Vi söker nästa stjärna? B2C
Säljpitch AB
Telefonförsäljare m.fl.

Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Teamet säljer mobilabonnemang för operatören 3. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
21 november 2025
Extra lagerarbetare till Ängelholm
Tranpenad AB
Lager- och terminalpersonal

Vi söker dig som idag studerar eller har ett annat arbete och har ett intresse av att arbeta ute hos våran kund i Ängelholm under sommaren och under högsäsongen 2025!  För att vara aktuell behöver du ha en annan sysselsättning på minst 50% Om tjänsten Nu söker Tranpenad lagermedarbetare till vår kund strax utanför Ängelholm. Du kommer framförallt att jobba med packningsarbete, uppackning och sortering, men även andra arbetsuppgifter kan förekomma. Jobbet ställer krav på att man är noggrann och pålitlig. Man jobbar ståendes hela dagen, så fysiken måste vara god. Om dig som sökerVi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning. Vi tror att du som söker är en driven, social och flexibel person, som förstår vikten av laganda och av att ha roligt på jobbet! Vidare utför du ditt arbete strukturerat, med stor noggrannhet och engagemang. Vi ser gärna att du som söker är tillgänglig hela sommaren och framförallt kvällarna på fredagar och under söndagen.  Krav Obehindrad svenska i tal och skrift. En annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 % Tillgänglig minst 2 vardagar i veckan och söndagar. Kunna arbeta i sommar och under hösten 2025.  För att vara aktuell måste man kunna visa intyg på annan huvudsaklig sysselsättning. Exempelvis studier. Finns inte detta kommer du inte gå vidare i processen.  Övriga villkor Arbetstider: Främst kvällar och helger, men kan även finnas möjligheter till dagtid när vi har som mest att göra. Lön: Enligt kollektivavtal Start: Vecka 27 och vecka 28. På kunds förfrågan kan vi komma att begära ett utdrag ur belastningsregistret. Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.  Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning.   Tranpenad ett Karriärföretag 2025 Tranpenad har utsetts till Karriärföretag 2025 för vårt arbete med att skapa en engagerande och utvecklande arbetsmiljö. Som en av Sveriges största aktörer inom bemannings- och driftpartnerlösningar erbjuder vi våra medarbetare möjligheter att arbeta inom lager, logistik, e-handel, industri och produktion. Genom vårt fokus på personlig utveckling och ansvarstagande gör vi oss till en attraktiv arbetsgivare för dem som vill växa och bidra till framgångsrika kundrelationer. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
26 november 2025
Fastighetsmäklare till Svensk Fastighetsförmedling i Ängelholm

Vi söker dig som är registrerad mäklare eller befinner dig i slutskedet av din fastighetsmäklarutbildning och som vill utmana dig själv i mäklarrollen. DIN NÄSTA UTMANING I Ängelholm är vår butik och våra kollegor i en spännande fas – vi är mitt i ett omtag som andas ambition, utveckling och expansion. Nu söker vi fler engagerade medspelare som vill vara med och bygga vidare på vår resa. Hos oss får du inte bara en arbetsplats, du får en möjlighet att påverka – på riktigt. Vi formar teamet tillsammans och skapar en kultur där initiativ, energi och samarbete är grunden. Här finns stora möjligheter för dig som vill växa, både som mäklare och som människa. Vi söker dig som är lösningsorienterad, flexibel och motiveras av att hitta nya vägar till framgång. Du är självgående och trivs med att ta stort eget ansvar. Som mäklare hos oss behöver du ha en stark passion för försäljning och ett genuint engagemang för att skapa en smidig och positiv kundupplevelse. Du värdesätter att bygga långsiktiga relationer samtidigt som du levererar resultat här och nu. KRAVPROFIL - Är registrerad mäklare med tillhörande fastighetsmäklarutbildning eller är i slutskedet på utbildningen till fastighetsmäklare - Bor i Ängelholm med omnejd Meriterande: - Har lyckats att driva igenom lyckade försäljningar. VI ERBJUDER - Marknadens största kundregister, ett lukrativt område och tyngden av att tillhöra ett etablerat och välkänt varumärke med över 85 års branscherfarenhet samt med stora samarbetspartners - Vår framgångsrika försäljningsmetod, kontinuerlig kompetensutveckling och moderna digitala system - Stöd från interna resurser, vad gäller ekonomi-, juridik-, marknad-, IT-, försäljning-, HR- och rekryteringsfrågor - En stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt Vi ger dig dessutom goda förutsättningar och verktyg för att du ska lyckas som mäklare. Detta genom att vi ligger i framkant vad gäller förändringar för att möta framtidens barriärbrytande mäklartjänst. OM OSS Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se. KONTAKT Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Du är varmt välkommen att kontakta Sofia Sjöberg på 076 829 37 78 eller [email protected] eller TA-Partner Sofia Lundberg på [email protected], 076-771 92 32 eller skicka in din ansökan via knappen "Skicka ansökan". Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. Läs mer om oss här Svensk Fastighetsförmedling Instagram

17 dagar sedan
Sista ansökan:
26 november 2025
Sommarvikarier till Fridhemslund
Vardaga AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Nu söker vi på Fridhemslund i Ängelholm sommarvikarier till sommaren 2025. Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig:  Introduktionsutbildning  Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper  Karriär- och utvecklingsmöjligheter  Arbetskläder  Kollektivavtal Om rollen Din uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande. Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Fridhemslund I Ängelholms kommun ligger vackra Fridhemslund, ett nytt äldreboende i den växande stadsdelen Fridhem. Fridhem ligger i en helt ny central stadsdel i Ängelholm. Området är söder om Ängelholms idrottsplats med gångavstånd till både havet och centrum och med närhet till tågstation och busslinjer. Boendet har 40 platser för personer med demenssjukdom och 40 för de med omvårdnadsbehov. Gruppchefer: Du har en chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska.  Djur i omsorgen: Här arbetar vi med djur i vården och vi har regelbundna besök av terapidjur. Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: - lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Juni sista ansökningsdag: 2025-07-31 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Gruppchef Jenny Tapper: 0733775769, Gruppchef Amara Vega: 0733775774, Gruppchef: Rana Shibib 0735335241, Gruppchef: Hafswa Nansamba 0735029682  Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Inbjudan till chattintervju med Hubert AI Som ett led i vårt arbete mot en rättvis och kompetensbaserad rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15 min att slutföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Mer information om hur vi kommer behandla dina personuppgifter och dina rättigheter som registrerad hittar du här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

18 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Marknadsförare & Content Creator– Vesani Sweden AB
Vesani Sweden AB
Marknads- och försäljningsassistenter

Om tjänsten Som marknadsförare jobbar du med att ta fram innehåll i forma av bild, video för sociala medier och hemsida. Du är trygg att stå framför kameran och prata om våra produkter. Du bidrar för att skapa en positiv och god stämning och att representera både företaget och våra produkter på ett representativt och professionellt sätt. Ansvarsområden: Organiskt i alla sociala medier. Initialt kanske 50% av dennes tid första kvartalet att komma ikapp med allt vi ligger back på Insta, Tiktok, Snap etc. Därefter cirka 20% tjänst att underhålla det. Live Shopping event vid stora kampanjavslut på Instagram. Sköta Nyhetsbrev och SMS utskick via Klaviyo. Bistår övriga på marknad med att avlasta. Fotografering & enklare filmproduktion Croppning och skapa marknadscontent Lägga upp artiklar på hemsida & CMS. Skapa både bild & text content på landningssidor & kategorisidor. Vara bekväm med nedanstående mjukvaror: Photoshop Canva Magento (eller övriga CMS) Klaviyo Nyhetsbrev & SMS Samt vara bekväm med enklare film/reels och systemkamera för produktfotografering. Kravställande · Flytande svenska i tal och skrift · Goda kunskaper i engelska · B-körkort Om Vesani Sweden AB Vesani Sweden AB är ett bolag som varit aktivt sedan slutat av september 2022 och har mycket kraftig tillväxt. Grundarna är tidigare grundare och ägare av Nordiska Fönster som varit ett snabbväxande bolag med mycket god lönsamhet. Nu har man gett sig in i en bransch inom heminredning med produkter av mycket hög kvalitet och unik design. Nyrenoverat kontor, fotostudio och utställning centralt i Ängelholm med representativa lokaler. Dessutom har företaget köpt en mark centralt i Ängelholm där man inom kort kommer upprätta en ny fastighet för att bedriva utställning, butik och kontor. Bolaget är finansiellt starkt och vi skapar en trygghet för alla som jobbar i företaget. Självklart erbjuder vi goda förmåner så som friskvård, gratis frukost utvalda dagar i veckan, bärbar dator, mobiltelefon, personalrabatt etc. Här jobbar du med ett litet men sammansvetsat team där alla är med och bygger bolagets framgång. För oss är det viktigt att trivas på jobbet och göra det man både är bra på och med arbetsuppgifter som man uppskattar. Vi tycker också det individuella resultatet ska speglas i lön och förmåner. Vi drivs av vår passion för produkterna, företagande och tillväxt med god lönsamhet. Vi hoppas att du är likasinnad och följer med på vår resa.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Boendestödjare till daglig verksamhet
Humana AB
Vårdare, boendestödjare

Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då har du möjligheten att söka jobb hos oss på Humana. I rollen kommer du tillsammans med oss att arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om oss Verkstadsgatan är en daglig verksamhet i Ängelholm för personer som tillhör personkrets 1 och 2 enligt LSS (Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade) och som behöver en meningsfull vardag och träning. Verkstadsgatan erbjuder daglig verksamhet som anpassas efter individuella behov. Ängelholms kommun, belägen i nordvästra Skåne, erbjuder en blandning av natur och kultur. Man kan njuta av vackra stränder och skogar, samt utforska sevärdheter som Hembygdsparken, Ängelholms flygmuseum och Järnvägens museum samt Engelholms glassbar. Med sitt centrala läge, närhet till parker och goda kommunikationer så finns det något för alla i Ängelholm. Om tjänsten Vi söker nu en ny boendestödjare till vår verksamhet. Som boendestödjare arbetar du med människor som behöver stöd med sin dagliga livsföring. Du arbetar både självständigt och i nära samarbete med kollegor. I rollen arbetar du med att:  Ge individuellt stöd, omvårdnad och serviceinsatser Planerar och genomför aktiviteter med klienten Genomför delegerade hälso- och sjukvårdsuppgifter Anställningsvillkor Vi söker nu en medarbetare för en tillsvidareanställning, vi tillämpar sex månaders provanställning. Tjänsten är på allt från 50-100% och arbetstiderna är förlagda dagtid måndag till fredag. Vi tillämpar individuell lönesättning och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde för tjänsten sker enligt överenskommelse. Vem är du? Som person är du serviceinriktad, uppmärksam och tillmötesgående. Tjänsten som boendestödjare ställer även krav på tålamod, flexibilitet och lyhördhet. Som medarbetare på Humana tar vi ett gemensamt ansvar för vår arbetsmiljö och strävar efter att skapa ett gott klimat på enheten och i arbetsgruppen genom ett respektfullt bemötande. Stor vikt kommer därför att läggas vid personlig lämplighet. För att söka tjänsten krävs det att du har:  Utbildning som undersköterska, specialpedagog eller beteendevetare Erfarenhet från liknande verksamhet eller inom LSS Kunskaper inom lågaffektivt bemötande, tydliggörande pedagogik Goda kunskaper i svenska i tal och skrift då dokumentation är en stor del av arbetet B-körkort Vi erbjuder Engagerade kollegor som har en god sammanhållning och drivs av viljan att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Humana har kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag samt en intern lärportal med ett brett utbud av utbildningar. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Telefonkontakt undanbedes, vänligen skicka ett mail. Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter [email protected]

20 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Quality Manager to OXE Marine AB
Bravura Sverige AB
Övriga ingenjörer och tekniker

