Vi söker matglada kockar

Det är något speciellt med Avesta! Här finns inte bara dalahästar och brusande forsar. Här finns också vilja och mod, handlingskraft och framtidstro. Det är kraften från människorna som gör Avesta unikt. Tillsammans bygger vi Avestas framtid – vill du vara med? ARBETSUPPGIFTER I Avesta satsar vi mycket på maten och lagar den med lokala råvaror från grunden. Våra riktlinjer är god och hälsosam, hållbar mat av hög och säker kvalitet. Inom Avesta kommuns verksamheter serveras matgäster i olika åldrar och med olika behov, förskolebarn, skolelever samt äldre. Gillar du att arbeta i team ,med såväl arbetskollegor som våra gäster, Gillar du tempo, är du kreativ och värdesätter kvalitet och ett bra samarbete. Har du en passion för mat och matlagning och gillar utveckling? Då kan det vara just dig vi söker! Nu söker vi 5 kockar inom skolkök, äldrekök och till pooltjänst. Arbetsuppgifternas karaktär och ansvarsområde: • Tillagning och ansvar för att alla våra matgäster barn/elever/äldre skall få näringsriktig, god, hälsosam, hållbar mat av hög och säker kvalitet. • (Självgående, Kvalitetsmedveten, Strukturerad) • Planera arbetet, hantera råvaror utifrån ekonomi, hållbarhet och kvalité. (Strukturerad, Kvalitetsmedveten) • Vara en vuxen i verksamheten (Personlig mognad) • Samarbeta med personal (Samarbetsförmåga) • Ansvara för egenkontroll och hygien (Kvalitetsmedveten) • Ska kunna smaka på all mat, innan den serveras till gästen. (Kvalitetsmedveten) • Vid varuhantering och vid tillagningen av mat förekommer tunga lyft. Vid matlagning exempelvis vid hantering av bleck. KVALIFIKATIONER Utbildning - Hotell och restaurangprogrammet eller motsvarande kompetens som kan bedömas likvärdigt. Erfarenhet från arbete som kock i offentliga kök eller från restaurang. Minst 2 års yrkeserfarenhet från arbete som kock i offentliga kök eller restaurangkök är ett krav Ha god vana och kunskap om specialkost samt konsistensanpassade koster. Behärska det svenska språket i tal och skrift B-körkort och tillgång till egen bil i jobbet Förutsättning för att kunna förflytta sig till olika kök i kommunen Dokumenterad HACCP-utbildning är meriterande ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Avesta kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Avesta kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

