Sommarjobba som personlig assistent i Falkenberg

Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team i sommar och som vill jobba som personlig assistent i Falkenberg med omnejd! Vad innebär jobbet som personlig assistent? Som personlig assistent arbetar du hos en person med funktionsvariation. Där hjälper du till med de saker i vardagen som många tar för givet, till exempel påklädning, ta hand om hemmet, personlig hygien och att delta i fritidsaktiviteter. Du gör stor skillnad och får någon annan persons dagliga liv att fungera. Vi har kunder i olika åldrar och med olika funktionsvariationer.Din arbetsplats är där kunden befinner sig och jobbet är både varierande och händelserikt. Att varje dag bidra till att en person kan leva sitt liv som den vill tycker vi är världens viktigaste jobb. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Oberoende av din ålder, livssituation och bakgrund kan du vara just den assistent vi söker. Vi ser gärna att du: har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll och helg. Vissa av våra tjänster förutsätter även att du kan arbeta natt. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Sommarvikariat Omfattning: Heltid, deltid eller timanställning Tillträde: Juni, juli och augusti 2024 Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: 2024-05-05 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att ko ntakta: Madeleine Jönsson, Rekryteringsspecialist, 010-130 32 49 Varmt välkommen med din ansökan!

17 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Sektorchef Lärande och hälsa

Här i Falkenbergs kommun kan du göra stor skillnad! Vår vision är att vi växer för en hållbar framtid. Vi ska ha en utbildning med hög kvalitet. I Falkenbergs kommun strävar vi efter att alla barn och elever ska nå målen med utbildningen och utveckla en positiv lärandeidentitet. Nu söker vi en sektorchef till Lärande och hälsa. På Lärande och hälsa arbetar olika specialistfunktioner inom barn- och elevhälsa, systematiskt kvalitetsarbete, modersmål och flerspråkighet, digitalisering och kommunikation. Specialistfunktionerna arbetar tvärprofessionellt och utför insatser på alla organisationsnivåer. Specialistfunktionerna verkar direkt eller indirekt i verksamhets-, process- och kompetensutveckling samt direkt eller indirekt i kärnverksamheten. ARBETSUPPGIFTER I rollen som sektorchef för Lärande och hälsa leder du på huvudmannens uppdrag en kvalificerad stödorganisation för att främja alla barns och elevers lärande, hälsa och utveckling, samt öka tillgången till en likvärdig utbildning utifrån nationella styrdokument, Utbildning Falkenberg och andra lokala styrdokument. Sektorn ska även säkerställa och stödja verksamheterna till en god efterlevnad av styrdokument, lagstiftning, riktlinjer, beslut och praxis. I uppdraget ligger att leda sektorns arbete att fullgöra uppdraget. Du arbetar direkt under förvaltningschef och ingår i förvaltningens ledningsgrupp samt samverkar med rektorer, lärare och andra tjänstepersoner. I din roll som sektorchef har du fullt chefsansvar, du leder två andra chefer och tillsammans leder ni de olika specialistfunktionernas arbete. Du är även direkt chef för en del av medarbetarna på Lärande och hälsa. Du arbetar skolformsövergripande och strategiskt med att leda, initiera och genomföra skolförbättringsinsatser inom förvaltningens olika verksamhetsområden i linje med barn- och utbildningsnämndens lokala styrdokument. Du är ansvarig för förvaltningens systematiska kvalitetsarbete, övergripande utvecklingsprojekt och kompetensutveckling. I tjänsten ingår omvärldsbevakning, metodstöd samt analys av kvalitetsarbete och måluppfyllelse. KVALIFIKATIONER Du är en erfaren ledare med dokumenterat goda ledaregenskaper. Du har arbetat som rektor eller högre ledarbefattningar inom utbildningssektorn och det är meriterande om du varit chef över chefer. För tjänsten behöver du vara trygg i dig själv, klara ett högt tempo, vara lyhörd och flexibel. Du är strukturerad, analytisk och strategisk. Du har: o En högskoleutbildning inom pedagogiskt arbete eller annat motsvarande utbildningsvetenskapligt område. o Dokumenterad kunskap om och erfarenhet av att arbeta med skolförbättring på både enhetsnivå och huvudmannanivå. Meriterande är om du genomgått forskarutbildning. o Chefs- och ledarerfarenhet i kombination med solid erfarenhet av systematiskt kvalitets- och utvecklingsarbete o Erfarenhet av och kunskap om barn- och elevhälsoarbete o Erfarenhet av att arbeta med komplexa processer och projektledning o Erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation o Erfarenhet av framgångsrikt arbete med digitalisering och digital utveckling inom en organisation o Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift Vi tar stor hänsyn till personlig lämplighet för uppdraget och sätter stort värde på egenskaper som att kunna entusiasmera, motivera, kommunicera, vara lösningsinriktad och ha en empatisk förmåga. Är du en ledare som delar vår vision om att alla barn och elever ska kunna förverkliga sina drömmar? Har du erfarenhet av liknande arbete eller är detta nästa steg för just dig? ÖVRIGT Skollagen kräver att samtliga medarbetare inom verksamheter skola/förskola skall visa upp ett utdrag ur belastningsregistret innan anställning kan påbörjas. Handläggningstiden för att få detta dokument kan ta lång tid. Du beställer ett utdrag på polisen.se, https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Legitimation ska bifogas i ansökan, alt behörighetsgivande examen som berättigar dig till en legitimation. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan befintlig personal. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken. I samband med denna rekrytering undanber vi oss kontakter från rekryteringsföretag och andra annonsörer.

