Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 3-6 timmar i veckan i våra butiker i Borlänge och Falun med möjlighet till större tjänst under sommaren. Den här tjänsten passar därför perfekt för dig som studerar och vill ha ett långsiktigt extrajobb under terminstid! En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Kjell & Company
Säljare till Dalarna Vill du representera några av Sveriges mest älskade varumärken på ett lokalt företag och kunna utveckla din karriär i en global koncern? Skånemejerier söker nu en engagerad säljare i Dalarna med lämplig bostadsort i Falun eller Borlänge. Vi erbjuder Som säljare hos oss och som en del av världens största mejerikoncern, Lactalis Group, får du här möjlighet att kombinera det lokala med det globala och arbeta med välkända varumärken som Skånemejerier, Allerum, Bravo, Lindahls, Salakis, Président och Galbani. Vi värnar om arbetsglädje, gott ledarskap, givande samarbeten och en välkomnande, stabil och inkluderande arbetsmiljö. Arbetsuppgifter I denna nyckelroll kommer du att arbeta med införsäljning av vårt bassortiment, lansering av nyheter och säkerställande av säljcyklernas volymer. Rollen som säljare innebär nära samarbete med våra kunder och ett stort ansvar för att våra produkter når ut till marknaden med rätt kvalitet och volym. Du kommer driva våra kategorier Ost, Mejeri och Juice i butik och du kommer säkerställa att våra mål för distribution och försäljning nås. I denna roll utgår du från hemmet. Som säljare ansvarar du också för att: Planera och genomföra besök hos kunder samt följa upp säljcykler enligt företagets riktlinjer Implementera nyheter och säkerställa rätt sortiment och utrymme enligt avtal och planogram Verka för att driva bassortiment och tilläggssortiment Sälja in kampanjer och driva synlighet i butiker för att öka försäljningen Hantera beställningar och säkerställa lagerstatus Optimera försäljningen genom kategoristyrning och kontinuerlig analys av marknadens behov Vara en ambassadör för Skånemejerier Vi söker dig som Har erfarenhet av försäljning, gärna från dagligvaruhandeln eller butik Är målinriktad, självgående och strukturerad Har en god kommunikativ förmåga och gillar att bygga relationer Har gymnasieutbildning som grund och gärna relevant erfarenhet från branschen Övrig information På Skånemejerier arbetar vi för en säker och drogfri arbetsmiljö. Slutkandidater kommer därför att genomgå utdrag ur belastningsregistret och drogtest. Kontakt och ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Säljpoolens rekryteringskonsult Victor Gustafsson. Du når Victor på 036-3363462. Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. Välkommen med din ansökan! Om Skånemejerier Skånemejerier är det ledande mejeriföretaget i södra Sverige, en utmanare nationellt och en del av världens största mejerikoncern Lactalis. Vi är ett företag som värnar om värdena i det närproducerade och styrkorna i att samarbeta globalt. Vägledda av ambition, engagemang och enkelhet arbetar alla våra medarbetare mot samma mål – att utveckla och producera riktigt bra mat som både smakar och gör gott. I vårt sortiment finns närproducerade mejerivaror, Sveriges mest köpta juice och ostspecialiteter från Sverige och Europa, under ett paraply av älskade och välkända varumärken. Välkommen med din ansökan och bli en del av vårt engagerade team!
