Resande mekaniker - Fredheim Maskin

Om tjänsten Vi söker en erfaren och tekniskt intresserad resande mekaniker med gedigen kunskap inom installation och underhåll av kross & sorteringsverk. Som en värdefull medlem av vårt team kommer du att ha möjlighet att arbeta självständigt med varierande projekt och utmaningar hos våra kunder. Om du brinner för att göra skillnad och effektivisera våra kunders verksamhet kan du med din tekniska bakgrund bli en värdefull tillgång och nyckelspelare hos oss på Fredheim Maskin. Dina ansvarsområden innefattar akut underhåll, service och reparation av maskiner samt installation och utbildning hos kund av nya maskiner för att säkerställa en hög kvalitet och bygga goda relationer. Majoriteten av tiden ser vi att du är på plats hos kunder i regionen mellersta och södra Sverige. Uppdrag förekommer även i övriga Sverige samt Norge. Tjänsten är placerad i våra lokaler i Grums. Arbetsuppgifter Service och reparation av kross & sorteringsverk Samt avancerad felsökning och reparation av el och hydraulsystem. Utbilda kunder i våra produkter Planera och strukturera eget arbete Programmera styrsystem Om dig Vi söker dig som har Minst 5 års arbetserfarenhet inom relevant bransch med liknande maskiner. Erfarenhet av resande och arbete i utomhusmiljöer Goda kunskaper att läsa el och hydraulschema Kan söka och förstå instruktioner från verkstad manualer Datavana, tex Officepaket Flytande kunskaper i svenska och engelska B-körkort Det är meriterande om du har Stort tekniskt intresse Tungt släp (BE) Tidigare erfarenhet av att arbeta i IT systemet Erfarenhet från arbete med skogsmaskiner, anläggningsmaskiner lastbilsverkstad eller liknande tung fordonsindustri För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper Strukturerad med god förmåga att arbeta självständigt samt planera eget arbete för att finnas tillhands för kunden på ett kvalitativt och effektivt sätt Kommunikativ där du trivs i möten med människor och enkelt situationsanpassar din kommunikation till mottagare. Du är pedagogisk och förmedlar teknisk information på ett tydligt sätt. Teknisk problemlösare med ett stort tekniskt intresse som hjälper dig driva ditt arbete framåt på ett effektivt sätt i situationer som kräver hantering av komplex problemlösning. Om oss Fredheim Maskin är en ledande leverantör av kross- och sorteringsverk samt stackläggare i Sverige och Norge. Fredheim säljer nytt, utför hyrköp, servar och reparerar samt levererar kundsupport. En stor betydande del av verksamheten är reservdelsförsäljningen. Med varumärken som Keestrack, Sandvik Mobile och Telestack är vi en framstående aktör på marknaden. Företaget startades 2005 av bröderna Per & Svein Fredheim. Huvudkontoret i Norge ligger i Spydeberg där även huvudlager är beläget. Fredheim Maskin har funnits i Sverige sedan 2009 och sitter numera i stora, fina och moderna lokaler utanför Grums på Nyängens industriområde. Strategiskt bra placerade nära europaväg E18/E45 där de delar sig. Framtidstron är omfattande, vilket tydligt speglas i de betydande investeringar som har gjorts. Med ett tydligt hållbarhetstänk i utvecklingen av våra produkter gör det Fredheim till en arbetsplats där du inte bara bidrar till affärsframgång, utan också till en mer miljövänlig och hållbar framtid. Fredheim är inte bara ett stabilt företag med en stark ekonomisk grund, utan vi värderar också kompetenser som en trygg grund för vår framgång. Fredheim Maskin är långt framme med nollutsläpps maskin ”ZERO”. De är helelektriska, samt har möjlighet att köra nätström, ström från en annan maskin eller med sparat elverk. Om rekryteringsprocessen I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset där alla rekryteringskonsulter är certifierade enligt DNVs standard samt arbetar med fördomsfri rekrytering. Med hjälp av kapacitetstester och personprofilanalyser genomför Testhuset en objektiv bedömning på hur du kan komma att hantera dina nya arbetsuppgifter hos oss och samtidigt minimera risken för diskriminering och särbehandling. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Ulf Holmgren på telefon 076 307 10 29 eller Elin Skau på 073 529 69 67. Välkommen in med din ansökan senast 21 april.

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Controller - Moelven Byggmodul AB

Om tjänsten Vi söker en engagerad och erfaren Controller med fokus på systemstödsutveckling, förbättringsarbete och proaktiv controlling till vårt härliga team. Som Controller hos oss kommer du att spela en central roll i att exempelvis stötta organisationen med olika typer av analyser, utveckla och förbättra vår analysförmåga samt utföra traditionella ekonomiuppgifter som budgetarbete, prognos, bokslut, avstämningar och likviditetsstyrning. Du kommer att samarbeta nära ledningsgruppen och ekonomichefen för att ta fram och utveckla bättre beslutsunderlag men också stötta våra fabrikschefer, projektchefer och försäljningsorganisation i deras arbete med att nå ekonomiska mål. Vi värdesätter en person som förstår historiken och vår resa samtidigt som du också kan bidra med nya idéer och tankar på hur vi kan bli ännu bättre framåt. Du är en person som drivs av att varje dag utveckla både dig själv och verksamheten, vilket du visat prov på i tidigare roller. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Analys och uppföljning av relevanta nyckeltal runtom i verksamheten. Traditionella ekonomiuppgifter såsom budgetarbete, prognos, bokslut, avstämningar och likviditetsstyrning. Hantering av garantier, anläggningsregister och stöd vid investeringar. Rapportering internt och externt, med fokus på kontinuerlig utveckling och förbättring. Tillsammans med ekonomichefen och övriga ekonomiavdelningen hantera frågor från olika delar av organisationen. Du kommer till ett glatt och hjälpsamt team där vi har ett nära samarbete på avdelningen men även med övriga avdelningar i företaget. Vi är i en spännande och hållbar bransch och du har stora möjligheter att vara med och påverka och bidra till att vi gör ännu bättre saker framåt. Hos oss på Moelven Byggmodul arbetar vi både med aktivt medarbetarskap och aktivt ledarskap. Din placering är i Karlstad eller Värmlandsbro. Du kommer också frekvent besöka våra fabriker i Torsby och Kil då vi vill att du jobbar verksamhetsnära. Om dig För att bli framgångsrik i tjänsten så har du mycket god kommunikationsförmåga, du är en analytisk person som har ett lösningsorienterat förhållningssätt. Med din nyfikenhet till Moelven, branschen och dina kollegor skapar du en positiv känsla runt dig och du inspirerar när du vågar tänka nytt och annorlunda. Du jobbar proaktivt och drivs av förbättringsarbete vilket gör att du bidrar till att skapa ännu bättre förutsättningar för dina kollegor att leverera på aktuella och framtida mål. Du behöver ha med dig Flerårig erfarenhet av arbete i liknande roll (minst 5 år) Eftergymnasial utbildning inom ekonomi alternativt tillskansat genom erfarenhet Erfarenhet av ERP-system, Visma är särskilt meriterande God kunskap i Excel B-körkort Svenska – obehindrat i tal och skrift Det är meriterande om du har Goda kunskaper i system som Power BI eller Qlikview Erfarenhet av digitaliseringresa eller förändringsresa i en organisation Jobbat med koncernrapportering Om oss Moelven är en av Skandinaviens ledande leverantörer av byggprodukter och tillhörande tjänster. Koncernen består av 33 produktionsbolag fördelat på 41 produktionsenheter i Norge och Sverige. Moelven har även ett större antal kontor inom marknad, försäljning, service och montering, 3 300 anställda och en årsomsättning på 11,7 miljarder NOK. Moelven ByggModul AB är en del av Moelven koncernen. Med koncernens samlade kunskap och resurser i ryggen, går vi i spetsen för utvecklingen av industriframställda byggmoduler i trä. Med tre produktionsenheter, en omsättning på drygt 1 650 miljoner SEK och 500 anställda erbjuder vi en spännande framtid med goda utvecklingsmöjligheter. Våra produktionsenheter finns i Kil, Torsby och Säffle samt kontorsenheter i Stockholm, Karlstad och Sandsjöfors. Moelven jobbar aktivt med medarbetarskap, hållbarhet, skaparkraft och konkurrenskraft i hela organisationen och är en lärande organisation som främjar personlig utveckling.Om processen I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset. Testhuset arbetar enligt ISO 10667 i alla sina rekryteringsprocesser för att uppnå en kvalitetssäkrad fördomsfri rekrytering. Med hjälp av kapacitetstester och personprofilanalyser gör de en objektiv bedömning på hur du kan komma att hantera dina nya arbetsuppgifter hos oss och samtidigt minimera risken för diskriminering och särbehandling. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Ulf Holmgren på 076 307 10 29 eller Elin Skau på 073 529 69 67. Du är varmt välkommen in med din ansökan senast söndag 14 april.

