Nu söker Libera dig med CE-behörighet som vill jobba med rangering i Enköping! Uppdraget Här kommer du få vara en nyckelperson i ett säkerhetsklassat arbete, där du kommer övervaka att lastningen i lastbilen är korrekt utfört, fastspänt och redo för att köras iväg ut på vägarna. Du kommer kontrollera lasten tillsammans med lagret, där ni koordinerar hur lasten skall stå och placeras. Du kommer köra lastbilarna mellan olika stationer, när en lastbil är fylld ska nästa lastas. Vem är du? Vi söker dig med ett högt säkerhetstänk, som har kännedom kring lastbilsbranschen och som vet hur ett noggrant placerat gods skall se ut. Du har tidigare arbetat som lastbilschaufför (CE) och har därmed självförtroende i att kunna visa och förklara för lastarna hur allt ska se ut och stå. Du innehar CE-behörighet samt giltigt YKB Du innehar ADR Grund Du har haft CE-behörigheten i minst 3 år Du har tidigare erfarenhet av rangering Arbetstider Dagtid 8-17, men flexibel att kunna jobba 2-skift vid eventuell förändring. Tillsättning Omgående eller enligt överenskommelse I denna rekrytering utför vi ett utdrag i belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid eventuell anställning. Varmt välkommen med din ansökan!
Hej blivande tandsköterska-kollega! Är du nyfiken på Aqua Dental och att bli en #Aquarebel? En #Aquarebel kännetecknas av värderingar som respekt för patienter och kollegor, en nyfiken, lyhörd och noggrann attityd, samt ett proaktivt och samarbetsvilligt förhållningssätt. Detta är inte något man blir, vi tror att det är något man är. Just nu är vi ca 800 kollegor som stolt bär titeln #Aquarebel,fördelat på 37 kliniker, fyra tandtekniska labb och ett supportkontor. Aqua Dental befinner sig i en spännande tillväxtfas och öppnar löpande nya kliniker runtom i landet. Vår målsättning är att erbjuda Sveriges bästa och tryggaste tandvård genom passion, kvalitet och tillgänglighet. Det vi alla har gemensamt är att vi: Har en stark PASSION för att hjälpa varandra att bli bättre och strävar ständigt efter att bedriva tandvård i världsklass. Alltid gör vårt yttersta för att leverera KVALITET i allt vi gör. Vi investerar kontinuerligt i fortbildning av våra medarbetare och har infört noggranna processer för att kvalitetssäkra vår verksamhet. Dessutom är vi stolta över att inneha den högsta ISO-certifieringen inom arbetsmiljö, kvalitet och miljö. Verkar för att tandvård ska vara TILLGÄNGLIG för alla oavsett förutsättningar. Därför strävar vi efter att erbjuda våra tjänster över hela Sverige, särskilt i regioner med långa tandvårdsköer. Vi driver även projekt för pensionärer och de som lider av tandvårdsrädsla. Delar du dessa värderingar är vi övertygade om att du kommer att trivas hos oss på Aqua Dental. Som tandsköterska på Aqua Dental Enköping kommer du bli en del av ett duktigt team på och jobba på en modern klinik. På kliniken kommer du att jobba nära dina kollegor där du kommer få stöttning i det dagliga arbetet samt i din professionella utveckling. Du har i denna roll möjlighet att vara med och påverka din arbetsdag samtidigt som du levererar tandvård av hög kvalitet till våra patienter och är med och bidrar till att utveckla svensk tandvård tillsammans med dina kollegor på Aqua Dental. För att trivas i rollen tror vi att du har ett effektivt arbetssätt kombinerat med en ödmjukhet gentemot patienter och dina kollegor. Denna tjänst är en heltidstjänst med start enligt överenskommelse. Vi söker dig som: Är examinerad tandsköterska Har minst 2 års erfarenhet som tandsköterska Har god förmåga att kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift Är flexibel, tillmötesgående och kommunikativ. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Så vänta inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdagen är den 30 juni 2025. Vid frågor om tjänsten, vänligen vänd er till ansvarig klinikchef Senita Rosenberg [email protected] Alla ansökningar hanteras via Aqua Dentals rekryteringssida, där du kan skapa en profil samt ladda upp CV och personligt brev. Vill du se mer av vad Aqua Dental gör och lära känna oss bättre? Besök vår hemsida, www.aquadental.se eller följ oss på Instagram @aquadental.
