Nu söker vi en driven biltestare till vår kund i Eskilstuna! Har du fordonsteknisk utbildning och är redo för en ny utmaning? Sök redan idag! Vill du arbeta med kvalitetssäkring och utveckling inom fordonsbranschen? Vi söker nu en noggrann och ansvarsfull biltestare till en växande kund med verksamhet i Strängnäs. Biltestare i EskilstunaSom biltestare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Genomföra tester och inspektioner på begagnade fordon enligt specifika rutiner och kvalitetskrav. Dokumentera resultat och rapportera avvikelser till ansvariga team. Utföra provkörningar och utvärdera fordons funktion, säkerhet och prestanda. Samarbeta med tekniker och andra team för att säkerställa hög standard på levererade fordon. Krav och kvalifikationer för biltestare Genomförd fordonsteknisk utbildning eller likvärdig arbetslivserfarenhet inom fordonsbranschen. God förmåga att dokumentera och rapportera resultat tydligt och noggrant. Tekniskt intresse och förståelse för olika bilmodeller samt moderna fordonssystem. B-körkort (manuell växellåda) är ett krav. Meriterande erfarenheter som biltestare Erfarenhet av arbete med kvalitetssäkring eller testning av fordon. Kunskaper inom felsökning och diagnos av bilars elektronik och mekanik. Certifieringar inom fordonsdiagnostik är starkt meriterande. Vana att arbeta enligt standardiserade rutiner. Personlig profil Vi söker dig som är självgående, strukturerad och lösningsorienterad. Du har ett genuint intresse för kvalitet och utveckling av arbetsprocesser. God kommunikationsförmåga och laganda värderas högt. Du ser möjligheter och vill bidra till verksamhetens ständiga förbättring. AnsökanHar du frågor om tjänsten som biltestare eller vill veta mer kontakta vår rekryterare Marco på [email protected] Ansök så snart som möjligt, då vi hanterar ansökningar löpande! Om FordonsakademinFordonsakademin är en ledande aktör inom rekrytering och bemanning för fordonsindustrin. Vi erbjuder långsiktiga matchningarmellan arbetsgivare och arbetssökande över hela landet. Som en del av Arenakoncernen fokuserar vi på hållbara och kvalitetssäkrade bemanningslösningar för branschen.
Mister York söker fler stjärnor till Eskilstuna Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i södra Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där Eskilstuna är näst på tur. Tjänst Nu söker vi nya stjärnor till vårt team som vill jobba någon/några dagar i veckan, exempelvis vid sidan av studier eller annan sysselsättning. Arbetstid kan variera alla dagar i veckan. Tjänsten beräknas starta enligt överenskommelse. Rollen som Team Member Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad, engagerad & duktig på att samarbeta väl i grupp. Du kommer att jobba i ett sammansvetsat team för att leverera mat & service i världsklass. Dina arbetsuppgifter som Team Member kommer innefatta bland annat: Förberedelser av tillbehör, tillagning av våra prisbelönta burgare, städning samt mottagande av kunder i kassan. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. VÅRA FÖRVÄNTNINGAR PÅ DIG: - Du har rätt approach och vill ha roligt på jobbet. - Du är en person som vill utvecklas och lära dig nya saker. - Du är en lagspelare som samarbetar bra med andra. - Du uppskattar att jobba i ett högt tempo. - Du är noggrann och effektiv. - Du är flexibel gällande arbetstider och ställer upp när det finns behov. På Mister York så rekryterar vi utifrån personlighet och potential och inte endast utifrån tidigare erfarenheter. Vi erbjuder er full utbildning på plats. Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Mister York expanderar och söker nya stjärnor till (HÄR SKRIVER DU NY STAD) Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i södra Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där HÄR SKRIVER DU STADEN är näst på tur. Tjänst Denna tjänst utgår från 70% upp till 100%. Arbetstid kommer att variera och vara förlagd på alla olika dagar i veckan. Tjänsten beräknas starta TILL EXEMPEL: omgående, i slutet av maj, sommaren Rollen som Team Member Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad, engagerad & bra på att samarbeta i grupp. Du kommer att arbeta i ett sammansvetsat team för att leverera mat & service i världsklass. Dina arbetsuppgifter som Team Member kommer innefatta bland annat: Förberedelser av tillbehör, tillagning av våra prisbelönta burgare, städning samt mottagande av kunder i kassan. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. VÅRA FÖRVÄNTNINGAR PÅ DIG: - Du har rätt approach och vill ha roligt på jobbet. - Du är en person som vill utvecklas och lära dig nya saker. - Du är en lagspelare som samarbetar bra med andra. - Du uppskattar att jobba i ett högt tempo. - Du är noggrann och effektiv. - Du är ambitiös och gillar utmaningar. På Mister York så rekryterar vi utifrån personlighet och potential och inte endast utifrån tidigare erfarenheter. Vi erbjuder er full utbildning på plats. Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Mister York expanderar och söker nya ledare till Eskilstuna Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i södra Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där Eskilstuna är näst på tur. Är du den vi söker? Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad, engagerad & bra på att samarbeta i grupp. Som person är du driven, sprider en positiv energi omkring dig till resten av arbetslaget och sätter laget före jaget. Du är resultatinriktad och inspirerar teamet till att ständigt uppnå högre resultat. Du förstår vikten av att vara en god förebild och tycker om att se dina kollegor växa och utvecklas. Vad innebär rollen som Shift Leader på Mister York? En Shift Leader har ansvar för att den dagliga driften drivs enligt Mister Yorks rutiner för att uppnå uppsatta KPIer och att restaurangen under skift når fastslagna försäljningsprognoser. Tillsammans med Managers och övriga Shift Leaders ingår du i restaurangens ledningsgrupp. Som Shift Leader leder du skift där du är ansvarig för hela restaurangens drift. Arbetsuppgifterna innefattar följande: Leda skift genom ansvar, medverkan och delegering av arbetsuppgifter Rutinmässig rapportering till Manager Sprider energi och glädje till medarbetarna som för detta vidare till gäst Coachning av medarbetare Ta emot och kontrollerar leveranser från leverantörer Inköp av varor Utbildning av nya medarbetare Ansvar för egenkontrollprogram, checklistor och att rutiner följs En Shift Leader har fullt ansvar för resultatet på enheten under sitt ledda pass. Resultatet innefattar kundnöjdhet, väntetider, renlighet och kvalitet. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. TJÄNST Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: 70-100% Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Timlön Arbetstider: Varierande; dag, kväll och helg. Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Mister York expanderar och söker en Assistant Manager till Eskilstuna Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i södra Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där Eskilstuna är näst på tur. Är du den vi söker? Vi söker dig som har erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell och restaurangbranschen. Erfarenhet inom fast food är meriterande. Du är en driftig person som trivs med att ha flera bollar i luften och arbetar lösningsfokuserat. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen. Vad innebär rollen som Assistant Manager på Mister York? Du kommer tillsammans med din General Manager driva restaurangen framåt för att uppnå uppsatta mål, vilket inkluderar ekonomi, medarbetarutveckling, renlighet, kvalitet och service. En Assistant Manager beskrivs generellt som General Managers högra hand, där du utvecklar dina egenskaper och skapar förutsättningar till att driva en egen restaurang i framtiden. Du är ansvarig för restaurangens drift när din General Manager inte är närvarande. Tillsammans med General Manager och Shift Leaders ingår du i restaurangens ledningsgrupp. Arbetsuppgifterna innefattar att vara fullt upplärd och assistera inom samtliga följande områden som General Manager bär huvudansvar för: Optimering av restaurangens drift. Utbildning. Miljö, renlighet och hälsa. Försäljningsprognoser. Inventering av varulager och inköp av varor. Schemaläggning Behovsanalys och rekrytering Att restaurangens produkt och bemötande håller Mister Yorks standard. Coachning av medarbetare. Ekonomiskt ansvar - resultat och budgetefterlevnad. Säkerställning av att restaurangen levererar på uppsatta mål i styrkort. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som ledare är det viktigt att du bidrar med positiv energi på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda. Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: 70-100% Tillträde: Enligt överenskommelse Arbetstider: Varierande (dag, kväll, helg) Mister York är anslutna till kollektivavtal.
