Office Coordinator till Svensk storbank

Hem/Kontorsbiträde/Office Coordinator till Svensk storbank
heltid
Publicerad: 16 april
Sista ansökan: 17 maj

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta som Office Coordinator på en av Sveriges största banker? De är lokaliserade vid Kungsträdgården och tjänsten är inledningsvis som konsult via Academic Work. Ansök redan idag då behovet är omgående!

OM TJÄNSTEN
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat vara:
- Personalregistrering
- utgiftsredovisning
- Resetjänster
- Fakturering och betalningar
- Koordinering och bokning av möten och klientunderhållning mm
- Arrangemang och ledning av kund- och interna aktiviteter såsom seminarier, konferenser, underhållning, gruppresor mm inkluderar
- Uppdatera och hantera kundlistor och information, utarbeta och bearbeta inbjudningar, köpa evenemangstjänster och arrangera anläggningar, samt arrangera program
- Ansvar för delegerade efterlevnadsrelaterade frågor som att hålla uppdaterade insiderlistor, inklusive relevant relaterad kommunikation av projektstatus. etc..
- Arbetsmiljö-ronden”, efterlevnadssamordning i allmänhet
- Stödja teamet med olika uppgifter

VI SÖKER DIG SOM
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- 2-4 års erfarenhet av koordinerande roll sedan tidigare
- Som person är du serviceinriktad, initiativtagande och problemlösare

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas.