Säljare sökes i Göteborg. Bli en del utav vårat expanderande kontor på L...
FB Supportteam AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vi söker innesäljare som vill anta nya spännande utmaningar och som är nyfikna på säljbranschen. Letar du efter nya utmaningar och spännande utvecklingsmöjligheter? Vi söker dig som är målmedveten och nyfiken på säljbranschen, med eller utan tidigare erfarenheter, oavsett om du varit butikssäljare, fältsäljare, canvasförsäljning, servicesäljare och telefonförsäljare eller aldrig sålt något förut. Vi arbetar i ett varierat klimat i en innovativ bransch, med goda möjligheter för dig att växa vidare tillsammans med oss. Om tjänsten Jobbet faller inom kategorin telemarketing och innebär att du ringer som innesäljare till befintliga och nya privat- och företagskunder från vårt kontor i Göteborg. Genom att arbeta som säljare på Vendo förser du kunden med säkerhetslösningar genom god service, attraktiva erbjudanden och kompetens. För rollen krävs det en social kompetens som hanterar båda sidorna av en dialog - en duktig talare som även behärskar konsten att lyssna. Vi erbjuder vi dig utbildning och daglig personlig coaching inom kommunikationsteknik, självkänsla och ledarskap. Vi vill ge dig de bästa förutsättningarna till att kunna ta dig från där du är idag till din fulla potential. En av våra värderingar är långsiktighet. Vilket innebär att vi gärna ser att du vill arbeta långsiktigt med oss och utvecklas tillsammans med vårt team av duktiga säljare och ledare. Det finns goda möjligheter att avancera inom företaget och axla nya roller som leder till större ansvarsområden med bättre förmåner. Vi arbetar aktivt för att utveckla nya talanger inom försäljning och ledarskap med målet att skapa en av Sveriges bästa arbetsplatser. Vi erbjuder dig en arbetsplats inom en spännande bransch med goda möjligheter att påverka din egen lön. Om företaget Vendo är ett innovativt sälj- och servicebolag med ett framgångstänk som präglas av härliga individer som alla vill utvecklas. För oss är det viktigt att du ska trivas och verkligen vilja gå till jobbet varje morgon. Vår arbetskultur och klimatet vi har på kontoret är därför något vi prioriterar för att bidra till en positiv energi och stämning. Våra uppdragsgivare är främst verksamma inom säkerhetsbranschen. Vårt arbete innebär bland annat att vi bidrar till nollvisionen inom bostadsbränder och att helt kunna förebygga att bolags- och identitetskapningar förekommer i Sverige. Idag är vi över 70 medarbetare som jobbar med Vendo antingen internt eller externt med att öka vardagssäkerheten hos våra uppdragsgivares kunder i Sverige. Vi är en växande start-up med ambitionen att kunna bidra till en bättre och tryggare vardag för allmänheten, med hjälp av moderna tjänster av högsta kvalité. Vi söker dig som Är tävlingsinriktad och målmedveten. Är stresstålig och kan jobba med högt tempo. Behärskar svenska både i tal och skrift. Har rätt inställning och höga ambitioner. Älskar utmaningar. Tidigare erfarenhet av telemarketing är meriterande. Vi erbjuder dig Produkt- & säljutbildning. Samt exklusiva utbildningar av Arndts Sales Academy vid utvalda tillfällen under året. Fasta löner och generösa provisioner. Personlig daglig coachning så att du utvecklas på bästa möjliga sätt. Möjligheter att jobba långsiktigt och klättra inom bolaget. Säljtävlingar med fina priser månadsvis. Heltidstjänster (Arbetstid 9:00-18:00). En härlig gemenskap och regelbundna AWs med olika teman. Intervjuer sker löpande, så ansök nu så bokar vi in en arbetsintervju tidigast möjligt! Jobbtyp: Heltid Lön vid fast anställning: 20 000,00kr till 40 000,00kr /månad Lär känna oss ännu bättre via våra sociala medier: Instagram Facebook Vendosales

104 dagar sedan
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Mötesbokare hög provision
J38 Entreprenad AB
Telefonförsäljare m.fl.

