Nämndsekreterare/vik arkivsamordnare
Eda kommun
Övriga handläggare

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. Kommunledningsstaben är ett verksamhetsområde med fokus på stöd och service till våra medarbetare. Inom staben arbetar vi med IT, Ekonomi, HR, Lön, Information och Kommunikation. Vårt huvudsakliga uppdrag är att se till att våra medarbetare har en trygg och trivsam arbetsplats där alla får vara med. Tillsammans med övriga verksamheter i kommunen arbetar vi aktivt med utveckling av vår organisation med målet att vara en arbetsplats där alla har samma förutsättningar och möjligheter. Vill du blir vår nya kollega och vara med och skapa goda förutsättningar för våra medarbetare? Vill du ha ett varierande och meningsfullt arbete där du får vara med och utveckla kommunens administrativa arbete? Vi söker dig som är strukturerad och serviceinriktad! Vi erbjuder en kombinerad tjänst: Nämdsekreterare 50% tillsvidare Arkivsamordnare 25% vikariat 1 år med möjlighet till förlängning Du kommer att arbeta i en engagerad och dynamisk avdelning som ansvarar för bland annat nämndkansli, kommunarkiv, medborgarkontor, växel, hållbarhet, information och besöksnäring. Placeringsort är Charlottenberg, med möjlighet till distansavtal. Vill du vara med och göra skillnad i vår kommun? Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER I rollen som nämndsekreterare ansvarar du för att samordna och administrera ärenden inom bildningsnämnden. Du skriver kallelser och protokoll samt hanterar arkivering av dokument. Arbetet innefattar även ärendehantering, registrering och utlämnande av allmänna handlingar. Tjänsten innebär nära samarbete med kollegor, chefer och politiker. Du deltar aktivt i utvecklingen av administrativa rutiner och processer. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har: Högskoleutbildning inom statsvetenskap, juridik, offentlig förvaltning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig Erfarenhet av offentlig förvaltning, med förståelse för kommunalrätt och ärendehantering Mycket god svenska i tal och skrift God IT-vana och erfarenhet av Office-paketet B-körkort Det är meriterande om du har: Erfarenhet av nämndarbete, gärna i kommunal verksamhet Kunskap om arkivering Erfarenhet av ärendehanteringssystemet Lex Intresse för AI och digitala lösningar Vi söker dig som är: Självständig och ansvarstagande Strukturerad och serviceinriktad Lösningsfokuserad och positiv Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. ÖVRIGT Tjänsten som nämndsekreterare är en tillsvidareanställning på 50%. Utöver detta erbjuds tjänst som vik arkivsamordnare 25% 1 år från tillträdesdagen med möjlighet till förlängning.  Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd!

10 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Socialpedagog TV 100%, Hierneskolan
Eda kommun
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. ARBETSUPPGIFTER I rollen som socialpedagog ingår du i skolans trygghetsteam och har ett nära samarbete med skolans kurator. Du har ett tätt samarbete med kommunens skolsocionom och ingår i det skolsociala teamet i Eda kommun. Du har en skolledare som närmaste chef och ett ansvar för att: • vara en viktig länk mellan skola, socialtjänst och övriga aktörer i skolans olika arenor • frånvarokartläggning, utredning och operativt arbete med elever och vårdnadshavare • kontakta- och uppsöka vårdnadshavare med elever som har skolproblematisk frånvaro • stötta elever som behöver stöd i att komma till eller tillbaka till skolan efter hög frånvaro • bistå med förebyggande och tillitsskapande arbete utifrån ett tvärprofessionellt arbetssätt • erbjuda stödinsatser till vårdnadshavare för att underlätta samarbete runt den enskilda eleven • stötta elever som är i behov av att få struktur och tillgång till socialt vuxenstöd under skoldagen • samarbeta med övriga aktörer som finns som till exempel hälso-, sjukvård och fritidssektor • trygghets- och relationsskapande sociala aktiviteter inom-/utomhus på skoltid och fritidstid tillgängliga lärmiljöer och anpassningar av social karaktär på grupp- och organisationsnivå • arbeta med värdegrundsfrågor eller relationsbyggande sociala aktiviteter under raster • hitta främjande och förebyggande aktiviteter som motverkar kränkningar, utifrån kränkningsärenden • åtgärdande arbete med att utreda och följa upp kränkningsanmälningar, både på grupp- och individnivå • skapa och bygga tillitsfulla relationer mellan elever, medarbetare och vårdnadshavare • samverka med övrig skolpersonal, lärare, trygghets- och skolsocialt team i verksamheten KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en slutförd treårig akademisk utbildning på socialpedagogiska programmet (180hp), eller motsvarande folkhögskoleutbildning, alternativt yrkeshögskoleutbildning på två år till behandlingspedagog, fritidsledare, fritidspedagog och beteendevetare. Meriterande om du har en utbildning till socialpedagog på högskolenivå som innehållsmässigt ligger nära socionomutbildningen som arbetsgivaren anser som likvärdig. Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande uppdrag från unga med psykosocial ohälsa, behov av vuxenstöd i skolan eller angränsande ses som meriterande. Kompetensprofil De personliga egenskaperna har stor betydelse. För att lyckas i rollen som socialpedagog är du en ansvarstagande och trygg person, som brinner för att skapa en trygg skola. En hög grad av mod och personlig mognad krävs för att framgångsrikt kunna leda samtal kring svåra frågor med elever, och deras vårdnadshavare. Som person är du social och du har en helhetssyn för verksamheten med utgångspunkt från elevens bästa. Det är viktigt att kunna agera professionellt och tålmodigt även i mycket svåra och pressade situationer. Några viktiga egenskaper för att arbeta som socialpedagog inkluderar empati, lyhördhet, flexibilitet och förmågan att skapa förtroendefulla relationer med elever och vårdnadshavare. Vi ser med fördel att du har god förmåga att skapa positiva, ömsesidiga och förtroendefulla relationer där din roll bidrar till att skapa trygghet för våra elever genom ditt samarbete med olika professioner. Du har kunskap om skolans styrdokument och god datorvana samt erfarenhet av dokumentation. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd!

14 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Extrajobb/SommarJobb
Lilla Saltbackens Foodcourt AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Joe's Diner är en amerikansk inspirerad restaurang som finns belagd på tre orter runt om i Sverige. Charlottenberg, Strömstad och Töcksfors. Alla tre restauranger ligger i Olov Thons köpcentrumskedja. I Charlottenberg önskar vi nu att styrka upp vårat härliga team inför sommaren med några extrajobbare i serveringen. Det är först & främst sommarjobb, men det kan även finnas möjligheter för helgjobb & efter 16.00 vissa vardagar. Vi söker dig som brinner för serviceyrket och som alltid vill ge gästen det där lilla extra. Då vi har högt tryck på våra matplatser bör du vara stresstålig och gilla att jobba under högt tempo.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
1 juli 2025
Butikssäljare 10%, visstid, Stadium Outlet Charlottenberg
Stadium AB
Butikssäljare, fackhandel

