Subway Ullared söker medarbetare på deltid/ heltid för sommarjobb

Subway Ulared söker medarbetare/restaurangbiträden Sub Ullared AB Restaurangbiträde Omfattning: Deltid under våren, heltid under sommarsäsongen Varaktighet: 6 månader eller längre Lön: Timlön enligt kollektivavtal Anställningsform: Timanställning Subway är en av världens största restaurangkedjor med över 45 000 restauranger i över 100 länder och ett självklart val för alla som vill ha ett nyttigare och fräschare snabbmatsalternativ. Vi behöver nu förstärka vårt team och söker dig som är glad, flexibel och som får både kunder och kollegor att trivas. Du ska vara noggrann, van vid att ta eget ansvar och gilla att arbeta i ett högt tempo. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av försäljning och beredning av våra produkter samt att hålla rent och snyggt i restaurangen. Vi jobbar ständigt med att hålla hög produktkvalitet, god hygien och genuin kundservice. Nyckeln till detta tror vi är teamkänsla och söker därför dig som gillar att vara en del av en grupp. Erfarenhet från restaurang, café, livsmedel, kassa eller liknande är meriterande men inte ett krav. Som nyanställd hos oss på Subway kommer du under vår introduktion att utbildas i alla olika delar och moment du förväntas behärska. Vi lägger därför stor vikt vid vilja och initiativförmåga. Vi söker dig som inspirerar dina kollegor, är ambitiös och vill visa vad du går för. Restaurangen har öppet alla dagar i veckan. Vi söker en timanställd som kan jobba på deltid under våren samt en person som jobbar heltid under sommarsäsongen. Välkommen att bli en del av oss!

29 mars 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Teamleader till anläggningvärd och aktiviteter

Är du en ledare med personligt engagemang och handlingskraft som brinner du för service och värdskap. Är du handlingskraftig och strukturerad ledare som kan leverera service och värdskap med energi och positiv inställning, då är det här jobbet för dig! Vi söker nu en teamleader för anläggningsvärdar och aktiviteter inom affärsområde BO. Om tjänsten:Som Teamledare kommer du att ansvara för den dagliga drift och skötsel av våra anläggningsområden och aktiviteter. Det innebär planering, koordinering och ledning av arbetsuppgifter inom ditt ansvarsområde för att säkerställa en effektiv drift samt en hög nivå av service och säkerhet. Ditt uppdrag: Du blir en del av vårt värdteam som servar våra gäster på hotell, motell, stugby och camping med gott värdskap. Ansvar för felanmälningar i boenden, kvalitetssäkring och underhåll av aktivitetsområden. Delta i dagliga rutiner med särskilt fokus på höghöjdsbanan. Du får den utbildning som krävs för arbete, underhåll och säkerhetskontroller i vår höghöjdsbana. Utveckla arbetsrutiner för att optimera verksamheten. Engagera och motivera ditt team för en ökad gästnöjdhet. Fungera som länken mellan din avdelning och andra avdelningar. Kortsiktig planering och kvalitetssäkring. Vem söker vi? Du är en erfaren ledare som trivs i en miljö där gästens upplevelse står i centrum. Du bör även: Vara kreativ och ha förmågan att tänka innovativt kring aktiviteter och gästnöjdhet. Ha god kommunikationsförmåga och kunna uttrycka dig väl på svenska och engelska, både i tal och skrift. Ha B-körkort Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig en spännande och utmanande roll i en dynamisk och glädjefylld arbetsmiljö. Hos oss finner du förmåner såsom personalförmåner, friskvårdsbidrag och möjligheter till professionell utveckling. Vårt team präglas av engagemang och en stark gemenskapskänsla. Omgiven av vacker natur erbjuder vår anläggning en unik arbetsplats. Omfattning:Deltid/Heltidstjänst med varierande arbetstider inklusive kvällar och helger. Tillträde:Omgående eller enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag:2024-04-30. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan! Kontaktperson: Amanda [email protected] Varmt välkommen med din ansökan och bli en del av vårt team på Gekås Ullared!

28 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Vi söker C- chaufförer, levererar du i tid? Är effektiv och säker på vägen?

Har du C kort och giltigt YKB bevis? Ansök redan idag! Välkommen till en arbetsplats som tar hand om både miljön och varandra! Som chaufför hos vår kund får du en självständig, flexibel och varierad vardag. Bli en del av vår kunds familjära och hållbara framtid redan idag! Din kommande utmaning Som renhållningschaufför kommer du ansvara för att utföra miljöarbete ute hos våra kunder som främst innefattar privata hushåll. I arbetet behöver du hela tiden vara alert på din omgivning, på medtrafikanter, cyklister eller gångtrafikanter. Är det dig vi söker? Vi söker dig som är en erfaren chaufför med god lokalkännedom och lätt för att manövrera ditt fordon. För att passa till denna tjänsten krävs det att du har giltigt YKB och C-körkort. Liknande erfarenhet är meriterande. Arbetet ställer höga krav på god fysik. Arbetet är förlagt på dagtid, kl 7-16 måndag-fredag. Ansök idag! För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vänligen kontakta konsultchef Karin Ludvigsson, [email protected] om du har några frågor eller funderingar. Lernia är vägen framåt Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.

