A Hub AB jobb

Lediga jobb hos A Hub AB

Kundsupport till Stena Recycling i Linköping
A Hub AB
Kundtjänstpersonal

VÅR KUND Stena Recycling är ett av Europas ledande återvinningsföretag och erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster. Med ett långsiktigt perspektiv på människor och miljö erbjuder vår kund hållbara lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Deras företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet och ambition att i nära samarbete med deras kunder driva utvecklingen i branschen.  Vår kund erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Dessutom satsar de mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med Stena Recycling. Här får du jobba i en framtidsbransch! OM ROLLEN I rollen som Kundsupportmedarbetare skapar du en positiv kundupplevelse och är ansiktet utåt för Stena Recycling. Vi söker dig som vill förstärka verksamheten under deras pågående systembyte med chans till förlängning. Din primära uppgift är att hantera inkommande ärenden, samtal och mail, via ärendehanteringssystem. Du strävar efter att lösa kundens ärende redan vid första kontakt eller vid behov kopplar ihop kunden med rätt kollega internt och följer kundens ärende från start till slut med löpande återkoppling. Du kommer också att kontakta företagets kunder proaktivt via telefon för att säkerställa kundnöjdhet och potentiell utveckling av samarbetet. Dagligen hjälper du kunder att få en god hantering av sitt avfall samt utvecklar kundens affär genom att arbeta med merservice där du ser helheten och hittar långsiktiga och hållbara lösningar utifrån kundens behov. I rollen som Kundsupportmedarbetare arbetar du nära kollegor i andra roller på filialen samt har ett tätt samarbete med dina närmsta kollegor i supportteamet. Att ha intresse av och helhetsförståelse för företagets affär är en viktig del i rollen. Stena Recycling arbetar ständigt med utveckling och förbättringar av rutiner och arbetssätt, där du förväntas vara en drivande deltagare! Exempel på andra arbetsuppgifter du kommer att utföra: Orderläggning för inleveranser via affärssystemet Lägga upp nya kunder via affärssystemet Hantera och dokumentera kundreklamationer Delta och aktivt bidra till verksamhetens förbättringsarbete genom att samla insikter om kundens behov och upplevelse Proaktivt arbeta med att digitalisera kunderna via kundportalen OM DIG För att lyckas i rollen som Kundsupport ser vi att du är serviceinriktad och trivs med att bygga och förvalta relationer. Du har lätt för att kommunicera, är lyhörd i ditt bemötande och gör ditt yttersta för att skapa en god kundupplevelse. Som person är du självständig samtidigt som du är bra på att samarbeta, både vad gäller kunder och kollegor internt. Vidare är du en person som gärna tar ägarskap och har god förmåga att prioritera samt skapa struktur i ditt arbete. Du arbetar gärna proaktivt där du själv tar egna initiativ till att driva på förbättringar och ligga steget före. På företaget är det högt tempo, en händelsestyrd och föränderlig verksamhet så din förmåga att snabbt hantera och prioritera bland arbetsuppgifter är avgörande. KVALIFIKATIONER Flerårig arbetslivserfarenhet av service och löpande kundkontakt samt arbete med ärendehanteringssystem Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift B-körkort Vi ser det som meriterande om du har: Erfarenhet av innesälj ÖVRIG INFORMATION Start: Enligt överenskommelse i augusti eller september  Plats: Arbetet sker från Stenas filial på Bangårdsgatan 3 i Linköping Omfattning: Heltid, vardagar med arbetstider förlagda 07-16 Anställningsform: Konsultuppdrag via A-hub Låter detta som en intressant roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Igår
Sista ansökan:
12 december 2025
Account Manager till Canon Eskilstuna
A Hub AB
Företagssäljare

Är du en person som trivs i mötet med andra, gillar att ta ansvar och får energi av att driva affärer framåt? Då kan rollen som Account Manager hos Canon vara något för dig. Här möts du av en roll med frihet under ansvar, stort förtroende och en kultur som präglas av energi, samarbete och utveckling. OM CANON Canon Business Center Mälardalen har varit verksamt i Västerås och Eskilstuna i över 40 år. De erbjuder lösningar för dokument- och informationshantering, inklusive skrivare, scanners och mjukvara för att effektivisera arbetsflöden. Tjänsterna anpassas efter kundens specifika behov och omfattar även alternativ för finansiering och service. Företagets arbetssätt fokuserar på att förstå hur människor arbetar med information i praktiken för att skapa mer effektiva rutiner. OM ROLLEN Canon Business Center Mälardalen söker en nyfiken och driven säljare till sitt team i Eskilstuna! I den här rollen får du chansen att vara med och utveckla företag i regionen genom smarta lösningar för dokument- och informationshantering. Du kommer arbeta aktivt med att identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter, bygga långsiktiga kundrelationer och vara en viktig del av ett sammansvetsat team. I linje med Canons filosofi om samarbete och engagemang får du möjlighet att spela en viktig roll i företagets fortsatta utveckling på marknaden, samtidigt som du har goda förutsättningar att växa och utvecklas som säljare. Dina huvudsakliga ansvarsområden Bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer Kontakta och besöka nya samt befintliga företag i ditt upptagningsområde Ta fram offerter och avtal Representera Canon på nätverksträffar och evenemang Arbeta målinriktat med både nyförsäljning och merförsäljning VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen som Account Manager tror vi att du är en person som trivs ute hos kund, motiveras av att göra affärer och har en naturlig förmåga att bygga relationer. Du gillar ett högt tempo och är inte rädd att ta egna initiativ samtidigt som du trivs med att samarbeta med andra. Som person är du nyfiken och drivs av att överträffa uppsatta mål. I din ansökan ser vi gärna att du motiverar just varför du tror att du skulle passa för tjänsten! Vi söker dig som Har ett starkt intresse för försäljning och vill utvecklas långsiktigt i rollen Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Har B-körkort Har en gymnasieutbildning Erfarenhet av B2B-försäljning eller liknande är meriterande, men inget krav. ÖVRIG INFORMATION Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, arbetstider förlagda vardagar mellan 8-17 Anställningsform: Tillsvidare, sex månaders provanställning kommer tillämpas Placering: Gillbergavägen 4, Eskilstuna Lön: Fast grundlön med provision Resor förekommer i tjänsten med utgångspunkt från kontoret. Denna rekrytering sker i samarbete med A-hub, och om du blir erbjuden tjänsten kommer du bli direktanställd hos vår kund. Vi på A-hub hanterar rekryteringsprocessen och finns här för att guida dig genom varje steg på vägen till din nya roll. Vid frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Love Fransson, [email protected].  Rekryterande chef: Martin Persson - Platschef/Försäljningschef Västerås, Eskilstuna & Linköping, [email protected]

Igår
Sista ansökan:
12 december 2025
Customer Service Coordinator till Keune
A Hub AB
Kundtjänstpersonal

Vill du vara med på en spännande tillväxtresa tillsammans med ett globalt varumärke? Snabbt växande Keune söker nu en Customer Service Coordinator till sitt team! Om du vill få praktisk erfarenhet i en internationell miljö med stora utvecklingsmöjligheter – tveka inte att höra av dig! Om företaget: Keune är ett familjeägt, nederländskt hårvårdsföretag som sedan 1922 har försett frisörer över hela världen med högkvalitativa, professionella produkter. Med bas i Soest utvecklas, produceras och distribueras Keunes hårvårdsserier till över 85 länder – alltid med fokus på innovation, hållbarhet och etik. Sedan 2025 är de också verksamma i Norge och i Sverige så här har du möjligheten att vara med och bygga upp något från start. Du är en del av ett skandinaviskt team och den här rollen är placerad på det svenska huvudkontoret i Hammarby sjöstad och här finns det också möjlighet till hybridarbete när du kommit in i rollen. På kontoret har du cirka sju kollegor inom sälj, business developing och marknad och du kommer få förtroendet att axla ansvaret för supporten. Keune ser fram emot att välkomna en ny kollega till teamet – en person som blir kundens första kontakt och som bidrar med positiv energi och engagemang i en viktig roll. Du rapporterar till Operations Manager i Norge. Dina ansvarsområden:  - Utveckla och underhålla kundrelationer - Orderhantering och leveransuppföljning  - Samarbete med nyckelpersoner internt och externt - Hantera och lösa kundförfrågningar - Underhåll och problemlösning i masterdata - Avstämningar och granskning av finansiella rapporter - Administrera digitala plattformar och tjänsteutbud Du tar dig an en ny roll i en tidig fas av Keunes etablering i Sverige vilket innebär en varierande och dynamisk vardag som kommer ställa krav på ägandeskap, flexibilitet, ansvarstagande, problemlösningsförmåga och en positiv attityd! Du kommer få förtroendet att börja med det operativa arbetet direkt. Det är samtidigt en roll för dig som trivs med fasta rutiner och att arbeta metodiskt. Tempot kan växla, och vissa dagar kan kännas lugna och repetitiva – då är det viktigt att du har förmågan att hålla fokus, ta egna initiativ och se möjligheter till förbättring snarare än att fastna i begränsningar. Rollen kräver tålamod, struktur och att du behåller lugnet även när det blir mycket att göra. Vi söker någon som vill växa med Keune på lång sikt och som känner stolthet i att leverera kvalitet – varje dag. Vi söker dig som har/är: - 1–3 års erfarenhet av kundnära arbete - God systemvana och systemförståelse - En praktisk och problemlösningsorienterad inställning - En lagspelare som stöttar andra och bidrar till teamets framgång - Förmåga att ge kunden premiumservice och förklara komplexa lösningar skriftligt - Dels trivs i ett högt tempo och anpassar dig snabbt till förändringar samtidigt som du dels också trivs med rutiner och struktur även i repetitiva uppgifter - Positiv attityd – inga frågor är för dumma och du tar inte saker personligt - Har förmåga att behålla lugnet och prioritera rätt även i stressiga situationer - En ansvarstagande och självgående person som sätter värde i att göra ett bra jobb och har som ambition att stanna i rollen länge och utvecklas inom den - Talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat Meriterande:  - Erfarenhet av försäljning eller fältarbete är starkt meriterande - Kunskaper i ytterligare nordiskt språk är ett plus - Erfarenhet av JDE-system (JD Edwards) är meriterande men inget krav Om KEUNE Keune är ett familjeföretag med långsiktig vision, där vetenskap står i centrum. Bolagets resa började 1922 i Amsterdam. Idag – över 100 år senare – är KEUNE ett av de snabbast växande varumärkena inom professionell hårvård. Från huvudkontoret i Soest utvecklar, producerar och distribuerar bolaget sina produkter till över 85 länder världen över. Och man har inga planer på att sakta ner! Keune växer stadigt och öppnar nya kontor varje år. Bolaget producerar hållbart och djurvänligt och är stolta över att vara B Corp-certifierade. Men Keune handlar inte bara om produkter – det handlar också om historia och engagemang. Företaget leds idag av Eelco Keune, med fokus på att bygga ett starkt varumärke och skapa en kultur baserad på samarbete, hållbarhet och karaktär. Övrig informationAnställningsform: Fast anställning med inledande provanställning Start: Enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Heltid, måndag-fredag, 8-17. Plats: Stockholm Den här rekryteringsprocessen hanteras av A-hub, och mail angående tjänsten går genom A-hub. Ansök genom att klicka på "Ansök" nedan. Tänk på att vi lägger stor vikt vid din motivation och intresse för tjänsten. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, men om du har specifika frågor om tjänsten kommer ansvarig rekryterare att svara på dem. Rekryteringsprocessen hos A-hub ser ut som följande Löpande urval av CV Telefonintervju med A-hub Digital intervju med A-hub Intervju hos företaget Referenstagning Erbjudande

