Psykolog till Cereb Helsingborg

Har du ett stort kvalitetsfokus och erfarenhet av utredning och behandling av neuropsykiatri hos barn? Vill du jobba på en stimulerande och social arbetsplats med engagerade, kompetenta och ansvarstagande kollegor? Då kan detta vara rollen för dig! Cereb är en privat vårdgivare med specialistkompetens inom neuropsykiatri. Vi utreder och behandlar patienter från hela Sverige med fokus på ADHD, autism och närliggande tillstånd samt erbjuder medicinsk behandling enligt forskningsbaserade metoder. Vår företagskultur är viktig för oss och vi lever enligt värderingarna; engagerade, kompetenta och ansvarstagande. Cereb är certifierad som ett “Great Place to Work”, vilket innebär att medarbetarna upplever en hög grad av respekt, rättvisa, stolthet, trovärdighet och kamratskap. Cereb är en del av Equra, en privat vårdgivarkoncern med specialistkompetens inom neuropsykiatri, öppenvårdspsykiatri och barnmedicin. Inom koncernen har vi omkring 200 anställda på 16 olika mottagningar runt om i Sverige. På Cerebs mottagning i Helsingborg sitter vi på Södergatan 11. Vi är ungefär 25 medarbetare fördelat på läkare, psykologer, sjuksköterskor, arbetsterapeut,kurator,administratörer och verksamhetschef som tillsammans ger våra patienter tillgänglig, effektiv och patientfokuserad vård. OM ROLLEN Som psykolog ansvarar du primärt för att genomföra neuropsykiatriska utredningar samt behandling av barn och unga i samarbete med övriga professioner. Som ny medarbetare inleds din anställning med en introduktion samt stöd av en mentor för att på bästa sätt komma in i arbetet. KVALIFIKATIONER Vi söker en legitimerad psykolog med erfarenhet av neuropsykiatriska utredningar (ADHD, autism och närliggande tillstånd). Det är meriterande om du också har erfarenhet av neuropsykiatriska utredningar av vuxna. Du skall ha goda kunskaper i bedömning och differentialdiagnostik vid samsjuklighet. Du arbetar effektivt, strukturerat och självständigt. Det är viktigt att du är prestigelös, resultat- och relationsorienterad och kan samarbeta väl. INFORMATION & ANSÖKAN Rekryteringen avser tillsvidareanställning. Tjänstgöringsgrad och tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Vi rekryterar löpande och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan redan idag. Vid tillsättning av tjänsten läggs stor vikt vid personlig lämplighet. Antal tjänster: 2 -Psykolog på barnsidan 1 tjänst -Psykolog på vuxensidan 1 tjänst Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Verksamhetschef Eva Labrakis [email protected] tel nr 072-85 63 016

