Junior transportkoordinator till logistikföretag i Göteborg
Bravura Sverige AB
Transportledare och transportsamordnare

Har du tidigare erfarenhet eller en utbildning inom logistik och vill utvecklas i en roll med breda kontaktytor? Vi söker dig som trivs i en administrativ roll inom logistik och transport. Här får du en möjlighet att få in en fot på ett välkänt och stort bolag. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående som sträcker sig till mitten av augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget arbetar med att leverera logistiktjänster till kunder inom bland annat fordonsindustrin och tillverkningsindustrin. Vi kan per idag inte gå ut med företagsnamnet för den här tjänsten. Du kommer självklart få veta vilket företag vi rekryterar till under processens gång, som senast när vi ses på en intervju hos oss. Arbetsuppgifter I rollen som Transportkoordinator har du en bred roll med många kontaktytor. Rent konkret hanterar du partigodsförsändelser och således har du mycket kontakt över telefon och mejl med återkommande interna och externa intressenter samt följer upp sändningar och hanterar eventuella förändringar. Du ingår i ett team och tillsammans hjälps ni åt med att koordinera transporterna mellan chaufförerna fram till kunden. Här erbjuds du en gedigen introduktion på en arbetsplats som satsar på sin personal och arbetsmiljö. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning, eftergymnasial utbildning inom logistik är meriterande • Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom logistik, trafikflöde eller tullhantering • God dator- och systemvana, Officepaket och Excel är meriterande • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Vi tror att du har ett flexibelt arbetssätt och håller god struktur i ditt arbete. Som person är du lösningsorienterad och kundfokuserad med förmåga att hela tiden tänka ett steg längre. Därtill har du god kommunikativ förmåga, en positiv inställning till ditt arbete och lätt för att samarbeta med andra. Övrig information Start: Omgående/enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-30. #Nextgen

104 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
DFDS Professionals söker driven CE-chaufför för livsmedelsdistribution
DFDS Professionals AB
Lastbilsförare m.fl.

Driven CE-Chaufför sökes för Livsmedelsdistribution Är du på jakt efter ett långsiktigt uppdrag inom transport och vill arbeta på ett välkänt företag i Göteborg? Vår kund är ledande fullsortimentsgrossist till Foodservice marknaden och driver ett eget åkeri. DFDS Professionals söker dig som vill vara med och bidra till vår kunds fortsatta expansion! Dina arbetsuppgifter Som chaufför spelar du en avgörande roll i att säkerställa smidiga och professionella leveranser till kunder i Göteborg. Ditt arbete omfattar uppgifter som att lasta och lossa kylda och frysta livsmedel, återlämna tomgods och ibland utföra viss rangering av produkter. En viktig del av ditt arbete är att dagligen interagera med kunder och möta deras behov genom korrekta leveranser och engagerad service. Som chaufför kommer du vara med en viktig del av vår kunds expansionsplaner och vara med och forma deras åkeri. Tjänsten är på heltid och arbetstiden är på vardagar mellan kl. 07:00 och 16:00. Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av distributionsarbete och kundkontakter. Arbetet kräver kvalitets- och servicekänsla. Det är en förutsättning att du tar hand om din hälsa och har god fysik så att du kan arbeta ergonomiskt. Att du är flexibel, samarbetsvillig och har ett stort engagemang för ditt arbete är något vi värderar högt. Krav för tjänsten: Körkort med CE-behörighet Giltigt yrkeskompetensbevis Kan uttrycka dig på svenska och engelska Vi ser det som meriterande om du har ADR 1.3, erfarenhet av att distribuera kylda och frysta livsmedel samt om du har god lokalkännedom. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. | DFDS | Logistik | Lastbil | C-chaufför | Transport | Terminal | Göteborg | Heltid | Terminalarbetare Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 14 000 anställda i över 20 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 3,7 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Göteborg | Transport | Logistik |

104 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
BIM- och CAD-samordnare till INTEQ Solutions
Bravura Sverige AB
Civilingenjörsyrken inom bygg och anläggning

