Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Nu söker vi ytterligare en kollega som motiveras av att överträffa kundens förväntningar samtidigt som du gillar att utmana dig själv. Här får du chansen att ingå i ett fantastiskt team med ett bra och stabilt ledarskap. Våra styrkor är att kunna ge våra medarbetare den uppbackning de behöver för att kunna prestera på en hög och jämn nivå. Vi är dessutom ett härligt gäng med blandad erfarenhet där vi tillsammans kompletterar och peppar varandra till fortsatt framgång! Om dig Vi ser gärna att du har ett par års erfarenhet av mäklaryrket, du är mån om din personliga utveckling och du vill vara en viktig spelare i vårt framgångsrika lag där du kan bidra med din erfarenhet, energi och ditt driv. För rätt person finns också möjlighet att i framtiden vara med och driva butiken genom ett delägarskap. Kravprofil Är registrerad mäklare med tillhörande fastighetsmäklarutbildning. Talar och skriver svenska flytande. Övriga språkkunskaper är meriterande. Har lyckats att driva igenom ett antal lyckade försäljningar. Vi ger dig tillgång till Marknadens största kundregister, ett lukrativt område och tyngden av att tillhöra ett etablerat och välkänt varumärke med över 80 års branscherfarenhet. Vår framgångsrika försäljningsmetod (samt kontinuerlig kompetensutveckling), moderna digitala system, egna jurister och marknadsavdelning till förfogande. En stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt. Vi ger dig dessutom goda förutsättningar och verktyg för att du ska lyckas som mäklare. Detta genom att vi ligger i framkant vad gäller förändringar för att möta framtidens barriärbrytande mäklartjänst. Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta Vendela Ejdenwik på [email protected]. Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. Om Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och vi flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Hos oss erbjuds du som medarbetare löpande utbildningar, unika verktyg och delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se Läs mer om oss här https://jobb.svenskfast.se/ https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/ https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Gör skillnad - på riktigt! Är du en senior fullstackutvecklare som älskar att förenkla det komplexa, skala smart, och bygga lösningar som verkligen används? Vill du se din kod skapa konkret värde – för riktiga entreprenörer – varje dag? På Quickbutik bygger vi inte ännu en e-handelsplattform. Vi bygger en plattform för självständighet – ett system där tekniken aldrig står i vägen, och där tillväxt inte kräver byråkrati, plugins eller onödiga kostnader. Vi tror på färre val, mer fokus. På att lösa problem så bra att det inte behövs manualer. Och på att ge tillbaka kontrollen till entreprenörer – på riktigt. Nu letar vi efter dig som vill ta ansvar, förenkla, optimera – och vara med och forma framtidens e-handel. Vad du kommer att göra: Designa och utveckla kärnfunktioner i vår plattform - med skalbarhet, prestanda och enkelhet som grund. Skapa upplevelser som känns självklara och intuitiva – både för nybörjare och växande företag. Rensa bort komplexitet. Teknisk, visuell, organisatorisk. Arbeta tätt ihop med produkt, customer success och tech - från idé till produktion utan onödiga mellanled. Driva egna initiativ - din idé kan bli Quickbutiks nästa nyckelfunktion. Vem vi tror att du är: Har flera års erfarenhet inom modern webbutveckling och trivs i TypeScript, React, Node.js och gärna Tailwind Älskar att jobba från idé till release - snabbt, men inte slarvigt. Tänker alltid "vad är det minsta vi kan bygga - som gör störst skillnad?" Gillar att jobba i produktteam där kundinsikter styr koden. Trivs att jobba i en miljö där mandat, tempo och respekt för hantverket inte bara standard utan en självklart - inte snack. Nyfiken, lösningsorienterad och drivs av att göra skillnad - på riktigt. --> Om du gillar struktur, tydliga mål och ständig förbättring kommer du att älska det här! --> Om du gillar prestige, långdragna möten utan beslut och processer för processers skull kommer du inte att trivas. Därför kommer du att trivas: Det är ditt driv och din impact som definierar dig - inte ditt CV eller titel. Frihet & ansvar är fundamentalt - full tillit och stort mandat. Kultur > process - handling framför ord och möten - alltid. Hybrid som standard - arbeta där du presterar bäst. Vi ses på kontoret 2-3 dagar i veckan för gemenskap, fokus och energi. Misstag är en del av processen - Vi firar våra "Fuck-up learnings". Pro Plan-butik ingår – testa dina egna idéer utan kostnad. Remote July, friskvård, pension via Avanza och ledigt på din födelsedag. Såhär ser processen ut: Vi gör det enkelt: Digitalt första snack med Head of People & Culture. Träffa din framtida ledare. Case på egen hand + feedback. Möt teamet på plats. Välkommen ombord! Är detta din nästa utmaning? Inget CV? Inga problem! Vi bryr oss mer om hur du tänker, bygger och det värde du skapar! Vi intervjuar löpande - när du är redo, är vi också det!
