Projektledare bygg

Vi söker dig som vill vara med och forma morgondagens Ale. Hos oss är du med och levererar service och tjänster av bästa kvalitet till Aleborna. Tillsammans skapar 2 500 medarbetare ett Ale, kommunen som fokuserar på invånarna och deras behov. Bli en av oss! Om arbetsplatsen Verksamhet Fastighet som tillhör serviceförvaltningen, ansvarar för kommunens lokaler hela vägen från lokalförsörjningsplan till byggnation, förvaltning, underhåll, drift och skötsel. Totalt förvaltar vi cirka 140 000 kvm där våra hyresgäster är kommunens alla verksamheter. Vi är uppdelade i två enheter, drift och underhåll samt lokalförsörjning och totalt är vi drygt 40 medarbetare. Ale kommun gör stora satsningar och vi har många spännande byggprojekt framför oss som bland annat LSS-boenden, förskolor, grundskolor och nytt kommunhus. Vi är inne i en mycket spännande utvecklingsresa och vi hoppas du blir en av oss som är med och bidrar till att vi uppfyller uppdraget att ge kvalitativ service till Ale kommuns kärnverksamheter på ett professionellt och resurseffektivt sätt. Arbetsuppgifter Vi söker en byggprojektledare som kan vara med att driva projekt i lokalförsörjningsprocessens alla skeden från tidigt skede med idéer till överlämning till fastighetsförvaltare och verksamhet. För uppdraget ska du bland annat: - Självständigt planera och driva byggprojekt för ny- och ombyggnationer samt underhållsprojekt. - Leda och samordna projektgrupper med representanter från andra sektorer, fastighet, externa konsulter, entreprenörer och myndigheter. - Ansvara för budget och resultat för projektet genom hela projektprocessen. - Löpande rapportera projektstatus. - Ansvara för och proaktivt hantera risker i projektet. - Avropa tjänster samt medverka i att upphandla entreprenader enligt LOU. - Medverka för utveckling av fastighetsavdelningens rutiner och processer. Du kommer att tillhöra enheten lokalförsörjning som består av fem medarbetare med projektledare, lokalstrateg och administrativ förvaltare. Vår enhet ansvarar för lokalförsörjningen åt Ale kommuns verksamheter. Vi arbetar nära varandra, tar del av varandras kunskaper på bästa sätt och har även nära samarbete med systeravdelningen drift och underhåll. Enheten har många både pågående och kommande projekt och du som byggprojektledare kommer bli en naturlig del av dessa. Entreprenörsformen kan vara varierande och vi ser därför positivt på om du har erfarenhet från samverkansentreprenad. Projekten är bland annat nybyggnation, om- och tillbyggnation av LSS-boende, förskolor och skolor. Kvalifikationer - 3-årig eftergymnasial utbildning vid lärosäte inom bygg, el eller VVS eller likvärdig arbetslivserfarenhet som anses likvärdigt av arbetsgivaren. - 2 års erfarenhet av byggprojektledning eller annat som anses likvärdigt av arbetsgivaren. - Erhåller byggnadstekniska kunskaper eller inom närliggande områden såsom el eller VVS. Som person förstår och tillämpar du affärsmässiga principer och har fokus på projektets tid, ekonomi och kvalitet. Har du dessutom flerårig erfarenhet av att ha arbetat som byggprojektledare, där du självständigt ansvarat för projekt i sin helhet, ser vi det som positivt. Lika viktigt som det formella är din personlighet. Vi tror att du är en person som agerar på eget initiativ, har driv och ett resultatfokus genom hela ditt arbete. Du är en lagspelare som trivs med att samarbeta med andra och är en viktig kugge i ett förtroendeskapande arbetsklimat. Att du kommunicerar klart, tydligt och strukturerat är en förutsättning för att vara framgångsrik i tjänsten. Eftersom du kommer att ha många olika projekt igång samtidigt krävs ett analytiskt, metodiskt och systematiskt arbetssätt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av en politiskt styrd organisation, av arbeten i tidiga skeden och varför inte rent utav Ale kommuns byggnader. B-körkort är ett krav för tjänsten. Goda kunskaper i det svenska språket, både i skrift och tal. God datorvana. Övrigt Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv.  Dina personuppgifter behandlas i Varbi under rekryteringsprocessen och i den utsträckning detta är nödvändigt för att uppfylla lagstiftningen. Ansökan raderas 24 månader efter avslutande av rekrytering. Om du har ett Varbi-konto kan du använda redigeringen av din profil för att radera, ladda upp och redigera information. Kontakta annars Ale kommun. Vi vill upplysa om att din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen.