28 mars 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Projektledare till One Nordic i Halmstad sökes!

Gillar du modernt ledarskap, korta beslutsvägar och smidiga administrativa lösningar? Just nu söker vi dig som vill arbeta i en viktig nyckelposition som Projektledare i Halmstad!  Information om tjänsten och om One Nordic Professionals Nord söker i samarbete med One Nordic en Projektledare. Tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du sedan anställs direkt hos One Nordic. One Nordic är ett av Sveriges ledande företag inom el-infrastruktur. De finns på 40 orter i Sverige och servar landets elbolag. One Nordic utför stora och små entreprenader inom el för industrin och sköter belysning och trafiksignaler i många av landets större städer. Med cirka 1500 medarbetare har man marknadens bästa kompetens för att underhålla, bygga, modernisera och optimera kundernas anläggningar. One Nordic ser till att elen når både hushållen och industrin, nu och i framtiden. Det är One Nordic som bygger Sveriges hållbara energisamhälle! Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och One Nordics önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds: • En trevlig och varm arbetsplats där du är viktig • En tillväxtresa, där du tillsammans med företaget ska växa och utvecklas • En långsiktig satsning på dig som Projektledare • En bred och varierande roll med olika arbetsuppgifter  Arbetsuppgifter Som Projektledare för underhålls- och serviceprojekt inom stationsanläggningar driver du helhetsåtaganden från kravställning till leverans. Din roll innefattar att skapa partnerskap, bygga relationer med kunder och kollegor för att nå gemensamma mål. Du har en ledande position och ansvarar för de tekniska, administrativa och ekonomiska aspekterna i tilldelade projekt. Genom att styra, leda och följa upp arbetet säkerställer du att effekt- och projektmål uppnås. Du samarbetar med ditt service- och underhållsteam samt företagets tekniker, projektadministratörer och underentreprenörer, där du även tar ansvar för deras utveckling inom bolaget. Du rapporterar till avdelningschefen och som projektledare har du ett delansvar för avdelningens resultat. Du kommer exempelvis att arbeta med: • Att alltid sträva efter högsta möjliga säkerhet för dina kollegor och dig själv • Att bygga goda och långsiktiga kundrelationer • Arbetsplanering av resurser och material • Ekonomiskt resultat och uppföljning • Framtagning och hantering av offertförfrågningar • Inköp kopplat till dina underhålls- och projektåtgärder • Avtal och affärsjuridiska beslut • Fakturahantering och ansvar för fakturering Vi söker dig som har: • En teknisk/ekonomisk eftergymnasial utbildning  • Tidigare erfarenhet som projektledare där du leder andra människor  • God förståelse och intresse för teknik  • Kunskaper inom entreprenadjuridik är meriterande • Elbakgrund är meriterande För att lyckas i rollen behöver du teknisk- och ekonomisk förståelse, samt ha ett öga för affärsmöjligheter. Du är bra på att skapa förtroendeingivande och långsiktiga kundrelationer. Du är både lösningsorienterad och systematisk. START: Enligt överenskommelse  OMFATTNING: Heltid STAD: Halmstad URVAL: Sker löpande KONTAKT: Adrian Couture Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail, men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

28 mars 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Dedicare söker Verksamhetschef till Humana Hjortsberg, Falkenberg

Dedicare söker verksamhetschef till Humana Hjortsberg, Falkenberg Vill du vara med och driva samt utveckla ett av våra äldreboenden samtidigt som du dagligen arbetar med att ge människor ett bra liv? Nu finns det möjlighet för dig att söka tjänsten som Verksamhetschef för Humanas äldreboende Hjortsberg i Falkenberg. I rollen kommer du tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor. På Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Vi satsar på kompetensutveckling för våra chefer genom bland annat mentorprogram, ledarträffar, ledarutvecklingsprogram samt Humanas digitala lärportal Humana Academy. Om boendet Humana Hjortsberg är ett trevligt äldreboende som ligger centralt i Falkenberg och har ljusa och luftiga lägenheter fördelade på tre plan. Humana driver Hjortsberg på uppdrag av Falkenbergs kommun. På Hjortsberg finns totalt 40 demensplatser,19 somatiska platser och 7 trygghetsplatser. Förutom gemensamma utrymmen såsom vardagsrum och matplats så finns en trevlig balkong och en trevlig innegård att tillgå.  Din roll som verksamhetschef Som verksamhetschef ansvarar du för kvalitet, arbetsmiljö, medarbetare, ekonomi samt beställarkontakter. Du driver och utvecklar verksamheten i samverkan med dina medarbetare utifrån verksamhetsplan, budget, lagar och andra styrande dokument. Att hela tiden utveckla och förbättra kvaliteten i verksamheten är en ledstjärna för dig. Du skapar och upprätthåller goda kontakter med kommunen och samarbetspartners. Dina medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden, gruppledare och lokalvårdare. Avseende hälso- och sjukvårdsinsatser samverkar Humana med Falkenbergs kommun. Humana ser ett välfungerande teamarbete som grunden för en vård och omsorg av god kvalitet, där man kan arbeta riskförebyggande och ständigt vara en lärande organisation. Sälj och marknadsföringsarbete är en självklar del av ditt jobb och du arbetar aktivt för att nå full beläggning i verksamheten och att ha en effektiv personalplanering. Du har ett nära och synligt ledarskap som är nödvändigt för att implementera och efterleva rutiner, arbetssätt, värderingar och bemötanden bland dina medarbetare. Som verksamhetschef ingår du i en trevlig och prestigelös divisionsledningsgrupp och rapporterar till divisionschef. Till stöd har du en stab som omfattar kvalitet, HR, IT, marknad, ekonomi och lön. Du arbetar tätt tillsammans med gruppledare som hjälper dig med bl.a. bemanning och planering. Vem är du? • Vi söker dig som har adekvat högskoleutbildning inom vård och omsorg (t ex sjuksköterska, social omsorg, socionom, fysioterapeut, arbetsterapeut) • Du bör ha 3 års erfarenhet som chef inom äldreomsorgen med personal och budgetansvar • Du är affärsmässig och har tydligt kundfokus • Du leder med en stor självinsikt, med rak och tydlig kommunikation och genom att bygga goda och varaktiga relationer • Du har ett stort engagemang och är värderingsstark • Du har ett coachande förhållningssätt och vill se dina medarbetare växa • Du är lösningsorienterad och kan växla perspektiv från det lilla till det stora Vad får du? • Möjlighet att delta i ledarskapsprogram • Coachande och stöttande chefer nära dig • Möjlighet till regelbunden professionell handledning • Karriär- och utvecklingsmöjligheter • Friskvårdsbidrag • Kollektivavtal Om tjänsten Tjänsten är en tillsvidareanställning, med 6 månaders provanställning. Tjänstgöringsgrad är heltid, dagtid.  Lön: individuell lönesättning, övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde enligt överenskommelse. Vad händer nu? Tycker du att tjänsten låter intressant? Vänta då inte med din ansökan. Vi går igenom urvalet och genomför intervjuer löpande, så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.  Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Mattias Svensson, rekryteringskonsult på Dedicare Rekrytering 0721-421234 alt [email protected]  Att jobba på Humana På Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Vi satsar på kompetensutveckling för våra chefer genom bland annat mentorprogram, ledarträffar, ledarutvecklingsprogram samt Humanas digitala lärportal Humana Academy. Läs mer om hur det är att jobba hos oss på www.humana.se

28 mars 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Servicerådgivare Varberg & Falkenberg

Servicerådgivare Varberg & Falkenberg Vill du ingå i ett team som sprider mycket värme och glädje och som jobbar tillsammans för att ge våra kunder en positiv upplevelse? Som servicerådgivare hos Motor Trend i Varberg & Falkenberg får du jobba med Toyota, ett av världens starkaste varumärken, inom en organisation som präglas av värderingar som respekt, teamwork och strävan efter ständig förbättring. Om tjänsten Tjänsten är innehållsrik och utvecklande, ett arbete där du möter kunden i vår kunddisk och via telefon, mejl och webbkontakt. Du ger rådgivning samt planerar service, reparationer och hanterar reservdelar. Aktiv kundbearbetning med en hög grad av servicekänsla är ett naturligt inslag i arbetet. Vi ser att du har fordonstekniskt kunnande, förmåga att skapa förtroende och har lätt för att samarbeta. God datorvana samt B-körkort är ett krav. Utvecklas med oss Enligt vår filosofi är vi ständigt på en resa. Både som individer och som företag behöver vi förändring och utveckling för att må bra och vara delaktiga i den föränderliga värld vi lever i. Vi vill hjälpa dig att växa som människa och vi räknar med att du ska vilja bidra till företagets utveckling. Det är en viktig del av vår kultur. En annan del som är lika viktig handlar om att utveckla varandra. Med olika erfarenhet i bagaget och med stor respekt för våra medarbetares tankar och idéer lär vi av varandra. Det är på det viset som vi hela tiden blir lite bättre och vårt mål är att vi ska vara den bästa återförsäljaren på vår ort. Ansök nu Tjänsten är tills vidare på heltid. Har du frågor är du välkommen att kontakta Servicechef Victor Johansson på 0346-65 56 62 eller [email protected]. Skicka din ansökan till [email protected] senast 30 april 2024. Skicka in din ansökan idag då urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag. Märk ansökan ”Servicerådgivare Varberg/Falkenberg”. Motor Trend AB grundades i Mariestad 1984 och är återförsäljare för Toyota och Lexus. Under 2024 firar Motor Trend 40 år av ständig utveckling. 2023 omsatte vi över 1 miljard och vi är idag ca 180 medarbetare fördelat på tio orter; Mariestad, Skara, Lidköping, Karlstad, Arvika, Skene, Kungsbacka, Varberg, Falkenberg och Halmstad. Toyota är världens största biltillverkare, med återkommande toppbetyg på kvalitet och säkerhet.

