Nu söker vi truckförare till ledande aktör i Nykvarn Som truckförare hos vår kund i Nykvarn kommer du att spela en nyckelroll i deras logistikverksamhet. Du ansvarar för säker och effektiv hantering av varor inom lager- och produktionsmiljöer. Arbetet utförs i ett strukturerat skiftsystem som passar verksamhetens behov och ger dig möjlighet att planera din vardag. Rollen kräver noggrannhet, ansvarstagande och god samarbetsförmåga. Du blir en del av ett engagerat team där alla hjälps åt för att säkerställa hög kvalitet och smidiga flöden. Som truckförare ansvarar du för det följande: effektiv hantering och lagring av inkommande och utgående gods. truckkörning och produktionsstöd i dynamiska miljöer. upprätthålla korrekt inventering med skanning och registrering. samarbeta med teamet för att optimera logistiska flöden. Vi söker dig som har truckkort A1-4 och B1-4. tidigare erfarenhet av truckkörning i lager- eller produktionsmiljö. god förmåga att arbeta självständigt och i team. körkort B. Tillgång till bil god förmåga att hantera stress med fokus på säkerhet och kvalitet. Det är meriterande om du har erfarenhet av att använda skjutstativstruck och motviktstruck. Övrigt Detta är ett bemanningsuppdrag som för den ambitiösa konsulten kan leda till direkt anställning hos våra kund. Start är omgående, och arbetstiderna kan vara förlagda till två skift: 06:00-14:21 och 14:30-22:51. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida där du laddar upp din ansökan. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected] Om Miljonbemanning Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet. Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål. Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.
Vi söker dig som har erfarenhet inom produktionsteknik och som är noggrann, självständig och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Är du redo för en ny utmaning och vill vara med och bidra till att optimera produktionsprocesser och effektivisera arbetsflöden? Då kan detta vara tjänsten för dig! Detta är en direktrekrytering via oss som bemanningsföretag, vilket innebär att du blir anställd direkt hos vår kund om du går vidare i processen. Om tjänsten: Som produktionstekniker kommer du att ansvara för att optimera och effektivisera produktionsprocesserna hos vår kund. Du kommer att arbeta med att utveckla och förbättra arbetsflöden samt identifiera och åtgärda tekniska problem i produktionen. Det innebär bland annat att du säkerställer att maskiner och utrustning fungerar effektivt, samt att du arbetar för att höja produktiviteten och kvaliteten. Du kommer att vara delaktig i att implementera nya tekniska lösningar och processer för att uppnå högre effektivitet och kvalitet i produktionen. Arbetsuppgifter: Ansvara för att optimera och utveckla produktionsprocesser för att säkerställa effektivitet och hög produktkvalitet. Identifiera och åtgärda tekniska problem i produktionen för att minimera driftstopp och ineffektivitet. Genomföra analyser av produktionsdata för att hitta förbättringsområden och implementera lösningar. Arbeta med att upprätthålla och förbättra underhållsplaner för maskiner och produktionsutrustning. Samarbeta med andra avdelningar för att förbättra arbetsflödet och optimera produktionskapaciteten. Säkerställa att alla processer följer gällande säkerhetsföreskrifter och kvalitetskrav. Vara delaktig i att implementera nya tekniska lösningar och förbättringar i produktionen. Leda eller delta i projekt för att införa nya metoder och verktyg i produktionen. Om dig: Vi värdesätter personliga egenskaper högt och tror att rätt inställning är nyckeln till framgång. Du trivs i en snabb och dynamisk arbetsmiljö, där du alltid håller hög kvalitet och säkerhet i fokus. Engagemang, arbetsmoral och en positiv inställning är självklarheter för oss, likaså att du är en samarbetande och trevlig kollega. Vi söker en ansvarstagande och lösningsorienterad person som är redo att ta ansvar och bidra till vårt teams framgång. Kvalifikationer: Teknisk utbildning inom produktionsteknik, maskinteknik eller liknande område (ingenjör eller tekniker). Erfarenhet av att arbeta med och optimera produktionsprocesser. God förståelse för tekniska ritningar och produktionsspecifikationer. Erfarenhet av att arbeta med maskiner och produktionsutrustning. Förmåga att analysera produktionsdata och identifiera förbättringsområden. Kunskaper om kvalitets- och säkerhetsföreskrifter inom industriell produktion. Erfarenhet av att arbeta med CAD-program (t.ex. AutoCAD, SolidWorks) för att skapa eller läsa tekniska ritningar och designa produktionslösningar. God problemlösningsförmåga och förmåga att arbeta självständigt. Starka kommunikativa färdigheter för att samarbeta effektivt med olika avdelningar. Erfarenhet av att arbeta med förbättringsarbete och processutveckling är meriterande. Goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt. Arbetstid: Dagtid måndag-fredag Omfattning: Heltid Lön: Sätts i samråd mellan dig och vår kund. Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Vi erbjuder: En spännande och utvecklande arbetsmiljö hos vår kund. Ett engagerat team och en positiv företagskultur. Möjlighet att arbeta med moderna verktyg och tekniker. Direktrekrytering, vilket innebär att du blir anställd direkt hos vår kund vid en framgångsrik rekrytering. Om oss Nexify är ett bemannings- och rekryteringsföretag med huvudkontor i Mälardalen. Vi har över ett decennium av erfarenhet inom bemanning och logistik, vilket har gett oss en stabil grund att stå på och en djup förståelse för branschens behov. Vi strävar efter att leverera skräddarsydda och högkvalitativa lösningar för både kunder och kandidater. Vår flexibilitet och lokala förankring gör oss till en smidig och pålitlig samarbetspartner, särskilt inom logistik och produktion. Med vårt omfattande nätverk och engagemang för att hitta rätt person för rätt uppdrag, kan vi snabbt matcha kundernas behov med de bästa kandidaterna. Vår långa erfarenhet och personliga engagemang säkerställer att vi alltid levererar lösningar som skapar långsiktiga och framgångsrika samarbeten. Välkommen till Nexify, där vi skapar framgång tillsammans!
Veterankraft söker sig som är 55+ och vill arbeta som trädgårdsarbetare hos våra kunder i Eskilstuna. Hos oss på Veterankraft får du möjlighet att bidra med dina kunskaper och ditt intresse genom varierande uppgifter i våra gröna utemiljöer. Du som tycker om att röra på dig, vara ute i naturen och göra något som andra har glädje av kommer att trivas hos oss. Vi ser gärna att du har gröna fingrar, en känsla för detaljer och trivs med arbete i friska luften. Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll I rollen som trädgårdsarbetare kommer du att utföra en mängd olika trädgårdsuppgifter hos våra kunder, som kan vara både privatpersoner och bostadsrättsföreningar. Du ser till att tillgodose kundens skötselplan och hjälper till att ta hand om utemiljöer på ett omtänksamt sätt. Genom ditt arbete bidrar du till att skapa fina och trivsamma platser. I dina arbetsuppgifter kan bland annat följande ingå: Gräsklippning Ogräsrensning Beskärning och träd och häck Plantering Du kommer att arbeta med både återkommande- och engångsuppdrag. Tjänsten är en timanställning vilket innebär att du arbetar när du vill och har möjlighet. Din profil Du är 55 år eller äldre Du tycker om att vara ute i naturen och hjälper gärna till där det behövs Flytande svenska i tal och skrift Meriterande med erfarenhet av trädgårdsarbete sedan tidigare Meriterande med körkort, egen bil + släpvagn Ansökan Är du intresserad av att bli en del av oss på Veterankraft? Varmt välkommen att skicka din ansökan redan idag!
Drivs du av att göra skillnad för våra elever? Vill du vara en del av ett stort elevhälsoteam som ligger i framkant och satsar på ett förebyggande arbete? Välkommen till en arbetsplats med fantastiska kollegor, elever som ger energi och en närvarande skolledning. Sök till oss på Lagersbergsskolan, en inkluderande och hjälpsam arbetsplats att trivas på! För oss på Lagersbergsskolan är det viktigt med kunskap och den sociala hållbarheten för alla våra elever. Varje elev ska få likvärdiga förutsättningar att lyckas och klara de sociala situationer de möter. Vi satsar på att stärka helhetsbilden kring våra elever. Det innebär att skolan, fritidsverksamheten, elevhälsan och Team förebygg från Socialtjänsten har ett aktivt och nära samarbete. Vi är duktiga på att inkludera våra nyanlända elever i en givande skolgång, tack vare personal med stor kompetens och erfarenhet inom området. Vi är stolta över vårt utvecklingsarbete på skolan med fokus på god undervisning. Vi har ungefär 520 elever och är en arbetsgrupp på cirka 80 personer. Vi har en stark elevhälsa på skolan bestående av skolkuratorer, skolsköterska, specialpedagoger, speciallärare och skolpsykolog. ARBETSUPPGIFTER I rollen som specialpedagog arbetar du främst mot F-3, men också övergripande på hela skolan tillsammans med vår andra specialpedagog som är inriktad mot 4-6. Du bidrar med din kompetens och är ett stöd för dina kollegor i det pedagogiska arbetet. Du utreder och utvecklar eleverna med fokus på läs- och skrivutveckling. Vidare gör du uppföljning av åtgärdsprogram tillsammans med mentor eller ämneslärare. Handledning och konsultation för arbetslag och enskilda kollegor är en annan del i uppdraget. En del av din tjänst kommer vara inriktat mot ett specialläraruppdrag, främst mot årskurs F-3 med fokus på läs- och skrivinlärning. Du undervisar både i klassrum och i mindre grupper. I den här rollen har du ett nära samarbete tillsammans med våra tre andra speciallärare. Du ingår också i elevhälsoteamet och arbetar hälsofrämjande med elever i samverkan med andra viktiga aktörer. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är tidigarelärare med en specialpedagogexamen eller en pågående utbildning som avslutas inom kort och som har erfarenhet av pedagogisk dokumentation så som kartläggningar och utredningar. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta i skolan, undervisa enligt läroplanen och har kunskap om läs- och skrivinlärning. Vi ser gärna att du dessutom har kunskap inom språkinlärning. Oavsett om du har erfarenhet i rollen eller inte tror vi att du vill utvecklas. Du är öppen för att lära av andra och delar gärna med dig av dina kunskaper och erfarenheter. Du är engagerad och ser vikten av goda samarbeten med både vuxna och barn. För dig är det en självklarhet att vara med i ett tidigt stadium och analysera samt utveckla elevernas skolsituation för att de ska nå sin fulla potential. Låter det som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Varje dag tar vi emot 18 000 barn och ungdomar i våra verksamheter. Tillsammans är vi cirka 4000 medarbetare som bidrar till att barn och ungdomar utmanas, stimuleras och växer till goda lärande individer i våra förskolor, grundskolor, gymnasieskolor, anpassad grundskola, interkulturell enhet och på våra familjecentraler. Vill du vara med och leda vägen? Vi erbjuder en arbetsplats som går före och leder vägen i en av Sveriges mest hållbara kommuner. Tillsammans med kompetenta och engagerade medarbetare är du med och utvecklar Eskilstuna genom goda hållbara möten, vägledning och service. Genom ett aktivt och modigt medarbetarskap samt ett tillitsfullt och engagerat ledarskap är du med och driver förändring. Du gör skillnad för människor varje dag. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Merparten av alla tillsvidareanställda i Eskilstuna kommun krigsplaceras. Om din tjänst berörs informeras du under rekryteringsprocessen. Det innebär att du har en skyldighet att tjänstgöra inom kommunen även under höjd beredskap. I samband med intervju behöver du styrka ditt medborgarskap. Det kan du göra med pass alternativt personbevis tillsammans med ID-handling. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du uppvisa att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vi ber dig söka tjänsten via länken i denna annons. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan eftersom den ligger till grund för vårt urval. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i vår reception på Alva Myrdals Gata 3 D. Märk din ansökan med Rekryteringsenheten och annonsens referensnummer. Alla medarbetare inom barn- och utbildningsförvaltningen behöver visa upp registerutdrag från Polismyndighetens belastningsregister i samband med anställning. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte tas i anspråk av övertalighet och att erforderliga beslut fattas.
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice! Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! Om tjänsten Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta: Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier Hantera klagomål och reklamationer Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer Lösa kundproblem snabbt och effektivt Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%. Vem är du? Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. Behärskar danska språket i såväl tal som skrift Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice! Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! Om tjänsten Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta: Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier Hantera klagomål och reklamationer Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer Lösa kundproblem snabbt och effektivt Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50% Vem är du? Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. Behärskar finska språket Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Eskilstuna. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Eskilstuna. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens industri, Dagens nyheter och Eventbiljetter till Bonnier välkända konferenser. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt. Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Fristadstorget 2 i centrala Eskilstuna. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
WHO ARE WE? We work every day to electrify the world for a greener future. Our company, founded in 2003 in Shenzhen, China, produces separator film – a key component in lithium-ion batteries that ensures safety and performance. In 2021, we established our European headquarters in Eskilstuna, Sweden, where we are building one of Europe’s most modern battery material production plants. Now you have the opportunity to join us on this exciting journey! All employees are expected to: Follow all applicable laws, regulations, internal policies, and defined processes. Actively seek opportunities for continuous learning and development, for both personal and company growth. Demonstrate professionalism by fostering collaboration, supporting a positive work culture, and consistently embodying company values. Key Responsibilities Serve as the primary quality interface with Senior Materials customers in Europe and Asia, ensuring efficient, culturally aware, and linguistically competent communication. Lead and support customer audits, visits, and reviews in both virtual and physical settings, with support in coordination, execution, and closure. Manage customer complaints using structured problem-solving tools (e.g., 