Lediga jobb i Avesta

Sök totalt 107 lediga jobb i Avesta

Leg. Optiker till Synsam Avesta

Är du en dedikerad Leg Optiker som brinner för ögonhälsa och vill utvecklas i ett innovativt bolag som tar ansvar med kunden i fokus? I rollen som Leg Optiker förstår du vikten av att lyssna in och förstå alla kundens behov för att se till att våra kunder får bästa tänkbara service inom ögonhälsa. Huvuduppgiften i din roll som Leg Optiker är att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera och rekommendera synhjälpmedel till våra kunder på högsta kliniska nivå. Hos Synsam är Leg Optikern i centrum och en nyckelfaktor för vår framgång. Du jobbar i team tillsammans med vår Store Manager, Style and Customer Advisors och inspirerar våra kunder till nöjda inköp. Vi söker dig Som värdesätter det personliga kundmötet för att skapa långsiktiga kundrelationer. Är lyhörd för kundens behov och har en utpräglad kvalitetsmedvetenhet. Har förmågan att på ett pedagogiskt sätt förklara för kunden så att den förstår. Är ansvarsfull, lösningsorienterad och jobbar på problem tills att de är lösta. Har optikerlegitimation med eller utan DO/magisterexamen. Du erbjuds att jobba i ett kompetent team bestående av Store Manager och Style and Customer Advisors i ett marknadsledande företag. Synsam strävar ständigt efter att vara det mest innovativa företaget i branschen och har stora tillväxtambitioner inom ögonhälsa, torra ögon, Ortho-K, sport och myopikontroll. Du har stora chanser till vidare karriär inom Synsam då vi ständigt satsar på att utbilda våra Leg Optiker i både klassrum och online. Rekryteringen sker löpande så tveka inte att söka rollen som Leg. Optiker redan idag. Välkommen med din ansökan!

24 april 2024
Sista ansökan:
24 juni 2024
Elgiganten Phonehouse Avesta söker säljare 80%

En arbetsplats att utvecklas på och vara stolt över  Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Elgiganten har i dag närmare 3 800 anställda och 177 Phonehouse butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.   Som arbetsgivare arbetar vi ständigt för att alla medarbetare ska känna sig sedda, erbjudas utvecklingsmöjligheter och vara en del i vår gemenskap. Vi värdesätter utveckling högt och det finns stora möjligheter att utvecklas och klättra internt om viljan och engagemanget finns.  Vi söker en säljare till avdelningen Telefoni. Har du lätt att prata med folk och behärskar samtidigt konsten att lyssna? Då har du bra förutsättningar att bli en skicklig Säljare hos oss. Den viktigaste uppgiften som säljare på Elgiganten är att hitta den perfekta lösningen för våra kunders frågor, utmaningar och önskemål. Det är en enkel match för dig som vill vara bäst i allt du gör och som är resultat- och lösningsorienterad. Att arbeta för Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Arbetsuppgifter Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer, tillsammans med dina kollegor, att vara att göra våra kunder 100 % nöjda varje dag - och att ha roligt under tiden! • Hjälpa kunder att hitta sin bästa lösning • Erbjuda och sälja produkter och tjänster • Träning och utbildning Profil & Bakgrund Du älskar att nå dina mål - och när du gör det, vill vi fira det med dig. Är du också snabblärd, nyfiken och kreativ så är du är en väldigt bra kandidat för detta jobb.   Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel, men inte ett krav. Du får en bra introduktion som kommer att förse dig med de kunskaper och expertis som du behöver samt som ger dig rätt förutsättningar att lyckas och trivas. Arbetsglädje Här jobbar ett gäng personer som är drivna och intresserade i kontakt med kunder och kollegor. Vi är ärliga, ödmjuka och lyssnar på kunden och kundens behov. Vi söker en kollega som är en peppande, lojal och hjälpsam person som ställer upp för andra. Som löser problem som uppstår på ett effektivt sätt och håller dig uppdaterad på företagets produkter. Vår kultur är viktig för oss och i stort sett allt som du gör som medarbetare på Elgiganten genomsyras av våra tre grundstenar: Ansvarstagande, Engagemang och Effektivitet. De som har affärssinne, gillar att tävla och vill bidra till positiva resultat för företaget brukar trivas väl hos oss. Det är personer som gillar att utvecklas och tar sig an sina arbetsuppgifter på ett effektivt, strukturerat och noggrant sätt. Är du en av dem? Då gillar du säkert snabba förändringar och det faller sig naturligt för dig att ta egna initiativ. Vi kommer att ha kul tillsammans! Utveckling på Elgiganten Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit genom ett gott ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare med hjälp av en stor portion vanlig snällhet och sunt förnuft. Som stöd finns en stöttande varuhuschef och ett omfattande utbildningsprogram i ledarskap och personlig utveckling. Har du massor av energi, är social och är bra på ditt jobb, kan vi garantera att du får både möjligheter och utmaningar hos oss. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare inom produktkunskap, försäljning och kundvård Elgiganten erbjuder • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter   Vid frågor kontakta Erik Nyström på mail: [email protected] Ansökan På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