28 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Präst – Färgelanda-Högsäters församling

Om tjänsten Som präst i Färgelanda-Högsäters församling kommer du att arbeta med sedvanliga prästuppgifter som gudstjänster, kyrkliga handlingar, själavård och konfirmandarbete. Du ingår i ett arbetslag med ungefär 20 anställda medarbetare och mycket av ditt arbete planeras och genomförs tillsammans med andra. Det finns ett stort antal ideella engagerade i verksamheterna och din roll där är att handleda och stötta på bästa möjliga sätt. I församlingen finns flera veniater som predikar och leder gudstjänster regelbundet. Du har ett handledaransvar för dem och träffar dem regelbundet för andlig fördjupning och vägledning. I arbetet har du möjlighet att påverka och forma verksamheten så att den motsvarar de förväntningar som finns på oss som en del av Svenska kyrkan. Om dig Vi ser att du är trygg, väl förankrad och grundad i din kristna tro och gärna bygger relationer med andra. Du gillar att jobba både självständigt och i grupp, och är precis som vi måna om att bygga en god arbetsplats och en levande församling. Vi söker dig som är öppen för utveckling och förändringar i arbetet, samt arbetar flexibelt och prestigelöst. Du är lyhörd och social samt är bra på planering och struktur. Du är prästvigd och behörig att utöva ämbetet som präst i Svenska kyrkan. Tjänsten kräver att du har körkort och tillgång till egen bil. Om oss Färgelanda-Högsäters församling ligger i Färgelanda kommun. Här finns det bästa av allt: trevliga människor, närhet till fantastisk natur, skog och mark samt goda trafikförbindelser till västkusten och Göteborg. I församlingen finns åtta kyrkor, en stor grupp ideella samt två mindre arbetslag att dela vardagens sysslor med I vår församling vill vi satsa både inåt och utåt samtidigt. Det innebär att här finns möjlighet att delta i en bönegemenskap eller stilla dagar och att församlingen ordnar marknader eller finns med vid evenemang i kommunen. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på 070-5947277. Du är varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande.

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Supply Chain Manager - Bano Prefab

Om tjänsten I rollen som Supply Chain Manager hos Bano Prefab är målet att bygga upp en bra struktur och sätta tydliga rutiner tillsammans med teamet runt inköp och den interna logistiken i produktionsmiljön. Du kommer ansvara för hela processen från inköp till leverans genom hela försörjningskedjan. Att ha kompetens inom produktionslogistik och vara intresserad av att göra en bra affär är en viktig del i rollen. Du är i din natur serviceinriktad i dina samarbeten både med kollegor och leverantörer och det är högst nödvändigt för att du ska lyckas i rollen. Bolaget är i tillväxt! Spännande förutsättningar som skapar härliga möjligheter att göra karriärskliv internt inom företaget. Du kommer att samarbeta och rapportera till VD samt ingå i team där du leder inköpare, teamleader och operatörer. Vidare vill du samarbeta tät med hela bredden av övriga funktioner i verksamheten. Du kan vara placerad mellan axeln Oslo-Karlstad men tjänsten förutsätter att du är på plats på fabriken i Töcksfors mestadels av tiden. Tjänsten kräver B-körkort samt svenska eller norskaoch engelska i tal och skrift. Om dig Du är motiverad och trivs som bäst när du får vara med att ”bygga från grunden”. Att påverka och utveckla samt bidra med nya idéer för att nå verksamhetens gemensamma mål och resultat skapar arbetsglädje och extra engagemang hos dig. Din positiva inställning till din omgivning gör att du har lätt för att samarbeta med andra. Du är företagsam och med din initiativförmåga utvecklar du dina ansvarsområden genom att vara framgångsrik i att involvera, implementera, följa upp och målstyra. Samtidigt är du intresserad och ser värdet i att vara på plats på fabriken för att förstå och ta del av produktionen och tillsammans med teamet ständigt jobba med förbättringar för att optimera den interna logistiken. För att lyckas; Har du erfarenhet av Supply chain Är du; Företagsam Kommunikativ Affärsmässig Strukturerad Stor vilja att lära och utveckla Om oss Bano Prefab producerar och levererar prefabricerade badrum i armerad betong med fokus på kvalitet och flexibilitet. Vi levererar badrum för många ändamål, men främst för bostäder och vårdbyggnader. Vi växer stadigt och letar efter duktiga människor som vill arbeta med en av marknadens mest spännande produkter! Bano Prefab är en del av Bano-gruppen, som består av Bano, Bano Prefab och Bano Life. Bano är ledande inom funktionell badrumsinredning för hälsosektorn, med kontor i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Benelux och Tyskland. Bano Life arbetar inom hjälpmedelssektorn och hjälper människor att leva ett aktivt och värdigt liv. Sedan 2021 har Bano-gruppen ägts av Waterland Private Equity, som har höga förväntningar och ger möjligheter för en offensiv utveckling av verksamheten. Vi har kontor i Oslo, Stockholm och Bergen. Med en fabrik längs E18, 10 minuter från den svenska gränsen, har vi en central placering både när det gäller transport och fabriksbesök. Om processen I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset där alla rekryteringskonsulter är certifierade enligt DNVs standard samt arbetar med fördomsfri rekrytering. Med hjälp av kapacitetstester och personprofilanalyser gör de en objektiv bedömning på hur du kan komma att hantera dina nya arbetsuppgifter hos oss och samtidigt minimera risken för diskriminering och särbehandling. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Ulf Holmgren på 076-307 10 29 eller Caroline Bredo 073-501 26 81. Du är varmt välkommen in med din ansökan senast den 7 april.

28 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Lösningsarkitekt till Altostruct

