Undersköterska- Bli en av oss!
Careerguide Media Group AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi söker för kunds räkning. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/underskoterska-bli-en-av-oss-30. Vi ser fram emot din ansökan! Välkommen till Attendo därdukan göra skillnad Attendo Tunagården är ett äldreboende med 80 trivsamma lägenheter i Tunaslätten som kommer stå klart efter sommaren 2025. Attendo har ingått ett avtal med Borlänge kommun. Attendo utför driften av Tunagården enligt avtal, Borlänge kommun är huvudman. Vi öppnar dörrarna till det nyrenoverade boendet den första September i år. Nu söker visöker dig som drivs av att arbeta med människor och göra verklig skillnad för kunderna varje dag. Du har en förmåga att stärka och stödja kunderna i alla delar av vardagen. Som person är du noggrann och engagerad i kunderna och deras närstående. Du har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssättoch bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Beskrivning av tjänsten Det är meriterande om du har erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen. demensvård samt delegering. Vi söker dig med undersköterskeutbildning och som har erfarenhet av omvårdnadsarbete.: • Undersköterskeutbildning om minst 1350p. • Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. • Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) • God datorkunskap/datorvana Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder.Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov. Att ha en arbetsledande roll är stimulerande och du gillar att handleda dina kollegor i hälso- och sjukvårdsfrågor. Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag! Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, via samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-06-30 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

57 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Vi på Attendo söker nu Gruppchefer till Tunagården.
Careerguide Media Group AB
Försäljnings- och marknadschefer

Vi söker för kunds räkning. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/vi-pa-attendo-soker-nu-gruppchefer-till-tunagarden. Vi ser fram emot din ansökan! Vill du leda ett engagerat team och tillsammans göra skillnad för våra kunder? Välkommen att söka! Vi på Attendo, söker nu en Gruppchefer till Tunagården i Borlänge. Attendo Tunagården är ett äldreboende med 80 trivsamma lägenheter i Tunaslätten som kommer stå klart efter sommaren 2025. Attendo har ingått ett avtal med Borlänge kommun. Attendo utför driften av Tunagården enligt avtal, Borlänge kommun är huvudman. Vi öppnar dörrarna till det nyrenoverade boendet den första September i år. Om rollen Som gruppchef är din primära arbetsuppgift att coacha och att arbeta själv i det dagliga omsorgsarbetet tillsammans med teamet på din avdelning. Rollen innebär ett närvarande och stödjande ledarskap ute i verksamheten där större del av jobbet är att arbeta med våra kunder. Du har personal- och planeringsansvar för din arbetsgrupp och är delaktig i att utveckla och kvalitetssäkra verksamheten i enlighet med Attendos arbetssätt och värderingar. Du har flera gruppchefskollegor (en per avdelning) och ni samverkar, bollar och utbyter erfarenheter. Som gruppchef rapporterar du till verksamhetschefen och har möjlighet att påverka genom ditt deltagande i den lokala ledningsgruppen. Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Vägleda och arbeta i det dagliga omsorgsarbetet tillsammans med teamet. • Ansvarig för daglig drift och planering på avdelningen/våningen för sitt team • Personalansvar; rekrytering, introduktion av nya medarbetare, utvecklingssamtal • Delaktig med att utveckla och kvalitetssäkra verksamheten Vem är du? Som person besitter du en naturlig förmåga att coacha och leda andra. Du strävar efter att vara en förebild för dina medarbetare och genom ditt starka engagemang skapar du varje dag ett gott arbetsklimat i gruppen. Som ledare värdesätter du tydlighet, delaktighet och vill tillsammans med dina kollegor utveckla för att hitta nya lösningar. Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Kvalifikationer: • Utbildad undersköterska eller motsvarande yrkeserfarenhet gärna inom äldreomsorg • God datorvana • Mycket goda kunskaper i svenska språket i såväl tal och skrift Meriterande om du därtill har: • Tidigare erfarenhet av ledarskap, samordning eller planering • Erfarenhet äldreomsorg Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, i samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-06-30men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Sammanfattning Roll: Gruppchef Arbetstid: Dagtid, kvällar och helger. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

57 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Få Sveriges högsta lön som sjuksköterska med oss på PersonalExpressen!
PersonalExpressen AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Hjärtligt välkommen att arbeta som sjuksköterska med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som är sjuksköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder Sveriges högsta löner för sjuksköterskor genom våra konsultuppdrag inom den privata samt den kommunala äldreomsorgen och hemsjukvården. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta tillfälligt för att kunna tacka ja till ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för sjuksköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa sjuksköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra sjuksköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!