17 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Psykolog alternativt PTP-psykolog sökes till Beroende och Psykos-team

Söker du en arbetsplats med omväxlande psykologarbete? Uppskattar du att jobba i en utvecklingsorienterad verksamhet? Vi söker nu en psykolog till vår mottagning. Bara ett stenkast från Falkenbergs tågstation hittar du vår mottagning i nya fräscha lokaler! Välkommen att söka! Arbetsuppgifter Beroendeteamet arbetar med utredning och behandling av personer med beroende och omfattande psykiatrisk problematik samt komplex beroendeproblematik utan allvarlig psykiatrisk sjukdom.  Psykosteamet arbetar med behandling, utredning av personer med psykossjukdom.  Som psykolog arbetar man även med konsultativa insatser riktade till övriga vårdgivare i samverkanskedjan och till övrig psykiatri. Som psykolog i Beroendeteamet och psykosteam kommer du att arbeta nära övriga teamkollegor samt vara en del av Vuxenpsykiatrimottagningens ambitiösa psykologgrupp. Du kommer att få arbeta med bedömning, motiverande arbete, behandling och utredning. Du kommer arbeta konsultativt inom teamen samt gentemot övrig psykiatri och vårdgrannar och du kommer medverka på planerande möten med kommunen och andra vårdgrannar. Du kommer även att delta i mottagningens akuta ansvar för patienter. Om arbetsplatsen Vuxenpsykiatrimottagningen (VPM) i Falkenberg är en specialistpsykiatrisk mottagning med cirka 30 medarbetare som arbetar i tvärprofessionella team, i samarbete med såväl heldygnsvård som närsjukvård. I teamen ingår läkare, psykologer, socionomer, sjuksköterskor, skötare och arbetsterapeut. Målgruppen är personer över 18 år med svåra depressions- och ångesttillstånd, bipolärt tillstånd, personlighetsstörning, autismspektrumtillstånd, ADHD, psykotiska tillstånd, beroendesjukdom, traumatisering och suicidalitet.  Vi eftersträvar en bredd i behandlingsutbudet och bedriver psykodynamisk psykoterapi, kognitiv beteendeterapi, interpersonell terapi, affektfokuserad terapi med möjlighet till handledning. Som psykolog på vår mottagning arbetar du både med gruppbehandling, har enskild psykoterapi och gör neuropsykiatriska utredningar.  Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad psykolog alternativt PTP-psykolog med intresse av målgruppen Beroendesjukdom samt Psykossjukdom. Du som söker är ambitiös och professionell i din yrkesroll och har patientens behov i tydligt i fokus för ditt arbete. Vi vill att du värderar det kollegiala samarbetet då det är en självklarhet för oss eftersom vi arbetar tätt i våra professioner. Vidare visar du på en förståelse av helhetsperspektivet i ditt arbete. Du engagerar dig i förbättringsarbeten och tar ansvar för att utveckla verksamheten. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden, vilket innebär att du kan komma att kallas till intervju innan sista ansökningsdag. Vårt erbjudande För oss är det viktigt att du ska trivas och utvecklas i ditt arbete.  Läs mer om vilka https://www.regionhalland.se/jobb-och-karriar/formaner/ vi kan erbjuda dig som anställd. Övrigt Inför eventuell anställning görs alltid kontroll i belastnings- och misstankeregistret. Om Region Halland Region Halland är till för alla som bor och arbetar här i Halland. Vi är över 8 000 medarbetare inom 370 olika yrken som alla arbetar för att erbjuda en god hälso- och sjukvård och att främja tillväxt och utveckling. Vi ansvarar också för kollektivtrafiken i Halland och driver frågor inom områden som näringsliv, kultur och utbildning. Vår vision är ”Halland ­ – bästa livsplatsen” och med det menar vi att Halland ska bli den bästa platsen att bo på, utbilda sig, arbeta och driva företag i. Vi har kommit en bra bit på vägen, välkommen att följa med oss på vår resa! https://www.regionhalland.se/om-region-halland/ Strävan efter jämställdhet, mångfald och likvärdiga villkor är både en kvalitetsfråga och en självklar del av Region Hallands värdegrund. Region Halland krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Halland har upphandlade avtal.