Mötesbokare till HKS Tak & Fasad AB – En unik möjlighet i ett snabbt växande företag HKS Tak & Fasad AB är en av de ledande aktörerna inom tak- och fasadrenovering i Sverige. Med ett stadigt växande kundnätverk och ett starkt varumärke har vi etablerat oss som en pålitlig partner inom branschen. Vår verksamhet kännetecknas av hög kvalitet, långsiktighet och ett kundfokuserat arbetssätt, vilket gör oss till det självklara valet för både privatpersoner och företag som söker förstklassiga lösningar. Som en del av vår expansion söker vi nu drivna och ambitiösa mötesbokare till vårt team i Göteborg. Detta är en fantastisk möjlighet att arbeta i en dynamisk och målinriktad miljö där du spelar en avgörande roll i företagets fortsatta framgång. Om tjänsten I rollen som mötesbokare hos HKS Tak & Fasad AB kommer du att ha en central roll i att identifiera och etablera nya kundrelationer. Genom professionella och strukturerade samtal säkerställer du att potentiella kunder får rätt information och möjligheten att ta del av våra tjänster. Vi söker dig som är kommunikativ, resultatorienterad och trivs i en roll där du själv påverkar dina resultat. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Boka möten med både nya och befintliga kunder genom telefonkontakt. Skapa och vårda långsiktiga kundrelationer genom professionell rådgivning. Identifiera kundernas behov och kommunicera lösningar på ett tydligt och förtroendeingivande sätt. Arbeta aktivt för att överträffa uppsatta mål och bidra till företagets fortsatta expansion. Vad vi erbjuder: Fast lön + provision – En fast lön samt en attraktiv provisionsmodell som belönar dina prestationer. Gedigen utbildning och kontinuerlig coachning – Vi investerar i din utveckling och ger dig verktygen för att lyckas. Tävlingar och bonusar – Vi motiverar och uppmuntrar våra anställda genom spännande tävlingar och generösa bonusar. Afterwork och teamaktiviteter – En inkluderande och trivsam arbetskultur med gemensamma sociala aktiviteter. Karriärmöjligheter – Stora möjligheter att avancera inom organisationen för dig som visar drivkraft och engagemang. Vi söker dig som: Har en stark vilja att utvecklas inom försäljning och trivs med kundkontakt. Är målinriktad och motiveras av att uppnå och överträffa förväntningar. Har en god kommunikativ förmåga och ett professionellt bemötande. Trivs i en dynamisk och energifylld arbetsmiljö. Tidigare erfarenhet av mötesbokning eller försäljning är meriterande men inte ett krav – vi värdesätter rätt inställning och ambition högre än tidigare erfarenhet. Övrig information: Placering: Göteborg Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse Anställningsform: Heltid Lön: Fast lön + provision & bonus Är du redo att bli en del av ett snabbväxande och framgångsrikt företag där du får möjligheten att påverka din egen karriärutveckling? Skicka in din ansökan redan idag! Kontaktpersoner: Edvin Sjunnesson, 070 821 1719 Leo Sjunnesson, 076 010 1919 Välkommen till HKS Tak & Fasad AB – där vi tillsammans bygger framtiden!

104 dagar sedan
Sista ansökan:
13 september 2025
Säljare med hög provision
J38 Entreprenad AB
Företagssäljare