Är du en driven BIM- och CAD-samordnare och lockas av möjligheten att vara en nyckelspelare i projekt där avancerad design och ingenjörsarbete möts? Här får du möjlighet att arbeta med AVEVA:s verktygssvit som integrerar 1D, 2D och 3D i en och samma databas! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att INTEQ Solutions har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och INTEQ Solutions en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt CV. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget INTEQ Solutions AB är ett svenskt konsultföretag som grundades 2020 som är specialiserat på ingenjörs- och IT-tjänster inom industriprojekt. De erbjuder tjänster som implementering, utveckling och administration av ingenjörsverktyg samt rådgivning och metodutveckling omkring dessa verktyg med särskilt fokus på AVEVA:s verktygssvit med bl.a. AVEVA Diagrams, AVEVA Engineering och AVEVA E3D. Under räkenskapsåret 2024 hade INTEQ Solutions AB en omsättning på cirka 15,6 MSEK och sysselsatte 11 anställda. Arbetsuppgifter I rollen som BIM- och CAD-samordnare blir du en del av projektet genom hela livscykeln, från konceptskisser och tidig design till implementation och löpande stöd. I de första dialogerna med kunden är du behjälplig i att utvärdera behov, guida i metodval och bidra med teknisk expertis kring hur verktyg och system ska anpassas för projektets krav. Fokus ligger på att skapa en smidig, integrerad arbetsprocess som stödjer kundens långsiktiga strategi, vare sig det handlar om att bygga fabriker, fartyg eller andra komplexa anläggningar. Du kommer också att rådgöra kring licenshantering och projektupplägg, vilket är avgörande när kunder investerar i dessa omfattande och avancerade system. En stor del av jobbet handlar om att navigera mellan olika verktyg och förstå var gränserna går, till exempel vad som ska designas i AVEVA jämfört med andra program som CATIA eller Inventor. Målet är att optimera arbetsflödet och se till att rätt system används för rätt uppgift. Dessutom blir du en viktig rådgivare när det gäller att utveckla metoder och anpassningar som gör att systemen passar varje kunds unika behov. Behjälplig i den initiala kunddialogen i att utvärdera behov, guida i metodval och bidra med teknisk expertis kring verktyg och system Skapa en integrerad arbetsprocess som stödjer kundens långsiktiga strategi Rådgöra kring licenshantering och projektupplägg, Navigera mellan olika verktyg och förstå var gränserna går Optimera arbetsflödet och se till att rätt system används för rätt uppgift Rådgivare kring att utveckla metoder och anpassningar utifrån kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Eftergymnasial utbildning inom BIM- eller CAD-samordning Några års erfarenhet av BIM- eller CAD-samordning Det är meriterande med kunskaper inom AutoCAD, CADMATIC och TEKLA eller system för mekanisk detaljkonstruktion såsom CATIA och Inventor B-körkort Flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift Svenskt medborgarskap Vi tror att du som söker tjänsten är en person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter och som på ett strukturerat arbetssätt driver dina egna processer framåt. Då du innehar en expertroll tror vi också du har förmågan att tänka abstrakt och komplext, vilket du har nytta av både som ansvarig för funktionen och som rådgivare. Vidare har du lätt för att skapa relation till nya personer och du tar gärna första steget i en dialog, vilket blir viktigt då du arbetar i flera projekt. Vi tror också du har förmågan att skapa och behålla struktur i ditt arbete och att du har förmågan att avgöra vad som ska prioriteras, liksom ta initiativ för att starta projekt eller dialoger. Övrig information Start: Efter sommaren Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

104 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
Är du en driven ledare med passion för försäljning? Bli vår nya Teamleader!
QS Performance AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Bli en del av vårt vinnande team som Team Leader! Vi söker drivna Team Leaders till våra kontor i Västerås, Eskilstuna och Göteborg! Är du en erfaren fältsäljare redo att ta nästa steg i karriären? Då har du nu chansen att utvecklas i en ledarroll med stort ansvar och möjlighet att växa. Vad vi erbjuder: En dynamisk och social arbetsmiljö med många aktiviteter Personlig ledarskapsutbildning och coachning från erfarna ledare Tävlingar med chans att vinna resor, Apple-produkter och mycket mer Konkurrenskraftig lön med hög provision och bonusmöjligheter Möjlighet att representera starka varumärken Snabb karriärutveckling där du får bygga och leda ditt eget team Din roll som Team Leader: Gå igenom vårt utbildningsprogram för att lära dig våra värderingar och rutiner Sälja våra produkter och uppnå dagliga budgetmål Ansvara för att utbilda och coacha två nya säljare att nå sina mål på fältet Driva försäljning och utveckla ditt team genom motivation och ledarskap Traineeperioden varar mellan 40-60 dagar beroende på hur snabbt du uppnår kriterierna. När du klarat alla steg examineras du som Team Leader och får möjlighet att växa vidare inom företaget. Vi söker dig som: Har erfarenhet av fältförsäljning och ledarskap Är engagerad, målfokuserad och driven Har god kommunikationsförmåga och är en inspirerande ledare Innehar B-körkort Talar flytande svenska Jobbtyp: Heltid Lön: Garantilön + provision + veckobonusar Är du redo att anta utmaningen och ta din karriär till nästa nivå? Ansök idag och bli en del av vårt framgångsrika team!

