Finsktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna!
Arena Personal Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice! Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! Om tjänsten Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta: Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier Hantera klagomål och reklamationer Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer Lösa kundproblem snabbt och effektivt Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50% Vem är du? Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. Behärskar finska språket Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

14 dagar sedan
Sista ansökan:
8 november 2025
Innesäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Eskilstuna. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Eskilstuna. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens industri, Dagens nyheter och Eventbiljetter till Bonnier välkända konferenser. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt. Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Fristadstorget 2 i centrala Eskilstuna. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
9 december 2025
Hemstädare/Home cleaner - Hemfrid Eskilstuna

We are looking for new home cleaners to join our team in Eskilstuna. Are you our next star? Your profile We enjoy making our customers’ everyday lives easier – and so should you. You like working independently, are driven by quality and customer service, and have a positive, responsible attitude with an eye for details. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you clean customers’ homes with high quality. You work independently and focus on delivering the best service and client satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Curious about where we’re hiring? Discover all our locations here! Welcome to Hemfrid! -------------------------------------------------------------------------------------------- Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Eskilstuna. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Nyfiken på var vi söker personal? Upptäck alla områden här! Välkommen till Hemfrid!

14 dagar sedan
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Försäkringsutredare inom sjukförsäkringen i Eskilstuna
Försäkringskassan
Socialförsäkringshandläggare