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: IT-bemanning söker nu en engagerad och teknisk skicklig System- och Nätverkstekniker till vår kunds IT-avdelning. IT-avdelningen har ansvar för att leverera system- och teknikstöd till hela koncernen, inklusive både landbaserade och fartygsbaserade miljöer. Det innebär att rollen kan innefatta resor utomlands och beredskap. Din roll Som System- och Nätverkstekniker kommer du att vara en nyckelspelare i det löpande förvaltningsarbetet, installationer och vidareutveckling av vår tekniska plattform. Du kommer att arbeta i en Windowsmiljö med fokus på Microsofts produkter och Fortinet inom nätverk. System Center, Intune, Hyper-V och nätverksbaserade disksystem är centrala delar av kundens infrastruktur. Vad vi söker Vi söker dig som har: 3–5 års erfarenhet av liknande arbete på motsvarande nivå. Djup teknisk kunskap om Fortinet och Microsofts produkter. Erfarenhet av komplexa installationer och drift med höga tillgänglighetskrav. Kompetens inom: Fortinet och Fortigate SD-WAN Windows Server och Windows klientoperativsystem Active Directory och certifikat Exchange, Office 365 och Intune Powershell och scripting Backuphantering, gärna inom Veeam Meriterande kompetens Kunskap inom Extreme Networks, Palo Alto och Hyper-V är meriterande. Vem är du? För att trivas i rollen är du lösningsorienterad, driven och har ett starkt fokus på teknik och utveckling. Du är en lagspelare med god social kompetens och samarbetsförmåga, eftersom du kommer att ha många kontakter både internt och externt. Du behöver ha mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i skrift och tal, då kuden arbetar i en internationell miljö. Om företaget Kunden är ett ledande företag inom sin bransch och erbjuder en dynamisk och utmanande arbetsmiljö där teknik och innovation står i fokus. Här får du möjlighet att vara med och forma framtidens tekniska lösningar i en spännande och internationell kontext. Är du den vi söker? Skicka din ansökan redan idag!
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Gillar du att leverera hög kvalité och att arbeta i ett högt tempo? Då vill vi på Simplex gärna att du söker dig till oss! Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som produktionsmedarbetare hos en av våra kunder i Länna. Som produktionsmedarbetare arbetar du självständigt med att plocka och packa produkter på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagerarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Exempel på arbetsuppgifter: Ansvara för inleveranser av gods och material Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Lastning av kurirbilar Om dig: Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Vi ser gärna erfarenhet av liknande arbete inom produktion. Eftersom du är vårt ansikte utåt hos våra kunder är det utav oerhörd vikt att du är kvalitetsmedveten. Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Meriterande: Körkort Truckkort A+B Arbetstider: mån-fre 06-15 & 14:15-23:15 Start: Så fort som möjligt med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: 40h/vecka Plats: Länna Lön: Enligt ök Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Drivs du av att arbeta hos ett snabbt växande företag, med en tydlig vision och riktning, där kulturen präglas av glädje, engagemang och utveckling? Brinner du för relationer och möjligheterna av att vara i mitten av en resa med otrolig potential? Då kan rollen som privatlånerådgivare på Ordna Bolån vara rätt för dig! Om rollen Som privatlånerådgivare ringer du varmt och kallt till personer för att erbjuda hjälp med deras lånebehov, oavsett om de behöver förbättra sin nuvarande situation, finansiera en oväntad möjlighet eller lösa en plötslig ekonomisk utmaning. Ditt främsta mål är att ge kunder rådgivning så att de kan fatta de mest fördelaktiga besluten för sin ekonomi. I rollen som lånerådgivare kommer du att bli utbildad inom försäljning och privatekonomi. Detta ger dig grundläggande kunskaper och erfarenheter inom privatekonomi som kommer att vara användbart för dig som önskar jobba framåt inom bank och finans. Om dig Om du är en person med erfarenhet av att ha jobbat med försäljning över telefon och känner dig redo för ett nästa steg inom finans, kan Ordna Bolån vara det perfekta företaget för dig. Vi letar efter teammedlemmar som är engagerade i att bidra till företagets tillväxt och ta det till nya höjder. Som lånerådgivare är det fördelaktigt att vara både social och driven, med en hög ambitionsnivå och en vilja att fortsätta kämpa tills målet är nått! För att lyckas i rollen ser vi att du: Har erfarenhet av telefonförsäljning Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Har lätt för siffror och kan lätt ta till dig privatekonomisk matematik Meriterande förkunskaper och egenskaper vi gärna ser: Flerspråkig Eftergymnasial utbildning inom ekonomi Vad Ordna Bolån erbjuder: På Ordna blir du sedd och hörd. Här är det högt i tak, alla kommer till tals och vi stöttar och lär oss av varandra. Du kommer in i en expansiv fas vilket innebär att du kommer att ha möjlighet att påverka utvecklingen av din egen roll, bolåneteamet och bolaget i stort. Vi är ett gäng energiska och professionella personer med höga ambitioner och en vilja att förändra. Hos oss känns det när man jobbar. Vi skrattar, kämpar för kunderna, vi är engagerade, vi lär oss och utvecklas, vi låter oss inspireras och vi är passionerade i arbetet. Varje dag. Låter det här som ett ställe där du skulle trivas? Då vill vi höra ifrån dig idag! Tillsammans med Svensk Fastighetsförmedling sitter Ordna Bolån centralt i fina lokaler på Vasagatan 28. Tjänsten är heltid och en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande. Om Ordna Bolån Ordna Bolån är den naturliga mötesplatsen för bolån. Vi vill förändra bolånemarknaden genom att förenkla bolåneprocessen för låntagare och långivare. Sedan Ordna Bolån lanserades i mitten av 2021 har vi redan hanterat bolåneansökningar värda många miljarder och vi växer så att det knakar. Vi har skapat en teknisk plattform som ligger i framkant. Genom denna plattform sparar våra kunder massor med tid och med våra kompetenta medarbetare, som kan allt om bolån, har vi skapat en tjänst vi är stolta över. Ordna Bolån är ett systerbolag till Svensk Fastighetsförmedling som är Sveriges största oberoende fastighetsmäklare med 1250 anställda i ett rikstäckande nätverk av 230 Bobutiker.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om oss På Capio Vårdcentral Malmö Singelgatan har vi samlat all vår kunskap under samma tak vilket gör att vi skapar en stark och kompetent personalgrupp med många års erfarenhet av primärvård. Vi är ett härligt gäng på ca 30 medarbetare som tillsammans gör skillnad för våra ca 7000 listade patienter – idag och genom hela livet. Här finns, förutom vårdcentral, olika specialistmottagningar som diabetes, hypertoni samt astma/kol. Vi har även MVC, BVC, arbetsterapeut och psykolog. Här finns ett laboratorium bemannat med undersköterska, ibland sjuksköterska, både för planerad och akut provtagning. De yrkeskategorier som arbetar här är: distriktssköterskor, barnmorskor, barnsjuksköterskor, sjuksköterskor, dietist, undersköterskor, psykolog, fysioterapeut, läkare, medicinska sekreterare och receptionist. Våra patienter har möjlighet att chatta med oss samt genomföra videosamtal. Vi ser gärna att du som söker ser framemot att jobba digitalt, och vill fortsätta utveckla det digitala inom primärvården! Din roll Dina arbetsuppgifter är omväxlande och kommer bestå av telefonrådgivning, chatt, mottagningsarbete, bedömning av akuta patienter. Arbetet är till stor del självständigt vilken innebär att kunna göra egna bedömningar och fatta egna beslut. På vår enhet arbetar vi dagligen med sambedömning där du som sjuksköterska tillsammans med läkaren och andra professioner bedömer patienterna. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en positiv och utvecklande arbetsplats med tydligt patientfokus. Vår organisation bygger på den lokala enhetens självstyre med engagemang och delaktighet från medarbetare vilket leder till korta beslutsvägar. Samtidigt finns en större organisation i bakgrunden som ger stöd och möjlighet till utveckling och erfarenhetsutbyte. Dessutom erbjuder vi även följande: • Kollektivavtal • Närvarande chef • Kompetensutveckling, både internt och externt • Friskvårdsbidrag • Frukost varje fredag • Nätverk inom ditt område • En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Om dig Du som söker är legitimerad sjuksköterska med några års erfarenhet, är trygg i både person och profession samt har ett patientfokuserat arbetssätt. Har du arbetat i primärvården tidigare är det meriterande. Du är noggrann i ditt arbete, har förmåga till flexibilitet och kan anpassa tempo och arbetsmetoder efter vad varje situation kräver. Vi värdesätter laganda och förmåga att ta initiativ. Som person är du tydlig och förtroendeingivande samt har god förmåga att strukturera och prioritera. Du är engagerad och noga med att alltid hålla hög kvalitet i ditt arbete. Tjänsten är ett vikariat på 100% med önskad start 1/7 - 31/1 2026. Publicerat: 2025-06-10 Sista ansökningsdag: 2025-07-13 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du en serviceinriktad och ambitiös person som gillar att lösa problem och trivs i ett högt tempo? Då kan det här vara rätt roll för dig. Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare till ett uppdrag med placering på Kungsholmen i Stockholm. Du kommer att vara en viktig del av teamet som varje dag hjälper kunder via telefon, chatt och mejl – med allt från leveranser och fakturor till spårning av paket och vanliga frågor. Om rollen Omfattning: Heltid Arbetstider: Varierande – dagtid, kvällar och helger enligt schema. Plats: Kungsholmen, Stockholm. Start: Så fort som möjligt - du måste vara tillgänglig för arbete under hela perioden vecka 28–32. Någon enstaka ledig dag kan vara möjlig, men tillgängligheten under dessa veckor är avgörande. Dina arbetsuppgifter Hantera inkommande kundärenden via telefon, chatt och mejl. Hjälpa kunder med frågor kring leveranser, fakturor, returer och andra vanliga ärenden. Arbeta effektivt och serviceinriktat, även under hög belastning. Vi söker dig som Är snabb, tydlig och professionell i din kommunikation. Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Är flexibel och har möjlighet att jobba varierande tider. Har tidigare erfarenhet av kundservice (meriterande men inte ett krav). Vi erbjuder Ett engagerat team och en trivsam arbetsmiljö vid Odenplan. Möjlighet till mycket arbetstid (nästan alltid heltid). Ett viktigt och meningsfullt uppdrag där du får hjälpa människor varje dag. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande!