Vill du jobba i ett team med engagerade kollegor, fyllt med energi? Ser du dig själv som driven, serviceinriktad och flexibel? Toppen, då kanske du är vår nästa stjärnspelare! Vi söker en butikssäljare till vårt lag. Stadium Outlet vill göra sport och sportmode tillgängligt för alla. För att lyckas med vårt uppdrag måste alla våra medarbetare har roligt på jobbet och drivas av samma sak som oss: att aktivera världen – vad är din drivkraft? Vad innebär det att vara butikssäljare? Våra kunder ska känna sig välkomna hos oss, de ska bli inbjudna till en kundupplevelse i hela butiken. En upplevelse som kännetecknas av service i världsklass. Som butikssäljare skapar du förutsättningar för våra kunder att hitta de produkter de söker. Detta innebära att du fyller på varor och ser till att butiken är inspirerande och attraktiv, välfylld med våra produkter. Du ser till att ge våra kunder bästa möjliga personliga service genom att hjälpa dem vid behov och ta emot dem i kassan. Vem är du? Vi tror att du delar vår inställning och övertygelse när det gäller att se varje utmaning som en möjlighet. Du trivs med att ha mycket ansvar och vill växa och utvecklas i rollen som butikssäljare. För att jobba på Stadium måste du ha fyllt 18 år. Butikserfarenhet är ett plus. Vad erbjuder vi dig? Läs mer om vårt lag på vår Karriärsida, på Instagram WorkatStadium eller på Linkedin. Klicka på länken här för att komma till våra poddavsnitt och på 15 min få en inblick i hur det är att jobba på Stadium. Varaktighet/arbetstid Tjänsten är på 10% och avser perioden från 1 september 2025 till 31 augusti 2026. Ansökan Som en del i rekryteringsprocessen kommer du att få en inbjudan till din e-mail till att besvara ett personlighetstest. Det tar ca 15 minuter att besvara testet. Vi kommunicerar mestadels genom mail så se till att hålla koll på din inkorg, håll även koll på skräpposten för säkerhets skull. Eftersom vi alltid vill göra saker så enkelt som möjligt är det inte säkert att vi väntar till sista ansökningsdag innan vi går vidare i rekryteringsprocessen. Så vänta inte, sök redan nu. Välkommen med din ansökan. Come join the movement! Tycker du också att livet är roligare när det rör på sig? Hos oss på Stadium jobbar lagspelare som brinner för försäljning, sport och sportmode. Energi, mod och laganda är några av de grundstenar som gjort att det lilla familjeföretaget från Norrköping blivit en av Nordens största sportkedjor. Men vi stannar inte där. Genom innovation och enkelhet fortsätter vi att utvecklas med nya koncept, fler produkter och varumärken på marknaden. Tävlingsandan och passionen genomsyrar allt vi gör och vår mission är att inspirera och ge fler människor möjlighet till ett aktivt liv. Join the movement.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Burger King Charlottenberg söker medarbetare
Nordic Service Partners AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Välkommen till Burger King! Vi söker dig som gillar omväxling, att arbeta i ett högt tempo och som vill vara en del av vårt härliga team! Hos oss finns möjlighet till allt från ett extrajobb till att göra en komplett karriär. Vi älskar att se våra medarbetare utvecklas och växa med oss. Ett arbete hos oss på Burger King innebär flexibla arbetstider vilket gör att det går utmärkt att kombinera med till exempel studier. Om du värderar service, kvalitet och team-work är detta jobbet för dig! Vill du utvecklas och få nya erfarenheter? Vill du ge våra gäster fantastisk service och servera riktigt grymma burgare? Vill du ha kul på jobbet med härliga kollegor? Nu har du chansen – sök jobbet idag! Sök jobbet nu direkt på endast några minuter. Ansökningsprocessen består endast av några snabba urvalsfrågor och tre korta frågor som skall besvaras via video. Vi värdesätter attityd och inställning framför arbetslivserfarenhet och meriter. Vi lägger därför stor vikt på videosvaren och värdesätter att du tar din tid för att besvara dessa. Lycka till!

16 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Tallen. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Tallen kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. I den här rollen kommer du utefter verksamhetens behov även ha möjlighet att arbeta omväxlande med orderberedning. Det innebär att du möter kunden via apoteket.se där du gör den farmakologiska kontrollen av inkommande order. Apoteket Tallen ligger i Charlottenbergs Köpcenter. Då vi är ett gränshandelsapotek består våra kunder mestadels av norrmän. Vi är totalt 10 st glada medarbetare där vi hjälps åt på ett bra sätt med dagens arbetsuppgifter. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: Vardagar 10.00-20.00 & Helger 10.00-19.00. Välkommen till Apoteket!