11 april 2024
Sista ansökan:
24 april 2024
Barona söker nu en driven och motiverad styr & reglertekniker

Barona söker nu för kundsräkning en driven och motiverad styr reglertekniker i Göteborg. Tjänsten börjar som en bemanning med goda möjligheter att leda till framtida anställning direkt hos kunden. Arbetsbeskrivning:      Som styr reglertekniker arbetar du dagligen med felsökning, reparationer samt service av diverse varierande installationer och aggregat rörande ventilation och inomhusklimat. Vår kund bedriver övergripande fastighetsunderhåll inom främst industrifastigheter, du kommer därför att arbeta både inom produktions och kontorsmiljö.     I tjänsten ingår: Service och underhåll av främst installationer och aggregat för ventilation och inomhusklimat. Löpande underhåll, Felsökning och reparationer, eventuellt vissa installationer. Återkommande underhåll och ronderingar, samt tillhörande dokumentation. Fritt och självständigt arbete inom service och underhåll, samt utförande och ansvar för olika kundprojekt i mindre skala. Daglig kundkontakt där kundservice och bemötande är av största vikt. Vem söker vi? Som styr reglertekniker möter du arbetsuppgifter som är både varierande och tekniskt utmanande. Den vi söker har: Erfarenhet av felsökning, reparationer samt service av ventilationstekniska installationer och aggregat för inomhusklimatet. Goda kunskaper kring styrsystem, kalibrering och injustering samt luftflödesmätning. Teknisk utbildning inom styr reglerteknik eller ventilation, alt. annan utbildning eller erfarenhet som bedöms likvärdig. B-körkort. Vad kan Barona erbjuda dig? Trygga anställningsvillkor med kollektivavtal Friskvårdsbidrag Värdefulla erfarenheter, vilket ger dig många olika karriärmöjligheter framåt Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför gärna in din ansökan redan nu. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Mattias Molin: Tele: +4673-523-08-90 Varmt välkommen med din ansökan

11 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Leg Sjuksköterska

Hej Leg Sjuksköterska Är du Leg Sjuksköterska och söker ett utmanande arbete? Vi är en liten Vårdcentral i Bohus som växer så det knakar och behöver mer personal. Om oss Bohusvård central driver primärvård i privat regi under västra Götaland. Vårdcentralen har cirka 1 800 patienter listade patienter. På vårdcentralen bedrivs en komplett primärvård med specialistmottagningar inom diabetes, astma/KOL, hypertoni och äldre. Vårdcentralen har 9 medarbetare och är välutrustad med distriktsläkare, underläkare, distriktssköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor, psykolog, fotvårdsterapeuter, rehab samordnare, vårdsamordnare och vårdadministratörer. Vi erbjuder våra patienter en vård av god kvalitet och med en hög tillgänglighet. Bohus Vårdcentral är en välfungerande verksamhet med inarbetad värdegrund, stark ekonomi, god bemanning, stark framtidstro, dokumenterat bra samarbetsklimat och trevlig atmosfär. Nu söker vi dig som vill vara med och utveckla och förstärka vår verksamhet ytterligare. En av våra verksamhetsidéer är att det gynnar våra patienter ju mer vi trivs på arbetet och ju roligare vi har det tillsammans. Arbetsbeskrivning Som sjuksköterska arbetar du omväxlande med bland annat telefonrådgivning och mottagningsverksamhet. Du får egna ansvarsområden. Arbetet kräver ett gott samarbete med kollegor. Vi har regelbundna möten tillsammans med andra yrkesgrupper på vårdcentralen. Utbildning och erfarenhet Du är legitimerad sjuksköterska, gärna med erfarenhet från primärvård. Du behärskar det svenska språket väl i tal och skrift. Personliga egenskaper Du har en god samarbetsförmåga, en god prioriteringsförmåga och du tycker om patientkontakt. Du arbetar självständigt, flexibelt och du har förmåga att strukturera ditt arbete. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Känns detta lockande eller utmanade så skicka då in en ansökan till oss.

10 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Enhetschef till samledarskap vid Arbetsmarknad och försörjningsstöd

Vi söker dig som vill vara med och forma morgondagens Ale. Hos oss är du med och levererar service och tjänster av bästa kvalitet till Aleborna. Tillsammans skapar 2 500 medarbetare ett Ale, kommunen som fokuserar på invånarna och deras behov. Bli en av oss! Om arbetsplatsen Verksamheten individ- och familjeomsorgen, IFO, vid socialförvaltningen ansvarar för myndighetsutövning inom områdena barn och unga, missbruk, socialpsykiatri, försörjningsstöd samt familjerätt. Verksamheten ansvarar även för större delarna av verkställighet avseende öppenvård enligt SoL samt kommunens ansvar för mottagande av nyanlända och insatser till personer som står utanför arbetsmarknaden.  Vi söker nu en ny chefskollega till vår ledningsgrupp då vår kollega flyttar. Vill du bli en del av en kreativ och utvecklingsorienterad ledningsgrupp som arbetar med både humor och allvar så hamnar du rätt!   Hos oss får du möjlighet att vara del i en snabbväxande organisation och vara en viktig part i utvecklingen av framtidens socialtjänst. Arbetsuppgifter Arbetsmarknads- och försörjningsstödsenheten ansvarar för ekonomiskt bistånd, arbetsmarknadsinsatser, mottagande av nyanlända samt boendesociala ärenden. Enheten leds i samledarskap av två enhetschefer och två arbetsledare och har totalt cirka 30 medarbetare. Som enhetschef har du personal-, verksamhets- och budgetansvar. Du kommer att arbeta med att utveckla kvalitativt stöd för invånare i behov av nämndens stöd enligt socialtjänstlagen och bosättningslagen. Din roll är att ansvara för kvalitativ handläggning av ansökningar och verkställande av arbetsmarknadsinsatser samt att i förekommande fall representera nämnden vid domstol. I ledningsgruppen är du en viktig part i arbetet med strategisk utveckling och samordning av arbetet inom individ- och familjeomsorgen. Ledningsgruppen arbetar gemensamt och tillsammans med medarbetarna med att utveckla nya former för gränsöverskridande arbete såväl inom som utanför verksamheten. Samarbete över enhets- och verksamhetsgränser är ett av fokusområdena i syfte att skapa kvalitativa insatser med ett gott bemötande. Kvalifikationer Vi söker dig med socionomexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du ska ha erfarenhet av ledarskap. Erfarenhet av arbete i politisk styrda organisationer och av verksamhetsområdet samt myndighetsutövning ses som meriterande. Du ska behärska svenska språket i såväl tal som skrift, ha god digital kunskap samt B-körkort. Du har ett stort intresse för att utveckla olika hållbara lösningar och ser vinsten i att göra det tillsammans med ditt team och genom att nyttja kraften och den breda kompetens som finns inom socialförvaltningen och Ale kommun. Övrigt I denna rekryteringsprocess kommer intervju 1 hållas den 6 maj för de kandidater som gått vidare i urvalet. Nästa urvalssteg är test och slutligen intervju 2 för kandidater till sluturval.  Vid ett anställningserbjudande ska ett utdrag ur polisens belastningsregister kunna uppvisas. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv.  Dina personuppgifter behandlas i Varbi under rekryteringsprocessen och i den utsträckning detta är nödvändigt för att uppfylla lagstiftningen. Ansökan raderas 24 månader efter avslutande av rekrytering. Om du har ett Varbi-konto kan du använda redigeringen av din profil för att radera, ladda upp och redigera information. Kontakta annars Ale kommun. Vi vill upplysa om att din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen.

9 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Serviepersonal sökes till Café Torpet

Är du vår nästa torpare? Nu söker vi serviceinriktad timpersonal till vår restaurang och besöksverksamhet. Ansök idag och bli en del i vårt spännande arbete med hållbar besöksnäring på landsbygden. Om tjänsten Din viktigaste uppgift som serveringspersonal är just ett gott värdskap och att ge varje gäst förstklassig service. Du är ansiktet utåt för verksamheten och månar om att gästen ska känna sig välkommen. Du arbetar med sedvanlig servering i restaurangen, hanterar diskstationen, assisterar med matberedningen i köket samt städar och håller ordning i våra boenden och på området. Du medverkar också vid förberedelser och genomförande av våra evenemang, såsom konserter, marknader och bröllop m.m. Det kan också dyka upp andra spännande uppdrag under året. Om dig Vi söker dig som är utåtriktad, social, pigg, noggrann och ambitiös. Du kan arbeta självständigt och ta egna initiativ, samt har ett positivt synsätt som skapar arbetsglädje för teamet. Du tycker om ordning och reda, samt håller rent och snyggt omkring dig. Och du har inga problem att hugga i när det behövs! Kvalifikationer God svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Ytterligare språk är meriterande Erfarenhet från tidigare arbete inom hotell och resturang eller butik och försäljning är meriterande Vi lägger stor vikt vid personlighet och ser fram emot att få in nya kollegor med ett genuint intresse för verksamheten och dess gäster B-körkort är meriterande Vi önskar ta vara på dina specifika kunskaper, så dela gärna med dig av vad du kan bidra med till Café Torpet! Skicka ditt CV till [email protected] Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Omfattning: Deltid Varaktighet: Vikariat, tre månader Anställningsform: Timanställning Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse Om Café Torpet Café Torpet är ett falurött smultronställe i Ale kommun, tre mil norr om Göteborg. Torpet har utvecklats från en liten loppis i garaget till ett populärt besöksmål med aktiviteter för alla åldrar, året runt. Här hittar du nu ett hemtrevligt kafé med fika, restaurang, gårdsbutik, sommarscen, dansbana och stugor för övernattning. Ett välbesökt område dit många reser för att upptäcka den svenska allemansrätten och det rika utbudet på vandringsleder, badsjöar, utsiktsplatser och mycket mer.

9 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Kock sökes till Café Torpet

Är du vår nya kock? Vi söker en passionerad och serviceinriktad kock till vår restaurang och besöksverksamhet. Hos oss får du möjlighet att vara en del av något större än bara ett kök – du blir en nyckelspelare i vårt spännande arbete med att främja hållbar besöksnäring på landsbygden. Om tjänsten Vi söker nu en passionerad och engagerad kock som delar vår passion för matlagning och service. Som kock på Café Torpet kommer du att ha en central roll i att förbereda och tillaga en varierad meny av läckra rätter, samt säkerställa att maten presenteras på ett lockande sätt. Det är också ditt ansvar att hantera inköp av råvaror och ingredienser för att säkerställa att vi alltid har de bästa produkterna tillgängliga i köket. Du kommer att samarbeta med övriga teammedlemmar för att säkerställa en effektiv och smidig drift av köket, både till vardags och vid våra evenemang såsom konserter, marknader och bröllop m.m. Vi önskar också att du aktivt bidrar till utvecklingen av vår meny och kommer med nya idéer för att introducera spännande rätter till våra gäster. Dessutom är det av yttersta vikt att du upprätthåller hög standard för livsmedelssäkerhet och hygien för att garantera en trygg och hälsosam matmiljö för alla. Om dig Vi söker en noggrann och ambitiös person som brinner för matlagning. Du ska kunna arbeta självständigt och ta egna initiativ när det kommer till förberedelse och tillagning av våra läckra rätter. Ditt positiva synsätt bidrar till arbetsglädje i köket, och du är van vid att hålla ordning och reda för att säkerställa en effektiv arbetsmiljö. Kvalifikationer God svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Ytterligare språk är meriterande Erfarenhet av arbete som kock, företrädesvis inom restaurang eller café, är ett krav. Grundläggande kunskaper om livsmedelssäkerhet och hygien är ett krav Starkt intresse och kunskap om matlagning och livsmedel Förmåga att leverera kvalitet även under hektiska perioder Vi lägger stor vikt vid personlighet och ser fram emot att få in nya kollegor med ett genuint intresse för verksamheten och dess gäster B-körkort är meriterande Vi önskar ta vara på dina specifika kunskaper, så dela gärna med dig av vad du kan bidra med till Café Torpet! Skicka ditt CV till [email protected] Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Omfattning: Deltid Varaktighet: Enligt överenskommelse Anställningsform: Timanställning Tillträde: Omgående eller enligt överenskommels Om Café Torpet I vår restaurang serverar vi allt från husmanskost till á la carte året runt! Café Torpet är ett falurött smultronställe i Ale kommun, tre mil norr om Göteborg. Torpet har utvecklats från en liten loppis i garaget till ett populärt besöksmål med aktiviteter för alla åldrar, året runt. Här hittar du nu ett hemtrevligt kafé med fika, restaurang, gårdsbutik, sommarscen, dansbana och stugor för övernattning. Ett välbesökt område dit många reser för att upptäcka den svenska allemansrätten och det rika utbudet på vandringsleder, badsjöar, utsiktsplatser och mycket mer.

9 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Är du vår nya säljare till Dogman Älvängen?

Älskar du djur? Har du erfarenhet från zoo-fackhandeln, och tycker att försäljning och kundservice är det bästa som finns? Då är det dig vi söker! Vem är du? Du brinner för försäljning och kundservice på hög nivå och sätter alltid kunden i fokus. Du är en engagerad och ansvarsfull medarbetare med mycket energi och arbetar strukturerat med de arbetsuppgifter du har framför dig. Genom din tidigare erfarenhet i branschen har du produktkännedom och känner dig trygg i näringslära för hund och katt. För att trivas hos oss är det viktigt att du är en utåtriktad lagspelare som gillar när det är högt tempo. Som person är du positiv och framåt med en egen drivkraft. Du sporras av att se goda försäljningsresultat och självklart älskar du djur! Din viktigaste uppgift är att skapa goda kundrelationer genom att med din kunskap guida djurägare att hitta rätt produkter till sina husdjur. Du är medveten om att en bra förutsättning för handel skapas genom påfyllning och tydlig exponering av produkter. Som säljare hos oss du rör du dig över hela butiken och har varierande uppgifter så som kassaarbete, uppackning och påfyllning av varor mm. Profil & Bakgrund Dina personliga egenskaper och tidigare erfarenhet från zoo-fackhandeln är viktig för oss, men alla kan lära sig och viktigast för oss att du är nyfiken med rätt inställning! Har grundläggande kunskap om hund, katt och smådjur Har erfarenhet från zoo-fackhandeln Har erfarenhet av kloklippning Drivs av försäljning och kundservice Förmedlar kunskap till djurägare och hjälper dem hitta rätt produkter åt sina husdjur Arbetar metodiskt, målinriktat och självständigt En vilja att utvecklas och att alltid göra ditt absolut bästa Vad erbjuder Dogman? Förutom att erbjuda en spännande tjänst i ett växande bolag erbjuder vi en arbetsplats med nästan lika många hundar som människor, vilket enligt forskning gör oss både lyckligare och mer avslappnade. Vi delar alla samma kärlek till djuren vi har runt omkring oss. Tillsammans arbetar vi efter uppsatta mål och drivs av att se goda försäljningsresultat ihop med våra kollegor. Vi utbildas kontinuerligt för att vara säkra på att vår kunskap möter marknaden. Det här beskriver några av våra medarbetare att de uppskattar med Dogman. Jag tycker att man i organisationen hela tiden jobbar för utveckling och förbättring. En arbetsplats som inte bara anställer folk för att arbeta utan för att utvecklas och få vara med att bidra. Och inte nog med det, fantastiska och extremt kunniga människor på alla olika positioner. En RIKTIGT bra arbetsplats." Mina kollegor. Eventen. Hjälpa kunder till ett bättre djursamspel. Hålla kampanjer. Att vi får utvecklas. När vi får vara med och bestämma, att vår röst räknas grundad utifrån erfarenheter och upplevelsen i butiken. Vi arbetar i en intressant bransch där man kan påverka utgången på företagets resultat genom det arbete vi dagligen gör. Engagerade och dedikerade medarbetare!" Anställningsform: Provanställning Sysselsättningsgrad: Deltid ca 30 timmar/vecka. Rapportering sker till: Butikschef Placering: Älvängen Tillträde: Snarast Ansökan Känner igen dig i beskrivningen? Då är du varmt välkommen med din ansökan. Du ansöker genom att klicka på ”Sök tjänst” och bifogar ditt CV och personliga brev. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Sista ansökningsdag är 2024-05-31 men tjänsten kan komma att tillsättas innan detta datum. Så skicka din ansökan redan idag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta butikschef Linda Larsson på mail [email protected]. Om Dogman Dogman är en av Nordens ledande aktör inom husdjurstillbehör och utvecklar, distribuerar och marknadsför produkter inom husdjurssegmentet samt häst och ryttare. Vi utvecklar vårt sortiment inom våra egna varumärken Dogman, Shiro & Malou och Jacson med visionen att skapa ”Bästa Valet för Bästa Vännen” och kompletterar med externa varumärken och tjänster för att ge husdjursägaren allt han/hon behöver. Dogman finns idag representerade med bolag i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Spanien.  Läs gärna mer om oss på; www.dogman.com (http://www.dogman.com/).

9 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Hudterapeut

Vi söker nu en ny stjärna och kollega till vår klinik Beautaholic som är belägen i Älvängen i Ale kommun. Vi har funnits i 5 år och vår värdegrund bygger på känsla, noggrannhet med kunden i fokus. Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarstagande och som med stort engagemang kan ta plats hos oss som en deal i ett litet men familjärt team. Du är utbildad hudterapeut och meriterande är om du har erfarenhet men vi lägger större vikt vid personlig lämplighet och personkemi. Du skall kunna arbeta både dagar, kvällar och vissa helger men schema kommer att läggas främst dagtider. Du ska själv kunna ansvara för att följa upp och dokumentera dina kunder. Det är viktigt att du är självgående då delar av din arbetsdag kommer att vara ensam på plats på kliniken. Provanställning med 6 månader som övergår till fast anställning. 50% deltids anställning med möjlighet till högre procent om så önskas. Skicka din ansökan tillsammans med ett personligt brev där du också lägger till ditt löneanspråk. Intervjuer sker fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum.

8 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Kock

ganska mycket som händer runtomkring för vi har både fiskförsäljning och restaurang i ett Ha körkort B vara stresstålig och kunna jobba obekväma tider. kunna samarbeta och villig att hjälpa till där det behövs Kock till fiskrestaurang som ska vara snabb och tåla stress genomföra sitt jobb med good och jämn kvalte. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

8 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Bagare/Konditor - Coop Älvängen

Har du ett genuint intresse för att baka bröd och älskar ditt hantverk? Älskar du sälj och brinner för att göra goda affärer? Då är det kanske just dig vi söker! Våra kunder ska inte bara mötas av bra varor till bra priser, vi vill även att de varje dag upplever matinspiration, intressanta händelser, överraskningar och ett bemötande i världsklass. Bageriet är en viktig del och har en betydande framtoning i butiken. Som bagare/konditor har du ett stort ansvar för att tillsammans med dina kollegor skapa en levande butik som ständigt överträffar våra kunders förväntningar. Varje kund ska känna sig unik genom din servicekänsla och kreativitet. Vi har högt till tak och försöker hela tiden utveckla oss till att bli bättre, både då det gäller våra processer och vårt sortiment. Därav söker vi medarbetare med hög energinivå som höjer en redan bra och väl fungerande avdelning. Som bagare/konditor ska du kunna erbjuda våra kunder en fräsch och inbjudande avdelning alla dagar i veckan. I dina arbetsuppgifter ingår allt ifrån brödproduktion till att arbeta med butikens cateringverksamhet, baka tårtor samt göra konditorivaror. Det är viktigt att du har en känsla att se trender och nyheter för att i kombination med våra kunders unika önskemål hela tiden maximera försäljningen. För denna tjänsten har vi krav på utbildning som bagare eller konditor och även att du har kunskaper inom hygien och säker hantering av råvaror. Annonsen gäller två tillsvidareanställningar på 20 h/vecka med god möjlighet till fler timmar. Vi tillämpar provanställning och tillträde sker enligt överenskommelse. Ansökningar behandlas löpande under rekryteringsperioden och tjänsten kan komma att tillsättas redan innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten kontakta Butikschef Sari Laesker via tfn: 010-747 07 01 alt mail: [email protected] Välkommen med din ansökan tillsammans med personligt brev och CV snarast. Ansök via Coop.se - Utbildning som bagare/konditor är ett krav - Erfarenhet från arbete med färskvaror i butik är mycket meriterande - Goda kunskaper i svenska språket, i tal och skrift, är ett krav Coop är en av Sveriges största arbetsgivare med många utmanande jobb. Vi är inne i en spännande förändringsresa för att kunna möta framtidens matkunder lika bra och lika naturligt i våra fysiska butiker som på Coop.se. Förändringen som pågår innebär extra många utmaningar, men även möjligheter. Och du är aldrig ensam. Är det någonting vi är extra stolta över så är det våra medarbetare. Genom att ha lyckats rekrytera många kompetenta medarbetare jobbar vi tillsammans mot framtiden. Det nya Coop ska stå för attraktiva butiksupplevelser med prisvärd mat, starka egna varumärken, ett unikt medlemsprogram och ett tydligt ledarskap inom ekologi, hälsa och hållbarhet. Kort sagt: Vi vill vara den goda kraften i svensk dagligvaruhandel. Med cirka 650 butiker i Sverige och 3,4 miljoner medlemmar är Coop Sveriges enda medlemsägda matkedja. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

8 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024