Vill du arbeta i en flexibel roll där du får bidra till god och trygg vård? Läkarhuset Enköping Vårdcentral är en väletablerad och välkänd läkardriven vårdcentral med lång erfarenhet av att ge vård till invånarna i området. Vårdcentralen är en viktig del av det lokala vårdutbudet och har sedan länge ett starkt förtroende bland många av våra patienter. Just nu söker vi en engagerad specialist i allmänspecialist till vår vårdcentral för att fortsatt erbjuda värdefull vård till patienter. Som läkare hos oss arbetar du med sedvanligt primärvårdsarbete på mottagningen. Du har en viktig roll i vårt team och bidrar till att våra patienter får en professionell och trygg vårdupplevelse. Vi söker dig som: Är specialist i allmänmedicin. Trivs med att arbeta självständigt och i team. God kommunikationsförmåga och ett professionellt bemötande. Vi erbjuder: För oss är det viktigt att du känner ett stort ansvar i ditt jobb, att du har ett genuint intresse för patienterna samt en god arbetskapacitet. I utbyte får du utvecklande arbetsmiljö och engagerade kollegor. Hos oss möts du av ett öppet klimat, nära samarbeten och ett varierat primärvårdsarbete. Vi arbetar tillsammans för att skapa en trygg, hållbar och långsiktig vårdmiljö – både för våra patienter och för våra medarbetare. Mottagningen har god bemanning med ett stabilt arbetsteam. Vi ser att du är positiv och van vid självständigt arbete. Vi har friskvårdsbidrag och möjlighet till schema som ger flexibilitet i vardagen. Låter detta som en tjänst för dig? Vi intervjuar löpande, tveka därför inte att skicka in en ansökan till: [email protected]
Vill du arbeta på en väletablerad och välkänd vårdcentral? Enköpingshälsan är sedan många år tillbaka en mycket omtyckt läkardriven vårdcentral i Enköping, som stadigt växer i förtroende bland patienter och är en viktig del av det lokala vårdutbudet. Vårdcentralen får i de nationella patientenkäterna högst betyg i området och kännetecknas av en personlig vård med hög tillgänglighet och låg personalomsättning. Just nu söker vi en engagerad specialist i allmänspecialist till vår vårdcentral för att fortsatt erbjuda värdefull vård till patienter. Som läkare hos oss arbetar du med sedvanligt primärvårdsarbete på mottagningen. Du har en viktig roll i vårt team och bidrar till att våra patienter får en professionell och trygg vårdupplevelse. Vi söker dig som: Är specialist i allmänmedicin. Trivs med att arbeta självständigt och i team. God kommunikationsförmåga och ett professionellt bemötande. Vi erbjuder: För oss är det viktigt att du känner ett stort ansvar i ditt jobb, att du har ett genuint intresse för patienterna samt en god arbetskapacitet. I utbyte får du en trivsam vårdcentral med utvecklande arbetsmiljö och engagerade kollegor .Hos oss möts du av ett öppet klimat, nära samarbeten och ett varierat primärvårdsarbete. Vi arbetar tillsammans för att skapa en trygg, hållbar och långsiktig vårdmiljö – både för våra patienter och för våra medarbetare. Mottagningen har god bemanning med ett stabilt arbetsteam. Vi ser att du är positiv och van vid självständigt arbete. Vi har friskvårdsbidrag och möjlighet till schema som ger flexibilitet i vardagen. Låter detta som en tjänst för dig? Vi intervjuar löpande, tveka därför inte att skicka in en ansökan till: [email protected]
Tycker du om när det doftar rent och glänser om golven? Gillar du att jobba fysiskt, ta ansvar och träffa folk – kanske få ett skratt eller två längs vägen? Då har vi jobbet för dig! Vi söker nu personal som är intresserad av en tillsvidare tjänst eller ett vikariat på 12 månader. Vi på Teknik- och serviceförvaltningen i Enköping letar nu efter flera engagerade lokalvårdare som vill vara med och göra skillnad – varje dag. Som lokalvårdare är du en viktig del i vårt uppdrag att skapa trygga, rena och välkomnande miljöer i allt från skolor till idrottshallar. Vi arbetar tillsammans för att skapa en hållbar, trivsam och välfungerande vardag för kommunens invånare och nu