2 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Besiktningstekniker till Växjö!
The We Select Company AB
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Har du känsla för service och tycker om att träffa kunder i kombination med att jobba praktiskt? Har du dessutom ett genuint intresse för fordon? Då kommer du att passa som besiktningstekniker hos oss på DEKRA! Vi söker nu besiktningstekniker till Växjö! OM TJÄNSTEN Som besiktningstekniker kommer du att genomföra opartiska kontroller av fordon utifrån de krav som ställs av svenska myndigheter i allt från fordonets generella skick till avgasutsläpp och miljöpåverkan samt se till att de uppfyller ställda säkerhetskrav. Din roll är viktig i säkrandet av kundnöjdheten då du dagligen möter, ger service till och säkerställer att våra kunder är både är nöjda med våra produkter och tjänster men också ser oss som deras framtida leverantör av besiktningstjänster. Våra kunder besöker oss dagtid, måndag-fredag vanligtvis mellan 07.00-17.00. OM DIG Vi söker dig som är nyfiken, serviceorienterad och förtroendeingivande. Du har lätt för att kommunicera och drivs av att göra ett bra jobb med hög kvalitet. Arbetet sker ofta självständigt och ställer därför krav på initiativförmåga och ansvarstagande, samtidigt som du ingår i en grupp med kunniga kollegor som delar med sig av sin kunskap och erfarenhet. Du trivs i mötet med kunden och brinner för att alltid göra det lilla extra och ge bemötande i världsklass! Vi sätter alltid kunden främst! För att passa in i rollen så bör du ha ett stort intresse för fordon, har du tidigare erfarenhet från branschen så är det meriterande. För dig som inte är certifierad tekniker så erbjuder vi dig betald utbildning med lön under tiden. Vidare så har du slutförd gymnasieutbildning samt B-körkort för, manuell. Vi tror på mångfald och inkludering och vill rekrytera medarbetare med olika perspektiv, erfarenheter och kompetenser. VI ERBJUDER DIG En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling inom våra olika affärsområden Fortlöpande intern utbildning En teamkänsla, stöd av kollegor där vi hjälper varandra i vardagen Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka Engagerat ledarskap Balans mellan arbete och fritid Tjänstepension, friskvårdsbidrag och förmånspaket från Benefits. Sedan start 1925 har vi gjort världen lite säkrare. Idag är DEKRA ett av de mest framgångsrika företagen i världen inom sin bransch. Enligt oss är det medarbetarna som för oss framåt - din utveckling är därför värd att satsa på! Genom interna och externa utbildningar kommer din kompetens ständigt att utvecklas. Hos oss blir du en i DEKRA-familjen med härliga kollegor och kompetenta ledare. Vill du arbeta på ett företag där din idé kan bli verklighet, oavsett position, då har du kommit rätt. Har du frågor så är du välkommen att kontakta Olof Sjöberg, kontaktuppgifter nedan. Kontaktperson Olof Sjöberg [email protected]

7 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Besiktningstekniker till Örebro!
The We Select Company AB
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Har du känsla för service och tycker om att träffa kunder i kombination med att jobba praktiskt? Har du dessutom ett genuint intresse för fordon? Då kommer du att passa som besiktningstekniker hos oss på DEKRA! Vi söker nu besiktningstekniker till Örebro! OM TJÄNSTEN Som besiktningstekniker kommer du att genomföra opartiska kontroller av fordon utifrån de krav som ställs av svenska myndigheter i allt från fordonets generella skick till avgasutsläpp och miljöpåverkan samt se till att de uppfyller ställda säkerhetskrav. Din roll är viktig i säkrandet av kundnöjdheten då du dagligen möter, ger service till och säkerställer att våra kunder är både är nöjda med våra produkter och tjänster men också ser oss som deras framtida leverantör av besiktningstjänster. Våra kunder besöker oss dagtid, måndag-fredag vanligtvis mellan 07.00-17.00. OM DIG Vi söker dig som är nyfiken, serviceorienterad och förtroendeingivande. Du har lätt för att kommunicera och drivs av att göra ett bra jobb med hög kvalitet. Arbetet sker ofta självständigt och ställer därför krav på initiativförmåga och ansvarstagande, samtidigt som du ingår i en grupp med kunniga kollegor som delar med sig av sin kunskap och erfarenhet. Du trivs i mötet med kunden och brinner för att alltid göra det lilla extra och ge bemötande i världsklass! Vi sätter alltid kunden främst! För att passa in i rollen så bör du ha ett stort intresse för fordon, har du tidigare erfarenhet från branschen så är det meriterande. För dig som inte är certifierad tekniker så erbjuder vi dig betald utbildning med lön under tiden. Vidare så har du slutförd gymnasieutbildning samt B-körkort för, manuell. Vi tror på mångfald och inkludering och vill rekrytera medarbetare med olika perspektiv, erfarenheter och kompetenser. VI ERBJUDER DIG En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling inom våra olika affärsområden Fortlöpande intern utbildning En teamkänsla, stöd av kollegor där vi hjälper varandra i vardagen Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka Engagerat ledarskap Balans mellan arbete och fritid Tjänstepension, friskvårdsbidrag och förmånspaket från Benefit Sedan start 1925 har vi gjort världen lite säkrare. Idag är DEKRA ett av de mest framgångsrika företagen i världen inom sin bransch. Enligt oss är det medarbetarna som för oss framåt - din utveckling är därför värd att satsa på! Genom interna och externa utbildningar kommer din kompetens ständigt att utvecklas. Hos oss blir du en i DEKRA-familjen med härliga kollegor och kompetenta ledare. Vill du arbeta på ett företag där din idé kan bli verklighet, oavsett position, då har du kommit rätt. Har du frågor så är du välkommen att kontakta Johan Nyberg, kontaktuppgifter nedan. Kontaktperson Johan Nyberg [email protected]