Igår
Sista ansökan:
12 december 2025
Account Manager till Canon Uppsala
A Hub AB
Företagssäljare

Är du en person som trivs i mötet med andra, gillar att ta ansvar och får energi av att driva affärer framåt? Då kan rollen som Account Manager hos Canon vara något för dig. Här möts du av en roll med frihet under ansvar, stort förtroende och en kultur som präglas av energi, samarbete och utveckling. OM CANON Canon Business Center Uppsala har varit verksamt sedan 2002. De erbjuder lösningar för dokument- och informationshantering, inklusive skrivare, scanners och mjukvara för att effektivisera arbetsflöden. Tjänsterna anpassas efter kundens specifika behov och omfattar även alternativ för finansiering och service. Företagets arbetssätt fokuserar på att förstå hur människor arbetar med information i praktiken för att skapa mer effektiva rutiner. OM ROLLEN Canon Business Center Uppsala söker en nyfiken och driven säljare till sitt högpresterande team! I den här rollen får du chansen att vara med och utveckla företag i regionen genom smarta lösningar för dokument- och informationshantering. Du kommer arbeta aktivt med att identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter, bygga långsiktiga kundrelationer och vara en viktig del av ett sammansvetsat team. I linje med Canons filosofi om samarbete och engagemang får du möjlighet att spela en viktig roll i företagets fortsatta utveckling på marknaden, samtidigt som du har goda förutsättningar att växa och utvecklas som säljare. Dina huvudsakliga ansvarsområden Bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer Kontakta och besöka nya samt befintliga företag i ditt upptagningsområde Ta fram offerter och avtal Representera Canon på nätverksträffar och evenemang Arbeta målinriktat med både nyförsäljning och merförsäljning VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen som Account Manager tror vi att du är en person som trivs ute hos kund, motiveras av att göra affärer och har en naturlig förmåga att bygga relationer. Du gillar ett högt tempo och är inte rädd att ta egna initiativ samtidigt som du trivs med att samarbeta med andra. Som person är du nyfiken, ihärdig och drivs av att överträffa uppsatta mål. I din ansökan ser vi gärna att du motiverar just varför du tror att du skulle passa för tjänsten! Vi söker dig som Har ett starkt intresse för försäljning och vill utvecklas långsiktigt i rollen Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Har B-körkort Har en gymnasieutbildning Erfarenhet av B2B-försäljning eller liknande är meriterande, men inget krav. ÖVRIG INFORMATION Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, arbetstider förlagda vardagar mellan 8-17 Anställningsform: Tillsvidare, sex månaders provanställning kommer tillämpas Placering: Sylveniusgatan 4, Uppsala Lön: Fast grundlön med provision Resor förekommer i tjänsten med utgångspunkt från kontoret. Denna rekrytering sker i samarbete med A-hub, och om du blir erbjuden tjänsten kommer du bli direktanställd hos vår kund. Vi på A-hub hanterar rekryteringsprocessen och finns här för att guida dig genom varje steg på vägen till din nya roll.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
10 december 2025
Senior Mekanikkonstruktör – Utveckla framtidens industrilösningar!
A Hub AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Är du en erfaren mekanikkonstruktör som drivs av teknisk utveckling och gillar att lösa komplexa utmaningar? Då kan detta vara din nästa roll. Vi söker en nyckelperson till vår kund, ett etablerat teknikföretag som utvecklar avancerade industrilösningar med hög innovationstakt och ett starkt fokus på kundanpassning. Här blir du en del av ett kunnigt ingenjörsteam där samarbete, tekniskt ansvar och nytänkande står i centrum. I rollen kommer du att arbeta med utveckling av skräddarsydda maskiner, produktionsutrustning och specialfixturer. Du jobbar ofta i tätt samarbete med automationsingenjörer, projektledare och kunder. Projekten sträcker sig från konceptutveckling till produktionsfärdig lösning, vilket innebär att du är med och påverkar både helhet och detaljer. Du får också en viktig roll i designgranskningar, handledning av juniora kollegor samt bidra strategiskt till teamets tekniska riktning. Vi söker dig som har: Minst 5 års erfarenhet av mekanisk konstruktion inom industriella lösningar eller automation. Goda kunskaper i CAD-verktyg, gärna SolidWorks. Stark förståelse för hållfasthet, rörelsemekanik och tillverkningsbarhet. Erfarenhet av att arbeta i tvärfunktionella projektteam och leda konstruktionsarbete. Förmåga att arbeta strukturerat, självständigt och lösningsorienterat. Mycket goda kunskaper i svenska (krav) samt god kommunikationsförmåga i engelska. Teknisk högskole- eller civilingenjörsutbildning inom maskinteknik eller motsvarande. Möjlighet att genomgå svenskt säkerhetsprövningskrav (krav i vissa projekt). Du erbjuds: En dynamisk och flexibel roll i en tekniskt avancerad miljö med varierade projekt som ofta löper parallellt och pågår i 6–12 månader. Här får du arbeta i en kultur som värderar samarbete, eget driv och kunskapsdelning, där du som senior får både ansvar och inflytande. Plats: Västerås Start: Omg eller enligt överenskommelse Om processen Denna rekrytering görs i samarbete med oss, och vi hjälper vår kund att hitta rätt person för tjänsten. Du blir anställd direkt av företaget och får en central roll i en teknikintensiv organisation med stark tillväxt och gott rykte i branschen. Låter det som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan redan idag, vi tillämpar löpande urval!

7 dagar sedan
Sista ansökan:
18 augusti 2025
Automationsingenjör till ledande företag
A Hub AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Vill du jobba med att leverera projektlösningar till Sveriges största industrier? OM FÖRETAGET Företaget har en expertis inom att tillhandahålla skräddarsydda lösningar inom automation, elektrifiering och digitalisering för att hjälpa kunder att styra och optimera sina processer. Företaget är en global aktör och samarbetar med kunder inom energi, vatten, kemi, livsmedel och läkemedel över hela världen. Vid en intervju kommer mer information om företaget att tillhandahållas. OM ROLLEN I rollen som Automationsingenjör kommer du att: Genomföra projektlösningar mot företagets slutkunder Utföra systemarbeten och förbättringsarbeten för att effektivisera och utveckla produktionen. Vara delaktig i leveransprojekt med projektgrupp och delta i projektets alla faser. Hjälpa kunder ta fram funktionsspecifikationer, hjälpa till med systemuppsättning, systemintegrering, programmering samt system- och testdokumentation. Säkerställa att rätt teknisk lösning tas fram i enlighet med specifikation, standarder och säkerhetskrav med rätt kvalité och tidsplan. Du kommer även ha ett nära samarbete med företagets andra ingenjörer och projektledare. Det är viktigt att du gillar programmering då det är en stor del av arbetet. VI SÖKER DIG SOM HAR Högskole- eller civilingenjörsutbildning inom datateknik, maskinteknik, elektronik, teknisk fysik eller annan relevant utbildning Minst 3 års erfarenhet inom Automation Erfarenhet av antingen 800xA, Siemens NX eller annat liknande system  B-körkort SOM PERSON ÄR DU Nyfiken Kommunikativ Målinriktad ÖVRIGT Start: Enligt överenskommelse Placeringsort: Mälardalen Omfattning: Heltid, med möjlighet att arbeta hemifrån 2 dagar i veckan. Anställningsform: Detta uppdrag är ett konsultuppdrag som sträcker sig över 12 månader, med möjligheter till förlängning eller överrekrytering. För frågor kring tjänsten hör av dig till ansvarig rekryterare [email protected]

8 dagar sedan
Sista ansökan:
4 december 2025
Restaurangchef till Västerås Kongress
A Hub AB
Restaurang- och kökschefer

Om rollen Som restaurangchef har du det övergripande ansvaret för mat- och dryckesverksamheten i kongressanläggningen – inklusive Västerås Konserthus. Du leder och utvecklar teamet, ansvarar för ekonomi och kvalitet samt säkerställer att varje gäst får en serviceupplevelse i världsklass. Från hösten 2025 tillkommer även dagens lunch i restaurangutbudet, vilket du ansvarar för att integrera på ett hållbart och lönsamt sätt. Du kommer ha ett nära samarbete med köksmästare, eventavdelning och övriga funktioner, samt vara en viktig länk mellan kundens behov och organisationens mål. Dina huvudsakliga ansvarsområden Operativt och strategiskt helhetsansvar för restaurangverksamheten Personalansvar inkl. rekrytering, schemaläggning, onboarding och medarbetarutveckling Ekonomiansvar med fokus på budget, nyckeltal, lönsamhet och kostnadsuppföljning Kvalitetssäkring av service vid luncher, konserter, banketter och galamiddagar Ansvar för serveringsverksamheten i Västerås Konserthus Samverkan med koncernens restaurangteam i Örebro och Norrköping Vi söker dig som Har flerårig erfarenhet i ledande roll inom restaurang, F&B eller event Är van vid att arbeta med större banketter och hög kapacitet Har goda kunskaper i restaurangekonomi, personalledning och operativ drift Är en inspirerande, tydlig och närvarande ledare som skapar engagemang Är strukturerad, affärsdriven och lösningsorienterad Har erfarenhet av projektledning kopplat till mat- och dryckesevent Meriterande är om du även har Erfarenhet av schemaplaneringssystem och inventeringsrutiner Vana att arbeta med prognoser, rapportering och resultatansvar Grundläggande systemvana och ett gott öga för detaljer och service Vi erbjuder dig En nyckelposition i en väletablerad och växande organisation Frihet under ansvar – vi tror på din erfarenhet och din drivkraft Ett starkt team och samarbetsklimat som präglas av professionalism och engagemang Karriärmöjligheter inom Elite Hotels of Sweden Goda anställningsvillkor med kollektivavtal och personalförmåner Praktisk information Omfattning: Heltid, tillsvidare Arbetstider: Varierande, inklusive kvällar och helger Placering: Västerås Kongress, centrala Västerås Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Enligt avtal Ansökan Rekryteringen sker via A-hub och du kommer att anställas av Västerås Kongress. Vi intervjuar löpande – skicka in din ansökan så snart som möjligt!

9 dagar sedan
Sista ansökan:
4 december 2025
Backend-utvecklare till Card Network Solutions
A Hub AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du sitta i förarsätet på resan från fossila drivmedel mot mer hållbara alternativ? Card Network Solutions (CNS) söker nu skickliga backend-utvecklare för att bygga nästa generation av affärssystem för energi- och drivmedelssektorn. Hos oss bygger du systemen som förenklar omställningen och gör det lättare för slutanvändare att tanka/ladda sina bilar. OM BOLAGET CNS grundades 1987 i Norrköping och är sedan 2014 en del av den globala koncernen DCC. CNS fokus är att utveckla effektiva, innovativa och säkra lösningar inom energi- och drivmedelssektorn, som används både nationellt och internationellt. På CNS får du förmånen att arbeta i det lilla bolaget med 15 anställda samtidigt som du tillhör en stor koncern. Det innebär att du erbjuds en positiv miljö med bra sammanhållning, möjlighet att påverka och med en närhet till tekniska beslut, samtidigt som du får långsiktigheten och stabiliteten av en stor koncern! Energi- och drivmedelssektorn i sig är en bransch i förändring, där resan går från fossila drivmedel mot mer hållbara alternativ. För att möta denna förändring måste CNS ligga i framkant och utveckla system och lösningar som förenklar omställningen. OM ROLLEN Som backend-utvecklare på CNS blir du en del av ett engagerat team som utvecklar affärssystem med allt som behövs för att driva bensin- och laddstationer. Systemen hanterar allt från kort och kunder, till statistik och fakturering. En stor del av vardagen består av att vidareutveckla systemen genom nya integrationer med exempelvis betallösningar, laddnätverk och appar. Det finns massor av spännande utvecklingsprojekt framöver, där våra kunder börjar fokusera mer på elektrifiering och moderna lösningar som gör det enklare att tanka/ladda bilar för slutanvändaren. Utvecklingen sker främst i C# med SQL databaser, där koden är driftsatt i olika Azure-tjänster som App Service, AKS och Azure Functions. VEM ÄR DU? I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är nyfiken, älskar problemlösning och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Då CNS växer finns det plats för teammedlemmar med olika kompetenser och fokusområden. Det viktigaste är att du gillar att ta dig an nya utmaningar och vill utvecklas tillsammans med oss! För att passa och trivas i rollen ser vi att du har: En högskole- eller civilingenjörsutbildning eller motsvarande inom relevant område. Minst 3 års arbetslivserfarenhet som utvecklare. God förmåga att samarbeta. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som skrift. Det är även meriterande om du har kunskap och erfarenhet inom: C# / .Net Core Azure Kubernetes GraphQL / REST SQL CNS ERBJUDER CNS vill ge alla anställda de bästa förutsättningarna för att hitta sin egen balans mellan arbetsliv och privatliv, som en del i det så erbjuder vi flera förmåner som: Hybridarbete, där man får arbeta två dagar hemifrån i veckan. Arbetstidsförkortning på 40 h om året som kan tas ut både i lediga dagar och flextid. En friskvårdstimme per vecka. Friskvårdsbidrag på 3 000 SEK per år. Utöver förmånerna ovanför så blir du en del av ett härligt gäng som regelbundet har aktiviteter för att fira framgångarna och blicka framåt. Hos oss kommer du arbeta med intressanta och storskaliga projekt som underlättar vardagen för många. ÖVRIGT Upplägg:Anställning direkt hos CNS. A-hub hjälper till med rekryteringsprocessen och vid eventuella frågor kontakta Sebastian Dejler på[email protected] Placering: Tjänsten är placerad på CNS moderna kontor i centrala Norrköping. Start: Omgående eller enligt överenskommelse.

9 dagar sedan
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Penetrationstestare
A Hub AB
IT-säkerhetsspecialister

Vi söker nu fler seniora penetrationstestare till vårt team. Du får arbeta tillsammans med ca 40 specialister, både kvinnor och män i blandade åldrar, inom penetrationstest , Red Teaming och liknande tekniska utredningar – med uppdrag som gör skillnad inom samhällsviktiga verksamheter. Våra kunder finns bland annat inom samhällskritisk infrastruktur, myndigheter och försvar. Vi ser gärna att du har minst fem till tio års erfarenhet inom området och en bred teknisk grund. Placering är möjlig på flera orter, bland annat Stockholm, Göteborg, eller Linköping – men andra alternativ kan diskuteras. Din roll Som penetrationstestare hos oss kommer du att: Utföra tekniskt djupgående säkerhetstester i varierande IT-miljöer Arbeta med planering, genomförande, analys och rapportering av tester – både självständigt och i team Presentera resultat för både tekniska och icke-tekniska målgrupper Delta i Red Team-övningar, hotaktörsemulering och andra typer av säkerhetsgranskningar Vara med och forma uppdrag tillsammans med kund, från behovsanalys till leverans Vem är du? Vi söker dig som: Har lång erfarenhet av penetrationstester – inklusive Red Team, scenariobaserade tester och olika former av Black box, Grey box och White box-tester Trivs med att ta ansvar för hela uppdrag och att arbeta nära kund Kan skriva tydliga tekniska rapporter och kommunicera resultat på ett pedagogiskt sätt Har god kännedom om ramverk som OWASP, PTES, MITRE Frameworks, etc och gärna en certifiering såsom OSCP, GPEN eller motsvarande Är van vid att arbeta brett, du är inte nischad mot endast ett område utan du kan t ex AD, Webb, IoT, Linux, Hårdvara, kodgranskning Har en social och prestigelös inställning, och värdesätter kunskapsdelning och gott samarbete Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande Bakgrund inom Försvarsmakten eller erfarenhet från samhällskritiska miljöer Djup kunskap olika teknologiområden, t ex penetrationstest av molnlösningar, finansinfrastruktur, fordon och signalsystem Erfarenhet av reverse engineering, containers, virtualisering, molnlösningar och programmering. VAD ERBJUDS? Här får du arbeta med säkerhetsuppdrag som bidrar till att skydda viktiga samhällsfunktioner. Du blir en del av ett nordiskt nätverk med över 300 säkerhetsspecialister, där du får tillgång till tekniska labbmiljöer, interna kunskapsforum och stöd för att växa både professionellt och personligt. Kompetensutveckling är en självklar del av din anställning, oavsett om det handlar om att fördjupa din expertis eller att bredda dina kunskaper. Här ges du möjlighet att arbeta i framkant inom cybersäkerhet, digitalisering, autonomi och AI – i projekt där säkerheten aldrig får kompromissas. Många av våra uppdrag genomförs på plats hos kund, vilket innebär att resor ingår. VILL DU GÖRA SKILLNAD? Skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpandes. Observera att rollen kräver säkerhetsprövning med registerkontroll.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
29 november 2025
Automationsingenjör till ledande företag
A Hub AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Vill du arbeta och utvecklas i ett av Sveriges och världens ledande läkemedelsbolag? Här får du chansen att bli en del av ett högteknologiskt team inom bioteknikproduktion. Du kommer att ingå i ett ingenjörsteam där ni tillsammans övervakar och underhåller en avancerad produktionsanläggning. Rollen som automationsingenjör erbjuder stor variation i arbetsuppgifterna och du får möjligheten att delta i spännande projekt med fokus på innovation och förbättringar. Nu söker vi dig som har erfarenhet inom automation och har en vilja att bidra i en miljö där kreativitet och tekniska lösningar står i centrum. Om företaget: Vår kund är en välrenommerad aktör inom läkemedelsindustrin. Här finns både en stark teamkänsla och goda möjligheter till personlig utveckling. Anläggningen är en av Sveriges största inom bioteknologisk tillverkning av läkemedelssubstanser och har tilldelats flera utmärkelser för sina effektiva och innovativa arbetsprocesser. Du blir en del av en högteknologisk tillverkningsorganisation med fokus på ständiga förbättringar, där du kan kombinera lokal gemenskap med globala nätverksmöjligheter. Du erbjuds: Att arbeta med avancerad teknik inom produktion Delta i utvecklingsprojekt i en högteknologisk miljö Möjlighet till erfarenhet i en global kontext Goda karriär- och utvecklingsmöjligheter Om tjänsten: Du kommer att få en grundlig introduktion till verksamheten och tilldelas en mentor som stöttar dig under din första tid. Arbetet sker i nära samarbete med kollegor, andra ingenjörer och din chef för att säkerställa produktionens drift. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att omfatta: Övervakning och förvaltning av IT-system Ta fram tekniska lösningar och driva förbättringsarbete Implementera DeltaV Live, omstrukturera system och kartlägga befintliga lösningar Utveckla strategi för livscykelhantering av automationssystem. Inventera nuvarande utrustning och analysera alternativ för uppgradering av servrar och systemstackar. Genomföra kostnads- och budgetanalyser för olika tekniska lösningar. Vi söker dig som har: YH, Högskole- eller civilingenjörsexamen inom t.ex. teknisk fysik, datateknik, elektroteknik, maskinteknik, bioteknik eller liknande Erfarenhet av DSS System 5 års erfarenhet inom automation Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande är: Delta V IT/OT GMP Som person är du: Nyfiken och tekniskt lagd Kommunikativ och samarbetsvillig Analytisk och lösningsorienterad Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Placering: Strängnäs, med möjlighet till distansarbete Anställningsform: Konsultuppdrag via A-hub i 12 månader med möjlighet till förlängning eller överrekrytering

14 dagar sedan
Sista ansökan:
29 november 2025