8D), ensuring effective root cause analysis and implementation of corrective and preventive actions. Interpret and implement customer-specific quality requirements into internal systems; language proficiency is essential to ensure accuracy and completeness. Actively participate in cross-border project meetings and technical discussions where multilingual communication is critical to avoid misunderstandings. Collaborate with cross-functional teams to ensure that customer expectations are fully understood, correctly interpreted, and implemented. Support APQP, PPAP, and control plan activities with accurate bilingual documentation where needed. Maintain strong relationships with global customer contacts through fluent, direct, and culturally appropriate communication. Job Mandate Ensure effective implementation of customer-specific quality requirements and systems. Act as a bridge between internal teams and international customers, where the ability to communicate fluently in English + Korean is essential for maintaining trust and clarity. Protect and enhance the company’s reputation by delivering high-quality, linguistically accurate customer service. Job Competence Requirements Education: Bachelor’s degree or higher in Engineering, Quality Management, Materials Science, or a related technical field. Experience: Minimum 3 years of customer-facing quality experience in the automotive, battery, or separator film industry. Demonstrated ability to lead customer audits and quality investigations in an international context. Experience working with battery or separator technology and related product parameters is a strong advantage. Languages – Critical Requirement: Fluency in English and Korean is mandatory. Proficiency in Chinese and Swedish is a significant advantage. The ability to communicate clearly and professionally in the required languages is essential for ensuring accurate interpretation of technical requirements, effective issue resolution, and seamless customer collaboration. Candidates without strong multilingual capabilities will not be considered for this role due to the global nature of our customer base. Technical Knowledge & Skills: Solid knowledge of ISO 9001 and IATF 16949 standards. Proficient in quality tools and methodologies: 8D, APQP, FMEA, MSA, SPC, and PPAP. Skilled in cross-cultural stakeholder management and data-driven problem-solving. Confident using the Microsoft Office package, or similar tools for reporting and analysis. START: as per request Contact: [email protected]
Är du nyfiken på lager och logistik samt vill samla på dig nya erfarenheter? Nu söker vi truckförare till en av våra lagerkunder i Eskilstuna! Uppdraget Under högsäsong söker vi nu erfarna truckförare som trivs i högt tempo för att få ut kundens varor i tid. Du som söker kommer att arbeta med plock och pack med hjälp av plocktruck. Arbetet innebär en tempofylld miljö med tydliga mål, med trucken som ditt främsta arbetsredskap. Vem söker vi? Vi söker dig som är noggrann och som trivs med högt tempo. Du som söker är initiativtagande, kommunikativ och har ett högt säkerhetstänk. Du har tidigare stor erfarenhet av att köra plocktruck och känner dig trygg i att manövrera den. Du har truckkort A1-A4 samt B1-B4 för att kunna vara behjälplig vid olika stationer där annan truckkörning förekommer. Du som söker har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% i form av studier eller annat arbete. Dina kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av lagerarbete samt truckkörning Truckkort A1-A4 samt B1-B4 Innehar B-körkort Du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Arbetstider Måndag-Fredag 7-16, beroende på din tillgänglighet bokas du ut olika dagar Tillsättning Planerad start V26 med en högsäsong till ca V34 I denna rekrytering utför vi ett utdrag från belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid anställning. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker nu drivna C & CE-chaufförer som brinner för distributionskörning! Lång erfarenhet behövs inte! Vi söker dig som brinner för arbetet som chaufför! Arbetet är väldigt varierande och en dag är sällan den andra lik. Då arbetet som chaufför innehåller ett pressat tidsschema ställer vi krav på att du håller en god servicenivå trots högt arbetstempo. Du är företagets ansikte ut mot kund. För att klara arbetet behöver du vara flexibel, punktlig, händig och ha en bra inställning till service. Du gillar ansvar och är en lagspelare som värdesätter vikten av teamwork. Din profil Som person är du flexibel, pålitlig och stresstålig samt att du snabbt kan sätta dig in i nya rutiner och arbetsuppgifter. Som chaufför är du företagets ansikte ut mot kunder, därför är det viktigt att du håller en god servicenivå trots pressat tidsschema och högt arbetstempo. Du har lätt för att samarbeta och innehar god fysik då tunga lyft förekommer i arbetet. Krav: • Körkort med behörighet C och/eller CE • YKB / ADR • Digitalt förarkort • Truckkort • Du behärskar svenska i tal och skrift då all kommunikation sker på svenska
Välj ett jobb för att visa detaljer