17 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Hel- och deltidstjänster för vana truckförare

Vi på Today Consulting söker nu vana truckförare till våra väletablerade kunder i runt om i Halland, där arbetsplatserna präglas av gott samarbete och hög effektivitet. Du kommer att vara en viktig del av lager- och produktionsteamet och ansvara för att köra truck på ett säkert och effektivt sätt. Vi erbjuder både del- och heltidstjänster. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera att lasta och lossa gods, transportera varor till och från produktion samt säkerställa att varorna är rätt placerade i lager med hjälp av olika B-truckar. Körkort och tillgång till bil är meriterande.Uppdragen innebär att du blir anställd som konsult hos Today Consulting och jobbar ute hos våra kunder, som finns på flera orter i Halland. Start: omgående eller enligt överenskommelseLön: enligt kollektivavtal på arbetsplatsenArbetstider: Arbetspassen är vanligtvis förlagda mellan 06:00-18:00 på vardagar.Placering: Flera orter i Halland, ange i ansökan vilka orter du är intresserad av.Omfattning: Deltid/extrajobb,ange i ansökan vad du letar efter. Krav för att vara aktuell i rekryteringen: Minst ett par månaders vana avtruckkörning med B1 / B2 / B3 / B4 Viljan och ambitionen att göra ett gott arbete Är kommunikativ och bidrar till gott samarbete Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Rekrytering till uppdraget sker löpande och möjlighet för start omgående finns - så skicka in din ansökan redan idag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att mejla Alexandra Daher på [email protected]. Today Consulting är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som verkar i västra och södra Sverige. Med lång erfarenhet inom rekryterings- och bemanningsbranschen vet vi hur viktigt det är att ha rätt person på rätt plats, vid rätt tillfälle. Vi är snabba. Vi är effektiva. Och vi jobbar med hjärtat. Så du kan vara lugn, och lita på att vi förbereder din morgondag på bästa möjliga sätt. Redan idag.