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Arbetsbeskrivning Vill du vara med på en utvecklingsresa på ett av de större försäkringsbolagen och samtidigt leverera service i världsklass? Här får du chansen att tillhöra ett team som arbetar med att hjälpa företagskunder, rådgivare och mäklare med frågor kring olika typer av försäkringsupplägg. Som försäkringshandläggare ansvarar du för att ge service och skapa mervärde för våra kunder. Det gör vi via telefon, e-post, chatt, administration och utredning. Att ha nöjda kunder är en självklarhet för oss och du kommer att vara en viktig del i detta arbete. Start för tjänsten är i augusti. Kvalifikationer och egenskaper Som person är du kommunikativ, självgående, driven och lösningsorienterad. Du trivs med att få arbeta med rådgivning och kundkontakt via telefon i kombination med administration och att få analysera och sätta dig in i varje enskilt ärende. Du är resultatinriktad och trivs med att arbeta mot tydliga mål. I din roll kommer du att arbeta mycket tillsammans med dina kollegor och vi ser därför att du värdesätter ett bra samarbete i teamet. Viktigt är att du sätter stort värde på att arbeta strukturerat och se helheten i varje kundsamtal. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba inom försäkringsbranschen eller som kundtjänstmedarbetare. Du har god kommunikativ förmåga i svenska tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet. Detta får du som konsult på Amendo Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin! Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister, och Amendo Tech som arbetar med konsultuthyrning och rekrytering inom tech, IT och digital excellence. Frågor och kontakt Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Lina Johansson, [email protected]. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: VÅRT ERBJUDANDE Är du en person som trivs i en fräsch industriell arbetsmiljö, där ditt arbete gör skillnad? Trivs Du med en strukturerad arbetsdag, där din noggrannhet uppskattas? Då kan vi ha jobbet för dig! Vi erbjuder goda karriärmöjligheter hos vår kund i Halmstad. Framgång skapas av våra innovativa och duktiga medarbetare där deras nyfikenhet och professionella kompetenser skapar mervärde för våra kunder. ARBETSBESKRIVNING Du kommer att arbeta i produktionen med en del i processen där du bereder produkten inför processens slutsteg. Du och ditt team arbetar största delen för hand, med fingerfärdighet, och gör bedömning hur varje produkt ska bearbetas. Du är van att arbeta mot uppsatta mål och är noggrann i ditt arbetssätt. DINA KVALIFIKATIONER Vi tror att du har tidigare erfarenhet av antingen industri eller lagerarbete, och därmed vet att du trivs bra i denna miljö. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Arbetet är förlagt till skift, detta tror vi att du har vana av sedan tidigare. MERITERANDE Då arbetet ställer krav på finmotorik, är fritidsintressen med smådetaljer meriterande. Kanske kopplar du av till en mandalasmålning, tillverkar smycken eller gillar att lägga stora pussel på fritiden? Eller så har du kanske tidigare erfarenhet av finmontering eller annat med små detaljer. DIN PROFIL För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du: ett skarpt öga för detaljer söker ett långsiktigt uppdrag att utvecklas på inom processindustrin är en god lagspelare med god kommunikationsförmåga är strukturerad och noggrann ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så varmt välkommen med din ansökan redan idag. ATT JOBBA PÅ JOB&TALENT På Job&Talent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Job&Talent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna.
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om företaget Företaget är ett ledande nordiskt IT-tjänsteföretag som hjälper organisationer att bli digitala och hållbara genom innovativa lösningar och tjänster. Med över 24 000 medarbetare i över 20 länder stödjer vi våra kunder inom en rad olika branscher, inklusive offentlig sektor, finans och industri. Här får du möjlighet att växa i en modern och inkluderande arbetsmiljö med fokus på utveckling och samarbete. Om rollen Vi söker en junior servicedeskmedarbetare som vill vara en viktig del i vår kunds kundsupport och hjälpa användare med tekniska frågor och problemlösning. I rollen kommer du främst att arbeta med användarsupport kring felsökning och kontohantering, samt ge support relaterat till den hårdvara som används tillsammans med företagets systemlösningar. Du kommer hantera inkommande ärenden via telefon och ärendehanteringssystem, där du löpande svarar på frågor och hjälper kunder. Vanliga arbetsuppgifter inkluderar: Felsökning av nätverksutrustning Kontohantering Hantering av enklare tekniska frågor Vi söker dig som har: Erfarenhet av Helpdesk och IT-support Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift God kommunikativ förmåga och serviceinriktad attityd Förmåga att arbeta strukturerat och hantera flera ärenden samtidigt Plats: Östersund (SE) Remote: Nej (0%) Uppdragstid: 1 september 2025 – 28 februari 2026 Jobb från jobbify.se
Välj ett jobb för att visa detaljer