På Unilabs kombinerar vi ett stort medicinskt kunnande med en stor mänsklig omtanke. Genom våra sätt att arbeta skapar vi ett tydligt kundvärde och tydligt patientvärde. Detta gör vi med hjälp av effektiv diagnostik, hög kvalitet och förstklassig kundservice mot våra patienter och kunder. Vi har gemensamt en vilja att ge de bästa förutsättningar till vård för varje enskild individ och vi tror på att våra medarbetares kompetens, drivkraft och engagemang har en stor del i det mervärdet som vi skapar för samhället i stort. VAD Vid vår avdelning för patientnära analyser är vi ett team på tre medarbetare som tillsammans med våra läkare, IT-resurser och andra stödfunktioner utgör ryggraden i vårt arbete med patientnära analyser. Vår främsta uppgift är att stödja våra kunders patientnära analysverksamhet inom både sluten- och öppenvård. För oss är kvalitet i fokus och det är viktigt för oss att kunna bidra till bästa möjliga vård för patienten. Vår verksamhet ligger i absolut framkant gällande PNA-stöd och vi har i dag över 700 nätverkskopplade instrument vilket gör att vi kan övervaka kvalitén på vårdens PNA-analyser. Vi utvecklar ständigt nya arbetssätt och har en hög kompetens inom vårt fält. Till denna fina verksamhet söker vi nu en Gruppchef som vill leda och fördela arbetet i teamet. Här kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa att våra projekt och aktiviteter genomförs effektivt och enligt plan. Som gruppchef kommer du att arbeta nära dina medarbetare, du leder och fördelar arbetsuppgifter samt säkerställer att dina medarbetare har en god arbetsmiljö. Du har delegerat arbetsmiljöansvar och ansvarar även för utvecklings- och lönesamtal för dina medarbetare. Du håller i möten, avstämningar och inleder varje morgon med Daglig styrning, tillsammans med teamet. Du kombinerar rollen som Gruppchef med laborativt arbete. I tjänsten ingår bland annat att: - Tillsammans med PNA-teamet utveckla processer, rutiner och den dokumentering som utgör grunden för kvalitetssäkringsstödet i den patientnära verksamheten - Planera och koordinera avdelningens projekt och aktiviteter - Kommunicera med interna och externa intressenter - Administrera vår PNA hemsida - Övervaka och dokumentera externkontroller - Vi behov arbeta i PNA-supporten under vardagar, dagtid, via telefon och mail bland annat gällande felsökning av instrument, övervaka metodkontroller etc. - Vara insatt i distributionen av PNA-reagens i Sörmland inkl sammanställa inventering Vi satsar på individuell kompetensutveckling och att våra medarbetare har en bred kompetens för att klara flera olika arbetsuppgifter. I tjänsten kommer du att arbeta nära Unilabs kemist inom PNA, Regionens laboratoriemedicins service och våra läkare. Du får ett omväxlande arbete där din problemlösningsförmåga ställs på sin spets. Den dagliga verksamheten bedrivs med korta beslutsvägar och stor laganda. VEM Till den här tjänsten söker vi dig som är trygg i ditt ledarskap. Du har en stark personlig drivkraft, ett öppet sinne och med förmåga att hitta nya lösningar. Vi tror att du är kommunikativ, har en hög servicekänsla samt är lyhörd inför medarbetare, patienter och kundernas behov. Du hittar även en balans mellan att vara lyhörd och att stå kvar i fattade beslut. För att vara rätt person för tjänsten tänker vi att du behöver ha förmågan att jobba målinriktat, strukturerat och att du är mycket noggrann i ditt arbete. Du tycker om att ha flera processer i gång samtidigt för att på så sätt arbeta effektivt. Vidare tror vi att du är öppen förändringar och förbättring, då vi är en organisation som ständigt strävar efter att utvecklas. Vi söker dig som - Är utbildad legitimerad biomedicinsk analytiker eller motsvarande bakgrund. - God förmåga att uttrycka dig på svenska både i tal och skrift. - Är förtrogen med moderna IT lösningar både gällande program och instrumentering. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. Vid intresse tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt och vi kallar till intervju löpande. VAR Tjänsten är placerad vid Mälarsjukhuset i Eskilstuna, där vi totalt är ca 100 medarbetare och en del i Laboratoriemedicin Region Sörmland på ca 150 medarbetare Unilabs är idag en ledande aktör inom laboratoriemedicin och radiologi och Sveriges största privata leverantör av röntgen, mammografi och laboratoriemedicin. Vi möter våra patienter och kunder på sjukhus, närakuter, primärvårdslaboratorie, våra egna fristående röntgenenheter och mottagningar. Av våra totalt 13 000 medarbetare i Europa, arbetar drygt 1200 i Sverige. Läs gärna mer om oss på www.Unilabs.se INTRESSERAD? För frågor om tjänsten kontakta Verksamhetschef Camilla Hagve, [email protected], 010 275 20 61 Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Unilabs har idag ca 1300 medarbetare men vi växer ständigt. De största yrkesgrupperna är biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och läkare med specialistkompetens inom radiologi eller laboratoriemedicin. Att arbeta på Unilabs innebär att förstå att vårt jobb inte bara är att producera testresultat. Vi tillhandahåller verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vårt arbete förändrar livet direkt till det bättre, vilket vi ser som ett fantastiskt privilegium och något värt att arbeta för.
