Vi söker dig som är socionom och vill arbeta med motiveringsarbetet, där varje ärende är unikt och målet alltid är självförsörjning. Ditt uppdrag Arbetet som socialsekreterare hos oss innebär utredningsarbete inom ekonomiskt bistånd från första kontakten med kommuninvånare och vidare ut hela vägen till självförsörjning. Det innefattar därmed både grundutredningar och månatliga utredningar kring rätten till bistånd. Vidare innebär arbetet att ge individuellt stöd och aktivt arbeta med motiveringsarbetet, där varje ärende är unikt och målet alltid är självförsörjning. Vi har ett nära samarbete med både interna och externa aktörer för att främja den enskildes förmåga till ett självständigt liv. Din erfarenhet • Svensk socionomexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. • Jag ha god datorvana. • Jag behärskar svenska språket samt har en god förmåga att uttrycka mig väl i både tal och skrift, då kommunikation och dokumentation är en viktig del av uppdraget. Meriterande är: • Jag har tidigare erfarenhet av arbete med ekonomiskt bistånd eller annan myndighetsutövning. • Jag har erfarenhet av att möta människor i olika livssituationer och leda dem mot målet att alltid bli självförsörjande. • Jag har någon form av fortbildning i samtalsmetodik, exempelvis MI (motiverande samtal) Är det här du? • Sätter upp höga mål för sig själv och arbetar hårt och ambitiöst för att nå dessa mål, gör vad som krävs för ett gott resultat. • Är säker i osäkra sammanhang, står upp för egna åsikter, har mod att säga ifrån och förmåga att skilja på sak och person. • Anpassar sig och hittar win-win-lösningar genom ett prestigelöst fokus på det gemensamma målet Vi erbjuder • Extern handledning. • Möjlighet till distansarbete. • Du som medarbetare hos oss kommer även kunna löneväxla till pension. Löneväxlingen innebär att du varje månad avstår en del av din kommande bruttolön, vilket istället betalas månadsvis till en tjänstepensionsförsäkring. Om arbetsplasten Inom enheten arbetar budget-och skuldrådgivare, integrationspedagog och socialsekreterare. Vi har en förste socialsekreterare som tillsammans med biträdande enhetschef arbetar med metodutveckling och implementering av utvecklingsarbetet och som fungerar som ett lättillgängligt stöd i ditt dagliga arbete. Övrigt I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval, vilket innebär att vi fortlöpande utvärderar ansökningar. Alla ansökningar beaktas och ingen kommer bli anställd innan annonsen löper ut. Varför välja oss som arbetsgivare? Ta del av det och läs mer om hur det är att arbeta i Eslövs kommun på vår hemsida; https://eslov.se/arbete-och-arbetsmarknad/jobba-hos-oss/kommunen-som-arbetsgivare/ För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt. Vid problem med ansökan var god kontakta Visma support 0771-693 693 Dina ansökningshandlingar är allmänna handlingar och hanteras enligt offentlighetsprincipen. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i Kontaktcenter på Gröna Torg 2. Märk din ansökan med Rekryteringsavdelningen och annonsens referensnummer. Medarbetare sökes under förutsättning att tjänsten inte måste tas i anspråk av redan anställd personal eller personer med företrädesrätt.
Du ska samarbeta i grupp, ska ha tålamod och lyssna. Vi söker arbetare som har viljan, kunskapen och tycker om att jobba i grupp. Vi förväntar oss på att anställa arbetare som är flexibla Våra arbetsplatser är runt hela Sverige vi jobbar med stomresning, monterar, formar,gjuter och efterlagar.
