Lediga jobb hos Barona Professionals AB
Är du en serviceinriktad lagspelare med intresse för finansbranschen? Vill du arbeta i en professionell och dynamisk miljö där kundfokus står i centrum? Då kan detta vara din nästa utmaning! Vi söker nu en kundrådgivare till ett ledande företag inom finanssektorn med kontor i Stockholm. Du blir en viktig del av ett engagerat team där det är härlig stämning samtidigt som professionalism genomsyrar hela organisationen. Arbetsomfattning: 100% anställning och arbetstiderna är måndag – fredag under kontorstider Arbetsperiod: Vi ser en start under augusti 2025 och pågår fram till februari 2026. Om rollen Som kundrådgivare hanterar du inkommande ärenden via telefon, e-post och chatt. Du ansvarar för att på ett effektivt och professionellt sätt lösa ärenden och säkerställa att kunderna får bästa möjliga service.Arbetet innefattar varierande typer av frågor kopplade till betalningslösningar, vägledning kring digitala tjänster, samt hantering av låneansökningar, kreditbedömningar och uppföljning av krav- och inkassoärenden. Vem söker vi? Du har gymnasiekompetens och har bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på svenska och engelska. Har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice eller annat serviceinriktat arbete Är en positiv lagspelare och som har lätt för att komma in i en arbetsgrupp Är ansvarstagande, noggrann och lösningsorienterad Du förstår betydelsen av din del av affärskedjan och sätter stort värde på att agera professionellt och serviceinriktat i din kontakt med kunder Det är meriterande om du även har: Erfarenhet från bank, finans eller annan ekonomisk verksamhet Övrig information Vi erbjuder dig en stimulerande, familjär och händelserik arbetsmiljö. Du kommer vara anställd av Barona och arbeta som konsult hos vår kund. För rätt person finns goda möjligheter till att gå vidare internt hos kund. Du bör alltså se detta som någonting långsiktigt för att vara kvalificerad för tjänsten. Det här är en spännande möjlighet för dig som brinner för att hjälpa människor och kommunicera med kunder samt vill kombinera detta med att utvecklas inom ekonomi och finansieringslösningar. Tjänsten kräver att du är ostraffad och fri från betalningsanmärkningar. Slutkandidaten kommer att genomgå bakgrundskontroll. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu! Varmt välkommen med din ansökan! Om Barona Barona är ett internationellt bolag med finska rötter. Vi har funnits sedan 1999 och finns idag i 10 länder. Vi är en naturlig länk mellan uppdragsgivare och anställda, vi ser till att det blir lätt och smidigt för både dig som anställd och dig som uppdragsgivare. Vi erbjuder våra kunder skalbara och hållbara personallösningar. Allt detta så vi kan erbjuda olika tillvägagångsätt och möjligheter till våra egna anställda i alla skeden av deras karriär! Barona är kollektivavtalsbundet och hos oss har du alltid nära till din närmsta konsultchef som är dedikerad till ditt uppdrag. https://barona.se/om-barona/ https://barona.se/for-jobbsokande/barona-som-arbetsgivare/ Välkommen med din ansökan! Uppfyller du kvalifikationerna och är intresserad? Välkommen med din ansökan. Vi önskar bara CV/meritförteckning gärna tillsammans med ett kortare brev om varför du är intresserad av just denna tjänst. Vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system på grund av GDPR och hur vi hanterar personuppgifter. Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så är du välkommen att kontakta ansvariga rekryterare Elin Nilsson, [email protected] Vi ser fram emot att få läsa din ansökan! INDGEN
