Butiksbiträde på Mattbutik
Göteborgs Langettering AB
Butikssäljare, dagligvaror

Göteborgs Langettering – En del av mattbutiken.se Plats: Datavägen 51, Sisjön, Askim Arbetstid: Måndag - Fredag, 09.00 - 17.00 eller Måndag - Onsdag (alternativt) Omfattning: Heltid eller Deltid Varaktighet: Tillsvidare (eller tidsbegränsad anställning) Kommun: Göteborg Om jobbet: Vi på Göteborgs Langettering söker en positiv och driven medarbetare till vår mattbutik. Vi säljer alla typer av mattor till både företag och privatpersoner och letar nu efter någon som kan ge våra kunder bästa möjliga service. Om du vill, finns det även möjlighet att lära dig sy kanter på mattor i vår verkstad. Vi är ett litet team som arbetar nära varandra och trivs med ett gott arbetsklimat. Du kommer att få lära dig alla delar av butiksarbetet och vi ser gärna att du är intresserad av att utvecklas hos oss på lång sikt. Arbetsuppgifter: Som butiksbiträde kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara: Försäljning av mattor till både företag och privatpersoner Rådgivning och hjälp till kunder i butiken Hantering av beställningar och lager Städning och ordning i butiken Vill du lära dig mer kan du även få möjlighet att arbeta med sömnad och sy kanter på mattor i vår verkstad. Vi söker dig som: Är en driven och kundorienterad person Har god kommunikationsförmåga och en positiv attityd Är flexibel och tycker om att arbeta med försäljning Har öga för detaljer och gillar att hålla ordning i butiken Är intresserad av att utvecklas inom sömnad av mattor (en möjlighet, men inget krav) Har körkort (en fördel, men inget krav) Vi erbjuder: En rolig och stimulerande arbetsmiljö En chans att utvecklas i försäljning och även inom hantverk om du vill En långsiktig anställning med möjlighet till utveckling Möjlighet till fast månads-, vecko- eller timlön En positiv och skämtsam arbetsmiljö Ansök: Skicka gärna in ditt CV och ett personligt brev där du berättar varför du passar för tjänsten. Vi erbjuder gärna en snabb telefonintervju för att berätta mer om jobbet och svara på dina frågor. Vi ser gärna att du ansöker om du har rätt till nystartjobb eller bidrag – informera oss gärna om detta. Företag: Göteborgs Langettering AB Plats: Datavägen 51, Sisjön, Askim Lön: Fast månads-, vecko- eller timlön Tjänstgöring: Heltid eller Deltid Ansök nu och bli en del av vårt härliga team! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

101 dagar sedan
Sista ansökan:
1 september 2025
Kock sommaren 2025: 150 - 210 kr per timme ☀️
FRAM Bemanning AB
Kockar och kallskänkor

JOBBA SOM KONSULT - PÅ DINA VILLKOR På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM VEM VI SÖKER: Erfaren och driven person med passion för sitt yrke. Minst några års erfarenhet inom branschen, men inte nödvändigtvis från stjärnkrogar. Trivs med att jobba i olika miljöer och ser det som en möjlighet att utvecklas. Anpassar sig snabbt till nya rutiner och miljöer. En teamspelare med hög social kompetens. Har rätt inställning och ser den som en viktig del av jobbet. HUR DET FUNGERAR: Arbeta på olika platser, ibland flera under samma vecka, eller på längre uppdrag. Du får jobbförslag i god tid och bestämmer själv hur mycket och när du vill arbeta. Möjlighet att arbeta dagtid, kvällar eller specifika dagar beroende på dina önskemål. Flexibilitet och möjlighet att arbeta när det passar dig bäst. Ett extrajobb med en arbetsgivare som bryr sig. FRAM ERBJUDER 150 - 210 kr per timme med möjlighet att få lön inom 48h efter jobbet. Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte bråka om sånt som är självklart. Betalda resor till och från jobbet vid längre resor. Jobba när du vill, som du vill. FLEXIBEL LÖN. Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat med möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? VILKA ÄR FRAM BEMANNING? FRAM är ett personligt bemanningsföretag som specialiserar sig på hotell- och restaurangbranschen. Vi är övertygade om att arbeta med mat och dryck är ett av de roligaste jobben som finns. Vi har framgångsrikt etablerat oss i Göteborg, Malmö och nu även i Stockholm. Vår målsättning är att vara den bästa arbetsgivaren i branschen, med fokus på transparens, ärlighet och en positiv arbetsmiljö. Vi är flera hundra anställda och fortsätter att växa. Våra kunder är allt från lokala kvarterskrogar till stora hotellkedjor och företagsrestauranger. Vi väljer noggrant vilka vi samarbetar med för att säkerställa att du får arbeta på bra arbetsplatser med go stämning. ANSÖKAN I den här rekryteringen lägger vi stor vikt på personlig lämplighet och intervjuer sker löpande. Start: Enligt överenskommelse. Lön: 150-210 kr i timmen. Övriga villkor enligt rådande kollektivavtal. Sökord: servis, matsal, servitör, restaurang, hotell, biträde, restaurangbiträde, bartender, hovmästare, a la carté, lunchrestaurang, konferens, service, runner

101 dagar sedan
Sista ansökan:
17 september 2025
Kyltekniker till Actemium Service Managament
Emil Lundgren AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Vill du vara med och bidra till vår utveckling och den spännande resan vi har framför oss? Är du en driven och engagerad person som vill utvecklas, då är det dig vi söker! Uppdraget Actemium Service Management söker nu sin nästa kyltekniker. Som kyltekniker är du placerad på vårt kontor på Hisingen i Göteborg och våra kunder finns runt om i Storgöteborg. Du ingår i vårt serviceteam på ca 16 personer som löpande gör service på kyla, ventilation samt styr och regler. Arbetet kommer bestå av skötsel, underhåll, installationsarbete och felsökning. Vi jobbar på löpande serviceavtal där du är första kontaktperson mot ditt kundområde. Du har egen servicebil och kommer själv att ansvara för planeringen av ditt arbete. Som kyltekniker hjälper du även dina kolleger vid behov. Vi arbetar framför allt som samarbetspartner till kunder inom industrin och fastigheter. Nu söker vi dig som vill vara och bidra till att ta Actemium in i framtiden! Vem är du? Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av arbete med service på kyla, ventilation samt styr och regler. Vidare ser vi att du är serviceinriktad och tycker om att ha kundkontakter. Du har öga för olika kundlösningar och känner dig bekväm med att arbeta med merförsäljning. Du kan jobba både självständigt och i team med dina kollegor. Du har kylteknisk utbildning, gymnasial eller via YH. Det är meriterande om du har tidigare kunskap om ventilation samt styr- och reglerteknik. Du som söker är certifierad kyltekniker (klass 1) och du har elkunskaper. Är du utbildad elektriker i grunden är det en fördel. Du behärskar svenska i tal och skrift samt har B-körkort. Det finns stora möjligheter att i framtiden ingå i vår beredskapsgrupp. Vid frågor Kontakta Martin Sennewald, Affärsenhetschef, på telefon 0760025120 eller mail [email protected] Sista ansökningsdagen är 30 april men vi tar löpande emot ansökningar. Välkommen med ansökan! Sitter du på mobilen? Du vet väl att du enkelt kan påbörja din ansökan från mobilen och komplettera din ansökan i ett senare skede. Om Actemium Actemium ger råd om, konstruerar, bygger och underhåller industriella processer. Tack vare vårt marknadsorienterade kunnande och drivna tillvägagångssätt anlitas vi ofta för omfattande projekt. Vi bildar ett nätverk av specialister som tillsammans med dig förbättrar industriproduktionen i din produktionsprocess. Vårt nätverk består av 350 affärsenheter som är 100% dedikerade till industrin. Dessa affärsenheter finns i 40 länder runt om i världen och vanligtvis nära dig.

101 dagar sedan
Sista ansökan:
17 september 2025
Kökschef till fast tjänst hos kund 👩‍🍳
FRAM Bemanning AB
Köksmästare och souschefer

VÄLKOMMEN TILL FAMILJEN! På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM. Kökschef till en av våra kunder Tillsvidareanställning Kontinuerlig utbildning inom mat, dryck och service Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte tjafsa om sånt som är självklart Börja jobba direkt efter intervju Vill du arbeta extra med oss på FRAM bemanning erbjuder vi även följande FLEXIBEL LÖN Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat – och möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? OM OSS FRAM är Sveriges fräschaste bemannings- och utbildningsföretag inom hotell och restaurang. Vi är ett familjeföretag som drivs av att göra besöksnäringen till en bättre plats och vi lägger stort fokus på att vår personal ska må bra. Som anställd på FRAM arbetar du ute hos våra kunder, som består av en uppsjö av hotellkedjor, arenor, banketter, företagsrestauranger, barer, fine dining och bättre à la carte krogar. Självklart anslutna till kollektivavtal via både Almega och Visita. Sökord: köksbiträde, souschef, a la carté, kök, kock, kallskänka, lunchrestaurang, hotell, konferens, service,

101 dagar sedan
Sista ansökan:
17 september 2025
Projektkoordinator – Inköp & Produktutveckling - Göteborg
Sway Sourcing Sweden AB
Inköpare och upphandlare

Vi söker en strukturerad och engagerad projektkoordinator med 2–5 års erfarenhet från tekniknära miljöer såsom tillverkningsindustrin, logistik, testning eller produktutveckling. Rollen erbjuder en dynamisk arbetsvardag med stort ansvar och goda utvecklingsmöjligheter. Du blir en nyckelspelare i spännande projekt kopplade till inköp och produktutveckling, där du får möjlighet att bidra både operativt och strategiskt. Det här är en roll på junior nivå där vi söker en person som kan bidra med stöd inom projektkoordinering och inköpsnära arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta med att följa upp projektens olika delar, samordna aktiviteter och se till att rätt verktyg och system används för att säkerställa ett effektivt flöde. Vi söker dig som är proaktiv, kommunikativ och har ett sinne för ordning och struktur. Du arbetar självständigt, tar egna initiativ och trivs i samarbetet med olika roller och avdelningar. Skallkrav • 2–5 års bakgrund av projektkoordinering inom industri, logistik eller produktutveckling • Vana vid att arbeta med inköpsprocesser, projektledning och planering • God förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och samarbeta tvärfunktionellt med olika parter Meriterande Det är meriterande om du har arbetat med ett eller flera av följande system: • GPS (Global Purchasing System) – för hantering av inköpsflöden • MS Project – för projektplanering och uppföljning • SCORE – för strukturerad projektledning • ProTOM – kopplat till processer inom produktutveckling • GLORIA – för produktdatahantering • DVP Process – verifierings- och valideringsprocesser Tillträde och ansökan Startdatum: 2025-04-14 Slutdatum: 2025-12-31 Ansök senast: 2025-04-04 Ort: Göteborg Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

101 dagar sedan
Sista ansökan:
17 september 2025
Vi söker Göteborgs bästa köksbiträden
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Om jobbet: Vi letar efter dig som har dokumenterad erfarenhet som köksbiträde på större enheter! Vi söker nu personal för arbete på uppdrag för lunchverksamheter i Göteborg med omnejd. Arbetsuppgifterna består främst av: Att bistå vid matlagning och förberedelser av salladsbuffé, uppläggning av mat samt portionering. Obehindrat kunna skala/skära/hacka grönsaker/sallad med precision och tempo. Vana att använda större köksmaskiner på ett säkert och effektivt sätt Förbereda matsalen för servering, matservering samt att ställa i ordning efter servering. Diska och städa Medverka i arbetet med egenkontroll Vem är du? Vi söker dig som vill arbeta inom bemanning och trivs att arbeta i olika miljöer och ser det som en rolig utmaning att inte ha en fast plats att arbeta på varje dag. Du har lätt att ta till dig nya instruktioner, har en god förmåga att samarbeta och vågar ta för dig på en ny arbetsplats. Du är nyfiken, arbetsvillig och lösningsfokuserad. Du är självgående men har inga problem att arbeta i team. Plikttrogen – Dvs du dyker på avtalad tid. ALLTID Prestigelös – Du har inte några problem att ta direktiv och göra det du blir ombedd att göra. Då man ofta byter arbetsplats ligger det en stor vikt att du har en hög social kompetens, är ansvarstagande, organiserad och flexibel Du talar och förstår svenska obehindrat – Det innebär att du ska kunna ta del av all och kommunicera information och instruktioner både muntligen och skriftligen. Du har minst två års dokumenterad erfarenhet av att ha jobbat i antingen storkök eller i skolkök som köksbiträde eller kock. Giltigt utdrag ur belastningsregistret Det är meriterande men inget krav om du även har någon form av utbildning från hotell och restaurangskola alternativt en yrkesutbildning inom kök eller som måltidsbiträde. Låter detta intressant? Tveka inte! Skicka in din ansökan redan idag. Har du de kvalifikationerna som krävs kontaktar vi dig inom kort för ett möte där vi lägger upp en plan för hur vi tillsammans kan briljera. Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på kul saker tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

101 dagar sedan
Sista ansökan:
17 september 2025
Sommarvikarier till Attendo Sankt Jörgen
Attendo Sverige AB
Vårdbiträden

Välkommen till Attendo där du kan göra skillnad Attendo S:t Jörgen äldreboende ligger 10 min från centrala Göteborg, vackert beläget nära lummiga grönområden och S:t Jörgens park. S:t Jörgen är uppdelat i två fastigheter, ett äldreboende och ett gruppboende för personer med demenssjukdom och en korttidsavdelning. Tillsammans har vi 84 lägenheter fördelade på åtta avdelningar. Beskrivning av tjänsten Vi söker vårdbiträden/undersköterskor som kan arbeta i sommar, när våran ordinarie personal går på välförtjänt semester. Som person är du noggrann och engagerad i kunderna och deras närstående. Du har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssätt och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Sommarvikariat Arbetstider under dag/kväll/helg Tillträdesdatum enligt överenskommelse Krav: Erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana Meriterande: Tidigare har du haft delegering Undersköterskeutbildning om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag! Du vill arbeta på en arbetsplats där du tillsammans med ditt team kan göra skillnad och ert engagemang uppskattas. Du trivs med att skapa goda relationer med kunder och vill skapa värde för dem och deras anhöriga. Du skulle beskriva dig själv som en serviceinriktad och ansvarsfull person som brinner för att ge våra äldre livskvalitet och god omvårdnad. Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, via samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-05-01 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

101 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
Sommarvikarier till Attendo Sankt Jörgen
Attendo Sverige AB
Vårdbiträden

Välkommen till Attendo där du kan göra skillnad Attendo S:t Jörgen äldreboende ligger 10 min från centrala Göteborg, vackert beläget nära lummiga grönområden och S:t Jörgens park. S:t Jörgen är uppdelat i två fastigheter, ett äldreboende och ett gruppboende för personer med demenssjukdom och en korttidsavdelning. Tillsammans har vi 84 lägenheter fördelade på åtta avdelningar. Beskrivning av tjänsten Vi söker vårdbiträden/undersköterskor som kan arbeta i sommar, när våran ordinarie personal går på välförtjänt semester. Som person är du noggrann och engagerad i kunderna och deras närstående. Du har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssätt och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Sommarvikariat Arbetstider under dag/kväll/helg Tillträdesdatum enligt överenskommelse Krav: Erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana Meriterande: Tidigare har du haft delegering Undersköterskeutbildning om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag! Du vill arbeta på en arbetsplats där du tillsammans med ditt team kan göra skillnad och ert engagemang uppskattas. Du trivs med att skapa goda relationer med kunder och vill skapa värde för dem och deras anhöriga. Du skulle beskriva dig själv som en serviceinriktad och ansvarsfull person som brinner för att ge våra äldre livskvalitet och god omvårdnad. Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, via samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-05-01 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

103 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
B2B-Säljare - Frihet, god provision & välmående
Submit AB
Företagssäljare