104 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
Vi söker passionerade försäljare till vårt fundraising-team!
QS Performance AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Om jobbetÄr du en driven och engagerad person som vill göra skillnad och samtidigt utveckla din karriär inom försäljning? Vi söker just nu Brand Ambassadors till vårt fundraising-team där du får möjlighet att representera välkända och starka varumärken med ett tydligt syfte – att göra världen bättre! Vi erbjuder dig ett spännande arbete inom field marketing, fältförsäljning och fundraising med stora möjligheter till personlig utveckling och karriärsutveckling. Hos oss sätter du själv gränserna för din framgång med vår attraktiva lönemodell som består av fast grundlön, provision och generösa bonusar. Vad vi erbjuder dig: En social och dynamisk arbetsmiljö med engagerade kollegor och regelbundna aktiviteter Individanpassad utbildning och personlig coaching från våra erfarna ledare Möjlighet att vinna spännande priser såsom resor, Apple-produkter, bonusar och mycket annat Konkurrenskraftig ersättning med hög potential för provision och bonus Daglig uppföljning och coachning från våra erfarna ledare Möjligheten att snabbt avancera och växa inom företaget Vi Söker Dig Som Är Är engagerad och utåtriktad med en stark vilja att påverka Har lätt för att kommunicera och skapa goda relationer Är målmedveten och drivs av personlig utveckling Talar flytande svenska Meriterande: Körkort Anställningsform: Heltid, måndag till fredag Lön: Garantilön + provision + dagligbonus (10 000–40 000 kr/mån) Redo att göra skillnad och utvecklas med oss? Ansök redan idag!

104 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
Verkstadsmekaniker
WRKFRC Bemanning & Rekrytering AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Mekaniker sökes till spännande utmaningar i Göteborg! Är du en erfaren mekaniker med ett stort intresse för verktyg och bilar? Vill du vara med och forma framtidens verkstad och jobba i en miljö där din kompetens verkligen räknas? Då har vi jobbet för dig! Vad vi erbjuder: Vi söker nu en erfaren och lösningsorienterad lastbilsmekaniker till en verkstad i Göteborg. Hos oss får du arbeta med varierande och utmanande arbetsuppgifter, där du spelar en central roll för att säkerställa högkvalitativa reparationer och underhåll på lastbilar. Här får du verkligen sätta din tekniska expertis på prov och bidra till vårt team med din erfarenhet och drivkraft. Arbetsuppgifter: Utföra justeringar, reparationer och byten av ventiler på lastbilar Felsökning och reparation av mekaniska system Arbeta självständigt men även i nära samarbete med ditt team för att säkerställa smidiga arbetsflöden Bidra med idéer för förbättringar i arbetsprocesser och effektivitet Arbetstider: Måndag till fredag, 07:00 - 16:00 Tillsättning sker omgående, så vi ser gärna att du söker redan idag! Vi söker dig som: Har gedigen erfarenhet som lastbilsmekaniker Är skicklig på att läsa och tolka ritningar Har stark problemlösningsförmåga och gillar att ta ansvar Har god verktygsvana och erfarenhet av felsökning Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Meriterande: B-körkort och tillgång till bil Truckkort Vi värdesätter: Nytänkande och kreativitet – vi vill att du bidrar med nya idéer för att förbättra vårt arbetssätt Förmågan att arbeta både självständigt och i team, samt att ta ansvar för dina arbetsuppgifter En vilja att utvecklas och växa inom yrket Ansök idag! Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! Om WRKFRC WRKFRC har med fokus på rätt kandidat på rätt plats supportat tillverkningsindustrin i väst Sverige sedan 2009. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsbolag, vilket betyder att vi följer kollektivavtal och kompetensförtagens stadgar. Vi är idag cirka 120 konsulter inom området Industri & Logistik och i ständig tillväxt.