Nytänk och innovation! Nyfiken på hur det hänger ihop med rollen som farmaceut? Här finns en möjlighet för dig som vill utöva din farmaceutiska expertis i den digitala kanalen. Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att vara med och göra skillnad för våra kunder. Om rollenSom farmaceut inom Apotekets e-handel Eskilstuna kommer du tillhöra vår e-handelsavdelning som hanterar våra kunders beställningar i våra digitala kanaler. Här blir du en del av en verksamhet som andas innovation, nytänk och där vi aktivt arbetar för implementation av automation i våra processer. Som farmaceut i teamet e-handel kommer ditt främsta fokus vara på helhetskontroll av läkemedelsordrar samt uppgifter som berör utredningar av avvikelser. Du ansvarar även för att säkerställa farmaceutisk kvalitet och god patientsäkerhet. För oss är det viktigt att vi som e-apotek fortsätter att utvecklas och vi har höga ambitioner och där vi vill ha med dig på den resan. I rollen förväntas du därför bidra med idéer och initiativ för att utveckla just vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder som besöker oss i våra digitala kanaler. Tjänsten är på plats i Eskilstuna. Dina huvudsakliga arbetsområden Helhetskontroll av inkommande ordrar som innehåller läkemedel Utredning och problemlösning vid kundbeställningar Läkemedelsrådgivning via digital support Aktivt bidra till att stärka vårt team genom att dela med dig av både kunskap och erfarenheter Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsrådgivning. För en bra match mot denna roll är följande kompetenser viktiga: Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du är initiativrik och agerar på det som behövs och driver även självständigt ditt arbete utifrån tydliga mål Du är serviceinriktad vilket innebär att du har ett högt engagemang och kundfokus Du har god samarbetsförmåga där du bidrar till att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du är strukturerad och noggrann i ditt utförande av arbetsuppgifter och säkerställer att inga detaljer missas När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. För våra befattningar på Apotekets E-handel tillämpar vi bakgrundskontroller i belastningsregistret, i slutskedet av rekryteringen, på aktuella kandidater. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för e-handelns öppettider: Vardagar 6-22, Söndagar 8-19. Stängt lördagar. Välkommen till Apoteket!
Nu söker vi sig som kan danska och är en riktig fena på kundservice! Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! Om tjänsten Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta: Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier Hantera klagomål och reklamationer Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer Lösa kundproblem snabbt och effektivt Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. Denna tjänst kommer omfatta ett arbete på 50%. Vem är du? Vi tror att du först och främst är kan hantera det danska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. Behärskar danska språket i såväl tal som skrift Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!
Vi söker en glädjespridande, serviceinriktad, noggrann medarbetare som tycker om att arbeta i team, samt klarar av ett högt arbetstempo. Platsbeskrivning Du kommer att arbeta med tillagning av asiatiska maträtter enligt receptet. Du ska hjälpa köksbiträden att producera alla förberedande råvaror och arbetar med köksrutiner som hygienkontroll, råvaruhantering och annan tillredning i ett litet team av medarbetare. Du ska ha arbetat som kock och med asiatisk matlagning. Meriterande om du pratar något av språken: Mandarin och vietnamesiska. Lön och omfattning: Heltid/deltid med timlön, riktlinje på kollektivavtalets lönesättning inom restaurangbranschen. Kontakt: Skicka din ansökan till [email protected]
Ta din karriär till nya höjder med VIASALES! Bli en del av vårt växande säljteam och sälj för några av Sveriges största varumärken genom personliga möten med kunder. Som en del av vårt resande säljteam kommer du att få möjlighet att resa runt i landet, upptäcka nya platser och bygga starka relationer med kunder face to face. I den här tjänsten kommer du att vara borta hemifrån på veckodagarna och vi står självklart för både resor och boende, så du kan fokusera helt på att göra affärer och skapa minnesvärda kundupplevelser! Vi erbjuder: Attraktiva provisioner utan tak. Trygg start med garantilön. Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och ledarskap. Möjlighet till tjänstebil för att göra dina resor smidigare och mer bekväma. Spännande aktiviteter och tävlingar för att hålla motivationen på topp. Vi söker dig som: Är flytande i svenska. Drivs av att uppnå resultat och älskar utmaningar. Är en social person som trivs med att möta nya människor. Har en passion för att resa och utforska nya platser och har möjlighet att bo borta hemifrån på veckodagarna. Körkort är meriterande, men inget krav. Skicka din ansökan idag då vi rekryterar löpande! För mer information, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53
Välj ett jobb för att visa detaljer