57 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Leg. Optiker till Synsam Borlänge City, heltid

Är du en passionerad Leg. Optiker som brinner för ögonhälsa och vill utvecklas i ett innovativt bolag som tar ansvar med kunden i fokus? Då kan det vara dig vi letar efter! Vad innebär rollen? Som optiker hos Synsam är du hjärtat i vår verksamhet. Du lyssnar, förstår och guidar våra kunder till bästa möjliga lösningar för deras syn och ögonhälsa. Med toppmodern utrustning är din huvuduppgift att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera och rekommendera synhjälpmedel till våra kunder på högsta kliniska nivå. Du blir en del av ett engagerat team med Store Manager och Style and Customer Advisors – tillsammans inspirerar ni våra kunder till lyckade inköp och gör deras upplevelse hos oss något att minnas. Vi söker en optiker som: Värdesätter att möta människor och bygga starka och långsiktiga kundrelationer. Är lyhörd för kundens behov och har en utpräglad kvalitetsmedvetenhet. Kommunicerar pedagogiskt och tryggt med kunderna. Är ansvarstagande och lösningsorienterad. Har optikerlegitimation – med eller utan DO/magisterexamen. Givetvis ser vi även att du har en passion för ögonhälsa! Varför Synsam? På Synsam jobbar du i ett kompetent team i ett marknadsledande företag. Synsam strävar ständigt efter att vara det mest innovativa företaget i branschen och har stora tillväxtambitioner inom ögonhälsa, torra ögon, Ortho-K, sport och myopikontroll. Du har stora chanser till vidare karriär inom Synsam då vi ständigt satsar på att utbilda våra optiker i både klassrum och online. Utöver detta erbjuds du:  Friskvårdsbidrag Personalrabatt Bonussystem Vi erbjuder alla våra optiker att årligen delta på Optometridagarna inklusive resa och boende Om rekryteringsprocessen Vi rekryterar löpande, så vänta inte – klicka på länken och sök rollen som Leg. Optiker redan idag! Det är enkelt och smidigt: svara på några snabba frågor bland annat om du önskar arbeta hel eller deltid, bifoga ditt CV eller LinkedIn-profil (och om du inte har det redo nu, kan du komplettera senare). Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång.

58 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Få Sveriges högsta lön som undersköterska med oss på PersonalExpressen!
PersonalExpressen AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Hjärtligt välkommen att arbeta som undersköterska med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som har skyddad yrkestitel som undersköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder en konsultuppdrag inom såväl den privata som den kommunala äldreomsorgen och hemtjänsten. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta för att ta ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för undersköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa undersköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra undersköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!

58 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

60 dagar sedan
Sista ansökan:
15 oktober 2025
Konsult inom ekonomi och redovisning
Avanta Ekonomi AB
Redovisningsekonomer