9 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juli 2025
Apotekschef till DOZ Apotek i Helsingborg Råå
The We Select Company AB
Chefer inom handel

DOZ Apotek i Helsingborg Råå söker en driven och lyhörd apotekschef som brinner för utveckling och att leda medarbetare. Drivs du av att jobba med team och att nå en verksamhets mål? Sök då tjänsten som apotekschef redan idag, vi ser fram emot att höra från dig! Arbetsuppgifter Som apotekschef hos oss är ditt huvudsakliga ansvar att leda den dagliga verksamheten på apoteket mot de uppsatta målen. I det ingår att coacha och motivera medarbetarna till ökad försäljning, att driva apoteket kostnadseffektivt och ha god kännedom om det lokala apotekets förändrande marknadssituation. I din roll ingår budget- och personalansvar samt det övergripande ansvaret för apotekets arbetsmiljö- och kvalitetsarbete. Apotekets öppettider är: vardagar kl. 09:00-19:00, lördagar kl. 10:00-16:00, söndagar kl. 10:00-15:00. Kvalifikationer Vi söker dig som brinner för utveckling, både av medarbetare och av verksamhet, samt av att nå uppsatta mål. Du är legitimerad apotekare eller receptarie, gärna med tidigare erfarenhet av arbete i apotek eller annan bransch. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från en arbetsledande roll, men det är inget krav. Vi ser att du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Övriga språk är meriterande. Personliga egenskaper Som person är du kreativ med en stark vilja att tillsammans med medarbetarna utveckla och driva apoteket framåt. Du trivs med rådgivning både vid recepthantering och egenvården och det är viktigt för dig att ge utmärkt kundservice. Du är noggrann, ansvarsfull och resultatinriktad, flexibel med en förmåga att växla mellan flera olika uppgifter utan att tappa fokus på det som är viktigt. Som person är du även nyfiken på utveckling och har ett stöttande sätt. Du drivs av att se medarbetare utvecklas samtidigt som du förstår vikten av att skapa en trivsam arbetsplats. Vi erbjuder Hos oss på DOZ Apotek får du möjligheten att vara med på en spännande resa där vi tillsammans hjälps åt att nå högre höjder, dagligen. DOZ Apotek är Sveriges nyaste apotek och vi har en vision om att alla ska få råd till en bättre hälsa och hos oss vill vi sänka trösklen till att må bra. DOZ Apotek - Råd med mera! Vår organisation präglas av korta beslutsvägar som ger dig som medarbetare möjlighet att vara med och påverka samt att utvecklas. Din personliga utveckling är viktig för oss, därför satsar vi på att alla medarbetare får den kompetensutveckling som behövs. Förutom digitala utbildningar erbjuder vi interna utbildningar inom rådgivning, egenvård, farmakoterapi, produktkunskap och ledarskap. Vi erbjuder dig möjlighet att växa med oss både på den lokala orten och inom vår internationella koncern. Tillsammans är vi Nytänkande, tar Ansvar, visar Respekt och har alltid Kunden i centrum. För frågor om tjänsten, kontakta Regional försäljningschef Petra, 076 797 42 05. Välkommen till ett apotek som vågar tänka nytt! DOZ Apotek arbetar dagligen för ett friskare Sverige. DOZ Apotek öppnade sitt första svenska apotek i Eskilstuna i februari 2010, då under namnet DocMorris, under åren 2013 – 2022 gick vi även under namnet LloydsApotek. Idag driver företaget ett 70-tal fysiska apotek runt om i landet och erbjuder en komplett e-handel med läkemedel och ett brett sortiment inom egenvård. DOZ Apotek är ett nytänkande apotek som genom rådgivning och tjänster vill inspirera till att leva ett mer hälsosamt liv. Hos DOZ Apotek möter kunden kompetent och välutbildad personal som är experter inom receptbelagda läkemedel, hud och värk. DOZ Apotek är en del av CEPD N.V. (Corporation of European Pharmaceutical Distributors N.V.) ett av de ledande företagen på Europas läkemedelsmarknad, med huvudkontor i Amsterdam. CEPD grundades 2008 och förvaltar den tredje största apotekskedjan i Europa med över 1500 apotek i Polen, Litauen och Sverige.