Om tjänsten Som IT-strateg kommer du jobba nära våra kunder och bidra till att digitalisera och effektivisera deras verksamhet. Du kommer arbeta nära kund för att lära känna deras verksamhet på djupet, för att sedan kunna erbjuda hållbara och långvariga lösningar. Som en av våra mer erfarna profiler ser vi att du kan agera spindel i nätet och se till att vi är på rätt väg, dels i dialog med kund, men även med vårt interna team. Vi ser även att du har en gedigen teknisk erfarenhet som gör att du kan bidra med ideér för bra lösningar. Hos oss får du vara med i en tillväxtresa och bidra till en stark utökning av vårt team genom att jobba i framkant med tekniskt komplexa lösningar. Vår vision är att vara en ledande aktör inom digitala molnlösningar med stöd av AI-teknologi. Om dig Som person ser vi att du är ansvarstagande, nyfiken och kommunikativ. Krav för tjänsten är: 2års erfarenhet inom molntekniker 2års erfarenhet som konsult Erfarenhet från API’er Du är bekväm med modern infrastruktur tankesätt, som event-driven och serverless teknologier Kravställning Eftergymnasial utbildning inom IT eller likvärdig erfarenhet Meriterande är: Kunskap om IaC Erfarenhet från att jobba med AWS Om oss Altoustruct AB är ett innovativt konsultbolag grundat 2020 och fokuserat på att leverera skräddarsydda lösningar inom Amazon Web Services (AWS)-ekosystemet. Med en passion för teknologi och en djup förståelse för molninfrastruktur erbjuder vi expertis av högsta kvalitet för att stödja företag i deras digitala omvandlingsresa. Vår team av erfarna molntekniker och AWS-arkitekter är dedikerade till att optimera och modernisera företags IT-infrastruktur med hjälp av de senaste verktygen och tjänsterna som AWS-plattformen erbjuder. Från att designa skalbara och säkra molnarkitekturer till att implementera DevOps-principer och automatisering, är vår expertis mångsidig och anpassad för att passa dina unika behov. Har ni några frågor eller vill veta mer om oss. Tveka inte på att höra av dig! Om processen I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset. Testhuset arbetar enligt ISO 10667 i alla sina rekryteringsprocesser för att uppnå en kvalitetssäkrad fördomsfri rekrytering. Med hjälp av kapacitetstester och personprofilanalyser gör de en objektiv bedömning på hur du kan komma att hantera dina nya arbetsuppgifter hos oss och samtidigt minimera risken för diskriminering och särbehandling. Om du har frågor är du välkommen att kontakta [email protected], 076 326 23 47. Urval sker löpande så ansök redan idag!

28 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024
Avverkningsledare – VSV Unite

Om tjänstenVi söker en engagerad och erfaren avverkningsledare för en nyckelroll inom vår organisation. Du kommer ha en central roll i verksamheten samt ha ett stort ansvar inom affärsområdet avverkning. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar ekonomisk planering och fakturering, utveckling av affärsrelationer, kontinuerlig analys och förbättring av våra arbetsprocesser samt att säkerställa efterlevnad av lagstiftning och kundkrav. Du kommer att vara en del av den dagliga operativa ledningen av affärsområdet vilket bland annat innefattar att planera och leda våra kunduppdrag, skapa och upprätthålla relationer med entreprenörer och kunder. Du kommer att leda och stötta organisationen och alla involverade inom affärsområdet. Vi ser att du vågar kliva fram och visa vägen. Du har lätt att skapa förtroendefulla relationer både internt och externt. Tjänsten innebär mycket eget ansvar så det är viktigt att du har ett högt inre driv och är strukturerad. Detta är en hybridtjänst med placering Värmland/Dalsland med omnejd. Vi ser att du kan vara i Karlstad 1-2 dagar i veckan. Start enligt överenskommelse. Exempel på arbetsuppgifter Ledning och övervakning av skogsavverkningsprocessen från planering till genomförande. Säkerställande av efterlevnad av lagstiftning och kundkrav för att bibehålla höga standarder och kvalitet. Hantering av alla ekonomiska aspekter, inklusive fakturering och kostnadsanalys, för att säkerställa lönsamhet. Utveckling och underhåll av affärsrelationer med entreprenörer och kunder för långsiktigt samarbete och tillväxt. Kontinuerlig analys och förbättring av arbetsprocesser för maximal effektivitet och produktivitet. Central roll i utvecklingen och stärkandet av arbete kring arbetsmiljö, certifieringar och interna uppföljningar. Delaktighet i strategiska beslut som påverkar affärsområdets framgång. Skapande av relationer med interna och externa intressenter för smidig kommunikation och samarbete genom hela processen. Om dig Vi söker dig som har Utbildning inom skogen, skogsmästare, jägmästare eller motsvarande. Minst 3 års erfarenhet inom branschen. Det är meriterande om du har Förhandlingsvana kring priser, index och dieselklausuler med kunder Erfarenhet kring att upprätta avtal inom skogsnäringen Kännedom om skogsmaskiner, maskintyper, modeller, storlekar och funktion för de olika uppdragen Tidigare efterrenhet från exempelvis affärsutveckling, förändra och utveckla affärsmodeller. God datorvana (Excel, faktureringssystem) Om ossVSV Unite är ett framstående logistikföretag med huvudkontor i Karlstad, specialiserat på alla aspekter av skogsindustrin. Från avverkning till transport av färdigvara, våra tjänster sträcker sig över hela kedjan av skogslogistik. Tillsammans arbetar upp emot 700 personer inom VSV Unite, fördelade över 170 företag. Varje dag planerar vi verksamheten för cirka 300 fordon och 90 skogsmaskiner, där vi strävar efter att leverera effektivitet och kvalitet i varje steg. Om rekryteringsprocessen I den här rekryteringen samarbetar vi med Testhuset där alla rekryteringskonsulter är certifierade enligt DNVs standard samt arbetar med fördomsfri rekrytering. Med hjälp av kapacitetstester och personprofilanalyser genomför Testhuset en objektiv bedömning på hur du kan komma att hantera dina nya arbetsuppgifter hos oss och samtidigt minimera risken för diskriminering och särbehandling. Om du har frågor är du välkommen att kontakta Bengt Libäck på telefon 070-594 72 77 eller Safia Jaouhari på telefon 073-501 81 78. Välkommen in med din ansökan senast 13/3.