17 april 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
Verkstadsansvarig till Carglass® Falkenberg

Söker du ett utmanade, omväxlande och tekniskt jobb, där du får jobba självständigt och ta stort ansvar? Vi söker en ny verkstadsansvarig till vår verkstad i Falkenberg. Om du trivs med omväxlande arbete med ett brett ansvarsområde där du får jobba självständigt så passar detta dig perfekt. Du gillar att arbeta inom service där kundupplevelsen är central. Du behöver också vara initiativrik och kommunikativ då dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att säkerställa hög servicekvalitet, både gällande ordning och reda såväl som korrekt genomförda servicearbeten. Vilka är vi? Carglass® historia började redan 1932 och sedan 2002 ägs Carglass® Sweden av BELRON® International och ingår därmed i världens största och ledande bilglaskoncern, med verksamhet i 40 länder och över 30.000 anställda. Det svenska huvudkontoret finns i Stockholm. I hjärtat av allt vi gör är vårt åtagande att alltid leverera kundservice i världsklass. Vi vill göra skillnad för våra kunder genom att lösa deras problem med verklig omsorg. Vår verksamhet strävar efter att alltid utvecklas genom våra medarbetares och kunders bidrag. Arbetsuppgifter Du ansvarar för att på verkstadsnivå säkerställa att den dagliga driften på verkstaden sköts effektivt och kundfokuserat samt säkerställer kvaliteten i de arbeten som utförs. Du planerar och organiserar det dagliga arbetet på verkstaden samt utför stenskottslagningar och byten av fordonsglas. På verkstaden arbetar du som den enda teknikern och driver därmed verkstaden självständigt. I arbetsuppgifterna ingår att bygga upp verksamheten enligt Carglass® arbetssätt, processer och tekniker och genom lokala initiativ göra Carglass® varumärke och service uppmärksammat i området. Vem är du? Du har erfarenhet från serviceyrke med direkt kundkontakt. Du har ett stort tekniskt intresse eller fallenhet för det tekniska. Du drivs av en vilja att överträffa våra kunders förväntningar, d v s säkerställa högsta kvalitet på bemötande, service och utförande av våra tjänster. Du vill utveckla dig själv och därigenom ständigt förbättra processer, rutiner och resultat. Arbetet som Verkstadsansvarig kräver att du kan fatta beslut och hantera kundsituationer med gott omdöme. Erfarenhet av bilglasarbeten är meriterande. Har du inte erfarenhet av reparationer eller byten av bilglas tillhandahåller Carglass® utbildning och support för att du ska få förutsättningar att lyckas i rollen. Kvalifikationer Manuellt B-körkort God kunskap i det svenska språket God vana av att använda dator som arbetsredskap Fallenhet för praktiskt och tekniskt arbete Tidigare erfarenhet från arbetsledning är meriterande Ett steg i rekryteringsprocessen är ett besök hos vår företagshälsovård för härdplastundersökning och alkohol- och drogtest vilka är en förutsättning för anställning hos oss. Vi genomför även ett arbetsprov digitalt inför anställning. Om tjänsten Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi är ett företag i tillväxt och söker nu fler engagerade medarbetare som vill vara med och göra skillnad för våra kunder. Som arbetsgivare erbjuder vi trygga anställningsvillkor och goda förmåner så som friskvårdsbidrag, Edenred Lunchförmån samt rabatter på flertalet företag och tjänster. Vi ser gärna sökanden av olika åldrar, kön och etniska bakgrunder. Det är avgörande för oss är att du delar vår grundläggande värdering att alla våra kunder och medarbetare, oavsett bakgrund, ska bemötas på ett respektfullt sätt. Låter detta intressant? Skicka in din ansökan och CV genom formuläret. Vid frågor om tjänsten kontakta oss på [email protected] Vi ser fram emot att höra ifrån dig! //Rekryteringsgänget på Carglass®

