Vill du vara med och forma framtidens Eslöv? Som projektledare med inriktning lokalförsörjning i Eslövs kommun får du möjlighet att ta ansvar för viktiga samhällsprojekt och vara med och skapa framtidens lokaler för både människor och verksamheter. Ditt uppdrag Som vikarierande projektledare får du en viktig roll i kommunens arbete med att planera och utveckla lokaler för framtidens behov. Du kommer att vara delaktig i strategiskt viktiga projekt – utredning av ett nytt stadshus – samt bidra i det övergripande lokalförsörjningsarbetet. • Ansvara för projektledning från förstudie till beslut tillsammans med berörda verksamheter enligt Kommunens process för lokalförsörjning • Ansvara för tidplan och ekonomi • Samordna de utredningar som projekten kräver • Bereda underlag för beslut, rapporter och yttranden till politiken • Samverka med berörda förvaltningar, avdelningar, konsulter, medborgare • Arbeta med övriga lokalförsörjningsfrågor tillsammans med kommunens lokalstrateg Vikariatet avser en föräldraledighet och kan komma att förlängas. Din erfarenhet • Vidareutbildning på universitets- eller högskolenivå inom ekonomi, juridik, fastighetsekonomi, samhällsplanering eller motsvarande • Goda kunskaper inom projektledning och projektekonomi • God kommunikationsförmåga i både tal och skrift på svenska • B-körkort Meriterande: • Erfarenhet av projektledning inom samhällsbyggnadsområdet • Erfarenhet av lokalplanering och/eller fastighetsutvecklingsprojekt • Erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation Är det här du? För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du är en person som kombinerar driv och struktur med god samarbetsförmåga.Vi tror att du: • Är en ansvarsfull och målmedveten person som vill uppnå goda resultat • Har en förmåga att analysera situationer och hitta effektiva lösningar • Har en drivkraft och en kommunikativ förmåga som är nyckeln till de goda samarbeten du har i dina projekt • Har en tydlig plan och ordning i ditt arbete för att effektivt hantera och organisera uppgifter och resurser • Är en person som har förmågan att arbeta både självständigt och i team och är duktig på att bygga relationer Vi erbjuder • en spännande och utmanande roll i en dynamisk arbetsmiljö • en inkluderande arbetsplats med fokus på hållbarhet och innovation Övrigt Vi kommer att hålla inledande intervjuer den 15 augusti– planera gärna din kalender med detta i åtanke. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt. Vid problem med ansökan var god kontakta Visma support 0771-693 693 Dina ansökningshandlingar är allmänna handlingar och hanteras enligt offentlighetsprincipen. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i Kontaktcenter på Gröna Torg 2. Märk din ansökan med Rekryteringsavdelningen och annonsens referensnummer. Medarbetare sökes under förutsättning att tjänsten inte måste tas i anspråk av redan anställd personal eller personer med företrädesrätt. Om arbetsplatsen Välkommen till Skånes bästa läge! I Eslövs kommun kan du bo, leva och verka mitt i Skåne med världen runt hörnet. Eslövs kommun är en del av Malmö/Lundregionen och har en viktig roll i hela Skånes tillväxt och utveckling. Eslöv är i ett spännande och expansivt skede med hög utbyggnadstakt både vad gäller bostäder, lokaler och företagsetableringar. Tillväxtavdelningen är en dynamisk avdelning, där många olika kompetenser samverkar. Tillväxtavdelningen består av cirka 20 medarbetare och hanterar en stor variation av frågor så som till exempel stadsutveckling, fysisk planering, exploatering, bostadsförsörjning, lokalförsörjning, infrastruktur, social hållbarhet, näringslivsutveckling och destinationsutveckling.
Hos oss på? Norrevångsskolan F-6 är varje dag en möjlighet att inspirera och utmana unga sinnen. Vi letar efter en passionerad NO/MA lärare i åk 4-6 som vill vara med och skapa en dynamisk och inkluderande lärandemiljö. Ditt uppdrag • Planera, genomföra och utvärdera det pedagogiska arbetet för årskurs 4-6 enligt Lgr 22. • Du har fokus på att göra läroplanen till ett levande och meningsfullt lärande. • Dina lektioner präglas av tydliga förväntningar, trygghet, studiero och lust att lära. • Du deltar i planerings- och utvecklingsarbete för att kontinuerligt förbättra och anpassa undervisningen. • Ansvara för föräldramöten och utvecklingssamtal för att säkerställa en öppen kommunikation och samarbete med vårdnadshavare. Din erfarenhet • Du har lärarlegitimation med behörighet att undervisa i årskurs 4-6. • Ämnesbehörighet i NO/MA för 4-6. • Du har förmågan att använda digital teknik i undervisningen som redskap för information, planering, kommunikation och rapportering är god. • Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av undervisning sedan tidigare. Är det här du? • Du har en positiv elevsyn som utgår från att alla elever vill och kan. • I ditt arbete är du ansvarstagande och strukturerad med god förmåga att organisera, planera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. • Vidare är du en stabil och trygg pedagogisk ledare med förmåga att hantera stress på ett konstruktivt sätt. • Du ser det som viktigt med goda och förtroendefulla relationer och har lätt för att samverka med elever, kollegor och vårdnadshavare. • I din roll som lärare har du lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter genom att snabbt hitta lösningar på uppkomna problem. Vi erbjuder • En arbetsplats där vi ser alla medarbetare som en viktig del av gemenskapen. • Vi arbetar i storklass i ett flerlärarsystem vilket gynnar lärares och elevers arbetsmiljö. Om arbetsplatsen Eslövs kommun erbjuder hög livskvalitet med trygghet och välmående genom hela livet. Med nya attraktiva boenden, stark gemenskap och trygghet för alla känner vi stolthet över vår plats och vart vi är på väg. Vi utvecklar kommunens olika delar så att du kan bo, leva och verka mitt i Skåne – med hela världen runt hörnet. Norrevångsskolan F-6 har cirka 475 elever och ligger i norra Eslöv. Under början av året 2023 invigdes den nya tillbyggnaden och skolan har även en helt ny skolgård. På skolan arbetar vi aktivt för att alla elever ska äga sitt eget lärande, målen ska vara tydliga och varje elev ska kunna vara medveten om och följa sitt lärande. Övrigt I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval, vilket innebär att vi fortlöpande utvärderar ansökningar. Alla ansökningar beaktas och ingen kommer bli anställd innan annonsen löper ut. Tio goda anledningar till att välja oss som arbetsgivare. Ta del av det och läs mer om hur det är att arbeta i Eslövs kommun på vår hemsida; https://eslov.se/arbete-och-arbetsmarknad/jobba-hos-oss/kommunen-som-arbetsgivare/ För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt. Vid problem med ansökan var god kontakta Visma support 0771-693 693 Dina ansökningshandlingar är allmänna handlingar och hanteras enligt offentlighetsprincipen. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i Kontaktcenter på Gröna Torg 2. Märk din ansökan med Rekryteringsavdelningen och annonsens referensnummer. Medarbetare sökes under förutsättning att tjänsten inte måste tas i anspråk av redan anställd personal eller personer med företrädesrätt.
Om jobbet Stabbarpsgården söker nu sommarvikarier till våra team. Vi söker dig med engagemang för utsatta ungdomar och deras rätt till ett meningsfullt sammanhang och en konstruktiv utveckling. På Stabbarpsgården erbjuds du ett utvecklande arbete med individuell frihet och ansvar. Inför sommaren kommer du få möjlighet att arbeta in dig, få introduktion till verksamheten samt kommer det finnas möjlighet för timanställning efter sommaren. Om tjänsten: HVB AB Stabbarpsgården riktar sig till ungdomar från 14 - 20 år med psykosocial beteendeproblematik. Ungdomarna utsätter sin hälsa och utveckling för risker och har ofta svårigheter i såväl kompisrelationer som relationen till vårdnadshavare. En havererad skolgång är vanligt och de flesta ungdomar som placeras på Stabbarpsgården har diagnostiserats med diagnos inom NPF. Ofta bär ungdomarna även på tidigare trauman som påverkar deras dagliga liv. Vi arbetar utifrån relationsskapande, struktur, kravanpassning, traumamedveten omsorg, lågaffektivt bemötande samt connect. Många av våra medarbetare är också utbildade i rePulse. Stabbarpsgården är ett småskaligt behandlingshem som försöker skapa en så hemlik och normaliserad miljö som möjligt för de som är placerade hos oss. Stabbarpsgården har totalt 13 platser fördelat på två enheter. Vad vi söker hos dig: Vi söker dig som är lugn och trygg i dig själv. Du har tidigare arbetslivserfarenhet av socialt arbete samt är det meriterande om du har relevant högskoleutbildning eller just nu studerar, en för tjänsten, relevant utbildning. Du är en lagspelare som tycker om att samarbeta tillsammans med kollegor för att skapa en trygg och säker miljö för våra placerade ungdomar. Du har förmåga att skapa positiva relationer till ungdomar med komplexa svårigheter i det sociala samspelet. Du bör ha ett prestigelöst förhållningssätt till såväl kollegor som ungdomar. I arbetet ingår daglig journalföring. Du behöver således ha god förmåga att uttrycka dig i skrift. Som en del i upp lärandeprocessen kommer du få vägledning i hur man skriver journal om detta ej är del av din tidigare arbetslivserfarenhet. I tjänsten ingår en del vardagssysslor som matlagning och städning. Bilkörning ingår också. Vid tillsättande av tjänsten lägger vi stort vikt vid personlig lämplighet. Arbetstid: Sommarvikariat. Förekommer kväll, helg och nattjänstgöring. Lön enligt överenskommelse. Kollektivavtal finns. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum för ansökan.
Vi på Öresunds trafikskola i Eslöv söker nu en receptionist på deltid för att stärka vårt team. Vi ser gärna att du är professionell, glad och serviceinriktad. Du trivs med att arbeta strukturerat i ditt arbetssätt. Hos oss får du chansen att arbeta med ett gäng härliga kollegor där gemenskapen är viktig. Vi utvecklas ständigt för att hålla oss på topp för att ge eleverna bästa möjliga service. Arbetsuppgifter: Ta emot samtal och svara på mejl. Mottagning av kunder/elever och registrering. Svara på kundernas frågor. Administrativa uppgifter/dokumentering. Du bör vara noggrann och klara av att ha flera bollar i luften samtidigt. Du ska även klara av stress och veta vilka arbetsuppgifter som bör prioriteras. Vara tillgänglig under sommaren (juli,aug). Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt. Språk: Svenska obehindrat i tal och skrift. Engelska, bra kunskaper i tal och skrift.
Beskrivning av tjänsten som Personlig assistent Vi söker en personlig assistent till vår kund i Eslöv. Arbetet gäller ett vid behov. Kunden är en kvinna i 60 års ålder med en intellektuell funktionsnedsättning samt autism och bipolär . Som personlig assistent kommer dina arbetsuppgifter att variera. Det är viktigt att du kan arbeta strukturerat då rutiner är en stor del i kundens vardag. Arbetet kan i perioder vara fysiskt och psykiskt krävande. Vid önskemål om mer arbetstid finns möjlighet för arbete hos andra kunder. Exempel på förekommande arbetsuppgifter Vara behjälplig i personlig omvårdnad, så som vid dusch och toalett. Utföra vardagssysslor, så som städning, tvätt och matlagning. Följa med kunden på olika aktiviteter och daglig verksamhet. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Lugn Låg affektiv bemötande Kunskap om psykiska funktionshinder Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Timanställning Omfattning: Vid behov Arbetstid: 08-16 eller 16-08 eller så arbetar man dygn, Jour på natten förekommer Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 2025-08-31 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Emme Hansell [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du arbeta som socialsekreterare i ett meningsfullt och utmanande arbete med fokus på våld i nära relationer, skadligt bruk och beroende, samsjuklighet? Vi söker en engagerad och erfaren socialsekreterare för en tillsvidaretjänst. Är du en person som brinner för att arbeta med människor i utsatta livssituationer och vill vara en del av ett engagerat och kompetent team? Då är det här din chans att göra en verklig skillnad. Ditt uppdrag Du kommer att ingå i vår arbetsgrupp inom myndighet, som består av totalt 4 socialsekreterare och en 1:e socialsekreterare som närmsta arbetsledare. Som socialsekreterare är myndighetsutövning en central arbetsuppgift. Vår myndighet vänder sig till personer som ansöker om stöd utifrån skadligt bruk och beroende, våld i nära relationer. Denna tjänst är inriktad för myndighetsutövning våld i nära relationer. Inom enheten finns även vår verkställighet i form av öppenvård som består av 7 socialrådgivare samt 1:e socialsekreterare, där vi bla tillhandahåller vår öppenbehandling samt enskilda stödinsatser. Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Myndighetsutövning för personer över 18 år i enlighet med SoL, LVU, LVM. • Ansvar för uppföljning i enskilda ärende. • Samverkan och samarbete med interna och externa aktörer utifrån klienters behov av stöd. • Aktivt deltagande när det kommer till utveckling av myndigheten utifrån nya socialtjänstlagen. Din erfarenhet • Socionomexamen. • B-körtkort manuell växellåda. • Erfarenhet av myndighetsutövning när det kommer till personer över 18 år utifrån SoL, LVU och LVM. • Du har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska, då dokumentation, kommunikation. och rättssäker handläggning är en viktig del av arbetet. • Tidigare erfarenhet av myndighetsutövning när det kommer till våld i nära relationer. Meriterande är: • ASI, MI, FREDA samt grundläggande kunskaper våld i nära relationer och samsjuklighet. Är det här du? För att trivas hos oss krävs ett genuint engagemang för människor i utsatta livssituationer – du möter personer i svåra och ofta kaotiska skeden i livet, vilket kräver medkänsla och respekt. Att du är strukturerad och har god analytisk förmåga, då du ska kunna göra kvalificerade bedömningar, prioritera rätt i akuta lägen och dokumentera tydligt och rättssäkert. Att ha god samarbetsförmåga eftersom du kommer att arbeta nära kollegor från olika professioner och ha många externa kontakter, vilket kräver god laganda och ett lösningsfokuserat synsätt. Eftersom arbetet innebär både myndighetsutövning och samverkan med andra aktörer är det viktigt att du har en mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska, både muntligt och skriftligt. Du ska kunna dokumentera tydligt och rättssäkert samt kommunicera professionellt med klienter, kollegor och samverkanspartners Vi erbjuder? Under hösten kommer vi att omcertifierade oss inom HBTQIA , vilket vi är stolta över då vi värnar om att ha en miljö där alla känner sig välkomna och respekterade. Vi erbjuder en stimulerande arbetsplats med högt i tak. Om arbetsplatsen På myndigheten på Socialtjänst över 18 år arbetar vi huvudsakligen med myndighetsutövning för personer över 18 år när det kommer till skadligt bruk eller beroende, våld i nära relation, kriminalitet och samsjuklighet. Om du är redo att göra verklig skillnad i människors liv och tror att du har vad som krävs för att bli en del av vårt dedikerade team, skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team! Övrigt I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval samtidigt som alla sökande kommer tas i beaktande. Vi kommer att hålla inledande intervjuer: 13/8 mellan 13-15.30 14/8 mellan 13-15.30 Vi uppskattar om du kan planera din tillgänglighet efter detta. Varför arbeta i Eslövs kommun? Ta del av det och läs mer om hur det är att arbeta i Eslövs kommun på vår hemsida; https://eslov.se/arbete-och-arbetsmarknad/jobba-hos-oss/kommunen-som-arbetsgivare/ (https://eslov.se/arbete-och-arbetsmarknad/jobba-hos-oss/kommunen-som-arbetsgivare/) För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt. Vid problem med ansökan var god kontakta Visma support 0771-693 693 Dina ansökningshandlingar är allmänna handlingar och hanteras enligt offentlighetsprincipen. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i Kontaktcenter på Gröna Torg 2. Märk din ansökan med Rekryteringsavdelningen och annonsens referensnummer. Medarbetare sökes under förutsättning att tjänsten inte måste tas i anspråk av redan anställd personal eller personer med företrädesrätt.
Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Flygstaden. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Flygstaden i Eslöv kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Flygstaden Eslöv ligger inne på Stora Coop i Eslöv med många attraktiva butiker nära (Jula, Lager 157, Dolar Store, Rusta, Stadium, Jysk, Subway) som ger en jämn kundström över hela dagen. Vi är sex personer där vi alla har olika ansvarsområden och som säkerställer en jämn bemanning. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 09-18, lördagar 10-15 samt söndagar 11-15. Välkommen till Apoteket!
Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Assistans AB! SAAND Service & Omsorg är verksamma inom hemtjänst, personlig assistans, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Vi har idag kontor i Linköping, Botkyrka, Västervik, Loftahammar, Karlstad och Örebro med huvudkontoret i Linköping. ********************** VEM ÄR UPPDRAGSGIVAREN? Mannen är en ungdomlig 62 åring som nyligen har flyttat till Höör. Mannen och hans adoptivpappa spenderar oftast dagarna tillsammans och pappan bor centralt i Höör. Mannen har nedsatt rörelseförmåga, nedsatt hörsel- och talförmåga samt är rullstolsburen. Det ingår i jobbet att följa kunden i hans vardag och hjälpa honom med allt han inte själv kan göra i ett hem. Att stiga upp från sängen till rullstol, toabesök, påklädning, laga till frukost, fika och middag samt mata honom (viktigt att vara högerhänt). Var inte orolig, du får en ordentlig inskolning. KÖRKORT manuell är ett krav eftersom mannen har en bil som assistenterna kör när aktiviteter görs utanför hemmet. Vilket kunden uppskattar. Det är meriterande om du har jobbat med personer med nedsatt rörelseförmåga, nedsatt hörsel- och talförmåga. Mannen tycker det är trevligt att socialisera sig med assistenterna, där en pektavla används för att driva en konversation. Tålamod är därför mycket viktigt. ÄR DU DEN VI SÖKER? Uppdragsgivaren söker en person som är: Lugn, pålitlig och en lyhörd person med egen drivkraft och som tycker om att jobba med hjärtat, ha empati, ansvarsfull och initiativtagande, lagar mat och städar i hemmet. Vårdutbildning är meriterande men inget krav! Personkemin är avgörande. Du får gärna vara teknisk då uppdragsgivaren önskar att assistenten assisterar honom vid datoranvändning. KÄNNER DU IGEN DIG? - Vi ser att du är i åldern 30-50 år. - Du har erfarenhet av att arbeta med personer som har liknande funktionsnedsättning. - Du har lätt att följa instruktioner och är ödmjuk men kan ta initiativ och planera. - Du är rökfri och gärna helt tobaksfri, utan starka parfymer samt har körkort. - Du kan flytande svenska i tal och skrift. ARBETSTIDER 09:00 -22:00 varierande dagar i månaden. Man landar på 10-12 pass i månaden
Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna. Mer info kommer vid en eventuell intervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
Om arbetsplatsen Furuboda Assistans är en privat assistansanordnare i södra Sverige med rötter i den ideella Föreningen Furuboda. Bolaget skapades år 2005 och är ett växande företag. I dagsläget består Furuboda Assistans av ca 600 medarbetare. Vi strävar efter att vara ett föredöme inom hållbart företagande. För oss handlar hållbart företagande om att ha ett starkt kundfokus, välmående personal samt att eftersträva en låg klimat- och miljö-påverkan, samhällsengagemang och lönsamhet genomsyrar alla delar av vår verksamhet. Om uppdraget Nu söker vi en assistent som kan arbeta hos en av våra kunder i Löberöd. Det är en kille i 20-års åldern som har autism och intellektuell funktionsnedsättning. Idag arbetar killens föräldrar främst med honom och vi behöver ytterligare en asisstent i gruppen som kan arbeta 1 dag i veckan enligt rullande schema samt när föräldrarna ska vara lediga. Killen bor i hus tillsammans med sin familj som enbart pratar rumänska. Det finns dock inga krav på dig som assistenmt att prata rumänska. Arbetet innefattar att vara behjälplig för killen i hans vardag alltifrån att tillaga måltider, påklädning, sköta hygien och delta i aktiviter. Erfarenhet inom autism är meriterande. Övrigt Som anställd på Furuboda Assistans blir du erbjuden ett meningsfullt arbete med trygg anställning, friskvårdsbidrag på 2500 kronor, utbildningar och möjlighet till att utvecklas i ditt uppdrag. Vi tycker det är viktigt att medarbetare känner glädje och gemenskap på jobbet, och erbjuder därför en rad olika aktiviteter. Hos oss får du precis som våra kunder vara precis den du är. Vi har kollektivavtal och är medlemmar i IfA, Intresseföreningen för assistansberättigade, och möter deras höga kvalitetskrav som IfA-godkänd anordnare av personlig assistans.
Välj ett jobb för att visa detaljer