På Avanta söker vi nu en redovisningskonsult som vill bli en del av vårt team! Hos oss får du möjlighet att arbeta i en familjär arbetsmiljö där vi ständigt arbetar för att erbjuda den bästa servicen till våra kunder samtidigt som du utvecklas i din yrkesroll. Vem är du?Till vårt Borlänge-kontor söker vi dig som lockas av variationen och dynamiken i konsultrollen och har en vilja att bidra till våra kunders och Avantas framgångar över tid. Du är ansvarstagande och vill ta dig an utmaningar för att växa. Du är ekonomiutbildad med arbetslivserfarenhet av löpande redovisning och du har med fördel arbetat eller praktiserat på redovisningsbyrå tidigare. I rekryteringsprocessen kommer stor vikt att läggas vid dina personliga egenskaper. Vi värdesätter att du är en person som trivs i sociala miljöer, tycker om att bygga relationer och hitta lösningar som skapar affärsvärde. Förmåga att ta ansvar för den egna prestationen och samarbeta bra med andra är något som stämmer in på dig. För att trivas hos oss är det viktigt att du ser variationen i uppdrag och kundrelationer på byrå som en fördel och att du uppskattar möjligheten att arbeta nära kunder av olika storlek och inom olika branscher. Viktigt för rollen: Arbetslivserfarenhet av löpande redovisning  Relevant utbildning inom ekonomi God kunskap i svenska och engelska i tal och skrift God kommunikativ förmåga God samarbetsförmåga God problemlösningsförmåga Kundcentrerad med flexibelt arbetssätt Meriterande för rollen: Arbetslivserfarenhet från redovisningsbyrå eller annan konsultverksamhet, genom till exempel praktik eller anställning. Arbetslivserfarenhet av enklare företagsrådgivning och enklare bokslutsarbete. Arbetslivserfarenhet av försäljning och kundrådgivning Arbetslivserfarenhet av att arbeta i team Erfarenhet av Fortnox, Visma Lön och Björn Lundén Möjlighet att påbörja anställningen under maj 2025 för att underlätta introduktion inför sommarperioden. Vad kommer du att arbeta med? I nära samarbete med kollegor kommer du huvudsakligen arbeta med löpande redovisning, så som kund- och leverantörsreskontra, fakturering, löneadministration och kvittohantering. Vi ser självklart även att rollen utvecklas utifrån dina egna individuella mål för utveckling och lärande. Exempelvis finns goda möjligheter att utvecklas inom mer avancerad bokföring samt inom bokslut, affärsrådgivning och deklarationer. Arbetet består till stor del av självständigt arbete men även av arbete tillsammans med dina kollegor. Vi erbjuder dig:Hos oss på Avanta får du möjligheten att arbeta i en ansvarsfull roll i ett bolag med familjär kultur där vi hjälper varandra, men vi erbjuder dig även: Arbeta självständigt och i ett mindre team av kollegor i Borlänge med samarbete och kunskapsutbyte i fokus. En central roll i ett växande bolag där du kan påverka. Möjlighet att arbeta med utmanade kundprojekt där förändringsledning, digitalisering och automatisering samt affärsutveckling står i fokus. Ett omfattande förmånspaket med friskvårdsbidrag på maxnivå, tjänstepension och förmånliga försäkringar. Flexibla arbetstider samt möjlighet till distansarbete för att få livspusslet att gå ihop med vardagens alla måsten. Tydliga vägar för kompetensutveckling baserade på dina egna förutsättningar och målsättningar. Gemensamma luncher, fikaraster, årliga konferenser och andra sociala aktiviteter som en naturlig del av vår företagskultur Ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Vi ser gärna att du kan påbörja din anställning under maj 2025, då det skulle underlätta introduktion och övergång innan en kollega går på föräldraledighet under sommaren. Vi tillämpar löpande urval, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att få veta mer om dig och vad du kan tillföra vårt team!

62 dagar sedan
Sista ansökan:
12 oktober 2025
Kökspersonal Borlänge erfarenhet krävs
Brödernas Group AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Är du sugen på nya utmaningar, en karriär inom restaurangbranschen och ett företag där det går snabbt att växa? Eller vill du bara ha ett extra jobb vid sidan av studierna? Då har du kommit rätt!  Vilka är Brödernas? Brödernas bedriver med framgång sin verksamhet i hela Sverige från Umeå i norr till Malmö i söder. Brödernas expanderar i en rasande takt med visionen att bli känt även utanför Sveriges gränser. Vår ambition är att Brödernas ska associeras med god kvalité och fantastisk service. Vi har idag över 90 öppnade enheter i Sverige och vi öppnar nya enheter varje månad. Det viktiga för oss är att oavsett vilket mål du har för framtiden så har vi garanterat en plats för dig. Hos oss är det dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vad innebär jobbet som Kökspersonal hos oss? Tjänsten innebär att du jobbar i köket och roterar mellan stationer som stekbord, fritering och sallad. Du ser till att det är rent i köket och att egenkontroller följs. Som kökspersonal på Brödernas arbetar du i team och det är därför viktigt att du är en lagspelare och förstår vikten av kommunikation och gruppsamverkan. Vem är du? Vi söker dig som gillar ett högt arbetstempo, är serviceinriktad och älskar att jobba med människor. Du tycker om att jobba med andra och vill ha en karriär i restaurangbranschen. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en fartfylld arbetsplats som är mitt under en stor expansion vilket innebär mycket goda möjligheter att utvecklas med företaget. Rekryteringsprocessen  När du har sökt tjänsten så kommer du att få tillgång till en länk för en digital intervju med roboten Hubert som tar ca 20 - 30 minuter. Syftet med att Hubert-intervjun är vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Vi ser gärna att du svarar på denna inom 48 - 72 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju. Vi ser fram emot att höra från dig! Intervjuer sker löpande så tveka inte! Sök! Are you eager for new challenges, a career in the restaurant industry and a company where you can grow fast? Or do you just want an extra job alongside your studies? Then you have come to the right place! Who are the Brödernas? Brödernas successfully conducts its operations throughout Sweden from Umeå in the north to Malmö in the south. Brödernas are expanding at a rapid pace with the vision of becoming known even outside Sweden's borders. Our ambition is for Brödernas to be associated with good quality and fantastic service. We currently have over 80 opened units in Sweden and we open new units every month. The important thing for us is that no matter what goal you have for the future, we have guaranteed a place for you. With us, it is your own ambitions and results that determine how far you can go. What does the job as a Kitchen staff with us mean? The service means that you work in the kitchen and rotate between stations such as frying tables, frying and salad. You make sure that the kitchen is clean and that self-checks are followed. As a kitchen staff at Brödernas, you work in teams and it is therefore important that you are a team player and understand the importance of communication and group collaboration. Who are you? We are looking for you who like a high work pace, are service-oriented and love working with people. You enjoy working with others and want a career in the restaurant industry. What do we offer? We offer a fast-paced workplace that is in the middle of a major expansion, which means very good opportunities to develop with the company. The recruitment process Once you have applied for the job, you will have access to a link for a digital interview with the robot Hubert, which takes about 20-30 minutes. The purpose of the Hubert interview is to give all candidates the opportunity to tell more about themselves and for us to ensure that all candidates are judged in the same way, regardless of gender, age and ethnicity. We are happy to see that you respond to this within 48 - 72 hours to quickly move forward in the process. You will then be contacted by one of our recruiters if you become relevant for a second interview. We look forward to hearing from you! Interviews are ongoing, so do not hesitate! Apply!

