Vi söker montörer till Fordonsindustrin
LN Personal AB
Fordonsmontörer

Är du bilintresserad och tycker om ett fysiskt arbete? Vill du arbeta i toppmoderna lokaler tillsammans med trevliga kollegor? Då ska du läsa vidare! Vi söker just nu montörer till vår samarbetspartner som är en ledande aktör inom däck, fälg och kompletta hjul. Företaget levererar produkter till välkända märken inom branschen och behöver nu förstärkning till deras produktion. Som montör kommer du ingå i ett mindre team där ni tillsammans ansvarar för att leverera däck, fälg och hjul av hög kvalitet till företagets kunder. Arbetet utförs på stationsnivå och innebär allt från påfyllnad och sortering av material, montering av däck och fälg, till balansering av hjul och kvalitetskontroller. Även truckkörning och orderadministration förekommer i denna tjänst. Start: V34. Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan! Ort: Strax utanför Göteborg Omfattning: Heltid, dagtid 07-16 Anställningsform: Konsultuppdrag som varar till årsskiftet Din profil Krav: • Flytande svenska i tal och skrift • Truckkort A + B • Noggrann och kvalitetsmedveten • God fysik Meriterande: • Körkort och tillgång till bil • Erfarenhet av däckmontering För att vara aktuell för detta uppdrag krävs det att du trivs med ett fysiskt arbete då det förekommer tunga lyft. Du blir en viktig del av leveranskedjan och vi ser därför att du som person är kvalitetsmedveten och noggrann. Vidare tycker du att det är roligt att samarbeta med andra och är flexibel inför att ta dig an nya arbetsuppgifter. Om LN Personal AB LN Personal är ditt lokala val av bemannings- och rekryteringsföretag vid ett ökat personalbehov. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som är anslutna till Almega och verksamma i Västsverige. Vi erbjuder dig en trygg anställning hos oss med schyssta villkor och kollektivavtal. Mitt i prick är vårt motto och med det menar vi att vi matchar rätt person till rätt plats i rätt tid. Detta uppnår vi genom egna erfarenheter från många olika tjänsteområden och att vi lägger ett stort personligt engagemang i varje enskild kontakt med såväl kunder som konsulter för att bygga långsiktiga och hållbara relationer.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Städare/Lokalvårdare sökes

Vi på LTMA Group AB söker nu engagerad och pålitlig städpersonal för arbete i Borås med omnejd. Vi söker dig som: • Har B-körkort och kan köra manuell bil (krav) • Behärskar svenska i tal och skrift (krav) • Är noggrann, punktlig och serviceinriktad • Har god fysisk förmåga och trivs med ett aktivt arbete Arbetsuppgifter: • Hemstädning, kontorsstädning och flyttstädning • Arbetet sker både självständigt och i team Vi erbjuder: • Trevliga kollegor och god arbetsmiljö • Möjlighet till utveckling inom företaget • Tjänstgöring dagtid, vardagar

19 dagar sedan
Sista ansökan:
7 november 2025
Arbetsterapeut till arbets- och fysioterapimottagning

Att hjälpa människor till en bättre hälsa är ett av de viktigaste uppdragen man kan ha. På Södra Älvsborgs sjukhus (SÄS) är vi 3700 medarbetare med 120 olika yrken som tillsammans bidrar till det varje dag. Vilken roll vill du spela? Oavsett roll kan vi erbjuda dig ett meningsfullt, tryggt och utvecklande arbete där du finns till och gör skillnad för andra. Våra medarbetare säger ofta att SÄS är ett ”lagom stort sjukhus” – det är så pass stort att man kan utvecklas och göra karriär och så pass litet att det finns en känsla av gemenskap över verksamhetsområdena. Hos oss finns en framåtanda och det pågår alltid spännande satsningar och forskning för att förbättra vården för våra patienter och möta framtidens utmaningar inom hälso- och sjukvård. Vill du veta mer om oss? Följ oss i sociala medier: https://www.facebook.com/sodraalvsborgssjukhusvgr, https://www.linkedin.com/company/s%C3%B6dra-%C3%A4lvsborgs-sjukhus/mycompany/, https://www.instagram.com/sodra_alvsborgs_sjukhus/?hl=sv Om våra lediga tjänst Vi behöver stärka upp vårt team med arbetsterapeut. Vi vill ge patienten den bästa vården, på rätt plats av rätt utförare. Vi arbetar aktivt med förändringsarbete och letar nya lösningar för en bättre rehabilitering, av rätt person i rätt tid. Vill du vara med och påverka patientens resa genom vårdkedjan är du varmt välkommen att söka en tjänst hos oss. Du kommer få möjlighet att arbeta med nya arbetssätt inom sluten och öppenvården, där du, tillsammans med andra professioner, gör mest nytta för patienten. Vi vill göra skillnad i människors liv, erbjuda rehabilitering på högsta nivå samtidigt som du får möjlighet att utveckla dig själv och din yrkeskompetens. Vi är många erfarna kollegor som trivs ihop och stöttar varandra i det dagliga arbetet men vi behöver bli fler. Vill du vara en del av vårt team och tillsammans med oss utveckla nya arbetssätt och säkerställa arbetsterapeutens roll på sjukhuset? Om du är en driven, nytänkande och ödmjuk person, så är detta en passande tjänst för dig.  Vi erbjuder dig:  Långsiktig introduktion av fadder som handleder dig i arbetet, oavsett tidigare erfarenhet.  Kompetensutveckling genom interna och externa utbildningar.  Möjlighet till fördjupning av dina kunskaper på universitets- eller högskolenivå, delvis på arbetstid.  Teamarbete tillsammans med andra professioner.   Ett gott arbetsklimat i ändamålsenliga lokaler.  Om oss Uppdraget på arbets- och fysioterapimottagningen är att tillgodose arbets- och fysioterapi till patienter inom somatisk öppen- och slutenvård: barn, medicin, infektion, gynekologi, lung, kirurgi, onkologi, ortopedi, geriatrisk ortopedi, och kardiologi. Tillsammans med andra professioner på sjukhuset arbetar vi tvärprofessionellt/teambaserat. På enheten arbetar arbetsterapeuter, fysioterapeuter och rehabassistenter tillsammans runt patienten.  Hos oss finns hög kompetens och erfarenhet, en kollega är alltid nära vid behov av konsultation och råd. Du kommer få introduktion och utbildning för att du ska känna dig trygg och kompetent. Din profil  Vi söker dig som är legitimerad arbetsterapeut med kandidatexamen eller högre utbildning, erfarenhet av lymfterapi är meriterande. Initiativrikedom och nytänkande välkomnas. Du har förmåga att se såväl behov som möjligheter och lyfter dina idéer för att kunna bidra till att förbättra vården, arbetssätt och arbetsmiljö. Då arbetet präglas av samarbete och variation ställs stora krav på god samarbetsförmåga, flexibilitet, helhetssyn och ansvarstagande men även förmåga att arbeta självständigt. Du kommer ansvara för att patienten får en god rehabilitering under behandlingstiden.  Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.  Rekryteringsprocess  Intervjuer sker löpande under ansökningstiden. Vänligen bifoga yrkeslegitimation med din ansökan. Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

19 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Jurist till Avdelningen för juridik och handelsfrågor
Styrelsen För Ackreditering och Teknisk Kontroll
Förvaltnings- och organisationsjurister

