🔨 VasaKök söker: Säljande Regionsansvarig person med entreprenörsanda Om oss VasaKök är ett ungt och växande företag med stora ambitioner. Vi verkar på en traditionell marknad – kök och köksrenoveringar – men med ett tydligt mål: att förnya och utveckla branschen. Vi arbetar med allt från mindre uppdrag till kompletta köksrenoveringar, alltid med kundens behov i fokus. Nu söker vi dig som vill vara med på resan och etablera VasaKök i din region. Vem är du? Vi tror att du: Är självgående, initiativrik och orädd. Har livserfarenhet och förmågan att strukturera din vardag. Gillar att bygga relationer och är duktig på att möta människor. Har ett affärstänk och ett genuint intresse för försäljning – tidigare säljerfarenhet är meriterande men inte ett krav. Har körkort och tillgång till bil (ett plus). Dina arbetsuppgifter Driva försäljningen och etableringen av VasaKök i din region. Hitta nya kunder, boka och genomföra kundmöten. Planera och leda små som stora köksprojekt från start till mål. Ansvara för kundrelationer och representera varumärket på ett professionellt sätt. Arbeta med frihet under ansvar – du får stort förtroende från huvudkontoret. Vi erbjuder Möjligheten att bli en nyckelperson i ett växande företag. Frihet att styra dina dagar och bygga något eget inom ramarna för VasaKök. Stöd från huvudkontoret, men utrymme att påverka din roll och ditt arbete. En kreativ och framåtlutad arbetsmiljö med högt i tak.
Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på helg, lördag förmiddag eller söndag eftermiddag. Mer info kommer vid en eventuell intervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
* Balco Group är ett tillväxtbolag som erbjuder innovativa, patenterade och energibesparande balkong- och fasadlösningar av hög kvalitet. Våra kundanpassade produkter bidrar till en ökad livskvalitet, trygghet och värdeökning till boenden i flerbostadshus. Balco kontrollerar, genom en effektiv försäljningsprocess, hela värdekedjan – från produktion till leverans. Balco grundades i Växjö 1987 och har över 500 anställda, är marknadsledare i Norden och är verksam på ett flertal marknader i norra Europa. Omsättningen under 2020 uppgick till 1 200 MSEK. Balco Group är börsnoterat på Nasdaq Stockholm sedan 2017. Om tjänsten Tjänsterna är hyrrekryteringar via Montico HR Partner, där rätt person kan komma att erbjudas anställning direkt hos kund efter en tids inhyrning. Tillsättning sker efter överenskommelse. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Arbetsbeskrivning Som svetsare på Balco ingår du i ett trevligt team på 10 personer. Det som svetsas är framförallt ramar, pelare och övriga delar i stål för balkongmontage. Svetsningen följer SS-EN ISO 3834-2 och SS-EN 1090-2 med de krav som medföljer. Vi söker dig som Du har minst 5 års erfarenhet av svetsning med MIG/MAG och vet hur du följer en WPS, det är meriterande med erfarenhet av oförstörande provning. Som person är du ansvarstagande, kvalitetsmedveten, noggrann och du har ett eget driv. Mycket goda kunskaper i ritningsläsning är en viktig förutsättning samt att du kan läsa och förstå svenska gällande instruktioner och säkerhetsföreskrifter. Vi ser gärna att du har giltig svetsarprövning enligt ISO 9606-1, och prövningen skall täcka svetsmetoderna 135 och 138. Prövningar skall då täcka både kälsvets (FW) och stumsvets (BW). Du behärskar engelska och svenska i tal och skrift. Truckkort är ett krav Traverskort är meriterande. Skift förekommer. Om det här är arbetet för dig så erbjuder vi ett spännande och utvecklande jobb i ett expansivt företag med internationell prägel, snabba beslutsvägar, öppet arbetsklimat med stor gemenskap, bra introduktion och goda karriärmöjligheter.