16 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Maskinteknisk Operatör till Norma Precision AB
Adecco Sweden AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Om tjänsten Som Teknisk Maskinoperatör på Norma Precision AB kommer du tillsammans med dina kollegor att tillverka finkalibrig ammunition för användning inom jakt och sport samt försvar. Arbetet innebär såväl eget ansvar som nära samarbete med andra medarbetare inom produktion samt stödfunktioner som underhåll, teknik och kvalitet. Du kör och ansvarar för maskiner med fokus på säkerhet, kvalitet och effektivitet. Ofta arbetar du inom ett ansvarsområde med fler än en maskin vilket innebär att du behöver behärska olika typer av maskiner och tekniska lösningar. I din roll som Teknisk Maskinoperatör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara: • Köra, ställa in och övervaka flera typer av styrda maskiner • Utföra mätningar och kvalitetskontroller enligt ritningar och instruktioner • Identifiera och åtgärda fel i maskiner och processer • Arbeta enligt givna rutiner för säkerhet, kvalitet och produktionseffektivitet Tjänsten som Teknisk Maskinoperatör är ett konsultuppdrag med start i augusti. Det här är ett uppdrag som kan bli starten på en långsiktig karriär hos Norma Precision AB. Arbetstiden är 3-skift. Om dig Vi söker dig som har tekniska kunskaper och erfarenheter, sinne för ordning och reda och god förmåga att samarbeta och hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Du har erfarenhet inom tillverkande industri, arbetat praktiskt med styrda maskiner och du har mycket god datorvana. Att läsa ritningar, utföra mätningar och förstå resultatet är en förutsättning för att kunna styra och korrigera processen. Vidare ser vi att du som person är noggrann, ansvarstagande och initiativrik. Du vill utvecklas inom ditt ansvarsområde och är nyfiken på att bredda din kompetens inom flera delar av produktionen. Du trivs med en flexibel roll där arbetsuppgifterna kan variera. Viktigt för tjänsten är: • Erfarenhet av att arbeta med styrda maskiner inom tillverkande industri • God datorvana samt förmåga att läsa ritningar och utföra mätningar • Förmåga att arbeta noggrant, ta ansvar och agera självständigt • Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Norma Precision AB Norma Precision AB tillverkar jakt- och skytteammunition i över 130 kalibrar och har därmed ett av världens största sortiment. Omsättningen uppgår till 450 MSEK och vi är idag 230 anställda i Åmotfors. Norma ingår i internationella koncernen Ammotec Group, del av Beretta Holding. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Sara Holm-Glad 0736847697, [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

17 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Timvikarie extra inom vården i sommar-Eda kommun
Eda kommun
Vårdbiträden

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. 🌞 Timvikarie i sommar inom vården – arbeta när det passar dig! 🌞 Vill du jobba extra i sommar – men slippa fasta scheman? Vi söker dig som vill hoppa in som timvikarie inom vård och omsorg. Du bestämmer själv när du är tillgänglig – perfekt för dig som vill ha frihet och flexibilitet i sommar! Sök här så berättar vi mer vad vi kan erbjuda  Plats: Eda Kommun 🕐 Anställningsform: Timanställning (extra vid behov) du lägger dig tillgänglig när du kan arbeta.  📅 Period: Sommaren 2025, med möjlighet till förlängning 👥 Verksamhet: Äldreomsorg, hemtjänst eller LSS – beroende på erfarenhet ARBETSUPPGIFTER Hjälpa brukare med personlig omvårdnad, måltider och vardagssysslor Skapa trygghet, trivsel och delaktighet för de vi vårdar Samarbeta med kollegor inom teamet KVALIFIKATIONER Är minst 18 år Har ett genuint intresse för människor och vill göra skillnad Talar och skriver god svenska Har erfarenhet från vård och omsorg (meriterande men ej krav) Kan arbeta självständigt och ta eget ansvar Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.  Uppvisande av belastningsregister vid anställning krävs. ÖVRIGT Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd!

21 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Kock
Hotell Årjäng AB
Kockar och kallskänkor

Vi önskar att stärka vårt team i köket med en kock till, till vår restaurang på Hotell Charlottenberg Vi ser att du: är genuint intresserad av matlagning, människor och service Under arbetspasset ansvara du för att hålla köksområdet lokaler välkomnande. Vara behjälplig för våra gäster innan, under och efter besök och se till att de får bästa möjliga upplevelse Ha en hög kompetensnivå och alltid hålla sig uppdaterad om arbetet i köket/restaurangen samt lösningsorienterad. Du är flexibel och tycker om att arbeta i högt tempo och känner dig bekväm med snabba förändringar Som person är du ödmjuk, kreativ och resultatinriktad. Du vill ha roligt på jobbet och sätter stolthet i att leverera äkta service. Du är, ansvarsfull, strukturerad och noggrann. Du har en naturlig förmåga att planera, utföra och följa upp ditt arbete. Du trivs att arbeta med förbättring och utveckling, är flexibel och är inte rädd för förändringar. Vi erbjuder dig en trygg och rolig arbetsplats med äkta kollegor som du kommer att vara stolt över! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Mejla din ansökan till Mikael Vogt. [email protected]

23 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Personliga assistenter
Eda kommun
Personliga assistenter

Välkommen till en kommun med positiv laganda och gränslösa framtidsutsikter! Eda är en kommun med c.a 1000 medarbetare som alla på något sätt arbetar med att ge service till våra medborgare, medarbetare och besökare. Vård och Stöd är ett verksamhetsområde med fokus på att ge trygg och säker vård till våra medborgare. Vi arbetar med äldrevård, korttidsvård, funktionsvariationer, socialpsykiatri och rehabilitering. Vår huvudsakliga uppgift är att erbjuda vård för våra medborgare i olika skeden av livet. Behoven kan se olika ut beroende på vilken typ av stöd en medborgare behöver, men vårt förhållningssätt är att alla ska ha samma förutsättningar för en trygg och säker vård. Det är viktigt för oss att den som får vård skall känna sig trygg, samt ha möjlighet att påverka och ha inflytande i sin dagliga livsföring. Vill du bli vår nya kollega och vara med och skapa trygg, säker och jämlik vård för alla? ARBETSUPPGIFTER LSS-verksamheten söker dig som vill arbeta som personlig assistent. Det finns en tjänst på cirka 64 % där arbetstiden enbart är förlagd till helger och en tjänst på cirka 84 % med schemalagd arbetstid vardagar och helg. Provanställning kommer att tillämpas. Personlig assistent innebär att assistera en annan människa med allt vad det innebär, bland annat personlig omvårdnad, hjälp med att kommunicera samt få en meningsfull vardag. Social dokumentation samt upprättande och uppföljning av genomförandeplaner ingår i arbetsuppgifterna. Arbetet är förlagt till brukarens hem. KVALIFIKATIONER • Vi ser gärna att du som söker har godkänt betyg från gymnasiets vård och omsorgsprogram eller annan kompetens som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. • Du är stabil, lugn och du har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter i arbetet. • Du är kommunikativ och kan på ett enkelt och tydligt sätt informera och säkerställa att information nått fram. • Du kan uttrycka dig väl i det svenska språket, både i tal och skrift. • Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vår verksamhet bygger på visionen om att vara en positiv gränskommun där människor möts präglad av samverkan, starkt näringsliv och med ambitionen att utvecklas. Vi arbetar aktivt med jämställdhet och värdesätter mångfald både som kommun och som arbetsplats. Vi erbjuder glada arbetslag, positiva arbetsplatser och goda personalförmåner för dig som anställd! Välkommen med din ansökan till en spännande och utvecklande tjänst. Ansökan görs digitalt via Offentliga Jobb. Eftersom vi ser fram emot din ansökan så vänta inte utan sök tjänsten redan idag. Urval och intervjuer sker löpande. Innan anställning kan ske begärs utdrag ur Rikspolisstyrelsens misstanke- och belastningsregister. Grundannonsering sker enligt kommunens policy, vi undanber oss därför bestämt försäljare av annonsplats, rekryteringssajter och liknande.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025