Testare till välkänt bolag inom finanssektorn
Nexer Tech Talent AB
Systemtestare och testledare

Är du i början av din karriär som testare och vill utvecklas i en miljö där teknik möter samhällsnytta? Har du ett intresse för integrationer, testautomatisering och en nyfikenhet som driver dig framåt? Då kan detta vara rätt uppdrag för dig!   Att jobba som Testare Vi söker en junior testare till ett bolag inom finanssektorn som utvecklar digitala lösningar för bolån och sparande. Här får du möjlighet att testa applikationer bortom gränssnittet – du arbetar nära kärnbanksystem, API:er och integrationer samt samarbetar med flera externa parter. Vi ser att du har minst 1 års arbetslivserfarenhet som testare. Rollen passar dig som är kommunikativ, tar initiativ och vågar ställa frågor när du inte förstår.  Du blir en del av ett mindre testteam som arbetar agilt med fokus på kvalité och leverans. Teamet har en stark intern kultur och samverkar tätt med verksamheten och externa partners. Rollen är placerad i Borås, med önskad start i slutet av augusti. Detta är konsultuppdrag på initialt 12 månader, med möjlighet till förlängning.  Att vara konsult på Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent är specialister på att ge unga techtalanger den ultimata starten på arbetslivet. För denna roll kommer du att bli anställd av Nexer Tech Talent men arbeta hos kund. Du kommer att coachas av en mentor hos kund samt en konsultchef på Nexer Tech Talent.    Vi söker dig som: Är i början av din karriär och har en relevant examen från YH eller högskola Har minst 1 års arbetslivserfarenhet inom testning Mycket goda kunskaper i svenska  Som person är du kommunikativ och nyfiken Ansökan Låter detta som något för dig? Vi arbetar löpande med rekryteringen, så skicka in din ansökan snarast möjligt. Om du har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta Tech Recruiter Molly Rytter på [email protected].  Vi ser fram emot att höra från dig!   Om Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent är en del av Nexer Group – ett techbolag med djupa rötter i svenskt entreprenörskap och innovation. Tillsammans är vi över 2500 medarbetare i 15 länder som i mer än 35 år hjälpt våra kunder att ligga steget före både strategiskt, teknologiskt och kommunikativt. Läs mer om Nexer Tech Talent här.

23 dagar sedan
Sista ansökan:
21 november 2025
Old is gold. Att hyra ut pensionärer är framtiden i Borås
Goveteran KB
Företagssäljare

Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att bli entreprenör, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli säljare första tiden hos oss. Om du är framgångsrik kan du sedan få erbjudande om att ta över den lokala verksamheten. Du behöver inte kämpa ensam som säljare när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara entreprenör, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som säljare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som säljare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som säljare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av pensionerade medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected]. Din ansökan ska bestå av ett personligt brev och CV. I ansökningshandlingarna ska det framgå att du vill jobba med försäljning för att bygga upp verksamheten och senare få möjlighet att äga den lokala verksamheten. Bästa hälsningar Michael Strauss

23 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Patientsäkerhetsstrateg till SÄS, vikariat
VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Planerare och utredare m.fl.

Att hjälpa människor till en bättre hälsa är ett av de viktigaste uppdragen man kan ha. På Södra Älvsborgs sjukhus (SÄS) är vi 3700 medarbetare med 120 olika yrken som tillsammans bidrar till det varje dag. Vilken roll vill du spela? Oavsett roll kan vi erbjuda dig ett meningsfullt, tryggt och utvecklande arbete där du finns till och gör skillnad för andra. Våra medarbetare säger ofta att SÄS är ett ”lagom stort sjukhus” – det är så pass stort att man kan utvecklas och göra karriär och så pass litet att det finns en känsla av gemenskap över verksamhetsområdena. Hos oss finns en framåtanda och det pågår alltid spännande satsningar och forskning för att förbättra vården för våra patienter och möta framtidens utmaningar inom hälso- och sjukvård. Vill du veta mer om oss? Följ oss i sociala medier: https://www.facebook.com/sodraalvsborgssjukhusvgr, https://www.linkedin.com/company/s%C3%B6dra-%C3%A4lvsborgs-sjukhus/mycompany/, https://www.instagram.com/sodra_alvsborgs_sjukhus/?hl=sv Till staben för kvalitet och tillgänglighet söker vi nu en patientsäkerhetsstrateg med främsta fokus på ett hållbart patientsäkerhetsarbete innefattandes god, säker och jämlik vård. Välkommen till oss på SÄS! Om vår lediga tjänst En central uppgift i ditt arbete som patientssäkerhetsstrateg är att tillsammans med bland annat chefläkare stödja verksamheten med att implementera handlingsplan för säker vård. Du ska identifiera och analysera riskområden samt ge förslag till förbättringsåtgärder, samt delta i och driva genomförandet av dessa. Som patientsäkerhetsstrateg hos oss kommer du att fungera som en sjukhusövergripande strateg inom patientsäkerhetsområdet. Det innebär att du kommer att samordna, stödja och följa upp arbetet med patientsäkerhet och du kommer att vara en rådgivande part till sjukhusledning tillika sjukhusets direktör. I samverkan med chefläkare, chefssjuksköterska, patientsäkerhetsteam och verksamhetsnära medarbetare kommer du att utveckla säkerhetsmedvetenhet inom vår verksamhet. I tjänsten ingår också att aktivt arbeta för att stärka patientens ställning i samverkan med patienter, närstående, andra berörda verksamheter och myndigheter. Du kommer att vara ett kvalificerat handläggarstöd, samordna och kvalitetsgranska utredningsarbete vid inträffande händelser och klagomål, som har medfört eller hade kunnat medföra risk för allvarlig vårdskada samt bistå chefläkare vid bedömning av vårdskada i samband med Lex Maria. Tjänsten är ett vikariat från 2025-08-11 till och med 2026-09-01. Om oss Staben för kvalitet och tillgänglighet och dess uppdrag är sjukhusövergripande för hela förvaltningen och ska ansvara för strategisk utveckling inom till exempel hälsofrämjande arbete, vårdutveckling, patientsäkerhet, förbättringsarbete, processutveckling, analys, ledningssystem och digitalisering. Hos oss får du arbeta i en stimulerande miljö med kompetenta kollegor som har olika erfarenheter vilket bidrar till mångfald och utveckling. Din profil Vi välkomnar dig som har ett stort intresse för patientsäkerhetsarbete och som vill arbeta med att utveckla och förbättra detta område tillsamman med oss. Vi söker därför dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med avvikelsehantering och händelseanalys samt har grundläggande kunskap i patientsäkerhetsteori. I tjänsten kommer du att arbeta med flera olika administrativa system och du behöver därför vara kunnig i Microsoft Office (tex Word, Excel och Powerpoint). Vidare ser vi det som meriterande om du har en formell utbildning i patientsäkerhet och/eller verksamhetsutveckling och erfarenhet av arbetsledning. Du har ett analytiskt förhållningssätt och förmåga att se till helheten eftersom många frågor ingår i ett större sammanhang. Att ha förmåga till att vara objektiv vid olika sorters utredningar är ytterligare en förutsättning för att du ska passa i rollen. Dina kommunikativa färdigheter är avgörande i arbetet med att utbilda verksamheterna, likväl som att du engagerar och inspirerar för att öka kunskapen inom området. Att uttrycka dig väl i tal och skrift är följaktligen en viktig aspekt i ditt arbete. Du kommer i din tjänst arbeta tillsammans med många olika professioner och det är därför av stor vikt att du har en god samarbetsförmåga. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Välkommen med din ansökan! Bifoga eventuella utbildningsbevis med din ansökan. Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
Sjuksköterska sökes till bemanningsuppdrag på vårdcentral v.28-31
Clara Care Partner AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi söker en duktig sjuksköterska med god erfarenhet av primärvård till ett uppdrag på en vårdcentral utanför Borås. Arbetsuppgifter Sedvanligt förekommande arbetsuppgifter på vårdcentral. Krav är att man ska kunna Asynja Visph och har jobbat på vårdcentral innan. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med minst 2 års yrkeserfarenhet samt primärvårdsvana. Uppdraget passar perfekt för dig som är engagerad, lättlärd och trygg i din yrkesroll. Du ska ha goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift då god journalföring är viktigt. Vi lägger stor vikt vid goda referenser. Du ska ha god medicinsk kompetens, ett stort patientfokus samt bra samarbetsförmåga med kollegor. Period Vecka 28-31 Omfattning Arbete v.28-31 Mån-Fre - 8-17 Om oss Clara Care är det personliga bemanning- och rekryteringsföretaget. Vi är lyhörda och hjälper dig att hitta ditt nästa uppdrag. Vi erbjuder bl.a: Hög ersättning som vårdpersonal förtjänar Flexibilitet utifrån dina önskemål, behov och förutsättningar Boende och resa vid uppdrag på annan ort Avsättning till tjänstepension Vår vision är ett samhälle med en välfungerande vård och omsorg för alla! Där trivs personalen eftersom de har en hållbar arbetsmiljö, bra villkor och ges förutsättningar att göra ett bra jobb samtidigt som de får möjlighet att utvecklas. Där är patientsäkerheten hög och vårdköerna korta. Vi vill göra branschen mer human och tillgänglig, Clara Care är din partner! --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Våra uppdrag tillsätts löpande så är du sugen på att veta med, kontakta oss redan idag!

24 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Lokalvård Borås Sommarvikarie
Fortuma AB
Städare

Om jobbet Lokalvårdare sökes till Fortuma AB. Nu letar vi på fortuma efter en sommarvikarie som ska förstärka vårt team. Vi är ett företag som värdesätter renlighet och service. Vi arbetar i en professionell miljö där vi strävar efter att skapa en ren och hälsosam arbetsplats för våra kunder. Vi söker nu en lokalvårdare som kommer att arbeta med rengöring och underhåll av olika verksamhetslokaler. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera: - Daglig rengöring av kontorsutrymmen och gemensamma områden. - Städning och desinficering av sanitära utrymmen. - Hantering av rengöringsprodukter och utrustning på ett säkert sätt. - Påfyllning av förbrukningsmaterial. Krav och kvalifikationer: För att lyckas i den här rollen söker vi dig som har: - Erfarenhet av lokalvård eller liknande arbete. - Fysisk förmåga att utföra arbetsuppgifterna. - Noggrannhet, engagemang och ett öga för detaljer. - Pålitlighet och förmåga att arbeta självständigt. -Punktlighet och kunna passa tider - Placeringsort: Borås Körkort är ett krav då bilkörning förekommer i tjänsten. Vi erbjuder lön efter kollektivavtal, inklusive möjlighet till utveckling inom företaget och anställningsförmåner. Tjänsten är till en början ett sommarvikariat förlagt på dagtid under vardagar. Det kommer eventuellt finnas möjlighet till heltidsanställning längre fram. Ansökningsprocess: Skicka in ditt CV och ett personligt brev där du beskriver din erfarenhet och varför du är intresserad av tjänsten. CV och Personligt brev ska mailas till [email protected]' Märk din ansökan med "Sommarvikarie" Intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Vi ser framemot att höra ifrån dig, varmt välkommen med din ansökan!