Studiosupport till möbelföretag i Älmhult Just du, vars möbler faktiskt ser ut som på bilden när du byggt ihop dem. Du som har öga för ritningsläsning och förmågan att lägga din energi precis där den behövs. Vi anställer nu fler och välkomnar dig att ta plats i ett engagerat och härligt team! Arbetsbeskrivning Ett av världens ledande möbelföretag behöver dig i rollen som Studiosupport. Du bistår i produktionen av högkvalitativa och inspirerande bilder på heminredningslösningar, genom att bygga upp scener och miljöer enligt designers instruktioner. Hantering, transport och förvaring av rekvisita och produkter, enligt konstens alla regler, ordnar du strukturerat och säkerställer att tidsplanerna hålls. Du är helt enkelt stjärnan bakom kulisserna. Du som Studiosupport Du har alla förutsättningar att lyckas och trivas i Studioteamet om du blir motiverad av att tillsammans jobba mot fasta mål, men också har förmågan att flyga solo när det krävs. Aktivitet och rörelse är något du uppskattar då Studiosupporten är på språng hela dagen. Hantering av tungt och ibland otympligt gods kräver dessutom god fysik. Det kan stundtals vara stressigt för en studioarbetare, men det klarar du fint med din goda förmåga att prioritera. Arbetet kräver en viss flexibilitet då produktionen inte alltid är förlagd i Älmhult. Dagen blir dessutom nästan aldrig som man tänkt sig - men det är just så du vill ha din arbetsdag! B-körkort, god engelska och gymnasieutbildning i bagaget? Perfekt då ska du ansöka nu direkt. Uppdragstid Start beräknad till slutet av Augusti-September 2025 Arbetstid och -perioder är projektbaserade. Konsultanställning via Zimmermans Rekrytering & HR Konsult AB. Som konsult hos oss har du en möjlighet att utveckla dig tillsammans med oss och våra kunder. Om Zimmermans Zimmermans är det moderna auktoriserade bemannings och rekryteringsbolaget med kollektivavtal, tjänstepension och försäkringar, som grundades 2018. Vi har vårt kontor centralt beläget i Karlskrona men tar uppdrag över hela Sverige. Vårt kontaktnät är stort och vi är speciellt stora inom industrin. Som konsult på Zimmermans får du en möjlighet att utvecklas hos både oss och våra kunder. Vi sätter stort värde på vår personal och vi gör vårt bästa för att du ska trivas hos oss. När du tar en konsultanställning på Zimmermans är det jätteviktigt för oss att du trivs när du kommer till jobbet. Därför får du en närvarande Konsultchef som kommer ha nära och tät kontakt med dig och som följer och intresserar sig för din karriär. Det finns en möjlighet att du blir aktuell för en anställning hos vår kund, något vi vill att du är öppen för. Ort Älmhult Kontaktuppgifter och ansökan Ansöker gör du med CV och personligt brev. Vi ser fram emot att få lära känna dig närmre. Om du har frågor om ansökan kan du kontakta Linnea Sundquist, 0733 404 330 eller maila till [email protected] Med anledning av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mail. Tidsplan Vi vill gärna se din ansökan så fort som möjligt då intervjuer sker löpande! Varmt välkommen med din ansökan!
På huvudkontoret i Älmhult sker all utveckling och tillverkning av våra lyftok för containerhantering. Vi är idag marknadsledande inom lyftutrustning för containerhantering inom det mobila segmentet. För oss har samarbete och ödmjukhet en framstående plats i vår kultur. Din förmåga att se medarbetare och möta dem på det sättet de önskar är av största vikt för oss. Vi strävar efter att ha en personlig atmosfär, där alla ska kunna prata med alla. På ELME hjälps alla åt oavsett vilken titel du har eller vilken avdelning du jobbar på. Du är viktig för oss som person. Vi vill erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och en chans att växa tillsammans med oss. Är du vår nya lagspelare till vårt försäljnings- och marknadsteam? Vi på ELME Spreader AB letar efter dig som vill vara med och stärka vår marknadskommunikation – så att våra produkter och vårt varumärke syns där de ska, på rätt sätt och i rätt sammanhang. Tillsammans ser vi till att ELME fortsätter vara ett starkt och tydligt namn inom branschen. Vi är ett team som jobbar tätt ihop, både inom marknad och med andra delar av företaget. Nu behöver vi en ny kollega som har koll på hur man sprider information via branschmedier, LinkedIn och andra sociala plattformar. Du är med och planerar, driver och genomför våra marknadsaktiviteter – alltid med stöd och samarbete från oss andra. Vi hjälps åt med allt från PR och press till kundevent och mässor, där du ofta har en ledande roll i planeringen. Du har även kontakt med våra externa samarbetspartners som fotografer, reklambyråer, webbyråer och tryckerier. VAD VI TROR DU HAR MED DIG: Vi hoppas att du har en utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller liknande. Har du jobbat i en liknande roll tidigare är det toppen – men du kan också vara ny i karriären. Eftersom vi är ett