Vill du göra skillnad för folkhälsan och arbeta i en flexibel och meningsfull roll? Vaccinexpress Sverige AB söker nu legitimerade sjuksköterskor och läkare till våra mobila vaccinationsenheter inför vaccinationsperioden 2025. Vi erbjuder ett spännande säsongsarbete där du får möjlighet att arbeta självständigt och möta människor i olika delar av Västra Götalandsregionen – alltid med fokus på trygg, professionell och tillgänglig vård. Som en del av vårt team arbetar du med att utföra vaccinationer och ge korrekt rådgivning kring vaccin. Du kommer att arbeta i våra vaccinationsbussar som reser till olika orter inom Västra Götalandsregionen. Arbetet är varierande, självständigt och sker i nära samarbete med kollegor. Vi söker dig som är: Legitimerad sjuksköterska eller legitimerad läkare Intresserad av förebyggande vård och vaccinationsarbete Kommunikativ, serviceinriktad och trygg i patientkontakt Självständig, noggrann och flexibel Innehavare av B-körkort Erfarenhet av vaccination är meriterande men inget krav Vi erbjuder Arbete på olika orter i Västra Götalandsregionen Tidsperiod: maj–september 2025 (vaccinationsperiod) Grundlig introduktion och upplärning Ett stöttande och positivt team med erfaren personal Flexibla arbetstider (vardagar och helger kan förekomma) Konkurrenskraftig lön samt OB-tillägg och semesterersättning Möjlighet att bidra till folkhälsan på ett konkret sätt Om oss – Vaccinexpress Sverige AB Vaccinexpress Sverige AB grundades med en stark vilja att förbättra vaccinationsvården i Sverige. Vi såg behovet av att höja kvaliteten, öka tillgängligheten och återuppbygga förtroendet efter att brister inom branschen uppmärksammats i medierna. Vi erbjuder därför moderna och tillförlitliga mobila vaccinationslösningar där människors behov står i centrum. För närvarande är vi verksamma på flera orter inom Västra Götalandsregionen, där vi söker fler engagerade medarbetare. Ansök nu! Vill du vara med och göra skillnad inom förebyggande vård? Ansök idag och bli en del av Vaccinexpress Sverige AB inför årets vaccinationsperiod! Jobbtyp: Säsongsanställning (maj–september) Schema: Vardagar & helger Erfarenhet: Meriterande men inte ett krav Utbildning: Legitimerad sjuksköterska eller legitimerad läkare
MACC People har sedan 2021 vaccinerat över 450 000 personer och öppnade upp i Västra Götaland på uppdrag av Regionen i augusti 2023. Vi täcker stora delar av regionen med både fysiska lokaler och mobila enheter och söker nu förstärkning av undersköterska till vår provtagningsverksamhet i Borås. Om tjänsten Du kommer ansvara för och arbeta med vår provtagningsverksamhet i Borås där vi utför venprovtagning, erbjuder vaccinationer och hälsokontroller. Under perioden oktober-december har vi även en mobil enhet som fokuserar på vaccination i de mindre kommunerna runt om Borås där du som undersköterska arbetar tillsammans med sjuksköterska. Vi arbetar på uppdrag av regionen och fokus på vaccination som är subventionerade. Under sommar och höst med fokus på HPV-vaccin, senare på Covid-19 och influensa. Även flera andra vaccinationer, både som regionen erbjuder och som vi säljer, bland annat bältros och TBE. Arbetsdagarna varierar i längd, dagtid, provtagning sker under förmiddag och vaccinationer under eftermiddagar. Mottagningen i Borås har öppet för venprovtagning två dagar i veckan. Tjänsten är intermittent behovsanställning och passar dig som önskar arbeta sporadiskt. Start enligt överenskommelse, vi arbetar med löpande urval vid denna rekrytering. Du ansvarar för att: Venprovtagning Assistera sjuksköterska vid vaccinering för ex. TBE, bältros, HPV, säsongsinfluensa, påfyllnad av befintligt grundskydd och covid Enklare vårdrådgivning Enklare journalföring Hantering av betalning Enklare inventering Rapportering av KPI:er Hälsokontroller Din kompetens: Vi söker dig som är självgående, trygg, flexibel, ansvarsfull, socialt utåtriktad och har en utmärkt samarbetsförmåga. Vi ser gärna att du delar våra värderingar gällande kvalitet, rätt kompetens och förutsättningar, patientsäkerhet och respektfull hälsofrämjande vård. Krav på skyddad yrkestitel som undersköterska alternativt tjänstgöringsintyg som styrker titeln. Det går även bra med sjuksköterske- eller läkarstuderande. Som sjuksköterskestuderande ska du ha godkända och avslutade kurser tom T4 Som läkarstuderande ska du ha godkända och avslutade kurser tom T6 Krav på god erfarenhet av venprovtagning, minst ett år. Meriterande med erfarenhet av journalsystemet MittVaccin alt HLTHY samt Labportalen eller Giddir. Vi erbjuder: En spännande och utvecklande tjänst i en organisation i tillväxt som alltid sätter patienten och våra medarbetare främst. Värderingar vi som vårdgivare står för och du som medarbetare kan vara stolt över. En arbetsmiljö som präglas av vilja att utvecklas där vi har roligt tillsammans med kollegor som brinner för sin yrkesroll. Flexibla arbetstider Bakgrundskontroller Som slutkandidat i vår rekryteringsprocess kan du komma att bli bakgrundskontrollerad. Vi genomför bakgrundskontroller för att säkerställa en trygg och rättvis anställning. Vi uppskattar om du vill granska ditt CV noggrant innan du skickar in din ansökan till oss. För att utföra dessa bakgrundskontroller har vi ett samarbete med 2Secure, ett internationellt säkerhetsföretag, för att säkerställa en trygg och rättvis process. Tack för din förståelse och ditt engagemang i att göra denna process så smidig och öppen som möjligt. Om oss Vi har vaccinerat över 450 000 människor sedan 2021, är ensamt upphandlad vaccinatör för stora delar av Västra Götaland och utvecklar just nu ett unikt koncept för mobil preventiv sjukvård via vår rullande klinik, MACC-bilen. Jägersrohälsan som är en del av MACC är navet i denna satsning på innovativ mobil sjukvård. Jägersrohälsan finns i rymliga lokaler på Derbyvägen vid Jägersro i Malmö där det bedrivits läkarmottagning i 30 år. Frågor besvaras av vår rekryteringsansvarige, Rebecka De Geer Paci, tel. 076-317 60 88. Är du den vi söker och vi den du söker? Vi ser fram emot att höra från dig så fort som möjligt! Ansök genom att klicka på länken, vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Har du ett tekniskt intresse och gillar att arbeta praktiskt med händerna? Då kan det här vara rätt tjänst för dig! Vi söker dig som vill bidra med noggrannhet, engagemang och en vilja att lära. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig! Om tjänsten Vi söker en noggrann och engagerad montör till vår kund! Som montör spelar du en avgörande roll i produktionen. Dina främsta arbetsuppgifter är att montera elskåp enligt ritning, dra kablar samt utföra enklare servicearbeten. Arbetet sker i en dynamisk och teknikfokuserad miljö där kvalitet och precision är i centrum. Du ansvarar för att säkerställa att det som produceras håller hög standard och möter företagets kvalitetskrav. Rollen innebär både självständigt arbete och samarbete i ett team där alla bidrar till ett gott resultat. ArbetsuppgifterMotering, testning och kvalitetskontroll. Ritningsläsning, säkerställa att produktionen följer fasställda standarder och säkerhetsrutiner. Om dig som söker Vi söker dig som har rätt inställning och vilja att utvecklas! För oss är dina personliga egenskaper minst lika viktiga som din erfarenhet. Vi tror att du med rätt inställning, engagemang och noggrannhet kan komma långt hos oss. Som montör är du vårt ansikte utåt hos kunden, vilket gör det viktigt att du arbetar kvalitetsmedvetet och tar stolthet i att leverera både snabbt och korrekt. Du är strukturerad, praktiskt lagd och gillar att jobba med händerna. Att läsa och förstå ritningar på engelska är en del av arbetet, så vi ser att du har god förståelse i engelska. Har du tidigare arbetat som montör är det ett plus, men det viktigaste är att du är nyfiken och villig att lära dig. KravBehärskar god svenska och engelska i tal och skrift Praktiskt intresse - praktiskt lagd och gillar projekt som kräver precision Har grundläggande datakunskaper och ett tekniskt intresse MeriterandeArbetat med montering tidigare Körkort B Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjan Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkor Arbetstider: 2-skift, måndag-fredag Omfattning: Heltid Lön: Enligt gällande kollektivavtal Start: Omgående, eller med hänsyn till eventuell uppsägningstid Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.
Hej vi söker en bilplåtslagare med erfarenhet till vår gäng på Bilpunkten i Borås. Vi är idag fyra tekniker och behöver förstärka med ytterligare en, Du bör ha god erfarenhet med yrket samt att kunna göra alla förekommande arbeten, stora som små. Vi har fast lön då vi vill ha hög kvalitet på våra arbeten mot kunderna före kvantitet. Vi är auktoriserade för: Hyundai, Mazda, Suzuki, Mitsubishi samt SAAB men vi är även allbilsverkstad så alla märken förekommer. Vi strävar alltid efter god trivsel och att våra anställda skall trivas på jobbet. Tjänsten är heltid och en tillsvidareanställning. Hör gärna av dig om du vill veta mer eller har några frågor till Björn Augustsson 033-447313 eller via [email protected] Rekryteringen görs löpande
Arbetsbeskrivning Vi söker dig som är en engagerad, närvarande ledare med positiv energi, som är redo för ny utveckling i en dynamisk tjänst hos marknadsledande DB Schenker. I rollen som avdelningschef coachar du ditt team, bestående av 15 medarbetare, mot att nå uppsatta mål och verka för en god kundupplevelse. Vi erbjuder dig en utvecklande roll i en verksamhet med hög förändringstakt där samarbete är en framgångsfaktor. Som ledare är du trygg och har ett positivt förhållningssätt. Vi ser att du har en stark vilja och en god förmåga att inspirera, leda och stötta ditt team. Vi ser även att du som söker tjänsten har erfarenhet av en ledarroll samt bakgrund inom kundtjänst. Du blir en viktig del i vårt centrala team, bestående av 3 avdelningschefer och 50 medarbetare. Befattningen rapporterar direkt till Head of Customer Service Sweden & Denmark och du kommer att samarbeta med alla våra 25 distrikt inom Sverige och Danmark. Det finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget. Vi ser fram emot att välkomna en engagerad och passionerad individ till vårt team för att fortsätta erbjuda en förstklassig kundservice upplevelse. För DB Schenker är medarbetaren den viktigaste framgångsfaktorn. Här bidrar du, tillsammans med 74,000 kollegor världen över, till en samhällsviktig funktion. Be one team with one goal är en av DB Schenkers grundläggande värderingar. Vi presterar som bäst när vi jobbar som ett lag. Vi utmanar oss själva och varandra till att varje dag söka ständiga förbättringar och högre målsättningar. Oavsett om det handlar om våra kundrelationer eller våra medarbetare så är det grundläggande att vi alltid står upp för schysst spel. Vill du spela i det vinnande laget – tveka inte att skicka in din ansökan! Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas efter överenskommelse så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. DB Schenker främjar mångfald och välkomnar sökanden med olika bakgrund och erfarenheter. Ansvarsområden Ledning och coachning av medarbetare i teamet, för att säkerställa kvalitativ och kundorienterad kundservice och kontinuerligt identifiera områden med förbättringspotential. Operativ daglig planering samt arbetsledning. Samarbeta med andra avdelningar inom företaget för att säkerställa enhetlig kommunikation och kundhantering. Kompetensutveckla, entusiasmera medarbetarna och stärka sammanhållningen i teamet, genom proaktivitet, målstyrning och en hög grad av delegerat ansvar och mandat. Kvalifikationer Dokumenterad erfarenhet av att leda och utveckla team. Gärna inom större konsumentinriktade företag. Erfarenhet av kundservice. Utmärkta kommunikationsfärdigheter i svenska och engelska. Relevant eftergymnasial utbildning, eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Förmåga att stötta, inspirera och leda ett team mot uppsatta mål. Det är meriterande, men inte ett krav, om du har erfarenhet från logistikbranschen. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet Om företaget Schenker AB
Vill du jobba utomhus och göra skillnad? Vi söker dig som vill vara med och skapa renare hem i Borås med omnejd! Vi är ett expansivt företag med fokus på hållbara lösningar inom fastighetsunderhåll. Just nu söker vi fler personer som vill arbeta praktiskt med rengöring av tak och fasader. Hos oss får du en aktiv roll ute på fältet där du tillsammans med andra engagerade kollegor levererar arbete av hög kvalitet. Om rollen Som en del av vårt arbetslag kommer du att vara med och utföra tvätt av tak och fasader på både villor och bostadsrättsföreningar. Arbetet sker utomhus och ofta på höga höjder, vilket innebär att du behöver känna dig trygg med fysiskt arbete och vara bekväm med att arbeta med fallskydd. Du blir en viktig del i ett mindre team där samarbete, ansvarstagande och lösningsförmåga värderas högt. Vi ser gärna att du är initiativrik, har ett gott öga för detaljer och kan bidra till en positiv och professionell kontakt med våra kunder. Vi erbjuder dig: Praktisk introduktion och upplärning på plats Möjlighet att utvecklas inom företaget Goda arbetsvillkor och schyssta förmåner Bonusar kopplade till prestation Frihet att planera dagen tillsammans med teamet Vi söker dig som: Har B-körkort Är i god fysisk form och trivs med aktivt arbete Inte är höjdrädd Är noggrann, ansvarstagande och har en positiv inställning Är tillgänglig för arbete måndag till fredag, 08.00–17.00 Extra plus om du har erfarenhet av: Arbeten på höga höjder Andra fysiskt krävande jobb Om tjänsten: Startdatum: 24 mars 2025 Anställningsform: Timanställning med chans till heltidsarbete Antal platser: 4 Lön: Fast timlön Urval sker löpande – vänta inte med att skicka in din ansökan!
Om tjänsten Vi söker efter dedikerade och effektiva containerlossare till kommande uppdrag i och runt om Borås! Vill du ha ha ett extrajobb vid sidan av studierna eller arbetar redan deltid idag? Perfekt! Då är du kvalificerad att söka tjänsten. Vi söker både till DFDS egna terminaler men också till våra externa kunder. Beroende på uppdraget kan arbetstiderna och geografiska platsen variera för olika uppdrag. Detta går vi såklart igenom när vi har hittat ett uppdrag som matchar just med dig! För att vara aktuell för tjänsten behöver du studera eller ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 100%. Önskvärt vore om har minst ett år kvar av dina studier eller ett deltidsjobb som innefattar minst 100%. Vi ser gärna att du kan arbeta ca 1-3 dagar i veckan. Vi söker dig som: Är du redo att ta steget in i en dynamisk arbetsmiljö och har ett genuint intresse för lager- och logistikbranchen? Då är det kanske dig vi letar efter! Vi behöver pålitliga och noggranna containerlossare som kan hjälpa oss att leverera enastående service till våra kunder. Vem är du? Har tidigare erfarenhet av lager- eller containerlossning. Har truckkort A1-4 B1-4 Är tillgänglig dagtid mellan 07.00-16.00 Är självgående och har förmågan att arbeta i ett högt tempo. Är noggrann och har öga för detaljer. Har en positiv attityd och är redo att bidra till ett positivt arbetsklimat. Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 14 000 anställda i över 20 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 3,7 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Borås | Transport | Logistik | Motviktruck | Inbound |
Om företaget Länsförsäkringar Larmcentral startades av Länsförsäkringar under våren 2008 som ett naturligt steg i ett redan etablerat trygghetskoncept. Med moderna larmtjänster skapar vi ett bra och tryggt skydd mot inbrott och brand. Tillsammans med Länsförsäkringar kan vi erbjuda helhetslösningar som är unika i vår bransch, från att spara, försäkra, låna och skydda till fastighetsförmedling. Din roll Är du student och vill sommarjobba 2025? Då är denna roll perfekt för dig! Det finns även möjlighet till att fortsätta jobba efter sommaren på deltid, parallellt med studier. I rollen som Larmoperatör kommer du hantera inkommande larm från privat- och företagskunder eller arbeta med skadejour för alla Länsförsäkringars kunder. Det handlar om brand-, inbrotts- och driftlarm där du gör en bedömning och därefter sätter in rätt hjälpresurs. För oss är kunden i centrum och ett av våra viktigaste mål är att skapa nöjda och trygga kunder som ökar sitt engagemang inom Länsförsäkringars hela produktsortiment. Du kommer arbeta med inkommande såväl som utgående samtal samt uppföljning på tidigare ärenden. Du kommer även hantera first-line support kring våra produkter och tjänster. Passen kan variera mellan klockslagen 06-18 och är förlagda både på veckodagar och helg. För denna roll kommer utbildningen starta under våren och sedan startar tjänsten på heltid under sommaren. För detta uppdrag kommer du att vara konsult via Clevry och arbeta på Älvsborgs Larmcentral. Kontor: Borås Omfattning: Heltid mellan v25-v33 med utbildning under våren Huvudsakliga arbetsuppgifter Bedriva arbetet enligt de styrande dokument, processer och arbetsinstruktioner som finns föreskrivna. Löpande dokumentera kundärenden och överenskommelser i verksamhetens systemstöd. Ta del av och använda den information som presenteras vid såväl regelbundna interna möten, intranät och andra informationskanaler. Kontrollera installatörernas arbete vid installation. Ge första linjens support till kunder på larmcentralens tjänster och produkter samt rapportera dessa vidare till andra linjens support då ärendet inte löses. Vara rådgivare när andra funktioner eller medarbetare söker kompetensstöd. Delta i projektarbete på såväl avdelnings- som bolagsnivå. Din profil Vi ser att du som söker är tillgänglig för heltidsarbete under sommaren 2025 och kan medverka i utbildning innan sommarjobbet, tex under maj eller utspritt under våren vid sidan av studierna. Vi söker dig som vill ge våra kunder trygghet i världsklass och genom ditt engagemang alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av kundservice via telefon. Meriterande är också om du har arbetat inom någon form av bevakningsföretag och/eller försäkringsbolag. Vi vill också att du har goda IT-kunskaper och god förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Då kunden arbetar med säkerhet och trygghet i våra kunders hem krävs att du är prickfri i polisens belastningsregister för att bli godkänd för arbete i bevakningsföretag. Som person behöver du vara handlingskraftig, ha hög social kompetens och en stark ansvarskänsla. Vi ser att du som vill jobba hos oss är kommunikativ och bra på att tolka både skriven och talad information och utifrån det fatta beslut så vår kund alltid upplever sig trygg och omhändertagen. Du trivs med att arbetet växlar snabbt i tempo och att ta egna initiativ under arbetspasset. Du behöver behärska svenska i tal och skrift samt ha goda kunskaper i engelska. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
ARBETA PÅ GINA TRICOT Som Campaign Producer på Gina Tricot ansvarar du för den operativa planeringen och genomförandet av kampanj- och eventproduktioner. Du säkerställer att alla delar av produktionen, från bokning av modeller och fotografer till val av location och logistik, genomförs smidigt och enligt tidsplan. Du arbetar nära det kreativa teamet och övriga avdelningar för att förverkliga färdigställda koncept och kampanjidéer på ett effektivt och kvalitativt sätt. OM TJÄNSTEN Som Campaign Producer leder du kampanjer och samordnar insatser mellan team, byråer och medier. Du säkerställer kvalitet, tajming och genomslag – och bidrar till att utveckla vårt varumärke. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Planera och koordinera kampanjfotograferingar, filmproduktioner och events enligt fastställda koncept. Boka modeller, fotografer, stylister, makeup-artister samt andra relevanta resurser, i samråd med främst Art Director. Säkerställa att önskade locations för kampanjer och event motsvarar förväntan och kommer fungera rent praktiskt samt boka dessa. Hantera budget och tidsplan för produktioner, samt säkerställa kostnadseffektivitet. Koordinera logistik kring transporter, boende och andra praktiska detaljer vid produktioner. Samarbeta med det kreativa teamet, externa leverantörer och andra avdelningar för att säkerställa hög kvalitet i genomförandet. Vara kontaktperson för externa resurser, partners och leverantörer och säkra att alla i produktions-/event-teamet, interna såväl som externa, får all information de behöver. Administrera kontrakt, rättigheter och tillstånd. Följa upp och utvärdera genomförda produktioner för att optimera framtida processer. VEM ÄR DU? Vi tror att du har ett öga för både kreativitet och struktur. Du har erfarenhet av att driva kampanjer från brief till leverans – gärna i samarbete med kreativa teamet och övriga avdelningar. Du är van att ha många kontaktytor, är kommunikativ och trygg i att ta beslut när det behövs. För att trivas i rollen ser vi att du är nyfiken, lösningsorienterad och gillar ett högt tempo. Du har förmågan att både planera långsiktigt och agera snabbt när förutsättningarna ändras. Du har ett intresse för marknadsföring, målgruppsbeteenden och trender – och förstår hur man får kreativa idéer att möta affärsmål. Kvalifikationer: Erfarenhet av att planera och genomföra kampanj- och eventproduktioner, gärna inom mode eller retail. Starka projektledaregenskaper med förmåga att hålla deadlines och hantera flera parallella produktioner. Goda nätverk inom modell-, foto- och eventbranschen är meriterande. Förmåga att arbeta strukturerat, lösningsorienterat och flexibelt i en snabbföränderlig miljö. Erfarenhet av att hantera budgetar och förhandla avtal med externa parter. God kommunikationsförmåga på svenska och engelska. VAD ERBJUDER VI? Vi erbjuder en tjänst i en stimulerande organisation där du får möjlighet att utvecklas. När du börjar hos oss välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor. I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och en gedigen onboarding – du blir också en del av ett Community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, vi tillämpar alltid 6 månader provanställning med start så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Borås. Om du är redo att anta utmaningen och bli en del av vårt kreativa team, skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval. Vi ser fram emot att höra från dig! Du söker via länken i annonsen.
Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Vi på Alma assistans söker personliga assistenter till ett ärende i centrala Bollebygd. Vår kund är 31år och bor själv i sin lägenhet. Behov av all hygien hjälp samt tydliga rutiner. Vi ser gärna att du som söker är en aktiv person som tycker om att bada och hitta på andra ute aktiviteter, har bil och körkort. Erfarenhet av autism och vårdyrket är önskvärt. Vi söker i första hand en tim.vikarie men kan även leda till en schemarad i längden. Kunden har all tid vaken vilket innebär vaken natt, även viss dubbel assistans förekommer. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Välj ett jobb för att visa detaljer