Varje år fattar Försäkringskassan cirka 20 miljoner beslut som påverkar människors liv och hela samhället. Vi betalar ut cirka 250 miljarder kronor varje år. Det är allas skattepengar vi har hand om. Det är ett stort ansvar. Därför sätter vi oss in i varje ärende, följer lagar och regler, informerar och vägleder, bryr oss och visar omtanke. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Välkommen till Försäkringskassan. Nu söker vi två nya medarbetare till vår enhet i Eskilstuna. Vi söker dig som brinner för att coacha människor att komma tillbaka till en egen försörjning.  Lösningsfokuserad, coachande och samarbete I rollen som försäkringsutredare med inriktning stöd för återgång möter du personer som ofta har en komplex livssituation med en pågående sjukskrivning. Individen kan stå relativt långt från återgång i arbete eller annan sysselsättning och har därför behov av stöd från Försäkringskassan och andra aktörer för att komma tillbaka i arbete.  Du är drivande för att samordna de rehabiliteringsbehov som identifierats och matcha dessa behov med rätt insatser. I arbetet gör du individen delaktig i processen. Du har kontakt och planerar med externa samarbetspartners såsom individens arbetsgivare, sjukvården eller Arbetsförmedlingen. Du arbetar i första hand med digitala möten som du leder, men även fysiska möten kan förekomma vid behov.    Som försäkringsutredare handlägger du ansökningar om sjukpenning. Du fattar självständigt beslut om rätten till sjukpenning genom att tillämpa lagstiftningen korrekt och det innebär också att du behöver ta ställning till förändrade omständigheter i sjukfallen. Du ansvarar även för löpande dokumentation och utbetalning av ersättning. Rollen som försäkringsutredare är coachande och dina kontakter präglas av lyhördhet, respekt och vilja att skapa trygghet och förståelse för sjukförsäkringen hos individen och samarbetspartners. Du samarbetar med dina kollegor på plats och digitalt. Ni arbetar aktivt med att utveckla era kunskaper och dela erfarenheter och kompetenser. Som nyanställd får du en introduktionsutbildning och stöd av handledare. Tjänsten innebär att du hanterar sekretessbelagda uppgifter vilket ställer höga krav på rätt hantering. Därför är det viktigt att du som ska arbeta hos oss har högt säkerhetsmedvetande. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Vi söker dig som • har högskoleexamen eller erfarenheter och kvalifikationer som kan prövas likvärdiga • är trygg och förtroendeingivande, även i belastade situationer • samarbetar effektivt med andra för att nå gemensamma mål • agerar på eget initiativ och tar ansvar för att nå goda resultat • har ett systematiskt och noggrant arbetssätt • kan förstå och analysera komplexa frågor • har god kommunikativ förmåga, i både tal och skrift • verkställer planer och processer samt ser till att dessa håller hög kvalitet • har körkort för personbil. Det är meriterande om du har professionell erfarenhet av • att möta människor i utsatta och komplexa livssituationer • att arbeta i en samordnande och ledande funktion med externa samarbetspartners så som hälso- och sjukvård och arbetsgivare • att identifiera vägar framåt för att få personer ut i arbete eller sysselsättning. • att driva utredningar och processer framåt • att tillämpa ett coachande arbetssätt och har en god pedagogisk förmåga. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt 2 tjänster, tillsvidare, heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan bli aktuellt. I enlighet med Försäkringskassans riktlinje för säkerhet genomförs bakgrundskontroller i denna rekrytering. Möjlighet till distansarbete finns för två dagar i veckan. I den här rekryteringen kan arbetspsykologiska test användas som en del i urvalsarbetet. Placeringsort: Eskilstuna. Vill du veta mer om Försäkringskassan som arbetsgivare? Besök fk.se/jobbahososs Kontaktpersoner Chef: Oleg Kosovic, 010-114 19 91 (för frågor om tjänten). HR-specialist: Carin-Maria Dahlberg, [email protected], 010-113 10 47 (för frågor om rekryteringsprocessen). ST: Malin Jensen, 010-111 80 31, Saco-S: Ingela Jonsson, 010-118 31 67, Seko: Eliza Grundström, 010-115 34 02. Ansökan Välkommen med din ansökan senast den 4 juli 2025. Ladda gärna upp dina examensbevis, betyg och intyg i samband med din ansökan. Har du skyddade personuppgifter eller ingen tillgång till bank-id ringer du den HR-specialist som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Vi ska i allt vi gör, agera med utgångspunkt i principen om alla människors lika värde, rättssäkerhet och med god service till medborgarna.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Distriktssköterska/sjuksköterska
Vårdcentralen Smeden AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vårdcentralen Smeden är en trivsam och väletablerad vårdcentral som har hand om ca 12 000 listade patienter. Vårdcentralen har sköterskemottagning, läkarmottagning, barnmottagning, provtagning, distriktssköterskemottagning, BVC, mottagningar för kroniker, psykoterapeut, kurator, rehabkoordinator, fysioterapi och arbetsterapi. Vi utvecklas även digitalt och tar bland annat emot patienter via chat. Vi är en privatägd vårdcentral med avtal med Region Sörmland genom Hälsoval. Vårdcentralen är beläget i centrala Eskilstuna i ett område med stor tillväxt. Företaget ingår i en liten koncern där vi även har Företagshälsovård och en Vaccinationsmottagning. Våra ägare är 47 lokala företag. På Vårdcentralen Smeden är vi ca 40 glada, engagerade och kompetenta medarbetare som har roligt tillsammans på jobbet varje dag. Här hos oss vill vi att våra kollegor ska växa, utvecklas och följa sina drömmar och just därför söker vi nu en sjuksköterska/distriktsköterska som vill bli en del av vårt härliga gäng. Dina arbetsuppgifter Telefonrådgivning/bokning i TeleQ och digital rådgivning ingår i det dagliga arbetet och är ett av våra viktigaste arbetsredskap. Mottagningsarbete, vaccination och arbete med lätt-akut där du som sjuksköterska har ett stort eget ansvar när du bedömer patienter. Din kompetens Ett krav är att du är Legitimerad Sjuksköterska gärna med vidareutbildning inom öppen hälso- och sjukvård och några års erfarenhet. Tidigare arbete på vårdcentral eller mottagning är meriterande. Vi ser gärna att du är bekväm i triagering av patienten och trygg i att fatta beslut och göra bedömningar självständigt. Du skall prata flytande svenska och ha god datorvana. Du ska vara van vid att arbeta självständigt men ta en aktiv del i arbetsteamet. Du ska vara trygg i din yrkesroll och intresserad av att ge en hög medicinsk kvalité. Vi vill att du bidrar med En positiv inställning till att arbeta i team Hög grad av engagemang och flexibilitet Din arbetslivserfarenhet Vara drivande och engagerad samt ha förståelse för verksamhetens behov Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper! Vi välkomnar dig till vår kunniga och erfarna personalstyrka där du tillsammans med oss bidrar till utveckling av arbetsmetoder, patientsäkerhet, tillgänglighet samt god arbetsmiljö.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Medicinteknisk ingenjör - klinisk fysiologi
REGION SÖRMLAND
Tekniker, bilddiagnostik och medicinteknisk utrustning

Medicinsk fysik och teknik (MFT) Mälarsjukhuset, Eskilstuna Medicinsk fysik och teknik (MFT), söker en engagerad och kompetent medicinteknisk ingenjör med inriktning mot området klinisk fysiologi. Som en del av vårt team arbetar du med att säkerställa att våra medicintekniska utrustningar och system fungerar optimalt för att stödja verksamheternas behov. Tjänstens placering är på Mälarsjukhuset i Eskilstuna. Om oss Vi på MFT verkar för att säkerställa att Region Sörmland kan erbjuda en trygg och säker vård genom att stödja verksamheterna med vår kompetens och expertis på det medicintekniska området. Vi värdesätter och uppskattar medarbetare som är engagerade, har en god samarbetsförmåga samt är kompetenta problemlösare som kan hantera olika situationer på ett effektivt sätt. Vi strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs, respekterar varandra och är delaktiga i utvecklingen av verksamheten. MFT har verksamhet och arbetsplatser på Mälarsjukhuset i Eskilstuna, Nyköpings lasarett och Kullbergska sjukhuset i Katrineholm. Sammanlagt är vi 51 medarbetare. Hos oss får du goda möjligheter att omsätta tidigare erfarenheter och utvecklas i din yrkesroll. Dina arbetsuppgifter I denna tjänst arbetar du huvudsakligen inom teknikområdet klinisk fysiologi, i nära samverkan med kliniken för klinisk fysiologi och nuklearmedicin samt kollegor inom MFT. Arbetets innehåll kan komma att anpassas utifrån dina tidigare erfarenheter och intresseområden. Området klinisk fysiologi omfattar utrustningar och system för att mäta och bedöma kroppens funktioner – exempelvis hjärta, lungor, blodkärl och nervsystem. Exempel på utrustningar inom området är ultraljudsapparater, EKG, spirometri mfl. Utrustningen är vanligen nära knuten till en mjukvara och du har en viktig roll i förvaltningen av de medicintekniska mjukvarorna och kommer att arbeta i nära samverkan med IT-specialister, förvaltningsledare och vårdpersonal för att säkerställa att våra utrustningar och system uppfyller både tekniska och regulatoriska krav. Du är en viktig del av teamet och stödjer vårdverksamheten med teknisk kompetens och service. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: • Ansvar för underhåll, reparation, konfiguration och kalibrering av medicintekniska utrustningar och system. Via eget utförande och kontakt med leverantör. • Anskaffning och införande av nya medicintekniska utrustningar och system i form av upphandlingar, installationer, uppgraderingar etc. • Dokumentation och avvikelsehantering enligt gällande regelverk och rutiner. • Samarbete med vårdpersonalen för att stödja användningen av medicintekniska utrustningar och system och säkerställa dess korrekta användning. • Deltagande i arbetet med att fortlöpande utveckla våra rutiner och processer. Din kompetens Vi söker dig som är högskoleingenjör eller civilingenjör med medicinteknisk inriktning gärna med några års yrkeserfarenhet inom medicinsk teknik, mycket meriterande om denna erfarenhet ligger inom området klinisk fysiologi. För att lyckas i rollen ser vi att du har goda IT-kunskaper och en förståelse för hur medicintekniska system samverkar med IT-infrastruktur. Vi ser gärna att du har: • Grundläggande kunskaper inom nätverksteknik, databashantering och systemintegration. • Förståelse för IT-säkerhet, inklusive riskhantering och säkerhetsklassning av system. • Erfarenhet av eller kännedom om GDPR, informationssäkerhet och konsekvensbedömningar enligt dataskyddsförordningen. Vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser att du som söker: • Kan strukturera upp ditt arbete självständigt och driva såväl det löpande arbetet, som projekt. • Ser till helheten, samarbetar bra med andra människor och bidrar till en positiv stämning. • Är lyhörd och flexibel, tillmötesgående och har en vilja att hjälpa andra. • Är noggrann i ditt arbete och lägger stor vikt vid kvalitet. • Kan och gillar att systematiskt analysera och lösa problem. • Är stabil och kontrollerad i stressiga och pressade situationer. • Uttrycka dig mycket väl i tal och skrift på svenska. • Har god förmåga att kommunicera på engelska och kan tillgodogöra dig talad och skriven teknisk engelska. Du får stöd och handledning i ditt arbete genom introduktion och utbildningar. Du har även ett eget ansvar för ditt lärande och din utveckling. Anställningsform Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Information om tjänsten lämnas av Enhetschef Hanna Kuutmann, 072-143 50 15. Sveriges ingenjörer Nicklas Lindberg, 016-16 79 76 eller Magnus Kling, 016-10 46 10. Övriga fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på medicinsk fysik och teknik! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2025-08-10. Intervjuer kan komma att ske löpande och tillsättning av tjänsten kan ske innan sista ansökningsdatum. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan anställd personal eller att förutsättningarna för rekryteringen ändras. (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Medicinteknisk ingenjör - strålbehandlingen
REGION SÖRMLAND
Tekniker, bilddiagnostik och medicinteknisk utrustning