söker vi dig som vill vara med på resan! ARBETSUPPGIFTER Ditt jobb är mer än att hålla rent, du är en del av våra kunders vardag. Du jobbar självständigt men alltid med stöd av ditt team. Arbetet är fysiskt, omväxlande och bjuder på många möten med både kollegor och kommunens invånare. Exempel på arbetsuppgifter: • Daglig städning i skolor, förskolor, kontor och sportanläggningar • Planering av arbetsdagar och ledigheter, dokumentation av arbetsmoment • Golvvård och storstädning vid behov • Beslut och eget ansvar under arbetsdagen • Användning av digitala hjälpmedel för kommunikation och planering • Du kan behöva växla mellan olika arbetsplatser under en och samma dag KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är noggrann, ansvarstagande och tycker om att se resultatet av ditt arbete. Du klarar av ett fysiskt arbete och har lätt för att samarbeta, men du kan också planera och genomföra din arbetsdag på egen hand. Vi söker dig som har: • God fysisk förmåga du gillar ett aktivt jobb • Goda kunskaper i svenska du behöver tala, läsa och förstå • Erfarenhet inom lokalvård • Vana vid digitala arbetsverktyg • B-körkort • SRY-, PRYL- eller annan likvärdig utbildning inom lokalvård Vad erbjuder vi? • En trygg arbetsplats där ansvar, samarbete och trivsel står i fokus • Ett meningsfullt arbete där du ser resultatet av dina insatser • Stora möjligheter att utvecklas inom yrket • Moderna redskap, digitala verktyg och bra arbetskläder • Ett glatt gäng som värdesätter både kvalitet och arbetsglädje För att vara aktuell för tjänsten som lokalvårdare behöver vi se ett utdrag ur belastningsregistret i och med att du i ditt jobb kommer i kontakt med barn och du måste även fyllt 18 år. I denna process kommer vi göra med löpande urval och intervjuer. Vi ser fram emot din ansökan! ÖVRIGT Varmt välkommen med din ansökan! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via länken för ansökan. Dina ansökningshandlingar omfattas av offentlighetsprincipen och kan därför komma att lämnas ut som allmän handling efter en sekretessprövning. Vill du veta mer om hur Enköpings kommun generellt sett hanterar personuppgifter så finns mer information på vår hemsida. För dig som har skyddad identitet så finns information om hur du söker tjänsten via länken nedan och under rubriken "hantering av personuppgifter" https://enkoping.se/foretag-och-arbete/jobba-i-enkoping/kommunen-som-arbetsgivare.html Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Svensk Fastighetsförmedling erbjuder nu den unika möjligheten att bli franchisetagare i Enköping. Området täcker hela Enköpings kommun. DIN NÄSTA UTMANING Som Franchisetagare hos Svensk Fastighetsförmedling blir du en del av ett engagerat och väletablerat team. Som Sveriges största oberoende mäklarkedja har vi alla system och processer på plats för att snabbt kunna komma i gång med din verksamhet och dessutom får du ett nära stöd av vår Affärsområdesansvarig Mitt. Idag finns ingen aktiv butik i området utan du kommer bli en del av att starta upp denna tillsammans med ägarna av Uppsala och Knivsta som också äger Enköpingsområdet. Detta kommer att ge dig en stor trygghet i att det finns resurser som mäklarassistenter, tryck av prospekt och anställda fotografer att nyttja. Ditt fokus kommer att ligga på att förmedla bostäder och bygga ett team framåt för att bli marknadsledande på orten. Enköping växer och toppas på listor som attraktiv både gällande boende och att arbeta i. Enköpings samlade läge vid Mälaren och närhet till omgivande städer ger en bra utgångspunkt för utveckling och tillväxt. Tillväxten fortsätter snabbare än riksgenomsnittet och år 2050 beräknas Enköping har fler än 70 000 invånare jämfört med dagens ca 50 000. OM ROLLEN Som Franchisetagare behöver du vara kreativ och driven – både i affären och i lagbyggandet. Du kommer att arbeta självständigt med att leda och växa din verksamhet och tack vare din erfarenhet som mäklare kommer du att kunna stötta andra i utvecklingen. Som franchisetagare ansvarar du för det löpande arbetet på kontoret, bemanning, lokala marknadsföringskampanjer, lokaler, personal och allt annat som får bobutiken att fungera. Vi ser det därför som en framgångsfaktor att du har tidigare erfarenhet eller intresse för att leda team och utveckla personal. Som en del av Svensk Fastighetsförmedling får du flera fördelar; Du och ditt team kan obegränsat ta del av intern juristsupport, marknadsstöd, HR-stöd, ekonomistöd och inte minst ett nätverk av andra ledare som kan stötta och utmana dig. Som Sveriges största oberoende mäklarkedja görs även en hel del kampanjer och aktiviteter nationellt som självklart boostar dig i ditt arbete. VEM SÖKER VI För att lyckas i rollen som Franchisetagare ser vi det som viktigt att du har erfarenhet av fastighetsmäkleri och ett brinnande intresse för att leda och utveckla verksamheter. Har du dessutom erfarenhet av ledarskap så kommer du snabbt att kunna sätta dig in i rollen. I kedjan erbjuds du också löpande utbildningar inom både arbetssätt, ledarskap och annat som utvecklar dig i rollen. KONTAKT Skicka in din ansökan så snart som möjligt så återkommer vi och berättar mer. Har du frågor om rollen? Vänligen kontakta Andreas Lindqvist på [email protected] Självklart hanterar vi din ansökan konfidentiellt. OM OSS Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se. Läs mer om oss här Svensk Fastighetsförmedling Instagram
Om Nannynu! / About Nannynu! Vi är ett av Sveriges största, första och mest prisbelönta barnvaktsföretag och stolta över att ha kollektivavtal och bra villkor våra alla våra anställda barnvakter. Vi tror på att leverera barnvakter i världsklass och då vi är ett växande företag söker vi nu Dig som vill ge dig ut på nya äventyr som barnvakt/nanny. Vi ser till att du får jobba i en barnvaktsfamilj som passar in på din profil och att du utbildas i bland annat Barn-HLR och barnolycksfall i samband med att du börjar jobba som barnvakt på nanny.nu. Du kommer att ha tät kontakt med din närmaste chef och ett roligt extrajobb som är en merit för livet! Om uppdraget / About the assignment Familj i Enköping med ett barn (snart 5 år) önskar en back-up barnvakt när deras ordinarie inte är tillgänglig. Ordinarie barnvakt hjälper familjen sporadiskt vid behov cirka 1-3 tillfällen per månad på varierande tider. Din profil / Your profile Är du en person som vill underlätta andra människors vardag i form av barnpassning samtidigt som du har ett roligt extrajobb? Vill du ansvara för det finaste en familj har, nämligen barnen, och samtidigt hjälpa föräldrar att få ihop barnpassningen? Vill du skratta, busa och bidra till att barnen får en fantastisk stund tillsammans med en person de kan se upp till? Vill du bli en del av ett företag som levererar barnpassning i världsklass? Då ska du söka jobbet som barnvakt hos en av våra familjer! Då barnvakt är ett extraarbete ser vi gärna att du har en annan huvudsaklig sysselsättning, t.ex. studier eller deltidsjobb och för att det ska bli en långsiktig relation vill vi att du har en rimlig restid till familjen (vi brukar tänka oss runt 30 minuter). Sök jobb som barnvakt hos oss idag! Vi erbjuder / What we offer Börjar du jobba som barnvakt hos oss så kan vi erbjuda dig ett roligt och meningsfullt extraarbete med goda villkor då vi har kollektivavtal. Du får dessutom: Nannycertifieringskurs där du lär dig mer om barnvaktsjobbet Kurs i barn-HLR Försäkring till, från och under arbetet Vi vill ha ett löneupplägg som känns bra för alla kompetensprofiler och åldrar därför öppnar vi upp för individuell lönesättning för alla som en har gymnasieexamen. För alla som fortfarande går i gymnasiet har vi en fast timlön på 127.38 - 159.48 kr/timme inkl. semesterersättning. Ob-tillägg samt storhelgstillägg Möjlighet till fast avtal med garanterade timmar Möjlighet till fortsatt arbete inom koncernen Vid anställning som barnvakt hos oss begär vi utdrag ur belastningsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan.