104 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
Montör/maskinoperatör
WRKFRC Bemanning & Rekrytering AB
Övriga maskin- och processoperatörer vid stål- och metallverk

Montörer sökes med starkt fokus på kvalitet Är du en noggrann och kvalitetsmedveten montör som brinner för att leverera arbete av högsta standard? Är du dessutom en social och utåtriktad person som trivs i en dynamisk arbetsmiljö? Då har vi jobbet för dig! Vad vi erbjuder: Vi söker nu erfarna och noggranna montörer till vårt växande team. Hos oss får du möjlighet att arbeta i en arbetsmiljö där kvalitet och samarbete går hand i hand. Här spelar du en nyckelroll i att säkerställa att våra produkter håller högsta kvalitet, samtidigt som du bidrar med din positiva energi och din sociala personlighet! Arbetsuppgifter: Montera och justera komponenter med hög precision Följa ritningar och instruktioner för att säkerställa att arbetet görs korrekt Utföra kvalitetskontroller för att säkerställa att alla produkter håller högsta standard Bidra till kontinuerlig förbättring och effektivisering av arbetsprocesserna Arbeta i nära samarbete med kollegor och bidra med positiv energi Arbetstider: Måndag till fredag, 06:30 - 15:00 Tillsättning sker omgående Vi söker dig som: Har erfarenhet som montör och har ett starkt fokus på kvalitet Har erfarenhet av lager eller industri Har god problemlösningsförmåga och gillar att hitta lösningar på utmaningar Är noggrann och har öga för detaljer Tycker om att arbeta tillsammans med andra i ett team Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Vi värdesätter: En vilja att ständigt förbättra och optimera arbetsprocesser för att nå högsta kvalitet. En problemlösande och analytisk inställning. Förmågan att arbeta både självständigt och i team. Ett engagemang för att hålla sig uppdaterad och utvecklas inom yrket. En positiv och energisk attityd som smittar av sig på hela arbetsgruppen! Ansök idag! Vi söker en person som är engagerad, noggrann och social – en person som inte bara levererar arbete av högsta kvalitet, utan också bidrar till en positiv arbetsmiljö! Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Om WRKFRC WRKFRC har med fokus på rätt kandidat på rätt plats supportat tillverkningsindustrin i väst Sverige sedan 2009. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsbolag, vilket betyder att vi följer kollektivavtal och kompetensförtagens stadgar. Vi är idag cirka 120 konsulter inom området Industri & Logistik och i ständig tillväxt.

104 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
CE chaufför för leverans av livsmedel!
Ad Acto Rekrytering AB
Lastbilsförare m.fl.

Vi på adacto people har i dagsläget omkring 130 lastbilschaufförer anställda hos oss. Våra förare väljer att stanna hos oss då vi ger dem ett personligt bemötande och personligt engagemang. Vi matchar våra medarbetare mot kunder där de vill arbeta och vi samarbetar med de flesta typer utav åkerier. Just nu söker vi efter en rutinerad CE-chaufför för leverans av livsmedel med bil och släp! Du kommer att vara anställd hos oss på adacto people och arbeta hos våra kunder som konsult. Om allt fungerar bra och man själv vill det finns det mycket stora chanser till vidare anställning direkt hos våra kunder. Vi har självklart kollektivavtal med en avtalsenlig lön. Krav för tjänsten: - Giltigt YKB - CE-körkort med vana av att köra bil och släp. - Truckkort Meriterande: - erfarenhet av tempererat gods. - ADR Arbetet är förlagt så att man jobbar både på vardagar och helger. Vi på Adactopeople AB är specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistik branschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken. Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss ! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adactopeople.se

104 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025
Senior iOS developer
Mullvad VPN AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

