeringsrådgivare m.fl.

Din nya roll  Vi söker nu en erfaren och affärsdriven konsult för ett spännande uppdrag inom prisstrategi hos en av Nordens ledande logistik- och distributionsaktörer. Uppdraget erbjuder en central roll i ett område under utveckling, med möjlighet att påverka såväl affärsstrategi som prissättningsmodeller för framtidens tjänster. Du kommer att ingå i ett affärsområde där prisfrågor står högt på agendan. Uppdraget omfattar både strategiskt arbete och löpande stöttning i pågående initiativ, med fokus på att säkerställa konkurrenskraftiga och datadrivna prisstrategier på en snabbt föränderlig marknad. Exempel på arbetsuppgifter: Utveckla pris- och go-to-market-strategi för marknadsplatser och fraktmäklare inom segmentet mindre företagskunder Se över och vidareutveckla prisstrategi för olika kund- och volymsegment Bidra med rådgivning i prissättningsfrågor kopplat till nya tjänster och tilläggstjänster Stötta utvecklingen av mer datadrivna analyser inom prisområdet Delta i planering och prioritering av framtida prissättningsinitiativ Det här är en möjlighet för dig som vill vara med och forma prissättningsstrategier i en verksamhet som står inför viktiga vägval. Du får arbeta i ett engagerat team där din kompetens och dina rekommendationer får stort genomslag. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Minst 5 års erfarenhet inom pricing. Gedigen erfarenhet av att arbeta med strategiska frågor inom prisområdet. Mycket god kunskap avseende att nyttja data för analys. Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Vem är du? Vi söker en kommunikativ och relationsskapande person som trivs i dialog med olika intressenter och styrgrupper. Du har stark projektledningsförmåga och är van att driva egna initiativ med flera parallella stakeholders. Din analytiska förmåga är mycket hög, särskilt inom pris- och affärsanalys, och du har lätt för att omvandla komplexa data till tydliga insikter och rekommendationer. Du är lösningsorienterad, samarbetsinriktad och trivs i en föränderlig miljö. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning som konsult via JobBusters. Start: Omgående. Slut: 2025-12-31 med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer. Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund är ledande inom logistik och kommunikation till, från och inom Norden. De gör vardagen enklare med sina paket- och logistiktjänster i Sverige, Danmark, Norge och Finland.

34 dagar sedan
Sista ansökan:
9 november 2025
Hyresadministratör
Jobbusters AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Din nya roll Vill du bli en nyckelperson i ett globalt bolag där du får kombinera din administrativa förmåga med insikter i redovisning och avtal? Då kan du vara den vi söker! Som hyresadministratör hos vår kund kliver du in i ett litet men dedikerat team inom Group Real Estate och får en central roll i att hantera och följa upp deras leasingavtal för kontorslokaler världen över. Du arbetar nära både interna verksamheter och externa hyresvärdar, och säkerställer att alla avtal är uppdaterade, korrekta och i linje med både interna processer och externa regelverk (såsom IFRS 16). Observera att detta uppdrag riktar sig till dig som har erfarenhet från hyresgästsidan, alltså från företag eller organisationer som hyr lokaler – inte från uthyrande verksamheter som t.ex. fastighetsägare, förvaltare eller kommersiella uthyrare.Exempel på arbetsuppgifter: - Registrering av nya hyresavtal i avtals- och fastighetssystemet Planon samt löpande uppdateringar av befintliga avtal - Hantering och avstämning av hyresfakturor mot avtal - Kontakt med hyresvärdar/leverantörer vid frågor kring avtal och fakturering - Deltagande i systemtester och förbättringsarbete inom Planon - Avstämningar och registrering enligt IFRS 16, med påverkan på kundens balans- och resultaträkning - Stöd till interna kollegor i frågor som rör lokaler, hyresvillkor och fakturahantering För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Ha 1-3 års praktisk erfarenhet av hyresadministration från ett företag, myndighet eller organisation som själv hyr lokaler Ha god kännedom om hur hyresavtal fungerar – både juridiskt och ekonomiskt Vara van vid att hantera ett större inflöde av fakturor och har koll på hur de ska stämmas av mot avtal Ha goda kunskaper i Excel Vara flytande i svenska, i såväl tal som skrift Erfarenhet av hyresavtalssystem (t.ex. Planon) är meriterande Grundläggande förståelse för redovisning och IFRS 16 är meriterande Vem är du?Vi söker dig som är noggrann, analytisk och uthållig, då du kommer att vara ansvarig för att samla in och hantera data relaterade till avtalen inom ditt ansvarsområde. Du behöver kunna arbeta mot uppsatta mål och deadlines för att säkerställa att leveranser sker i tid. Vidare ser vi att du är serviceinriktad och har goda kommunikationsfärdigheter, eftersom du kommer att ha kontakt med många olika intressenter, både internt och externt. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: 2025-09-01 Slut: 2026-08-31, med möjlighet till förlängning Flexibilitet: kunden har en policy om 3 dagar på plats samt 2 dagar hemma. Dock för denna roll förväntas du jobba 100% på plats under din upplärningsperiod. Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera Övrig information: Registerutdrag kommer göras I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. Företagspresentation Vår kund hittar ni inom bank- och finanssektorn där de har verkat i över 100 år. Här drivs och vägleds en av ett entreprenöriellt tänkande och innovatia idéer. De beskriver sig själva som ett IT-bolag med banklicens. Huvudkontoret finns i Stockholm.

34 dagar sedan
Sista ansökan:
9 november 2025
Projektassistent
Jobbusters AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Din nya roll  Som Projektassistent blir du en viktig del av projektteamet och får en varierad roll där du kombinerar värdskap med administrativa uppgifter. Din huvudsakliga uppgift är att agera värd för både svenska och internationella besökare i vår kunds stora testrum/labb vid kundtester av deras motorer och generatorer – så kallade Factory Acceptance Tests (FAT). Dessa tester pågår vanligtvis i 2–4 dagar och sker både på plats och digitalt. Utöver att ta hand om besökare kommer du stötta projektavdelningen med administrativa arbetsuppgifter, som: Arkivering av dokumentation i deras dokumenthanteringssystem Hantering av certifikat från leverantörer Utskrift och sammanställning av slutdokumentation till kunder Tjänsten innebär ordinarie arbetstid på vardagar, vanligtvis mellan kl. 08:00–17:00. Under testperioder förekommer även kvällsarbete, där arbetstiden anpassas efter behov (kvällspass slutar senast 22:45). Helgarbete kan förekomma, men är sällsynt. Veckoarbetstiden är 40 timmar. Som Projektassistent blir du en del av ett engagerat projektteam och får inblick i en spännande produktionsmiljö där du följer maskinerna genom hela processen – från konstruktion till montering, test och leverans. Här får du chansen att utvecklas, bygga nätverk och arbeta i en internationell miljö med både tekniska och administrativa inslag. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Du har arbetat i en liknande administrativ roll tidigare, gärna på ett större bolag. Du har möjlighet att arbeta vissa kvällar och helger när arbetet kräver. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Vem är du? Vi söker dig som är nyfiken, social och trivs med att möta människor från olika kulturer. Du har ett naturligt servicetänk, är prestigelös och tycker om att skapa en välkomnande och professionell miljö för både kollegor och besökare. Du arbetar strukturerat, är noggrann och har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Det är viktigt att du tar ansvar för dina arbetsuppgifter, planerar din tid effektivt och håller hög kvalitet i det du levererar. Du är en lagspelare som gärna samarbetar med andra, samtidigt som du är trygg i att arbeta självständigt när det behövs. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning som konsult via JobBusters. Start: Vår kund önskar start i början på juni. Slut: 2026-06-15 Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer. Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund utvecklar världens energisystem till att bli mer hållbart och flexibelt. De hjälper i sin tur kunder inom energi- och industrisektorn med innovativa lösningar och tjänster över hela världen.

35 dagar sedan
Sista ansökan:
8 november 2025