Lediga jobb i Överkalix
Sök totalt 19 lediga jobb i Överkalix
Produktionschef till Isolamin i Överkalix Isolamin är en del av Part Group och arbetar med industriellt byggande av moduler som kundanpassas och färdigställs i våra lokaler i Överkalix. Här kombinerar vi gedigen erfarenhet med teknisk spets – något vi byggt upp sedan starten 1973. Företaget har en modern produktionsyta på 12 000 kvm och är specialiserat på prefabricerade bostads- och hotellmoduler samt kundanpassade lösningar inom sandwichelement. Isolamin är ett ISO-certifierat företag som använder moderna digitala verktyg som Archicad och Inventor i det tekniska arbetet. Nu förstärker vi organisationen med en produktionschef, som får en viktig roll i nästa tillväxtfas. Om tjänsten Som produktionschef på Isolamin ansvarar du för att leda, planera och utveckla det dagliga produktionsarbetet. Du har en arbetsledande funktion och arbetar nära teamet i produktionen. Tjänsten innebär ansvar för tidsplanering, resursoptimering och kvalitetssäkring – samt för att produktionsmål nås. Du arbetar aktivt med att förbättra flöden genom Lean, taktning och kontinuerligt förbättringsarbete. Vi ser även att du bidrar med struktur, samverkan och ett tydligt ledarskap. Du rapporterar direkt till platschef. Arbetsuppgifter · Planera, leda och fördela det dagliga arbetet inom produktionen · Säkerställa att produktionen följer uppsatta tidsplaner · Arbeta med kontinuerlig förbättring och optimering av produktionsflöden (Lean och taktstyrning) · Följa upp och analysera mål, kvalitet och produktionens resultat · Coacha och leda produktionspersonalen i det dagliga arbetet · Tolkning av 3D-ritningar och arbete i digitala verktyg (ex. Archicad och Inventor) · Ansvara för dokumentation och kvalitetssäkring enligt gällande standarder Vi söker dig som · Har en relevant utbildning, exempelvis inom teknik, produktion eller industri · Alternativt är du rätt person med stark vilja att lära dig yrket – och har den tekniska förståelsen som krävs för att snabbt sätta dig in i arbetet · Har ett intresse för teknik och IT – vi är ett företag i teknisk framkant och arbetar med moderna verktyg och 3D-ritningar · Är trygg i en arbetsledande roll och trivs med att ta ansvar · Är strukturerad, nyfiken och lösningsorienterad Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta ansvarig konsult, Åsa Ludvigsson. Urval sker löpande – vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Överkalix kommun ligger i hjärtat av Norrbotten och genomkorsas av polcirkeln vilket ger oss ljusa somrar och snörika vintrar. Vi ligger mitt i den gröna omställningen och har en tydligt uttalad ambition att vara med på tillväxttåget och tillsammans skapa ett hållbart Norrbotten. Gillar du att arbeta i ett högt tempo, arbeta med händerna och har en passion för mat? Perfekt! Då kan detta vara jobbet för dig Vi söker fler timvikarier till kostenheten i Överkalix kommun. Som vikarierande köksbiträde har du en viktig roll för att verksamheten ska fungera väl när en ordinarie är frånvarande. Kostenheten tillhör Tekniska avdelningen och består av flera mottagningskök. Här lagas dagligen 650 portioner till förskola och skola, äldreomsorg och hemtjänst. Vårt mål är att laga mat från grunden med hög kvalité som är både näringsriktig och varierad. Beskrivning av tjänsten Arbetsuppgifter och arbetsplats kan variera. Arbetet innefattar ordinarie köksbiträdesarbete vilket innebär att stödja kockarna i deras dagliga arbete. - Enklare matlagning - Plockar fram och förbereder maten innan den tillagas i köket - Tillreda salladsbuffé - Ta emot varor - Servera mat - Städa och diska - Bakning - Se till att hygien- och säkerhetsföreskrifter följs Arbetet kräver att du har hög samarbetsvilja och serviceförmåga. Anställningen inleds med en introduktion för att du ska bli trygg i din roll. Kvalifikationer Arbetet som köksbiträde kräver ingen formell utbildning men det är meriterande om du har - Erfarenhet av att arbeta i storkök eller restaurang - Kunskap om hygien och livsmedelssäkerhet - Grundläggande matlagningskunskaper - Grundläggande kunskaper inom svenska språket Personliga egenskaper Du är nyfiken och arbetsvillig. Ensamarbete förekommer, därför är det viktigt att du kan arbeta självständigt och ta egna initiativ. Arbetet ställer krav på flexibilitet, noggrannhet och en förmåga att kunna strukturera upp och planera arbetet. Krav Du har fyllt 18 år. Varaktighet/ Arbetstid Vid behov. Lön Timlön. Ansökan Obs! kort ansökningstid - Ansök redan nu! Intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdag torsdag 3:e juli 2025 Kontaktperson Vid frågor kontaktas Bo-Göran Sahlström, Teknisk chef Telefon 0926-740 31 [email protected] Fackliga företrädare nås via kommunens växel Telefon 0926-740 00 Vår uppgift som kommun är att erbjuda god service med hög kvalitet till invånarna och att verka för att Överkalix ska vara en attraktiv kommun att växa upp, utbildas, bo, arbeta och åldras i. Vi vill att du blir en del av det! För att trivas bra hos oss ska du dela Överkalix kommuns gemensamma värdegrund, där ledorden är: engagerad, respektfull, ansvarstagande och professionell. Vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö, varierande arbetsuppgifter och att du som medarbetare får en god balans mellan arbete och fritid. Som anställd hos Överkalix kommun har du möjlighet till friskvård. Vissa av våra arbetsplatser har flextid och det kan finnas möjlighet till distansarbete, beroende på arbetsplats och arbetsuppgifter. Vi tillämpar rökfri arbetstid. Personuppgifterna i din ansökan kommer att sparas i 24 månader. Om du blir anställd sparas dina uppgifter i personakten, annars raderas de sedan två år gått. ------------------------------------- Annonssäljare, rekryteringsföretag med flera undanbedes att kontakta oss i denna rekrytering. Vi har klart vilka rekryteringskanaler som vi vill använda oss av. Vänligen respektera detta.
Om Länstrafiken Kollektivtrafiken är en grundpelare i ett välfungerande samhälle och ett levande län. Länstrafiken möjliggör varje dag att norrbottningar kan resa till och från arbete, skola, sjukvård och fritidsaktiviteter. Vi är drygt 50 engagerade kollegor som tillsammans arbetar för ett mer hållbart och tillgängligt Norrbotten. Vårt huvudkontor finns i Överkalix, men våra insatser syns i hela länet. För att fortsätta växa och utvecklas söker vi nu en HR-ansvarig vill spela en viktig roll i vår resa – mot en mer kundnära, strukturerad och framtidsfokuserad organisation. Om rollen Som HR-ansvarig har du det övergripande ansvaret för vår HR-funktion. Du arbetar nära våra chefer och är ett viktigt stöd i både operativa och strategiska frågor. Rollen spänner över hela HR- och löneområdet – från rekrytering, arbetsmiljö och rehabilitering till arbetsrätt, efterlevnad av policys och löneberedning. Som HR-ansvarig rapporterar du till VD och ingår i ledningsgruppen. Primära mål för rollen Bidra till att forma vår kultur och bygga ett starkt arbetsgivarvarumärke Bygga strukturer för ett långsiktigt, systematiskt och mätbart HR-arbete Utveckla och implementera våra processer för exempelvis rekrytering, onboarding, arbetsmiljö, rehabilitering, lönerevision och kompetensutveckling Ansvara för löneberedning Leda arbetet med medarbetarundersökningar och säkerställa uppföljning Om dig Vi söker dig som är både strateg och doer. Du är trygg som person och gillar att omsätta idéer i konkret handling. Du har ett genuint intresse för människor, är nyfiken på organisationer och motiveras av att bidra till samhällsnytta. Du trivs med att arbeta konsultativt och lösningsfokuserat i nära samspel med chefer och kollegor. Med god kunskap inom arbetsrätt och HR-processer är du van att hantera både vardagliga personalfrågor och mer komplexa situationer. Du ser mönster, skapar struktur och får saker att hända på ett sätt som bygger tillit över tid. Krav för rollen: Relevant högskoleutbildning inom HR, personalvetenskap, beteendevetenskap eller motsvarande Minst 3 års erfarenhet av brett HR-arbete God förståelse för arbetsrätt, arbetsmiljö och HR-processer Erfarenhet av att arbeta med och stödja chefer i deras ledarskap Svenska och engelska i tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av arbete med löneberedning Tidigare drivit förbättringsarbete inom HR med goda resultat Erfarenhet av att bygga eller utveckla en HR-avdelning För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du är: Strukturerad och självgående – du ansvarar för HR som helhet Coachande och relationsskapande – du skapar förtroende och engagemang Handlingskraftig med operativt driv - vi jobbar med ständig förbättring och vill att du ska driva HR framåt Trygg och kommunikativ - då våra medarbetare finns både i Överkalix och Luleå så är det viktigt att kunna verka på distans Värderingsdriven – du delar vårt engagemang för samhällsnytta och utveckling i hela Norrbotten Placeringsort: Placering på vårt huvudkontor i Överkalix eller Luleå. Ansökan Låter det här som en spännande utmaning? Vi ser fram emot din ansökan! Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag den 10 augusti 2025, så skicka in din ansökan redan idag. I denna rekrytering samarbetar vi med Culpeo People & Culture Partner. Vid frågor kontakta Senior rekryteringskonsult Emma Stenberg, [email protected] alternativt John Bergmark, [email protected]
Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Leg. Sjuksköterska med erfarenhet från Hälsocentral. Finner du tjänsten som Leg. Sjuksköterska till Överkalix intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]
Vill du göra skillnad för människor i Norrbotten och samtidigt utvecklas som ledare? Som teamledare på Länstrafiken får du en nyckelroll i vårt arbete med att skapa ett hållbart och tillgängligt resande för alla. Här får du möjlighet att leda ett engagerat team, driva förbättringsarbete och bidra till en samhällsviktig verksamhet. Om du brinner för ledarskap, service och effektivitet – då är du kanske den vi söker! Länstrafiken – det här är vi Kollektivtrafiken spelar en viktig roll i ett välfungerande samhälle. Varje dag möjliggör Länstrafiken resor till arbete, skola, vård och fritidsaktiviteter för människor i hela Norrbotten. Vi är ett engagerat team på drygt 50 medarbetare som arbetar för att fler ska välja ett hållbart resande. En viktig del av vår verksamhet är avdelningen Serviceresor – och det är här du som teamledare kommer in. På uppdrag av Region Norrbotten ansvarar vi för bokning och samordning av sjukresor i hela länet, samt färdtjänstresor i 13 av 14 kommuner. Vårt huvudkontor finns i Överkalix. Om tjänsten Som teamledare har du ett operativt ansvar för att leda och fördela det dagliga arbetet i teamet som består av cirka 30 medarbetare. Du är en nyckelperson i att säkerställa att verksamhetens mål uppnås, samtidigt som du bidrar till utveckling av arbetsmetoder, processer och digitala verktyg. Du fungerar som en viktig länk mellan medarbetare och chef och arbetar även i nära samverkan med interna och externa aktörer. Tjänsten är placerad vid vårt huvudkontor i Överkalix. Dina arbetsuppgifter · Leda och stötta medarbetare i det dagliga arbetet · Säkerställa en effektiv, kvalitativ och serviceinriktad drift · Initiera och driva utvecklings- och förbättringsarbete · Bidra till digitalisering och systemutveckling inom området · Ansvara för planering och genomförande av utbildningsinsatser inom teamet · Samverka med andra funktioner, leverantörer och externa parter · Följa upp verksamhetsmål och rapportera till närmaste chef Om dig Vi söker dig som har: · Eftergymnasial utbildning inom relevant område · Ledarskapsutbildning eller dokumenterad erfarenhet av personalledning · Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska, samt goda kunskaper i engelska · Erfarenhet av process- och förbättringsarbete · God digital kompetens och intresse för teknik- och verksamhetsutveckling Meriterande är erfarenhet från arbete i politiskt styrd organisation eller annan komplex, regelstyrd verksamhet. Vi ser gärna att du har minst 2–3 års erfarenhet från en liknande roll. Personliga egenskaper För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du är en trygg och tydlig ledare som skapar engagemang och arbetsglädje i teamet. Du arbetar strukturerat, tar ansvar och har god förmåga att fatta beslut. Du kommunicerar på ett lyhört och förtroendeingivande sätt, bygger starka samarbeten och främjar laganda. Du är lösningsorienterad och har ett driv att förbättra och utveckla både arbetssätt och verksamhet. Vi erbjuder Vi vet att hållbara medarbetare är grunden för en hållbar verksamhet. Därför värnar vi om en god arbetsmiljö där du som medarbetare har rätt förutsättningar att må bra och göra ett bra jobb. Vi erbjuder både friskvårdsbidrag och friskvårdstimme och vi arbetar aktivt med hälsofrämjande insatser och uppmuntrar till återhämtning, rörelse och balans mellan arbete och