Vill du ta en ledande roll med ansvar för ekonomi och HR på Floby Rescue? Här får du möjlighet att påverka och bidra till företagets framgång i en dynamisk och utvecklande miljö. Om rollen I rollen som Ekonomichef på Floby Rescue kommer du att arbeta med alla aspekter av ekonomi och ansvara för att utveckla våra ekonomiprocesser. Du kommer även att ha HR-ansvaret på företaget. Tjänsten är bred och du kommer att blanda strategiska och operativa arbetsuppgifter. Bokslutsrapporter, affärsanalyser, kostnadsuppföljning, budgetarbete, prognoser, kalkyler och löner är några av de områden du kommer att arbeta med. Du ingår i ledningsgruppen och ansvarar för bolagets finansiella strategi, och du rapporterar direkt till VD. Din profil Vi söker dig som arbetar i en liknande roll inom tillverkande industri, gärna från en projektdriven verksamhet. Om du arbetar som revisor eller redovisningsekonom är även det en bra bakgrund. Du är en trygg och coachande ledare med goda kunskaper inom ekonomi och controlling samt erfarenhet av att driva förändrings- och utvecklingsprojekt. Du har goda kunskaper i svenska och engelska. Du är resultatdriven, initiativrik och har förmågan att se hela affären. Vidare är du prestigelös, självgående, social och lösningsorienterad. Du förstår vikten av att tillsammans med dina kollegor utveckla en positiv och effektiv arbetsplats där medarbetarna trivs, tar ansvar och känner sig motiverade samt delaktiga i att bidra till att uppnå verksamhetens mål. Vi erbjuder Floby Rescue har en öppen och välkomnande företagskultur. Här får du arbeta i en utvecklande och uppmuntrande miljö där du utvecklas tillsammans med kompetenta kollegor. Vi är ledande i branschen och är stolta för de produkter vi levererar. I den här rekryteringen samverkar Floby Rescue med Stella Rekrytering & Ledarskap. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsult Sören Holmlind på 0515 - 128 00. Varmt välkommen med din ansökan, vi tillämpar löpande urval så ansök så snart som möjligt dock senast den 6 maj. Om Floby Rescue Floby Rescue AB bygger framtidens släck- och räddningsfordon och har lång erfarenhet inom detta område. Vi är det självklara valet för räddningstjänster i Skandinavien. Vi jobbar ständigt med att utveckla nya, innovativa lösningar för våra fordon som ligger i linje med framtidens krav på hållbarhet, kapacitet, driftsäkerhet och ergonomi. Vi gör arbetet tryggare för alla de människor som arbetar med våra special-, släck- och räddningsfordon. Vår tillverkning sker i Floby, Sverige och vi arbetar främst med svensktillverkade ingående komponenter i våra byggnationer. Bolaget grundades 1918 och har byggt räddningsfordon sedan 1940-talet. På plats i Floby har vi egen detaljtillverkning, chassianpassning, lackeringsverkstad och slutmontering. Bolaget har hela sin verksamhet i Floby och omsätter ca 161 miljoner med en organisation på totalt 64 medarbetare. Läs mer här www.flobyrescue.se
Vi på Bee Bemanning söker nu en elektriker med installationsbakgrund till vår kund i Skaraborg – med placering i Skövde eller Falköping. Företaget, grundat 1950, erbjuder industritekniska lösningar inom kyla och värme. Med över 25 kontor över hela Sverige fokuserar de på att säkerställa kundernas produktivitet samtidigt som de arbetar för att minska energiförbrukningen och miljöpåverkan. I den här rollen arbetar du med installation, service och felsökning av elinstallationer kopplade till olika tekniska system, med särskilt fokus på kylteknik. Arbetet är varierande och innefattar både självständiga uppdrag och samarbete i team om cirka fem personer. Viss resor inom närområdet förekommer. Du har tillgång till egen servicebil och arbetstelefon i tjänsten. Kvalifikationer Vi söker dig som har: Cirka 5 års erfarenhet av elinstallationer inom industri, butik, storkök och offentliga miljöer. Fullgjord el-utbildning och lärlingstid ECY-certifikat eller motsvarande B-körkort Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Datorvana i PC-miljö Som person är du: Serviceinriktad och professionell i kundkontakter Självgående med god samarbetsförmåga Positiv och lösningsorienterad Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, 100% Placering: Skövde eller Falköping Arbetstider: 07.00–16.00 (med möjlighet till flextid). Ansökan och kontakt: Välkommen med din ansökan redan idag – vi arbetar med löpande urval och intervjuer. Detta är en direktrekrytering via Bee Bemanning AB, vilket innebär att du blir anställd direkt hos vår kund.Har du frågor om tjänsten? Kontakta gärna vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected] ellertelefon: +46 73 734 93 88. Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser löpande rekryterings- och bemanningsuppdrag till små som stora företag över hela landet.
Vi på Bee Bemanning söker nu en elektriker med installationsbakgrund till vår kund i Skaraborg – med placering i Skövde eller Falköping. Företaget, grundat 1950, erbjuder industritekniska lösningar inom kyla och värme. Med över 25 kontor över hela Sverige fokuserar de på att säkerställa kundernas produktivitet samtidigt som de arbetar för att minska energiförbrukningen och miljöpåverkan. I den här rollen arbetar du med installation, service och felsökning av elinstallationer kopplade till olika tekniska system, med särskilt fokus på kylteknik. Arbetet är varierande och innefattar både självständiga uppdrag och samarbete i team om cirka fem personer. Viss resor inom närområdet förekommer. Du har tillgång till egen servicebil och arbetstelefon i tjänsten. Kvalifikationer Vi söker dig som har: Cirka 5 års erfarenhet av elinstallationer inom industri, butik, storkök och offentliga miljöer. Fullgjord el-utbildning och lärlingstid ECY-certifikat eller motsvarande B-körkort Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Datorvana i PC-miljö Som person är du: Serviceinriktad och professionell i kundkontakter Självgående med god samarbetsförmåga Positiv och lösningsorienterad Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, 100% Placering: Skövde eller Falköping Arbetstider: 07.00–16.00 (med möjlighet till flextid). Ansökan och kontakt: Välkommen med din ansökan redan idag – vi arbetar med löpande urval och intervjuer. Detta är en direktrekrytering via Bee Bemanning AB, vilket innebär att du blir anställd direkt hos vår kund.Har du frågor om tjänsten? Kontakta gärna vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected] ellertelefon: +46 73 734 93 88. Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser löpande rekryterings- och bemanningsuppdrag till små som stora företag över hela landet.
Vi erbjuder ett roligt och givande arbete med en aktiv kvinna i 20-årsåldern som behöver ditt stöd i hemmet och på daglig verksamhet. Kvinnan bor i en enplansvilla i centrala Falköping tillsammans med en vän som också har personlig assistans. Tjänsten innebär arbete både på dagen och vaken tid på natten samt endel dubbelassistans. Novum är en rikstäckande assistansanordnare som arbetar utifrån en kristen värdegrund vars ambition är att göra skillnad för individen, branschen och i samhället. Som en del av Novum Assistans är du delaktig som medarbetare genom regelbundna arbetsplatsträffar där utveckling av uppdragen sker. Vi som assistansbolag skapar förutsättningar för de uppgifter som assistansen kräver, i fortlöpande kompetensutveckling utifrån behov i uppdraget. Du som assistent får därmed möjlighet till personlig utveckling både som individ och i din yrkesroll som personlig assistent. Vem är du som sökande? Vi söker dig som har en personlig lämplighet för uppdraget, du är glad, lättsam och initiativrik. Önskvärt är också att du har en god fysik.Personkemin och samspelet mellan dig som assistent och uppdragsgivaren är helt avgörande för kvaliteten och upplevelsen av arbetet. Målet är att kvinnan får känna glädje och känsla av sammanhang som påverkar hennes upplevelse av livskvalitet. Det är viktigt att du är flexibel för att ibland kunna hoppa in för att täcka luckor i bemanningen. Körkort är ett krav Svenska i tal och skrift är ett krav Vi ser helst kvinnliga sökande Om anställningen I arbetsuppgifterna ingår att stötta kvinnan i sitt arbete på daglig verksamhet, sjukgymnastik, personlig omsorg samt allternativ och kompletterande kommunikation då kvinnan inte har ett talat språk. I dina arbetsuppgifter ingår också att följa med på hennes fritidsaktiviteter som t.ex. ridning, bio, bad och olika utflykter. Då kvinnan har en egen bil som ger henne en stor frihet söker vi assistenter med körkort. Arbetstiderna varierar mellan: heldag, kväll, vaken natt och helg. Tjänsten är en tillsvidareanställning så länge uppdraget varar på 90% samt extra vid behov. Vi söker också behovsvikarier som arbetar per timma. Vi erbjuder fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Om rekryteringen Urvalsprocessen sker löpande och mer information om uppdraget fås vid en eventuell intervju. Tillträde sker enligt överenskommelse. För anställning hos Novum Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. I den här rekryteringen tillämpar vi ett personlighetstest för samtliga sökande. Detta tar ca 15-20 minuter att genomföra och du får en inbjudan via din mejl efter du sökt tjänsten. Testerna hjälper oss att kunna matcha rätt person med rätt jobb. På detta sätt ökar vi chansen för att du som blir anställd kommer att trivas hos oss och att du har rätt förutsättningar för att lyckas i uppdraget.
Är du lyhörd, handlingskraftig och bra på att hitta individbaserade lösningar? Då kan det här vara jobbet för dig. I den här tjänsten söker vi dig som motiveras av att se människor utvecklas och nå sina mål! För att trivas i rollen ser vi att du strukturerat och kreativt vill arbeta med att identifiera människors bäst lämpade vägar ut på arbetsmarknaden. Du kommer arbeta inom ramarna för tjänsten ”Steg till arbete”, där du vägleder en grupp deltagare genom både individuella samtal, föreläsningar och gruppaktiviteter. De som deltar i tjänsten ”Steg till arbete” är en varierande grupp människor som alla ska ges praktisk vägledning och arbetsmarknadskunskap, för att i sin tur stärka sina möjligheter till arbete. Du kommer få samverka med kollegor såsom arbetsterapeut, studie- och yrkesvägledare samt språkstöd. Välkommen att söka en meningsfull och omväxlande roll där du verkligen kan göra skillnad för människor. Dina främsta arbetsuppgifter Schemaläggning och planering av aktiviteter och insatser Individbaserad kompetenskartläggning Stötta vid aktivitetsutförande och ute på reell arbetsplats Göra uppföljningar på arbetsplatser Hålla föreläsningar samt genomföra individuella samtal Administration och dokumentation Samverkan och dialog med Arbetsförmedlingen Vi söker dig som Har minst 2 års högskole- eller yrkeshögskoleutbildning på heltid inom sociologi, beteendevetenskap, pedagogik eller medicin 1 års erfarenhet på minst halvtid av individuell eller grupphandledning/coachning av personer med psykisk eller fysisk ohälsa alternativt funktionsnedsättning under de senaste 3 åren Har god kommunikativ förmåga i tal och skrift Är ansvarstagande, relationsskapande och organiserad Har god arbetsmarknadskunskap och lokalkännedom Vi erbjuder Nya spännande utmaningar varje dag Härliga och hjälpsamma kollegor En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete En möjlighet att göra skillnad för människor Om oss På Arbetslivsresurs hjälper vi människor att hitta vägar till ny sysselsättning. Vi består bl.a. av socionomer, sociologer, arbetsterapeuter, hälsovetare och beteendevetare som eftersträvar att skapa goda förutsättningar för människor att få ett långsiktigt och hälsosamt arbetsliv. När dessa individuella behov tillgodoses, bidrar det inte bara till välmående på individnivå utan även till en positiv samhällsutveckling. När människan mår bra, mår samhället bra. Sedan starten 2005 har vi byggt upp gedigen erfarenhet av att stärka, utveckla och identifiera behov hos både individer och organisationer - över hela Sverige. Låter det här som en lämplig tjänst för dig? Ansök gärna redan idag! Vi intervjuar kandidater löpande allt eftersom ansökningar kommer in, därför kan anställningsprocessen avbrytas om vi hittar personen vi söker.
Vill du använda dina IT-kunskaper i uppdrag som faktiskt gör skillnad – där du både får utvecklas och jobba med teknik på riktigt? Hos oss får du arbeta som IT-tekniker i den offentliga sektorn, där du blir en nyckelperson i organisationens dagliga IT-drift. Det här är en perfekt möjlighet för dig som arbetat några år inom IT och nu vill ta nästa steg. Du kommer in i en miljö där dina kunskaper tas på allvar, där du får ta ansvar – men också stöd i uppdragets alla delar. Vi ser till att du får en bra introduktion, smidig onboarding och stöd längs hela uppdraget. Ofta finns vi också nära till hands om du behöver praktisk hjälp eller har frågor under uppdragets gång. Om rollen I denna tjänst kan följande arbetsuppgifter förekomma, – ansvara för att den dagliga driften fungerar – arbete med felsökning och bedömningar hur fel bäst ska åtgärdas – utgöra en lokal IT-tekniker som främst arbetar med drift och utveckling av myndighetens lokala nätverksmiljö och kommunikationen mellan datorer i samma byggnad – ge stöd och support till användarna – sköta datakommunikation, drift och datasäkerhet i större nätverksmiljöer – ibland även globalt – testa nya produkter och informera användarna om nyheter – installera och anpassa datorer som sköter kommunikationen i nätverket, till exempel routrar, servrar och arbetsplatser – arbeta med att göra IT-driften säker (till exempel installera brandväggar) – installera program och anpassa dem till nätverket – ansvara tekniskt för IT-utrustning i konferensutrymmen, exempelvis videomötessystem – backuphantering – administrera standardsystem såsom mail och kalender – administrera backup-, storage- och applikationsservrar För att kunna bli aktuell för rollen krävs att du uppfyller något av nedanstående, – gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning samt fyra (4) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete, eller – högskoleutbildning inom IT (till exempel högskoleingenjör med datainriktning) eller annan likvärdig IT-utbildning samt minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Utöver det krävs även, – mycket goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation och informationssäkerhet – grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt – kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow) – kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift Vad vi erbjuder – Konsultuppdrag inom offentlig sektor – där samhällsnytta möter teknik – Stabilitet och ordnade arbetsförhållanden – Smidig onboarding inför varje uppdrag – Praktiskt stöd under uppdragets gång – både med uppföljning och kommunikation med uppdragsgivaren Urval sker löpande. När du skickar in din ansökan, ange gärna vilken ort du bor på. Välkommen att växa tillsammans med oss!
Vill du växa i din IT-karriär? Bli helpdesk-konsult inom offentlig sektor Vill du jobba med IT på riktigt – där du varje dag gör skillnad för samhället, får ta ansvar och fortsätta utvecklas? Vi söker dig som har några års erfarenhet inom IT-support och som vill växla upp i en roll med mening, variation och tydlig framtid. Som helpdesk-konsult kommer du in i strukturerade miljöer där tekniken är avgörande – du hjälper användare, löser problem, förvaltar system och bygger förtroende. Vi erbjuder uppdrag inom offentlig sektor med stabilitet, professionell onboarding och stöd från erfarna kollegor under hela resan. 🛠 Om rollen I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma, se till att IT-utrustning fungerar, tillhandahålla servicestöd till användare via t.ex. telefon, e-post och chatt avseende hård- och mjukvara, administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer), instruera användare i hur de ska arbeta med olika program. ✅ Vad du behöver ha för att vara aktuell Du behöver uppfylla något av följande alternativ: Gymnasieutbildning (eller likvärdig kunskap) samt minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete, eller Relevant IT-utbildning (exempelvis högskoleingenjör, yrkeshögskola eller likvärdig) samt minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Utöver detta behöver du också: goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet, grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt, goda kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow), goda kunskaper om Mobile Device Management (MDM), kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som i skrift. 🌱 Vad vi erbjuder Uppdrag inom offentlig sektor – där din insats gör samhällsnytta, En trygg och ordnad arbetsmiljö med professionell onboarding, Stöd från vårt team längs hela vägen – vi hjälper till med dialog, uppföljning och administration, Ett nätverk av kunniga kollegor och ett bolag som värnar om din utveckling. 📍Ansökan Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Ange vilken ort du bor i när du ansöker. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vill du ha en varierad vardag, trygga uppdrag och en arbetsplats där din kompetens gör verklig nytta? Nu söker vi dig som vill arbeta som helpdesk-konsult inom offentlig sektor – ett område som erbjuder både samhällsnytta och långsiktiga uppdrag. Vi samarbetar med väletablerade aktörer inom offentlig sektor, och våra kunder finns över hela landet. Som konsult har du chansen att vara en del av något större – där du gör skillnad i allt från kommunala verksamheter till statliga myndigheter. Det här är en perfekt möjlighet för dig som gillar problemlösning, systemförvaltning och att arbeta nära användare med både support och tekniskt stöd. Om rollen I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma, - se till att IT-utrustning fungerar - tillhandahålla servicestöd till användare via t.ex. telefon, e-post och chatt avseende hård- och mjukvara - administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer) - instruera användare i hur de ska arbeta med olika program Kompetenskrav För att bli aktuell måste du uppfylla nedanstående krav, - högskoleutbildning inom IT (till exempel högskoleingenjör med datainriktning) eller annan likvärdig IT-utbildning och minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete - alternativt, gymnasium eller likvärdig kunskap samt tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete - goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet - grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt - goda kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow) - goda kunskaper om Mobile Device Management (MDM) - kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift Vad vi erbjuder - Möjlighet till arbete i flera delar av landet, på uppdrag hos välkända offentliga verksamheter - Trygghet i tydliga uppdrag med ordnade arbetsförhållanden - Professionell introduktion och stöd under hela uppdraget - Hjälp med administration, uppföljning och dialog med uppdragsgivare Ansökan Urval sker löpande. Ange vilken ort du bor i när du skickar in din ansökan. Välkommen att bli en del av vårt nätverk av kunniga IT-konsulter!