verkstadsindustriellt företag, är det ett extra plus om du har erfarenhet från tillverkande verksamhet. Vi ser gärna att du har med dig kunskap inom: • Adobe Creative Cloud (InDesign, Illustrator, Photoshop) • Sociala medier, särskilt LinkedIn, med fokus på B2B • CMS för webbsidor • Microsoft Office, framför allt PowerPoint, Word och Outlook • Svenska och engelska – i både tal och skrift Har du även koll på Account Based Marketing och sökmotoroptimering? Då blir vi extra glada. SÅ HÄR ÄR VI -OCH SÅ HOPPAS VI ATT DU ÄR: Hos oss är det viktigt med gemenskap, ansvarstagande och nyfikenhet. Vi tror att du är en kreativ person som gillar att testa nytt, har ett öga för form och färg och uppskattar struktur och tydlighet i vardagen. Du har lätt för att ta initiativ och ser helheten – men missar inte detaljerna. Vi kommunicerar mycket både internt och externt, så det är viktigt att du känner dig trygg med att uttrycka dig i både tal och skrift. Framför allt söker vi en positiv kraft som trivs med att jobba tillsammans med andra. Hos ELME får du en varierad vardag, frihet att forma din roll och många kontaktytor. Vi är ett engagerat team som stöttar varandra, har kul ihop och är stolta över det vi gör. START: Efter överenskommelse PLATS: Älmhult OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag. I denna rekryteringen samarbetar Elme Spreader med FSK . Ansvariga rekryterare är Theresia Andersson. Ansök på www.fskpeople.se
* Är du kvalitetsmedveten, praktiskt lagd och vill arbeta i ett företag med framtiden för sig? Då kan detta vara nästa steg för dig! Just nu söker vi på Montico engagerade operatörer till kapavdelningen till en av våra kunder i Älmhult. Om tjänsten Som operatör på kapavdelningen kommer du att arbeta med att kapa material enligt kundspecifika mått. Du hanterar maskiner och utrustning för att säkerställa rätt längd, kvalitet och tolerans på materialet. Tjänsten är på heltid och är förlagd på tvåskift. Du inleder din anställning som konsult hos Montico och blir uthyrd till kund. För rätt person finns goda möjligheter till övertag och anställning direkt hos kundföretaget. Arbetsbeskrivning * Kapning av rostfria stålämnen enligt ritning och order * Maskinövervakning och justeringar vid behov * Kontrollmätning och kvalitetskontroll * Truckkörning och hantering av material Vi söker dig som Detta uppdrag passar dig som är kvalitetsmedveten, noggrann och gillar att arbeta praktiskt i ett högt tempo. Du tar ansvar för ditt arbete, trivs i en lagmiljö och har ett öga för detaljer. Vi ser gärna att du har: * Relevant yrkesutbildning inom industriteknik * Erfarenhet från industrin eller liknande praktiskt arbete * Grundläggande teknisk förståelse * Truckkort * Erfarenhet av travers – meriterande Är du dessutom en lagspelare som vill växa i ett stabilt företag? Då kan detta uppdraget vara för dig!
Sparbanken Eken är inte en vanlig bank. Vi är kundnära och enkla att ha att göra med. Vi är en lokal bank som finns nära våra kunder genom livets alla faser. Att vi är lokalt ägda och gillar att ge tillbaka till närsamhället skapar stolthet, både hos våra medarbetare och kunder. Ditt nästa äventyr kan börja, hos oss. Om tjänsten Sparbanken Eken står inför en spännande omställning i samband med vår flytt av kontoret i Delary för etablering i centrala Älmhult. För att säkerställa att vi fortsätter erbjuda den bästa servicen vill vi nu stärka vårt team med ytterligare medarbetare, en kombinerad tjänst som privat- och kundrådgivare. I rollen utvecklar och fördjupar du både befintliga och nya kundrelationer, du kommer även att möta kunder i kassa-kundtjänst. Du har eget kundansvar som du utvecklar genom hög kontaktfrekvens med aktiva affärsförslag i syfte att skapa volymtillväxt, lönsamhet och kundnöjdhet. Du identifierar kundbehov avseende krediter, placeringar, betalningar, försäkringar och genomför anpassade affärslösningar. Du hjälper, guidar och inspirerar dina kunder i alla våra kanaler och möter kunden personligen på kontoret, via telefon och/eller digitalt. Om dig Du är driven och ambitiös och gillar nya utmaningar, du vill och kan skapa goda relationer och upprätta förtroende. Att ge bra service är en självklarhet för dig. Du har god initiativförmåga och vill ta till dig nya kunskaper och arbetssätt. Du har goda ekonomiska kunskaper, gärna akademisk examen eller liknande som arbetsgivaren bedömer lämplig. Du har tidigare jobbat med rådgivning inom bank och har en Swedsec-licens för rådgivare och bolån. Det är meriterade om du har IDD licens då vi tillhandahåller både liv- och sakförsäkringar. Du behärskar svenska språket i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vad vi erbjuder dig Hos oss är varje medarbetare viktig. Vi tror att du växer som mest när du får förtroende, möjlighet att påverka och ett tydligt syfte i ditt arbete. På Sparbanken Eken får du allt detta – i en framtidsinriktad fullservicebank med