We believe that privacy is fundamental to a well-functioning society because it allows norms, ethics, and laws to be safely discussed and challenged. We're now expanding to scale up our efforts in reclaiming the right to privacy, and we want your help! The jobYou will be part of the app development team. The app team is responsible for developing the app on Android, iOS, Windows, Linux, and macOS. Your primary focus will be working in Swift to bring new features to our iOS app. The app is written in modern Swift and does not have a lot of legacy code or backwards compatibility weighing it down. Our app and everything our team works on is open source and available on GitHub. Day to day work on the iOS app includes working with technologies such as: Cross-process communication and synchronization. VPN tunnel management and connection monitoring using low level APIs. Networking using custom transports. User interface using UIKit. At Mullvad we encourage developing and exploring new skills, so you will have the opportunity to learn/work with Rust, Kotlin, TypeScript, and more to improve the app on other platforms if you wish. We value quality over quantity and believe in good solutions rather than quick fixes. We also believe in the value of collaborating as a team and therefore value everyone’s opinions and ideas. It is important to us that everyone feels like a part of the team and enjoys coming to work. YouYou like to work and collaborate in a team and you bring your own ideas to the table! We believe that privacy is a universal right and we hope that you also have a curious mind for software security and privacy. Our 4 wishes You have multiple years of experience with creating iOS apps in Swift and have good knowledge of modern technologies and frameworks (e.g. Foundation, UIKit, GCD, Networking, Autolayout, etc.) Understanding of Apple’s Human Interface Guidelines, Application States, and Lifecycle. The team consists of people from various countries and backgrounds. You are therefore expected to have good communication skills in English. It's a plus if you're interested in or have experience with networking and/or security. Process Our process consists of three separate interviews: A meet & greet with two to three team members to get a basic understanding of who you are and your knowledge, and for you to get a basic understanding of us and how we work. This is followed by a technical interview. Last part is a conversation with our CEO and then contract signing. Additional reading Every now and then we accomplish something that we feel is worth blogging about. Here are some examples of blog posts related to this role: Security audit report for our app available Automatic key rotation in new iOS version (2020.3) iOS vulnerability puts VPN traffic at risk

104 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
Samordnare till Hemnovia // Göteborg
Oddwork Sweden AB
Socialsekreterare

Glädje, tillväxt och utveckling på samma rättvisa villkor. Det är en verklighet som vi på Hemnovia ständigt strävar att uppnå för barn och unga i vårt samhälle. På vårt kontor jobbar familjehemskonsulenter med gedigen kompetens och erfarenhet av det sociala arbetets breda verksamhetsfält. Om du, likt oss, vill göra en betydelsefull insats och skapa skillnad som är viktig på riktigt – då är vi platsen du söker. Som Samordnare Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team som alla månar om barnens bästa. I din roll utgår du från vårt kontor tillsammans med teamet som består av engagerade familjehemskonsulenter och din närmsta chef. Detta för att på bästa sätt kunna finnas till för dels teamet och våra familjehem, som alla arbetar för att alla barn ska ha ett hem att längta hem till. Här kommer du kombinera både strategiskt och operativt arbete när du stödjer våra familjehemskonsulenter i deras dagliga arbete och stöttar upp i vår öppenvårdsverksamhet. I tätt samarbete med närmsta chef kommer du att utreda, rekrytera och handleda familjehem och vägleda i komplexa ärenden. Dessutom kommer du ha kontakt med uppdragsgivare samt axla ett uppföljande ansvar i förhållande till våra placeringar, dokumentation och beredskapstjänstgöring. Hos oss väntar en varierande roll med meningsfulla arbetsuppgifter, nära samarbete med din chef och kollegor samt en inkluderande miljö som värnar om våra anställdas välmående. Vi söker dig med: …hjärtat på rätt ställe och erfarenhet inom socialt arbete. Du brinner för att skapa långsiktiga lösningar och vara ett stöd i utmanande situationer. Som person är du trygg, flexibel och strukturerad. Med din problemlösande förmåga och ditt omsorgsfulla sätt, står du stadigt och lugnt även om vägen framåt byter riktning. Med din strategiska förmåga bidrar du till att utveckla både verksamheten och teamet. Våra önskemål: Socionomexamen och tidigare erfarenhet av socialt arbete, gärna med familjehem. Svenska i tal och skrift. Körkort och möjlighet att resa vid behov. Förmåga att arbeta strategiskt och strukturerat, med fokus på kvalitet och utveckling. Nyfikenhet och flexibilitet – du trivs i en miljö där förändring är en naturlig del av arbetet. Varför Hemnovia? På Hemnovia erbjuds du ett tryggt och mjukt arbetsklimat där våra ledord; ansvar, engagemang, kvalitet och utveckling genomsyrar vårt arbete och vår verksamhet. Vi värdesätter vår goda teamkänsla högt och lägger stor vikt vid samarbete och erfarenhetsutbyte. Här får du möjlighet att påverka och växa i din roll genom kontinuerlig kompetensutveckling och utbildningar. Vi erbjuder även gemensamma arbetsbilar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Låter det som en arbetsplats för dig? Ansök idag och gör skillnad med din insats! START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDAG: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

104 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025