Akutkliniken Mälarsjukhuset, Eskilstuna Medicinsk fysik och teknik (MFT), söker en engagerad och kompetent medicinteknisk ingenjör med specialisering inom områdena strålbehandling. Som en del av vårt team arbetar du med att säkerställa att våra medicintekniska system och utrustning fungerar optimalt för att stödja diagnostik och behandling. Tjänstens placering är på Mälarsjukhuset i Eskilstuna. Om oss Vi på MFT verkar för att säkerställa att Region Sörmland kan erbjuda en trygg och säker vård genom att stödja verksamheterna med vår kompetens och expertis på det medicintekniska området. Vi värdesätter och uppskattar medarbetare som är engagerade, har en god samarbetsförmåga samt är kompetenta problemlösare som kan hantera olika situationer på ett effektivt sätt. Vi strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs, respekterar varandra och är delaktiga i utvecklingen av verksamheten. MFT har verksamhet och arbetsplatser på Mälarsjukhuset i Eskilstuna, Nyköpings lasarett och Kullbergska sjukhuset i Katrineholm. Sammanlagt är vi 51 medarbetare. Hos oss får du goda möjligheter att omsätta tidigare erfarenheter och utvecklas i din yrkesroll. Dina arbetsuppgifter Som medicinteknisk ingenjör mot strålbehandlingen spelar du en central roll i att säkerställa att våra avancerade behandlingsystem fungerar säkert, effektivt och med högsta precision. Du arbetar i nära samarbete med MFT:s sjukhusfysiker samt med den onkologiska kliniken i en tekniskt avancerad miljö med linjäracceleratorer, planerings-CT samt kringliggande utrustningar och system. Du kommer att vara en viktig del av ett engagerat team som arbetar för att ge patienter en trygg och effektiv behandling med hjälp av den senaste tekniken. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: • underhåll, reparation, konfiguration och kalibrering av medicintekniska utrustningar och system på strålbehandlingsenheten. • anskaffning och införande av nya medicintekniska utrustningar och system i form av upphandlingar, installationer, uppgraderingar etc. • dokumentation och avvikelsehantering enligt gällande regelverk och rutiner. • samarbete med vårdpersonalen för att stödja användningen av medicintekniska utrustningar och system och säkerställa dess korrekta användning. • delta i arbetet med att fortlöpande utveckla våra rutiner och processer. Din kompetens Vi söker dig som är högskoleingenjör eller civilingenjör med medicinteknisk inriktning och har några års yrkeserfarenhet inom medicinsk teknik, mycket meriterande om denna erfarenhet ligger inom strålbehandlingsområdet. Du har ett genuint intresse för teknik inom vården och vill bidra till en säker och effektiv strålbehandling för våra patienter. Du har ett strukturerat arbetssätt, är lösningsorienterad och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Det är också viktigt att du har förståelse för och gärna erfarenhet av att arbeta med känsliga komponenter där montering av både elektroniska och mekaniska delar kräver precision och ett säkert handlag. Vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser att du som söker: • kan strukturera upp ditt arbete självständigt och driva såväl det löpande arbetet, som projekt. • har en grundinställning där du ser till helheten, samarbetar bra med andra människor och bidrar till en positiv stämning. • är lyhörd och flexibel, tillmötesgående och har en vilja att hjälpa andra. • är noggrann i ditt arbete och lägger stor vikt vid kvalitet. • kan och gillar att systematiskt analysera och lösa problem. • är stabil och kontrollerad i stressiga och pressade situationer. • kan uttrycka dig mycket väl i tal och skrift på svenska. • har god förmåga att kommunicera på engelska och kan tillgodogöra dig talad och skriven teknisk engelska. Du får stöd och handledning i ditt arbete genom introduktion och utbildningar. Du har även ett eget ansvar för ditt lärande och din utveckling. Anställningsform Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Information om tjänsten lämnas av Enhetschef Hanna Kuutmann, 072-143 50 15. Sveriges ingenjörer Nicklas Lindberg, 016-16 79 76 eller Magnus Kling, 016-10 46 10. Övriga fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på medicinsk fysik och teknik! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2025-08-10. Intervjuer kan komma att ske löpande. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan anställd personal eller att förutsättningarna för rekryteringen ändras. (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Extrajobba som truckförare i Eskilstuna!

Är du nyfiken på lager och logistik samt vill samla på dig nya erfarenheter? Nu söker vi truckförare till en av våra lagerkunder i Eskilstuna! Uppdraget Under högsäsong söker vi nu erfarna truckförare som trivs i högt tempo för att få ut kundens varor i tid. Du som söker kommer att arbeta med plock och pack med hjälp av plocktruck. Arbetet innebär en tempofylld miljö med tydliga mål, med trucken som ditt främsta arbetsredskap.  Vem söker vi? Vi söker dig som är noggrann och som trivs med högt tempo. Du som söker är initiativtagande, kommunikativ och har ett högt säkerhetstänk. Du har tidigare stor erfarenhet av att köra plocktruck och känner dig trygg i att manövrera den.  Du har truckkort A1-A4 samt B1-B4 för att kunna vara behjälplig vid olika stationer där annan truckkörning förekommer.  Du som söker har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% i form av studier eller annat arbete.  Dina kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av lagerarbete Truckkort A1-A4 samt B1-B4 Innehar B-körkort Du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Arbetstider Måndag-Fredag 7-16, beroende på din tillgänglighet bokas du ut olika dagar  Tillsättning Planerad start V26 med en högsäsong till ca V34 I denna rekrytering utför vi ett utdrag från belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid anställning.   Varmt välkommen med din ansökan!

15 dagar sedan
Sista ansökan:
1 november 2025
Godsmottagare sökes till Beijer Centrallager under sommaren