Fältsäljare till HK Tak & Fasad AB – En unik möjlighet i ett expansivt och framgångsrikt företag HKS Tak & Fasad AB är en ledande aktör inom tak- och fasadrenovering i Sverige. Med en stark närvaro på marknaden och ett växande kundnätverk har vi etablerat oss som en pålitlig partner inom branschen. Vår verksamhet präglas av hög kvalitet, långsiktighet och kundfokus, vilket gör oss till det självklara valet för både privatpersoner och företag som söker förstklassiga tak- och fasadtjänster. För att möta den ökande efterfrågan på våra tjänster söker vi nu ambitiösa och målinriktade fältsäljare i Göteborg som vill vara en del av vår framgångssaga. Hos oss får du möjligheten att arbeta i ett dynamiskt och resultatinriktat team där vi tillsammans strävar efter att leverera exceptionell service och skapa långsiktiga kundrelationer. Om tjänsten I rollen som fältsäljare hos HKS Tak & Fasad AB kommer du att ha en central roll i att expandera vår kundbas genom att aktivt bearbeta marknaden. Genom personliga kundmöten identifierar du behov och presenterar våra tjänster på ett professionellt och övertygande sätt. Vi söker dig som brinner för försäljning, har en naturlig förmåga att skapa förtroende och som trivs i en roll där du själv påverkar din framgång. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Utföra kundbesök och genomföra takbesiktningar för att identifiera förbättringsområden. Presentera och sälja in våra takrenoveringslösningar till villaägare och fastighetsägare. Skapa och vårda långsiktiga kundrelationer genom professionell rådgivning och service. Självständigt planera och genomföra ditt dagliga arbete med stöd från vårt erfarna team. Bidra till företagets tillväxt genom att aktivt arbeta mot försäljningsmål och kundnöjdhet. Vi erbjuder: Trygg anställning och attraktiva ersättningar – En fast lön kombinerat med en mycket förmånlig provisionsmodell. Gedigen utbildning och kontinuerlig coachning – Vi ger dig de verktyg du behöver för att utvecklas och prestera på topp. Stark teamkultur och karriärmöjligheter – Hos oss är du en del av ett engagerat team där din insats värdesätts och där möjligheterna till avancemang är stora. Tävlingar, bonusar och gemensamma aktiviteter – Vi uppmuntrar prestation genom spännande incitament och en inkluderande arbetsmiljö. Vi söker dig som: Har en stark vilja att utvecklas inom försäljning och trivs med kundkontakt. Är resultatinriktad och motiveras av att arbeta mot tydliga mål. Är kommunikativ och har en professionell och förtroendeingivande framtoning. Har förmågan att arbeta självständigt samtidigt som du uppskattar att vara en del av ett team. Tidigare erfarenhet av försäljning eller kundkontakt är meriterande men inget krav – det viktigaste är din inställning och drivkraft. Övrig information: Placering: Göteborg Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse Anställningsform: Heltid Lön: Fast lön + provision & bonus Är du redo att bli en del av ett snabbväxande och framgångsrikt företag där du får möjligheten att påverka din egen karriärutveckling? Skicka in din ansökan redan idag! Kontaktpersoner: Edvin Sjunnesson, 070 821 1719 Leo Sjunnesson, 076 010 1919 Välkommen till HKS Tak & Fasad AB – där vi tillsammans bygger framtiden!

104 dagar sedan
Sista ansökan:
13 september 2025
Duktiga truckförare sökes till terminalarbete för lossning av gods.

Om jobbet Som truckförare hos DFDS Professionals kommer du framförallt jobba inom terminallogistik som innefattar mycket motviktstruck med långa gafflar. Här jobbar du inte enbart med att flytta saker från A till B, du kan även ställas inför komplexa omlastningsuppdrag som kräver fokus och fingerfärdighet från din sida. Dina dagliga arbetsuppgifter och ansvarsområden i din arbetsroll kan omfatta: Köra motviktstruck Lastning och lossning av gods Effektivt stapla och lagra produkter Arbeta med andra uppgifter som tillhör terminalarbete Om dig Vi behöver någon som har kört mycket truck tidigare och känner sig bekväm bakom ratten. Eftersom att du kommer arbeta mycket självständigt ser vi att du har hög arbetsmoral och är bra på att planera och prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du är flexibel och prestigelös när det kommer till ditt arbete och du förstår vikten av god kundservice. Arbetstiden kommer vara förlagd vardagar mellan 08:00 - 17:00. Krav för tjänsten Minst 2 års erfarenhet av att köra motvikstruck Meriterande om du har erfarenhet av långa gafflar Certifierad med truckkort typ A-B Flytande svenska Förstår och kan göra sig förstådd på engelska Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Ambulerandekonsult: Du blir anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Göteborg | Transport | Logistik |Motviktstruck

104 dagar sedan
Sista ansökan:
13 september 2025
Solution Architect Principal
Techster Solutions AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 5+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: We are looking for a very experienced Domain Solution Architect for fleet and dealer domain with background experience regarding North star and Azure. The role involves development of two fleet management services, but also to synchronize the fleet management development in all, in order to re-use the developed components for other services on the platform. DCSP stands for Digital Construction Services Platform and that is the platform you will build the services on. You will work closely with the DCSP platform team and the Salesforce team to make sure that we are moving effectively when it comes to technical solutions in both short and long term. This means you will be the overall responsible for architecture for applications for dealers and end customers. The DCSP platform is hosted in Azure using service like AKS, ACR, Service Bus, Azure DevOps, Postgres. Applications are built with NEST.js, react, node.js, prisma. UX designs in FIGMA. Even though you are an architect, we need you to also be able to develop software in backend and frontend. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!

104 dagar sedan
Sista ansökan:
13 september 2025
Lageroperatör till DFDS Logistics Contracts
DFDS Professionals AB
Montörer, träprodukter

Om företaget Vill du bli en del av ett globalt företag som strävar efter att förbättra mobiliteten och värdesätter sina medarbetare? Då kan vi erbjuda ett uppdrag hos vår kund där vi söker Lageroperatörer till sin produktion, där du kommer att vara en viktig del av teamet som levererar produkter till den nordiska marknaden. Om tjänsten Vi söker dig med som trivs med ett fysiskt arbete där du förväntas stötta upp i delar av produktionen och dess tvättanläggning. Arbetsuppgifterna inkluderar omplockning, samt effektiv stapling och lagring av produkter. Du kommer även att hantera orderplock och vara delaktig i utlastning av varor. Arbetet kräver god fysisk hälsa då tunga lyft förekommer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Meriterande Truckkörning (motviktstruck och skjutstativ) Stapling och inlagring av produkter Utlastning av varor Arbetstid: Dagskift 06:20 - 15:05 Kvällsskift 09:20 - 18:00. OBS! Detta är ett tidsbegränsat uppdrag som sträcker sig till sommaren, men med stora möjligheter till förlängning. Om dig För att trivas i rollen tror vi att du är noggrann, ansvartagande och strukturerad. Du har inga problem att arbeta i ett högt tempo och är prestigelös i ditt arbetssätt. Som person är du positiv och har en stark vilja att ta dig an det som behövs för att säkerställa ett effektivt arbetsflöde. Erfarenhet av att arbeta i mindre team där flexibilitet är viktigt. Meriterande Körkort och tillgång till bil Truckkort Erfarenhet av motviktstruck eller skjutstativ Om du är en lagspelare med rätt inställning och vill utvecklas inom vår kund, tveka inte att skicka in din ansökan och bli en del av ett dynamiskt team och bidra till en bättre framtid för mobilitet. Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Göteborg | Transport | Logistik |

104 dagar sedan
Sista ansökan:
13 september 2025
Redovisningsekonom till globalt företag i Göteborg!
Sway Sourcing Sweden AB
Redovisningsekonomer

Är du en erfaren redovisningsekonom med passion för komplexa bokslut, datadriven analys och internationell samverkan? Vill du vara en nyckelspelare i ett globalt team som präglas av hög kvalitet, utveckling och samarbete? Då kan det här vara din nästa utmaning! Om rollen Vi söker nu en senior redovisningsekonom till ett spännande uppdrag i Göteborg. Du kommer att arbeta nära både det svenska huvudkontoret och vårt globala redovisningscenter i Madrid. Rollen innebär ansvar för löpande bokföring, månads- och kvartalsbokslut enligt både svensk redovisningsstandard (K3) och IFRS. Du blir en viktig del i att säkra kvaliteten i finansiell rapportering, men också i att förbättra och effektivisera processer och rutiner tillsammans med interna och externa intressenter såsom revisorer, skatterådgivare och andra specialister. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter -Ansvara för månads- och kvartalsbokslut enligt IFRS och lokal GAAP -Delta i och ge input till förbättringsprojekt och digitaliseringsinitiativ -Arbeta med komplexa redovisningsfrågor och säkerställa korrekt rapportering -Samverka med internationella team och intressenter -Bidra till standardisering och effektivisering av redovisningsprocesser Vi söker dig som har -Universitetsutbildning inom ekonomi/redovisning -Gedigen erfarenhet från större internationella företag -Mycket god förståelse för finansiella processer och system -Erfarenhet av SAP R/3 och Hyperion FM (meriterande) -Intresse för dataanalys, automatisering och digitalisering -Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift -Ett strukturerat arbetssätt och förmåga att se helheten -Stark integritet, positiv inställning och god samarbetsförmåga Vi erbjuder Ett långsiktigt konsultuppdrag där du får möjlighet att arbeta i en internationell miljö, med komplexa redovisningsfrågor och i en organisation som sätter kvalitet och utveckling i fokus. Uppdraget är placerat i centrala Göteborg med start enligt överenskommelse. Plats: Göteborg Startdatum: 31 mars 2025 Slutdatum: 28 februari 2026 Vi arbetar löpande med urval och intervjuer och prioriterar de kandidater som kan starta omgående. Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

104 dagar sedan
Sista ansökan:
13 september 2025
Data Architect
Techster Solutions AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 5+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: As an Application Database Specialist, you will be part of a team of specialists in the Database area. • You will be involved in managing PostgreSQL, MongoDB, and Oracle Databases both on cloud AWS and on prem. This includes Daily operation, tuning, capacity planning and consolidation. • With SQL development knowledge you will be involve in new development /enhancement along with product development team and supporting them with runtime activities • You will be involved in discussion with the different projects regarding their needs and guide them to a suitable solution. • You will be working together with the Domain Architect to create new solutions and secure our deliveries. Your profile: Below is the short summary about the ideal and successful candidate, in terms of hard and soft skills, personality and qualifications needed. • Experience in handling PostgreSQL & MongoDB database in production. (Mandatory skill PostgreSQL at least 3 years hands-on managing PROD systems) • Good Experience handling database in AWS (Amazon web Services) and good cloud engineering knowledge (Mandatory skill) • Good Experience in AWS CI/CD tools. • Good Knowledge of programming in python or typescript. • Ability to work independently and drive activities. • Development Experience in Database area will have added advantage. • Advanced working SQL knowledge and experience working with relational databases, query authoring (SQL) as well as working familiarity with NoSQL Database. • Leveraging best practices in continuous integration and delivery • Experience in implementing changes to larger database environments • Knowledge of monitoring tools outside of CloudWatch is an advantage • Experience in handling On-Call support. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!

104 dagar sedan
Sista ansökan:
13 september 2025
Kjell & Company i Frölunda söker säljare med servicekänsla och teknikint...
Kjell & Co Elektronik AB
Butikssäljare, fackhandel

Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 12h/veckan i vår butik i Frölunda. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Josefin Linde, People and Culture Partner, Kjell & Company

104 dagar sedan
Sista ansökan:
13 september 2025
Senior Redovisningsekonom
Eqwiry AB
Redovisningsekonomer

Senior Redovisningsekonom – GöteborgOm tjänsten Vi söker nu en erfaren Senior Redovisningsekonom till ett uppdrag hos vår kund med placering i Göteborg. I rollen arbetar du tillsammans med en kollega och ansvarar för redovisning och finansiell rapportering för ett av kundens säljbolag. Du kommer att samarbeta med flera interna och externa parter, inklusive ett globalt redovisningscenter, lokala kontakter, huvudkontor, revisorer och skatterådgivare. Uppdraget erbjuder en viktig och varierad roll i en internationell miljö. Arbetsuppgifter -Förbereda och utföra redovisningstjänster -Rapportera finansiella siffror -Delta i projekt kopplade till redovisning och processförbättring -Aktivt bidra till att förbättra och standardisera processer -Ta en ledande roll vid månadsbokslut Vi söker dig som har -Gedigen erfarenhet av redovisning inom stora internationella tillverkningsföretag -Mycket goda kunskaper i SAP och Hyperion FM -Förståelse för finansiella processer och system, samt förmåga att implementera och utveckla dem -Relevant ekonomexamen eller motsvarande -Flytande svenska och engelska i tal och skrift -Intresse för dataanalys, automatisering och digitalisering (meriterande) Personliga egenskaper -Analytisk och helhetsorienterad -Självständig och initiativtagande -Trygg i att hantera komplexa IFRS-frågor och skillnader mellan IFRS och lokal GAAP -Hög integritet, positiv attityd och god samarbetsförmåga Plats: Göteborg Startdatum: Omgående Slutdatum: 2026-02-28 Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidare

105 dagar sedan
Sista ansökan:
12 september 2025