Do you have a passion for quality? Are you a strong communicator who enjoys working closely with production and suppliers? As Quality Manager at OXE Marine, you'll play a key part in ensuring and improving quality across the business in a company leading the development of high-performance, diesel-powered outboard engines. Apply today! About the job This is a consulting assignment with good opportunities for recruitment. In this role, you initially get a job with Bravura, and it is stated that OXE Marine AB intends to offer you a job with them in the long run. This gives both you and OXE Marine AB a good opportunity to get to know each other and evaluate how you feel about your collaboration. About the Company OXE Marine is a Swedish innovation company that, since its founding in 2012, has grown into a leading player in marine diesel technology. OXE Marine develops and manufactures the world’s first high-performance diesel outboard engines – a sustainable, fuel-efficient, and powerful alternative to traditional gasoline engines. The products are aimed at professional users with high demands on reliability, performance, and operating economy, such as in rescue services and commercial marine operations. With headquarters in Ängelholm and production facilities in countries such as Poland and the USA, the company has a global presence and works closely with distributors and resellers around the world. OXE Marine’s patented technology enables lower fuel consumption, longer range, and significantly reduced emissions – paving the way for a more sustainable future at sea. Tasks and responsibilities As Quality Manager, you’ll play a key role in ensuring and developing quality throughout the organization. This is a practical, hands-on role where you work closely with production and suppliers to continuously identify, follow up on, and address quality-related challenges. In your daily collaboration with the production team, you'll handle everything from incoming goods inspections to developing and improving instructions, routines, and processes to secure product quality standards and efficient manufacturing. You’ll also support product development projects with your quality expertise and technical understanding to identify potential risks early – for example, during scale-up for large-volume production. Additionally, you'll be responsible for developing and monitoring supplier quality through evaluations and audits. You’ll manage any deviations and handle complaints toward suppliers. Since the company is aiming for ISO-9001 certification, a key part of your role will be to develop and maintain quality-related processes by creating clear instructions and routines, as well as managing and coordinating the quality management system. This role is based at the company's headquarters in Ängelholm. Collaborating closely with production to ensure quality standards and drive improvement efforts Developing and maintaining supplier quality through evaluations and audits Supporting product development with quality expertise to identify quality-related challenges early Developing and maintaining the quality management system through structured processes, instructions, and routines Education, experience and personal characteristics • Completed secondary education. Post-secondary education in production technology, mechanics, or a related field is a plus • Several years of experience in a similar role involving quality-related tasks • Proficiency in both English and Swedish, spoken and written. German skills are meriting To thrive and succeed in this role, we believe you’re someone who enjoys a dynamic environment where the pace can be high and decision-making is fast. You're proactive and confident in driving tasks forward – you know what needs to be done and take responsibility for making it happen. You enjoy solving problems and tackling complex issues using a structured and analytical approach. You're curious and engaged, with a desire to understand the bigger picture and contribute to improvements. Your communication skills are strong, and you enjoy collaborating and working through solutions together with both internal and external stakeholders. Other information Start: Upon agreement Location: Ängelholm Salary: Upon agreement Questions about Bravura's recruitment process? You can find answers to the most frequently asked questions here: https://www.bravura.se/karriar/ Or if you have specific questions about the service, please email to [email protected]. We recommend that you submit your application immediately as we make a continuous selection. Welcome with your application! Last date to apply 2025-06-30. #Specialist

21 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Ekonomiadministratör till PreZero
Bravura Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Trivs du att arbeta administrativt och har en bakgrund inom ekonomi? Är du flexibel, nyfiken och vill bli en del av en dynamisk arbetsmiljö där du kan sätta din egen prägel på rollen? Välkommen med din ansökan redan idag! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero Recycling AB. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget PreZero Recycling AB är en hållbar samarbetspartner inom återvinning och avfallshantering, oavsett typ av restmaterial eller verksamhet. Tillsammans med deras kunder bidrar de till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I deras vardag är kundnytta lika med miljönytta. I Sverige finns de på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare, fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar och sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner. Deras verksamhet skapar inte bara värde för de kunder som de levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att förädla avfall till värdefull returråvara för nyproduktion. PreZero ser på mångfald som en av deras största styrkor och de strävar efter att skapa en arbetsplats där alla medarbetare känner sig inkluderade och uppmuntrade att bidra. Vi välkomnar alla sökande oavsett bakgrund och livssituation. Arbetsuppgifter I rollen som Ekonomiadministratör hos PreZero säkerställer du att kundavtal och prissättningar är korrekt registrerade och stämmer överens med det som har avtalats. Informationen du hanterar kan komma från olika källor, exempelvis SAP eller fysiska dokument. Arbetet görs för att garantera att faktureringen sker korrekt och enligt gällande avtal. Du granskar och följer upp att information i verksamhetssystemet, SAP, avtal och fysiska dokument är samstämmiga med de faktiska uppgifterna. I detta ingår ett proaktivt arbete med att identifiera och åtgärda eventuella avvikelser. Utöver detta hanterar du även olika administrativa uppgifter kopplade till ekonomi och avtalshantering. Det kan till exempel handla om dokumentation, uppföljning av avtal samt enklare rapportering. I rollen kan en del resor även förekomma i region Syd.  Säkerställa att kundavtal och prissättningar är korrekt registrerade enligt avtal Granska och följa upp information i verksamhetssystemet, SAP, avtal och fysiska dokument Hantera olika administrativa uppgifter kopplade till ekonomi och avtal, såsom dokumentation, uppföljning och viss rapportering  Nära samarbete med interna avdelningar Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av ekonomirelaterat arbete  Meriterande med eftergymnasial utbildning inom ekonomi Mycket god dator- och systemvana, meriterande med SAP B-Körkort  Vi söker dig som trivs i en föränderlig miljö och som med nyfikenhet tar dig an nya utmaningar. Du arbetar noggrant och strukturerat med öga för detaljer, samtidigt som du är prestigelös, hjälpsam och bidrar till en god stämning på arbetsplatsen. Du har en stark vilja att utvecklas och lär dig gärna nytt – både för din egen skull och för att bidra till teamets och företagets framgång. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter, är flexibel i ditt arbetssätt och hjälper gärna till där det behövs. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrig information Start: Omgående Plats: Ängelholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-06-20. #Nextgen

21 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Tandläkare Ängelholm

Välkommen till en väletablerad klinik Hos oss arbetar två tandläkare, en tandhygienist och många kunniga tandsköterskor.  Vi söker dig som vill vara en del av vårt trevliga engagerade team med full fart och som får dagarna att flyta i en delegerad arbetsmodell.  Vi har många patienter och är måna om att leverera högkvalitativ personcentrerad tandvård. Vi har även en systerklinik i Kristianstad där det arbetar ytterligare tre kompetenta tandläkare.  Våra förväntningar på dig  Vi ser fram emot en ny positiv och engagerad tandläkare som gillar ett högt tempo och att ha roligt på jobbet. En tandläkare med höga ambitioner, drivkraft och som vill utvecklas. Arbetsgraden är hel eller deltid efter överenskommelse. Du ska ha erfarenhet av svensk tandvård och behärska det svenska språket ledigt både i tal och skrift. Vi hörs och ses hoppas vi!  // Tandläkare Mårten Klang. Verksamhetschef och bussig kollega. Rekryteringsuppdraget tas om hand av oss på Dental Business Group / Rekrytering Vi ser fram emot din ansökan och tar hand om den första kontakten med alla kandidater. För mer information gällande denna tjänst går det bra att kontakta via chatten eller ringa Åsa Lindgren 079-0760419 som kommer finnas tillgänglig även utanför kontorstid. Vi kommer tillämpa en löpande process så dröj inte med din intresseanmälan.

21 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Leg Fysioterapeut/sjukgymnast
Ängelholms kommun
Fysioterapeuter och sjukgymnaster

Ängelholm gör det omöjliga möjligt – det är vår vision som ligger till grund för vår framtida utvecklingsresa. Vi vågar tänka och testa annorlunda, göra det unika och oväntade. Vi vet att vi är bäst tillsammans och att det är genom gränsöverskridande samarbete vi når längst. Vi vet också att Ängelholm är en plats med unika möjligheter för fortsatt utveckling. Med utgångspunkt i vår agila organisationsstruktur siktar vi framåt och uppåt. Vill du vara med och bidra på vår resa? Vi söker en fysioterapeut till hemvården i Ängelholm. Hos oss ingår du i ett team bestående av arbetsterapeuter, fysioterapeuter, sjuksköterskor och omvårdnadspersonal Tillsammans skapar vi förutsättningar för den enskilde att leva ett så självständigt liv som möjligt. ARBETSUPPGIFTER Utifrån fysioterapeutens kompetensområde ansvarar du för bedömning av funktionsförmåga och rehabilitering av den enskilde patienten. Arbetet innebär att du kommer att träffa människor med olika rehabiliteringsbehov i dennes hemmiljö. Du initierar behandling, träning och hjälpmedelsutprovning som utvecklar, rehabiliterar och bibehåller funktionsförmågan. Arbetet innebär också att ge handledning och stöd till enskild patient, närstående och personal i ett rehabiliterande förhållningssätt för att upprätthålla god hälsa. KVALIFIKATIONER Du som söker ska vara legitimerad Fysioterapeut. Som person tar du initiativ i sociala sammanhang, kliver fram och har lätt för att skapa nya relationer. Du arbetar bra med andra människor. Du har lätt för att anpassa, och utveckla dig efter förändrade krav, förutsättningar eller omständigheter. Du ser möjligheter i förändringar. ÖVRIGT Ängelholms kommun ska vara en organisation där medarbetarna trivs, utvecklas och vill stanna kvar. Vi strävar efter att erbjuda heltid för ökad jämställdhet och attraktiva arbeten. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och kunna kommunicera snabbt och enkelt med dig som sökande, ber vi dig ansöka via länk i annonsen. I samband med intervju behöver du styrka ditt medborgarskap. Det kan du göra med pass alternativt personbevis tillsammans med ID-handling. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du uppvisa att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vi har inför denna rekrytering tagit ställning till vilka rekryteringskanaler vi önskar använda. Därför undanber vi oss att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

21 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025