Receptionist, telefonist

Sök bland 169 lediga jobb som Receptionist, telefonist och börja ditt nya yrkesliv idag!

Vi söker flexibla studenter till trafikskola vid behov, Receptionist

OBS VIKTIGT! Vi vänder oss endast till studenter som pluggar på distans och är flexibla och kan hoppa in vid behov. Västerort Trafikskola ligger centralt i Vällingby endast ett stenkast från city. I nuläget är vi 5 lärare och en receptionist på heltid, vi behöver nu komplettera med en till receptionist på deltid/vid behov. Vi vill ha en glad och serviceinriktad person som kan hålla många bollar i luften samtidigt och veta vad som skall prioriteras. Eleverna skall vara i fokus och dom skall alltid vara nöjda i slutändan detta är vår målsättning. Du måste kunna hantera stress och ändå vara trevlig och leverera på hög nivå. Du måste vara lojal och noggrann i ditt arbete. Arbetsuppgifterna består av sedvanliga uppgifter som receptionist, dvs svara på telefon och mejl, boka och avboka elever på körlektioner, boka Riskettan och Risktvåan, samordna olika aktiviteter mm. Ta emot nya elever på kontoret och skriva in dom och även guida dom så att de får hjälp. Vissa lättare städuppgifter kan ingå. OBS VIKTIGT! Vi vänder oss endast till studenter som pluggar på distans och är flexibla och kan hoppa in vid behov. Vi värdesätter mera att du har rätt personlighet och egenskaper än erfarenhet av yrket. Vi utbildar dig internt och ser till att du är redo för ditt uppdrag. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan :-)

6 februari 2025
Sista ansökan:
28 mars 2025
Receptionist till Nordic Wellness Umeå
Sportlife M W AB
Kontorsreceptionister

Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 350 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har närmare 500 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till Nordic Wellness Umeå. Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben. När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubbens medlemmar bemöts väl och att de befinner sig i en ren och fräsch miljö. Det är du som är värd, vilket betyder att det är du som ser till att det är ordning och reda på klubben. Du får gäster att trivas och känna sig som hemma! Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda. Vad söker vi hos dig? Du har fyllt 18 år och är en person som trivs i mötet med andra människor. Skapa nya relationer och lyssna till andras behov är något du känner dig bekväm med. Du är flexibel kring arbetstider, du ska kunna arbeta under dagtid, kvällar och helger. Det är viktigt att du kan arbeta självgående, samt ta egna initiativ och kunna se vad som behöver göras. Du ska vara kreativ för att hitta lösningar och se möjligheter för att kunna utveckla klubben. Arbetsplatsen är en miljö där mycket händer samtidigt, det krävs därför att du är kan arbeta i högt tempo och kan vara flexibel kring de olika arbetsuppgifterna som arbetet innebär. Du ska också känna dig bekväm med ett fysiskt arbete. Det är inget krav att du arbetat tidigare, vi söker dig som vill göra det lilla extra i det du tar för dig, där uppgifter som påbörjas också slutförs. Det är viktigt att du har en vilja att sträva framåt och lära dig. Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Har du tidigare arbetat med försäljning är det ett stort plus och klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus! Att jobba på Nordic Wellness Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget! Välkommen med din ansökan senast 2024-02-28. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan!

6 februari 2025
Sista ansökan:
28 februari 2025
Gymvärd på deltid till Fitness24Seven i Farsta
Adecco Sweden AB
Kontorsreceptionister

Som Gymvärd på Fitness24Seven i Farsta Centrum kommer du att arbeta i en dynamisk och hälsoinriktad miljö där ditt huvudansvar är att säkerställa att gymmet är i toppskick och att våra medlemmar får den bästa möjliga upplevelsen. Du kommer att vara en del av ett engagerat team som värdesätter hälsa och service.  I rollen kommer du tillhöra ett kluster där du kommer arbeta på gymmen i Farsta Centrum, Fisksätra C, Nacka Orminge och Gustavsberg. Tjänsten är en deltidstjänst på 50% där dina arbetstider kommer vara Måndag- Fredag 15.15-19.15 med önskad start i januari.  I din roll som Gymvärd kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: • Bidra till en positiv kundupplevelse genom att motivera, ge utmärkt service och bygga relationer med medlemmar • Proaktivt möta medlemmars behov samtidigt som du inspirerar och guidar dem mot en hälsosammare livsstil. • Hålla introduktionsrundor för nya medlemmar och ge dem en välkomnande start på gymmet. • Hantera försäljningsaktiviteter både inom och utanför anläggningarna • Genomföra och delta i events och medlemskvällar  • Svarar på frågor från medlemmar och arbeta som en ambassadör Om dig Vi söker dig som har en avslutad gymnasieexamen och är händig, med ett intresse för maskiner och utrustning. Du har ett starkt intresse för service och försäljning och trivs i en roll där du får ta egna initiativ. Som person är du organiserad och engagerad, med en förmåga att anpassa dig efter olika situationer. Vidare ser vi att du är relationsbyggande och tycker om att arbeta med människor. Du har ett genuint intresse för träning och hälsa, och ser en långsiktighet i ditt arbete på Fitness24Seven. Viktigt för tjänsten är: • Avslutad gymnasieexamen. • Intresse för service och att arbeta med människor. • Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Tidigare erfarenhet från serviceinriktade jobb är meriterande men inget krav. Vi ser också att du behärskar svenska flytande i tal och skrift samt har en god förståelse för engelska. Eftersom rollen innefattar ensamarbete och hantering av betalningsmedel krävs det att du är minst 18 år. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.   Om Fitness24Seven Fitness24Seven är en av världens snabbast växande gymkedjor och riktar sig till den vanliga motionären som tycker att kvalitativ träning inte skall kosta en förmögenhet. På 20 år har de gått från att ha ett enda gym i Malmö till att ha över 250 anläggningar i 5 länder på 3 olika kontinenter. Som medlem på Fitness24Seven har du tillgång till alla anläggningar, i alla länder, dygnet runt. Dessutom ingår gruppträning och det finns även separat avdelning för tjejer. Fitness24Seven har ett stort fokus kring CSR och arbetar bland annat mot organisationer som SOS-barnbyar. Värderingarna som genomsyrar företaget är long-term thinking, on the customers’ terms, learning organisation, cooperation makes the team and social responsibility. Kontaktuppgifter I den här rekryteringen samarbetar Fitness24Seven med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Beatrice Arvidsson via [email protected]   Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]  Välkommen med din ansökan!

6 februari 2025
Sista ansökan:
8 mars 2025
Vi söker en receptionist i sommar.
Björkdalsgruvan AB
Kontorsreceptionister

Är du en serviceinriktad och positiv person som vill vara Björkdalsgruvans ansikte utåt? Då ska du söka jobbet som receptionist hos oss i sommar. Beskrivning Vi söker nu efter en sommarvikarie till vår reception i Björkdalsgruvan. Tjänsten innebär att du är ansiktet utåt för besökare och entreprenörer men också en servicefunktion för våra egna anställda. Receptionen ligger under avdelningen Ekonomi och Administration och du kommer därför ingå i en arbetsgrupp på 7 personer under ledning av ekonomichefen.  Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer att bestå i huvudsak av:  Telefonväxel  Hantering av inpasseringssystem mot entreprenörer, besökare och anställda  Beställning och administration av skyddskläder, skyddsutrustning, kontorsmaterial, gruvradio, mat och fika m.m.  Administration och bokning av hotell, resor, representation m.m.   Du kommer också ha en viktig roll i att stötta HR genom att tillsammans med dem administrera och samordna de praktiska delarna i onboardingprocessen för nyanställda.   Ta emot besökare samt bistå vid godsmottagning.  Post- och pakethantering  Övriga administrativa arbetsuppgifter kan tillkomma.     Tjänsten gäller dagtid måndag – torsdag 06:00-16:30  Kvalifikationer Vi söker dig som är ansvarstagande och självständig med högt servicetänk. Det är viktigt att du är flexibel och lösningsorienterad då arbetet kan innebära att du kopplas in på olika arbetsuppgifter relaterat till ekonomi, HR, säkerhet och administration. Rollen ställer också krav på god datorvana och lätt för att lära sig nya program och system.   Som person behöver du ha förmågan att hålla god ordning på arbetsplatsen och vara strukturerad i ditt arbetssätt.    Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet som receptionist eller inom administration/kundservice. Utbildning inom exempelvis ekonomi är också meriterande.  Vad erbjuder vi?    Förutom att tjänsten i sig är både rolig och intressant så erbjuds även korta beslutsvägar där nytänkande är uppskattat. En familjär stämning med mycket skratt. Men det bästa vi erbjuder är den viktiga säkerhetskulturen som är A och O hos oss!    Ansökan Sista ansökningsdag 2025-03-17 Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Villkor B-körkort är ett krav. Har du frågor om tjänsten, kontakta Ekonomichef Magnus Andersson mailto:[email protected] Har du frågor om rekryteringsprocessen, kontakta HR-specialist Åsa Hjemdahl mailto:[email protected] Tel. 072-4543218 I Björkdalsgruvan, utanför Sandfors Kåge, bryter vi guldmalm i vår underjordsgruva. Vi ligger strax utanför Sandfors knappt fyra mil nordväst om Skellefteå. På vår site har vi hela gruvprocessen från prospektering, planering och brytning till själva anrikningen samt avfallshantering i form av dammar. Vi är ett ungt och drivet gäng med drygt 240 anställda och ett hundratal entreprenörer. Vi ägs av Mandalay Resources som bland annat har sin bas i Toronto, Kanada och är TSX-noterade. Du kommer till en kultur präglad av säkerhet, samarbete och optimism, där det är lätt att känna sig hemma.

6 februari 2025
Sista ansökan:
17 mars 2025
Receptionist timanställning till Nordic Wellness Halmstad
Sportlife M W AB
Kontorsreceptionister

Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med närmre 350 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har närmare 450 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som timanställd säljande receptionist till Nordic Wellnessi Halmstad. Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben. När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubbens medlemmar bemöts väl och att de befinner sig i en ren och fräsch miljö. Det är du som är värd, vilket betyder att det är du som ser till att det är ordning och reda på klubben. Du får gäster att trivas och känna sig som hemma! Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda. Vad söker vi hos dig? Du har fyllt 18 år och är en person som trivs i mötet med andra människor. Skapa nya relationer och lyssna till andras behov är något du känner dig bekväm med. Du är flexibel kring arbetstider, du ska kunna arbeta under dagtid, kvällar och helger. Det är viktigt att du kan arbeta självgående, samt ta egna initiativ och kunna se vad som behöver göras. Du ska vara kreativ för att hitta lösningar och se möjligheter för att kunna utveckla klubben. Arbetsplatsen är en miljö där mycket händer samtidigt, det krävs därför att du är kan arbeta i högt tempo och kan vara flexibel kring de olika arbetsuppgifterna som arbetet innebär. Du ska också känna dig bekväm med ett fysiskt arbete. Det är inget krav att du arbetat tidigare, vi söker dig som vill göra det lilla extra i det du tar för dig, där uppgifter som påbörjas också slutförs. Det är viktigt att du har en vilja att sträva framåt och lära dig. Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Har du tidigare arbetat med försäljning är det ett stort plus och klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus! Att jobba på Nordic Wellness Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget! Välkommen med din ansökan senast 16/2. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan!

6 februari 2025
Sista ansökan:
16 februari 2025
Kommunvägledare, vikariat
Ragunda kommun
Kontorsreceptionister

Tycker du också om närhet och gemenskap? Som när man tilltalar varandra med förnamn, och när alla använder samma fikarum och kaffekoppar. Och tycker du också om trygghet och frihet? Som när man är sedd och bekräftad, men har så högt i tak så att man kan prova sina vingar ibland. Det gör vi. Hitta hem till oss som Kommunvägledare med placeringsort i Hammarstrand! ARBETSUPPGIFTER Som kommunvägledare är du en av tre medarbetare i vårt Kundcenter som ligger i kommunhuset i Hammarstrand. Du ingår i Kommunikationsenheten på Kommunledningsavdelningen. Du gillar när våra besökare, Ragundabor, företagare och medarbetare får svar på sina frågar och hjälp med sina ärenden. Målet är att de som kontaktar oss ska få hjälp oavsett om de väljer att maila oss, skriva till oss på sociala medier, ringa eller besöka oss. I kommunvägledarens arbetsuppgifter ingår alla delar av Kundcenters serviceverksamhet såsom telefoni, besök och vägledning i många olika frågor. Arbetsuppgifterna är mycket varierande, du vet aldrig vad personen i nästa samtal vill eller behöver. Som kommunvägledare ser du lösningar istället för problem. Du är lyhörd för vad man frågar efter och har ett positivt sätt att bemöta människor. Vi hjälper varandra för att minska väntetiden för att få hjälp och för att vår verksamhet ska vara så effektiv som möjligt. Tempot är bitvis mycket högt. Vår organisation är liten och flexibel varför arbetsuppgifterna kan variera över tid. Du samverkar med representanter från kommunens alla förvaltningar och arbetar både med interna och externa uppgifter. Här kan allt från utredningsuppdrag till teknisk hjälp för telefoni ingå. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning. Då du kommer att arbeta i många IT-baserade system samtidigt bör du ha en hög IT mognad. En god vana och skicklighet i att söka information, hantera sociala medier samt webb. Eftersom kommunikationen med medborgare och kolleger är en stor del av uppdraget är det nödvändigt att vara obehindrad i svenska språket i både tal och skrift. I din roll kan du behöva ta samtal på engelska, vi söker därför dig som behärskar engelska i tal på en god nivå och känner dig bekväm med att prata engelska. Det är meriterande om du har en högskolexamen inom service management eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Andra språkkunskaper än engelska är meriterande. Vi ser det också som meriterande om du tidigare arbetat i kontaktcenter eller medborgarcenter och om du har erfarenhet från offentlig verksamhet. Som person är du driven, självständig och har lätt för att samarbeta. Du är strukturerad och kvalitetsmedveten och trivs med att det tidvis kan vara mycket att göra. Du gillar att rycka in där det behövs, är flexibel och har intresse för samhällsfrågor. Du gillar att arbeta med att lösa framtida medborgarärenden på bästa sätt och har förmåga att identifiera hur vi kan utveckla servicen. Du ser till att uppgifter blir lösta och har förmåga att prioritera i den dagliga verksamheten när så krävs. ÖVRIGT Hitta hem till oss! Att hitta hem till sig själv är väl det vi alla vill. Men vad ingår i känslan hem? Närhet till jobbet? Känslan av att göra skillnad? Skidspåret runt knuten? Kanske har ditt hem faktiskt bytt plats. Kanske ligger det någon annanstans. Kanske hittar du det här i Ragunda kommun! Ragunda kommun ligger i östra Jämtland, och gränsar mot bland andra Sollefteå, Sundsvalls och Östersunds kommuner. Vi är drygt 5000 invånare fördelade på ett 40-tal byar, samt de tre tätorterna Bispgården, Hammarstrand och Stugun som alla ligger längs Indalsälven. I öster ligger bebyggelsen koncentrerad till älvdalen, medan den västra delen även bjuder ett skogsland som genomströmmas av den Natura 2000-klassade Ammerån. Nyfiken på Ragunda? https://ragundadalen.se/ragundadalen/hitta-hem.html Nyfiken på jobb? https://www.ragunda.se/kommunochpolitik/jobbahososs.1235.html Inför rekryteringsarbetet har Ragunda kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

6 februari 2025
Sista ansökan:
6 mars 2025
Receptionist till Centralkassan, Kiruna sjukhus
REGION NORRBOTTEN
Kontorsreceptionister

Drivs du av kundbemötande och är serviceminded? Då har vi det perfekta jobbet för dig då vi nu söker en ny medarbetare till centralkassan på Kiruna sjukhus! Vi sökerJust nu söker vi en ny medarbetare till centralkassan på Kiruna sjukhus. För tjänsten krävs kunskaper i minoritetsspråk, engelska och andra språk samt god datavana. Det är meriterande om du har gymnasial utbildning eller annan utbildning som arbetsgivaren anser likvärdig, och om du har erfarenhet av arbete inom service och administration. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Som person är du serviceinriktad, initiativtagande och självgående. Det här får du arbeta medDin huvudsakliga arbetsuppgift är arbete i reception med registrering av patientbesök, administrativa arbetsuppgifter och handläggning av vårdavgifter i kassafunktion. Du kommer även arbeta med kort- och nyckelhantering. Det här erbjuder vi dig - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/   Information om tjänstenTjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på Kiruna sjukhus. Arbetstiden är förlagd på dagtid, måndag - fredag. Tillträde enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Vi verkar för att ha medarbetare med kunskaper inom Sveriges nationella minoritetsspråk och sätter därför värde på dina kunskaper i samiska, meänkieli, finska, romani chib och jiddisch. Vi arbetar aktivt för en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att vår arbetsplats ska vara tillgänglig för alla. Välkommen med din ansökan!

6 februari 2025
Sista ansökan:
19 februari 2025
Extraarbete som receptionist till vår kund i Sundsvall
Uniflex Sverige AB
Kontorsreceptionister

Vi söker nu en serviceinriktad person för arbete som receptionist med varierande arbetsuppgifter till en av våra kunder i Sundsvall. Om tjänsten I rollen som receptionist kommer du att stå i centrum för vår kunds viktigaste möten. Arbetsuppgifterna varierar men består huvudsakligen av att ta emot besökare, hantera telefonväxeln, posthantering, utfärda parkeringstillstånd, kontrollera fakturor, etc. Du kommer vara ansiktet utåt för företaget samt vara behjälplig där det behövs. Erfarenhet av reception är inget krav utan det viktigaste är att du som person är representativ och har en bra känsla för service. Vem är du? Som person är du ansvarsfull, prestigelös och social. Du drivs av att få saker gjorda och är van vid att ta eget ansvar. Du har förmågan att arbeta självständigt men även tillsammans med andra kollegor. Eftersom tjänsten innebär såväl praktiskt som mer administrativt arbete är du en flexibel person som trivs med varierande arbetsuppgifter. Krav för denna tjänst är att du har körkort samt att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% eller mer (studerar eller liknande). Tidigare serviceerfarenhet, kunskap inom administration och datorvana är meriterande. Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag – fredag. Vi ser gärna att du är flexibel och kan hoppa in på relativt kort varsel. Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.

5 februari 2025
Sista ansökan:
4 mars 2025
Vikariera vid behov som internservicemedarbetare i Solna
Bemannia AB (Publ.)
Kontorsreceptionister

Har du stort intresse för att arbeta med service? Samt innehar en god administrativ förmåga och dessutom även är händig? Tveka inteatt skicka in din ansökan till oss redan idag! Om uppdraget Vi söker extrapersonal för en behovsanställning sominternservicemedarbetare till vår kundi Solna. Som vikarie kommer du ersätta ordinarie personal som är frånvarande på grund av möten, sjukdom eller ledighet. Vi kontaktar de vikarier som angivit sig som tillgängliga genom att ringa upp och tillfråga om man kan arbeta antingen samma morgon, dagen innan eller för arbetspass längre fram. För att arbeta som vikarie i vår bemanningspool förväntas du tillgänglighetsrapportera samt att du kan arbeta minst två vardagar per vecka. Det krävs att du har möjlighet att ta arbetspass med kort varsel samt är flexibel och kommunikativ. Anställningsformen är en behovsanställning då du arbetar endast vid behov. Behovet kan öka ytterligare under sommar -och julledighet. Dina arbetsuppgifter Du kommer att stötta verksamheten ocharbeta med sedvanliga arbetsuppgifter förinternservicemedarbetareinom arbetsplatsservice.Det är många varierande arbetsuppgifter så det är viktigt att du ärserviceinriktad ochsjälvgåendeför att passa i rollen. Exempel på förekommande arbetsuppgifter: Släppa in besökare i byggnaden och finnas behjälplig för dem. Ta emot leveranser och sköta posthantering. Se till att receptionen, matsalen och sammanträdesrummen är presentabla samt assistera inför besök av större grupper/events. Reparation och byte av trasiga föremål. Felanmälningar. Diverse småfix och bidra till allmän trivsel. Dina kvalifikationer Goda kunskaper i Officepaketets programvaror. Uttrycka dig väl i både tal och skrift på svenska samt ha grundläggande kunskaper i engelska. Minst 1 års arbetslivserfarenhet sominternservicemedarbetare. Finnas tillgänglig för arbeteminst 3 vardagar i veckan. Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 29 januari 2025. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till [email protected] 08-122 00 450 under kontorstid. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

5 februari 2025
Sista ansökan:
19 februari 2025
Receptionist till Nordic Wellness Örebro Arena
Sportlife M W AB
Kontorsreceptionister

Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med närmre 350 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har närmare 450 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till Nordic Wellness Örebro Arena. Tjänsten är på 100 % och arbetstiden är fördelad på både dagtid, kvällar och helger. Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben. När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubbens medlemmar bemöts väl och att de befinner sig i en ren och fräsch miljö. Det är du som är värd, vilket betyder att det är du som ser till att det är ordning och reda på klubben. Du får gäster att trivas och känna sig som hemma! Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda. Vad söker vi hos dig? Du har fyllt 18 år och är en person som trivs i mötet med andra människor. Skapa nya relationer och lyssna till andras behov är något du känner dig bekväm med. Du är flexibel kring arbetstider, du ska kunna arbeta under dagtid, kvällar och helger. Det är viktigt att du kan arbeta självgående, samt ta egna initiativ och kunna se vad som behöver göras. Du ska vara kreativ för att hitta lösningar och se möjligheter för att kunna utveckla klubben. Arbetsplatsen är en miljö där mycket händer samtidigt, det krävs därför att du är kan arbeta i högt tempo och kan vara flexibel kring de olika arbetsuppgifterna som arbetet innebär. Du ska också känna dig bekväm med ett fysiskt arbete. Det är inget krav att du arbetat tidigare, vi söker dig som vill göra det lilla extra i det du tar för dig, där uppgifter som påbörjas också slutförs. Det är viktigt att du har en vilja att sträva framåt och lära dig. Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Har du tidigare arbetat med försäljning är det ett stort plus och klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus! Att jobba på Nordic Wellness Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget! Välkommen med din ansökan senast 19/2. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan!

5 februari 2025
Sista ansökan:
19 februari 2025