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Elmontör

Om tjänsten Är du händig, tekniskt intresserad och vill arbeta med fordon? Och dessutom har elkunskaper? Då kan absolut detta jobb vara något för dig. Vi söker just nu en elmontör till en av våra kunder i Ätran. Som elmontör kommer du att dra elkablar till chassit på lastbilar samt sätta liftar och drag. Du bör ha erfarenhet av att läsa ritningar och kunskaper inom el för att kunna klara av jobbet. Har du även ett intresse av fordon är det meriterande. Start: Omgående Arbetstider: Dagtid Om företaget Din profil Krav: • Tekniskt intresserad • Erfarenhet av montage • El kunskaper • Fordons intresse • Körkort B (meriterande) Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

16 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Projektledare inom industriella processer och investeringsprojekt

På Ingenio är våra värderingar mer än bara ord - de är kärnan i allt vi gör. Vi har passion för både industrin och människan och genom vårt djupa engagemang strävar vi alltid efter att överträffa våra kunders förväntningar. Genom anpassade tjänster och genuint omsorgsfulla relationer är vi en del av att föra svensk industri framåt och skapa en hållbar framtid för alla. Nu söker vi en ny kollega till vårt team inom Projektledning! Som projektledare hos Ingenio Consulting Groupjobbar du självständigt i kundens organisation. Du planerar och följer upp projekten från början till avslut. Arbetet innebär ofta att vara beställarens huvudkontakt i projektorganisationen och att du rapporterar till beställaren.Det dagliga arbetet kan handla om att leda projektmöten, göra kostnadsbedömningar, upprätta förfrågningsunderlag. Arbetet innebär mycket kontakter med kunder, beställare och entreprenörer.Om RollenProjekten finns i enfabriksmiljö där logistiska och tekniska processer samordnas nära. För de projekt som tilldelats dig gör du de nödvändiga tid-, resurs- och kommunikationsplanerna själv, du gör investerings begäranden och gör alla relevanta uppföljningar för att säkra projektets framdrift. Huvudsakliga arbetsuppgifter Driva projekt inom organisationen genom olika områden som produktion och logistik. Framgångsrikt leverera projekt för flera intressenter Motivera teammedlemmarna att uppnå de uppsatta målen. Vem du ärFör att lyckas i denna roll besitter du analytiska, problemlösnings- och ledarskapsförmågor. Du är en person som hämtar energi från att motivera skickliga människor och driva teamet framåt i förändringar. Du trivs med att samarbeta med andra och kan kommunicera med människor på alla nivåer i organisationen och med externa parter. Slutligen är du proaktiv i ditt arbetssätt, vilket innebär attdet ärnaturligt för dig att aktivt söka nya sätt att växa och hitta nya arbetssätt. För att lyckas med detta tror vi du behöver följande erfarenhet & kompetens: Högskoleutbildning inom teknikmed inriktning maskin, process, eller industrialisering Erfarenhet av produktionsprocesser och produktionsteknik 3+ års arbetslivserfarenhet inom projektledning inom industrin Gedigen kunskap om projektledning God kunskap om MS Office verktyg Flytande i engelska och svenska, både muntligt och skriftligt Samt att vara ett föredöme inom hälsa & säkerhet är en självklarhet för dig Din personlighetVi söker en passionerad, ödmjuk, kommunikativ och driven projektledare som älskar industriutveckling och människor. Du är en förtroendeingivande person som bygger starka relationer med omgivningen vilket innefattar både kollegor, leverantörer och samarbetspartners. Du erbjuds anställning hos oss eller agerar som underkonsult. Placeringsort: HallandUppdragsstart: Enligt överenskommelse Vi erbjuderSom en del av Ingenio-familjen blir du en viktig länk i vårt omfattande nätverk av branschexperter och företag inom projektledning och management. Här får du inte bara möjligheten att utvecklas personligt utan också att vara en del av en stöttande gemenskap av kollegor. Vi tror på att dela erfarenheter och stötta varandra för att nå gemensamma mål. Hos oss har du inte bara goda arbetsvillkor utan också möjligheten att påverka både ditt eget arbete och vår verksamhet som helhet. Tycker du att det låter som en spännande utmaning?Gör ditt nästa karriärdrag med Ingenio! Ansökan:Vi arbetar med ett löpande urval varför du bäst söker tjänsten snarast möjligt. Du söker tjänsten genom länken i annonsen. För frågor är du välkommen att kontakta Kajsa Littorin på 0730-84 12 70, [email protected] eller Anna Sjöström,0735 -18 01 45, [email protected].