23 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Rektor till Astar Avesta

Astar erbjuder en rad utbildningar såsom kommunal vuxenutbildning, svenska för invandrare, arbetsmarknadsutbildningar, Rusta och Matcha samt företagsutbildningar. Med mer än 300 anställda på 35 orter över hela Sverige, från Malmö i söder till Kiruna i norr, strävar vi efter att ge alla människor – oavsett bakgrund – möjligheter att utforska sina talanger, utveckla dem och bli sina egna stjärnor. Astar AB Söker du en ny utmaning under 2024? Drivs du av hög pedagogisk kvalitet, goda affärer och ett gott värdskap? Utbildning och erfarenhet - god pedagogisk kunskap och goda ledaregenskaper - tidigare erfarenhet av ledarskap inom skola/utbildning/service - förmåga att ta ett helhetsansvar över enheten - grundläggande kunskaper om ekonomistyrning, organisation och ledarskap - ett brinnande intresse för att utvecklas och utveckla - Inneha akademisk examen - Inneha pedagogisk utbildning motsvarande minst 30 hp Meriterande är: - tidigare rektorserfarenhet inom Komvux - tidigare erfarenhet av Komvux och/eller Arbetsmarknadsutbildningar - påbörjad eller genomförd rektorsutbildning Anställningens omfattning Tjänsten är på 100%. Det här erbjuder vi dig På Astar är du i ett arbetsteam som uppmuntrar idéer och kreativitet, där inget känns för stort eller svårt. Du får även tillgång till utbildning/friskvårdspeng och får varje år delta i Thoren Tillsammans, en unik konferens fylld med föreläsningar och inspiration för ThorenGruppens alla anställda. För din roll har du dina medarbetare, dina kollegor (rektorsgrupp), och din närmsta chef som stöd och bollplank. I rektorsgruppen sitter ytterligare 11 andra rektorer. Möten tas till största delen per telefon/Teams. För att ditt ledarskap ska få det stöd som behövs kommer du ha stor tillgång till din närmsta chef - dels via bokade uppföljningar, dels genom informella samtal när dessa behövs. Egenskaper För att lyckas som rektor inom Astar behöver du vara självständig och ta stort ansvar över din enhet. Du behöver arbeta proaktivt och hela tiden ta beslut ut efter hur du och dina kollegor bedömer den närmsta framtiden. Du behöver också vara transparent och öppet i ditt ledarskap, inte vara rädd att ta stöd och hjälp från dina medarbetare eller chefer. Med andra ord behöver du vara såväl trygg i de beslut du tar som prestigelös och öppen för att om nödvändigt fatta nya beslut när förutsättningar förändras. Rekrytering Sista ansökningsdag: 2024-05-10, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. För information: Vill du veta mer om vår skola eller tjänsten kontakta gärna Verksamhetschef/skolchef Marja Giheden, telefon 010-434 41 48 alt. [email protected]. Har du frågor, vill du veta mer om vår skola, vår pedagogik och upplägg? Tveka inte utan hör av dig! För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Läs mer om oss på: astar.se Läs mer om oss på: astar.se

23 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Köksmästare

Det är något speciellt med Avesta! Här finns inte bara dalahästar och brusande forsar. Här finns också vilja och mod, handlingskraft och framtidstro. Det är kraften från människorna som gör Avesta unikt. Tillsammans bygger vi Avestas framtid vill du vara med? ARBETSUPPGIFTER Vill du vara med och leda och utveckla dagens och framtidens måltidsenhet inom Avesta kommun? Inom Måltider strävar vi alltid efter en god arbetsmiljö. Arbetsklimatet i köket kännetecknas av ambitiösa medarbetare med hög kunskapsnivå och gott samarbete. Tillsammans tar vi ansvar för god ordning och en ren, välkomnande miljö. Vi tillagar nästan allt från grunden och har en meny som är både tilltalande, näringsriktig och klimatsmart. I ditt uppdrag som köksmästare har du ansvar för budget, verksamhet, personal och arbetsmiljö för köket och rapporterar till enhetschef. Du kommer att ha ansvar för måltidsproduktion, ekonomi, personal och arbetsmiljö. Du har en god ledarskapsförmåga och är bra på att strukturera, planera och prioritera både ditt eget och dina medarbetares arbete. Som ledare har du förmåga att skapa förutsättningar för engagemang och utveckling i verksamheten. Du är lugn och samlad i olika situationer och har förmågan att fokusera på rätt saker. Du brinner för den goda maten och det goda värdskapet, där gästens välbefinnande är i fokus. Du skall ha ett inkluderande förhållningssätt där du har en förmåga att lätt involvera och samarbeta med beställare som tex rektorer eller pedagoger som är involverade i måltiden. Du planerar den dagliga driften och leder och fördelar arbetet i köken. Du deltar även själv i den dagliga driften. I ditt arbete ingår att upprätthålla och vid behov revidera rutiner för egenkontroll, hygien och kvalitet. Du arbetar aktivt med det systematiska arbetsmiljöarbetet genom medarbetar- och arbetsplatsdialoger. Du har ett nära samarbete med andra köksmästare och din enhetschef och bidrar till att hela Måltiders verksamhet fortsätter att utvecklas. Köket tillagar måltider till skola och fritidsverksamhet. Din bakgrund Vi söker dig med erfarenhet av arbete som chef eller arbetsledare som har drivit arbetet i en köksverksamhet. Vi ser gärna att du har haft ansvar för personal, budget och arbetsmiljö. Du behöver ha utbildning inom kök och restaurang och har arbetat som kock inom offentliga kök eller restaurang i minst 3 år. Det är meriterande om du även har utbildning inom HACCP, arbetsmiljö och ledarskap samt kunskaper i specialkostmatlagning. Du behöver ha goda kunskaper i svenska språket i både tal och skrift. Du behöver självklart ha goda IT kunskaper för att hantera system och digitala verktyg. B- körkort krävs. KVALIFIKATIONER Utbildning inom kök och restaurang- gymnasienivå eller utbildning som bedöms likvärdig. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Avesta kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Avesta kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

23 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Säljare för miljövänliga produkter i Avesta

Hej alla hungriga säljare där ute! Vi söker efter dig med egen drivkraft och en positiv inställning för att ansluta till vårt vinnande team. Vårt företag har funnits sedan 1992 och har alltid varit en ledande kraft på marknaden. Vi utbildar våra säljare från grunden, så ingen tidigare erfarenhet behövs. Vi tror att viljan att lyckas är allt du behöver för att bli en toppsäljare, och vi kommer att förse dig med alla verktyg och resurser som krävs för att du ska nå ditt fulla potential. Våra tävlingar är legendariska, med priser som sträcker sig från VIP-resor till extra bonusar. Vi drivs av att se våra säljare ta sig till nya höjder och vi belönar hårt arbete och framgång. Vi är också ett miljövänligt företag, och vi tar vår planet på allvar. Våra produkter är alla miljövänliga och vi strävar efter att minska vår påverkan på miljön. Vi söker personer som brinner för försäljning och som har den självsäkerhet och beslutsamhet som krävs för att bli en toppsäljare. Om du har drivet att nå framgång och om du inte är rädd för en utmaning, så är du precis den typen av person som vi söker. Så om du är redo att ta ditt säljande till nästa nivå och ansluta till vårt vinnande team, ansök nu! Vi letar efter dig. Lön, bonusar och förmåner Du har en ingångslön på 24 500 kr i månaden när du jobbar heltid. Utöver detta har du provision på allt du säljer. Provisionen ökar hela tiden beroende på prestation och det finns ingen övre gräns för hur mycket du kan tjäna på en månad, men du har alltid din grundtrygghet att falla tillbaka på. För att du som anställd ska känna extra trygghet omfattas du av både trygghetsförsäkring och tjänstegrupplivförsäkring. Du har körkort, tillgång till bil och kan börja omgående. Inom säljbranschen går ansökningsprocesserna snabbt. Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav, då det är en nödvändighet för det dagliga arbetet i tjänsten. Ett par röster om jobbet: "Jag har aldrig jobbat med försäljning tidigare och ändå har jag på bara några månader blivit företagets säljledare. Flexibiliteten i arbetstiderna gör att jag kan kombinera jobbet med mitt stora hästintresse.” – Minna, 21 år ”Det här är det bäst betalda jobb jag haft med mest fritid. Jag är inne på mitt femte år i företaget och trivs så bra att jag även rekryterat in min respektive. Jag har en mycket god lön och mitt enda fokus är att alltid vinna företagsresorna. – Robin, 43 år Om Produkten Produkten vi marknadsför tillverkas för hand i Tyskland med hög kvalitet och miljön i åtanke. Maskinen har lång livslängd, unika garantier, är 100% återvinningsbar och har en mängd olika funktioner och användningsområden. Produkten är designad av Christoph Böhler från B/F Design, Nürnberg, Tyskland. Mr Böhler är en berömd designer inom bilindustrin, där han bland annat designat för Audi och Bugatti. Han har även designat produkter åt Timberland, Zeiss, etc. Välkommen in med din ansökan! Säljare, flexibelt schema, grundlön, hög provision, tävlingar, miljövänligt

23 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Business Controller

Är du en nyexaminerad eller redo att ta dig an nya utmaningar? Är du på jakt efter en spännande roll där du får vara med i händelsernas centrum och intresserad av att jobba i ett världsledande företag inom hållbart rostfritt stål? Missa då inte denna möjlighet! Vi på Outokumpu utökar nu vårt team och söker en Business Controller till vår site i Avesta. Var med och bidra till en värld som varar för evigt! Huvudsakliga arbetsuppgifter I rollen som Business Controller kommer du att: Planera kostnadsställen och kostnadskonton för produktion och funktioner. Ansvara för kostnadsdrivare/aktiviteter/allokeringnycklar. Koordinera budgetarbete och prognoser med olika produktionsgrupper och funktioner. Förvandla investeringsinitiativ till finansiella Business case och validera potentialen. Bidra med projektstöd till organisationen. Arbeta med månadsvisa uppföljningar av kostnader jämfört med mål och prognoser, analys av avvikelser och initiering av åtgärder i samarbete med produktion och funktioner. Rapportera kostnader och KPI-utveckling. Delta i månatliga uppföljningsmöten för att öka medvetenheten om kostnader och KPI-.er. Kontinuerligt utveckla verktyg och processer. Jobba med effektiv riskhantering och intern kontroll inom finansområdet. Erbjudas kontinuerlig kompetensutveckling för att uppnå personlig utveckling. Dina kvalifikationer Civilingenjörs- eller högskoleutbildning inom relevant område (exempelvis industriell ekonomi, redovisning eller annat relevant område) eller motsvarande erfarenhet. Tidigare arbetslivserfarenhet inom tillverkningsindustrin och/eller i rollen som Business Controller är meriterande. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Kunskap i Microsoft Office. Kunskap inom SAP och Onestream är meriterande. Om dig: För att lyckas och trivas i rollen som Business Controller ser vi att du är en analytisk person som kan se samband mellan siffror och verksamhet. Du är förtroendeingivande och skicklig på att skapa och underhålla relationer med både interna och externa parter och trivs att arbeta i en föränderlig miljö. Vi värderar dina personliga egenskaper högt och letar efter dig med initiativförmåga, som är ansvarstagande, prestigelös och en “team player”. Varför ska du välja Outokumpu? Världsledande inom säkerhet och hållbarhet: Vi är stolta över att vara ledande inom säker, hållbar rostfri ståltillverkning och drivs av en stark vision om att skapa en värld som varar för evigt. På Outokumpu Avesta uppmuntrar vi en kultur av innovation och ständig förbättring. Inkluderande kultur och familjär känsla: Vi främjar mångfald, jämlikhet och inkludering i Outokumpu. Vi gör allt för att alla medarbetare ska känna sig välkomna och att de blir lika behandlade och har lika möjligheter. Kontinuerlig utveckling: Vi tror på att investera i våra medarbetares framtid och erbjuder omfattande möjligheter till professionell utveckling och tillväxt. Genom kontinuerlig träning, mentorprogram och interna resurser kan du förbättra dina färdigheter och utmana dig själv att nå nya höjder i din karriär. Balanserat arbetsliv: Med flexibla arbetsarrangemang, möjligheter till distansarbete och förmånliga förmåner kan du njuta av en sund balans i livet och uppnå din fulla potential både på jobbet och fritiden. Ansökan Skicka in din ansökan senast den 19 maj 2024 via vår hemsida. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Kontaktuppgifter Vid frågor eller för mer information, kontakta gärna: Rekryterande chef, Fredrik Oscarsson (VP Business Controlling), via telefon 0700881297. Talent Acquisition Partner, Kajsa Croon på [email protected]. Unionen, 073-0496322, [email protected] Sveriges Ingenjörer, Gunnar Lindstrand på 070–0881957. Ledarna: Patrik Norberg, 070 0881206, [email protected] Välkommen till Outokumpu – din framtid börjar här! --------------- Outokumpu är världsledande inom rostfritt stål. Materialet är helt återvinningsbart, underhållsfritt samt mycket starkt och hållbart. Rostfritt stål är en av de viktigaste byggstenarna för en hållbar framtid. Outokumpu har idag cirka 9 000 anställda i mer än 30 länder. Outokumpu är listat på NASDAQ OMX Helsingfors.

22 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
FU-Tekniker/Lagermontör

Vill du ta nästa steg i din karriär som mekaniker? Vi på Outokumpu söker nu en tekniker inom förebyggande underhåll (FU-tekniker)/Lagermontör till vår underhållsorganisation på varmbandsverket. Bli en del av en organisation som är världsledande inom rostfritt stål och som sätter säkerheten främst. Välkommen med din ansökan! I vårt varmbandsverk arbetar omkring 80 personer. Där valsar vi ut slabs till plåt. Vi värmer slabs i ugn till ungefär 1200 grader sedan valsas dessa ut till tunnare plåt som vi sedan hasplar upp till band. Varmbandsverket är uppdelat i tre processgrupper (värmning, valsning och valsslip/SHRP). Som FU-tekniker/Lagermontör arbetar du med kontinuerligt underhåll på våra maskiner för att förbättra tillgängligheten i valsslipen men huvudsak lagermontage på valsar till verket. Vi har ett högt säkerhetstänk, tydliga rutiner och arbetssätt där vi arbetar mot uppsatta mål inom alla ansvarsområden. Arbetstiden är förlagd på dagtid. Huvudsakliga arbetsuppgiter I rollen som FU-Tekniker/Lagermontör kommer du att: Ansvara för, driva och utveckla det förebyggande underhållet tillsammans med kollegor inom angivet ansvarsområde. Ansvara för avvikelsehantering vad gäller dokumentation, reservdelar och FU rutiner. Förbättra tillgängligheten genom att föreslå och driva förbättringar. Ansvara för avvikelsehantering vad gäller dokumentation, reservdelar, FU rutiner Ansvara för att följa alla gällande föreskrifter/instruktioner vid genomförande av FU insatser. Driva och delta i haveriutredningar (t.ex. haverianalyser/rotorsaksanalyser). Samarbeta med produktionspersonal, interna och externa utförare. Koordinera underhållsinsatser inom eget område (interna såväl som externa). Om dig Godkänd gymnasieutbildning, (ex. teknik, industri, fordon). Du har arbetslivserfarenhet som mekaniker och har tidigare arbetat inom underhåll. Erfarenhet inom industri är meriterande. God datorvana (självständigt kunna arbeta med program som MS Office, Maximo). Goda kunskaper i ritningsläsning. Truckkort, traverskort och heta arbeten är meriterande Som person är du säkerhetsmedveten, trivs i samarbetet med andra och arbetar alltid med en hög servicekänsla. Du har en förmåga att se möjligheter i stället för hinder. I ditt arbete är du ansvarstagande och det är en självklarhet för dig att vara flexibel. Vi erbjuder dig en möjlighet att bli en del av mycket erfaren grupp med hög kompetens och en chans att utveckla dig kontinuerligt! Vi främjar mångfald, jämlikhet och inkludering i Outokumpu. Vi gör allt för att alla medarbetare ska känna sig välkomna och att de blir lika behandlade och har lika möjligheter. Ansökan Välkommen med din ansökan senast 19 maj 2024. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Kontaktuppgifter: Vid frågor eller för mer information, kontakta gärna: Rekryterande chef Anders Björnlund (Process Manager Roll Grinding) på 070-0882611 Kajsa Croon, Talent Acquisition Partner, på [email protected]. Kalle Sahlin, Facklig representant (IF Metall) på telefon 070-0881004. ------------------ Outokumpu är världsledande inom rostfritt stål. Materialet är helt återvinningsbart, underhållsfritt samt mycket starkt och hållbart. Rostfritt stål är en av de viktigaste byggstenarna för en hållbar framtid. Outokumpu har idag cirka 9 000 anställda i mer än 30 länder. Outokumpu är listat på NASDAQ OMX Helsingfors. www.outokumpu.com

22 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Sr. Maskinoperatör

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du vara med och bidra till bättre miljö? Är du driven, har skruvandet i fingrarna och tycker det är roligt med problemlösning? Vi installerar nu en ny produktionslinje i vår anläggning i Horndal, därför söker vi nu en Senior Maskinoperatör. Är du den vi letar efter? Ta chansen och sök redan idag! För att säkerställa en smidig uppstartsfas och en optimal produktionssättning av linjen i Horndal letar vi nu efter en engagerad och kunnig maskinoperatör. Du kommer att spela en central roll under uppstartsfasen, där du behöver hämta information från digitala källor, delta i fabriksbesök i Lettland och Finland samt vara involverad i Factory Acceptance Test (FAT) hos vår maskinleverantör i Tyskland. Du kommer att arbeta självständigt och ha ansvar för att säkerställa att produkterna tillverkas enligt våra specifikationer. Du förväntas ha förmågan att göra justeringar och inställningar som krävs för att optimera produktionsprocessen. Genom ett nära samarbete med vårt systerföretag i Lettland och andra delar av organisationen kommer du att ges möjlighet att göra en betydande och positiv påverkan. Vi erbjuder ett omväxlande och utvecklande jobb som du har möjlighet att själv påverka samt att du får vara en del av ett team som stöttar och utvecklar varandra. Om företaget Dinair/AAF är en av Europas största tillverkare och leverantör av ventilationsfilter, stoft- och rökgasfilter med över 100 års erfarenhet. Sedan 2016 ingår vi i AAF International med Daikin som huvudägare. AAF driver forskning samt produktutveckling och har ett komplett produktsortiment av hög kvalité. Vi tar vårt uppdrag på största allvar och lägger stora resurser på att utveckla våra produkter och metoder för att vara i framkant. Det gör att vi kan erbjuda våra kunder de bästa produkterna och smartaste lösningarna. Dinair AB har huvudkontor i Vadstena och vi finns representerade i hela Sverige med ca 140 anställda. Våra två produktionsanläggningar finns i Horndal och Kinna. För oss är det viktigt att arbeta i nära samarbete med våra kunder, samarbetspartners och leverantörer. Med omsorgsfulla val av material, effektiv produktion som i alla led ska bidra med så lågt avtryck på klimatet som möjligt, möter vi kundernas krav på hög leveranssäkerhet och rätt kvalitet. Din profil Vi söker efter en person med erfarenhet inom industrin och gedigen teknisk kompetens. Du bör ha ett starkt intresse och förståelse för orsak och verkan inom produktionsmiljön. Denna roll kommer att kräva både praktiska färdigheter och förmågan att utveckla och implementera instruktioner, rutiner och arbetssätt för linjen. Det är därför viktigt att du har erfarenhet av Officepaketet samt kunskap inom områden som 5S, LEAN och produktionsmetoder. Grundläggande krav för rollen: God förståelse för flöden och tillverkningsprocesser Erfarenhet att utbilda/leda andra Service och kundfokuserad Driven & engagerad Mycket god datorvana Kommunicerar och skriver obehindrat på svenska och engelska i både tal- och skrift. Kunskaper inom 5S / Lean / produktionsmetoder / förbättringsarbete B-körkort Meriterande: erfarenhet av affärssystem och ledningssystem Om du besitter de egenskaper och erfarenheter som beskrivs ovan och är redo att ta dig an denna spännande utmaning, ser vi fram emot din ansökan. Välkommen att bli en del av vårt team och bidra till vår fortsatta framgång! Ansökningsförfarande Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Intervjuer och urval sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum. Passa därför på att skicka in din ansökan redan idag! Välkommen med din ansökan! Uppstart: Enligt överenskommelse Ort/Placering: Horndal Omfattning: 100% Lön: Individuell lönesättning tillämpas. Ansökningstid: 2024-05-31   Välkommen med frågor om tjänsten Folke Pettersson, Tf. Platschef, 073-632 47 52

22 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Pizzabagare

Hej ! Åkes Grill & vedungspizza söker en duktig pizzabagare Vi är en pizzeria med fokus på premium pizzor. Vårat koncept är "Åkes Grill & Vedugnspizza" en mysig plats där man ska kunna känna sig som hemma och äta en riktigt god pizza. Vi söker dig som är glad och social då kundkontakt kommer vara en del av vardagen. då det kommer vara högt tempo. Om du är rätt person för att jobba i vårat glada och härliga team så tveka inte med att höra av dig med din CV och ett personligt brev. skicka in din ansökan direkt till Rayan: [email protected]

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Medicinsk Sekreterare

VÅRDCENTRAL AVESTAHÄLSAN Vårdcentral AvestaHälsan har funnits sedan 2012 och har idag ca 8200 listade patienter. Hos oss arbetar ca 35 medarbetare som distriktsläkare, ST-läkare, AT-läkare, fysioterapeuter, barnmorskor, BVC-sköterskor, distriktssköterskor med olika profilområden, rådgivningssköterskor, medicinska sekreterare, samtalsterapeuter, arbetsterapeut samt undersköterskor och eget lab. Läs gärna mer om vilka vi är och vad vi gör på http://avestahalsan.se/vardcentralen/ Vi är en privatägd vårdcentral som har vårdvalsavtal med Region Dalarna så för den enskilde patienten gäller exakt samma förutsättningar, vårdgarantier och avgifter mm som på en offentligt driven vårdcentral. Vårdcentral Avestahälsan är fristående från stora vårdbolag och har verksamhet enbart i Avesta men med många listade patienter även från omgivande kommuner både i södra Dalarna och norra Västmanland. Avestahälsans vision är att aktivt bidra till Sveriges bästa lokala sjukvårdssystem. Vi strävar mot att vara Sveriges mest attraktiva vårdarbetsplats som attraherar den bästa hälso- och sjukvårdspersonalen. Vi ska bedriva vård av absolut högsta kvalitet med trygga och trogna patienter. Våra lokaler utökades och renoverades 2021 och är väl anpassade för verksamheten. Vi delar fastigheten med Företagshälsovård Avestahälsan. Våra ledord är: Kompetens – Omtanke – Service – Tillgänglighet MEDICINSK SEKRETERARE Som medicinsk sekreterare hos oss är du en viktig del av verksamheten! Vi erbjuder omväxlande arbetsuppgifter och en härlig arbetsgemenskap. Utöver journaldokumentation ingår även remiss- och posthantering, receptionsarbete samt övriga förekommande arbetsuppgifter utifrån verksamhetens behov. Vi arbetar i journalsystem TakeCare men kommer under kommande år gå över till Cosmic tillsammans med övriga Region Dalarna. På Vårdcentral Avestahälsan arbetar vi ständigt med att förbättra och utveckla verksamheten. Vi arbetar tillsammans och strävar efter hög kvalitet och kontinuitet. Kompetensutveckling planeras utifrån ditt eget och verksamhetens behov. Kvalifikationer Krav Medicinsk sekreterare, gärna med flera års yrkeserfarenhet. Meriterande Erfarenhet av arbete inom primärvård. Erfarenhet av arbete i Cosmic. Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Du bör ha god förmåga och erfarenhet av att samverka så väl internt som externt. Du har intresse för att delta i mottagningens utvecklingsarbete. Är du medicinsk sekretarare och nyfiken på hur det är att arbeta hos oss? Tveka då inte att snarast maila oss ett personligt brev och CV till [email protected]. Kontakta gärna även en av våra medicinska sekreterare, Caroline, för att höra mera om hur vi har det och vad arbetet hos oss innebär. Intervjuer och tillsättning kommer att ske fortlöpande så skicka in din ansökan snarast möjligt. Bifoga även kontaktuppgifter till minst två referenser varav en tidigare/nuvarande chef. Avestahälsan tillämpar drogscreening i anställningsprocessen. Vi har redan valt våra kanaler för marknadsföring och rekrytering och önskar inte bli kontaktade av andra leverantörer av liknande tjänster eller bemanningsbolag.

22 april 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024