Är du en driven och tävlingsinriktad säljare som brinner för att göra affärer? Har du erfarenhet av B2B-försäljning och vill vara en del av ett företag där du har möjlighet att påverka din egen framgång? Då kan detta vara din rätt karriärsteg för dig. Om rollen Vi söker en självgående och initiativrik B2B-säljare som vill vara med och driva försäljningen av kassasystem. Du kommer att arbeta med fältförsäljning, boka dina egna möten och driva affärer från första kontakt till avslut. Här får du en fri roll där resultat premieras och där du har möjlighet att påverka din egen inkomst och utveckling Vi erbjuder Fast garantilön om 30 000 kr + provision (5 000 kr per sålt kassasystem) Milersättning för egen bil och möjlighet till tjänstebil vid goda resultat Flexibilitet – efter att du visat resultat kan du styra ditt eget upplägg Tydlig karriärväg – hos oss belönas prestation Utbildningsmaterial och stöd för att snabbt komma in i rollen iPhone och laptop ingår i tjänsten Vem är du? Du har tidigare erfarenhet av B2B-försäljning och gillar att arbeta med fältförsäljning Du är tävlingsinriktad och resultatorienterad, gärna med idrottsbakgrund Du är självgående och tar initiativ för att driva din egen framgång Du kommunicerar flytande på svenska och andra språk som turkiska eller arabiska är meriterande Du har B-körkort och tillgång till egen bil (milersättning utgår) Arbetsdagens upplägg Mötesbokning och uppföljning för att bygga upp din kundportfölj Genomföra kundmöten och skapa långsiktiga affärsrelationer Driva försäljningen framåt, följa upp med företag som du har i säljprocessen Arbetstider är 09:00 - 17:00, måndag - fredag. Om du känner att det här kan vara rätt för dig får du gärna skicka in ditt CV och personligt brev så hörs vi! Om du har några frågor eller funderingar kan du kontakta Emil Voxby på [email protected], eller ringa på 076-724 61 67.

103 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
Logistikadministratör för containerexport – omgående start
DFDS Professionals AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Logistikadministratör till exportavdelningen – heltid över sommaren Om tjänsten Vi söker nu en självgående och strukturerad administratör till exportavdelningen på DFDS Logistics Contracts i Arendal. Tjänsten är ett heltidsuppdrag med start så snart som möjligt, gärna mitten av april, och sträcker sig till sista augusti – med möjlighet till eventuell förlängning. I rollen arbetar du med exportlogistik, där du har ansvar för att planera, administrera och följa upp containerleveranser. Arbetet innebär både fasta deadlines och snabba puckar, och du kommer att ha en nyckelroll i att hantera dokumentation, tidslinjer och kommunikation med kunder – främst Volvo samt andra ad hoc-kunder. Du ingår i ett mindre team på åtta personer där det är högt tempo och stort samarbete. Exempel på arbetsuppgifter: • Administrera transportdokumentation i Sharepoint och Outlook • Skicka handlingar enligt tidskrav från kunder • Planera containerflöden och lastningar • Delta i containerexportplanering • Samverka med flödesansvariga och transportörer Om dig Vi söker dig som är en vass administratör med ett gott öga för struktur och planering. Du är självgående, lyhörd och van vid att arbeta mot fasta deadlines. Du är även en trygg kommunikatör som vågar ta egna initiativ och fatta beslut vid behov. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet från logistik, men du är snabblärd, systemvan och van vid att navigera i olika digitala verktyg. Vi ser att du: • Har tidigare erfarenhet av administration • Är systemvan och trygg i Outlook och Sharepoint • Har god svenska och engelska i tal och skrift • Är noggrann, snabb och lösningsorienterad • Har ett intresse för att planera och hålla struktur Praktisk info: • Plats: Arendal, Göteborg • Omfattning: Heltid • Arbetstider: Vardagar kl. 07:00–16:00 • Period: Mitten av april till sista augusti (möjlig förlängning) • Semester: Behovet är som störst fram till vecka 29 – vi ser helst att eventuell ledighet efter vecka 30 Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. Sökord DFDS | Göteborg | Transport | Logistik | Administration

104 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025