Receptionist till ett globalt och framgångsrikt företag

Hem/Receptionist, telefonist/Receptionist till ett globalt och framgångsrikt företag
Publicerad: 3 april
Sista ansökan: 20 september

Arbetsbeskrivning

Är du en social och driven person som trivs i en dynamisk miljö? Arrow, en global ledare inom teknikdistribution och lösningar, söker nu en engagerad receptionist som kommer att vara deras ansikte utåt.

Om företaget:

Arrow är en världsledande aktör inom teknikvärlden. Med en stark global närvaro erbjuder vi innovativa produkter och tjänster inom elektronik och teknik till våra kunder och partners. Vi strävar efter att hjälpa företag att växa snabbare, fungera mer effektivt och utvecklas på en dynamisk marknad.

Vi söker:

En energisk, serviceinriktad och nyfiken receptionist som kan vara det första intrycket för vårt företag och skapa en välkomnande och professionell atmosfär för våra besökare och kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt för Arrow i Stockholm och förväntas hantera flera uppgifter samtidigt, prioritera rätt och vara lösningsorienterad.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:

  • Välkomna och registrera besökare
  • Hantera inkommande samtal och e-post
  • Ansvara för konferensrummen genom att hantera bokningar ochupprätthållaordning och reda
  • Ansvara för post och budhantering
  • Fungera som värdinna för kurser och tester
  • Ge administrativt stöd åt VD:n
  • Delta i eventplanering och genomförande
  • Ansvar för ordning och prestation i kontorslandskap, kök och reception
  • Hantera felanmälningar
  • Sköta inköp av kontorsmaterial och visitkort
  • Beställa luncher, fika, frukost
  • Hantera enklare fakturering
  • Ta hand om telefonväxeln

Dina kvalifikationer:

  • Utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska
  • Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och arbeta effektivt under tryck
  • Erfarenhet av att arbeta med e-post och telefonkommunikation
  • Goda kunskaper i Microsoft Office-program, inklusive Word, Excel, Teams och Outlook
  • Nyfikenhet och en positiv inställning till att lära och växa i rollen
  • Erfarenhet av kundservice eller receptionistroll är en fördel men inte ett krav

Praktisk information:

  • Anställningsgrad: Heltid
  • Arbetstider: 8-17
  • Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
  • Rekrytering och annonsering: Joyweek AB
  • Startdatum: Omgående
  • Sista ansökningsdag: Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi genomför löpande intervjuer
  • Arbetsplats: Kronborgsgränd 7, 164 46 Kista. I denna roll krävs att man är på kontoret samtliga arbetsdagar.

Information om tjänsten:

Joyweek hanterar rekryteringen och anställningen, men du kommer att agera som konsult ute på kundföretaget, som beskrivs ovan. Som konsult på Joyweek erbjuds du bland annat pensionssparande, friskvårdsförmåner och försäkringar.

Om Joyweek:

På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi är stolta över att vara Great Place To Work-certifierade och vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer. Besök www.joyweek.com för mer information.