Vill du forma framtidens vård- och omsorg i Håbo kommun? Är du en trygg, modig och strategisk ledare som trivs i en politiskt styrd organisation och brinner för att driva långsiktiga förändringar med genuin påverkan? Då är detta tjänsten för dig. Som förvaltningschef för vård- och omsorgsförvaltningen får du ett övergripande ansvar för en samhällsbärande verksamhet med stor utvecklingspotential. I en kommun med stark framåtanda, höga ambitioner och tydligt medborgarfokus leder du arbetet för att möta framtidens behov – tillsammans med engagerade chefer, medarbetare och politiska företrädare. Det här är en direktrekrytering för Håbo kommun, och vi på Poolia är glada över att bistå i rekryteringsprocessen. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placeringsort i Bålsta och en sysselsättningsgrad på 100 %. Om tjänsten Som förvaltningschef för vård- och omsorgsförvaltningen i Håbo kommun har du det övergripande ansvaret för förvaltningens verksamhet, ekonomi och medarbetare. Du ansvarar för ett brett uppdrag inom äldreomsorg, hemtjänst, hälso- och sjukvård, LSS och myndighetsutövning – med stort fokus på kvalitet, samverkan och utveckling. Tillsammans med dina avdelningschefer och stödfunktioner driver du utvecklingen av en verksamhet som påverkar många människors vardag. Förvaltningen har ca 460 årsarbetare och är inne i ett utvecklingsskede, bland annat med nya ansvarsområden inom LSS. Som förvaltningschef får du en viktig roll i att leda förändring, säkra kvalitet och skapa hållbara arbetssätt – alltid med invånarnas behov i fokus. Du ingår i kommunens ledningsgrupp och rapporterar direkt till kommundirektören. Tjänsten är placerad i säkerhetsklass, vilket innebär att en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen kommer att genomföras. För att kunna tillträda tjänsten krävs svenskt medborgarskap. Dina arbetsuppgifter i huvudsak • Leda och utveckla vård- och omsorgsförvaltningen på ett strategiskt, ekonomiskt och operativt plan • Omsätta politiska mål i tydliga prioriteringar, beslut och åtgärder • Säkerställa god kvalitet och effektiva arbetssätt, bland annat genom digital utveckling • Leda ett kunnigt och engagerat ledarteam och skapa en god arbetsmiljö • Utveckla samverkan både inom kommunen och med externa aktörer • Bidra till den strategiska helheten i kommunens utveckling Vem är du? Du har relevant högskole- eller universitetsutbildning och har arbetat med helhetsansvar för verksamhet, ekonomi och personal. Med flerårig erfarenhet av att leda på strategisk nivå inom kommunal vård och omsorg är du trygg i en politiskt styrd organisation. Du är van att föra dialog med politiken, och har en god förståelse för politiska beslutsprocesser. Förmågan att leda genom förändring och att navigera i komplexa sammanhang är en självklar del av din bakgrund. Kunskap om lagstiftning, styrmodeller och uppföljning inom vård- och omsorgsområdet krävs, och erfarenhet från flera delar av verksamheten – exempelvis äldreomsorg, LSS eller hälso- och sjukvård – är meriterande. Som ledare är du tydlig, närvarande och har ett coachande förhållningssätt som skapar engagemang och ansvarstagande. Att bygga tillit genom öppen kommunikation och gemensam riktning är en styrka du använder i hela organisationen. Du har lätt för att samarbeta och etablera goda relationer både internt och externt. Att översätta politiska mål till konkreta, genomförbara insatser faller sig naturligt. Ett starkt engagemang för välfärdsfrågor, kombinerat med analytisk förmåga och ett långsiktigt perspektiv, gör att du ser sammanhang och skapar struktur. För denna tjänst är det krav på B-körkort. Om verksamheten