Plats: Region Kronoberg Start: Oktober/november 2025 Omfattning: Heltid, tidsbegränsat till 31 mars 2026 Vi söker dig som gillar att hjälpa andra, är nyfiken på IT och gärna rör dig ute i verksamheten! Du behöver inte ha arbetat inom denna specifika roll innan, men gärna inom IT – det viktiga är att du har ett tekniskt intresse, är lösningsorienterad och trivs med att ge service till andra. Vad kommer du att göra? Du kommer att arbeta med livscykelhantering av IT-utrustning ute hos våran kund, som datorer, skärmar, skrivare och konferensteknik. I rollen ingår bland annat: Att vara ute i verksamheten och stötta användare på plats Inventering av utrustning, inklusive scanning av streckkoder Dialog med kundens kontaktpersoner kring behov, byten och förbättringar Stöd kring hur utrustningen används på rätt sätt Löpande kontakt med både IT-tekniker och användare i olika verksamheter Det är en praktisk och rörlig roll med många sociala inslag – perfekt för dig som gillar att träffa människor och jobba hands-on med teknik. Vem är du? Vi tror att du: Har ett genuint teknikintresse Är social och trygg i att ta kontakt med nya människor Gillar att arbeta praktiskt, självständigt och ta egna initiativ Har grundläggande IT-vana (t.ex. datorer, kringutrustning, koppla sladdar etc.) Vill lära dig mer och utvecklas inom IT Det är ett plus om du har erfarenhet av service, support eller försäljning – men inget krav. Rätt attityd, nyfikenhet och vilja att lära väger tyngst hos oss. Rekryteringsprocessen Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Linnéa Lundström ([email protected]) Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering. https://barona.se/om-barona/ INDTECH
Är du en empatisk och trygg ledare som vågar driva förändring och vill bidra till en hållbar samhällsutveckling? NSVA söker en teamledare till kundservice – en ansvarstagande person med tydligt ledarskap och engagemang, som vill utveckla både team och kundnytta. Här får du en nyckelroll i arbetet med rent och hållbart vatten – samtidigt som du stärker vår service, kultur och våra arbetssätt. Vi söker dig som lyssnar, utmanar och inspirerar, som har helhetssyn men också mod att agera i det operativa. Är du nyfiken, relationsskapande och vill göra skillnad – då vill vi träffa dig! Om NSVA Vi som arbetar på NSVA vet att vi har ett av de viktigaste jobben som finns. Vi ska se till att det kommer rent vatten ur kranen och att det vatten vi släpper ut är fritt från gifter och föroreningar. Det är en uppgift som inte bara kräver den yppersta av kompetenser utan även ett stort ansvar från var och en av oss. Vilken uppgift du än har på NSVA så är din delaktighet och arbetsinsats en viktig del i det pussel som gör att vi kan leverera det resultat som samhället förväntar sig av oss. Med öppna dialoger och aktivt kunskapsutbyte lägger vi fundamentet för ett företag där kompetens, ansvar och arbetsglädje driver oss. Vi är idag 250 medarbetare. Om avdelningen Kund & Kommunikation Kund & Kommunikation ansvarar för flera viktiga funktioner, bland annat kundservice, växel, och reception. Vi söker nu en teamledare till vårt kundserviceteam i Helsingborg. Tjänsten är en direktrekrytering till NSVA och inleds med en provanställning på sex månader, med ambitionen att övergå i en tillsvidareanställning. Det finns goda möjligheter att på sikt avancera inom företaget. Start sker enligt överenskommelse. Om rollen Som teamledare får du en nyckelroll i att skapa förtroende och bygga starka relationer med både kunder och interna samarbetspartners. Kundservice är ofta det första mötet med NSVA, och det ställer höga krav på både bemötande, lösningsförmåga och professionalism. Du blir en naturlig samordnare, som både coachar teamet och bidrar operativt i arbetet. Du har även ett viktigt ansvar för att utveckla arbetssätt, processer och system i takt med verksamhetens behov. Arbetsuppgifterna spänner från att leda och planera det dagliga arbetet till att följa upp nyckeltal, genomföra medlyssningar och arbeta med schemaläggning. Du deltar i rekryteringsarbete och är en del av avdelningens ledningsgrupp. Inom verksamhetsutveckling har du applikationsansvar för bland annat ärendehanteringssystemet Lime, telefoni och EastCoast. Du leder förvaltningsgrupper, ser till att processer är uppdaterade och effektiva, sammanställer statistik och bidrar