24 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Sjuksköterska till jour-team i Avesta

Är du legitimerad sjuksköterska och vill ha flexibilitet i din arbetssituation med möjlighet att påverka din egen vardag? Hos Svea Work är detta möjligt. På kunds räkning blir du anställd som konsult på Svea Work. Vi söker därför till detta uppdrag en sjuksköterska till Avesta som vill arbeta i jour-teamet.  Tidsperiod: v.23-35 Omfattning: 100% Arbetstider: Dag, kväll och helg  Arbetsuppgifter Du kommer arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter som sjuksköterska inom hemsjukvård och säbo tillsammans med dina kollegor i ett jourteam. Det är en bred roll där du får åka runt i kommunen och ha varierande arbetsuppgifter inom hälso-sjukvård mot kommunal verksamhet.  Svea Work erbjuder dig Konkurrenskraftig lön Semesterersättning Tjänstepension Engagerad och lyhörd konsultchef Boende och reseersättning utanför hemort Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med 2 års yrkeserfarenhet. Uppdraget passar perfekt för dig som är trygg i din arbetsroll där ditt arbete uppskattas. Du ska även vara lugn och pedagogisk i ditt arbete, samtidigt som du ska kunna ta beslut gällande patienter. Du ska även ha goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift, då det förekommer dokumentation i olika journalsystem. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare. B-körkort är ett krav. För detta arbeta krävs det att du är flexibel och kan arbeta brett inom HSV och SÄBO. Dessutom när man ingår i jour-teamet så kommer du behöva arbeta varierat mellan dag/kväll och helg.  Personliga egenskaper Vi söker dig som är en trevlig och social person med både patienter och kollegor. Du ska ha en god samarbetsförmåga med kollegor. Du ska även ha vana att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom ditt område. Du har även ett gediget intresse att utvecklas som person, men också i din kompetens inom vården. För att passa i denna roll behöver vi även se att du är en flexibel person.  Sista ansökningsdag Ansökningar behandlas löpande. Söker du efter en ny arbetsgivare med kompetensmöjligheter kan detta vara något för dig. Varmt välkommen in med din ansökan! Företagsinformation: Svea Work är en del av Svea Partners koncernen och är ett rekryterings-och bemanningsföretag som arbetar tillsammans med våra uppdragsgivare och medarbetare för att hitta rätt person för rätt uppdrag. För oss på Svea Work är det betydelsefullt att göra skillnad och bidra med samhällsnytta. En del av resultat skänker Svea Work till Svea Foundation som i sin tur hjälper ensamstående föräldrar och barn.

24 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Vikarierande enhetsadministratör

Det är något speciellt med Avesta! Här finns inte bara dalahästar och brusande forsar. Här finns också vilja och mod, handlingskraft och framtidstro. Tillsammans bygger vi Avestas framtid – vill du vara med? Omsorgsförvaltningen arbetar efter värdegrunden att alla människor vi möter har samma värde och är unika. Inom förvaltningen finns IFO, LSS-verksamhet, socialpsykiatri, hälso- och sjukvård, hemtjänst och särskilda boenden. Här arbetar ca 800 medarbetare som dygnet runt finns till för våra målgrupper. Du kommer att ha din arbetsplats på Baldersgården, och arbeta gentemot två enhetschefer, en för kommunrehab, trygghetsteamet och träffpunkten, samt en för nattpatrullen. Vi söker nu en enhetsadministratör för ett vikariat då vår nuvarande går på föräldraledighet. Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER I samråd med enhetscheferna följer du verksamhetens behov samt bemannar med personal. Detta innebär att du i vårt planeringsverktyg Pulsen Combine planerar brukarens nattliga insatser, utifrån deras enskilda biståndsbeslut. Din arbetsuppgift är att fungera som administrativt stöd till enhetscheferna. I samråd med enhetscheferna följer du verksamheternas behov samt bemannar med personal och informerar om eventuella schemaförändringar. Du kommer planera nattpatrullens arbete, ta emot korttidsfrånvaro, boka timvikarier. Du kommer vara arbetsgivarens representant och behjälplig med medarbetares frågor. I övrigt ingår administrativa uppgifter såsom upprätta enklare dokument, ta fram statistik och sköta nyckelhantering. Du är även delaktig i planering inför utbildningar och planeringsdagar. I arbetet ingår det att vara back-up för controllern vid dennes frånvaro, vilket innebär ansvar för systemfrågor, telefoner samt tillsynskameror för hemtjänsten. Övrigt som ingår i arbetet är att arbeta med rutinöversikter, viss SoL-dokumentation samt administrativa uppgifter som exempelvis kontering i lönesystem. Veckoarbetstid 40 tim/vecka mån-fre. Som enhetsadministratör ingår också att arbeta vissa timmar per år på röda helgdagar som infaller i samband med storhelger. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är både självgående, driven och snabbt kan fatta egna beslut när det krävs. Du triggas av utmaningen i uppkomna situationer och att kunna optimera verksamheten genom bra planering. Arbetet kan ibland ha ett högt tempo så det är viktigt att du trivs med att ha mycket på ditt bord samtidigt, är strukturerad och kan hålla fokus på ditt arbete även om du blir avbruten. Du har en gymnasial utbildning, gärna med administrativ inriktning och har tidigare arbetat administrativt. Vana av bemanning och schemaläggning är meriterande. Tidigare erfarenhet från arbete inom vård och omsorg är meriterande. Som person är du flexibel, kan snabbt ställa om efter nya omständigheter och verksamhetens behov av lösningar. Du har lätt för att samarbeta med andra och löser uppkomna situationer på ett konstruktivt sätt. Du förstår din roll och ser till hela verksamhetens bästa i ditt dagliga arbete. När det krävs har du ett naturligt sätt att stå bakom fattade beslut och kunna förmedla det till andra. Du har mycket god kunskap och stor vana att använda datorn som arbetsredskap. Erfarenhet av Pulsen Combine, Phoniro och Visma är meriterande. Arbetet kräver god kunskap i svenska i tal och skrift. ÖVRIGT Alla kommunens vikarier har tillgång till personalgym och upp till 12 fria bad i kommunens badhus. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Avesta kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Avesta kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

24 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Vikarierande enhetsadministratör

Det är något speciellt med Avesta! Här finns inte bara dalahästar och brusande forsar. Här finns också vilja och mod, handlingskraft och framtidstro. Tillsammans bygger vi Avestas framtid – vill du vara med? Omsorgsförvaltningen arbetar efter värdegrunden att alla människor vi möter har samma värde och är unika. Inom förvaltningen finns IFO, LSS-verksamhet, socialpsykiatri, hälso- och sjukvård, hemtjänst och särskilda boenden. Här arbetar ca 800 medarbetare som dygnet runt finns till för våra målgrupper. Du kommer att ha din arbetsplats på Baldersgården, och arbeta gentemot två enhetschefer, en för kommunrehab, trygghetsteamet och träffpunkten, samt en för nattpatrullen. Vi söker nu en enhetsadministratör för ett vikariat då vår nuvarande går på föräldraledighet. Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER I samråd med enhetscheferna följer du verksamhetens behov samt bemannar med personal. Detta innebär att du i vårt planeringsverktyg Pulsen Combine planerar brukarens nattliga insatser, utifrån deras enskilda biståndsbeslut. Din arbetsuppgift är att fungera som administrativt stöd till enhetscheferna. I samråd med enhetscheferna följer du verksamheternas behov samt bemannar med personal och informerar om eventuella schemaförändringar. Du kommer planera nattpatrullens arbete, ta emot korttidsfrånvaro, boka timvikarier. Du kommer vara arbetsgivarens representant och behjälplig med medarbetares frågor. I övrigt ingår administrativa uppgifter såsom upprätta enklare dokument, ta fram statistik och sköta nyckelhantering. Du är även delaktig i planering inför utbildningar och planeringsdagar. I arbetet ingår det att vara back-up för controllern vid dennes frånvaro, vilket innebär ansvar för systemfrågor, telefoner samt tillsynskameror för hemtjänsten. Övrigt som ingår i arbetet är att arbeta med rutinöversikter, viss SoL-dokumentation samt administrativa uppgifter som exempelvis kontering i lönesystem. Veckoarbetstid 40 tim/vecka mån-fre. Som enhetsadministratör ingår också att arbeta vissa timmar per år på röda helgdagar som infaller i samband med storhelger. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är både självgående, driven och snabbt kan fatta egna beslut när det krävs. Du triggas av utmaningen i uppkomna situationer och att kunna optimera verksamheten genom bra planering. Arbetet kan ibland ha ett högt tempo så det är viktigt att du trivs med att ha mycket på ditt bord samtidigt, är strukturerad och kan hålla fokus på ditt arbete även om du blir avbruten. Du har en gymnasial utbildning, gärna med administrativ inriktning och har tidigare arbetat administrativt. Vana av bemanning och schemaläggning är meriterande. Tidigare erfarenhet från arbete inom vård och omsorg är meriterande. Som person är du flexibel, kan snabbt ställa om efter nya omständigheter och verksamhetens behov av lösningar. Du har lätt för att samarbeta med andra och löser uppkomna situationer på ett konstruktivt sätt. Du förstår din roll och ser till hela verksamhetens bästa i ditt dagliga arbete. När det krävs har du ett naturligt sätt att stå bakom fattade beslut och kunna förmedla det till andra. Du har mycket god kunskap och stor vana att använda datorn som arbetsredskap. Erfarenhet av Pulsen Combine, Phoniro och Visma är meriterande. Arbetet kräver god kunskap i svenska i tal och skrift. ÖVRIGT Alla kommunens vikarier har tillgång till personalgym och upp till 12 fria bad i kommunens badhus. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Avesta kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Avesta kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

24 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Vi söker industripersonal till sommarstopp

Om oss Att hitta rätt medarbetare till rätt tjänst är en utmaning för många industriföretag. Dala Industrisupport har lång erfarenhet av kompetensförsörjning och kompetensutveckling. Vi är det lokala valet där närhet och personlig service till företag och medarbetare är av största vikt. Arbetsuppgifterna Omfattar reparation och underhåll inom valsverk och tung industri under sommarstoppet 2024. Till största del kommer arbetsuppgifterna handla om mekanisk reparation och underhållsarbete. Kvalifikationer För att du ska trivas i denna roll behöver du vara intresserad av tekniska lösningar. Med fördel har du en bakgrund inom industrin som mekaniker, svetsare eller annan likvärdig arbetslivserfarenhet. Du är ordningsam, flexibel och serviceinriktad i en roll som kräver ett nära samarbete med kollegor på Dala Industrisupport och hos kund. • Du talar och skriver obehindrat på svenska. • Truck- och traverskort • Heta arbeten • Svetskunskaper är meriterande • B-körkort Personliga egenskaper Du visar att du vill lära dig och har förmågan att se ett steg längre i olika situationer. Du behöver även ha lätt för att anpassa dig efter ändrade omständigheter och nya människor. Säkerheten hos kunden är mycket viktig och det är därför av stor vikt att du som person har lätt för att ta till dig och följa instruktioner samt är säkerhetsmedveten och noggrann. Anställningsform Mellan vecka 28-36, uppdraget kan bli kortvarigare eller längre.   Ansökan Vi kommer att intervjua löpande och platsen kommer att tillsättas när vi hittat rätt kandidat. Sista ansökningsdag är 1 april.

24 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Vi söker dig som är sjuksköterska och vill arbeta under sommaren!

Går du i tankarna att testa något nytt? Vill du planera din sommar i god tid? Vi söker just nu sjuksköterskor inom hemsjukvård, SÄBO, öppenvård & primärvård som kan arbeta under sommaren. Du ska kunna arbeta självständigt och flexibelt samt vara trygg i din yrkesroll. Vi hjälper dig så att du kan hjälpa andra! Period 1 juni - 31 augusti Schema Rotation Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med yrkeserfarenhet och referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Som konsult hos oss och för det här uppdraget behöver du ha varit legitimerad i minst två år. Det förekommer sedvanliga arbetsuppgifter inom sjukvård, det är därför viktigt att du har någorlunda erfarenheter sedan innan. Vi ser dessutom att du som söker är en flexibel, ansvarstagande, social och driven person som är trygg i dig själv och brinner för att människor ska må bra. Om oss Vi är med från uppläggets start och ser fram emot att följa din resa, vi upplever nya platser tillsammans! Vi har i dagsläget uppdrag runtom i stort sett över hela Sverige, i alla dess former och med attraktiva ersättningar. Vi kan förhoppningsvis hjälpa dig att finna det du söker. Vi svarar på frågor och planerar ett upplägg tillsammans utefter dina önskemål för att du ska ha möjlighet att arbeta på dina villkor. För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela din arbetsperiod varför du utöver din lön erhåller bland annat följande förmåner: · Tjänstepension · Övriga försäkringar · Personlig kontaktperson som är tillgänglig & engagerad · Ekonomisk ersättning för boende & resor · Utbildningar Ansökan Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se Telefon: 08-50 90 8000 Mail: [email protected] Tveka inte på att söka, uppdragen går åt snabbt! Känner du möjligtvis även en sjuksköterska som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag. #jobbjustnu

23 april 2024
Sista ansökan:
25 april 2024
Applikationskonsult inom tidredovisning till vårt kontor i Avesta

Time Key, är marknadens ledande system för tid. Våra kunder är bland Sveriges största industri- och handelsföretag. Vår erfarenhet och samlade kompetens har bidragit till att våra kunder idag har tillgång till ett kraftfullt verktyg för insamling, verifiering och analys av närvaro-, projekt- samt produktionstid. Vi söker Applikationskonsult inom tidredovisning till vårt kontor i Avesta. Vi erbjuder en utvecklande, stimulerande och utåtriktad tjänst med interna och externa kontakter. Du kommer att arbeta med ett väletablerat system som är marknadsledande inom sina områden. Tjänsten omfattar: Eget kundansvar som med en aktiv konsultroll, säkerställer marknadens nöjdaste kunder Kvalitetssäkra/verifiera nya releaser Identifiera nya behov Supporta, stödja och utveckla våra kunder Till din hjälp har du erfarna applikations- och teknikkonsulter. Tjänsten innebär en del resande och sökande måste ha B-körkort. Kompetens/erfarenhet Det är bra om du har tidigare systemerfarenhet inom tid, lön alternativt bemanning. Vi värdesätter även följande egenskaper och erfarenheter för tjänsten: Serviceinriktad och brinner för att skapa nöjda kunder Social, utåtriktad och relationsskapande personlighet Ambitiös, kreativ, lösningsorienterad och förmåga att lättfattligt dokumentera Vi kommer att ge dig en grundlig introduktionsperiod och utbildning i vårt system och vår projektmetodik. Vi ser fram emot din ansökan! Ansök snarast då vi löpande gör urval för intervjuer.

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Vi söker matglada kockar

Det är något speciellt med Avesta! Här finns inte bara dalahästar och brusande forsar. Här finns också vilja och mod, handlingskraft och framtidstro. Det är kraften från människorna som gör Avesta unikt. Tillsammans bygger vi Avestas framtid – vill du vara med? ARBETSUPPGIFTER I Avesta satsar vi mycket på maten och lagar den med lokala råvaror från grunden. Våra riktlinjer är god och hälsosam, hållbar mat av hög och säker kvalitet. Inom Avesta kommuns verksamheter serveras matgäster i olika åldrar och med olika behov, förskolebarn, skolelever samt äldre. Gillar du att arbeta i team ,med såväl arbetskollegor som våra gäster, Gillar du tempo, är du kreativ och värdesätter kvalitet och ett bra samarbete. Har du en passion för mat och matlagning och gillar utveckling? Då kan det vara just dig vi söker! Nu söker vi 5 kockar inom skolkök, äldrekök och till pooltjänst. Arbetsuppgifternas karaktär och ansvarsområde: • Tillagning och ansvar för att alla våra matgäster barn/elever/äldre skall få näringsriktig, god, hälsosam, hållbar mat av hög och säker kvalitet. • (Självgående, Kvalitetsmedveten, Strukturerad) • Planera arbetet, hantera råvaror utifrån ekonomi, hållbarhet och kvalité. (Strukturerad, Kvalitetsmedveten) • Vara en vuxen i verksamheten (Personlig mognad) • Samarbeta med personal (Samarbetsförmåga) • Ansvara för egenkontroll och hygien (Kvalitetsmedveten) • Ska kunna smaka på all mat, innan den serveras till gästen. (Kvalitetsmedveten) • Vid varuhantering och vid tillagningen av mat förekommer tunga lyft. Vid matlagning exempelvis vid hantering av bleck. KVALIFIKATIONER Utbildning - Hotell och restaurangprogrammet eller motsvarande kompetens som kan bedömas likvärdigt. Erfarenhet från arbete som kock i offentliga kök eller från restaurang. Minst 2 års yrkeserfarenhet från arbete som kock i offentliga kök eller restaurangkök är ett krav Ha god vana och kunskap om specialkost samt konsistensanpassade koster. Behärska det svenska språket i tal och skrift B-körkort och tillgång till egen bil i jobbet Förutsättning för att kunna förflytta sig till olika kök i kommunen Dokumenterad HACCP-utbildning är meriterande ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Avesta kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Avesta kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

23 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024