62 dagar sedan
Sista ansökan:
12 oktober 2025
Sommarpersonal Service Borlänge
Brödernas Group AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Är du sugen på nya utmaningar, en karriär inom restaurangbranschen och ett företag där det går snabbt att växa? Då har du kommit rätt! Vilka är Brödernas?  Brödernas bedriver med framgång sin verksamhet i hela Sverige från Umeå i norr till Malmö i söder. Brödernas expanderar i en rasande takt med visionen att bli känt även utanför Sveriges gränser. Vår ambition är att Brödernas ska associeras med god kvalité och fantastisk service. Vi har idag över 90 öppnade enheter i Sverige och vi öppnar nya enheter varje månad.  Det viktiga för oss är att oavsett vilket mål du har för framtiden så har vi garanterat en plats för dig. Hos oss är det dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vad innebär jobbet som Servicepersonal hos oss? I tjänsten ingår det att vara ansiktet utåt. Dina arbetsuppgifter består av att välkomna gäster, ta emot beställningar i kassan eller vid bordet, servera mat och dryck, se till att gästerna är nöjda och lämnar restaurangen med gott humör. I arbetsuppgifterna ingår också att öppna och stänga samt säkerställa en ansvarsfull alkoholservering. Vem är du? Som person har du god arbetsmoral, är en social person och tycker om att ha kontakt med människor. Du är samarbetsvillig och trevlig. Du har ett öga för vad du behöver prioritera och tar självständiga beslut i ditt arbete. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en fartfylld arbetsplats som är mitt under en stor expansion vilket innebär mycket goda möjligheter till att utvecklas med företaget. Rekryteringsprocessen  När du har sökt tjänsten så kommer du att få tillgång till en länk för en digital intervju med roboten Hubert som tar ca 20 - 30 minuter. Syftet med att Hubert-intervjun är vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Vi ser gärna att du svarar på denna inom 48 - 72 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/sv-se Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.  Vi ser fram emot att höra från dig! Intervjuer sker löpande så tveka inte! Sök! Are you eager for new challenges, a career in the restaurant industry and a company where you can grow fast? Then you have come to the right place! Who are the Brödernas? Brödernas successfully conducts its operations throughout Sweden from Umeå in the north to Malmö in the south. Brödernas are expanding at a rapid pace with the vision of becoming known even outside Sweden's borders. Our ambition is for Brödernas to be associated with good quality and fantastic service. We currently have over 80 opened units in Sweden and we open new units every month. The important thing for us is that no matter what goal you have for the future, we have guaranteed a place for you. With us, it is your own ambitions and results that determine how far you can go. What does the job as a Service Personnel with us mean? The service includes being the face outwards. Your duties consist of welcoming guests, taking orders at checkout or at the table, serving food and drink, making sure guests are happy and leaving the restaurant in a good mood. The tasks also include opening and closing and ensuring responsible alcohol serving. Who are you? As a person, you have a good work ethic, are a social person and enjoy having contact with people. You are cooperative and nice. You have an eye for what you need to prioritize and make independent decisions in your work. What do we offer? We offer a fast-paced workplace that is in the middle of a major expansion, which means very good opportunities to develop with the company. The recruitment process Once you have applied for the job, you will have access to a link for a digital interview with the robot Hubert, which takes about 20-30 minutes. The purpose of the Hubert interview is to give all candidates the opportunity to tell more about themselves and for us to ensure that all candidates are judged in the same way, regardless of gender, age and ethnicity. We are happy to see that you respond to this within 48 - 72 hours to quickly move forward in the process. You will then be contacted by one of our recruiters if you become relevant for a second interview. We look forward to hearing from you! Interviews are ongoing, so do not hesitate! Apply!

62 dagar sedan
Sista ansökan:
12 oktober 2025
Servicepersonal över 20år Borlänge
Brödernas Group AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Är du sugen på nya utmaningar, en karriär inom restaurangbranschen och ett företag där det går snabbt att växa? Då har du kommit rätt! Vilka är Brödernas?  Brödernas bedriver med framgång sin verksamhet i hela Sverige från Umeå i norr till Malmö i söder. Brödernas expanderar i en rasande takt med visionen att bli känt även utanför Sveriges gränser. Vår ambition är att Brödernas ska associeras med god kvalité och fantastisk service. Vi har idag över 90 öppnade enheter i Sverige och vi öppnar nya enheter varje månad.  Det viktiga för oss är att oavsett vilket mål du har för framtiden så har vi garanterat en plats för dig. Hos oss är det dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vad innebär jobbet som Servicepersonal hos oss? I tjänsten ingår det att vara ansiktet utåt. Dina arbetsuppgifter består av att välkomna gäster, ta emot beställningar i kassan eller vid bordet, servera mat och dryck, se till att gästerna är nöjda och lämnar restaurangen med gott humör. I arbetsuppgifterna ingår också att öppna och stänga samt säkerställa en ansvarsfull alkoholservering. Vem är du? Som person har du god arbetsmoral, är en social person och tycker om att ha kontakt med människor. Du är samarbetsvillig och trevlig. Du har ett öga för vad du behöver prioritera och tar självständiga beslut i ditt arbete. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en fartfylld arbetsplats som är mitt under en stor expansion vilket innebär mycket goda möjligheter till att utvecklas med företaget. Rekryteringsprocessen  När du har sökt tjänsten så kommer du att få tillgång till en länk för en digital intervju med roboten Hubert som tar ca 20 - 30 minuter. Syftet med att Hubert-intervjun är vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Vi ser gärna att du svarar på denna inom 48 - 72 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/sv-se Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.  Vi ser fram emot att höra från dig! Intervjuer sker löpande så tveka inte! Sök! Are you eager for new challenges, a career in the restaurant industry and a company where you can grow fast? Then you have come to the right place! Who are the Brödernas? Brödernas successfully conducts its operations throughout Sweden from Umeå in the north to Malmö in the south. Brödernas are expanding at a rapid pace with the vision of becoming known even outside Sweden's borders. Our ambition is for Brödernas to be associated with good quality and fantastic service. We currently have over 80 opened units in Sweden and we open new units every month. The important thing for us is that no matter what goal you have for the future, we have guaranteed a place for you. With us, it is your own ambitions and results that determine how far you can go. What does the job as a Service Personnel with us mean? The service includes being the face outwards. Your duties consist of welcoming guests, taking orders at checkout or at the table, serving food and drink, making sure guests are happy and leaving the restaurant in a good mood. The tasks also include opening and closing and ensuring responsible alcohol serving. Who are you? As a person, you have a good work ethic, are a social person and enjoy having contact with people. You are cooperative and nice. You have an eye for what you need to prioritize and make independent decisions in your work. What do we offer? We offer a fast-paced workplace that is in the middle of a major expansion, which means very good opportunities to develop with the company. The recruitment process Once you have applied for the job, you will have access to a link for a digital interview with the robot Hubert, which takes about 20-30 minutes. The purpose of the Hubert interview is to give all candidates the opportunity to tell more about themselves and for us to ensure that all candidates are judged in the same way, regardless of gender, age and ethnicity. We are happy to see that you respond to this within 48 - 72 hours to quickly move forward in the process. You will then be contacted by one of our recruiters if you become relevant for a second interview. We look forward to hearing from you! Interviews are ongoing, so do not hesitate! Apply!

62 dagar sedan
Sista ansökan:
12 oktober 2025