9 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Nu söker vi 2 Kuratorer till Cereb Helsingborg

Är du en trygg och relationsskapande kurator med erfarenhet av vuxenpsykiatri? Vill du arbeta i ett engagerat team där samarbete, kvalitet och patientfokus står i centrum? Då kan du vara den vi söker till Cereb i Helsingborg! Cereb är en psykiatrisk specialistmottagning med inriktning mot neuropsykiatri och är en del av Equra-koncernen. Vi finns i Helsingborg och består av cirka 25 medarbetare – läkare, psykologer, sjuksköterskor, kuratorer, arbetsterapeut och administratörer – som tillsammans arbetar för att erbjuda tillgänglig, effektiv och patientfokuserad vård till vuxna. Vår arbetsmiljö präglas av värme, samarbete och ett starkt fokus på kvalitet och utveckling. Då vi utökar vår verksamhet söker vi nu två Kuratorer som vill komma och jobba hos oss! Om tjänsten Som kurator hos oss har du en central roll i teamet. Du bidrar med din specifika yrkeskompetens i det tvärprofessionella arbetet, där du gör kvalificerade psykosociala bedömningar och sociala utredningar. Du möter patienter i individuella samtal och deltar även i gruppverksamhet. Du ansvarar för att skapa goda och hållbara relationer med kommuner, psykiatrisk öppenvård och andra offentliga aktörer, och du är en nyckelperson i samverkansarbetet – både internt med kollegor och externt med samverkanspartners. I din kontakt med patienter stöttar och motiverar du dem till ökad delaktighet i sin vardag och till återgång i arbete eller studier. Du bevakar det sociala perspektivet utifrån faktorer som boende, barn, familj, våldsutsatthet, ekonomi, arbete och annan sysselsättning. Vem vi söker Vi söker dig som är trygg i din yrkesroll och van att möta patienter med olika bakgrund och behov. Du är lyhörd, har lätt för att bygga förtroendefulla relationer och trivs med att samverka med andra – både inom teamet och med externa aktörer. Du är flexibel, kreativ och har förmåga att arbeta både självständigt och tillsammans med kollegor i ett tvärprofessionellt sammanhang. Din arbetsstil präglas av engagemang, struktur och en god kommunikativ förmåga. Du har socionomexamen eller legitimation som hälso- och sjukvårdskurator. Erfarenhet av arbete inom vuxenpsykiatri är meriterande. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi erbjuder dig En tillsvidareanställning på 100% En arbetsplats med hög specialistkompetens och tvärprofessionellt samarbete En miljö där värme, engagemang och utveckling står i centrum Friskvårdsbidrag och möjlighet till professionell utveckling Information & ansökan Vi söker i dagsläget två nya kuratorer. Tjänsterna är tillsvidareanställning på heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Intervjuer sker löpande – skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta verksamhetschef Eva Labrakis på: [email protected].

9 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Affärsdriven Redovisningsekonom till Equra
The We Select Company AB
Redovisningsekonomer

