Vi söker passionerade försäljare till vårt fundraising-team!
QS Performance AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Om jobbetÄr du en driven och engagerad person som vill göra skillnad och samtidigt utveckla din karriär inom försäljning? Vi söker just nu Brand Ambassadors till vårt fundraising-team där du får möjlighet att representera välkända och starka varumärken med ett tydligt syfte – att göra världen bättre! Vi erbjuder dig ett spännande arbete inom field marketing, fältförsäljning och fundraising med stora möjligheter till personlig utveckling och karriärsutveckling. Hos oss sätter du själv gränserna för din framgång med vår attraktiva lönemodell som består av fast grundlön, provision och generösa bonusar. Vad vi erbjuder dig: En social och dynamisk arbetsmiljö med engagerade kollegor och regelbundna aktiviteter Individanpassad utbildning och personlig coaching från våra erfarna ledare Möjlighet att vinna spännande priser såsom resor, Apple-produkter, bonusar och mycket annat Konkurrenskraftig ersättning med hög potential för provision och bonus Daglig uppföljning och coachning från våra erfarna ledare Möjligheten att snabbt avancera och växa inom företaget Vi Söker Dig Som Är Är engagerad och utåtriktad med en stark vilja att påverka Har lätt för att kommunicera och skapa goda relationer Är målmedveten och drivs av personlig utveckling Talar flytande svenska Meriterande: Körkort Anställningsform: Heltid, måndag till fredag Lön: Garantilön + provision + dagligbonus (10 000–40 000 kr/mån) Redo att göra skillnad och utvecklas med oss? Ansök redan idag!

117 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Customer Service Representative till MSC Sweden
Msc Sweden AB
Backofficepersonal m.fl.

Vill du arbeta i en dynamisk miljö där du får ta fullt ansvar för kundrelationer? Vi söker en Customer Service Representative som vill ha en varierad vardag med kundkontakt, ärendehantering och nära samarbete med kollegor. I den här rollen får du ta ansvar för en egen kundportfölj, hantera frågor och utmaningar på ett professionellt sätt och se till att varje kund får den bästa möjliga servicen. Du blir en viktig del av teamet och bidrar till att ständigt utveckla relationen till våra kunden. Dina arbetsuppgifter: Hantera kundärenden, inklusive reklamationer, på ett snabbt och korrekt sätt. Driva och utveckla en egen kundportfölj. Säkerställa hög servicekvalitet genom en professionell och lösningsorienterad kunddialog. Skapa och upprätthålla starka relationer med kunder och leverantörer. Arbeta proaktivt för att förbättra processer och effektivisera arbetssätt. Bidra till ett gott samarbete inom och mellan team samt med andra avdelningar. Dela kunskap och erfarenhet för att stärka teamets kompetens. Vi söker dig som: Har minst 5 års erfarenhet av en likvärdig roll, det är meriterande om du har arbetat inom rederibranschen. Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift. För att passa i rollen tror vi att du är professionell, tar ansvar för kundens ärenden och ser till att inget faller mellan stolarna. Med ett öga för helheten ligger du steget före och ser möjligheter i varje kundrelation. Låter detta som en spännande möjlighet? Vi ser fram emot din ansökan! Övrigt Om du har frågor kring rollen får du gärna kontakta Robin Christensen, Customer Service Manager, på [email protected]. Vänligen notera att vi inte kan ta emot ansökningar via mail. Om du är rekryterare: Vänligen notera att vi hanterar rekryteringen internt och inte är intresserade av extern support. