Receptionist, telefonist

Sök bland 131 lediga jobb som Receptionist, telefonist och börja ditt nya yrkesliv idag!

Receptionist till Strandhälsan

Strandhälsan är Falkenbergs största hälsoanläggning. Vi har träning, rehab och friskvård, med en flytande gräns både vad gäller patienter och personal. Detta ger oss möjligheten att slussa många patienter till fortsatt träning samt att hålla en unik kompetens bland våra instruktörer och personliga tränare. Sedan januari 2020 håller vi till i toppmoderna och riktigt fräscha lokaler i Vesterhavsporten, där vi har ett stort gym, rehab, konferensrum och ett underbart spa med varmvattenbassäng, jacuzzi, ångbastu och vanlig bastu. Kika gärna in på vårt Instagramkonto för att se hur vi har det. Strandhälsan växer hela tiden och nu behöver vi bli fler som tar emot och hjälper våra kunder. Arbetsuppgifter är att ta emot patienter och kunder, svara i telefon, hjälpa till med bokningar, kassahantering och mycket annat. Eftersom vi är helt digitaliserade och under 2025 kommer att gå över till Region Hallands nya journalsystem, är det viktigt att du har god datavana och har lätt för att lära dig nya system. Vi jobbar mycket i Office 365-paketet, så god vana av det är ett krav. Då vi har en väldigt bred verksamhet, är det också viktigt att du är strukturerad och har lätt för att lära dig, hålla reda på saker och kunna ta en sak i sänder. Du behöver också ha ett bra bemötande och gilla att hjälpa människor. Förutom arbetet i receptionen, behöver vi också någon som ansvarar för poolskötseln så om man är intresserad av att lära sig båda delarna ser vi det som en väldigt stor fördel. Vi tror och hoppas att du har ett stort hälsointresse och, liksom vi, tror på att stärka och jobba med det friska. En av våra löneförmåner är fritt träningskort med spa, där du även har möjlighet att delta i några av våra 110 pass/vecka. En positiv syn på träning och friskvård förutsätts och vi ser gärna att du tränar själv. Visst kvälls- och helgarbete ingår.

17 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Servicerådgivare till bilåterförsäljare i norra Stockholm

Är du redo att ta en bilåterförsäljares viktigasteroll?Du blir i rollen som servicerådgivare ansiktet utåt för bilåterförsäljarens verkstadsdel och du representerar företaget med ditt trevligabemötande och din kunskap. ArbetsuppgifterSom servicerådgivare har du kontakt med verkstadens kunder på telefon vid inbokning av tider, samt vid inlämning/utlämning av deras bilar. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att boka in kunder på verkstadsbesök via telefon, ta emot och lämna ut bilar samt ta betalt. Ditt arbete sker i verkstadens datorsystem samt via telefon och mail. Din profilVi söker dig som har jobbat med ett servicekrävande yrke tidigare. Det är av absolut största vikt att du har känslan för att ge god service och ett riktigt bra kundbemötande. Viktiga egenskaper för att lyckas i rollen är ett effektivt arbetssätt, kunna ta egna initiativ samt kunna vara flexibel i arbetet. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt. Du är en person som brinner för att ge god service och strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar.Vi ser det som mycket meriterande om du har tidigare jobbat med bilar i någon utsträckning, men det är inget krav.Ansökan och tillträdeDetta är en tjänst på heltid, med start omgående. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Mycket stora chanser finns att bli rekryterad direkt till kundföretaget. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Starfinder ochFrida Eriksson, 076-009 65 02.Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

17 maj 2024
Sista ansökan:
27 oktober 2024
Receptionist till Kungsörs Fastighets AB

Kungsör är en lugn och trygg kommun med närmare 8 700 invånare. Kungsör präglas av en kunglig historia och en sällsynt vacker och unik natur. Centrala Kungsör ligger högt och bebyggelsen sträcker sig ner mot Mälaren. På landsbygden finns ytterligare en tätort, Valskog. Kommunen växer och förändras hela tiden, vi planerar, utvecklar och förbättrar nya och befintliga områden. Kungsör ligger mitt i Västra Mälardalen, E20 passerar strax utanför tätorten och tågen på Svealandsbanan stannar centralt. Till grannkommunerna reser du snabbt, till Arboga, Köping och Eskilstuna tar det cirka 15 minuter, Västerås och Örebro finns inom 45 minuter och Stockholm når du på en timme med snabbtåg. I kommunen är vi cirka 700 medarbetare. Tillsammans ser vi till att de viktiga delarna i ett samhälle fungerar. Här är det nära till allt och det finns stora möjligheter för dig att utvecklas och bidra till att skapa framtidens Kungsör. Beskrivning Kungsörs Fastighet AB (KFAB) är Kungsörs kommuns allmännyttiga bostadsföretag. Vi äger och förvaltar ca 850 lägenheter och ett antal affärslokaler. Tillsammans med Kungsörs Kommun Teknik AB förvaltar vi även samtliga verksamhetslokaler i kommunen. Läs mer om oss på http://www.kfabkungsor.se Nu söker vi på Kungsörs Fastighets AB dig som vill jobba som receptionist i ett team med positiva och duktiga medarbetare.  Arbetsuppgifter Som receptionist är du företagets ansikte utåt och en viktig servicefunktion för verksamheten. Du tar emot besökare och ansvarar för telefon där du bland annat har kontakt med hyresgäster, entreprenörer och andra intressenter. Du tar emot felanmälningar och ansvarar för post- och nyckelhantering. Även uthyrning av fordonsplatser, hotell lägenheter samt andra administrativa uppgifter ingår i denna roll.  Kvalifikationer För den här tjänsten söker vi dig med administrativ erfarenhet och som har jobbat inom serviceområdet tidigare. Vi ser att du har god datorvana och goda kunskaper i Office-paketet. Har du kunskaper i Momentum PM. fastighet är det meriterande. Personligt engagemang, glädje och positiv vilja värderas högt på företaget. Vi ser att du är en lösningsfokuserad person. Du är ansvarsfull, självgående och van vid att ta egna initiativ. Du brinner för att hjälpa andra och har ett genuint intresse för service. I rollen som receptionist möter du många människor vilket ställer krav på att du är kommunikativ och kan uttrycka dig väl på svenska. Vidare är du organiserad och strukturerad i ditt arbete. Du är flexibel och trivs med varierande arbetsuppgifter. Du är prestigelös, öppen, vill ordna så att det blir trivsamt och du trivs självklart med att vara ansiktet utåt. Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper. Vi erbjuder dig ett brett arbete i ett företag där vi jobbar långsiktigt och hållbart med visionen att skapa goda miljöer för kommunens invånare och företagare. Välkommen till en positiv arbetsplats med trevliga kollegor!   Vi ser fram emot din ansökan! Villkor Vi tillämpar provanställning om 6 månader. Intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden. Övrigt Vi ber dig söka tjänsten via länken i denna annons för att underlätta vår hantering av inkomna ansökningar. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökanden. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Kungsörs kommun strävar efter att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla.

17 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Receptionist timanställd till Nordic Wellness Skurup

Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med närmre 350 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har närmare 450 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till Nordic Wellness Skurup. Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben. När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubbens medlemmar bemöts väl och att de befinner sig i en ren och fräsch miljö. Det är du som är värd, vilket betyder att det är du som ser till att det är ordning och reda på klubben. Du får gäster att trivas och känna sig som hemma! Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda. Vad söker vi hos dig? Du har fyllt 18 år och är en person som trivs i mötet med andra människor. Skapa nya relationer och lyssna till andras behov är något du känner dig bekväm med. Du är flexibel kring arbetstider, du ska kunna arbeta under dagtid, kvällar och helger. Det är viktigt att du kan arbeta självgående, samt ta egna initiativ och kunna se vad som behöver göras. Du ska vara kreativ för att hitta lösningar och se möjligheter för att kunna utveckla klubben. Arbetsplatsen är en miljö där mycket händer samtidigt, det krävs därför att du är kan arbeta i högt tempo och kan vara flexibel kring de olika arbetsuppgifterna som arbetet innebär. Du ska också känna dig bekväm med ett fysiskt arbete. Det är inget krav att du arbetat tidigare, vi söker dig som vill göra det lilla extra i det du tar för dig, där uppgifter som påbörjas också slutförs. Det är viktigt att du har en vilja att sträva framåt och lära dig. Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Har du tidigare arbetat med försäljning är det ett stort plus och klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus! Att jobba på Nordic Wellness Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget! Välkommen med din ansökan senast 10/6. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan!