Är du vår nästa affärsdrivna redovisningsekonom? Vill du vara en del av en organisation som varje dag gör verklig skillnad i människors liv – och samtidigt bidra med din kompetens inom ekonomi? På Equra får du chansen att arbeta med meningsfull redovisning i en värderingsstyrd verksamhet som präglas av tillväxt, omtanke och framåtanda. Vi söker nu en engagerad redovisningsekonom som vill kombinera sin analytiska skärpa med affärsmässighet – i ett team där samarbete och ansvar är en självklarhet. Om Equra Equra är en privat vårdgivarkoncern med specialistkompetens inom neuropsykiatri, öppenvårdspsykiatri och barnmedicin. Vi arbetar för att alla människor ska få rätt vård i rätt tid – ett mål som kräver både hjärta och hjärna. Med över 200 anställda, 10 legala enheter och 14 mottagningar runt om i Sverige befinner vi oss i en spännande tillväxtfas, där vår organisation nu är uppdelad i tre affärsområden: Neuropsykiatri, Barnmedicin och Öppenvårdspsykiatri. Vår kultur genomsyras av våra värderingar: engagerade, kompetenta och ansvarstagande. Dessa ligger till grund för både vårt arbetssätt och hur vi är mot varandra. Rollen som redovisningsekonom I rollen som redovisningsekonom blir du en viktig del av vårt ekonomiteam, som idag består av fyra personer. Du rapporterar direkt till vår ekonomichef och kommer ha självständigt ansvar för den löpande ekonomiska hanteringen för flera av våra legala enheter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Löpande redovisning, månads- och årsbokslut Upprättande av årsredovisningar och inkomstdeklarationer Fakturering och reskontra (kund och leverantör) Avstämningar, inklusive koncernavstämningar Analysarbete och utredningar Ta fram underlag till revisorer vid granskning Bidra till förbättringsarbete och effektiva flöden inom ekonomiavdelningen Vem vi söker Vi tror att du har minst ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är trygg i din roll som redovisningsekonom. Har du tidigare arbetat inom vårdsektorn är det ett plus, men absolut inget krav. Du har god datavana och gärna erfarenhet av Fortnox eller liknande system. Du är en person som trivs med struktur, är noggrann i ditt arbete och gillar att arbeta både självständigt och i team. Du är nyfiken, initiativtagande och prestigelös – samtidigt som du bidrar till en positiv arbetsmiljö och gillar när det händer saker. Vi söker helt enkelt en kollega som, precis som vi, vill skapa värde både i siffror och i samhällsnytta. Placering & anställning Arbetsplats: Stadshagen, Stockholm – med möjlighet till delvis distansarbete Tjänst: Tillsvidareanställning med inledande provanställning Resor inom Sverige kan förekomma Ansökan Vi rekryterar löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta vår ekonomichef Karolina Nielsen på [email protected]. Vi undanber oss vänligt men bestämt kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag i samband med denna rekrytering. Välkommen till Equra – där vård och värde går hand i hand!

9 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Ställföreträdande Varuhuschef till Umeå Ersboda
The We Select Company AB
Verkställande direktörer m.fl.

Vi söker en Säljare med ansvar som Ställföreträdande Varuhuschef Brinner du för detaljhandel och försäljning? Drivs du av de utmaningar som finns i ett varuhus? Då är det dig vi söker som vår nya Ställföreträdande Varuhuschef. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med sex månaders provanställning. Start sker efter överenskommelse. Det vore jättekul om du vill vara med och utveckla Rusta tillsammans med oss! Din roll som Ställföreträdande Varuhuschef Som Ställföreträdande Varuhuschef är du i första hand säljare men har även ansvarar, tillsammans med Varuhuschefen, för den dagliga driften och inspirerar dina medarbetare till att ta eget ansvar. Vid varuhuschefens frånvaro är det du som har det totala ansvaret för driften och medarbetarna i varuhuset. För dig är kostnadsmedvetenhet, effektivitet och resultatfokus självklara hörnpelare i varuhusdriften och du vill ständigt utveckla försäljningen. Ditt ansvar som Ställföreträdande Varuhuschef: att vara förebild och se till att varuhuset lever upp till de regler, rutiner, policyer och mål som fastställts för varuhuset och för Rusta som helhet att alltid sätta kund- och försäljningsfokus som första prioritet och att bidra till att uppnå och överträffa varuhusets försäljnings- och lönsamhetsmål att arbeta effektivt med sälj, kassaarbete, varuhusexponering, prissättning, lagerhantering och påfyllnad (inkl. inventeringar) Din profil Framförallt är du en person som trivs med ett högt tempo och som vill utvecklas i din roll som ledare hos oss på Rusta. Du gillar att arbeta hårt och dina ambitioner är att driva ett eget varuhus inom ett par år. Raka puckar och ett glatt humör är självklart för dig. Dessutom har du: erfarenhet av försäljningsverksamhet, gärna från en verksamhet som hanterar stora volymer ett par års erfarenhet av ansvarsbefattning inom handel goda ledaregenskaper och god samarbets- och kommunikationsförmåga sprider positiv energi och vill växa med oss Om du inspireras av att jobba i en föränderlig miljö där flexibilitet är en nyckel, då kommer du att trivas hos oss! Våra värderingar Rusta står för värderingarna Enkelhet, Mod, Engagemang och Tillsammans. Värderingarna stärks genom att alla medarbetare har varit med i arbetet med att identifiera och forma dem. De ska fungera som styrmedel vid sidan av vision och affärsidé samt som kompass och vägledning i det dagliga arbetet. Med hjälp av dessa ska Rusta klara sin fortsatta expansion och tillväxt utan att tappa sitt ursprung, fokus eller flexibilitet. Sätt igång och ansök! Låter det här som en tjänst för dig? Sök redan i dag, ansökningarna behandlas löpande. Vi använder oss av ett personlighetstest som en del av urvalsprocessen. Testet mäter egenskaper som är viktiga för arbetet, och ser till att alla sökande bedöms på samma sätt. Testet tar ca 15 min att fylla i och är en förutsättning för att gå vidare i urvalsprocessen. Går du vidare i rekryteringen så använder oss av digital referenstagning. Som en del av rekryteringsprocessen för tjänsten Ställföreträdande varuhuschef genomför vi en bakgrundskontroll på alla externa rekryteringar innan anställning kan bli aktuell. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller. Välkommen att registrera CV och personligt brev! Rusta är detaljhandelskedjan som erbjuder ett brett sortiment av funktionella och trendriktiga hem- och fritidsprodukter som ger många människor mycket för pengarna. Vi vill att våra kunder ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos oss. På Rusta gör vi det lätt för många människor att köpa produkter av god kvalitet till bästa pris. Det första varuhuset öppnades 1986 och idag har Rusta över 200 varuhus i Sverige, Norge, Tyskland och Finland. Rustas koncept bygger på enkla inköpsprocesser utan dyra mellanhänder, ett brett sortiment, stora volymer, effektiv logistik och en intensiv trendbevakning.

9 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Rusta Nordby söker säljare med ansvar för varumottagning!
The We Select Company AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi behöver en ny säljare! Brinner du för detaljhandel? Drivs du av de utmaningar som finns i ett varuhus? Då är det dig vi behöver till vårt team. Till vårt varuhus i Nordby söker vi nu en säljare med ansvar för vår varumottagning. Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid (30 t/v) med inledande provanställning på sex månader och start 1 september. Det vore jättekul om du vill vara med och utveckla Rusta tillsammans med oss! Din roll I rollen som säljare med ansvar för varumottagningen ingår man i varuhusets ledningsgrupp tillsammans med varuhuschef och ställföreträdande varuhuschef. Du ansvarar för samtliga arbetsmoment och rutiner som innefattar varumottagning, påfyll och varuflöde. Du kommer leda och delegera arbetsuppgifter till medarbetare. I övrigt kommer du vara delaktig i allt övrigt varuhusarbete. Arbetet i ett Rusta-varuhus är fartfyllt, varierat och roligt. Ingen dag är den andra lik! Du kommer att arbeta med och ta ansvar för olika typer av uppgifter varje dag. Ditt ansvar som säljare: att alltid sätta kund- och försäljningsfokus som första prioritet och att bidra till att uppnå och överträffa varuhusets försäljnings- och lönsamhetsmål att arbeta effektivt med kassaarbete, varuhusexponering, prissättning, lagerhantering och påfyllnad (inkl. inventeringar) att hålla ordning och reda Din profil Framförallt är du en person som trivs med ett högt tempo och som vill utvecklas i din roll som säljare hos oss på Rusta. Du gillar att skapa ordning och reda och har ett strukturerat arbetssätt. Du har lätt för att ta till dig och förmedla information och har ett coachande förhållningssätt till dina kollegor. Våra värderingar Rusta står för värderingarna Enkelhet, Mod, Engagemang och Tillsammans. Värderingarna stärks genom att alla medarbetare har varit med i arbetet med att identifiera och forma dem. De ska fungera som styrmedel vid sidan av vision och affärsidé samt som kompass och vägledning i det dagliga arbetet. Med hjälp av dessa ska Rusta klara sin fortsatta expansion och tillväxt utan att tappa sitt ursprung, fokus eller flexibilitet. Sätt igång och ansök! Låter det här som en tjänst för dig? Sök redan i dag, ansökningarna behandlas löpande. I samband med denna rekrytering samarbetar Rusta med Retail Staffing. För att uppfylla kraven i GDPR samt kunna hålla en god kommunikation med våra sökande tar vi emot ansökningar digitalt via annonsen, inte via e-post. Vi använder oss av ett personlighetstest som en del av urvalsprocessen. Testet mäter egenskaper som är viktiga för arbetet, och ser till att alla sökande bedöms på samma sätt. Testet tar ca 15 min att fylla i och är en förutsättning för att gå vidare i urvalsprocessen. Går du vidare i rekryteringen så använder oss av digital referenstagning som slutsteg. Som en del av rekryteringsprocessen för tjänsten Säljare genomför vi en bakgrundskontroll på alla externa rekryteringar innan anställning kan bli aktuell. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller Välkommen att registrera CV och personligt brev!

9 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Rusta Strömstad söker Ställföreträdande Varuhuschef
The We Select Company AB
Verkställande direktörer m.fl.

Rusta Nordby söker en Ställföreträdande Varuhuschef – Vikariat Vi söker en Ställföreträdande Varuhuschef Brinner du för detaljhandel? Drivs du av de utmaningar som finns i ett varuhus? Då är det dig vi söker som vår nya Ställföreträdande Varuhuschef. Tjänsten är ett vikariat på heltid under perioden 4 augusti 2025 tom 31 maj 2026 med stor chans till fortsatt anställning. Det vore jättekul om du vill vara med och utveckla Rusta tillsammans med oss! Din roll som Ställföreträdande Varuhuschef Som Ställföreträdande Varuhuschef ansvarar du, tillsammans med Varuhuschefen, för den dagliga driften och inspirerar dina medarbetare till att ta eget ansvar. Vid varuhuschefens frånvaro är det du som har det totala ansvaret för driften och medarbetarna i varuhuset. För dig är kostnadsmedvetenhet, effektivitet och resultatfokus självklara hörnpelare i varuhusdriften och du vill ständigt utveckla försäljningen. Ditt ansvar som Ställföreträdande Varuhuschef: att vara arbetsgivarrepresentant och se till att varuhuset lever upp till de regler, rutiner, policyer och mål som fastställts för varuhuset och för Rusta som helhet att alltid sätta kund- och försäljningsfokus som första prioritet och att bidra till att uppnå och överträffa varuhusets försäljnings- och lönsamhetsmål att arbeta effektivt med kassaarbete, varuhusexponering, prissättning, lagerhantering och påfyllnad (inkl. inventeringar) Din profil Framförallt är du en person som trivs med ett högt tempo och som vill utvecklas i din roll som ledare hos oss på Rusta. Du gillar att arbeta hårt och dina ambitioner är att driva ett eget varuhus inom ett par år. Raka puckar och ett glatt humör är självklart för dig. Dessutom har du: ett par års erfarenhet av ansvarsbefattning inom handel goda ledaregenskaper och god samarbets- och kommunikationsförmåga erfarenhet av försäljningsverksamhet, gärna från en verksamhet som hanterar stora volymer lätt för att göra andra glada Om du inspireras av att jobba i en föränderlig miljö där flexibilitet är en nyckel, då kommer du att trivas hos oss! Våra värderingar Rusta står för värderingarna Enkelhet, Mod, Engagemang och Tillsammans. Värderingarna stärks genom att alla medarbetare har varit med i arbetet med att identifiera och forma dem. De ska fungera som styrmedel vid sidan av vision och affärsidé samt som kompass och vägledning i det dagliga arbetet. Med hjälp av dessa ska Rusta klara sin fortsatta expansion och tillväxt utan att tappa sitt ursprung, fokus eller flexibilitet. Sätt igång och ansök! Låter det här som en tjänst för dig? Sök redan i dag, ansökningarna behandlas löpande. Vi använder oss av ett personlighetstest som en del av urvalsprocessen. Testet mäter egenskaper som är viktiga för arbetet, och ser till att alla sökande bedöms på samma sätt. Testet tar ca 15 min att fylla i och är en förutsättning för att gå vidare i urvalsprocessen. Går du vidare i rekryteringen så använder oss av digital referenstagning. Som en del av rekryteringsprocessen för tjänsten Ställföreträdande varuhuschef genomför vi en bakgrundskontroll på alla externa rekryteringar innan anställning kan bli aktuell. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: https://sri.se/faq-kandidat-bakgrundskontroll/ Välkommen att registrera CV och personligt brev! I samband med denna rekrytering samarbetar Rusta med Retail Recruitment och frågor rörande tjänsten besvaras av ansvarig rekryterare.

9 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Rusta i Örebro söker sommarpersonal
The We Select Company AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi behöver en ny säljare! Brinner du för detaljhandel? Drivs du av de utmaningar som finns i ett varuhus? Då är det dig vi behöver till vårt team. Nu söker vi sommarpersonal som kan arbeta när vår ordinarie personal har semester. Vi söker dig som kan starta omgående och arbeta under hela sommaren. Arbetstiden kommer vara ca. 15 timmar/vecka. Det vore jättekul om du vill vara med och utveckla Rusta tillsammans med oss! Din roll som säljare Arbetet i ett Rusta-varuhus är fartfyllt, varierat och roligt. Ingen dag är den andra lik! Du kommer att arbeta med och ta ansvar för olika typer av uppgifter varje dag; från kassaarbete och kundbemötande till varupåfyll och ombyggnad av varuhusets avdelningar. Ditt ansvar som säljare: att alltid sätta kund- och försäljningsfokus som första prioritet och att bidra till att uppnå och överträffa varuhusets försäljnings- och lönsamhetsmål. att arbeta effektivt med kassaarbete, varuhusexponering, prissättning, lagerhantering och påfyllnad. (inkl. inventeringar) att hålla ordning och reda. Din profil Framförallt är du en person som trivs med ett högt tempo och som vill utvecklas i din roll som säljare hos oss på Rusta. Raka puckar, högt i tak och ett glatt humör är självklart för dig. Du har hög servicekänsla och lätt för att samarbeta. Som säljare på Rusta är rätt attityd och inställning det allra viktigaste. Våra värderingar Rusta står för värderingarna Enkelhet, Mod, Engagemang och Tillsammans. Värderingarna stärks genom att alla medarbetare har varit med i arbetet med att identifiera och forma dem. De ska fungera som styrmedel vid sidan av vision och affärsidé samt som kompass och vägledning i det dagliga arbetet. Med hjälp av dessa ska Rusta klara sin fortsatta expansion och tillväxt utan att tappa sitt ursprung, fokus eller flexibilitet. Sätt igång och ansök! Låter det här som en tjänst för dig? Sök redan i dag, ansökningarna behandlas löpande. Vi använder oss av ett personlighetstest som en del av urvalsprocessen. Testet mäter egenskaper som är viktiga för arbetet, och ser till att alla sökande bedöms på samma sätt. Testet tar ca 15 min att fylla i och är en förutsättning för att gå vidare i urvalsprocessen. Går du vidare i rekryteringen så använder oss av digital referenstagning som slutsteg. Som en del av rekryteringsprocessen för tjänsten Säljare genomför vi en bakgrundskontroll på alla externa rekryteringar innan anställning kan bli aktuell. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller. Välkommen att registrera CV och personligt brev! Rusta är detaljhandelskedjan som erbjuder ett brett sortiment av hem- och fritidsprodukter till överraskande låga priser. Vi vill att våra kunder ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos oss. På Rusta gör vi det lätt för många människor att köpa produkter av god kvalitet till bästa pris. Det första varuhuset öppnades 1986 i Gävle och idag har Rusta över 200 varuhus i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Rusta arbetar långsiktigt med att öka medvetenheten kring socialt- och miljömässigt ansvarstagande, för att säkerställa en hög kvalitet på våra produkter och samtidigt medverka till ett mer hållbart samhälle.

9 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025