till att våra system används på ett så optimalt sätt som möjligt. Om dig Du är positiv, engagerad och trivs i en miljö där det händer mycket. Du är en trygg och inspirerande ledare som skapar förtroende och tydlighet i teamet. Du drivs av att göra skillnad – både för kunden och för verksamheten – och har en naturlig känsla för service. Med struktur, helhetssyn och nyfikenhet växlar du enkelt mellan det operativa och strategiska. Du är dessutom lösningsorienterad, prestigelös och tycker om att samarbeta. Din bakgrund Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning och dokumenterad erfarenhet från kundservice, gärna i en ledande roll. Du har god förmåga att skapa struktur, rutiner och flöden som skapar nytta – både internt och externt. Du har också ett intresse för teknik och system och är van att arbeta i CRM- eller ärendehanteringssystem. Erfarenhet från förändringsarbete är ett plus, särskilt om du har varit med och drivit det hela vägen – från behovsanalys till resultat. Välkommen med din ansökan! I denna rekrytering samarbetar NSVA med Barona. Urval sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi utför personlighetstester och bakgrundskontroller under processens gång. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Agnes Hildén på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig!
Studerar du IT och vill få praktisk erfarenhet? Extraarbete som Onsitetekniker i Umeå Är du tekniskt intresserad, gillar att hjälpa människor och vill skaffa dig värdefull erfarenhet inom IT-support vid sidan av studierna? Vi söker nu en onsitetekniker på deltid vid behov till vår kund i Umeå. Om rollen I den här rollen får du möjlighet att arbeta praktiskt med IT-support och felsökning direkt på plats hos användare. Det kan handla om: Installation och underhåll av datorer, skrivare och annan IT-utrustning Felsökning av både mjukvara och hårdvara Användarsupport och guidning i IT-frågor Ärendehantering i ITSM-system Vi söker dig som: Studerar IT, teknik eller har ett stort teknikintresse Har grundläggande kunskaper i Windows och Office 365 Är lösningsfokuserad, serviceinriktad och gillar att jobba med människor Kan hoppa in vid behov, exempelvis under lov, intensiva perioder eller när extra hjälp behövs Tidigare erfarenhet av IT-support är ett plus, men inte ett krav – viktigast är att du är nyfiken och vill utvecklas. Vad du får: Praktisk erfarenhet inom IT och onsite-support Flexibelt extrajobb som passar ihop med studier Stöttande kollegor och en arbetsmiljö där du får växa Välkommen med din ansökan! Uppfyller du kvalifikationerna och är intresserad? Lägg in en ansökan redan idag! Vi önskar bara CV/meritförteckning gärna tillsammans med ett kortare brev om varför du är intresserad av just denna tjänst. Vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system på grund av GDPR och hur vi hanterar personuppgifter. Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linnéa Lundström på [email protected]. Om Barona Barona är ett internationellt bolag med finska rötter. Vi har funnits sedan 1999 och finns idag i 10 länder. Vi är en naturlig länk mellan uppdragsgivare och anställda, vi ser till att det blir lätt och smidigt för både dig som anställd och dig som uppdragsgivare. Vi erbjuder våra kunder skalbara och hållbara personallösningar. Allt detta så vi kan erbjuda olika tillvägagångsätt och möjligheter till våra egna anställda i alla skeden av deras karriär! Barona är kollektivavtalsbundet och hos oss har du alltid nära till din närmsta konsultchef som är dedikerad till ditt uppdrag. INDTECH
Vi söker en kvalificerad och erfaren konsult inom dokumenthantering för ett uppdrag i en offentlig revisionsverksamhet. Uppdraget innebär ett nära samarbete med revisionschef och omfattar både löpande dokumenthantering och mer strategiskt stöd i samband med införande av ett nytt ärendehanteringssystem. Period: Augusti 2025 – mars 2026: ca 25 % (40h/månad) Från april 2026: ca 5–10 % (8–16h/månad)Tjänstgöringsgrad kan justeras i dialog utifrån verksamhetens behov Om uppdraget Som kvalificerad konsult kommer du att ansvara för att dokumenthanteringen sköts enligt gällande interna och externa regelverk. Du kommer arbeta både med löpande ärendehantering och vara en aktiv del i det förberedande arbetet inför införandet av ett nytt dokument- och ärendehanteringssystem. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Registrering, diarieföring, gallring och arkivering av handlingar Skapa och avsluta ärenden i ärendehanteringssystemet Säkerställa att styrande dokument (t.ex. arkivbeskrivning, informationshanteringsplan) hålls aktuella Expediering av handlingar och bevakning av funktionsbrevlåda Utbildning av revisorer och anställda i dokumenthantering Dialog med arkivmyndighet samt representera verksamheten i interna nätverk Utöver detta ingår ett större arbete med att gå igenom dokument som finns i olika digitala och fysiska lagringsytor (Platina, SharePoint, Outlook, arkivskåp) – samtliga handlingar behöver hanteras korrekt inför övergången till det nya systemet, planerat under första halvåret 2026. Du kommer även att: Föreslå uppdateringar av styrdokument baserat på identifierade behov Delta i och stötta införandet av det nya dokument- och ärendehanteringssystemet (Dynasty) Bidra med administrativt stöd, bokningar och underlag vid behov Sammanställningar och framtagning av underlag Administrativt stöd till revisionsarbetet Arbetet är varierande och kräver både operativ noggrannhet och förmåga att se helheten. Arbetsplatsen är hybrid. Fysiska handlingar kräver närvaro på plats centralt i Gävle, men övriga uppgifter kan till stor del utföras på distans. Vi söker dig som har: Relevant utbildning inom dokumenthantering Minst 5 års erfarenhet av arbete som registrator Goda kunskaper i svenska och engelska (tal och skrift) God vana av Officepaketet och kontorsstödsprogramMeriterande: Erfarenhet av Platina och SharePoint samt kommunal verksamhet är meriterande. Vi söker dig som är: Noggrann och strukturerad Pålitlig och professionell Proaktiv med god samarbetsförmåga Anpassningsbar och lösningsorienterad Ansökan Uppdraget startar vecka 33, 2025. Vänligen bifoga CV, referenser och information om tillgänglighet vid ansökan. Om Barona Barona är ett internationellt bolag med finska rötter. Vi har funnits sedan 1999 och finns idag i 10 länder. Vi är en naturlig länk mellan uppdragsgivare och anställda, vi ser till att det blir lätt och smidigt för både dig som anställd och dig som uppdragsgivare. Vi erbjuder våra kunder skalbara och hållbara personallösningar. Allt detta så vi kan erbjuda olika tillvägagångsätt och möjligheter till våra egna anställda i alla skeden av deras karriär! Barona är kollektivavtalsbundet och hos oss har du alltid nära till din närmsta konsultchef som är dedikerad till ditt uppdrag. https://barona.se/om-barona/ https://barona.se/for-jobbsokande/barona-som-arbetsgivare/ Välkommen med din ansökan! Uppfyller du kvalifikationerna och är intresserad? Välkommen med din ansökan. Vi önskar bara CV/meritförteckning gärna tillsammans med ett kortare brev om varför du är intresserad av just denna tjänst. Vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system på grund av GDPR och hur vi hanterar personuppgifter. Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så är du välkommen att kontakta ansvariga rekryterare Elin Nilsson, [email protected] Vi ser fram emot att få läsa din ansökan! INDGEN
Har du fått höra från dina vänner att du har en fingertoppkänsla för service? Motiveras du av att göra det där speciella för människor du möter? Om svaret på frågorna är ’Ja’ tror vi att du med stor sannolikhet är vår kunds nya Customer Experience Manager! Barona har ett stolt samarbete med Europeiska Motor som just nu söker efter en ny stjärna. I rollen receptionist på Europeiska motor kommer du få titeln Customer Experience Manager. Du kommer i din roll att upprätthålla det dagliga arbetet på Europeiska Motors anläggningar. – Ett arbete som präglas av fantastiska kundmöten, samarbete och glädje! Arbetsbeskrivning Som Customer Experience Manager kommer du tillsammans med ditt team att äga allt som händer i bilhallen. Du är den första personen som kunderna möter och du ansvarar för att guida kunderna i hallen. Du ställer frågor för att ta reda på kundens behov för att därefter lämna över till en säljare på plats. Utöver det fysiska kundbemötandet kommer du även arbeta med mer administrativa uppgifter. Tjänsten är i Vällingby så det är bra om du bor i närheten Förutom ditt närmaste team jobbar du nära andra avdelningar som exempelvis försäljning- leverans och serviceavdelningen. Övriga arbetsuppgifter omfattar:Organisera fordon i anläggningens bilpark Upprätthålla en konstant hög visuell standard i bilhallen Besvara anläggningens telefon Parkeringsinventering Inventering och inköp av kontorsmaterial Hantera provkörningar Din profil Europeiska Motor strävar alltid efter att leverera både fysisk och digital service i världsklass. Vi ser därför att du har ett genuint intresse för service och brinner för att ge kunder en oförglömlig upplevelse vid varje besök i bilhallen. Rollen omfattar mycket eget ansvar vilket bidrar till att vi tror att du har en god förmåga att strukturera och prioritera bland dagens uppgifter. Du arbetar alltid tillsammans med kollegor, både inom din avdelning samt i nära relation till andra avdelningar. Vi ser också att du som söker har:B-körkort Erfarenhet av kundbemötande serviceyrken så som butik Erbjudande Du kommer bli anställd av Barona med tillkommande förmåner via kollektivavtal. Tjänsten är en heltidsanställning med arbetstider mellan 09.00 och 18.00 och start i mitten av Augusti. Utöver detta söker vi även en deltidsanställd, där arbetstiderna kan variera under vardagar och helger. Helgarbete sker främst mellan 11.00 och 15.00, och vi kan vara flexibla med schemat för att hitta lösningar som passar dig. Denna deltidsroll är idealisk för dig som till exempel studerar och vill kombinera arbete med dina studier. Du kommer vid uppstart att genomföra utbildningar som ger kunskaper om service och kundens produkter. Rekryteringsprocessen Rekryteringsprocessen innehåller intervjuer med både Barona och Europeiska Motor. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu! Kontakt Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.Läs mer här: http://barona.se/om-oss/
Är du en serviceinriktad person med ett tekniskt intresse och erfarenhet av IT-support? Vill du vara med i ett större utrullningsprojekt av nya datorer? Då kan det här vara rätt uppdrag för dig! Vi söker nu en IT-tekniker till vår teknikgrupp i Linköping. IT-verksamheten är organiserad i två enheter – system och teknik – och du kommer att tillhöra teknikgruppen som idag består av ca 9 engagerade kollegor. Gruppen ansvarar för drift och support av hela koncernens IT-miljö. Uppdraget Mellan 12 augusti och 3 oktober kommer vi att genomföra ett större projekt där cirka 600 datorer ska installeras och distribueras till användare inom samma byggnad. Ditt arbete kommer i första hand att bestå av att installera datorer med rätt system och applikationer, samt att leverera dem till respektive användare och vara behändig med installation på plats. Arbetsuppgifter Installation, drift och underhåll av datorer, skrivare och applikationer Delta i det pågående utrullningsprojektet av nya PC:s Vi söker dig som har: Ett stort teknikintresse Praktisk erfarenhet av installation och underhåll av datorer och skrivare God kommunikationsförmåga och servicekänsla Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en lagspelare som är strukturerad, stresstålig och har lätt för att ta till dig ny information. Du tycker om att hjälpa andra och trivs med att arbeta i en miljö där service står i fokus. Anställningsvillkor Period: 12 augusti – 3 oktober Arbetsort: Linköping Omfattning: Heltid Lön: 21 000 – 25 000 kr/månad vid heltid Låter det här som något för dig? Välkommen med din ansökan redan idag! Rekryteringsprocessen Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Linnéa Lundström ([email protected]) Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering. https://barona.se/om-barona/ INDTECH
Drivs du av att ge exceptionell service, lösa problem och skapa en positiv kundupplevelse? Vill du utvecklas i en dynamisk och kundfokuserad miljö? Då är den här rollen som kundservicemedarbetare i Stockholm något för dig! Arbetsomfattning: Måndag – fredag under kontorstiderArbetsperiod: Vi ser en start i början på augusti och pågår fram till slutet av septemberLön: Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön i enlighet med gällande kollektivavtal, vilket innebär en månadslön på mellan 21 000 och 24 000 kronor för en heltidsanställning. Arbetsbeskrivning Som en del av vårt kundserviceteam arbetar du i en inspirerande och inkluderande atmosfär där service står i fokus. I din roll hjälper du kunder enbart via telefon svarar på frågor om produkter och tjänster och guidar kunder till de bästa lösningarna. Ingen dag är den andra lik, och du får möjlighet att utvecklas i ett företag som värdesätter både kundnöjdhet och medarbetarnas trivsel.I den här kundservicerollen ingår ingen form av försäljning. Tjänsten är placerad i ljusa lokaler i centrala Solna Strand med goda kollektivförbindelser. Tjänsten är 100% på kontoret och erbjuder inte möjlighet till att arbeta hybrid. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Besvara inkommande samtal från kunder Ge professionell och personlig service Hjälpa kunder med frågor kring produkter, tjänster och premier Arbeta i olika system för att registrera och följa upp kundärenden Samarbeta med andra avdelningar för att lösa kunders behov på bästa sätt Bakgrund Vi söker dig som älskar kundkontakt, har en positiv inställning och alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Du är lösningsorienterad, pedagogisk och trivs i ett högt tempo där du får använda din kommunikativa förmåga dagligen Vi söker dig som Är en positiv lagspelare och som har lätt för att komma in i en arbetsgrupp och bidrar till god stämning Är serviceinriktad, driven och social Har god system-/datorvana Uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på både svenska och engelska Meriterande Erfarenhet av kundinteraktioner i olika branscher, exempelvis service, försäljning, rådgivning, vård, utbildning eller andra yrken där du har bemött och hjälpt kunder, klienter eller användare. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper! Om BaronaBarona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.Läs mer på https://barona.se/om-barona/ Vi arbetar tillsammans för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog mellan kollegor och närmsta chef. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur. Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! INDGEN
Har du fått höra från dina vänner att du har en fingertoppkänsla för service? Motiveras du av att göra det där speciella för människor du möter? Om svaret på frågorna är ’Ja’ tror vi att du med stor sannolikhet är vår kunds nya Customer Experience Manager! Barona har ett stolt samarbete med Europeiska Motor som just nu söker efter en ny stjärna. I rollen receptionist på Europeiska motor kommer du få titeln Customer Experience Manager. Du kommer i din roll att upprätthålla det dagliga arbetet på Europeiska Motors anläggningar. – Ett arbete som präglas av fantastiska kundmöten, samarbete och glädje! Du kommer även att få arbeta i Europeiska Motors växel där du kommer att vara behjälplig i att svara på samtal och administrera bokningar. Arbetsbeskrivning Som Customer Experience Manager kommer du tillsammans med ditt team att äga allt som händer i bilhallen. Du är den första personen som kunderna möter och du ansvarar för att guida kunderna i hallen. Du ställer frågor för att ta reda på kundens behov för att därefter lämna över till en säljare på plats. Utöver det fysiska kundbemötandet kommer du även arbeta med mer administrativa uppgifter. Tjänsten är främst i Täby och Täby, så det är bra om du bor i närheten Förutom ditt närmaste team jobbar du nära andra avdelningar som exempelvis försäljning- leverans och serviceavdelningen. Övriga arbetsuppgifter omfattar:Organisera fordon i anläggningens bilpark Upprätthålla en konstant hög visuell standard i bilhallen Besvara anläggningens telefon Parkeringsinventering Inventering och inköp av kontorsmaterial Hantera provkörningar Din profil Europeiska Motor strävar alltid efter att leverera både fysisk och digital service i världsklass. Vi ser därför att du har ett genuint intresse för service och brinner för att ge kunder en oförglömlig upplevelse vid varje besök i bilhallen. Rollen omfattar mycket eget ansvar vilket bidrar till att vi tror att du har en god förmåga att strukturera och prioritera bland dagens uppgifter. Du arbetar alltid tillsammans med kollegor, både inom din avdelning samt i nära relation till andra avdelningar. Vi ser också att du som söker har:B-körkort Erfarenhet av kundbemötande serviceyrken så som butik Erbjudande Du kommer bli anställd av Barona med tillkommande förmåner via kollektivavtal. Tjänsten är en heltidsanställning med arbetstider mellan 09.00 och 18.00 och start i mitten av Augusti. Utöver detta söker vi även en deltidsanställd, där arbetstiderna kan variera under vardagar och helger. Helgarbete sker främst mellan 11.00 och 15.00, och vi kan vara flexibla med schemat för att hitta lösningar som passar dig. Denna deltidsroll är idealisk för dig som till exempel studerar och vill kombinera arbete med dina studier. Du kommer vid uppstart att genomföra utbildningar som ger kunskaper om service och kundens produkter. Rekryteringsprocessen Rekryteringsprocessen innehåller intervjuer med både Barona och Europeiska Motor. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu! Kontakt Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.Läs mer här: http://barona.se/om-oss/
🚀 SharePoint-konsult till Fujitsu – forma framtidens digitala arbetsplats! Uppdragsgivare: Uppdrag hos Fujitsu Sweden via Barona Professionals Start: 1 juli 2025 (eller enligt överenskommelse) Slut: 31 december 2025 Omfattning: 100 % Plats: Solna, med möjlighet till hybridarbete (40 % remote) 🌐 Uppdraget: Fujitsu söker en erfaren SharePoint-konsult med djup kunskap inom Microsoft 365 – främst SharePoint, Teams och Viva. Du blir en nyckelspelare i arbetet med att skapa smarta, moderna lösningar som förenklar vardagen för både administrativa och operativa team. 🔧 Arbetsuppgifter: I rollen kommer du att arbeta med att skapa och konfigurera Teams-mallar samt integrera nyhetsflöden från SharePoint till Teams. Du bygger dashboards i Viva och skapar startsidor i Teams anpassade för produktionsmiljöer. Vidare ansvarar du för att sätta upp multifaktorautentisering (MFA), hantera dynamiska grupper och konfigurera behörigheter inom Microsoft 365. Du testar och kvalitetssäkrar lösningar och dokumenterar processer för att möjliggöra en smidig överlämning till relevanta team. Arbetet sker i nära samarbete med interna team och intressenter, där du kommunicerar tekniska lösningar på ett tydligt och pedagogiskt sätt. ✅ Vi söker dig som har: Mycket god kunskap i SharePoint, Teams och Viva Erfarenhet av adminportaler inom Microsoft 365 Praktisk erfarenhet av Teams-mallar och nyhetsflödesintegration Kunskap om MFA, dynamiska grupper och alternativa lösningar Förmåga att testa, säkra kvalitet och dokumentera lösningar Starka kommunikationsfärdigheter i både svenska och engelska En lösningsorienterad och samarbetsinriktad personlighet ⭐ Meriterande: Erfarenhet av att införa Microsoft 365-verktyg och leda förändringsarbete Tidigare arbete i agila team och projekt Vill du vara med och skapa framtidens digitala arbetsplats? Skicka in din ansökan senast den 16 juni 2025! INDTECH
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 20 jobb