Vård- och omsorgsförvaltningen i Håbo kommun arbetar för att ge stöd, omsorg och trygghet till kommunens invånare – både unga och äldre. Vi står inför en spännande utvecklingsfas med nya uppdrag, fortsatt tillväxt och hög ambitionsnivå. I samarbete över verksamhetsgränser arbetar vi för att skapa bästa möjliga kvalitet och nytta för dem vi är till för. Håbo ligger i ett växande område i Mälardalen, med närhet till både natur och storstad. Kommunen växer och utvecklas, och vår vision är att skapa ett hållbart, tryggt och modernt samhälle för dagens och framtidens invånare. Här kombineras småstadens närhet med storstadens möjligheter.
Enköpings kommun är arbetsplatsen för dig som vill vara med och skapa det långsiktigt goda samhället. Här får du möjlighet till personlig utveckling samtidigt som du får chansen att göra verklig skillnad för alla som lever och verkar i Enköping. Vi förutsätter att du är kompetent, vetgirig och redo att axla ett stort ansvar. Vilka goda idéer vill du vara med och förverkliga? Vill du veta mer om oss som arbetsgivare? Titta in på vår jobbwebbplats: https://enkoping.se/jobb Inom utbildningsförvaltningen i Enköpings kommun erbjuder vi invånarna pedagogisk omsorg, förskola, grundskola, gymnasium och vuxenutbildning av hög kvalitet. Som anställd inom verksamheten får du möjlighet att arbeta och utvecklas i en stimulerande miljö med livslångt lärande som målsättning. Om det är en inställning som passar dig är du välkommen att söka! Westerlundska gymnasiet har fördelarna från både den lilla och den stora gymnasieskolan. Hos oss erbjuds en stimulerande vardag i samlade studiemiljöer som andas studiero. Tack vare nära samarbete med studie- och yrkesvägledning, elevhälsa och pedagogiskt stöd har vi möjlighet att se och möta varje elevs enskilda behov. Skickliga och entusiastiska pedagoger håller i undervisningen och vi har högre andel legitimerad personal än rikssnittet. Entreprenörskap är en viktig del i våra utbildningar vilket genom åren resulterat i flera priser och utmärkelser. I vår skolrestaurang lagas god och nyttig mat, på plats i skolans kök. Varje dag serveras flera olika rätter och nybakat bröd direkt från ugnen. Vi ger goda möjligheter till kompetensutveckling och arbetar även med friskvård. Westerlundska gymnasiet ligger placerad centralt i Enköping i fina, nybyggda lokaler. I närheten av skolan går direktbussar till Uppsala och Västerås och på promenadavstånd ligger järnvägsstationen. Med tåg tar det 45 minuter till Stockholm och 15 minuter till Västerås. ARBETSUPPGIFTER Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att undervisa praktiskt och teoretiskt i fordonstekniska kurser inom inriktningen lastbil och mobila maskiner i åk 2 och 3. Du kommer att ingå i fordonsarbetslaget och vara mentor för eleverna du undervisar. I mentorskapet ingår bland annat att följa upp elevernas närvaro, kunskaper och genomföra utvecklingssamtal. Du har nära kontakt med fordonsbranschen och organiserar elevernas arbetsplatsförlagda lärande. Arbetslaget har stort inflytande över sitt arbete och sin planering KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har goda yrkeskunskaper som mekaniker på lastbilar, entreprenadmaskiner och jordbruksmaskiner. Meriterande är om du är behörig fordonslärare inom inriktningen lastbil och mobila maskiner. Du är noggrann och ansvarstagande med stort tålamod samt ser det som en utmaning att anpassa undervisningen så att så många som möjligt når målen. Du är en ansvarsfull person som sätter eleven i centrum och du har god förmåga att kommunicera och samarbeta. Du värdesätter olikheter och förstår hur bakgrund, kultur och grupptillhörighet påverkar en själv och andra och tar hänsyn till detta. Du har en vilja att utvecklas och tar gärna egna initiativ och kan arbeta självständigt när det behövs. Som person är du flexibel, noggrann, strukturerad och ser hellre lösningar än problem. Rekryteringsprocessen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonseringsdag. ÖVRIGT Varmt välkommen med din ansökan! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via länken för ansökan. Dina ansökningshandlingar omfattas av offentlighetsprincipen och kan därför komma att lämnas ut som allmän handling efter en sekretessprövning. Vill du veta mer om hur Enköpings kommun generellt sett hanterar personuppgifter så finns mer information på vår hemsida. För dig som har skyddad identitet så finns information om hur du söker tjänsten via länken nedan och under rubriken "hantering av personuppgifter" https://enkoping.se/underwebbar/jobb-och-karriar-i-enkoping/jobba-hos-oss/var-rekryteringsprocess.html Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Är du en noggrann och serviceinriktad person som trivs med siffror och vill bidra i ett lokalt bolag? Vi söker nu en ekonomiassistent till vår kund i Enköping. Här får du möjlighet att utvecklas i en roll där du hanterar leverantörsfakturor, betalfiler, enklare bokföring och andra administrativa uppgifter. Rollen som ekonomiassistent är en perfekt möjlighet för dig som vill utveckla dina kunskaper inom ekonomi där du erbjuds en gedigen introduktion av kollegor och ett team som stöttar dig i rollen! OM TJÄNSTEN Som ekonomiassistent inom fastighetsbranschen får du en varierad roll med fokus på löpande ekonomiarbete kopplat till fastighetsförvaltning. Du arbetar främst med leverantörsreskontra, hantering av betalfiler, enklare bokföring samt annan administrativ hantering. Du kommer att stötta verksamheten med ekonomiska avstämningar, fakturahantering och uppföljning, samt säkerställa att processerna flyter på enligt gällande rutiner. Tjänsten innebär också att arbeta i ekonomisystem som Visma Control och Visma DCE. Det här är en möjlighet för dig som är noggrann, strukturerad och är serviceinriktad, samt har ett intresse för siffror och system. Du erbjuds - En företagskultur genomsyrad av en stark laganda, respekt och hjälpsamhet - En engagerad konsultchef från Academic Work som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriär - En fot in hos ett tryggt och stort bolag ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Hanterar leverantörsfakturor genom att registrera, kontera och attestera dem i ekonomisystemet Visma Control och Visma DCE, samt säkerställer att betalningar sker i tid och enligt avtal * Förbereda, skapa och granska betalfiler för utbetalningar, samt följa upp eventuella avvikelser eller fel i betalningsflödet * Utföra löpande bokföring, kontoavstämningar och andra administrativa uppgifter kopplade till ekonomifunktionen VI SÖKER DIG SOM - Har arbetslivserfarenhet inom leverantörsreskontra - Har arbetslivserfarenhet av administrativt arbete samt en god förståelse för ekonomiprocesser, så som debet och kredit - Kunskap i excel - Har goda kunskaper i det svenska språket både i tal och skrift då språket används i det dagliga arbetet Det är meriterande om du har - En avslutad examen inom ekonomi - Arbetslivserfarenhet från fastighetsbranschen - Goda kunskaper i andra språk, både muntligt och skriftligt, då dessa kan komma att användas i det dagliga arbetet För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Hjälpsam - Social - Ordningsam - Respektfull Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Vår kund är N/A.
Välj ett jobb för att visa detaljer