Shift Leader
Mister York AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Mister York  söker nya ledare till Alingsås   Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över!   Är du den vi söker? Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad, engagerad & bra på att samarbeta i grupp. Som person är du driven, sprider en positiv energi omkring dig till resten av arbetslaget och sätter laget före jaget. Du är resultatinriktad och inspirerar teamet till att ständigt uppnå högre resultat. Du förstår vikten av att vara en god förebild och tycker om att se dina kollegor växa och utvecklas. Vad innebär rollen som Shift Leader på Mister York? En Shift Leader har ansvar för att den dagliga driften drivs enligt Mister Yorks rutiner för att uppnå uppsatta KPIer och att restaurangen under skift når fastslagna försäljningsprognoser. Tillsammans med Managers och övriga Shift Leaders ingår du i restaurangens ledningsgrupp. Som Shift Leader leder du skift där du är ansvarig för hela restaurangens drift. Arbetsuppgifterna innefattar följande: Leda skift genom ansvar, medverkan och delegering av arbetsuppgifter Rutinmässig rapportering till Manager Sprider energi och glädje till medarbetarna som för detta vidare till gäst Coachning av medarbetare Ta emot och kontrollerar leveranser från leverantörer Inköp av varor Utbildning av nya medarbetare Ansvar för egenkontrollprogram, checklistor och att rutiner följs En Shift Leader har fullt ansvar för resultatet på enheten under sitt ledda pass. Resultatet innefattar kundnöjdhet, väntetider, renlighet och kvalitet.    Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar.   TJÄNST Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: 70-100% Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Timlön Arbetstider: Varierande; dag, kväll och helg.  Mister York är anslutna till kollektivavtal.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Assistant Manager Alingsås
Mister York AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Mister York söker en Assistant Manager till Alingsås   Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Är du den vi söker?  Vi söker dig som har erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell och restaurangbranschen. Erfarenhet inom fast food är meriterande. Du är en driftig person som trivs med att ha flera bollar i luften och arbetar lösningsfokuserat. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen.   Vad innebär rollen som Assistant Manager på Mister York? Du kommer tillsammans med din General Manager driva restaurangen framåt för att uppnå uppsatta mål, vilket inkluderar ekonomi, medarbetarutveckling, renlighet, kvalitet och service. En Assistant Manager beskrivs generellt som General Managers högra hand, där du utvecklar dina egenskaper och skapar förutsättningar till att driva en egen restaurang i framtiden. Du är ansvarig för restaurangens drift när din General Manager inte är närvarande. Tillsammans med General Manager och Shift Leaders ingår du i restaurangens ledningsgrupp. Arbetsuppgifterna innefattar att vara fullt upplärd och assistera inom samtliga följande områden som General Manager bär huvudansvar för: Optimering av restaurangens drift. Utbildning. Miljö, renlighet och hälsa. Försäljningsprognoser. Inventering av varulager och inköp av varor. Schemaläggning Behovsanalys och rekrytering Att restaurangens produkt och bemötande håller Mister Yorks standard. Coachning av medarbetare. Ekonomiskt ansvar - resultat och budgetefterlevnad.  Säkerställning av att restaurangen levererar på uppsatta mål i styrkort. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som ledare är det viktigt att du bidrar med positiv energi på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda.   Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: 100% Tillträde: Enligt överenskommelse Arbetstider: Varierande (dag, kväll, helg)        Mister York är anslutna till kollektivavtal.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Industripersonal till Prefab-betongfabrik!
Konsultia AB
Betongarbetare

Dina arbetsuppgifter Vi söker nu drivna personer till K-Prefab i Vara! Du kommer utifrån ritningar att arbeta med formsättning, armering och gjutning av prefabricerade betongelement. Efter gjutningen kan det även krävas viss efterbearbetning för att ytan ska bli slät. Du kommer att arbeta i ett arbetslag med andra kollegor där storleken på grupp och arbete kommer variera utifrån uppdrag. Din profil Vi ser att du tidigare har arbetat utifrån ritningar inom industri eller byggbranschen, du är praktiskt lagd och är van att arbeta med kroppen. Då vissa arbetsmoment kan upplevas som tunga ser vi en god fysik och hälsa som betydelsefulla förutsättningar för denna tjänst. Vi söker dig som är ansvarsfull och engagerad. Du har ett eget driv, visar engagemang och tycker om att lämna ifrån dig ett bra utfört arbete. Du ska kunna jobba självständigt och ta ansvar för dina arbetsuppgifter men även arbeta bra i team tillsammans med andra. Arbetstiderna är dagtid, arbetet sker inomhus i fabrik. Vi ser positivt på körkort och bil då pendelstation inte ligger i närheten. Övrig information Vid frågor kontakta ansvarig konsultchef: [email protected] Om oss FÖR SVENSK INDUSTRI FRAMÅT Konsultia är specialiserade på industribemanning och arbetar med många starka och välkända uppdragsgivare. Vi har kollektivavtal med marknadsmässig lön, reglerad semester, rätt till sjuklön, pension och försäkringar. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag och tillgång till företagshälsovård. Merparten av våra konsulter är tillsvidareanställda och arbetar på långa uppdrag. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kvalitets- miljö- och arbetsmiljöcertifieringar enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. Vi finns från Gällivare i norr till Helsingborg i söder och huvudkontoret är placerat i Umeå. Fler är på gång! Läs gärna mer om oss på www.konsultia.se

7 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Vi söker Processoperatör till Swedsnus i Alingsås
NearYou Sverige AB
Övriga maskinoperatörer, livsmedelsindustri m.m.

Om företaget Swedsnus – En ledande aktör inom snustillverkning Swedsnus är ett innovativt och hållbart företag som specialiserar sig på snustillverkning. Vi har länge varit en av marknadens mest pålitliga leverantörer av kvalitetsprodukter och vi strävar ständigt efter att förbättra våra produkter, processer och arbetsmetoder. Vårt fokus ligger på att erbjuda snus av högsta kvalitet och vi är stolta över att använda moderna produktionsmetoder samt hållbara och ansvarsfulla materialval. Swedsnus har en stark förankring i tradition och hantverk, men vi är också öppna för nya idéer och teknologier som kan hjälpa oss att utvecklas och hålla oss i framkant på marknaden. Vårt team Swedsnus består av ett dedikerat team som arbetar tillsammans för att uppnå gemensamma mål. Vi tror på ett öppet och inkluderande arbetsklimat där varje individ har möjlighet att utvecklas och bidra till företagets framgång. Vårt team är nyckeln till vår långsiktiga framgång och vi värderar engagemang, kompetens och samarbetet mellan alla våra medarbetare. Framtiden för Swedsnus Vi ser ljust på framtiden och är fast beslutna att fortsätta växa och utvecklas. Genom att kombinera tradition med innovation och genom att ständigt arbeta med hållbarhet och kvalitet, strävar vi efter att vara en ledande aktör på snusmarknaden, både nationellt och internationellt. Tjänstebeskrivning Vi söker en Processoperatör till vår tillverkningsindustri! Är du en ansvarstagande och praktiskt lagd person som trivs med ett varierande och fysiskt arbete? Vi på Swedsnus söker nu en processoperatör till vårt team! Dina huvudsakliga uppgift är att övervaka, styra och säkerställa att produktionsprocesserna fungerar effektivt och enligt specifikationer. Som processoperatör är du en nyckelroll för att säkerställa att produktionen löper smidigt, både ur teknisk och kvalitetsmässig synvinkel. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: • Övervaka och styra produktionslinjer • Utföra löpande kvalitetskontroller • Säkerställa att produktionen går enligt uppsatta mål • Felsökning och åtgärder vid avvikelser i processen • Delta i löpande underhåll av maskiner och utrustning Kvalifikationer För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har: • Tidigare erfarenhet av arbete inom tillverkningsindustrin • Teknisk förståelse och förmåga att läsa tekniska instruktioner • Goda problemlösningsförmågor • Förmåga att arbeta självständigt och i team • Fysisk uthållighet då arbetet innebär en del tunga lyft och rörlighet i produktionen Det är meriterande om du har erfarenhet från livsmedelsproduktion. Vad erbjuder vi dig? Vi erbjuder: • En dynamisk arbetsplats med möjlighet till personlig utveckling • Ett engagerat och stöttande team • Konkurrenskraftig lön Arbetet är förlagt på dagtid 7-16. Låter detta intressant? Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget NearYou. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult Louise Kleväng tel 0735-10 76 69. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast, dock senast 27/4. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan! Om NearYou NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

7 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
myNanny barnvakt Alingsås, nanny / barnpassning 1-2 gånger/vecka
YCLA AB
Övrig hemservicepersonal m.fl.

Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 2 Ålder: 3 & 9 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg

7 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
Projektledare – Mark & Anläggning
Hirely AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om rollen Vår uppdragsgivare är ett väletablerat, familjeägt företag med över 60 års erfarenhet av mark- och anläggningsentreprenader. I takt med fortsatt tillväxt söker vi nu en engagerad projektledare med lokal förankring, som vill ta ansvar för helheten i projekt från första spadtag till färdig leverans. Företaget arbetar uteslutande mot företagskunder och kommuner, med särskilt fokus på skolor, LSS-boenden, gång- och cykelvägar samt brunnsinstallationer. Dina arbetsuppgifter Planera, leda och följa upp mark- och anläggningsprojekt i storleksordningen 3–10 miljoner. Ansvara för kalkylering, ekonomisk uppföljning och resursplanering. Säkerställa att projekt genomförs enligt tidsplan, budget och kvalitetskrav. Vara närvarande i produktionen och bidra till att lösa problem praktiskt vid behov. Skapa goda relationer med både kunder och medarbetare. Vi söker dig som Har dokumenterad erfarenhet av projektledning inom mark- och anläggning. Är strukturerad, kommunikativ och trygg i både tekniska och ekonomiska frågor. Har god kunskap i ritningsläsning, Mark AMA och arbete med planlaser. Är van vid att ta ansvar för hela projektets livscykel. Har B-körkort och bor med fördel i området Alingsås–Lerum–Vårgårda–Vara–Herrljunga. Inte är rädd för att själv vara ute på arbetsplatsen och vara nära där det händer. Vi erbjuder En bred och viktig roll i ett stabilt företag med stark lokal förankring. Ett familjärt klimat där varje individ är en nyckelperson. Möjlighet att påverka, växa och utvecklas långsiktigt i företaget. Kollektivavtalade villkor, vidareutbildning och regelbundna medarbetarträffar. Ansökan Rekryteringen sköts av Schnell Rekrytering AB. Skicka CV så snart som möjligt – urval sker löpande. Din ansökan behandlas konfidentiellt.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Kalkylator – Mark & Anläggning
Hirely AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om rollen Vår kund är ett stabilt och växande markentreprenadföretag med över 60 års verksamhet bakom sig. Efter ett ägarbyte står företaget nu inför en ny fas med fortsatt stark lokal närvaro och satsning på kvalitet och kundnöjdhet. Vi söker nu en kalkylator som vill ta ansvar för både daglig kalkylering och bidra till strategiskt anbudsarbete. Rollen rapporterar till kalkylchef. Dina arbetsuppgifter Upprätta noggranna och väl genomarbetade kalkyler för anläggningsprojekt. Ha tät kontakt med kunder i anbudsfasen – förtroende och tydlig dialog är A och O. Visualisera projektets helhet och omsätta ritningar till verkliga förutsättningar. Säkerställa att kalkylerna fungerar som underlag för genomförande och uppföljning. Vara en naturlig kunskapsresurs för projektledare och arbetslag. Vi söker dig som Har erfarenhet från kalkylarbete inom mark- och anläggning. Är van att arbeta självständigt, strukturerat och med hög noggrannhet. Har goda kunskaper i ritningsläsning, Mark AMA, och teknisk förståelse för t.ex. rörläggning, lutningar, fall och schaktmassor. Kan översätta kalkyler till faktiska byggmetoder och projektupplägg. Har förmåga att se helheten och skapa kalkyler som håller hela vägen. Personliga egenskaper Initiativtagande och ansvarsfull – du tar ägarskap för dina uppdrag. Kommunikativ, samarbetsinriktad och alltid med kunden i fokus. Villig att bidra med din erfarenhet till kollegor och verksamhetens utveckling. Vi erbjuder En viktig roll i ett entreprenadföretag där yrkesskicklighet och trygghet möts. Stora möjligheter att påverka och förbättra arbetssätt och processer. Kollektivavtalade villkor inklusive försäkringar, pension och reseersättning. Kontinuerlig kompetensutveckling och en miljö som präglas av respekt och arbetsglädje. Ansökan Tjänsten tillsätts löpande. Vi hanterar din ansökan diskret och professionellt.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Leg. Optiker till Synsam Alingsås 75-100%

Är du en passionerad Leg. Optiker som brinner för ögonhälsa och vill utvecklas i ett innovativt bolag som tar ansvar med kunden i fokus? Då kan det vara dig vi letar efter! Vad innebär rollen? Som optiker hos Synsam är du hjärtat i vår verksamhet. Du lyssnar, förstår och guidar våra kunder till bästa möjliga lösningar för deras syn och ögonhälsa. Med toppmodern utrustning är din huvuduppgift att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera och rekommendera synhjälpmedel till våra kunder på högsta kliniska nivå. Du blir en del av ett engagerat team med Store Manager och Style and Customer Advisors – tillsammans inspirerar ni våra kunder till lyckade inköp och gör deras upplevelse hos oss något att minnas. Vi söker en optiker som: Värdesätter att möta människor och bygga starka och långsiktiga kundrelationer. Är lyhörd för kundens behov och har en utpräglad kvalitetsmedvetenhet. Kommunicerar pedagogiskt och tryggt med kunderna. Är ansvarstagande och lösningsorienterad. Har optikerlegitimation – med eller utan DO/magisterexamen. Givetvis ser vi även att du har en passion för ögonhälsa! Varför Synsam? På Synsam jobbar du i ett kompetent team i ett marknadsledande företag. Synsam strävar ständigt efter att vara det mest innovativa företaget i branschen och har stora tillväxtambitioner inom ögonhälsa, torra ögon, Ortho-K, sport och myopikontroll. Du har stora chanser till vidare karriär inom Synsam då vi ständigt satsar på att utbilda våra optiker i både klassrum och online. Utöver detta erbjuds du:  Friskvårdsbidrag Personalrabatt Bonussystem Vi erbjuder alla våra optiker att årligen delta på Optometridagarna inklusive resa och boende Om rekryteringsprocessen Vi rekryterar löpande, så vänta inte – klicka på länken och sök rollen som Leg. Optiker redan idag! Det är enkelt och smidigt: svara på några snabba frågor bland annat om du önskar arbeta hel eller deltid, bifoga ditt CV eller LinkedIn-profil (och om du inte har det redo nu, kan du komplettera senare). Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
18 september 2025
Lastbilsmekaniker
Randstad AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Arbetsbeskrivning Brinner du för Mekanik och Vill Ta Nästa Steg som Lastbilstekniker? Har du ett gediget intresse för fordon och en beprövad talang för att skruva – oavsett om det är med personbilar eller tunga fordon? Då är det dig vi söker! Just nu letar vi efter en engagerad och skicklig Lastbilstekniker för spännande uppdrag. Som lastbilstekniker hos oss får du en unik möjlighet att kombinera djupgående mekanisk expertis med de senaste innovationerna inom fordonsbranschen. Du kommer att utföra kvalificerad service och reparationer på en variation av lastbilar och trailers, från rutinunderhåll till komplexa åtgärder. Du kommer även att bemästra avancerad felsökning av elsystem med hjälp av moderna diagnosverktyg och programvaror samt arbeta med en variation av reparationsmetoder, vilket ger dig en bred och utvecklande kompetens. Detta är en roll där du får chansen att både förfina dina traditionella mekaniska färdigheter och samtidigt hålla dig i framkant med den senaste tekniken. Vi söker dig som är en driven och engagerad individ som brinner för att utvecklas inom ditt yrke. Du är en problemlösare som trivs med att ta dig an nya utmaningar och du är en uppskattad lagspelare som bidrar till en positiv arbetsmiljö. Vi ser att du har minst en utbildning som personbilsmekaniker eller motsvarande erfarenhet/utbildning som vi bedömer likvärdig. Körkort C är ett krav. Meriterande om du även har CE och giltigt YKB. Även truckkort B är meriterande. Du kommer att vara anställd av Randstad men arbeta som konsult ute hos vår kund. Passar du in i beskrivningen? Välkommen med din ansökan omgående. Vi jobbar med löpande urval som innebär att uppdraget kan bli tillsatt innan ansökningstiden löpt ut. OBS! Vi tar ej emot ansökningar via mejl, ansök smidigt direkt på vår hemsida! Vid frågor eller funderingar, kontakta konsultchef Emma Eriksson på [email protected]. Välkommen att ansöka. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Vi på Randstad erbjuder kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort redan från första dagen på din anställning! Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Ansvarsområden Serva och reparera lastbilar samt efterfordon Felsöka och utföra mjukvaruuppdateringar Truckkörning Kvalifikationer Körkort C är ett krav CE är meriterande Truckkort B och vana att köra truck är meriterande Erfarenhet av att reparera olika slags lastbilsfordon Behärska svenska och engelska i tal och skrift Intresse av teknik och fordon Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Klubbchef till Alingsås Golfklubb
Hjälmareds Golf AB
Chefer inom friskvård, sport och fritid

Alingsås Golfklubb söker klubbchef Vår nuvarande klubbchef har beslutat att gå vidare mot nya utmaningar och vi söker därför en ny klubbchef. Om Alingsås Golfklubb Alingsås golfklubb har de senaste åren aktivt arbetat för att utveckla klubben. Vi har investerat i bevattning, dränering, renovering av tees mm för att höja banans kvalitet. Vi har också satsat stort på träningsmöjligheter såsom driving-range med ett Trackman-system, dubbla bollautomater, värmare, belysning etc. liksom en inomhusstudio med Trackman. Arbetet med att utveckla klubben fortgår och vi är i planeringsstadiet av nästa fas som kommer att vara minst lika ambitiös. Som klubbchef kommer utveckling och tillväxt att vara ett av dina viktigaste fokusområden. Klubbens ekonomi är god och vi har c.a 1500 medlemmar. Sedan starten av säsongen 2025 driver vi restaurang i egen regi. Vi kommer att utvärdera resultatet efter säsongen och därefter besluta inriktning för nästa säsong. Vi har också tre lägenheter för uthyrning samt några ställplatser för husbilar och vi tror att det finns potential att utveckla koncept runt boende/spel/mat. Vi har ett gott samarbete med en extern partner som, i samråd med klubbchef och bankommitté, står för skötseln av banan. Om rollen Som klubbchef är du ansvarig för klubbens dagliga verksamhet, vilket inkluderar resultat- och personalansvar. Du är också klubbens främsta företrädare gentemot medlemmar, gäster, partners, sponsorer och golfförbundet. Du är också ansvarig för att, i samarbete med styrelsen, definiera tillväxtmål och strategier liksom att säkerställa att beslutade mål nås. Ansvarsområden · Nå resultat enligt överenskommen budget (medlemmar, sponsorer, shop, restaurang, greenfee, lägehetsuthyrning, range) · Personalansvar för personal i kansli, restaurang och vaktmästeri · Organisera och planera arbetet · Månatligen rapportera resultat till styrelsen · Utveckla relationer med medlemmar, partners, andra golfklubbar, golfförbundet och sponsorer · Initiera och driva förbättringsåtgärder med fokus på service, anläggning och varumärke Kvalifikationer Vi söker dig som har/är · Erfarenhet av att leda och utveckla bolag/verksamheter, som har ett brinnande intresse för golf och som har god förståelse för ekonomi · Erfarenhet av personalansvar och god ledarskapsförmåga · Självgående med god förmåga att prioritera bland olika arbetsuppgifter · Klarar att driva projekt från idé till implementation · Är lyhörd, har bra social kompetens och god kommunikationsförmåga · Erfarenhet av golfbranchen är meriterande Vi erbjuder · En central roll i en verksamhet som står på en stabil grund och som är redo att fortsätta utvecklas · Stort eget ansvar och handlingsutrymme · Nära samarbete med en engagerad styrelse, kompetent personal och ideella krafter Ansökan och kontakt Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdag är 250731. Skicka din ansökan med personligt brev och CV till [email protected] Om du har frågor om tjänsten kan du kontakta ordföranden Ingela Lindahl, 076540512 eller styrelseledamot Ola Gustafsson 0709872515

9 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025