privatliv. Hos oss blir du en del av ett meningsfullt uppdrag där ditt ledarskap gör skillnad – varje dag. Vi erbjuder en arbetsplats med engagerade kollegor, där vi tillsammans skapar lösningar som underlättar människors vardag. Hos Länstrafiken får du möjlighet att växa i din roll och bidra till utvecklingen av en samhällsviktig verksamhet med människan i fokus. Ansökan Du är varmt välkommen med din ansökan eller eventuella frågor till: Sandra Lind, Chef Serviceresor [email protected] På grund av sommarledigheter kommer vi att påbörja urvalet först i mitten av augusti. Tack för din förståelse och vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Ofelia Vård AB är tillsammans med Skandinavisk Hälsovård, Svensk Närsjukvård, Doc Care, HLR Landslaget och Linguacom, en del av Skandinavisk Hälsovård Group. Ofelia Vård är ett auktoriserat bemanningsföretag med medlemskap i Kompetensföretagen. Med detta följer en garanti på att vi följer arbetsmarknadens lagar och regler. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet , Läkarförbundet och Unionen - det är en självklarhet för oss! Med en VD och ägare som har lång erfarenhet som anestesisjuksköterska och erfarna konsultchefer med vårderfarenhet så vet vi vad som är viktigt för dig som konsult ute på uppdrag. Vi är upphandlade i hela Sverige och finns tillgängliga för dig dygnet runt. Ofelia Vård finns här för dig som vill arbeta för de villkor som du förtjänar, den arbetsmiljö som du vill ha och den flexibilitet som livet ibland kräver. Vi är ett rikstäckande bolag med stort engagemang för våra konsulter. Vår målsättning är att du ska trivas, känna dig trygg och ha det stöd du behöver i ditt arbete. Din närmaste konsultchef finns alltid till hands för att lyssna, vägleda och hjälpa till med eventuella utmaningar. Vi strävar efter ett långsiktigt samarbete och värdesätter en varm och inkluderande arbetskultur där du står i fokus. Uppdraget gäller från 24 jun 2025 till 10 aug 2025Relevant kompetens: Allmänsjuksköterska (krav) Legitimerad sjuksköterska (krav) Leg sjuksköterska (krav)  
Ofelia Vård AB är tillsammans med Skandinavisk Hälsovård, Svensk Närsjukvård, Doc Care, HLR Landslaget och Linguacom, en del av Skandinavisk Hälsovård Group. Ofelia Vård är ett auktoriserat bemanningsföretag med medlemskap i Kompetensföretagen. Med detta följer en garanti på att vi följer arbetsmarknadens lagar och regler. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet , Läkarförbundet och Unionen - det är en självklarhet för oss! Med en VD och ägare som har lång erfarenhet som anestesisjuksköterska och erfarna konsultchefer med vårderfarenhet så vet vi vad som är viktigt för dig som konsult ute på uppdrag. Vi är upphandlade i hela Sverige och finns tillgängliga för dig dygnet runt. Ofelia Vård finns här för dig som vill arbeta för de villkor som du förtjänar, den arbetsmiljö som du vill ha och den flexibilitet som livet ibland kräver. Vi är ett rikstäckande bolag med stort engagemang för våra konsulter. Vår målsättning är att du ska trivas, känna dig trygg och ha det stöd du behöver i ditt arbete. Din närmaste konsultchef finns alltid till hands för att lyssna, vägleda och hjälpa till med eventuella utmaningar. Vi strävar efter ett långsiktigt samarbete och värdesätter en varm och inkluderande arbetskultur där du står i fokus. Uppdraget gäller från 17 jun 2025 till 10 aug 2025Relevant kompetens: Allmänsjuksköterska (krav) Legitimerad sjuksköterska (krav) Leg sjuksköterska (krav)  
Är du redo för ett aktivt, ansvarsfullt och meningsfullt arbete där varje leverans gör skillnad? Vi söker nu distributionschaufförer med C-behörighet till vår verksamhet i Norrbotten. Här får du chansen att arbeta i en framtidsinriktad och innovativ miljö där kvalitet, punktlighet och kundupplevelse står i centrum. Som chaufför hos oss är du en viktig länk i kedjan som ser till att viktigt gods når sina destinationer i tid. Arbetet innebär varierande arbetstider och kan vara fysiskt krävande – perfekt för dig som trivs med rörelse och gillar att hålla igång. Arbetspassen utgår och avslutas från vår terminal i Överkalix. Om DANX och UT Transport UT Transport är en del av DANX. Vi är mer än ett logistikföretag – vi är specialister och innovatörer inom reservdelslogistik. Med spetskompetens inom nattdistribution, lagerstyrning