Skicka in din ansökan redan idag! Om tjänsten Du kommer att jobba som truckförare inom fordonsindustrin på ett väletablerat företag där arbetsuppgifterna innebär att du primärt förser produktionen med material Du kommer till trevliga kollegor och det är en bra gemenskap på arbetsplatsen men också en mycket närvarande Konsultchef från Tranpenad. Tillsammans med dina kollegor jobbar du i ett högt tempo i industrimiljö och det är därför viktigt att du trivs med det Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär truckkörning där du förser material till produktionen på ett tryggt, effektivt och professionellt sätt Arbetsuppgifter Truckkörning Bidra kontinuerligt till ditt lags framgång Dagligen följa gemensamma arbetssätt och beskrivna metoderna Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och att du trivs med att jobba som truckförare med det tempo och krav som ställs inom fordonsbranschen. Du skall arbeta metodiskt, effektivt och vara lyhörd. Vidare är du en resultatdriven, förtroendeskapande och stresstålig person som vill ta ansvar för att göra ett bra och kvalitetssäkrat arbete samt vara en lagspelare som strävar efter bra sammanhållning på arbetsplatsen. Krav Kunna kommunicera muntligt och skriftligt på svenska och engelska Godkända gymnasiebetyg (Svenska a/1, Matematik a/1, Samhällskunskap a/1 och Engelska a/5) Truck-kort A1-A4, B1-B3, D1 Erfarenhet av tidigare truckkörning (Referenser krävs) Meriterande Erfarenhet av truckkörning inom fordonsindustrin Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkorArbetstider: Dagtid Omfattning: Heltid Lön: Enligt kollektivavtal Start: Vecka 19 Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.
Är du en serviceinriktad problemlösare med ett genuint IT-intresse? Just nu söker vi helpdeskmedarbetare till konsultuppdrag inom offentlig sektor. Det här är ett uppdrag för dig som vill arbeta i en viktig samhällsfunktion och stötta användare i deras IT-vardag. Du får arbeta i en professionell och strukturerad miljö där ditt tekniska kunnande gör skillnad – varje dag. -- Om rollen Som helpdeskmedarbetare kommer du att bistå användare i olika IT-relaterade frågor och bidra till att den dagliga verksamheten fungerar smidigt. Arbetsuppgifterna inkluderar: – Se till att IT-utrustning fungerar – Tillhandahålla servicestöd via telefon, e-post och chatt – Support av både hård- och mjukvara – Administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter, utskriftsköer) – Instruera användare i hur olika program används. -- Vi söker dig som har För att lyckas i rollen ser vi att du har: – Gymnasieutbildning eller motsvarande IT-kunskaper – Minst 6 månaders erfarenhet från arbete inom helpdesk, IT-support eller liknande – Goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation och informationssäkerhet – Grundläggande kunskaper i MS Office eller likvärdigt – Kunskap om ärendehanteringssystem, t.ex. Easit GO eller ServiceNow – Erfarenhet av Mobile Device Management (MDM) – Flytande svenska i tal och skrift -- Vi erbjuder Detta är ett konsultuppdrag där du får: – En trygg start med onboarding och introduktion – Lokalt stöd genom hela uppdraget – Möjlighet att utvecklas inom en stabil och viktig sektor – Erfarenhet från uppdrag med struktur, säkerhet och tydliga processer -- Ansökan Skicka in din ansökan redan idag. Vi arbetar med löpande urval. Märk din ansökan med orten du söker från, t.ex. Göteborg, Borås, Uddevalla eller annan ort i Västra Götaland eller Halland. Vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer