Är du legitimerad farmaceut och är redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas i olika roller? Välkommen till Apotek Hjärtat! Om jobbet som farmaceut på Hjärtat Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. På Hjärtat kan din karriär som farmaceut ta många spännande vägar. Du kan leda andra och specialisera dig inom till exempel farmaci, kvalitet eller kundmöte. Möjligheterna är många! Läs mer om våra karriärvägar här. Därför ska du jobba hos oss - apotekschefen berättar Välkommen till vårt fina apotek, beläget i hjärtat av Småland! Vi har länge funnits på orten, men i maj 2023 flyttade vi in i helt nya och fräscha lokaler på Ica Maxi. Både nya och trogna kunder hittar hit, och de uppskattar vårt centrala läge och våra generösa öppettider. Apoteket, som ligger precis vid den nya entrén på Maxi, är modernt och följer Hjärtats senaste koncept, vilket gör det extra roligt att jobba här. Det är alltid liv och rörelse utanför, vilket bidrar till en härlig energi. Vi har öppet måndag–fredag 8–20 och helger 10–17, och det går smidigt att pendla hit med tåg – bara 10–15 minuters promenad från stationen. Som chef är det viktigt för mig att du är en god lagspelare som trivs både med att arbeta självständigt och i team. Jag värdesätter att du är engagerad, flexibel och kan ge och ta i olika situationer. På vår arbetsplats uppskattar jag tydlig och ärlig kommunikation, med en skopa humor. Tjänsten är en tillsvidareanställning som farmaceut. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Upptäck med Hjärtat - ett extra erbjudande på detta apotek För dig som ännu inte är tillsvidareanställd farmaceut på Apotek Hjärtat finns på det här apoteket möjlighet att ta del av Hjärtats upptäckarpaket. Erbjudandet innebär att du får en extra bonus de första tre åren av din anställning samt en extra trygghet i form av en mentor på apoteket som stöttar under den första tiden. Läs mer om detaljerna i erbjudandet här på Hjärtats karriärsida: Upptäckarpaketet (icagruppen.se) Är du den vi söker? Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren farmaceut och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen Nyfiken på mer? Lyssna på vårt podcastavsnitt om Apotek Hjärtat. Du hittar det här. På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2025-09-30 Kontaktperson: Apotekschef Sofie Isinger, +46725297740 Välkommen till oss - ett apotek med Hjärtat på rätt ställe!
Företagsbeskrivning Älmhult, med sin unika småländska historia är hjärtat av IKEA. Här har vi våra rötter. Det är hemvisten för funktionell, väldesignad och prisvärd svensk heminredning och ett center för innovation kallar vi Demokratisk Design. IKEA Älmhult AB, som inkluderar IKEA Museum, IKEA Hotell, IKEA Property och Aktivitetshuset är på en spännande resa mot att göra Älmhult till en ännu bättre plats för nästa generation. Tillsammans vill vi att Älmhult ska växa, både med invånare och verksamheter, och bli en unik och attraktiv plats där de många människorna kan uppleva IKEA igår, idag och imorgon. Vi vill bygga nästa generations kulturbärare och stärka IKEAs varumärke. Uppdraget för affärsområdet Hospitality & Hotel inom IKEA Älmhult AB, är att skapa ett fantastiskt möte och besök genom vår unika Älmhultska gästvänlighet. Rollbeskrivning Till våra kök söker vi nu dig som brinner för mat och att skapa en matupplevelse för gästen som är utöver det vanliga, med Småland i fokus. Som kock så kommer du möta gästen både påAktivitetshuset och IKEA Museets restaurang. Du kan med ditt engagemang och ditt matkunnande göra skillnad för att möta gästens förväntningar. I dina arbetsuppgifter kommer bland annat att ingå: Förberedelse och tillredning av rätter under lunch, kväll och helg Supportera med utformning av meny Iordningsställande kök inför lunch- och middagsservering Säkra att allt som lämnar köket har en hög kvalitet och följer alla säkerhetsföreskrifter kopplat till mat och livsmedel Kvalifikationer Vi söker dig som älskar mat och att arbeta som kock och att möta gäster genom deras upplevelse av din mat! Du är utbildad till och har arbetat som kock tidigare, gärna med båda lunch- och middagsservice inom restaurang. Du tycker om att jobba i ett högt tempo och i en miljö med mycket människor och hög puls. Du har en förmåga att ta egna initiativ till att få saker gjorda och kan se vad som behöver göras. Du har också en nyfikenhet på att ständigt lära dig nya saker och vill hela tiden hitta lösningar och kan hantera de problem som uppstår i vardagen. I denna rekrytering söker vi någon som har kunskap och erfarenhet inom det kalla köket, bakning, sallad, mackor och dylikt samt ta fram nya rätter inom kalla köket. Att jobba i ett team tillsammans med andra där ni hjälps åt och gör ert bästa tillsammans för att skapa den bästa upplevelsen för gästen är något du brinner för. Du har en passion för mat och en fantastisk gästupplevelse. Specifika krav för rollen Minst 1-2 år arbetslivserfarenhet från att ha arbetat som kock i ett kök där all mat tillreds från grunden Dokumenterad kockutbildning eller längre arbetslivserfarenhet som kock Dokumenterad kunskap i livsmedelssäkerhet, HAACP Våra gäster kommer både från stora delar av Sverige och från olika delar av världen. Därför förväntar vi oss att du kan tala och skriva både engelska och svenska. Har du ytterligare språkkunskaper är det ett plus. Du är också van att hantera datorer och olika typer av IT-applikationer. Du måste vara över 18 år och inneha svenskt arbetstillstånd.
Vi på Vaccinova söker nu engagerade och utåtriktade sjuksköterskor för arbete med vaccination på timmar till våra mottagningar i Älmhult. Tjänsten omfattar från 4 timmars arbete en dag i veckan på ett kontinuerligt schema. Vaccinova är en vaccinatör med stort fokus på trygghet och hälsa. Vi är specialister på apoteksvaccination och finns idag på över 170 platser i Sverige – både på våra egna vaccinationsmottagningar samt hos våra samarbetspartners; Kronans Apotek, Apoteksgruppen och DOZ Apotek. Vi samarbetar även med bland annat ICA och Coop. Vi söker nu efter nästa medlem i vårt team! Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: -Vaccination -Omsorgsrådgivning -Journalföring -Hantering av betalning -Enklare inventering För att trivas hos oss bör du vara självgående och utåtriktad samt bekväm med datorer. Arbete med vaccination sedan innan är meriterande men inget krav. Vi erbjuder alla nyanställda en utbildning inom vaccination samt i de system som används på arbetsplatsen. Tjänsten ämnas tillsättas så fort som möjligt.
AUTOMATIONSTEKNIKER TILL TEXO AB I ÄLMHULT Har du erfarenhet av att jobba som Automationstekniker, är du nyfiken på en ny utmaning och drivs av komplex problemlösning och utveckling? Då kanske vi har din nästkommande utmaning! ARBETSUPPGIFTER Som automationstekniker arbetar du främst med: Service, underhåll och driftsättning Utbildning och viss montageledning ute på plats hos kund Utveckling av PLC, el och till viss del mekanik/pneumatik Uppsättning av nya program Programmering, testkörning och mätning Texo AB erbjuder en mycket stimulerande och utvecklande arbetsmiljö. Ett flertal gånger per år är du ute på fältet och installerar och driftsätter större processmaskiner där du är ansiktet utåt och har direktkontakt med kunden. Du varvar praktiskt och teoretiskt arbete och fungerar som en länk mellan kontoret och produktionen. PERSONLIGA EGENSKAPER KVALIFIKATIONER Du som söker har gärna någon form av eftergymnasial utbildning, gärna som automations- eller servicetekniker mot el/PLC. Utöver din utbildning innehar du minst några års praktisk erfarenhet som automationstekniker eller motsvarande. Du trivs att arbeta med kluriga och komplexa arbetsuppgifter samt har du sinne för tekniska lösningar och god social kompetens. Vidare behärskar du såväl el som automation och PLC samt har ett mycket stort intresse för IT och programmering i en produktionsmiljö. Vi tror att du har en elektrisk bakgrund, läsa och tolka el ritningar och tekniska beskrivningar är en självklarhet för dig. Grundläggande mekanisk förståelse, även viss hydraulik och pneumatik förekommer. Du trivs med att kombinera praktiskt arbete med administration och rapportering samt har du sinne för tekniska lösningar och god social kompetens. Vidare är du ansvarsfull och har god självdisciplin, du är van att planera och genomföra dina arbetsuppgifter med hög kvalitet och stor noggrannhet. Du har god fysik och förmågan att kunna vara flexibel inför olika typer av kunder och uppdrag. Att du har goda kunskaper i svenska och engelska ser vi som en självklarhet, du har även goda kunskaper i olika system samt innehar du B-körkort. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig som trivs i en resande roll och som är god ambassadör ute hos kund. Med positiv inställning, hög arbetsmoral och bra driv, kanske denna utmaning är som klippt och skuren för dig! OM TJÄNSTEN Tjänsten är en tillsvidareanställning med direktanställning till Texo AB i Älmhult. Vi tillämpar individuell lönesättning där fast månadslön ingår som en del av anställningsvillkoren. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. ÖVRIGT Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!
Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i Älmhult. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Flyttstäda Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… Förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska Har körkort och tillgång till egen bil, detta är ett krav Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering: Älmhult Anställning:50-70% med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter. Som Gruppledare på Sodexo arbetar du genom ledning och fördelning av dagligt arbete av städning på hotell samt att säkerställa en säker arbetsmiljö och produktivitet i ditt team. I din roll ingår även en del städning. Vad du kommer att jobba med: • Leda och utveckla städpersonal • En del städning kommer förekomma • Planera bemanning och fördela arbetsuppgifter • Inventering och beställning av tvätt och förbrukningsmaterial • Kontinuerliga kvalitetskontroller • Upprätthålla goda relationer med kund samt säkerställa att kunden erhåller överenskommen kvalitet Vad du bidrar med: • Erfarenhet av yrkesmässig städning eller annat servicearbete • Har erfarenhet från en roll med personalansvar • God servicekänsla och förmåga att möta olika människor • Har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, engelska är mediterande • Noggrann och strukturerad i ditt arbete, van att arbeta administrativt och i system • Kan arbeta i högt tempo och anpassa sig till förändringar när det behövs • God förmåga att ta instruktioner • Har en avslutad gymnasieutbildning • En lagspelare som bidrar med positivitet till teamet, har förmågan att utveckla dig själv och dina medarbetare • Du är en hygienhjälte och planetbeskyddare Vad vi erbjuder: • Flexibel och dynamisk arbetsmiljö • Tillgång till löpande utbildning och utvecklingsprogram • Möjligheter att växa inom företaget • Stort fokus på hälsa och säkerhet Om tjänsten: Omfattning: 75% med möjlighet till 100% förlagt till vardagar. Helger kan förekomma Varaktighet: Tillsvidare, provanställning tillämpas. Antal platser: 1 Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Denisa Kadric, [email protected] Observera att vi ej tar emot ansökningar på mail, vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Välkommen med din ansökan! Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.
STAPPERT Sverige erbjuder ett unikt sortiment av rostfria produkter i kombination med kunskap, engagemang och effektiv distribution till industrikunder på den Nordiska marknaden. I Sverige omsätter vi drygt 300 miljoner kronor och finns representerade i Älmhult med lager och kontor samt försäljningskontor i Malmö, Västerås och Kungsbacka. STAPPERT med centrallager i Düsseldorf är en ledande lagerhållare och distributör av rostfria långa produkter i Europa. Om tjänsten Arbetstiderna är förlagt på rullande två-skift. Dina arbetsuppgifter i huvudsak STAPPERT Sverige AB söker en medarbetare till vår kapavdelning som blir en viktig kugge i deras produktionsteam. Du är operatör för ett antal effektiva metallsågar och ser till att kapningen genomförs enligt kundorder och instruktioner. Det är viktigt för dem att kunderna skall få en kvalitetskänsla när de tar emot sina leveranser av kapat stål. Som operatör behöver du även kunna köra truck för att hämta och lämna material på lagret. Du behöver dessutom kunna hantera deras affärssystem där du finner kundorder och rapporterar in kundorder efter utfört arbete. Har du några års erfarenhet av industri och tycker det är spännande att jobba med stålprodukter på ett internationellt företag? Då är detta kanske ditt nästa steg i karriären! Du erbjuds en omväxlande roll i ett växande företag. Vem är du? - Relevant yrkesutbildning inom industriteknik - Några års erfarenhet av att arbeta i industri - Förmåga till ordning & reda och noggrannhet - Förmåga att följa instruktioner och säkerhetsföreskrifter Om verksamheten Du skickar din ansökan via vår hemsida http://www.uniflex.se Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande. Har du några frågor eller funderingar är det bara att höra av dig!
Nu söker vi en engagerad arbetsterapeut! Är du lyhörd, handlingskraftig och bra på att hitta individbaserade lösningar? Då kan det här vara jobbet för dig. Nu söker vi dig som är legitimerad arbetsterapeut och som motiveras av att se människor utvecklas! För att trivas i rollen ser vi att du strukturerat och kreativt vill arbeta med att identifiera människors bäst lämpade vägar ut på arbetsmarknaden. Ditt arbete kommer utföras inom ramarna för tjänsten ”Steg till arbete”, där en grupp deltagare får bl.a. praktisk vägledning och arbetsmarknadskunskap genom både individuella samtal samt gruppaktiviteter. En meningsfull och varierande roll där du verkligen kan göra skillnad för människor. Dina främsta arbetsuppgifter Samordna och genomföra bedömningar av arbetsförmåga Vägleda deltagare till en passande yrkesbana och hjälpa dem att hitta en lämplig arbetsprövning/arbetsplats Hantera administrativt arbete kopplat till uppdraget Bidra till utvecklingen av verksamheten och dess metoder Skapa en positiv upplevelse för deltagarna och bidra till trivsel och motivation Vi söker dig som Är legitimerad arbetsterapeut Har kompetens av att arbeta med de arbetsterapeutiska instrumenten: MOHOST, DOA, WRI, AWC, AWP Har god arbetsmarknadskunskap och lokalkännedom Har mycket god svenska i både tal och i skrift Är strukturerad, lyhörd och målinriktad Vi erbjuder Nya spännande utmaningar varje dag Härliga och hjälpsamma kollegor En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete En möjlighet att göra skillnad för människor På Arbetslivsresurs hjälper vi människor att hitta vägar till ny sysselsättning. Vi består bl.a. av socionomer, sociologer, arbetsterapeuter, hälsovetare och beteendevetare som eftersträvar att skapa goda förutsättningar för människor att få ett långsiktigt och hälsosamt arbetsliv. När dessa individuella behov tillgodoses, bidrar det inte bara till välmående på individnivå utan även till en positiv samhällsutveckling. När människan mår bra, mår samhället bra. Sedan starten 2005 har vi byggt upp gedigen erfarenhet av att stärka, utveckla och identifiera behov hos både individer och organisationer - över hela Sverige. Låter det här som en lämplig tjänst för dig? Ansök gärna redan idag! Vi intervjuar kandidater löpande allt eftersom ansökningar kommer in, därför kan anställningsprocessen avbrytas om vi hittar personen vi söker.
Vi på Vaccinova söker nu engagerade och utåtriktade sjuksköterskor för arbete med vaccination på timmar till vår mottagning i Älmhult. Tjänsten omfattar från 4 timmars arbete en dag i veckan på ett kontinuerligt schema. Vaccinova är en vaccinatör med stort fokus på trygghet och hälsa. Vi är specialister på apoteksvaccination och finns idag på över 170 platser i Sverige – både på våra egna vaccinationsmottagningar samt hos våra samarbetspartners; Kronans Apotek och Doz Apotek. Vi samarbetar även med bland annat ICA och Coop. Vi söker nu efter nästa medlem i vårt team! Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: -Vaccination -Omsorgsrådgivning -Journalföring -Hantering av betalning -Enklare inventering För att trivas hos oss bör du vara självgående och utåtriktad samt bekväm med datorer. Arbete med vaccination sedan innan är meriterande men inget krav. Vi erbjuder alla nyanställda en utbildning inom vaccination samt i de system som används på arbetsplatsen. Tjänsten ämnas tillsättas så fort som möjligt.
Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Jag är en kille som snart fyller 18år, som behöver extra stöd i vardagen, jag är aktiv och gillar att vara igång, musik och att vara ute är två viktiga inslag i mitt liv. Jag bor i egen lägenhet i Olofström, men jag tillbringar även tid på mina föräldrars gård utanför Jämshög med mina syskon. På gården bor också våra fyrfotade vänner såsom hästar, får, kaniner, hund och katt. På dagarna går jag i skolan där jag även har med en assistent. På min fritid tycker jag mycket om att röra mig ute i skog och mark. Min ”rulle” har ett tredje hjul så att jag kan ta mig fram lite överallt. Jag kan även stå på mina ben och gåträna. Eftersom jag inte har ett talat språk blir det ibland mycket frustration. Därför är det viktigt att du ser tecken och kan avleda mig i tid. På skola och fritids kommunicerar jag med bilder. För mig är det viktigt att jag vet vad som ska hända och känner mig förberedd. När folk inte förstår mig blir jag blixt-arg och kan slänga något i golvet eller veva med armarna. Då är det viktigt att du som assistent håller dig lugn och inte blir rädd. Lika snabbt kan jag bli glad igen. Jag har alltid en räv bakom örat och gillar humor och skratt. Det bästa jag vet är musik. Mina syskon är trötta på att höra samma låtar hela tiden men jag blir glad och lugn av musik. Jag är en aktiv kille som tycker om att vara utomhus. Vem är du som söker jobbet? Kille som tjej är välkommen att söka. Du får gärna gilla att vara aktiv men viktigt att du även kan ta det lugnt. I jobbet är det av stor vikt att hitta balansen mellan aktivitet och vila. Det är meriterande om du har någon typ av vårdvana sen tidigare. Viktigast är att du står stadigt på marken och har hjärtat på rätt ställe. Här har du en chans att hjälpa en ung kille ut i vuxenlivet. Tiderna kan variera men det är kväll , sovande jour och helger eftersom kunden går på skola och fritids. Rekryteringen sker löpande så tveka inte att söka med en gång.
Välj ett jobb för att visa detaljer