stark lokal närvaro och höga ambitioner. Här är du med och driver utvecklingen för både våra kunder och för den region vi verkar i. Därför erbjuder vi dig: Ett meningsfullt uppdrag – du är med och förverkligar idéer och drömmar för människor och företag i vår region. En hållbar arbetsmiljö – ett generöst friskvårdsbidrag, regelbundna hälsokontroller och massage på arbetstid. Trygghet och förmåner – du erbjuds sjukvårdsförsäkring, förmånliga villkor på bankens produkter och tjänster samt vår resultatbaserade bonus "Guldeken". Möjlighet att påverka – vi är en platt organisation där idéer välkomnas och beslut tas nära verksamheten. Ett samhällsengagemang att vara stolt över – sedan starten 2008 har vi delat ut över 50 miljoner kronor till lokala projekt inom utbildning, kultur och föreningsliv. Ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % med placering på vårt kontor i Delary/Älmhult. Sista ansökningsdag är 29/6 2025, urval och intervjuer sker löpande. Ansökningar hanteras av vår HR-ansvarig Cecilia Turnstedt, [email protected], telefon 072-235 41 29 Frågor om tjänsten besvaras av Kontorschef Stefan Eriksson, [email protected] telefon 073 - 078 82 89 Vid önskad kontakt med facklig kontaktperson hör du av dig till HR-ansvarig Cecilia Turnstedt som hänvisar dig vidare till rätt person. Skicka in CV och Personligt brev till [email protected] Läs mer om hur det är att jobba hos oss på sparbankeneken.se/jobb
Älmhults kommun finns i södra Småland med närhet till goda kommunikationer och natursköna områden. I Älmhult kombinerar du den mindre ortens fördelar och charm med en unik internationell atmosfär. Här är det lätt att leva och bo och du har nära till det mesta. Vi är cirka 1800 stolta och engagerade medarbetare som bidrar med service av hög kvalitet till Älmhults invånare varje dag. Vår arbetsmiljö präglas av samarbete, mod och delaktighet. Tillsammans gör vi skillnad! ARBETSUPPGIFTER I hemsjukvården får du arbeta med det bästa och mest berikande som finns - att göra vardagen bättre för våra patienter. I uppdraget ingår att vara omvårdnadsansvarig och planera och leda arbetet gentemot patienter inom daglig verksamhet och patienter boende på särskilt boende inom LSS. Du gör medicinska bedömningar och behandlings- och omvårdnadsinsatser samt följer upp och dokumenterar enligt gällande lagstiftning. I hemsjukvården arbetar vi mot alla åldrar och även med avancerad sjukvård, vilket gör arbetet stimulerande och väldigt varierande. I ditt arbete har du nära kontakt med patienterna, men även med anhöriga och andra professioner i patientens nätverk. Du arbetar även med att handleda hälso- och sjukvårdsinsatser till omvårdnadspersonal. Vi erbjuder dig ett brett och flexibelt uppdrag med frihet under ansvar, där du får möjlighet att göra skillnad och påverka ditt arbete. Det är en stor frihet att arbeta inom hemsjukvården. Du har inbokade besök som du själv reglerar, men det uppstår även akuta situationer som gör att du kan behöva planera om din arbetsdag. Du får glada och erfarna kollegor, i en driven och trygg grupp, där vi delar med oss av våra kunskaper och stöttar varandra. Du har nära till det kollegiala stödet och vi har en arbetsplats med struktur, ordning och reda. Rutiner finns på plats och kommunens MAS arbetar i nära samarbete med verksamheten. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Specialistutbildning inom psykiatri och/eller erfarenhet av arbete inom LSS/socialpsykiatri är meriterande. Du är ansvarstagande och känner ett stort engagemang och intresse för ditt arbete. Du ser möjligheter före svårigheter och tycker om att arbeta självständigt såväl som i team. Du är en god kommunikatör och tycker om att undervisa/instruera. För tjänsten krävs B-körkort. ÖVRIGT Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
Are you an analytical and goal-oriented person with a passion for forest management and sustainable development who likes to work in a team? Do you want to work in a global organization that makes a difference for both people and the planet? Then the role of Forestry Analyst could be right for you! Why Inter IKEA? With us, you become part of a global community that values innovation, collaboration and responsibility. We offer: The opportunity to influence the development of sustainable forest resources. A dynamic and inclusive work environment where your voice is heard. A company that actively works for a better climate and to create value for both people and the planet. About the role As Forestry Analyst at Inter IKEA Forest Investments, you will play a key role in the development of our portfolio of forest assets. You will work with: Data Collection and Preparation, collect relevant data for the forest area, including topography, soil type, climate data, and current forest inventory. GIS and Remote Sensing Analysis, Use GIS, and remote sensing technologies to analyze the spatial characteristics of the forest area. Scenario Analysis Use models to run various management scenarios, such as different harvesting regimes, reforestation plans, return requirements and climate change impacts. Risk Assessment: Conduct a risk assessment based on the model’s projections, identifying potential risks to forest health and productivity... Stakeholder Communication, prepare communication materials to present the model’s findings and recommendations to stakeholders, including forest managers, conservation organizations, and policymakers. Integration with Management Plans, Integrate the model’s results into existing forest management plans, suggesting modifications based on the model’s projections. This role offers the opportunity to combine technical expertise, innovation and a passion for forest management in an organization working to create a better future for future generations. We are looking for you Has a university degree in forestry, natural resource management, economics or a similar field. Has experience of using models for analysis and optimization in forestry or related areas. Is used to working with large data sets and analyses. Has good communication and collaboration skills, with experience of working in cross-functional teams. Has experience of project management. Is self-motivated, solution-oriented and driven by creating sustainable results. Additional Information We look forward to receiving your application in English. Please note that we will be interviewing continuously, which means that we may close the application process earlier than stated if we find the right candidate. This position is based in Älmhult, Sweden. We regret that we are unable to handle applications made by e-mail. We encourage you to apply as soon as possible, but no later than 26 June 2025. For more information about the position, please contact Hiring Manager Forest Acquisition Manager Tobias Svensson at [email protected]. For questions regarding the recruitment process, please contact People & Culture Specialist Katie Pettersson at [email protected]. Apply now! Take the chance to become part of Inter IKEA Forest Investments and contribute to a more sustainable future!
AUTOMATIONSTEKNIKER TILL TEXO AB I ÄLMHULT Har du erfarenhet av att jobba som Automationstekniker, är du nyfiken på en ny utmaning och drivs av komplex problemlösning och utveckling? Då kanske vi har din nästkommande utmaning! ARBETSUPPGIFTER Som automationstekniker arbetar du främst med: Service, underhåll och driftsättning Utbildning och viss montageledning ute på plats hos kund Utveckling av PLC, el och till viss del mekanik/pneumatik Uppsättning av nya program Programmering, testkörning och mätning Texo AB erbjuder en mycket stimulerande och utvecklande arbetsmiljö. Ett flertal gånger per år är du ute på fältet och installerar och driftsätter större processmaskiner där du är ansiktet utåt och har direktkontakt med kunden. Du varvar praktiskt och teoretiskt arbete och fungerar som en länk mellan kontoret och produktionen. PERSONLIGA EGENSKAPER & KVALIFIKATIONER Du som söker har gärna någon form av eftergymnasial utbildning, gärna som automations- eller servicetekniker mot el/PLC. Utöver din utbildning innehar du minst några års praktisk erfarenhet som automationstekniker eller motsvarande. Du trivs att arbeta med kluriga och komplexa arbetsuppgifter samt har du sinne för tekniska lösningar och god social kompetens. Vidare behärskar du såväl el som automation och PLC samt har ett mycket stort intresse för IT och programmering i en produktionsmiljö. Vi tror att du har en elektrisk bakgrund, läsa och tolka el ritningar och tekniska beskrivningar är en självklarhet för dig. Grundläggande mekanisk förståelse, även viss hydraulik och pneumatik förekommer. Du trivs med att kombinera praktiskt arbete med administration och rapportering samt har du sinne för tekniska lösningar och god social kompetens. Vidare är du ansvarsfull och har god självdisciplin, du är van att planera och genomföra dina arbetsuppgifter med hög kvalitet och stor noggrannhet. Du har god fysik och förmågan att kunna vara flexibel inför olika typer av kunder och uppdrag. Att du har goda kunskaper i svenska och engelska ser vi som en självklarhet, du har även goda kunskaper i olika system samt innehar du B-körkort. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig som trivs i en resande roll och som är god ambassadör ute hos kund. Med positiv inställning, hög arbetsmoral och bra driv, kanske denna utmaning är som klippt och skuren för dig! OM TJÄNSTEN Tjänsten är en tillsvidareanställning med direktanställning till Texo AB i Älmhult. Vi tillämpar individuell lönesättning där fast månadslön ingår som en del av anställningsvillkoren. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. ÖVRIGT Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!
Välj ett jobb för att visa detaljer