Vill du sommarjobba i butik? - Boden

Är du en noggrann person som trivs med eget ansvar och som är intresserad av att jobba i butik? Läs vidare och se om rollen som Merchandiser kan vara rätt för dig! Att jobba hos oss i sommar! - Srb Butikservice Vi söker Merchandiser inom dagligvaruhandeln. Som merchandiser kommer du att jobba med ett brett produktutbud från flera välkända varumärken. I butik säkerställer vi att kundens produkter är väl påfyllda, exponeras på rätt sätt och ger ett säljande och attraktivt intryck för butikernas besökare. Som Merchandiser kommer du bl.a. ha kontakt med butikens personal, ansvara för påfyllnad och skötsel, kontrollera skyltning, skylta om vid behov, lägga beställningar samt ser över lagerstatus. Att trivas med frihet under ansvar är A och O hos oss eftersom du till största del kommer utföra dina uppdrag självständigt i butik. Du kan även komma besöka flera olika butiker under en arbetsdag varför du måste trivas med att byta miljö och gilla att träffa nya människor. Under hela din anställning kommer du ha nära kontakt med områdesansvarig samt andra stödfunktioner på Srb Butiksservice som vägleder dig. Är rollen som Merchandiser rätt för dig? Nu söker vi dig som: Är intresserad av att jobba med framför allt snacks och nötter i lösvikt Kan arbeta veckorna 29-31 samt v.33 ca 1,5 timmar i veckan, torsdagar Bor i eller i närheten av Boden Har körkort och tillgång till egen bil är meriterande Vidare ser vi gärna att du: Är lösningsorienterad, lätt att kommunicera med personer i din omgivning, kan arbeta effektivt och hålla ett bra tempo Trivs med att ha ett fysiskt aktivt arbete Är morgonpigg, då vi startar alla arbetsdagar på morgonen Har tidigare erfarenhet av att jobba i butik eller inom dagligvaruhandeln Vad erbjuder vi? Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning som startar och avslutas vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildningsperiod i butik vid start av anställning Långsiktigt samarbete med ev. fasta timmar framöver Möjlighet att ingå i vikariepoolen och jobba extra vid behov ex. arbetstoppar, kampanjer, sjukdom eller semester Om Srb Butikservice Sedan 1995 har vi på Srb Butiksservice hjälpt våra kunder med allt som rör merchandising. Vi säkerställa att deras varor ute i butik är påfyllda och exponeras på rätt sätt, samt ser till att det är fräscht och säljande för deras konsumenter. Med runt 300 anställda Merchandiser har vi en oslagbar närvaro i hela landet - från Ystad till Kiruna - och vi utför över 3000 butiksbesök varje vecka. Vi jobbar för kunder som exempelvis Axfood och Cloetta. Ansökan Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi granskar ansökningar allt eftersom och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Ansök senast 2 juni Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu

23 april 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Speciallärare Pusslets anpassade grundskola

Vill du vara med och bidra till satsningarna kring vår tids största utmaningar, och kunna påverka och lämna över något för framtida generationer att vidareutveckla? Då är Bodens Kommun en arbetsgivare för dig! Boden ligger i Norrbottens kustland, endast 3 mil från havet mellan två älvdalar. Här bor cirka 28 000 personer. Boden är en modern småstad med närhet till det mesta vilket skapar ett givande arbets- och fritidsliv, det vi kallar närhetsliv. Boden ligger i hjärtat av en etableringsintensiv region och är en viktig del av den gröna globala samhällsomställningen. Här skapas ett samhälle i tillväxt, rustat för att möta den gröna ny industrialiseringen, med smarta och hållbara lösningar för samverkan, boende, transporter, vardagen och ett modernt företagande. Med ett starkt stöd från kompetenta kollegor och chefer, får du mod att våga prova. Hos oss får du stort förtroende i en fantastisk miljö, där det finns möjlighet att utveckla dig själv och andra. Vill du veta mer om hur det är att jobba i Bodens kommun? Då kan du läsa mer här: www.boden.se/jobbaiboden Välkommen till Arbetsmarknad- och utbildningsförvaltningen i Bodens kommun! I Bodens förskolor och skolor ges barn och unga mod och kompetens att möta framtidens utmaningar – den visionen arbetar vår förvaltning för. Kunskap, trygghet och goda lärmiljöer är utmärkande i våra verksamheter. Som medarbetare i vår förvaltning kommer Du ha kompetenta kollegor som visar respekt och tolerans och vars stora engagemang skapar arbetsglädje och stolthet. Tillsammans fokuserar vi på att ständigt förbättra verksamheten. Prästholmsskolan är en cetralt belägen låg och mellanstadieskola belägen i den nedre stadsdelen i Boden.Integrerad i skolan finns även kommunens anpassad skola. Skolans elevantal ligger på ca 300 elever. Vi har parallellklasser i varje årskurs med hög personaltät Behörigheten på skolan är hög bland lärarkollegiet och personalomsättningen har varit låg över tid. Pusslets anpassade grundskola ligger beläget i Gammelängsskolan. Verksamheten är anpassad för elever som läser ämnesområden inom den anpassade grundskolan. Pusslet tillhör Prästholmsskolans rektorsområde. Med det sagt vill vi välkomna dig till vårt gäng! För visst vill Du också ha ett av världens viktigaste jobb? ARBETSUPPGIFTER Ditt huvudsakliga uppdrag som speciallärare/lärare är att utveckla elevernas lärande och utveckling mot den anpassade grundskolans mål. Du planerar och genomför undervisning för eleverna både enskilt och tillsammans med kollegor samt ansvarar för bedömning. Du är även en del av skolans elevhälsoteam där du ansvarar för din enhets lokala elevhälsoarbete i samverkan med dina arbetskamrater. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad speciallärare med behörighet att undervisa inom ämnesområden på anpassad grundskola. Du kan arbeta självständigt och har en god social förmåga. Du tar ansvar och arbetar med tydligt engagemang för elevernas kunskapsutveckling och sociala utveckling. Du har ett positivt och professionellt förhållningssätt mot både elever, vårdnadshavare och kollegor. Du har ett gott ledarskap med en tydlig struktur i din undervisning, tydliga och höga förväntningar på dina elever och skapar goda relationer. Vi lägger stor vikt vid ett elevcentrerat förhållningssätt samt personlig lämplighet. Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden så välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Vänlig bifoga lärarlegitimation eller examensbevis. Utdrag ur belastningsregistret måstes uppvisas före anställning i förskola och grundskola. Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning samt mångfald inom alla yrkesområden. Vi har rökfri arbetstid och vi erbjuder en friskvårdstimme i veckan och ett friskvårdsbidrag. Via vår hälsoportal kan du som medarbetare boka in dig på olika friskvårdsaktiviteter ex massage, prova-på-träning, föreläsningar mm. När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. På så sätt blir hanteringen av din ansökan effektiv, snabb och säker. Inför rekryteringsarbetet har Bodens kommun tagit ställning till rekryteringskanaler. Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter eller liknande i denna rekrytering.

23 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Medarbetare till Pusslets Anpassade Grundskola träningsskolan

Vill du vara med och bidra till satsningarna kring vår tids största utmaningar, och kunna påverka och lämna över något för framtida generationer att vidareutveckla? Då är Bodens Kommun en arbetsgivare för dig! Boden ligger i Norrbottens kustland, endast 3 mil från havet mellan två älvdalar. Här bor cirka 28 000 personer. Boden är en modern småstad med närhet till det mesta vilket skapar ett givande arbets- och fritidsliv, det vi kallar närhetsliv. Boden ligger i hjärtat av en etableringsintensiv region och är en viktig del av den gröna globala samhällsomställningen. Här skapas ett samhälle i tillväxt, rustat för att möta den gröna ny industrialiseringen, med smarta och hållbara lösningar för samverkan, boende, transporter, vardagen och ett modernt företagande. Med ett starkt stöd från kompetenta kollegor och chefer, får du mod att våga prova. Hos oss får du stort förtroende i en fantastisk miljö, där det finns möjlighet att utveckla dig själv och andra. Vill du veta mer om hur det är att jobba i Bodens kommun? Då kan du läsa mer här: www.boden.se/jobbaiboden Välkommen till Arbetsmarknad- och utbildningsförvaltningen i Bodens kommun! I Bodens förskolor och skolor ges barn och unga mod och kompetens att möta framtidens utmaningar – den visionen arbetar vår förvaltning för. Kunskap, trygghet och goda lärmiljöer är utmärkande i våra verksamheter. Som medarbetare i vår förvaltning kommer Du ha kompetenta kollegor som visar respekt och tolerans och vars stora engagemang skapar arbetsglädje och stolthet. Tillsammans fokuserar vi på att ständigt förbättra verksamheten. Prästholmsskolan är en cetralt belägen låg och mellanstadieskola belägen i den nedre stadsdelen i Boden.Integrerad i skolan finns även kommunens anpassad skola (tidigare särskola). Skolans elevantal ligger på ca 300 elever. Vi har parallellklasser i varje årskurs med jämförelsevis hög personaltäthet. Behörigheten på skolan är hög bland lärarkollegiet och personalomsättningen har varit låg över tid. Eleverna är fördelade i olika grupper beroende på förutsättningar och behov. Med det sagt vill vi välkomna dig till vårt gäng! För visst vill Du också ha ett av världens viktigaste jobb? ARBETSUPPGIFTER Vi söker medarbetare till Anpassad Grundskola, träningsskolan som arbetar som resurs i klasserna och i fritidsverksamheten. Vi söker dig som vill göra skillnad i träningsskolan med att hjälpa eleverna nå så långt som möjligt utifrån sina förutsättningar. I arbetet ingår det att ge eleverna hjälp med ADL mm KVALIFIKATIONER Vi söker dig med kunskaper och intresse inom träningsskolans område och en adekvat utbildning. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet. ÖVRIGT Vänlig bifoga lärarlegitimation eller examensbevis. Utdrag ur belastningsregistret måstes uppvisas före anställning i förskola och grundskola. Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning samt mångfald inom alla yrkesområden. Vi har rökfri arbetstid och vi erbjuder en friskvårdstimme i veckan och ett friskvårdsbidrag. Via vår hälsoportal kan du som medarbetare boka in dig på olika friskvårdsaktiviteter ex massage, prova-på-träning, föreläsningar mm. När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. På så sätt blir hanteringen av din ansökan effektiv, snabb och säker. Inför rekryteringsarbetet har Bodens kommun tagit ställning till rekryteringskanaler. Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter eller liknande i denna rekrytering.

23 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Fritidspedagog/Resurspedagog till Anpassad grundskola

Vill du vara med och bidra till satsningarna kring vår tids största utmaningar, och kunna påverka och lämna över något för framtida generationer att vidareutveckla? Då är Bodens Kommun en arbetsgivare för dig! Boden ligger i Norrbottens kustland, endast 3 mil från havet mellan två älvdalar. Här bor cirka 28 000 personer. Boden är en modern småstad med närhet till det mesta vilket skapar ett givande arbets- och fritidsliv, det vi kallar närhetsliv. Boden ligger i hjärtat av en etableringsintensiv region och är en viktig del av den gröna globala samhällsomställningen. Här skapas ett samhälle i tillväxt, rustat för att möta den gröna ny industrialiseringen, med smarta och hållbara lösningar för samverkan, boende, transporter, vardagen och ett modernt företagande. Med ett starkt stöd från kompetenta kollegor och chefer, får du mod att våga prova. Hos oss får du stort förtroende i en fantastisk miljö, där det finns möjlighet att utveckla dig själv och andra. Vill du veta mer om hur det är att jobba i Bodens kommun? Då kan du läsa mer här: www.boden.se/jobbaiboden Välkommen till Arbetsmarknad- och utbildningsförvaltningen i Bodens kommun! I Bodens förskolor och skolor ges barn och unga mod och kompetens att möta framtidens utmaningar – den visionen arbetar vår förvaltning för. Kunskap, trygghet och goda lärmiljöer är utmärkande i våra verksamheter. Som medarbetare i vår förvaltning kommer Du ha kompetenta kollegor som visar respekt och tolerans och vars stora engagemang skapar arbetsglädje och stolthet. Tillsammans fokuserar vi på att ständigt förbättra verksamheten. Prästholmsskolan är en cetralt belägen låg och mellanstadieskola belägen i den nedre stadsdelen i Boden. Skolans elevantal ligger på ca 300 elever. Vi har parallellklasser i varje årskurs med hög personaltät. Eleverna är fördelade i olika grupper beroende på förutsättningar och behov. Med det sagt vill vi välkomna dig till vårt gäng! För visst vill Du också ha ett av världens viktigaste jobb? ARBETSUPPGIFTER Vi söker Dig som vill bli vår nya medarbetare på Anpassad Grundskola, träningsskolan där du kommer att arbeta som resurs i klasserna och i fritidsverksamheten. Vi söker dig som vill göra skillnad i anpassade med att hjälpa eleverna nå så långt som möjligt utifrån sina förutsättningar. I arbetet ingår det att ge eleverna hjälp med ADL mm. KVALIFIKATIONER Vi söker i första hand dig som är utbildad fritidspedagog, resurspedagog fritidshem eller motsvarande men även du som på annat sätt förvärvat kunskaper och har intresse inom ämnesområdet samt en adekvat utbildning kan komma ifråga för anställning. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet. Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden så välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Vänlig bifoga lärarlegitimation eller examensbevis. Utdrag ur belastningsregistret måstes uppvisas före anställning i förskola och grundskola. Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning samt mångfald inom alla yrkesområden. Vi har rökfri arbetstid och vi erbjuder en friskvårdstimme i veckan och ett friskvårdsbidrag. Via vår hälsoportal kan du som medarbetare boka in dig på olika friskvårdsaktiviteter ex massage, prova-på-träning, föreläsningar mm. När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. På så sätt blir hanteringen av din ansökan effektiv, snabb och säker. Inför rekryteringsarbetet har Bodens kommun tagit ställning till rekryteringskanaler. Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter eller liknande i denna rekrytering.

23 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Lärare So och Spanska till Stureskolan

Vill du vara med och bidra till satsningarna kring vår tids största utmaningar, och kunna påverka och lämna över något för framtida generationer att vidareutveckla? Då är Bodens Kommun en arbetsgivare för dig! Boden ligger i Norrbottens kustland, endast 3 mil från havet mellan två älvdalar. Här bor cirka 28 000 personer. Boden är en modern småstad med närhet till det mesta vilket skapar ett givande arbets- och fritidsliv, det vi kallar närhetsliv. Boden ligger i hjärtat av en etableringsintensiv region och är en viktig del av den gröna globala samhällsomställningen. Här skapas ett samhälle i tillväxt, rustat för att möta den gröna ny industrialiseringen, med smarta och hållbara lösningar för samverkan, boende, transporter, vardagen och ett modernt företagande. Med ett starkt stöd från kompetenta kollegor och chefer, får du mod att våga prova. Hos oss får du stort förtroende i en fantastisk miljö, där det finns möjlighet att utveckla dig själv och andra. Vill du veta mer om hur det är att jobba i Bodens kommun? Då kan du läsa mer här: www.boden.se/jobbaiboden Välkommen till Arbetsmarknad- och utbildningsförvaltningen i Bodens kommun! I Bodens förskolor och skolor ges barn och unga mod och kompetens att möta framtidens utmaningar – den visionen arbetar vår förvaltning för. Kunskap, trygghet och goda lärmiljöer är utmärkande i våra verksamheter. Som medarbetare i vår förvaltning kommer Du ha kompetenta kollegor som visar respekt och tolerans och vars stora engagemang skapar arbetsglädje och stolthet. Tillsammans fokuserar vi på att ständigt förbättra verksamheten. Stureskolan är en 7-9 skola belägen i centrala Boden med cirka 350 elever. På skolan finns en förberedelseklass för nyanlända elever, anpassad grundskola samt en nystartad internationell skola International School of Boden. Stureskolan är organiserad i fyra arbetslag som har varsin specialpedagog knuten till sig. Skolan har ett väl utvecklat lokalt elevhälsoteam som består av specialpedagoger, skolkurator, skolsköterska, skolpsykolog och studie- och yrkesvägledare. Skolan har även ett trygghetsteam bestående av två trygghetssamordnare, en trygghetspedagog och flera trygghetsresurser som arbetar aktivt för att skapa relationer och trygghet under rasterna i skolans korridorer och i vårt elevfik. Stureskolans fokusområden är måluppfyllelse, studiero och elevinflytande. Med det sagt vill vi välkomna dig till vårt gäng! För visst vill Du också ha ett av världens viktigaste jobb? ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som kan undervisa i so och spanska årskurs 7-9. Undervisning kommer att vara din huvudsakliga arbetsuppgift, men som lärare har du även rollen som kontaktlärare för en grupp elever och i den rollen skapar du de bästa förutsättningarna för att eleverna ska utvecklas, trivas och känna sig trygga. KVALIFIKATIONER Vi söker i första hand Dig som är behörig och legitimerad lärare i so och spanska, alternativt Dig som snart tar din lärarexamen. Vi vill att du är öppen för ett varierande arbetssätt, samverkan och skolutveckling. I övrigt har du goda pedagogiska insikter och är väl förtrogen med skolans styrdokument och systematiska kvalitetsarbete. Din pedagogiska och sociala förmåga gör att du har lätt att skapa kontakt med människor och du är därför även duktig på att förmedla ditt kunnande till våra elever. Du har god vana att arbeta med dator som verktyg i pedagogisk verksamhet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden så varmt välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Vänlig bifoga lärarlegitimation eller examensbevis. Utdrag ur belastningsregistret måstes uppvisas före anställning i förskola och grundskola. Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning samt mångfald inom alla yrkesområden. Vi har rökfri arbetstid och vi erbjuder en friskvårdstimme i veckan och ett friskvårdsbidrag. Via vår hälsoportal kan du som medarbetare boka in dig på olika friskvårdsaktiviteter ex massage, prova-på-träning, föreläsningar mm. När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. På så sätt blir hanteringen av din ansökan effektiv, snabb och säker. Inför rekryteringsarbetet har Bodens kommun tagit ställning till rekryteringskanaler. Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter eller liknande i denna rekrytering.

23 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Fritidspedagog Hedens skola

Vill du vara med och bidra till satsningarna kring vår tids största utmaningar, och kunna påverka och lämna över något för framtida generationer att vidareutveckla? Då är Bodens Kommun en arbetsgivare för dig! Boden ligger i Norrbottens kustland, endast 3 mil från havet mellan två älvdalar. Här bor cirka 28 000 personer. Boden är en modern småstad med närhet till det mesta vilket skapar ett givande arbets- och fritidsliv, det vi kallar närhetsliv. Boden ligger i hjärtat av en etableringsintensiv region och är en viktig del av den gröna globala samhällsomställningen. Här skapas ett samhälle i tillväxt, rustat för att möta den gröna ny industrialiseringen, med smarta och hållbara lösningar för samverkan, boende, transporter, vardagen och ett modernt företagande. Med ett starkt stöd från kompetenta kollegor och chefer, får du mod att våga prova. Hos oss får du stort förtroende i en fantastisk miljö, där det finns möjlighet att utveckla dig själv och andra. Vill du veta mer om hur det är att jobba i Bodens kommun? Då kan du läsa mer här: www.boden.se/jobbaiboden Välkommen till Arbetsmarknad- och utbildningsförvaltningen i Bodens kommun! I Bodens förskolor och skolor ges barn och unga mod och kompetens att möta framtidens utmaningar – den visionen arbetar vår förvaltning för. Kunskap, trygghet och goda lärmiljöer är utmärkande i våra verksamheter. Som medarbetare i vår förvaltning kommer Du ha kompetenta kollegor som visar respekt och tolerans och vars stora engagemang skapar arbetsglädje och stolthet. Tillsammans fokuserar vi på att ständigt förbättra verksamheten. Med det sagt vill vi välkomna dig till vårt gäng! För visst vill Du också ha ett av världens viktigaste jobb? ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu en fritidspedagog till fritidshemmet på Hedens skola. I rollen som fritidspedagog ansvarar Du för att undervisning på fritidshemmet bedrivs i enlighet med målen i läroplanen. Var och en i arbetslaget ska främja alla elevers utveckling och lärande samt erbjuda varje elev en trygg omsorg. Som fritidspedagog förväntas Du samverka med övrig personal på skolan, den samverkan är viktig för att berika elevernas lärande. Som fritidspedagog har du kompetens kring bl.a. demokratiska begrepp och förhållningssätt samt social kompetens. Genom att implementera dessa kompetenser i det dagliga arbetet på fritids bidrar Du till fritidshemmets utveckling. KVALIFIKATIONER Vi söker i första hand Dig som är utbildad fritidspedagog eller lärare med inriktning mot fritidshem. Du som är utbildad fritidspedagog/lärare fritidshem kan få anställning i befattningen fritidspedagog och är den som ansvarar för undervisningen i fritidshemmet. Även Du som har 60 högskolepoäng inom pedagogik eller motsvarande är välkommen att söka denna tjänst och har då möjlighet att få anställning i befattningen resurspedagog fritidshem. Som fritidspedagog/lärare fritidshem har du goda pedagogiska insikter över barns olikheter, du är också väl förtrogen med skolans och fritidshemmets styrdokument och systematiska kvalitetsarbete. Vi söker dig som är tydlig och har en god samarbetsförmåga med en vilja att dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter. Du har god förmåga att skapa bra relationer med kollegor, elever och vårdnadshavare. Du tar vara på elevernas intressen och vidareutvecklar dem genom både praktiskt och teoretiskt arbete under elevens hela dag. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! Du kan läsa mer om våra F-6 skolor och deras fritidshem på; https://www.boden.se/utbildning/aarskurs-f-6 ÖVRIGT Vänlig bifoga lärarlegitimation eller examensbevis. Utdrag ur belastningsregistret måstes uppvisas före anställning i förskola och grundskola. Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning samt mångfald inom alla yrkesområden. Vi har rökfri arbetstid och vi erbjuder en friskvårdstimme i veckan och ett friskvårdsbidrag. Via vår hälsoportal kan du som medarbetare boka in dig på olika friskvårdsaktiviteter ex massage, prova-på-träning, föreläsningar mm. När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. På så sätt blir hanteringen av din ansökan effektiv, snabb och säker. Inför rekryteringsarbetet har Bodens kommun tagit ställning till rekryteringskanaler. Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter eller liknande i denna rekrytering.

23 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

Inledning: Vill du ha ett meriterande jobb på en arbetsplats med spännande arbetsuppgifter, bekväma arbetstider och goda utvecklingsmöjligheter? Då ska du läsa vidare! Just nu söker Swedbank medarbetare till avdelningen Operation Task Force för en meriterande och samhällsnyttig roll inom bankvärlden där du får arbeta med att motverka penningtvätt. Tidigare erfarenhet av liknande arbete är inget krav utan som ny i rollen ges du den utbildning du behöver.  Information om tjänsten Swedbanks avdelning Operation Task Force (OTF) fortsätter växa och behöver därmed ytterligare medarbetare som vill vara med på resan framåt. Öppen, enkel och omtänksam är värdeord som genomsyrar Swedbanks organisation. Här får du en arbetsplats där bekväma arbetstider, friskvårdstimmar och personlig utveckling är en självklarhet! Som medarbetare inom OTF kommer du att sitta i Swedbanks kontor i centralt i Boden, tillsammans med många härliga kollegor. För att du ska känna dig trygg i din nya roll kommer du inledningsvis få en gedigen introduktionsutbildning och under din anställningstid har du alltid handledare nära till hands. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Swedbank. Det finns goda möjligheter till förlängning därefter. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Swedbanks önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till: [email protected]  Arbetsuppgifter Du arbetar med datorn som främsta verktyg och hjälper banken att motverka penningtvätt. Avdelningen OTF arbetar uppdragsbaserat vilket innebär att arbetsuppgifterna kan variera beroende på uppdrag. Kundkännedom är avdelningens främsta uppdrag och innebär bland annat att digitalt samla in samt granska information om bankens kunder. Beroende på uppdrag kan kundkontakt förekomma genom mail eller över telefon. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag under kontorstider. För detta uppdrag krävs ett utdrag ur belastningsregistret, vi rekommenderar dig därför att beställa det redan vid ansökan via länken: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/blanketter---kontrollera-egna-uppgifter/ Observera att brevet sedan ska skickas oöppnat till: Professionals Nord, Ellen Söderholm Smedjegatan 10, 972 33 Luleå Observera att en kreditupplysning kommer göras på kandidater som går vidare för anställning. Vi söker dig som: Vill ha ett meriterande arbete inom administration med bekväma arbetstider. För denna tjänst kommer personlig lämplighet väga tyngre än tidigare erfarenhet. För att bli framgångsrik i rollen hos OTF behöver du besitta en god samarbetsförmåga och arbeta lösningsfokuserat. Då OTF är en uppdragsbaserad avdelning är det av stor vikt att du som person är flexibel och nyfiken på att testa nya uppgifter. Om du identifierar dig med Pippi Långstrumps talesätt "Det har jag aldrig provat förut, så det klarar jag helt säkert!" är du sannolikt den vi söker. Tidigare erfarenhet av administration, service eller ett intresse för bank/finans är meriterande, men inte ett krav för tjänsten. OBS. För denna roll väger personlig lämplighet tyngre än tidigare erfarenhet, så tveka inte på att ansöka. START: 6:e maj OMFATTNING: Heltid STAD: Piteå URVAL: Sker löpande KONTAKT: Ellen Söderholm Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected].

23 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
HR-generalist sökes till Markverkstad Boden

Befattningen erbjuder Hos oss får du möjlighet att arbeta med spännande arbetsuppgifter för att bidra till att göra Sverige och världen lite säkrare. Vi värdesätter ömsesidigt förtroende och hos oss får du både ett eget ansvar och goda möjligheter att kompetensutvecklas. Våra medarbetare är viktiga för oss och du ha möjlighet att ha en bra balans mellan det professionella och det privata. Vi ger även möjlighet att träna på arbetstid, generösa arbetstidsavtal, föräldralön samt upp till sju veckor semester per år. Markverkstad stabsavdelning Du kommer att tillhöra stabsavdelningen på Markverkstaden (MvE) som är en avdelning med ca 30 engagerade och kunniga kollegor som har olika stödjande befattningar. Här arbetar vi med att stödja ledningen i alla olika nivåer spridda på 24 orter i Sverige. Du kommer att i din roll stödja avdelningen Markverkstad Norr. Denna avdelning bedriver verksamhet i Boden, Umeå, Luleå, Arvidsjaur och Östersund. Det innebär att det kommer att ställas krav på resande i tjänsten, hur ofta och mycket kommer att variera över tid. Men vi lovar att det är väldigt givande att vara ute på våra olika verksamheter. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som HR-Generalist är ditt huvudsakliga uppdrag att arbeta i ett nära chefsstöd där du stödjer inom hela HR-området med fokus på verksamhetens resultat. Du agerar arbetsgivarföreträdare och är ett operativt stöd åt verksamhetens chefer i det dagliga arbetet med exempelvis rekrytering, svåra samtal samt tolka lagar och avtal. Det innebär att du har ett nära samarbete med cheferna och blir deras bollplank, coach och rådgivare. I arbetet ingår även strategiska arbetsuppgifter samt att ingå i HR-relaterade utvecklingsprojekt. Som HR-generalist arbetar du brett med alla typer av HR-relaterade frågor men det är en extra fördel om du har kompetens och intresse inom rehabilitering och arbetsmiljö. Kvalifikationer • Du har akademisk examen inom HR eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig • Minst tre års aktuell erfarenhet av att självständigt driva HR-processer samt ge kvalificerat HR-stöd till chefer utifrån arbetsrätt och de aktuella lagstiftningar som tillämpas inom området • God kommunikativ förmåga • Erfarenhet av IT-stöd inom HR-området • Goda kunskaper i Officepaketet • B-körkort. Personliga egenskaper För att trivas hos oss krävs det att du brinner för service och är en skicklig relationsbyggare. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter, strukturerar och prioriterar dem på ett effektivt sätt. Du är en trygg person och även trygg i rollen som arbetsgivarföreträdare, med eget driv som är bra på att hantera tidvis intensiva arbetsperioder, tillsammans med dina HR-kollegor. Samarbete är viktigt för oss, både med varandra och de verksamheter vi stöttar, därför är det viktigt att du trivs med det och har en god samarbetsförmåga. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Meriterande • Erfarenhet av arbete inom industri, till exempel tillverkande företag eller fordonsindustri • Erfarenhet från HR-arbete på en statlig myndighet eller offentlig sektor • Kunskap inom det statliga kollektivavtalsområdet • Delaktighet i verksamhetsutveckling. Övrigt Anställningsform: tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning Sysselsättningsgrad: heltid, dagtid Arbetsort: Boden Tillträdesdatum: snarast efter överenskommelse Arbete medför även krav på resor och tjänstgöring, såväl inrikes som utrikes. Tjänsten är en civil befattning Upplysningar om befattningen Sektionschef Mette Wester, tfn. 072-395 34 59. Information om rekryteringsprocessen HR Alexandra Falk, tfn. 070-848 17 61. Fackliga företrädare SACO: Håkan Eliasson OFR-S: Tony Svensson SEKO: Irene Ström OFR-O: Anders Norén Samtliga kontaktas via tfn 035-266 20 00 Sista ansökningsdag Välkommen med din ansökan senast 2024-05-22. Din ansökan bör innehålla CV samt ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. --------------------------------- Försvarsmaktens tekniska skola, FMTS, med huvudort i Halmstad är ett logistikförband där tekniken står i centrum. Förbandets verksamhet vilar på fyra ben – utveckling, utbildning, verkstads- och krigsförbandsproduktion. För att Försvarsmaktens förband ska kunna verka behöver de fungerande materiel och för det har FMTS en viktig roll. FMTS har ett funktionsansvar för den tekniska tjänsten inom Försvarsmakten, vilket bland annat innebär att följa teknikutvecklingen för att kunna förutse kommande behov men även föreslå förändringar och förbättringar. Här finns spännande utvecklingsmöjligheter för den som är tekniskt intresserad, både på grundläggande och mycket avancerad nivå. FMTS utbildar officerare, specialistofficerare, och civilanställda i teknisk tjänst inom samtliga försvarsgrenar. Utöver det så utbildas soldater inom logistik. FMTS har verksamhet över hela Sverige, från Revingehed i söder till Boden i norr. Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått såväl på hemmaplan som runt om i världen. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och en god balans mellan arbete och privatliv. Försvarsmakten tillvaratar de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund och erfarenheter i våra rekryteringar. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands men innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas.

23 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Produktambassadör

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker dig som gillar att träffa folk och vill ha ett fritt arbete. Som produktambassadör står du i en livsmedelsbutik och bjuder på smakprover. Ofta får du jobba torsdagar och/eller fredagar, och vi kan erbjuda löpande varje vecka. Du är timanställd och kan välja ifall du vill ta uppdraget eller inte. Vi betalar fast timlön, semesterersättning och milersättning när du använder din bil. Du får tydliga instruktioner och trevligt stöd från en regionsansvarig hos oss. Skriv ett par rader om dig och skicka dina kontakter till oss, så kontaktar vi dig inom kort :) Hoppas vi hörs! //Brand Impact Teamet 🚀

23 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Filialchef till IVAB

Är du en nätverkande person som vill driva och utveckla en etablerad filial inom VVS? Har du erfarenhet från installation eller byggbranschen och vill arbeta med att driva affärer och projekt? I så fall kan rollen som filialchef på IVAB i Boden vara din nästa utmaning! Om tjänsten På IVAB i Boden har vi en blandning av arbeten, allt från små serviceuppdrag till ROT-projekt och nyproduktion. Våra kunder är bland annat privatpersoner, byggföretag, försäkringsbolag, kommuner fastighetsägare och fastighetsförvaltningsbolag inom Boden med omnejd. I arbetsuppgifterna ingår: • Personal, budget och verksamhetsansvar • Arbetsmiljöansvar och brandskyddsansvar • Hantering av förfrågningar samt lämna anbud • Ansvar för att rekrytera, introducera och utveckla personal • Kvalitets- och miljöarbete – enligt ISO 9001 och 14001 • Övergripande ansvar för drift och underhåll av bland annat lokaler och bilpark • Att driva ekonomifrågorna på projekten • Dagligen vara aktiv i styrningen och planeringen av servicemontörer Som Filialchef tillhör du ett team med 16 montörer och 3 tjänstemän. Du har personal- samt resultatansvar och rapporterar till VD. Om dig Vi söker dig som vill vara med att skapa nya affärsmöjligheter och driva projekt framgångsrikt. Du blir filialens ansikte utåt och skapar nya affärer samt leder dessa från start till mål. Har du tidigare arbetat som platschef, projektledare eller serviceledare är det till din fördel. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är en kommunikativ ledare. Du inspirerar andra genom ditt engagemang, ser möjligheter och motiveras av att få utveckla och coacha ett team till framgång. Vidare ser vi att du trivs i en utåtriktad nätverkande roll där du framgångsrikt driver affärer. Vi tror att du har någon sorts ledarerfarenhet med dig samt erfarenhet från området VVS, bygg eller installation. Ett etablerat kontaktnät inom branschen är viktigare än utbildning, någon specifik utbildning är ej ett krav. B-körkort är ett krav för tjänsten. Vi ser att du har goda datorkunskaper och är en van användare av Excel. Vad vi kan erbjuda dig Vi erbjuder dig möjligheten att få växa med ett företag som har mer än 70 års erfarenhet i branschen. IVAB har en stabil ekonomi och kompletterande verksamheter såsom mekanisk verkstad, industriavdelning som utför installationer runt om i Sverige samt dotterbolag inom bl.a. stålkonstruktion. Även om vi är verksamma över tio orter i Sverige präglas alla våra filialer av samma familjära lagkänsla. Det spelar alltså ingen roll var du befinner dig i landet. Du kommer alltid bli bemött av samma IVAB-anda, oavsett om du kontaktar oss i Holmsund, Köping eller Sala. Det är en anda som kan beskrivas med tre ord: engagemang, långsiktighet och prestigelöshet. Vår organisation är platt och bjuder in till stor handlingsfrihet. Vi vill att alla våra anställda ska ta initiativ och komma till tals. Vi erbjuder dig stora möjligheter att utvecklas, både som människa och inom din karriär. Hos IVAB möts du av en intressant vardag, med målet att utveckla smartare lösningar för morgondagen. Om IVAB IVAB grundades 1947 i Sjulnäs utanför Piteå och drivs idag av tredje generationen. Verksamheten kan delas upp i fyra delar; verkstad, industri, VVS och sprinkler. Koncernen är miljö- och kvalitetscertifierad, har ca 300 anställda och en årlig omsättning på ca 500 MSEK. Vi består i dagsläget av huvudkontoret i Piteå, flera filialer runt om i landet samt dotterbolagen Nordtool AB och NIAB. Tillsammans står vi redo att möta dagens och morgondagens krav på ett väl fungerande företag. Läs gärna mer om oss här: https://www.ivab.com/ Om anställningen Du kommer att anställas som Filialchef där anställningen är en tillsvidareanställning på heltid. Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt eller efter överenskommelse. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Adecco. Har du frågor om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Marcus Berg på tel. 073-684 70 97 eller [email protected] Sista ansökningsdag: 2024-05-10 Välkommen med din ansökan!

23 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024