24 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Larmoperatör / Kundtjänst till Länsförsäkringar Larmcentral (studentjobb)
Clevry Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Om företaget Länsförsäkringar Larmcentral startades av Länsförsäkringar under våren 2008 som ett naturligt steg i ett redan etablerat trygghetskoncept. Med moderna larmtjänster skapar vi ett bra och tryggt skydd mot inbrott och brand. Tillsammans med Länsförsäkringar kan vi erbjuda helhetslösningar som är unika i vår bransch, från att spara, försäkra, låna och skydda till fastighetsförmedling.   Din roll Är du student och vill arbeta varannan helg i en viktig meningsfull roll hos Länsförsäkringar Larmcentral? Då är rollen som Larmoperatör perfekt för dig!  I rollen som Larmoperatör kommer du hantera inkommande larm från privat- och företagskunder eller arbeta med skadejour för alla Länsförsäkringars kunder. Det handlar om brand-, inbrotts- och driftlarm där du gör en bedömning och därefter sätter in rätt hjälpresurs. För oss är kunden i centrum och ett av våra viktigaste mål är att skapa nöjda och trygga kunder som ökar sitt engagemang inom Länsförsäkringars hela produktsortiment. Du kommer arbeta med inkommande såväl som utgående samtal samt uppföljning på tidigare ärenden. Du kommer även hantera first-line support kring våra produkter och tjänster. Passen anser dagtid varannan helg med start så snart som möjligt. För detta uppdrag kommer du att vara konsult via Clevry och arbeta på Älvsborgs Larmcentral.  Start: Så snart som möjligt Kontor: Borås  Omfattning: 10,5 timmar per helgdag (med Ob-tillägg) Huvudsakliga arbetsuppgifter Bedriva arbetet enligt de styrande dokument, processer och arbetsinstruktioner som finns föreskrivna. Löpande dokumentera kundärenden och överenskommelser i verksamhetens systemstöd. Ta del av och använda den information som presenteras vid såväl regelbundna interna möten, intranät och andra informationskanaler. Kontrollera installatörernas arbete vid installation. Ge första linjens support till kunder på larmcentralens tjänster och produkter samt rapportera dessa vidare till andra linjens support då ärendet inte löses. Vara rådgivare när andra funktioner eller medarbetare söker kompetensstöd. Delta i projektarbete på såväl avdelnings- som bolagsnivå. Din profil Vi ser att du som söker är tillgänglig för arbete varannan helg under hela 2025. Vi söker dig som vill ge våra kunder trygghet i världsklass och genom ditt engagemang alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av kundservice via telefon. Meriterande är också om du har arbetat inom någon form av bevakningsföretag och/eller försäkringsbolag. Vi vill också att du har goda IT-kunskaper och god förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Då kunden arbetar med säkerhet och trygghet i våra kunders hem krävs att du är prickfri i polisens belastningsregister för att bli godkänd för arbete i bevakningsföretag.  Som person behöver du vara handlingskraftig, ha hög social kompetens och en stark ansvarskänsla. Vi ser att du som vill jobba hos oss är kommunikativ och bra på att tolka både skriven och talad information och utifrån det fatta beslut så vår kund alltid upplever sig trygg och omhändertagen. Du trivs med att arbetet växlar snabbt i tempo och att ta egna initiativ under arbetspasset. Du behöver behärska svenska i tal och skrift samt ha goda kunskaper i engelska. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.  Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

24 dagar sedan
Sista ansökan:
20 november 2025
Tandsköterska till Aqua Dental Borås
Aqua Dental AB
Tandsköterskor

Hej blivande tandsköterska-kollega! Är du nyfiken på Aqua Dental och att bli en #Aquarebel? En #Aquarebel kännetecknas av värderingar som respekt för patienter och kollegor, en nyfiken, lyhörd och noggrann attityd, samt ett proaktivt och samarbetsvilligt förhållningssätt. Detta är inte något man blir, vi tror att det är något man är. Just nu är vi ca 800 kollegor som stolt bär titeln #Aquarebel,fördelat på 37 kliniker, fyra tandtekniska labb och ett supportkontor. Aqua Dental befinner sig i en spännande tillväxtfas och öppnar löpande nya kliniker runtom i landet. Vår målsättning är att erbjuda Sveriges bästa och tryggaste tandvård genom passion, kvalitet och tillgänglighet. Det vi alla har gemensamt är att vi: Har en stark PASSION för att hjälpa varandra att bli bättre och strävar ständigt efter att bedriva tandvård i världsklass. Alltid gör vårt yttersta för att leverera KVALITET i allt vi gör. Vi investerar kontinuerligt i fortbildning av våra medarbetare och har infört noggranna processer för att kvalitetssäkra vår verksamhet. Dessutom är vi stolta över att inneha den högsta ISO-certifieringen inom arbetsmiljö, kvalitet och miljö. Verkar för att tandvård ska vara TILLGÄNGLIG för alla oavsett förutsättningar. Därför strävar vi efter att erbjuda våra tjänster över hela Sverige, särskilt i regioner med långa tandvårdsköer. Vi driver även projekt för pensionärer och de som lider av tandvårdsrädsla. Delar du dessa värderingar är vi övertygade om att du kommer att trivas hos oss på Aqua Dental. Som tandsköterska på Aqua Dental Borås kommer du bli en del av ett duktigt team på 10 personer och jobba på en modern klinik. På kliniken kommer du att jobba nära dina kollegor där du kommer få stöttning i det dagliga arbetet samt i din professionella utveckling. Du har i denna roll möjlighet att vara med och påverka din arbetsdag samtidigt som du levererar tandvård av hög kvalitet till våra patienter och är med och bidrar till att utveckla svensk tandvård tillsammans med dina kollegor på Aqua Dental. För att trivas i rollen tror vi att du har ett effektivt arbetssätt kombinerat med en ödmjukhet gentemot patienter och dina kollegor. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med inledande provanställning och tillträde enligt överenskommelse. Vi söker dig som: Är examinerad tandsköterska Har god förmåga att kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift Är flexibel, tillmötesgående och kommunikativ. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Så vänta inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdagen är den 13 juli 2025. Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Tillförordnad klinikchef Jasmina Arnautovic, [email protected] Alla ansökningar hanteras via Aqua Dentals rekryteringssida, där du kan skapa en profil samt ladda upp CV och personligt brev. Vill du se mer av vad Aqua Dental gör och lära känna oss bättre? Besök vår hemsida, www.aquadental.se eller följ oss på Instagram @aquadental.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Lagerarbetare Borås
Tranpenad AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en dedikerad lagspelare som gillar fysiskt arbete och trivs med att jobba mot uppsatta mål? Då är det här jobbet för dig. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Som lagermedarbetare hos våra kunder är du en mycket viktig del av verksamheten. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att plocka, packa och utleverera beställningar, men även andra arbetsuppgifter som hör till lager, så som truckkörning, inleveranser och inventering.  ArbetsuppgifterOrderplock Truckkörning  Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Eftersom du är vårt ansikte utåt hos våra kunder är det utav oerhörd vikt att du är kvalitetsmedveten och känner stolthet i att det inte bara går fort utan att det också blir rätt. Du utför ditt arbete strukturerat, med noggrannhet och engagemang. KravTruckkort A+B Erfarenhet av truckkörning Du ska kunna arbeta hela sommaren  MeriterandeKörkort B Arbetat med handscanner tidigare Arbetat med pick by voice tidigare Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjan Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven!  Övriga villkor Arbetstider: Dagtid, måndag-fredag alt. Kvällstid måndag-fredag Omfattning: Heltid Lön: Enligt gällande kollektivavtal Start: Omgående, eller med hänsyn till eventuell uppsägningstid   Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning.   AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
20 november 2025
Lotus UPH önskar utöka med en psykolog alt psykoterapeut inriktning kbt