16 april 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
Köks & Inredningssnickare

Om Himlekök: Himlekök designar, säljer och tillverkar skräddarsydda köks- och andra förvaringsinredningar av högsta kvalitet. Våra kunder återfinns över hela Norden men all tillverkning och försäljning sker direkt från våra moderna snickerifabriker i Varberg och Falkenberg. Himlekök växer och letar därför efter medarbetare till våra fabriker i Träslövsläge samt Falkenberg. Om Arbetet: Himlekök har en unik produktionsmetod där man som snickare får helhetsansvar för alla moment från kapnota till CNC, lackering och montage. Stora fördelar med detta är bland annat att arbetsuppgifterna är varierade och man får stora friheter i sitt arbete men det ställer samtidigt stora krav på tempo, stresstålighet och förmågan att själv hålla ihop sina projekt. Kvalifikationer: Till denna tjänsten letar vi särskilt efter sådana med tidigare erfaranhet från snickeri Du älskar variation och trivs bra med att vara i alla delar av verkstaden Du gillar att ta eget ansvar och sätter stor stolthet i ditt arbete Du är lösningsfokuserad och har lätt för att samarbeta Du har ett metodiskt och strukturerat arbetssätt med fokus både på kvalitet och tempo Himlekök är ett värderingsdrivet företag och stor vikt läggs därför vi dina personliga egenskaper. Våra kärnvärden är att vi är Personliga, Engagerade, Prestigelösa, Ansvarstagande och Resultatinriktade. Urval och intervjuer sker löpande.

16 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Undersköterska till hemtjänsten

Hej! Är du en positiv och ansvarsfull kvinna som gillar att ha många bollar i luften?! Då söker vi troligtvis just dig! Vi på Nelle´s Hemtjänst behöver medarbetare med tillträde omgående. Du behöver prata och förstå flytande svenska. Provanställning på 6 månader med stor chans till tillsvidareanställning. 50-100 %, kan variera och är enligt överenskommelse. Följer kollektivavtal. Du behöver ha B-körkort. Undersköterska utbildning och erfarenhet är ett STORT plus! Välkommen med din ansökan!

15 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Montörer till kundföretag i Falkenberg

Arbetsuppgifter Tycker du om att arbeta med händerna och producera under högt tempo? Då kan du vara vår nya Montör! Till våra kundföretag i Falkenberg med omnejd, som är verksamma inom tillverkningsindustrin söker vi nu montörer. Arbetet som Montör innebär att montera ihop samt kvalitetskontrollera kundens produkter. Även sortering, packning och lättare verkstadsarbete ingår i tjänsten. Arbetstiden är förlagd till dagtid och har omgående start. Bakgrund och personliga egenskaper Det är meriterande om du som söker har gått en praktisk linje på gymnasiet eller om du har erfarenhet från tidigare industriarbete som montör. Du har en god verktygsvana och trivs i industrimiljö. Körkort och tillgång till egen bil är önskvärt, men inget krav. Truckkort är meriterande. Arbetet som Montör kräver noggrannhet och ett tekniskt intresse. Du är en person som drivs av mål och är van vid att hålla ett högt tempo när du arbetar. Arbetet är relativt enkelt och är du en lättlärd och en arbetsvillig person kommer du att lära dig arbetet fort. Tycker du dessutom det är roligt att arbeta med händerna kommer du att trivas galant i jobbet som Montör! Om oss FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrin. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt och strävar alltid efter att anställa personal med efterfrågad kompetens så nära kundföretaget som möjligt. Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär möjlighet till anställning hos kundföretaget efter inhyrningsperioden. Ansökningarna behandlas löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön regleras i enlighet med bemanningsavtalet. Vi ser fram emot din ansökan redan idag!

15 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024