Lediga jobb i Falköping

Sök totalt 129 lediga jobb i Falköping

Tjäna 50 000 SEK/M

Sök jobbet som teamleader på ViaLarm för att tjäna 50 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 50 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 50 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt boende & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har säljerfarenhet & körkort ∙ Inget belastningsregister

1 december 2023
Sista ansökan:
15 december 2023
Tjäna 40 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på ViaLarm för att tjäna 40 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 40 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 40 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt boende & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inget belastningsregister

1 december 2023
Sista ansökan:
15 december 2023
Jobba Som Teamleader

Sök jobbet som teamleader på ViaLarm för att jobba som teamleader! Pratar du flytande svenska & vill jobba som teamleader? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som teamleader. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt boende & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med försäljning ∙ Inget belastningsregister

1 december 2023
Sista ansökan:
15 december 2023
Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som säljare på ViaLarm för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt boende & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inget belastningsregister

1 december 2023
Sista ansökan:
15 december 2023
Personlig assistent sökes till glad 20-åring utanför Blidsberg

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? Vi på söker nu en personlig assistent som vill arbeta med en glad tjej, utanför Blidsberg.  I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv.   Vår kund är en kvinna i 20-års åldern med ett stort intresse i att lyssna på musik, åka bil, bada och duscha hemma samt att vara med i sociala rum. Kunden är multihandikappad och har inget tal, vilket betyder att du som sökande kommer få en gedigen introduktion för att lära känna kunden innan du börjar arbeta på egen hand. Du behöver vara lyhörd och enkelt kunna läsa av olika situationer för att arbetet med kunden ska fungera väl. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av trach och sondmatning. Om tjänsten Tjänstens huvudsakliga uppgifter är att övervaka kunden under natten och se till att hon mår bra, dokumentera om kundens mående, följa de städrutiner som är förlagda under nattetid och övriga delar som kan tillkomma. Du som sökande kommer få en inledande utbildning kring hur kundens trach fungerar och hur sondmatningen går till. Du som söker bör, utöver den 15%-tjänsten även ha möjlighet att arbeta vissa dag- och kvällspass när behov uppstår. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Tjänsten avser 15% aktiv natt vilket innebär att du arbetar mellan 20:00 - 08:00, samt extra jobbpass kan tillkomma vid behov. Lön:  Fast lön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Tjänsten är en SLUV, vilket innebär "så länge uppdraget varar" och behöver tillträdas omgående. Vem är du? Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Då kunden bor hos sina föräldrar bör du kunna arbeta i en miljö där du tar hänsyn till de övriga i hushållet. Det finns även katter i hushållet, vilket är viktigt att uppmärksamma om du till exempel är allergisk eller katträdd. Vi söker dig som är van vid att ta stort ansvar. Det är även meriterande om du har erfarenhet av sondmatning, trach, multihandikapp och har varit personlig assistent tidigare. För denna tjänst krävs det att du har: - Goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift. - B-körkort och tillgång till egen bil, på grund av att kunden bor en bit utanför Blidsberg. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Att jobba på Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

1 december 2023
Sista ansökan:
29 december 2023
Hundintresserad kvinna söker flexibel och noggrann personlig assistent