Vill du ta nästa steg inom lager och logistik? Nu söker vi en noggrann och engagerad godsmottagare till Beijers centrallager! Här får du arbeta i ett växande logistikcenter där ordning, samarbete och utvecklingsmöjligheter står i fokus. Välkommen med din ansökan redan idag! Arbetsuppgifter och ansvar – Godsmottagare på lager Ta emot, kontrollera och registrera inkommande gods enligt fastställda rutiner. Säkra kvalitet och dokumentation vid godsmottagning. Sortera och placera material på rätt lagringsplats i lagret. Samarbeta med lagrets personal för att effektivisera flödet av inkommande leveranser. Hantera reklamationer och avvikelser vid leveranser. Arbeta med scanners, lagerhanteringssystem och andra digitala hjälpmedel. Bidra till en säker och ordnad arbetsmiljö samt följa Beijers säkerhetsföreskrifter. Krav och kvalifikationer – Erfarenhet av godsmottagning & lager Tidigare erfarenhet av arbete med godsmottagning, lager eller logistik är meriterande. God systemvana, erfarenhet av WMS eller liknande lagerhanteringssystem ses som ett plus. Noggrann, strukturerad och ansvarstagande. God kommunikationsförmåga på svenska, både i tal och skrift. Truckkort A och B är mycket meriterande. Kunna arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Grundläggande datorkunskaper. Viktiga egenskaper för framgång som godsmottagare Serviceinriktad och lösningsorienterad. Flexibel och redo att ta dig an varierande arbetsuppgifter. Strukturerad och uppmärksam på detaljer. Initiativrik med förmåga att snabbt lösa problem som kan uppstå i godsmottagningsflödet. Trivs med samarbete i team såväl som självständigt ansvar. Anställning och arbetsplats – Lagerjobb centrallager Anställning på heltid med omgående placering på Beijers moderna centrallager. Arbetstider är främst dagtid men viss variation och flexibla tider kan förekomma vid högre belastning. Du blir del av ett engagerat och samarbetsinriktat team. Dynamisk arbetsmiljö med goda möjligheter till utveckling inom lager och logistik. Ansökan – Sök jobb som godsmottagare på Beijer centrallager Känner du igen dig i beskrivningen och vill bidra till Beijers fortsatta framgång? Skicka in din ansökan och CV redan idag via vår hemsida! Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte för länge med att ansöka. Vi ser fram emot att höra från dig och hjälpa dig vidare i karriären som godsmottagare!

15 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Account Manager – B2B säljare sökes!

Vill du arbeta med B2B-försäljning och hjälpa företag att nå ut till studenter? Nu har du chansen att bli en del av vårt team och arbeta med två starka annonsplattformar riktade mot Sveriges studenter! Genom våra digitala skärmar på universitet och högskolor når företag studenter direkt i deras dagliga miljö, medan våra tryckta Studieblock ger långvarig och pålitlig synlighet. Som säljare hos oss får du arbeta med en av dessa kanaler och hjälpa företag att stärka sin närvaro bland morgondagens talanger. Om oss StudentDisplay och Universitetsmedia är en del av den nordiska mediekoncernen Lifestyle Mediapartner, som har över 17 års erfarenhet av nischad annonsförsäljning. Vi hjälper företag att kommunicera med Sveriges studenter genom digitala skärmar och tryckta medier. Vår vision är att vara den självklara länken mellan studenter och näringslivet. Om rollen Som Account Manager kommer du att arbeta med uppsökande försäljning och förvalta din egen kundstock över tid. Ditt uppdrag innebär att: Kontakta och etablera relationer med små och medelstora företag som vill synas mot Sveriges studenter. Ansvara för hela säljprocessen, från prospektering och försäljning till uppföljning och långsiktiga samarbeten. Med telefonen som redskap säljer du annonsplatser på en av våra plattformar, antingen på digitala skärmar på universitet och högskolor eller på tryckta Studieblock. Utvecklas kontinuerligt genom coachning och säljutbildning för att maximera din prestation och nå dina mål. Vad vi erbjuder · Attraktiv provisionsmodell – din prestation styr din inkomst. · Gedigen introduktion och kontinuerlig coachning för att du ska lyckas i din roll. · Utvecklingsmöjligheter inom en ständigt växande mediekoncern. · Social och stöttande arbetsmiljö med engagerade kollegor. · Säljtävlingar och incitament som ger extra motivation i vardagen. Vem söker vi? Vi letar efter dig som har: Erfarenhet av B2B-försäljning eller en stark vilja att utvecklas inom sälj. Driv och uthållighet – du ser möjligheter och ger inte upp vid motgångar. Förmåga att bygga och förvalta kundrelationer. Vanan att arbeta självständigt och resultatinriktat. Ett intresse för marknadsföring och kommunikation. Praktisk information Anställningsform: 6 månaders provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning. Arbetstid: Heltid, måndag-torsdag 08.00–17.00, fredag 07.30–16.30. Lön: Provisionsbaserad lön, med garantimånadslön. Arbetsplats: Eskilstuna eller Norrköping. Tillträde enligt överenskommelse. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi behandlar ansökningar löpande.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
14 juli 2025