17 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Receptionist till Folktandvården Söndrum, verksamhetsområde Halmstad Laholm

Din roll hos oss  Vi söker en medarbetare med placering i vår reception. Som receptionist hos oss så är du klinikens ansikte utåt, dina arbetsuppgifter kommer innehålla sedvanliga receptionsuppgifter som förekommer inom en folktandvård.  Om arbetsplatsen Verksamhetsområdet Halmstad Laholm består av tre kliniker, Folktandvården Söndrum, Folktandvården Laholm och Folktandvården Knäred.  Vi har en nära kommunikation mellan klinikerna, både kring bemanning och patienter. Vi satsar på bra samarbete, utveckling av verksamheten och utbildning för medarbetare – vi vill att det ska vara roligt att gå till jobbet.  Vi jobbar i team där alla tar ett stort ansvar för att klinikerna ska fungera så bra som möjligt, både för patienter och för medarbetare. Vårt verksamhetsområde är i ständig utveckling och för att nå våra gemensamma mål är vi är vi övertygade om att nyckeln till framgång är just samarbete.  Vi känner en trygghet till varandra i det dagliga arbetet och är måna om att hjälpa och stötta varandra. Som anställd i vårt verksamhetsområde kan det bli aktuellt att stötta upp på båda klinikerna vid behov.  Kvalifikationer Du som söker har som lägst gymnasieexamen med arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren finner relevant. Det är en fördel om du tidigare har arbetat i reception eller med administrativa uppgifter. Har du tand- eller sjukvårdsbakgrund ser vi det som meriterande. För att säkerställa god och säker kommunikation med patienter/kunder/kollegor och övriga kontakter är det krav på goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Vidare har du goda datorkunskaper och är van att arbeta i olika administrativa system. Vi säkrar introduktion i våra system om du inte arbetat i dem tidigare. Vi söker en positiv, glad och initiativrik person som tar ansvar och har förmåga att arbeta på ett flexibelt sätt med varierade arbetsuppgifter. Du ska vara trygg med att arbeta självständigt, men också ha lätt att samarbeta samt att du har förmåga att prioritera i stressiga situationer. Tillsammans med oss på kliniken skapar du arbetsglädje och delaktighet. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden, vilket innebär att du kan komma att kallas till intervju innan sista ansökningsdag. Vårt erbjudande För oss är det viktigt att du ska trivas och utvecklas i ditt arbete.  Läs mer om vilka https://www.regionhalland.se/jobb-och-karriar/formaner/ vi kan erbjuda dig som anställd. Om Region Halland Region Halland är till för alla som bor och arbetar här i Halland. Vi är över 8 000 medarbetare inom 370 olika yrken som alla arbetar för att erbjuda en god hälso- och sjukvård och att främja tillväxt och utveckling. Vi ansvarar också för kollektivtrafiken i Halland och driver frågor inom områden som näringsliv, kultur och utbildning. Vår vision är ”Halland ­ – bästa livsplatsen” och med det menar vi att Halland ska bli den bästa platsen att bo på, utbilda sig, arbeta och driva företag i. Vi har kommit en bra bit på vägen, välkommen att följa med oss på vår resa! https://www.regionhalland.se/om-region-halland/ Strävan efter jämställdhet, mångfald och likvärdiga villkor är både en kvalitetsfråga och en självklar del av Region Hallands värdegrund. Region Halland krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Halland har upphandlade avtal.

17 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Receptionist sökes under sommaren till Sodexo

Om tjänsten Som sommarreceptionist kommer du att arbeta med att skapa ett varmt och genuint välkomnande för alla besökare och medarbetare. Din huvudsakliga uppgift är att säkerställa att alla som kommer i kontakt med receptionen får en positiv och professionell upplevelse. Du kommer att ingå i ett dynamiskt team, där arbetsmiljön är trivsam och kollegial. Arbetstiderna är måndag till fredag, dagtid, och du rapporterar direkt till platschefen. Vi håller till på Rissneleden  Tjänsten är ett konsutluppdrag via Adecco med start i mitten av juni och pågår fram tills september. I din roll som sommarreceptionist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Välkomna besökare och ge dem den information de behöver - Hantera inkommande samtal och e-post - Bemöta och stötta våra kunder som k Om dig Vi söker dig som tidigare har arbetat med människor och har ett genuint bemöttande. Vidare ser vi att du är en positiv och serviceinriktad person som alltid strävar efter att ge det lilla extra. Du har ett professionellt förhållningssätt, är noggrann och strukturerad. Din förmåga att arbeta självständigt samtidigt som du trivs med att vara en del av ett team är viktig för rollen. Viktigt för tjänsten är: - Hög servicekänsla och ett genuint intresse för att hjälpa andra - God kommunikationsförmåga - Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och hålla en hög kvalitetsnivå Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Sodexo Sodexo är ett globalt företag som erbjuder integrerade tjänster inom bland annat lokalvård, och fastighetsservice. Med över 100 miljoner kunder varje dag strävar Sodexo efter att förbättra livskvaliteten för alla vi betjänar. Hos oss värderas ett genuint och personligt bemötande högt, och vi tror på att varje möte är en möjlighet att göra skillnad. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Sökord Sommarreceptionist, Receptionist, Kundservice, Stockholm, Sodexo, Adecco

17 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Extra vid behov

Master Training är en privat hälsoklubb i Stockholm, där du blir medlem via rekommendation. Som medlem tränar du med en personlig tränare regelbundet. I medlemskapet ingår fri tillgång till gym, lån av träningskläder och handduk, personligt skåp, hygienartiklar och frukost. Master Trainings vision är att öka livskvalitén och förlänga livet för våra medlemmar. Det gör vi genom att erbjuda personlig träning, grupp-PT, livsstils- och fystester, kostrådgivning, massage, fysioterapi, ansiktsbehandlingar och kiropraktik. Förutom en komplett träningsanläggning och välutbildad och kompetent personal bryr vi oss lite extra om varje kund och får alla att känna glädje och inspiration inför sitt besök på Master Training. Vi söker nu efter flera receptionister. Vi söker dig som kan jobba som extra vid behov. Du behöver vara villig att arbeta dagar, kvällar samt helger beroende på schemaläggning. Välkommen med din ansökan till: [email protected] Märk ansökan med Receptionist.

16 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Receptionist till Nordic Wellness Helsingborg

Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 300 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar och har närmare 450 000 medlemmar. Vi fortsätter vår expansion och vårt mål är 350 klubbar fram till 2025. Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till Nordic Wellness Helsingborg Berga. Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben. När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubbens medlemmar bemöts väl och att de befinner sig i en ren och fräsch miljö. Det är du som är värd, vilket betyder att det är du som ser till att det är ordning och reda på klubben. Du får gäster att trivas och känna sig som hemma! Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda. Vad söker vi hos dig? Du har fyllt 18 år och är en person som trivs i mötet med andra människor. Skapa nya relationer och lyssna till andras behov är något du känner dig bekväm med. Du är flexibel kring arbetstider, du ska kunna arbeta under dagtid, kvällar och helger. Det är viktigt att du kan arbeta självgående, samt ta egna initiativ och kunna se vad som behöver göras. Du ska vara kreativ för att hitta lösningar och se möjligheter för att kunna utveckla klubben. Arbetsplatsen är en miljö där mycket händer samtidigt, det krävs därför att du är kan arbeta i högt tempo och kan vara flexibel kring de olika arbetsuppgifterna som arbetet innebär. Du ska också känna dig bekväm med ett fysiskt arbete. Det är inget krav att du arbetat tidigare, vi söker dig som vill göra det lilla extra i det du tar för dig, där uppgifter som påbörjas också slutförs. Det är viktigt att du har en vilja att sträva framåt och lära dig. Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Har du tidigare arbetat med försäljning är det ett stort plus och klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus! Att jobba på Nordic Wellness Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget! Välkommen med din ansökan senast 15/6. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Säljande Receptionist till Nordic Wellness Enköping Deltid

Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 300 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar och har närmare 450 000 medlemmar. Vi fortsätter vår expansion och vårt mål är 350 klubbar fram till 2025. Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till Nordic Wellness Enköping. Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben. När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubbens medlemmar bemöts väl och att de befinner sig i en ren och fräsch miljö. Det är du som är värd, vilket betyder att det är du som ser till att det är ordning och reda på klubben. Du får gäster att trivas och känna sig som hemma! Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda. Vad söker vi hos dig? Du har fyllt 18 år och är en person som trivs i mötet med andra människor. Skapa nya relationer och lyssna till andras behov är något du känner dig bekväm med. Du är flexibel kring arbetstider, du ska kunna arbeta under dagtid, kvällar och helger. Det är viktigt att du kan arbeta självgående, samt ta egna initiativ och kunna se vad som behöver göras. Du ska vara kreativ för att hitta lösningar och se möjligheter för att kunna utveckla klubben. Arbetsplatsen är en miljö där mycket händer samtidigt, det krävs därför att du är kan arbeta i högt tempo och kan vara flexibel kring de olika arbetsuppgifterna som arbetet innebär. Du ska också känna dig bekväm med ett fysiskt arbete. Det är inget krav att du arbetat tidigare, vi söker dig som vill göra det lilla extra i det du tar för dig, där uppgifter som påbörjas också slutförs. Det är viktigt att du har en vilja att sträva framåt och lära dig. Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Har du tidigare arbetat med försäljning är det ett stort plus och klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus! Att jobba på Nordic Wellness Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget! Välkommen med din ansökan senast 2024-06-09. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Solatum Söker Gravvik till Receptionen

Vill du vara med och göra skillnad? Då är det kanske dig vi söker som medarbetare till Solatum Hus&Hem AB. Hos oss har du nära till storslagen natur och småstadscharm. Du kan njuta av ett varierat fritids- och kulturliv. För oss är det viktigt att du känner att ditt arbete är meningsfullt och att du ser din del i helheten. Du är med och utvecklar verksamheten mot Bolagets övergripande vision och mål. Här bor människor med stark framtidstro, välkommen till oss! Solatum Hus&Hem AB ägs av Sollefteå kommun och är ett allmännyttigt kommunalt bostadsföretag. Företagets affärsidé är att tillhandahålla ett tryggt boende samt ändamålsenliga lokaler, allt i trivsam miljö. Företaget har drygt 1100 lägenheter och förvaltar enligt avtal kommunens fastigheter såsom skolor, förskolor, brandstationer m.m. Företaget har 75-talet anställda. Vår dörr står öppen för alla! Solatum ser mångfald som en styrka och en källa till berikande erfarenheter, välkommen att söka! Just nu söker vi ett grav.vik till vår kundgrupp och dina arbetsuppgifter kommer att handla om att ta emot våra hyresgästers felanmälan. Telefonen och datorn är dina viktigaste arbetsverktyg. Felanmälan kommer från Solatums hyresgäster men även från kommunens verksamheter som skolor äldreboenden mm. Även om arbete mestadels är inkommande samtal så förekommer det även att man får hanterar utgående samtal tex återkoppling till kunden eller kollega. Att ge bra service till kunderna är en av de viktigaste delarna i kundtjänstmedarbetarens roll, du är ständigt i kontakt med olika kunder som behöver hjälp med olika ärenden. Det hjälper därför att kunna anpassa kommunikationen och göra sig förstådd på bästa sätt. ARBETSUPPGIFTER Ta emot felanmälan via telefon eller mail som du registrerar i våra system. Det kan även bli en del varierande administrativa arbetsuppgifter. Tjänsten passar dig som har en naturlig känsla för service och känner dig bekväm i att kommunicera via telefon och mejl. KVALIFIKATIONER Vi ser gärna att du tidigare har erfarenhet inom kundservice. Har Du erfarenhet av administrativa uppgifter och hantering av telefonsystemet Artvise samt fastighetssystemet Vitec så är det en fördel. Du ska kunna arbeta såväl individuellt som i grupp. Vi söker en person som besitter en god förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska och engelska, andra språk är meriterade. Du ska ha god datorvana och kunskap inom Office-paketet. Har du tidigare arbetat i system är detta meriterat. Som person brinner du för att hjälpa andra, du ser värdet av att ha nöjda kunder och har fokus på att skapa en bra kundupplevelse. Du är lösningsfokuserad och ansvarstagande.

15 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024