och ett välutvecklat PUDO-nätverk (Pick-Up, Drop-Off) levererar vi smarta och hållbara lösningar som utmanar branschens standarder. Hos oss står samarbete, ständig utveckling och ett aktivt lärande i fokus – både för individen och teamet. Ditt uppdrag hos oss: Köra med syfte: Transportera viktigt gods inom regionen och bidra till att samhället fortsätter fungera – en hjälte på vägarna! Lasta och lossa: Du har erfarenhet av att hantera gods effektivt och säkert, och ser detta som en självklar del av din roll. Utvecklas tillsammans: Hos oss får du växa i din yrkesroll och bidra till teamets och företagets framgång. Tänka framåt: Vi uppmuntrar initiativ och nya idéer för att förbättra våra processer och kundupplevelser. Vi erbjuder dig: Ett varierande och ansvarsfullt arbete i en miljö där ingen dag är den andra lik. En trygg arbetsplats där du får vägledning från start. Lön enligt kollektivavtal och schyssta villkor. En kultur där säkerhet, trivsel och teamwork står i fokus. Möjlighet till fortsatt karriär inom företaget. Har du C-körkort, erfarenhet av att lasta och lossa gods och söker ett meningsfullt jobb i ett dynamiskt team? Då är detta din chans! Vi söker nu en chaufför för en tillsvidareanställning samt en chaufför för ett föräldravikariat på 12 månader, med möjlighet till förlängning. Urval och intervjuer sker löpande, och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig!
Ofelia Vård AB är tillsammans med Skandinavisk Hälsovård, Svensk Närsjukvård, Doc Care, HLR Landslaget och Linguacom, en del av Skandinavisk Hälsovård Group. Ofelia Vård är ett auktoriserat bemanningsföretag med medlemskap i Kompetensföretagen. Med detta följer en garanti på att vi följer arbetsmarknadens lagar och regler. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet , Läkarförbundet och Unionen - det är en självklarhet för oss! Med en VD och ägare som har lång erfarenhet som anestesisjuksköterska och erfarna konsultchefer med vårderfarenhet så vet vi vad som är viktigt för dig som konsult ute på uppdrag. Vi är upphandlade i hela Sverige och finns tillgängliga för dig dygnet runt. Ofelia Vård finns här för dig som vill arbeta för de villkor som du förtjänar, den arbetsmiljö som du vill ha och den flexibilitet som livet ibland kräver. Vi är ett rikstäckande bolag med stort engagemang för våra konsulter. Vår målsättning är att du ska trivas, känna dig trygg och ha det stöd du behöver i ditt arbete. Din närmaste konsultchef finns alltid till hands för att lyssna, vägleda och hjälpa till med eventuella utmaningar. Vi strävar efter ett långsiktigt samarbete och värdesätter en varm och inkluderande arbetskultur där du står i fokus. Uppdraget gäller från 17 jun 2025 till 10 aug 2025Relevant kompetens: Allmänsjuksköterska (krav) Legitimerad sjuksköterska (krav) Leg sjuksköterska (krav)  
Ofelia Vård AB är tillsammans med Skandinavisk Hälsovård, Svensk Närsjukvård, Doc Care, HLR Landslaget och Linguacom, en del av Skandinavisk Hälsovård Group. Ofelia Vård är ett auktoriserat bemanningsföretag med medlemskap i Kompetensföretagen. Med detta följer en garanti på att vi följer arbetsmarknadens lagar och regler. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet , Läkarförbundet och Unionen - det är en självklarhet för oss! Med en VD och ägare som har lång erfarenhet som anestesisjuksköterska och erfarna konsultchefer med vårderfarenhet så vet vi vad som är viktigt för dig som konsult ute på uppdrag. Vi är upphandlade i hela Sverige och finns tillgängliga för dig dygnet runt. Ofelia Vård finns här för dig som vill arbeta för de villkor som du förtjänar, den arbetsmiljö som du vill ha och den flexibilitet som livet ibland kräver. Vi är ett rikstäckande bolag med stort engagemang för våra konsulter. Vår målsättning är att du ska trivas, känna dig trygg och ha det stöd du behöver i ditt arbete. Din närmaste konsultchef finns alltid till hands för att lyssna, vägleda och hjälpa till med eventuella utmaningar. Vi strävar efter ett långsiktigt samarbete och värdesätter en varm och inkluderande arbetskultur där du står i fokus. Uppdraget gäller från 17 jun 2025 till 10 aug 2025Relevant kompetens: Allmänsjuksköterska (krav) Legitimerad sjuksköterska (krav) Leg sjuksköterska (krav)  
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 19 jobb