Logistikmedarbetare (vikariat)

Hem/Lagerarbetare/Logistikmedarbetare (vikariat)
heltid
Publicerad: 24 april
Sista ansökan: 9 maj

Arbetsbeskrivning

Hjälpmedelcentralen Eskilstuna

Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss!


Om oss
Hjälpmedelscentralen är en länsövergripande verksamhet, som erbjuder hälso- och sjukvården och kommunerna i länet en komplett hjälpmedelsservice inom områden i kommunikation, rörelseteknik, medicinska behandlingshjälpmedel och hjälpmedel för inkontinens. På hjälpmedelscentralen finns en samlad kompetens om de produkter som finns på marknaden, hur de ska användas och hur de kan anpassas efter individuella behov.

Hos oss kommer du att arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter inom lagerverksamhet samt rekonditionering av hjälpmedel. Du kommer även att medverka i sortimentsarbete och andra förekommande utvecklingsområden för att fortsätta utveckla logistiken.

Tjänsterna är placerade på hjälpmedelscentralens huvudlager, Fraktgatan 5.

Dina arbetsuppgifter
I våra dagliga uppgifter på logistik arbetar vi med inleveranser, utleverans av hjälpmedel av skrymmande hjälpmedel till hemmet, leveranser till kundlager med tung lastbil, orderplock, lagerhållning, montering samt rekonditionering/reparation av hjälpmedel.

Din kompetens
Vi söker dig som har godkänd gymnasieutbildning och erfarenhet från lagerarbete. Truckkort-B är meriterande.

Som person är du ordningsam och strukturerad. Du har ett professionellt och positivt bemötande både mot kollegor och externt mot våra kunder. För att fortsätta vidareutveckla verksamhetens logistikflöde vill vi gärna att du har ett driv och engagemang för utvecklingsfrågor. Att du kan ta eget ansvar och arbeta självständigt när det behövs ser vi som en självklarhet. Samtidigt räds du inte att fråga kollegor om råd när det behövs, tillsammans arbetar vi för verksamhetens bästa där alla är en del av helheten.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

Anställningsform
Visstidsanställning period 24-06-01 - 24-08-31, med tillträde enligt överenskommelse. Arbetstiden är förlagd till dagtid måndag - fredag.

Information om tjänsten lämnas av
Logistikchef Jari Määttä, 076-723 46 01.
Fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00.


Kom och jobba hos oss på Hjälpmedelscentralen!


Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2024-05-09.
Intervjuer kan komma att ske löpande.

Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/)

Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/)


Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt.

Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan.

Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.