Bli en del av Verisure – Sälj trygghet, gör skillnad och väx med oss! Verisure söker säljare i Falun! Brinner du för att skapa trygghet för andra – samtidigt som du utvecklas själv? På Verisure söker vi dig som är social, engagerad och gillar att arbeta med människor. Du behöver inte ha tidigare säljerfarenhet – vi letar efter rätt inställning och vilja att växa. Här får du jobba i ett team där samarbete, gemenskap och personlig utveckling är minst lika viktigt som att nå resultat. Om rollen: Som säkerhetssäljare på Verisure hjälper du familjer och privatpersoner att känna sig trygga i sitt hem – något som verkligen gör skillnad. Du planerar och genomför kundmöten där du erbjuder rådgivning och presenterar våra smarta säkerhetslösningar. Du ansvarar för hela processen – från första kontakt till att avtalet är på plats – men du är aldrig ensam. Vi jobbar som ett team, med tydliga mål och stöd hela vägen. Vi erbjuder: · Attraktiv provisionsstege utan tak – garantilön + provisionsstege · Mållön: 32 000–40 000 kr · Tjänstebil · En onboarding i världsklass där du får rätt verktyg för att lyckas · Tydlig karriärstege · Trygg anställning i ett stabilt och växande företag · Säljtävlingar och gemensamma mål som firas tillsammans Vi söker dig som: · Har B-körkort (krav) · Kan arbeta vardagar kl. 12–21, Fre: 10-18 · Talar och skriver flytande svenska · Är fri från anmärkningar i belastningsregistret och hos UC · Har god social förmåga och tycker om att bygga förtroende · Är driven men prestigelös, och tycker om att jobba mot gemensamma mål Om Verisure: Vi skyddar över 5,6 miljoner hem världen över och är Europas ledande aktör inom smarta säkerhetslösningar. Vi är stolta över att kunna erbjuda en arbetsplats med omtanke, innovation och stark gemenskap. Hos oss är du inte bara en del av ett företag – du är en del av något större. Ansök redan idag! Vi rekryterar löpande – vänta inte med din ansökan! Av GDPR-skäl tar vi inte emot ansökningar via mejl, men har du frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected] – skriv gärna vilken ort det gäller i ämnesraden. Du kan också läsa mer om oss på vår Karriärsida eller följa oss på Instagram. Välkommen till Verisure – där trygghet, utveckling och teamanda möts.
Som specialistläkare i allmänmedicin hos oss får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en ersättare – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja oss? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål vad gäller arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder en rad uppdrag inom primärvården anpassade efter dina behov och preferenser. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar för patienterna. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig – Om du är intresserad av att starta eget bolag kan vi guida dig genom processen och ge dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar– Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos oss får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att hjälpa patienter – samtidigt som du har balans i livet. Vi tror på att bygga långsiktiga relationer där både du och patienterna får det bästa. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vill du bidra till att utveckla en verksamhet där barnets bästa är den självklara utgångspunkten – och där din kompetens, erfarenhet och professionella drivkraft ges utrymme och värde? Prosperum Familjehemsvård är en integrerad del av Prosperum koncernen – en expansiv verksamhet som sedan tidigare bedriver HVB-verksamhet för barn och ungdomar i åldern 13-17 år. I takt med att vi breddar vårt uppdrag för att på ett mer ändamålsenligt sätt möta barns individuella behov, har vi etablerat en familjehemsverksamhet med flera ramavtal. Vi söker därför en nyckelperson som vill vara med och tillsammans med oss, bidra till utformningen av en kvalitativ och hållbar verksamhet. Vi söker dig som är en erfaren och engagerad familjehemskonsulent med både djup yrkeskompetens och ett genuint engagemang för barn och ungas välfärd. För rätt person finns möjlighet att axla en ledande roll med strategiskt inflytande över verksamhetens fortsatta utveckling och kulturbyggande. Om verksamheten Prosperum Familjehemsvård verkar för att varje barn och ungdom ska ges förutsättningar för en trygg, stabil och kärleksfull uppväxtmiljö. Vår modell bygger på omsorgsfullt utredda och noggrant matchade familjehem, där varje insats präglas av kvalitet, långsiktighet och professionellt engagemang. Verksamheten befinner sig fortfarande i en utvecklings- och uppbyggnadsfas, vilket skapar möjligheter för dig som inte enbart vill förvalta – utan aktivt forma en verksamhet med barnets rättigheter i centrum och mod att tänka nytt när det krävs. Vi har idag kontor i både Falun och Borlänge, vilket innebär att arbetet i hög grad är flexibelt dessutom finns möjligheten att utföra arbetet på distans. Samtidigt utgår vår geografiska verksamhet från att rekrytera, utreda och följa upp familjehem i mellan Sverige. Arbetsuppgifter Som familjehemskonsulent ansvarar du för att säkerställa kvalitet i hela placeringsprocessen, från rekrytering och utredning av familjehem till handledning, uppföljning och dokumentation. I uppdraget ingår att: Rekrytera och utreda potentiella familjehem enligt gällande lagstiftning och professionell praxis Ge kontinuerligt stöd och handledning till familjehemmen i deras uppdrag Säkerställa uppföljning och kvalitet i placeringarna, med barnets behov och rättigheter i fokus Dokumentera och rapportera enligt gällande föreskrifter och kvalitetskrav Arbetet bedrivs självständigt men i nära samverkan med verksamhetsledningen och övriga medarbetare. Tjänsten innebär resor – B-körkort är därför ett krav. Kvalifikationer Vi söker dig som: Har socionomexamen, alternativt annan relevant högskoleutbildning inom samhälls- eller beteendevetenskap Har dokumenterad erfarenhet av utredningsarbete och handledning inom familjehemsvård Har mångårig erfarenhet av socialt arbete med barn och ungdomar Är trygg i samtalsledning, bedömningar och skriftlig dokumentation Arbetar strukturerat, är självgående och har god samarbetsförmåga Har ett genuint engagemang för barns rätt till trygga uppväxtvillkor och vill bidra till utveckling – både på individ- och verksamhetsnivå Vi erbjuder Tjänstebil, telefon och laptop för att underlätta arbetet på distan Möjlighet att vara med i ett tidigt skede och påverka verksamhetens utformning och riktning Korta beslutsvägar och stort utrymme för egna initiativ En varm, tillitsfull och professionell arbetsmiljö Regelbunden extern handledning och möjlighet till kontinuerlig kompetensutveckling Konkurrenskraftiga anställningsvillkor inklusive kollektivavtal För rätt person: möjlighet att utvecklas till en ledande funktion med strategiskt ansvar Information om rekryteringsprocessen: I enlighet med Socialnämndens beslut krävs ett utdrag från Polismyndighetens belastnings- och misstankeregister. Du hittar blanketten via https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-annan-verksamhet/. Urval och intervjuer genomförs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Varmt välkommen med din ansökan! Kontakt [email protected]
Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. Länsvuxenpsykiatri Falun - Säter har ett länsövergripande uppdrag med ansvarar för psykiatriska akutmottagningar, heldygnsvård och beroendevård. I Falun finns vår beroendeakut, slutenvård för såväl beroendetillstånd och allmänpsykiatri och vår LARO-mottagning. På LARO-mottagningen arbetar ett tvärprofessionellt och sammansvetsat team bestående av läkare, sjuksköterskor, skötare, medicinska sekreterare och kurator. Vi har korta tider från utredning till behandling och mottagningens personal har god kännedom kring de patienter som tillhör enheten. Arbetet sker i samverkan och nära samarbete med socialtjänsten, öppenvårdspsykiatrin, vårt mobila team (PEA) samt primärvården och andra vårdgrannar. LARO-mottagningen ligger i direkt anslutning till vår beroendeakut och två av våra slutenvårdsavdelningar. Den geografiska närheten mellan mottagning och slutenvård leder till en sömlös integrering och stor flexibilitet i vården. Överläkare med medicinskt ledningsansvar, LARO-mottagning i Falun Arbetsuppgifter Vi erbjuder dig ett stimulerande och omväxlande jobb med eget ansvar där kollegialt samarbete är en central del av arbetet. Som läkare på vår LARO-mottagning kommer du att ingå i ett större läkarteam. Vi har dagliga morgonmöten för läkargruppen och första linjens chefer. Kliniken är i dagsläget i det närmaste oberoende av hyrläkare. Inom verksamheten är vår ambition att ge goda möjligheter för utveckling och utbildning med korta beslutsvägar. På kliniken har vi idag flera beroendespecialister. LARO-mottagningen fungerar som en central enhet för utbildningen av våra ST-läkare. Vi har en mycket kompetent ST-läkargrupp som i hög grad involveras i arbetet på kliniken och under tjänstgöringstiden engageras i specialområden inom psykiatrin. Vår vision är att bygga en stark beroendeorganisation utifrån det som föreslagits i samsjuklighetsutredningen och att kommande år försöka utbilda fler läkare inom beroendefältet. Du kommer att ha en central roll i detta. Som medicinskt ledningsansvarig för vår beroendevård kommer du dessutom ingå i en medicinsk ledningsgrupp som består av chefsöverläkare och MLA från slutenvården i Falun och Säter. Du kan erbjudas möjlighet till auskultationsdagar inom lämpliga verksamheter och övergripande i psykiatrin anordnas regelbunden internutbildning och forum för kollegialt kunskapsutbyte. Arbetet består av mottagningsarbete mån- fre med bedömningar, utredningar och behandling av patienternas beroenderelaterade problem. Uppdraget som specialistläkare innebär ett medicinskt ansvar för mottagningen med implementering och utveckling av evidensbaserade metoder. Tillträde enligt överenskommelse. 90% av tiden förläggs till kliniskt arbete. 10% inom ramen för medicinskt ledningsansvar. I arbetet ingår också tjänstgöring som bakjour kvällar, nätter och helger. Det finns stor möjlighet att ta ut komptid regelbundet. Konkurrenskraftig månadslön. Friskvårdsbidrag. Övrig information Kvalifikationer Krav: Legitimerad läkare med specialistkompetens i allmänpsykiatri. Erfarenhet av arbete med LARO. Meriterande: Specialistkompetens inom beroendemedicin. Personliga egenskaper: Tjänsten förutsätter såväl förmåga att ta egna initiativ som att arbeta självständigt. Likaså gott omdöme samt samarbetsförmåga. Du ska ha intresse att utveckla gemensamma vård- och behandlingsstrategier i patientgruppen. Stor vikt fästs vid personlig lämplighet. Inkom med CV, personligt brev och kopia på legitimation och specialistbevis. Intervjuer sker fortlöpande. Välkommen med din ansökan! Ansökan Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss. Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba med oss - Region Dalarna Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Detta arbete innebär direkt och regelbunden kontakt med barn och/eller ungdomar. Innan erbjudande om anställning kan ske, måste du som sökande uppvisa utdrag ur Polisens belastningsregister i obrutet kuvert alternativt via ett digitalt registerutdrag, enligt lag 2013:852 eller 2000:873. Mer information finns här: Belastningsregistret - begär utdrag (polisen.se). Denna tjänst kräver att du har giltig legitimation för det aktuella yrket. Din yrkeslegitimation kommer att kontrolleras mot Socialstyrelsens register över legitimerad hälso- och sjukvårdspersonal (HOSP) innan eventuellt erbjudande om anställning. Läs mer här: Registret över legitimerad hälso- och sjukvårdspersonal (HOSP) - Socialstyrelsen. Fackliga kontaktuppgifter Fackförbund - Region Dalarna
Om jobbet Söker du efter en seriös arbetsgivare som gör det möjligt för dig att ta uppdrag enligt dina önskemål? Nu söker vi dig som är utbildad socionom med flerårig erfarenhet inom myndighetsutövning barn och unga till uppdrag i Dalarnas län. Vi erbjuder dig flexibelt upplägg, trygga anställningsvillkor, bra lön och goda förmåner. Du får en personlig kontakt med din konsultchef, samtidigt som du får chansen att bredda din kompetens, få nya erfarenheter och utvidga ditt kontaktnät. Om Dedicare Dedicare är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och är idag en av Nordens ledande leverantör av socionomer, läkare, sjuksköterskor, och andra profiler inom vårdsektorn. På Dedicare socionom består våra kunder i regel av socialtjänster i hela Sverige som har personalbehov av handläggare eller chefer inom socialtjänstens olika verksamhetsområden. Vi har ramavtal med flera kommuner i hela landet och kan således erbjuda dig ett stort urval av uppdrag på bemanningsbasis. Som konsult kan du välja om du vill ta längre eller kortare uppdrag samt om du vill att arbetsplatsen ska vara i närheten av ditt boende eller om du önskar resa. Vem är du? Vår vision är att ha de mest kompetenta medarbetarna. Med kompetens menar vi fackkunskap, relevant erfarenhet och professionell service. Som konsult är det viktigt att du är självgående och beredd på ett omväxlande och utmanande arbete. Som person är du flexibel, positiv och lösningsorienterad. Våra kunder förväntar sig effektivitet liksom god förmåga att ta egna initiativ. Vi erbjuder Vi tror att välmående människor gör ett bättre arbete, därför erbjuder vi alla våra konsulter följande: - Kollektivavtal, tjänstepension, semesterersättning och friskvårdsbidrag - Du får en lön som är synonym med dina prestationer - Du får spännande uppdrag som matchar ditt intresse och din kompetens - Du får personlig och nära kontakt med din konsultchef - Du får möjlighet att medverka på träffar och utbildningar som Dedicare anordnar för anställda konsulter Blir du konsult hos Dedicare kommer du ha kontakt med konsultchef Sabina Wallberg. Sabina har lång erfarenhet av arbetet inom socialtjänsten och erbjuder uppföljning samt stöd vid behov under uppdragets gång. Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.dedicare.se/socionom för mer information och för information om olika evenemang.
Är du farmaceut och redo för en ny utmaning? Vi på Talangbron söker engagerade och kunniga farmaceuter som vill utvecklas och göra skillnad. Hos oss får du möjligheten att arbeta på uppdrag som matchar din kompetens och ambition. Om Talangbron: Vi är specialister på rekrytering och bemanning inom farmaci och samarbetar med ledande aktörer i branschen. Vår styrka är att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och farmaceuter – för långsiktiga och givande samarbeten. Hos oss får du en trygg och flexibel arbetslösning anpassad efter dina önskemål. Om rollen: Nu söker vi efter farmaceuter som är redo att ta nästa steg i karriären, och vill hitta sin nästa roll i Dalarna. För kunds räkning söker vi efter legitimerade apotekare och receptarier som vill arbeta i någon del av Dalarna. Behovet finns på flera platser och vi kommer berätta mer om rollen vid första kontakt. Som farmaceut kommer du bland annat att arbeta med rådgivning, försäljning och egenvård. Det finns goda chanser att vidareutvecklas inom organisationen och specialisera din kunskap inom bland annat kvalitet eller farmaci. Vi söker dig som: Är legitimerad apotekare eller legitimerad receptarie Är serviceinriktad, noggrann och ansvarstagande Trivs i mötet med kunder och kollegor Kan arbeta självständigt och i team Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas i din yrkesroll Stöd från en rekryteringskonsult genom hela processen Ett nätverk av spännande karriärmöjligheter inom farmaci Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!
Är du farmaceut och redo för en ny utmaning? Vi på Talangbron söker engagerade och kunniga farmaceuter som vill utvecklas och göra skillnad. Hos oss får du möjligheten att arbeta på uppdrag som matchar din kompetens och ambition. Om Talangbron: Vi är specialister på rekrytering och bemanning inom farmaci och samarbetar med ledande aktörer i branschen. Vår styrka är att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och farmaceuter – för långsiktiga och givande samarbeten. Hos oss får du en trygg och flexibel arbetslösning anpassad efter dina önskemål. Om rollen: Nu söker vi efter farmaceuter som är redo att ta nästa steg i karriären, och vill hitta sin nästa roll i Dalarna. För kunds räkning söker vi efter legitimerade apotekare och receptarier som vill arbeta i någon del av Dalarna. Behovet finns på flera platser och vi kommer berätta mer om rollen vid första kontakt. Som farmaceut kommer du bland annat att arbeta med rådgivning, försäljning och egenvård. Det finns goda chanser att vidareutvecklas inom organisationen och specialisera din kunskap inom bland annat kvalitet eller farmaci. Vi söker dig som: Är legitimerad apotekare eller legitimerad receptarie Är serviceinriktad, noggrann och ansvarstagande Trivs i mötet med kunder och kollegor Kan arbeta självständigt och i team Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas i din yrkesroll Stöd från en rekryteringskonsult genom hela processen Ett nätverk av spännande karriärmöjligheter inom farmaci Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!
Vi växer och söker en ny medlem till vårt enterpriseteam. Är du en person som finner stor glädje i att lösa problem och som drivs av att det ska fungera hos kund? Vill du arbeta med något som i slutänden bidrar till verklig nytta hos kund, men även människors vardag och samhället i stort – varmt välkommen till Esri Sverige och till vårt gäng i enterpriseteamet. Om tjänsten I den här rollen kommer du ha ett fokus som innehåller både hårda och mjuka parametrar, med mer vikt åt det hårda hållet såsom hur vi får in vår teknik i kunders servrar och infrastruktur. Du kommer ha en närhet både till teknik, kund och användare och är med i många av projektens och uppdragens delar. Du säkerställer att servrarna mår bra och att det finns tillräcklig kapacitet och redundans för användningen av våra produkter hos kund. Hur du säkerställer detta kan handla om din tekniska kompetens likväl som att du i kundrelationen förstår användarmönster och dess påverkan på serverhälsan samt hur kunden idag och framåt vill använda våra produkter. Där kan du designa systemarkitekturen för att skapa en stabil plattform som det går att lita på så att ArcGIS kan hållas igång hos våra kunder. Du ser över arkitektur, prestanda, integrationer, säkerhet, robusthet, automation och övervakning och att det finns en god organisation ute hos kund för att produkterna ska tas om hand. Att stötta vid uppsättning av rätt tekniska förutsättningar, arbeta med molndrift och utbildning gentemot kund är också delar av din roll hos oss. Enterpriseteamet arbetar med vår Enterpriseplattform och våra kunder på många olika sätt. Det är en plattform med många förmågor som har både bredd och djup. Teamet i sig har kompetens som spänner mellan det IT-tekniska och GIS. Vi är ett team som hjälps åt och som vill att vi alla tillsammans ska lyckas i vår vardag men som också finner stor glädje och tillfredsställelse i att hjälpa våra kunder och i slutet av dagen ha bidragit till en bättre vardag för människor och samhälle. Vi är övertygade om förmågorna och styrkan i GIS och den otroliga bredd av användningsområden som det har men också den variation i arbetsvardagen som finns tillika den frihet under ansvar som vårt arbete bygger på. Kvalifikationer Vi tror att du har en relevant bakgrund och erfarenhet inom IT som väger mer åt det tekniska hållet som kan vara inom områdena IT-teknik, GIS eller GIS-teknik Vi tror att du minst har 5 års arbetslivserfarenhet och har ställts inför tillräckligt många olika utmaningar inom IT eller i gränslandet mellan IT och GIS Då vi behöver kunna prata med användare som arbetar med serverdrift hos våra kunder behöver du ha erfarenhet av arbete med servrar och serverdrift på den nivå att du kan hantera sådana dialoger, utan att nödvändigtvis vara den som är expert på just det området Vi tror att du har en relevant Högskoleutbildning inom IT eller GIS alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet Meriterande Har du erfarenhet av att arbeta med ArcGIS Enterprise, inklusive konfiguration, administration och anpassning av GIS-lösningar med fokus på installation och uppgraderingar är det meriterande. Övriga områden som är meriterande är certifieringar inom GIS och ArcGIS, arbete med databaser eller Python, då vi ofta diskuterar med kund och varandra om hur vi löser och levererar infrastruktur som kod. Personliga egenskaper Vi arbetar tillsammans men också själva i våra uppdrag varför vi tror att du är en person som är trygg i dig själv och har en god personlig mognad. Vi sätter laget före jaget och tror därför att du, liksom vi, är prestigelösa i vårt förhållningssätt tillika en god lagspelare som gillar att bidra till helheten. Du är en person som med din erfarenhet och kunnande har förmågan och en drivkraft i att se både utmaningar och lösningar samt kan ta för dig i dialoger i ditt team likväl som med kund. Att skapa förtroendefulla relationer med våra kunder är en självklarhet för dig. Placering Vi har kontor i Falun, Gävle, Göteborg, Karlstad, Malmö och Stockholm. Övrigt Majoriteten av våra uppdrag kräver säkerhetsklassning, vilket kan innebära frågor kring medborgarskap, bakgrundskontroller samt särskild prövningsintervju. Ansökan Tjänsten är på heltid och tillsvidare med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. Vi går igenom ansökningar löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdag 2025-06-10. Vill du veta mer? Har du frågor eller funderingar om tjänsten? Tveka inte att höra av dig till Thomas Florqvist, teamchef Enterpriseteamet, på 072 56 31 780. Vi ser fram emot din ansökan! Vill du lära känna oss lite bättre redan nu? Läs mer om oss påesri.seoch följ oss påLinkedIn. Vill du veta mer om GIS klickar du här. På Esri Sverige gillar vi människor, kartor och teknik. Vi brinner för att utveckla och sprida nyttan med geografisk information i både privat och offentlig sektor. Vår världsledande GIS-teknik bidrar till smidigare processer, tydligare beslutsvägar, effektivare rutiner och ger en verklig bild av nuläget till våra kunder. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Välj ett jobb för att visa detaljer