28 mars 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024
PacuraMed söker duktig vårdpersonal för uppdrag i Norge!

Om tjänsterna Vi erbjuder uppdrag inom äldreomsorg och boende, hemtjänst, avlastningsvård och på andra typer av vårdinrättningar.Du får uppleva Norge och vi ser till att du får jobb! Du hittar annonserna här: Sjuksköterskor eller sjuksköterskestudenterLänk:Sjuksköterskor & sjuksköterskestudent - PacuraMed - (teamtailor) UndersköterskorLänk:Undersökterska - PacuraMed - (teamtailor) Sjuksköterskor Nord-NorgeLänk:Sjuksköterska Nord-Norge - PacuraMed - (teamtailor) Sjuksköterskor Västra NorgeLänk:Sjuksköterska Västra Norge - PacuraMed - (teamtailor) Gå gärna in på respektive länk för att läsa mer om den roll du är intresserad av. Om oss Vi på PacuraMed tar hand om människor! Vi säkerställer trygga och intressanta jobb för vårdpersonal och hjälper hälsoorganisationer i Norge att lösa bemanningsbehov. Vi har ramavtal med över 100 kommuner, privata och offentliga vårdorganisationer. Vårt lojalitetsprogram ”Verdsatt Medarbeider” ger våra medarbetare goda förutsättningar, utvecklingsmöjligheter och en rad förmåner såsom studie- och utbildningsstöd, bra bank- och försäkringssystem, företagsstugor och bättre förutsättningar för en rad varor och tjänster. Vi är ISO 9001-certifierade och granskade arbetsgivare genom vår branschorganisation NHO. Detta kan du förvänta dig om du jobbar hos oss: Konkurrenskraftig lön + 12% i semesterersättning Möjlighet att delta i vårt lojalitetsprogram ”Verdsatt Medarbeider” med goda förmåner Kurser, utbildningar samt kompetensutveckling Flexibilitet och valmöjligheter vad gäller skift och placering Betalda resor och boende Personlig uppföljning och bra information från vår rådgivare Säkerhetstelefon utanför kontorets öppettider Bra pensions- och försäkringssystem Rekryteringsbonus på 5000 kr Sommarbonussystem Gå gärna in och läs mer om oss på vår hemsida: https://pacuramed.no/ Om rekryteringsprocessen Om du har frågor är du välkommen att kontakta Linda G. Norheim på PacuraMed på telefon 004747921424 eller Johanna Högeryd på Testhuset på telefon 072-3102972. Välkommen in med din ansökan! Urval sker löpande.

28 mars 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Sjuksköterska Västra Norge – PacuraMed AS

Om tjänsten Vi söker duktiga och engagerade sjuksköterskor för uppdrag i vackra och charmiga städer i Västra Norge så som Bergen, Haugesund, Stavanger och Ålesund. Vi erbjuder uppdrag inom äldreomsorg och boende, hemtjänst, avlastningsvård och på andra typer av vårdinrättningar. Du får uppleva Västra Norge och vi ser till att du får jobb! Vi söker dig som är nyfiken på vad vårt grannland har att erbjuda. Skiften kan variera mellan 3-skrift (dag, kväll och natt), 2-sktift (dag och kväll) eller rent nattskift. Detta kan du förvänta dig om du jobbar hos oss: Konkurrenskraftig lön + 12% i semesterersättning Möjlighet att delta i vårt lojalitetsprogram ”Verdsatt Medarbeider” med goda förmåner Kurser, utbildningar samt kompetensutveckling Flexibilitet och valmöjligheter vad gäller skift och placering Betalda resor och boende Personlig uppföljning och bra information från vår rådgivare Säkerhetstelefon utanför kontorets öppettider Bra pensions- och försäkringssystem Rekryteringsbonus på 5000 kr Sommarbonussystem Vi uppmuntrar både erfarna och nyexaminerade att söka till oss. PacuraMeds främsta mål är att ha nöjda medarbetare som är stolta att arbeta hos oss. Därför är det en självklarhet för oss att du får all nödvändig information och uppföljning så att du känner dig trygg och redo innan du börjar. Om dig Vi söker dig som har Legitimation som sjuksköterska, gärna norsk Utdrag ur belastningsregistret utan anmärkningar Som person är du positiv, flexibel, pålitlig och har en god arbetsmoral. Du är omtänksam och gillar att arbeta med människor. Om oss Vi på PacuraMed tar hand om människor! Vi säkerställer trygga och intressanta jobb för vårdpersonal och hjälper hälsoorganisationer i Norge att lösa bemanningsbehov. Vi har ramavtal med över 100 kommuner, privata och offentliga vårdorganisationer. Vårt lojalitetsprogram ”Verdsatt Medarbeider” ger våra medarbetare goda förutsättningar, utvecklingsmöjligheter och en rad förmåner såsom studie- och utbildningsstöd, bra bank- och försäkringssystem, företagsstugor och bättre förutsättningar för en rad varor och tjänster. Vi är ISO 9001-certifierade och granskade arbetsgivare genom vår branschorganisation NHO. Gå gärna in och läs mer om oss på vår hemsida: https://pacuramed.no/ Om rekryteringsprocessen Om du har frågor är du välkommen att kontakta Linda G. Norheim på PacuraMed på telefon 004747921424 eller Johanna Högeryd på Testhuset på telefon 072-3102972. Välkommen in med din ansökan! Urval sker löpande.

28 mars 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Undersökterska – PacuraMed AS

Om tjänstenVi erbjuder uppdrag inom äldreomsorg och boende, hemtjänst, avlastningsvård och på andra typer av vårdinrättningar. Du får uppleva Norge och vi ser till att du får jobb! Vi söker dig som är nyfiken på vad vårt grannland har att erbjuda. Skiften kan variera mellan 3-skrift (dag, kväll och natt), 2-sktift (dag och kväll) eller rent nattskift. Detta kan du förvänta dig om du jobbar hos oss: Konkurrenskraftig lön + 12% i semesterersättning Möjlighet att delta i vårt lojalitetsprogram ”Verdsatt Medarbeider” med goda förmåner Kurser, utbildningar samt kompetensutveckling Flexibilitet och valmöjligheter vad gäller skift och placering Betalda resor och boende Personlig uppföljning och bra information från vår rådgivare Säkerhetstelefon utanför kontorets öppettider Bra pensions- och försäkringssystem Rekryteringsbonus på 5000 kr Sommarbonussystem Vi uppmuntrar både erfarna och nyexaminerade att söka till oss. PacuraMeds främsta mål är att ha nöjda medarbetare som är stolta att arbeta hos oss. Därför är det en självklarhet för oss att du får all nödvändig information och uppföljning så att du känner dig trygg och redo innan du börjar. Om dig Vi söker dig som har Legitimation som undersköterska, gärna norsk Utdrag ur belastningsregistret utan anmärkningar Som person är du positiv, flexibel, pålitlig och har en god arbetsmoral. Du är omtänksam och gillar att arbeta med människor. Om oss Vi på PacuraMed tar hand om människor! Vi säkerställer trygga och intressanta jobb för vårdpersonal och hjälper hälsoorganisationer i Norge att lösa bemanningsbehov. Vi har ramavtal med över 100 kommuner, privata och offentliga vårdorganisationer. Vårt lojalitetsprogram ”Verdsatt Medarbeider” ger våra medarbetare goda förutsättningar, utvecklingsmöjligheter och en rad förmåner såsom studie- och utbildningsstöd, bra bank- och försäkringssystem, företagsstugor och bättre förutsättningar för en rad varor och tjänster. Vi är ISO 9001-certifierade och granskade arbetsgivare genom vår branschorganisation NHO. Gå gärna in och läs mer om oss på vår hemsida: https://pacuramed.no/ Om rekryteringsprocessen Om du har frågor är du välkommen att kontakta Linda G. Norheim på PacuraMed på telefon 004747921424 eller Johanna Högeryd på Testhuset på telefon 072-3102972. Välkommen med din ansökan, urval sker löpande!

28 mars 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Sjuksköterska & sjuksköterskestudent – PacuraMed AS

Om tjänsten Vi erbjuder uppdrag inom äldreomsorg och boende, hemtjänst, avlastningsvård och på andra typer av vårdinrättningar. Du får uppleva Norge och vi ser till att du får jobb! Vi söker dig som antingen: Är färdig sjuksköterska och vill testa på arbetslivet i Norge Är sjuksköterskestudent och vill prova på att jobba i Norge under sommaren 2024 Skiften kan variera mellan 3-skrift (dag, kväll och natt), 2-sktift (dag och kväll) eller rent nattskift. Detta kan du förvänta dig om du jobbar hos oss: Konkurrenskraftig lön + 12% i semesterersättning Möjlighet att delta i vårt lojalitetsprogram ”Verdsatt Medarbeider” med goda förmåner Kurser, utbildningar samt kompetensutveckling Flexibilitet och valmöjligheter vad gäller skift och placering Betalda resor och boende Personlig uppföljning och bra information från vår rådgivare Säkerhetstelefon utanför kontorets öppettider Bra pensions- och försäkringssystem Rekryteringsbonus på 5000 kr Sommarbonussystem Vi uppmuntrar både erfarna och nyexaminerade att söka till oss. PacuraMeds främsta mål är att ha nöjda medarbetare som är stolta att arbeta hos oss. Därför är det en självklarhet för oss att du får all nödvändig information och uppföljning så att du känner dig trygg och redo innan du börjar. Om dig Vi söker dig som har Legitimation som sjuksköterska, gärna norsk Utdrag ur belastningsregistret utan anmärkningar Som person är du positiv, flexibel, pålitlig och har en god arbetsmoral. Du är omtänksam och gillar att arbeta med människor. Om oss Vi på PacuraMed tar hand om människor! Vi säkerställer trygga och intressanta jobb för vårdpersonal och hjälper hälsoorganisationer i Norge att lösa bemanningsbehov. Vi har ramavtal med över 100 kommuner, privata och offentliga vårdorganisationer. Vårt lojalitetsprogram ”Verdsatt Medarbeider” ger våra medarbetare goda förutsättningar, utvecklingsmöjligheter och en rad förmåner såsom studie- och utbildningsstöd, bra bank- och försäkringssystem, företagsstugor och bättre förutsättningar för en rad varor och tjänster. Vi är ISO 9001-certifierade och granskade arbetsgivare genom vår branschorganisation NHO. Gå gärna in och läs mer om oss på vår hemsida: https://pacuramed.no/ Om rekryteringsprocessen Om du har frågor är du välkommen att kontakta Linda G. Norheim på PacuraMed på telefon 004747921424 eller Johanna Högeryd på Testhuset på telefon 072-3102972. Välkommen in med din ansökan! Urval sker löpande.

28 mars 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024