Eslöv med omnejd (du utgår från ditt hem) Vi söker en noggrann och serviceinriktad hemstädare. Är du en person som trivs med att arbeta praktiskt och är van vid att arbeta självständigt. Då är detta rätt jobb för dig! Som hemstädare kommer du att: Utföra rengöring och tvätt av mattor och möbler och grundlig städning med hjälp av professionell utrustning. Samarbeta med kunder för att identifiera deras behov och leverera bästa möjliga resultat. Ansvara för underhåll av rengöringsutrustning och förbrukningsmaterial. Bidra till en hög kundnöjdhet genom trevligt bemötande och högkvalitativt arbete. Du har: Körkort. Tillgång till egen bil under provanställningstiden Ingen pälsdjursallergi. kunskaper i svenska språket för att kunna kommunicera med alla våra kunder. Att du har erfarenhet av städning eller rengöring sedan tidigare är meriterande men inte ett krav. Vi erbjuder: Utbildning av städutrustning och tekniker. Bonus utöver timlön Tillgång till tjänstebil vid 75%-100% anställning efter provanställningstiden. Vi brinner för att skapa en ren, hälsosam och trivsam miljö för våra kunder. Vill du vara med och göra skillnad i vardagen? ANSÖK NU! Vi intervjuar löpande så skicka din ansökan med CV och personligt brev redan idag.
Beskrivning Jag är en kvinna i 60-årsåldern boende i södra Eslöv, som har personlig assistans dygnet runt pga. en hjärnskada. Jag söker nu timvikarier. Jag behöver hjälp med det mesta här i livet. Allt från att sköta mitt hem till att vara mig behjälplig på diverse aktiviteter. Jag tycker om att göra utflykter, träffa mina barnbarn, lyssna på ljudböcker mm. Hos mig arbetar man längre pass, d vs ofta 13 timmar, och under all min vakna tid har jag dubbelassistans Kvalifikationer Det är viktigt att du som söker är respektfull och har ett gott tålamod, samtidigt som du kan ta egna initiativ. Jag vill gärna att du som söker är kvinna och du får gärna vara 25+. Jag vill även att du ska ha erfarenhet av att ha arbetat i någons hem, att du är självständig, har initiativförmåga och är ansvarstagande. Det är meriterande om du är undersköterska eller motsvarande, samt har erfarenhet av människor med en hjärnskada och/eller med epilepsi. Avgörande vid vikariatens tillsättande är personlig lämplighet och att personkemin stämmer mellan dig och mig. På grund av mängden dubbel assistans behöver du också fungera och trivas ihop med dina arbetskollegor. Jag uppskattar humor och ett glatt sinnelag. Vänta inte med att skicka in din ansökan, jag läser dem löpande. Villkor Kollektivavtal Fremia-Kommunal Personlig Assistans. Kooperativet Lila är en av Sveriges första assistansverksamheter. Vårt mål och vision är att ge våra medlemmar den assistans de själva önskar samtidigt som våra anställda personliga assistenter ska erbjudas de bästa förutsättningarna i sin anställning. Under våra 30 år har verksamheten utvecklats tillsammans med reformen som gav oss personlig assistans i Sverige. Några av våra medlemmar har med sitt politiska engagemang på riksnivå varit med och påverkat den lagstiftning som ger personer med funktionsnedsättning rätt till självbestämmande. Läs mer om oss på http://www.kooperativetlila.se/.