OM JOBBET Vi söker nu en personlig assistent till en kvinna i 60-års åldern. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att hjälpa till med sysslor i hennes vardag som till exempel handräckning, städning, av- och påklädning, hygien, matlagning samt att följa med på aktiviteter utanför hemmet. Du ska gilla att även arbeta utomhus då flera dagliga promenader sker tillsammans med kvinnan. På arbetsplatsen finns hund vilket också är ett stort intresse hos kvinnan som det är viktigt att du delar. DU SOM SÖKER ÄR Nu söker vi dig kvinna 30+ som brinner för att jobba med människor, och söker lite extra arbetstid. Det är meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat inom vårdyrken tidigare, men det viktigaste är förstås din personlighet. Du behöver vara lugn, trygg i dig själv och har en förståelse för vad assistentyrket innebär. Vi ser gärna att du som söker har ambitionen att jobba som personlig assistent under en längre tid. Ett krav är att du som assistent är svenskspråkig eller engelskspråkig samt har ett stort hundintresse. ÖVRIGA EGENSKAPER VI SER HOS DIG Vi ser gärna att du är lyhörd, noggrann, flexibel och har förståelse för tystnadspliktens betydelse.  DET HÄR ERBJUDS DU Vivida står för kvalitet. Vi arbetar för att du som anställd ska må bra och känna stolthet i din yrkesroll. Som personlig assistent har du ett givande arbete där du är mycket viktig för en annan människa. Du får stöd av oss som arbetsgivare och möjlighet till personlig utveckling genom dina arbetsuppgifter och utbildning. Att vara anställd på Vivida innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd, schyssta semestervillkor och friskvårdsbidrag. Vi arbetar för att du som anställd ska må bra – våra medarbetare är det viktigaste vi har!   ARBETSTID OCH TJÄNSTGÖRINGSGRAD Extra vid behov, assistansen utförs både dag, kväll och helg. LÖN På Vivida får du som assistent en fast grundlön per timme + semesterersättning samt eventuell OB-ersättning. Kollektivavtal finns.   TILLTRÄDE Ansökningarna kommer att behandlas fortlöpande. Tillträde omgående ANSÖKAN Sista ansökningsdag är 2023-12-31. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, så tveka inte att skicka in din ansökan!   UTDRAG UR BELASTNINGSREGISTRET På Vivida har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret för alla personer som arbetar hos våra minderåriga kunder och hos vissa vuxna kunder. Därför vill vi gärna att du som blir kallad på intervju tar med ett aktuellt belastningsregisterutdrag som inte är mer än ett år gammalt. Ansökan om registerutdrag får du via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Om Vivida Vivida Assistans är en komplett assistansanordnare som funnits sedan 2004. Med gedigen erfarenhet och trygg arbetsledning erbjuder vi en komplett helhetslösning för våra kunders assistans. Vi finns i hela landet och är en arbetsgivare som värnar om våra medarbetare på riktigt. Våra kunder har även tillgång till kvalificerad juridisk kompetens. Vår verksamhet bygger på en stark värdegrund, för vilken vi tilldelats den högsta R-licensen i etiskt företagande. Vi har kollektivavtal och är medlem i Vårdföretagarna.  Läs mer om oss: http://www.vivida.se https://www.youtube.com/channel/UC-iIgCvlt8r5VH5UcKmLD8w https://www.instagram.com/vivida.se/ https://www.facebook.com/vividaassistans/ https://www.linkedin.com/company/vivida-assistans-ab?original_referer=https%3A%2F%2Fvivida.se%2F

1 december 2023
Sista ansökan:
31 december 2023
Kock Tåstorps demenscentrum

Falköpings kommuns måltidsavdelning söker kock till köket på Tåstorps demenscentrum. Köket lagar mat till de boende, dagverksamhet och matlådor till brukare i ordinärt boende. Vad kan vi erbjuda dig? Du kommer att arbeta som en del i en grupp av ytterligare åtta kockar. Tillsammans med kökschef skapar ni er egen matsedel utifrån avdelningens grund, livsmedelsverkets råd och matgästernas behov och önskemål. I så stor utsträckning som möjligt lagas mat från grunden, så matlagning utgör en stor del av arbetsuppgiften. Vår vision är 100% nöjda matgäster vilket utmanar dig som är serviceinriktad, kvalitetsmedveten och har stort fokus på gäst/kundperspektivet. Schemalagd arbetstid med helgtjänstgöring. Vad söker vi hos dig? Vi söker dig som har en dokumenterad kockutbildning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Meriterande är om du har erfarenhet av praktiskt arbete i restaurang/storkök. Vidare ser vi gärna att du har ett stort engagemang i att vara en del av arbetslaget i köket men att du också gärna bygger relation med brukarna, vårdpersonalen och ledningen för äldreboendet. Du har grundläggande kunskaper i specialkost och gärna erfarenhet av konsistensanpassad mat. Du har datavana och kunskaper inom egenkontroll baserat på HACCP. Du har inga svårigheter att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift samt förstår skriftliga instruktioner. Upplysningar Kökschef: Carina Henriksson tel. 0515 - 88 55 85 Falköpings kommun Falköpings kommun eftersträvar att vara en inkluderande arbetsgivare och värdesätter de kvalitéer som mångfald tillför våra verksamheter för att skapa en hållbar utveckling. Vår gemensamma värdegrund utgår ifrån att vi som medarbetare är till för Falköpingsborna. Vi erbjuder meningsfulla och viktiga arbeten, goda utvecklingsmöjligheter och ett gott arbetsklimat med engagerade kollegor. Undrar du vad som finns att göra och se när du inte jobbar hos oss? Gå in på https://www.livetiskaraborg.se/och upptäck alla Skaraborgs möjligheter! Övrigt För att hantera ansökningar använder vi Varbi. Du söker jobbet genom länken i annonsen. Om du av något skäl inte kan söka via Varbi (t.ex. skyddad identitet), vänligen ta kontakt med annonsens kontaktperson för alternativ sökväg. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

1 december 2023
Sista ansökan:
17 december 2023
Servicetekniker inom kyla och vvs sökes

Vi söker just nu en Servicetekniker för vår kund i Falköping. I rollen som servicetekniker kommer du att få en spännande roll med ansvar och flexibilitet. Ditt arbete kommer huvudsakligen omfatta service på olika anläggningar. Detta innebär att det kan förekomma vissa resor i tjänsten kan förekomma. Kvalifikationer Vi önskar att du har följande kvalifikationer: - Erfarenhet inom VVS eller Kyla. - Kylcertifikat kategori 1 är meriterande. - B-körkort. - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Datorvana i PC-miljö. Som person är du: - Nyfiken och har ett starkt intresse för teknik och dess utveckling. - Affärsmässig och alltid sätter kunden i centrum. - Självgående men har förmågan att samarbeta och arbeta i team vid behov. - Positiv och delar gärna med dig av dina idéer och kunskaper. Övrig information: - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid, 100% - Placering: Falköping. - Arbetstider: 07.00-16.00. Ansökan: Om du tror att du är den vi söker och vill vara en del av vår kunds framgångsrika team, tveka inte att skicka din ansökan. Berätta gärna om din erfarenhet och varför du tror att du är rätt person för denna roll. Vid frågor, kontakta vår rekryteringskonsult, Philip Börjesson, via e-post: [email protected] Sista ansökningsdatum: 8/12-23 Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser löpande rekryterings- och bemanningsuppdrag till små som stora företag över hela landet.

1 december 2023
Sista ansökan:
17 maj 2024
Stödassistent/Stödpedagog

- Mitt arbete vägleds av brukarnas delaktighet och inflytande - Mitt arbete handlar om att att förstärka det som redan fungerar - Mitt arbete är utvecklande och roligt Låter det som en beskrivning av ditt nästa jobb? Varmt välkommen med din ansökan till oss på Per Andersgatan Vad kan vi erbjuda dig? Per Andersgatan är ett LSS-boende i centrala Falköping. Vi ger stöd till 7 personer med beslut om boende enligt LSS.  Vi arbetar utifrån en humanistisk människosyn där alla är lika mycket värda och vår utgångspunkt är att alla gör så gott dom kan utifrån den situation de befinner sig i. Vi är en arbetsgrupp på sex personer och vi är måna om att utvecklas och arbeta tillsammans med varandra och med de individer vi ger stöd till. Hos oss får du delta i regelbundna metodmöten, både i helgrupp och i mindre kontaktmannateam.  Vi erbjuder dig ett roligt, utvecklande och omväxlande arbete där vårt huvudsakliga uppdrag är att stödja, stärka och motivera de personer vi arbetar med till att kunna hantera sin vardag och sitt liv.  För dig som söker rollen som stödpedagog får du dessutom ett specifikt uppdrag där syftet är att  utveckla verksamheten i enlighet med LSS tillsammans med närmsta kollegorna. Du får också delta på regelbundna nätverksträffar med andra stödpedagoger inom verksamhetsområdet. Du får även möjlighet att arbeta övergripande utifrån specifika uppdrag av ledningsgrupp och/eller enhetschef. Vad söker vi hos dig? Vi söker dig som... - har minst ett års erfarenhet av att arbeta med personer med funktionsnedsättning - har ett positivt synsätt och ett genuint intresse för att möta människor. - vill reflektera och hantera brukarnas eventuella strategier och de komplexa situationer vi möter i vårt arbete. Du ska vidare ha ett professionellt förhållningssätt och arbeta med stor respekt för de individer du möter. Du har lätt för att engagera andra, dela med dig av dina kunskaper och samarbeta. Du ska också verka för en god samverkan med brukarens olika nätverk, kommunicera med brukare och personer kring denne på ett empatiskt, lyhört och respektfullt sätt.  För rollen som stödassistent ska du ha gymnasial utbildning inom omvårdnadsprogrammet eller barn- och fritidsprogrammet, med fördjupning inom verksamhetsområdet. Alternativt någon annan utbildning och/eller fördjupning som bedöms likvärdig kompletterat med minst tre års erfarenhet från funktionshinderområdet. För rollen som stödpedagog behöver du, utöver ovanstående, ha en eftergymnasial specialisering inom funktionshinderområdet med pedagogisk inriktning omfattande 60 högskolepoäng eller 200 YH- poäng. Alternativt annan utbildning som bedöms likvärdig kombinerat med minst tre års erfarenhet från funktionhindersområdet. Meriterande för din roll som stödassistent/stödpedagog är utbildning eller erfarenhet av PERMA, tydliggörande pedagogik och lågaffektivt bemötande. Vana att arbeta med genomförandeplaner, dokumentation och digitala hjälpmedel är ett plus. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet vilket för oss innefattar förmåga att läsa av individers behov, ett flexibelt tankesätt och förmåga att anpassa sig till nya situationer. Vi eftersträvar en arbetsgrupp där individers olika styrkor bidrar till helheten.  Upplysningar Intervjuer kommer hållas i januari. Rekryteringen kommer att ske i samverkan med några av de individer som bor på boendet. Falköpings kommun Falköpings kommun eftersträvar att vara en inkluderande arbetsgivare och värdesätter de kvalitéer som mångfald tillför våra verksamheter för att skapa en hållbar utveckling. Vår gemensamma värdegrund utgår ifrån att vi som medarbetare är till för Falköpingsborna. Vi erbjuder meningsfulla och viktiga arbeten, goda utvecklingsmöjligheter och ett gott arbetsklimat med engagerade kollegor. Undrar du vad som finns att göra och se när du inte jobbar hos oss? Gå in på https://www.livetiskaraborg.se/och upptäck alla Skaraborgs möjligheter! Övrigt För att hantera ansökningar använder vi Varbi. Du söker jobbet genom länken i annonsen. Om du av något skäl inte kan söka via Varbi (t.ex. skyddad identitet), vänligen ta kontakt med annonsens kontaktperson för alternativ sökväg. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

30 november 2023
Sista ansökan:
20 december 2023
Produktionschef

Nordkalk är en ledande leverantör i Nordeuropa av kalkstensbaserade produkter. De erbjuder nödvändiga råmaterial till ett stort antal industrier, såsom pappers- och cellulosaindustrin, stål- och gruvindustrin samt bygg- och kemiindustrin. Deras lösningar bidrar till renare luft och vatten liksom en ökad produktivitet inom lantbruket. Med värderingar som öppenhet, rättvisa, anspråkslöshet, tillit och respekt – vägleds personalstyrkan tillsammans mot gemensamma mål. Företaget fokuserar på att skapa en bra och säker arbetsplats, på att producera säkrade råvarureserver samt att kontinuerligt förbättra sin verksamhet över tid. Nordkalk har produktion på mer än 20 orter i Östersjöregionen, Centraleuropa, Norge och Turkiet. Nordkalk söker nu sin nya produktionschef som med ett delaktigt och involverande ledarskap kommer utgöra en viktig pusselbit i de fortsatta framgångarna. Här erbjuds du ett varierat och möjliggörande jobb på ett företag som är i framkant inom sin bransch. Tillsammans med engagerade kollegor ges du stora möjligheter att forma anläggningarna och påverka företaget i en fortsatt positiv riktning. Kanske är det dig vi söker? Dina arbetsuppgifter hos oss I rollen som produktionschef har du det övergripande ansvaret att leda och utveckla Nordkalks produktionsanläggningar i Uddagården utanför Falköping samt Ingaberga utanför Hässleholm. Genom ett proaktivt arbete driver du anläggningarnas operativa och strategiska arbete för en fortsatt positiv utveckling. Detta innebär bland annat att du har ansvar för budget och resultat, planering av produktion, hälsa och säkerhet, utveckling av anläggningarna samt för medarbetarnas välmående och utveckling. Vidare ansvarar du för att lagar och förordningar samt interna instruktioner och rutiner följs och utvecklas vad gäller produktionen. Idag jobbar det tio medarbetare i Uddagården och fem medarbetare i Ingaberga som du kommer ha personalansvar för. Du rapporterar till Executive Vice President för de nordiska länderna och har stöd från centrala funktioner i form av ekonomi, HR, inköp samt hälsa och säkerhet. Du kommer också ingå i ett team med produktionschefer från andra anläggningar där ni stöttar, hjälper och coachar varandra.  I din tjänst kommer du leda och vara ansvarig både anläggningen i Uddagården och Ingaberga och det förväntas att du är på plats regelbundet på de båda anläggningarna. Det betyder att du också kommer leda på distans i de fall du inte är på plats på en av anläggningarna.  Vem är du? Vi söker dig som är en tydlig och närvarande ledare som besitter förmågan att skapa engagemang och delaktighet hos dina medarbetare. Du har en förmåga att skapa teamkänsla som får medarbetarna att växa, utvecklas och känna sig involverade. Vidare är du konsekvent i din ledarskapsstil, har en stark kommunikativ förmåga och trivs med att arbeta nära produktion och i processer. Som person är du lyhörd, prestigelös och handlingskraftig där du vågar ta ägandeskap, beslut och driva arbetet framåt. För att lyckas i rollen bör du dessutom vara strukturerad, samarbetsorienterad och framåtsyftande i ditt sätt att vara. Du har lätt för att sätta dig in i detaljer samtidigt som du gärna arbetar med övergripande helhetssyn där du drivs av att involvera medarbetare i arbetet.  För att du ska trivas hos oss så ser vi att du har flera års tidigare erfarenhet från ledande befattningar inom produktion och processtyrning. Kombinerar du det med en teknisk utbildning och/eller en ledarskapsrelaterad utbildning så är det meriterande. Du har erfarenhet av att driva utvecklings- och förändringsarbete och drivs av att göra det i din arbetsvardag. Vidare behärskar du svenska obehindrat i tal och skrift samt har mycket goda språkkunskaper i engelska.  Vi erbjuder dig att arbeta på ett företag som är under ständig utveckling med nya utmaningar och där vi har en spännande tid framför oss! Hos oss får du möjlighet att vara med och påverka, vara involverad i beslut och en fantastisk möjlighet att utvecklas! Varmt välkommen till oss på Nordkalk! I denna rekrytering samarbetar vi med OnePartnerGroup och du visar intresse för tjänsten via onepartnergroup.se. För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Lotta Ryman på 073-394 79 12 alternativt [email protected] eller Marcus Rosenblom, på 073-625 53 18 alternativt [email protected]. Sista ansökningsdag är den 7 januari 2024 men urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, därför är du varmt välkommen med din ansökan redan idag! Då vi inte tar emot ansökan via mail hänvisar vi dig till att söka via annonsen.

30 november 2023
Sista ansökan:
7 januari 2024