Vill du använda dina juridiska kunskaper för att skapa samhällsnytta tillsammans med kollegor med kunskaper inom andra områden? Trivs du med att ha en stödjande roll och stor variation i arbetet? Då kan jobbet som jurist hos oss vara rätt för dig. Avdelningen för juridik och handelsfrågor söker nu förstärkning och rekryterar nu en till tre jurister. Här arbetar vi både med interna frågor inom myndigheten och externa kontakter med andra myndigheter, Regeringskansliet, organisationer och företag. Våra arbetsuppgifter inkluderar juridiskt stöd till verksamheten, remisshantering, ärendehantering och föreskriftsarbete. Vi bidrar också till att implementera nya regelverk och stötta internationella samarbeten kring ackreditering, reglerad mätteknik och EU:s inre marknad. Digitalisering är en viktig del av myndighetens utveckling, och juridiskt stöd är centralt i detta arbete. Juristgruppen består idag av sex jurister och leds av chefsjuristen. Vill du bli ett tillskott till vår grupp? Om tjänsten Som jurist hos oss får du ett omväxlande arbete där du stöttar ledning och verksamhet i juridiska frågor. Arbetsuppgifterna kan inkludera: svara på remisser och hantera inkomna klagomål hålla interna och externa utbildningar delta i projekt och utvecklingsarbete stötta i upphandlingsfrågor granska och ta fram avtal tolka och implementera nya regelverk ta fram och revidera myndighetens föreskrifter representera myndigheten i domstol. Vi erbjuder en meningsfull roll där du bidrar till samhällsnytta, utvecklas tillsammans med kunniga kollegor och har balans mellan arbetsliv och privatliv. Din kompetens – våra önskemål Du som söker ska ha: juristexamen eller motsvarande juridisk utbildning erfarenhet av att arbeta i offentlig sektor mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska, både skriftligt och muntligt Det är meriterande om du också har erfarenhet av: ha arbetat med att tolka och tillämpa EU-regler ha arbetat med digitalisering och AI-verktyg ta fram och genomföra utbildningar och andra informationsinsatser Vi söker dig som är trygg, stabil och har god förmåga att samarbeta samtidigt som du trivs med att arbeta självständigt. Du är initiativrik, har ett starkt driv och ett helhetsperspektiv med fokus på utveckling. Du är nyfiken på digitalisering och ser möjligheter att använda exempelvis AI-verktyg för att utveckla arbetssätt och lösningar. För att lyckas i arbetet är det också viktigt att du är flexibel, noggrann, nyfiken och bidrar med positiv energi till arbetsplatsen. Vi värdesätter din vilja att dela kunskap och din förmåga att snabbt sätta dig in i och lösa nya frågor. Du står bakom och arbetar utifrån statens värdegrund. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper. Villkor: Tillsvidareanställning 100% Provanställning kan bli aktuell Individuell lönesättning och förtroendearbetstid Tjänsteställe i Borås Möjlighet till överenskommelse om distansarbete viss del av arbetstiden, minst 60 % av arbetstiden är på kontoret Tillträde enligt överenskommelse Styrelsen för ackreditering och teknisk kontroll (Swedac) Swedac är en statlig myndighet som arbetar för att produkter och tjänster ska vara säkra. Som ackrediteringsorgan prövar vi kompetensen för organisationer som bland annat utför provning, kalibrering, certifiering och kontroll. Vi ansvarar också för föreskrifter och tillsyn av mått, vikt och ädelmetall. Swedac samordnar marknadskontrollen i Sverige och vi är den nationella anmälande myndigheten i Sverige. Vi har ett stort nationellt och internationellt kontaktnät. Swedacs vision är att medverka till att skapa en öppen och global marknad, ett konkurrenskraftigt näringsliv samt trygga konsumenter och produktanvändare i ett hållbart samhälle. Läs mer om Swedac på www.swedac.se. Som statligt anställd har du en rad förmåner, exempelvis: upp till sju veckors semester subventionerad läkarvård och läkemedelsersättning försäkringar (arbetsskade-, tjänstegruppliv- och reseförsäkring) pensionsavtal (med tjänste-, efterlevande- och sjukpension) friskvårdsbidrag möjlighet till friskvårdsaktivitet en timme i veckan under arbetstid osv. För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta chefsjurist Anette Arveståhl, tel. 0771-99 09 00 (växel). Representanter för Saco och ST nås också via växeln. Skicka in din ansökan med meritförteckning till [email protected]. Ange dnr: 2025/1260 i din ansökan. Sista ansökningsdag är den 29 juni 2025. Intervjuer kommer att ske i Borås 3 och 4 juli 2025. Vi har gjort medieval för denna rekrytering och undanber oss kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster. Allmänna handlingar och personuppgifter Post och e-post som kommer in till myndigheter blir allmän handling och kan därför lämnas ut om inte särskilda sekretessregler gäller. Om vi inte bedömer att uppgifterna omfattas av sekretess innebär detta att uppgifter som du skickar in till oss kan komma att lämnas ut om någon begär det. Swedac behandlar personuppgifter enligt dataskyddsförordningen (GDPR) och övrig gällande lagstiftning på området. Det innebär att Swedac skyddar personuppgifter med nödvändiga åtgärder och att du alltid har rätt att kontakta Swedac för att få reda på vilka personuppgifter Swedac har registrerade. Läs mer om rättigheter i Swedacs policy https://www.swedac.se/swedacs-integritetspolicy/.