Vill du vara med och göra skillnad för elever som behöver det mest? Hos oss får du möjlighet att arbeta i ett engagerat team med stort hjärta för varje elevs utveckling. Vi söker nu en ämneslärare till Centrala undervisningsgruppen – en särskild undervisningsgrupp för elever i årskurs 4–9 i behov av extraordinära stödinsatser. Ditt uppdrag I denna roll blir du en nyckelperson i att skapa en tillgänglig, trygg och utvecklande lärmiljö för elever som av olika skäl inte kan gå kvar i sin ordinarie skolplacering. Du arbetar tätt tillsammans med kollegor, vårdnadshavare och externa aktörer. Du kommer bland annat att: • Undervisa i teoretiska ämnen för årskurs 4–9 • Skapa förutsättningar för ökad måluppfyllelse genom individuellt anpassat stöd • Vara mentor och följa upp elevernas utveckling • Utforma lärmiljöer som fungerar för elever med NPF • Samarbeta med hemskolor, vårdnadshavare, elevhälsa, socialtjänst, BUP och HAB Din erfarenhet Vi söker dig som kombinerar ämneskompetens med ett varmt, tydligt och lösningsfokuserat ledarskap i klassrummet. Du har både kunskap och erfarenhet av att möta elever med komplexa behov. Vi ser gärna att du har: • Lärarlegitimation för årskurs 4–9 • Behörighet i svenska/engelska (alternativt svenska/ och annat teoretiskt ämne) • Erfarenhet av arbete i särskild undervisningsgrupp • God kännedom om NPF och CPS (Ross Greene) • Förmåga att arbeta digitalt och dokumentera systematiskt • Mycket god kännedom om Lgr22 och skollagen • Ett salutogent förhållningssätt och tydligt pedagogiskt ledarskap Är det här du? Du är en trygg och engagerad pedagog med ett varmt hjärta för elever som behöver det lilla extra – och modet att stå upp för deras behov. I ditt arbete är du både strukturerad och empatisk, med en stark vilja att bidra till utveckling, både för eleverna och för verksamheten. Vi tror att du har flera av följande egenskaper: • Du planerar och organiserar ditt arbete med god framförhållning och lämnar sällan något åt slumpen. • Du är lyhörd, empatisk och stöttande, och bidrar aktivt till ett gott arbetsklimat där alla känner sig sedda och inkluderade • Du bygger förtroendefulla relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor, och tar egna initiativ till samarbete och nätverksarbete • Du är trygg i dig själv, vågar stå upp för din professionella bedömning även när det innebär att utmana invanda arbetssätt • Du har en stark inre drivkraft att utveckla både elevernas förutsättningar och verksamhetens arbetssätt. Du är nyfiken, reflekterande och lösningsfokuserad Vi erbjuder Eslövs kommun är en organisation som satsar på barn och unga – och på sina medarbetare. Här får du möjlighet att påverka, utvecklas och göra skillnad på riktigt. Hos oss får du: • En tillsvidareanställning på heltid. • Ett nära samarbete i ett kompetent team. • Möjlighet till kompetensutveckling. • Tillgång till stöd från specialister och elevhälsa. • Vara en del av en kommun med tydlig värdegrund: engagemang, nyskapande och allas lika värde. Övrigt I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval, vilket innebär att vi fortlöpande utvärderar ansökningar. Alla ansökningar beaktas och ingen kommer bli anställd innan annonsen löper ut. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt. Vid problem med ansökan var god kontakta Visma support 0771-693 693 Dina ansökningshandlingar är allmänna handlingar och hanteras enligt offentlighetsprincipen. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i Kontaktcenter på Gröna Torg 2. Märk din ansökan med Rekryteringsavdelningen och annonsens referensnummer. Enligt Lag (2013:852) om registerkontroll skall du vara beredd att lämna ett registerutdrag (högst ett år gammalt) ur polisens belastningsregister. Utdraget beställs av den arbetssökande själv från Rikspolisstyrelsen. Blankett kan hämtas på www.polisen.se eller på närmsta polisstation. Medarbetare sökes under förutsättning att tjänsten inte måste tas i anspråk av redan anställd personal eller personer med företrädesrätt.
Vi söker en specialpedagog som kan skapa trygghet, någon som står fast i ovissa situationer och som tar första steget i sociala situationer. Ditt uppdrag Som specialpedagog spelar du en avgörande roll i att forma en inkluderande och hälsofrämjande skola där varje elev ges möjlighet att nå sin fulla potential. Genom att samverka med pedagoger, rektorn och elevhälsan identifierar du behov, analyserar utmaningar och skapar strategier för att förebygga skolsvårigheter. • Tillsammans med pedagoger, rektorn och elevhälsan forma en tillgänglig utbildning. • Identifiera, analysera och förebygga skolsvårigheter. • Systematiskt och kontinuerligt handleda pedagogisk personal. • Sammanhålla kontakter för att säkerställa helhetsbild av elevernas behov. • Ha övergripande ansvar för extra anpassningar och särskilt stöd. Din erfarenhet • Behörig specialpedagog med yrkeserfarenhet. • Erfarenhet av skolans styrdokument. • Förmåga att individualisera och variera undervisning. • Erfarenhet av att skapa lust till lärande. Är det här du? • Inspirerande, ansvarstagande och lyhörd. • Skapar goda relationer och har ett positivt förhållningssätt. • Engagerad i elevers lärande och arbetar systematiskt för deras framgång. • Positiv elevsyn och värdegrund genomsyrar ditt arbete. • Sprider ett motiverande och kreativt förhållningssätt bland kollegor. • Självständig och ansvarsfull i beslutsfattande. • Obehindrad i svenska språket i både tal och skrift för effektiv kommunikation med elever, vårdnadshavare och kollegor. Vi letar efter dig om kan skapa trygghet, någon som står fast i ovissa situationer och som tar första steget i sociala situationer. Du har lätt för dig att skapa och underhålla relationer. Du har hög empati och en stark vilja att stödja elevernas individuella utveckling. Dessutom behöver vi dig som är expert på att samarbeta, hitta lösningar som gynnar alla parter och arbeta mot gemensamma mål. Du är dessutom bra på att skapa en inkluderande och stödjande skolmiljö för våra elever. Vi erbjuder • En arbetsplats där vi ser alla medarbetare som en viktig del av gemenskapen. • Goda resurser för att stödja dig i ditt arbete och säkerställa elevernas måluppfyllelse. • Möjligheten att vara en del av en skola där vi tillsammans strävar efter att forma framtidens ledare. Om arbetsplasten På Fridasroskolan ser vi alla barn som vårt gemensamma ansvar. Vi hjälps åt att skapa en trygg arbetsmiljö för medarbetare såväl som elever. Med hjälp av goda resurser ser vi till att eleverna får en god måluppfyllelse. Övrigt I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval, vilket innebär att vi fortlöpande utvärderar ansökningar. Alla ansökningar beaktas och ingen kommer bli anställd innan annonsen löper ut. Tio goda anledningar till att välja oss som arbetsgivare. Ta del av det och läs mer om hur det är att arbeta i Eslövs kommun på vår hemsida; https://eslov.se/arbete-och-arbetsmarknad/jobba-hos-oss/kommunen-som-arbetsgivare/ För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt. Vid problem med ansökan var god kontakta Visma support 0771-693 693 Dina ansökningshandlingar är allmänna handlingar och hanteras enligt offentlighetsprincipen. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i Kontaktcenter på Gröna Torg 2. Märk din ansökan med Rekryteringsavdelningen och annonsens referensnummer. Medarbetare sökes under förutsättning att tjänsten inte måste tas i anspråk av redan anställd personal eller personer med företrädesrätt.
Truckförare till 3-skift inom bilglasproduktion – Eslöv Vi söker nu en erfaren och ansvarsfull truckförare till vår kund i Eslöv. Uppdraget är inom bilglasproduktion och innebär arbete i 3-skift i en dynamisk och högpresterande miljö. Som truckförare kommer du att vara en viktig del av produktionens logistikflöde. Du hanterar truckkörning, godsflöde och lagerhantering – alltid med fokus på säkerhet, noggrannhet och effektivitet. Du blir en del av ett engagerat team där samarbete och ansvar är avgörande. Arbetsuppgifter Truckkörning (B1) Godshantering, lagerhantering och varuföring Säkerställa ordning och reda i lagermiljön Aktivt bidra till en trygg och säker arbetsmiljö Vi söker dig som: Har dokumenterad erfarenhet av truckkörning, med behörighet B1 Trivs i högt tempo och är van vid att ta eget ansvar Är flexibel och anpassningsbar till skiftarbete Har tidigare erfarenhet från lager eller produktion (meriterande) Är noggrann, strukturerad och har ett starkt säkerhetstänk Har god samarbetsförmåga och gillar att arbeta i team Krav för tjänsten Truckkort (B1) Erfarenhet av att arbeta i lager- eller produktionsmiljö Körkort och tillgång till bil för att ta dig till arbetsplatsen Beredd att arbeta enligt 3-skift För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se
Om tjänsten: Vi söker dig med erfarenhet som maskinoperatör och som vill arbeta inom en framstående bilglasindustri. Arbetsuppgifter innefattar övervakning, felsökning, kvalitetstidning och inställning av maskin. Arbetstider är förlagda till 3-skift med omgående start. Krav: Tidigare erfarenhet som Maskinoperatör eller montör Körkort och bil Meriterande Teknisk erfarenhet Vem är du? Som person har du hög arbetsmoral, tycker om att arbeta självständigt och i grupp. Vidare är du prestigelös och kan hjälpa till där det behövs. För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se
Arbetsbeskrivning Är du en erfaren Projektledare som vill arbeta med varierande uppgifter i en utvecklande bransch? Är du personen som även värdesätter samarbete och ett bra resultat? I så fall ska du absolut läsa vidare. MERAB är som bolag inne i en spännande tillväxtfas med flertalet nya projekt på gång. Vi behöver därför förstärka vårt härliga team med ytterligare en ny kollega till vårt nyrenoverade och fina kontor i Eslöv. Tjänsten som projektledare hos oss på MERAB är ett omväxlande och utmanande arbete där du kommer att ha en central roll i säkerställandet av en bra leverans. Uppgifterna kommer att variera över tid. Du kommer medverka i upphandlingen av tjänster och entreprenörer, ofta med hjälp av förfrågningsunderlag vilka du själv har arbetat fram, så kunskaper inom LOU är ett plus. Du planerar, samordnar och leder sedan processen framåt från start till mål. Det kommer att bli många kontakter med våra ägarkommuner och entreprenörer, liksom med dina kollegor. Du är delvis sakkunnig inom byggfrågor och arbetar med bygglov och tillstånd, samt säkerställer avtalen mellan exempelvis beställare och entreprenör. Detta sker i form av styrning gällande tid, ekonomi, kvalitet, miljö och arbetsmiljö. I arbetet ingår bland annat brandskyddsansvar. MERAB är en liten organisation där vi är flexibla och förändrar och förbättrar arbetsuppgifterna efter företagets, branschens och kundernas behov. Återvinning, sortering och avfallshantering blir allt viktigare och utvecklingstakten ökar. Här har alla vi på MERAB en samhällsviktig uppgift. Målet är att vi tillsammans lyfter MERAB till nya nivåer och samtidigt utökar servicen till våra kunder. Tjänsten är på heltid och tillträde kan styras efter dina förutsättningar, men sker gärna under hösten. MERAB tillämpar provanställning. Välkommen med din ansökan redan nu, urval sker löpande. Intervjuer hos MERAB kommer att ske i slutet av sommaren. Varmt välkommen att ansöka med CV inklusive en projektlista. I denna rekrytering samarbetar MERAB med Randstad. Du blir anställd av MERAB. Vid frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten, välkommen att kontakta Nadia Milotti på tel. 076-8554059 eller via mail [email protected]. Varmt välkommen med din intresseanmälan via randstad.se senast den 14 juli. Ansvarsområden Som Projektledare ansvarar du primärt för våra olika ny- och ombyggnader de kommande åren, och ansvarar för att arbeta med flertalet parallella projekt i en lagom takt. Framöver har du även uppgiften att leda projekt inom företaget som berör andra områden inom MERAB än just bygg. Du arbetar delvis i team men också självständigt, och har även ett delat ansvar för exempelvis viss bemanning. Företagets driftchefer har olika uppgifter som du stöttar och ibland får vara ersättare för. Du ska även tidvis kunna fungera i rollen som driftledare med personalansvar, vilket bland annat innebär schemaläggning, bemanning, eventuellt medarbetarsamtal med mera. I övrigt arbetar du med förekommande arbetsuppgifter inom verksamhetsområdet och av chef delegerad uppgift. De projekt som vi avser starta inom det närmsta är byggnation av en ny återvinningscentral i Höör. Vi ska sen parallellt påbörja projektering och ombyggnad av våra återvinningscentraler i Hörby och Eslöv. Vi har också en större ombyggnad av vår anläggning i Rönneholm/Stehag på gång. Inom företaget har vi även ett flertal andra utvecklingsarbeten som ska projektledas från start till mål. Som anställd på MERAB stöttar och leder du främst stora men även små projekt av olika karaktär. Det kan låta som mycket att dra i på en gång men vi hjälps åt och tar tag i projekten när det finns utrymme. Vi har sex olika etableringar i de tre kommunerna Höör, Hörby och Eslöv och arbetet sker inom dessa kommuner i mellanskåne. Huvudkontoret finns i Eslöv. Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av: relevant och dokumenterad projektledning för rollen Ekonomi Office-system Körkort Erfarenhet av LOU (meriterande) Erfarenhet från avfallsbranschen är en fördel, liksom kommunal/regional erfarenhet Det är meriterande om du har vana av kontakter med kommuner, har gjort upphandlingar, samt arbetat med LOU, tillstånd, bygglov, plan- och bygghandlingar och liknande. Det är ett plus om du har vana av och kunskaper om drift av fastigheter. B-körkort är ett krav. Som person ser vi gärna att du är: Kommunikativ Utåtriktad Självgående Förändringsbenägen Affärsmässig Om företaget Mellanskånes RenhållningsAB MERAB är ett regionalt avfalls- och återvinningsföretag som ägs gemensamt av de tre kommunerna Eslöv, Hörby och Höör. MERAB svarar för driften av sex återvinningscentraler samt ansvarar för insamling av kommunalt avfall i samtliga tre ägarkommuner. Bolagets syfte är att inom kommunerna Eslöv, Hörby och Höör hantera renhållningsfrågor med beaktande av miljö- och resurshänsyn, på ett för kommunmedlemmarna ändamålsenligt och effektivt sätt. https://www.merab.se/om-oss/om-merab/
Vilka är arbetsuppgifterna? Vi vill förstärka vår verksamhet i Eslöv med ytterligare en miljöarbetare. Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att vara fastighetsnära insamling. Vad erbjuder vi dig? Som miljöarbetare hos oss har du ett självständigt, flexibelt och varierat arbete. Vi på PreZero erbjuder en arbetsplats med familjär stämning där vi hjälper och stöttar varandra. Utan våra medarbetare, ingen verksamhet. Vi har ett starkt fokus på att både stötta din utveckling på jobbet och underlätta för dig att kombinera arbetet med allt annat som livet erbjuder och kräver. Tillsammans bidrar vi varje dag till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. Något som ger engagemang och stolthet oavsett yrkesroll. Vi är noga med att bry oss om varandra, jobba säkert och ha kul på arbetet. Vem söker vi? Vi letar efter en engagerad person som möter utmaningar med en positiv attityd. Du får gärna tycka om att lära dig nya saker och att variera självständigt arbete med teamarbete där vi jobbar tillsammans mot gemensamma mål. För dig är det en självklarhet att sätta kunden i fokus och ha ett serviceinriktat arbetssätt. C-kort och YKB är krav och du är ett föredöme i trafiken. Har du erfarenhet av branschen sedan tidigare är det värdefullt, men inget krav. Har du lokalkännedom av Eslöv, Höör & Hörby kommun är det meriterande. Vi på PreZero ser på mångfald som en av våra största styrkor och vi strävar efter att skapa en arbetsplats där alla medarbetare känner sig inkluderade och uppmuntrade att bidra. Vi välkomnar alla sökande oavsett bakgrund och livssituation. Tjänsten är ett sommarvikariat på Heltid, tillträdesdag enligt överenskommelse med chans till förlängning. Placering i Eslöv. Vill du veta mer? Kontakta gärna driftledare Sebastian Bauer, 0413 – 64432. Intresserad? Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected]. Märk din ansökan ”Miljöarbetare Eslöv Sommarpersonal” Vi är nyfikna på vem du är och varför du söker just denna tjänst. vi arbetar med löpande urval. Ansök senaste den 5 Juli. PreZero strävar mot att främja varje medarbetares professionella utveckling samtidigt som vi stödjer en sund balans mellan arbete och privatliv. Vår företagskultur präglas av en familjär atmosfär och vi känner stolthet över att dela visionen om en mer hållbar morgondag. PreZero Sverige är ett avfalls- och återvinningsföretag som ingår i det internationella miljöbolaget PreZero med huvudsäte i Tyskland och verksamhet i elva länder. I Sverige är vi cirka 1 200 medarbetare på drygt 60 orter.
Välj ett jobb för att visa detaljer