28 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Sjuksköterska för vaccination - Falkenberg

Vi på Vaccinova söker nu engagerade och utåtriktade sjuksköterskor för arbete med vaccination på timmartill vår mottagning i Falkenberg! Tjänsten omfattar ca 4 timmar arbete en dag i veckan på ett kontinuerligt schema! Vaccinova är en vaccinatör med fokus på trygghet och hälsa.Vaccinova finns idag på mer än 75 platser i Sverige, både i våra egna vaccinationsmottagningar och hos vår partner Apotek Hjärtat. Vi söker nu efter nästa medlem i vårt team! Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: -Vaccinering -Omsorgsrådgivning -Journalföring -Hantering av betalning -Enklare inventering För att trivas hos oss bör du vara självgående och utåtriktad samt bekväm med datorer. Arbete med vaccination sen innan är meriterande men inget krav! Vi erbjuder alla nyanställda en utbildning i vaccination samt i de system som används på arbetsplatsen! Tjänsten ämnas tillsättas så fort som möjligt.

28 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Svetsare till spännande företag!

Är du en erfaren svetsare som är på jakt efter nya utmaningar? Då har vi en spännande tjänst till dig hos vår kund i Falkenberg! Vi söker nu en svetsare till vår kund i Falkenberg. Arbetet kommer bestå av svetsning med många olika metoder men framförallt med pinne och rörtråd, vi ser därför att du har vana av arbete med olika metoder och är en riktig allround svetsare! Andra arbetsuppgifter utöver svetsning kan förekomma så som montering, det är därför meriterande om du är händig sedan tidigare och van vid arbete med händerna.   Vi ser att du som person är engagerad och ansvarstagande. Du har en förmåga att arbeta under press och färdigställa dina resultat innan deadline.  Vid frågor eller funderingar kan du ringa till mig så pratar vi om det!   Låter detta som din nästa utmaning? Välkommen med din ansökan redan idag! Rekryteringsarbetet sker löpande.    Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

28 mars 2024
Sista ansökan:
21 april 2024
Flitig mekaniker till kund!

Är du en duktig underhållsmekaniker som letar efter nya utmaningar? Då har vi tjänsten för dig! TopWork söker nu en erfaren mekaniker till vår kund i Falkenberg. Vi söker dig som är utbildad mekaniker eller har motsvarande arbetslivserfarenhet och dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av förebyggande underhåll samt reparationer av vår kunds maskiner. Vi ser att du som söker är driven, har en vilja att utföra dina arbetsuppgifter på bästa sätt samt har enkelt för att samarbeta med dina kollegor. Vi ser även att du behärskar det svenska språket i tal och skrift.  Välkommen med din ansökan! Tjänsten kan vara aktuell både i form av direktrekrytering eller en anställning som inleds hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

28 mars 2024
Sista ansökan:
21 april 2024
CNC-operatör till kunnigt team!

Vi söker nu en CNC-operatör till vår kund i Varberg! Vi söker nu dig som vill utvecklas i din roll som CNC-Operatör. Du kommer arbeta som operatör och självständigt ställa maskin och starta upp jobb, utföra justering av program samt tillhörande efterkontroll och mätningar. Som operatör kan du få jobba i skift och du kommer bli en viktig del i gruppen. Här ställs en del krav på eget ansvar, förmåga att prioritera samt ha ett öga för viss struktur.   Din profil: För att lyckas i rollen CNC-Operatör krävs det att du är noggrann, strukturerad, analytisk och resultatinriktad. Vi söker dig som har en gymnasieutbildning inom skärande bearbetning och arbetslivserfarenhet med goda kunskaper inom fräsning i styrda maskiner. Du uppskattar att jobba både självständigt och i grupp. Du trivs med ansvar och kan jobba strukturerat även när tempot är högt.   Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

28 mars 2024
Sista ansökan:
21 april 2024