19 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Legitimerad optiker till Borås, Österlånggatan

Motiveras du av att hjälpa människor med deras syn och arbeta kliniskt med kvalitetsoptik som alla kan ha råd med? Nu söker vi på Synoptik en legitimerad optiker till vår butik på Österlånggatan i Borås! Vill du arbeta på hela Sveriges folkoptiker där vi varit experter på optik sedan 1931? Sök då tjänsten redan idag! På Synoptik brinner vi för att dela med oss av vårt kunnande och vår passion för optik. Vår mission är att alla ska ha råd med kvalitetsoptik. Vi är ett värderingsstyrt bolag som lever våra värderingar varje dag. Som legitimerad optiker på Synoptik erbjuder vi dig: ➜ Möjlighet att kombinera våra synundersökningar i butik med våra distansundersökningar ➜ Schemalagd administrationstid samt catch up tid ➜ Möjlighet att påverka dina arbetstider i samråd med din butikschef ➜ Omfattande synundersökningar i alla våra butiker; tryckmätning, funduskamera, synfältsmätare ➜ Möjlighet att arbeta med torra ögon ➜ 30 minuters undersökningar i fullt utrustade undersökningsrum ➜ Samarbete med Aleris ögonklinik samt vår interna kliniska support ➜ Delat journalsystem så du enkelt kan hjälpa kunder ➜ Regelbundna möten och utbildningar med dina optikerkollegor i regionen ➜ Ett brett kursutbud i vår utbildningsplattform samt Synoptiks treåriga utbildningsprogram för optiker som genererar minst 36 CET poäng per tre år Sök tjänsten redan idag! Vi söker dig som är legitimerad optiker idag och som känner att ögonhälsa är något som ligger dig allra närmast hjärtat. Som legitimerad optiker hos oss vägleder du kunden för att hitta bästa lösning. Du arbetar enligt kvalitetsnormen och för att främja kundens ögonhälsa. Butikens öppettider är måndag till fredag 9-18, lördagar10-15 och söndagar har vi stängt. Anställningen är tillsvidare och på heltid, alternativt deltid, med tillträde enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller hur det är att arbeta på Synoptik är du välkommen att kontakta vår butikschef Madelene Stigsjoo på 033-798 00 95. I alla våra rekryteringsprocesser tillämpar vi bakgrundskontroll av slutkandidat. Välkommen med din ansökan! ⭐ Följ oss gärna på sociala medier, vi finns på LinkedIn och Instagram

19 dagar sedan
Sista ansökan:
3 september 2025
Health Connect 365 söker sjuksköterska!
Health Connect 365 AB
Grundutbildade sjuksköterskor

🩺 Vi söker legitimerade sjuksköterskor! Är du legitimerad sjuksköterska och söker nya utmaningar i en flexibel och meningsfull roll? Vi söker nu engagerade sjuksköterskor för uppdrag inom olika kommuner, regioner och privata vårdgivare runt om i landet. Du får möjlighet att arbeta i varierande miljöer med trygga villkor och stor frihet att påverka ditt eget schema. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! ------------------------------------ KVALIFIKATIONER Leg. sjuksköterska Om oss Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön ISO-certfierade Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar

22 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Lastbilsmekaniker/Servicetekniker Scania Sverige AB - Borås
Scania CV AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Scania Sverige AB är ett bolag inom Scaniakoncernen, och distributör för Scanias produkter och tjänster på den svenska marknaden. Scania Sverige ansvarar för ett brett produkt- och tjänsteutbud inklusive försäljning och service via ett återförsäljarnät med 90-talet Scaniaanläggningar och 2 000 medarbetare, varav knappt 1 000 personer i den egna återförsäljarverksamheten i storstadsregionerna Stockholm, Göteborg och Malmö samt inom Gävleborg, Dalarna, Södermanland och Västmanland. Huvudkontoret ligger i Stockholm, Kungens Kurva. 2024 registrerade Scania Sverige 2 554 tunga fordon till en marknadsandel på 48,8 %, den högsta siffran i modern tid. Om rollen Gillar du att lösa problem och ta egna initiativ? Vill du arbeta med den senaste tekniken och världsledande fordon? Då är vi rätt arbetsgivare för dig och nu söker vi en ny kollega till vårt team i Borås - Region Väst. Vi behöver dig som är fingerfärdig och som uppskattar att arbeta praktiskt med både hjärna och händer. Du drivs av att hjälpa våra kunder och se till att kundens verksamhet kan fortsätta vara lönsam. Dina arbetsuppgifter Som bussmekaniker eller lastbilsmekaniker arbetar du med allt från service till kvalificerad felsökning, diagnostisering samt reparationer. Du är driven och hungrig i ditt yrkesutövande och gillar att arbeta med varierade arbetsuppgifter och som ställer krav på hög teknisk kompetens. Du har ett stort eget ansvar att arbeta strukturerat och självständigt. Hos oss är stämningen familjär och du får stora möjligheter att påverka din arbetsdag och utveckling. Våra medarbetare är vår största tillgång och därför ger vi de bästa förutsättningarna till vidareutbildning samt utveckling inom Scaniaorganisationen. Vem är du • Du är en utbildad mekaniker eller motsvarande. • Du har erfarenhet av tunga fordon / bussar. • Har du erfarenhet av el-arbete är det meriterande. • Du kan arbeta både självständigt och i grupp. • Du behärskar svenska i tal och skrift. • Du har B-körkort, har du C/CE/D-körkort är det meriterande Vilka är vi Vi är ett team med trevliga och duktiga kollegor inom verkstad, reservdelar och försäljning. Tillsammans hjälper vi varann att växa med uppgiften och att utvecklas både i karriär och som person. Scania erbjuder Förmåner inkluderar friskvårdsbidrag, möjlighet till personalbil, lunchförmån via Edenred. Där arbetet tillåter tillämpar vi flexibla arbetstider och arbete på distans. Vi har en förmånsportal med rabatterade priser på produkter och tjänster, Scanias Personalstöd, löneväxling samt förmånlig tjänstepension och försäkring. Med en strukturerad utvecklingsplan och kurser stödjer Scania din personliga utveckling och karriärmöjligheterna finns både lokalt och globalt. Vill du utvecklas med oss så ligger alla vägar öppna för dig! Ansökan Din ansökan bör innehålla ett CV och examensbevis. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter mångfald i våra rekryteringsprocesser. Ansök så snart som möjligt. Urval sker löpande under ansökningsperioden. Logik- och personlighetstester kan komma att användas i vår urvalsprocess och en bakgrundskontroll kan behöva genomföras för den här tjänsten.