Lotus UPH arbetar med att främja barn och ungas psykiska hälsa, och vi söker nu en engagerad och erfaren psykolog alt leg psykoterapeut med inriktning KBT för att utöka vårt team. Eftersom vi är en UPH verksamhet, så har vi ett starkt fokus på att stödja och hjälpa barn och unga med psykiska ohälsa. Vi gör det i form av grupper, föräldrastöd och samtalsterapi. All form av behandling är idag kortsiktig och i vårt uppdrag ingår även att samarbetar med olika instanser och professioner. I din yrkesroll hos oss, så kommer det primära fokuset vara på barn och ungdomar i form av bedömning och bedriva samtalsbehandling. Du kommer även ha familjebehandlingar som sker enskilt eller i grupp. Vi på Lotus UPH skall även erbjuda föräldrastöd i form av olika grupper så som Cool Kids eller ABC. I arbetet ingår även att samordna insatser och samverka med skolor och socialtjänst tex via SIP. Mötena med våra patienter och andra samarbetspartner sker ofta fysiskt med också digitalt. Så det är önskvärt att man känner sig hemma i den digitala världen. Vi önskar att du som söker har en vana av att jobba självständigt och kunna ta beslut. Men framför allt så vi önskar också att du skall känna dig hemma och ingå i vårt trevliga team med kollegor från olika professioner. Med målet att främja den psykiska hälsan och hjälpa de som söker sig till oss! Arbetsuppgifter: Samtalsbehandling till barn och ungdomar. Bedömningar kring ev remiss för tex NP-utredningar och andra psykiska tillstånd som kräver specialist nivå. Fungera som "spindeln i nätet" genom att samordna och samarbeta med skolor, socialtjänst eller andra aktörer. Detta innebär att du kommer delta i tvärprofessionella möten med fokus på att säkerställa att insatser för barn och unga samordnas på bästa sätt. Arbeta med föräldrastöd och hjälpa vårdnadshavare att hantera svåra situationer och stärka relationen med sina barn Leda gruppverksamheter för både barn och vuxna, tex föräldragrupper, ABC Kvalifikationer: För psykoterapeut som söker tjänsten så är inriktning KBT ett krav. Erfarenhet av att arbeta med barn och unga är inte ett krav men önskvärt. Erfarenhet av att arbeta med föräldrastöd och leda grupper är önskvärt men inget krav. God kommunikativ förmåga och samarbetsförmåga. Vi erbjuder: En dynamisk och stödjande arbetsmiljö med underbara kollegor. Möjlighet att arbeta med olika professioner och bidra till ett tvärprofessionellt team Generöst friskvårdsbidrag! Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Skicka din ansökan med CV och personligt brev till enhetschef Madeleine Elvshammar på mail: [email protected] Senast den 20 juli vill vi ha din ansökan. Vi kallar till intervjuer löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att även kontakta Madeleine Elvshammar på mail: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

24 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Sommarjobb som lagermedarbetare inom godsmottagning!
LN Personal AB
Lager- och terminalpersonal

Letar du efter ett aktivt sommarjobb där du får arbeta fysiskt, ta ansvar och vara en viktig del av ett sammansvetsat team inom godsmottagning? Då har vi ett spännande uppdrag för dig! Vi söker nu en lagermedarbetare till vår samarbetspartner i Borås. Arbetet består främst av att lossa containrar och packa varor, vilket kräver både styrka, tempo och noggrannhet. Det här är ett perfekt jobb för dig som gillar att hålla i gång, är van att ta i när det behövs och trivs i ett högt arbetstempo. Du blir en del av ett engagerat lagerteam som tillsammans ser till att varuflödet fungerar smidigt varje dag. Start: v.25. Behovet löper under sommarsäsongen Ort: Borås Omfattning: Mån-fre, dagtid Anställningsform: Konsultuppdrag, fungerar allt bra finns det möjlighet att fortsätta hos oss och hoppa in vid behov under hösten Din profil Krav: • Tidigare erfarenhet av att arbeta på lager/terminal • Annan huvudsaklig sysselsättning så som studier, deltidsarbete eller eget företag • Svenska flytande i tal och skrift Meriterande: • Körkort och tillgång till bil Vi söker dig som är flexibel, ansvarstagande och trivs med varierande arbetsuppgifter. Du har lätt för att samarbeta, är noggrann i ditt arbete och tar gärna egna initiativ. Har du erfarenhet av att köra olika typer av truckar är det ett plus. För att kunna arbeta hos oss behöver du ha fyllt 18 år. Vi värdesätter mångfald och ser gärna sökande av alla kön. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Om LN Personal AB LN Personal är ditt lokala val av bemannings- och rekryteringsföretag vid ett ökat personalbehov. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som är anslutna till Almega och verksamma i Västsverige. Vi erbjuder dig en trygg anställning hos oss med schyssta villkor och kollektivavtal. Mitt i prick är vårt motto och med det menar vi att vi matchar rätt person till rätt plats i rätt tid. Detta uppnår vi genom egna erfarenheter från många olika tjänsteområden och att vi lägger ett stort personligt engagemang i varje enskild kontakt med såväl kunder som konsulter för att bygga långsiktiga och hållbara relationer.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025