22 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Support Specialist
Hirely AB
Kundtjänstpersonal

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi är ett ledande SaaS-bolag som levererar tjänster inom forskningsadministration, inklusive Sveriges största ansökningssystem för forskning, Researchweb. Med lång erfarenhet inom forskning, sjukvård och informationsvetenskap har vi skaffat oss en unik förståelse för våra kunders behov. Vi är stolta över vår flexibilitet och förmåga att skräddarsy lösningar som hjälper våra kunder att nå sina mål. Sedan 2024 är vi en stolt del av Nordtech Group. Vi befinner oss i tillväxt och söker nu därför en Support Specialist till vårt kontor i Borås. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda under dagtid, måndag till fredag. Dina arbetsuppgifter Som Support Specialist hos Minso kommer du i många fall att vara den första kontaktpersonen för våra kunder och partners. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Ansvara för inkommande samtal, ärenden och besök Förse kunder med 1st line support, hantera och lösa tekniska frågor Stötta kunder och partners i att få ut maximalt värde av våra tjänster Utföra systemkonfigurationer och sätta upp lösningar för nya kunder Genomföra utbildning av användare i vår plattform Samarbeta med teknik- och produktteam för att eskalera och lösa mer komplexa ärenden Administrativa uppgifter och merförsäljning är även en del av tjänsten Vem söker vi? För att lyckas i denna roll behöver du ha ett starkt tekniskt intresse och ett kundfokuserat tankesätt. Vi söker dig som: Är serviceinriktad, noggrann och har förmåga att bygga goda kundrelationer Har flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller teknisk support, gärna inom IT eller SaaS-lösningar Är van att arbeta självständigt och ta ansvar för att lösa problem Har goda kommunikationsfärdigheter och förmågan att förklara tekniska lösningar på ett enkelt sätt Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av 1st line support eller liknande roller och har ambitionen att växa i rollen och ta mer ansvar över tid. Vad erbjuder vi? Minso Solutions erbjuder en avslappnad och pragmatisk arbetsmiljö där vi värderar samarbete och frihet under ansvar. Vårt fina kontor ligger centralt i Borås, och vi erbjuder bra förmåner och möjligheter till personlig utveckling. Du blir en del av ett engagerat och ambitiöst team som arbetar för att dagligen göra skillnad för forskare och universitet över hela landet. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av Minso Solutions? Ansök idag!

22 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Truckförare | Lernia Bemanning & Rekrytering | Alingsås / Vårgårda

Vi på Lernia söker nu truckförare till våra kunder i Alingsås och Vårgårda med omnejd. Är du en pålitlig och driven individ med truckkort och erfarenhet inom lagerhantering? Ta chansen att bli en del av en framåtblickande arbetsplats där din insats verkligen gör skillnad. Om tjänsten Som truckförare kommer du att ansvara för att säkerställa effektiv lagerhantering hos våra kunder. Det kan förekomma lastning och lossning av gods, plock och pack, hantera truckkörning och transportera material inom lagret. Utöver detta innebär rollen att du utför kvalitetskontroller, upprätthåller ordning på arbetsplatsen och samarbetar med andra avdelningar för att optimera arbetsflödet. Din insats är avgörande för att upprätthålla en smidig och säker logistikverksamhet hos våra kunder. Om dig Formell kompetens Vi söker dig som har giltigt truckkort A1-4, B 1-5 & D1 och dokumenterad erfarenhet av att arbeta som truckförare. Du bör ha minst ett års praktisk erfarenhet av att hantera olika typer av truckar, inklusive motviktstruck och skjutstativtruck. Det är viktigt att du har god förståelse för säkerhetsföreskrifter och kan arbeta effektivt i högt tempo. Grundläggande kunskaper i svenska, både i tal och skrift, är ett krav för att kunna kommunicera med kollegor och följa säkerhetsinstruktioner. Meriterande Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från lager och logistik, vilket ger en bredare förståelse för arbetsflöden och lagerhantering. Erfarenhet av att arbeta med digitala lagerhanteringssystem kan vara en stor fördel. Utbildning inom arbetsmiljö eller ergonomi ses också som positivt, samt kunskaper i engelska för att hantera internationella kontakter. Har du truckkort med behörighet D1 är det meriterande. Som en av oss Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll. Om Lernia Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt. Hur du söker tjänsten För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

22 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Stöd- och kontaktperson SoL
Sapling AB
Vårdare, boendestödjare

Vill du vara en del av vårt dedikerade team som strävar efter att hjälpa individer att nå en bättre tillvaro? Om jobbet Är du redo att vara en del av ett engagerat team som arbetar för att förbättra människors livskvalitet? Vi söker dig som vill göra en verklig skillnad och bidra till att skapa långsiktiga positiva förändringar. Om oss På Sapling AB är vi passionerade om att stödja människor i deras strävan att övervinna livets utmaningar och bygga en bättre framtid. Genom att erbjuda praktiskt, emotionellt och teoretiskt stöd ger vi våra klienter de verktyg och det nätverk som behövs för att uppnå önskvärda resultat. Vi arbetar alltid med klientens bästa i fokus och strävar efter att varje individ ska känna sig sedd, hörd och förstådd. Vi har även kollektivavtal. Vem vi söker Vi letar efter exceptionella personer som delar vår vision och vårt engagemang. Du har en stark arbetsmoral, förmåga att lära dig snabbt och en genuin vilja att ständigt utvecklas. Du är trygg i dig själv och står upp för dina åsikter, men är samtidigt öppen för att lära och växa genom feedback. För att lyckas i denna roll är det avgörande att du har en hög psykisk motståndskraft och är redo att hantera utmaningar med lugn och beslutsamhet. En viktig del av rollen är att du är van vid att dokumentera och strukturera ditt arbete utifrån en upprättad genomförandeplan. Din förmåga att hålla ordning och följa strukturerade arbetsprocesser kommer att vara avgörande för att uppnå framgång i dina uppdrag. Arbetsuppgifter och omfattning Detta är ett uppdragsbaserat jobb på timmar, vilket innebär att arbetet inte är på heltid. Du arbetar per uppdrag, och ett uppdrag kan variera från 5 till 10 timmar per vecka. Antalet uppdrag du har samtidigt kan variera, och en medarbetare kan ha mellan 1 och 4 uppdrag pågående samtidigt. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera att ge emotionellt och praktiskt stöd till individer i behov, arbeta utifrån strukturerade arbetsprocesser och genomförandeplaner, samt dokumentera och följa upp dina insatser. Vad vi förväntar oss av dig - Du bidrar aktivt till en positiv arbetsmiljö och är en stöttande kollega. - Du motverkar alla former av särbehandling och främjar inkludering. - Du har erfarenhet av att dokumentera och strukturera arbete enligt genomförandeplaner. - Du har en hög grad av personlig integritet och professionalism. Vad du kan förvänta dig av oss På Sapling AB är vi engagerade i din personliga och professionella utveckling. Vi erbjuder stöd och möjligheter för att du ska växa i din roll. Vi tillämpar kollektivavtal och erbjuder både intern och extern handledning för att säkerställa att du har de resurser du behöver för att lyckas. Hos oss blir du en del av ett team som stöttar varandra och arbetar mot gemensamma mål. Ansökningsprocess När du ansöker till denna roll kommer du att få ett automatiskt svar som guidar dig genom tre steg: ett personlighetstest, ett frågeformulär och en begäran om utdrag från belastningsregistret. Endast de kandidater som genomför samtliga steg kommer att beaktas för tjänsten. Vi är medvetna om att det endast är en minoritet som slutför hela ansökningsprocessen. Därför söker vi dig som är engagerad och redo att visa att du är rätt person för att göra en verklig skillnad i människors liv. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team på Sapling AB.

22 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025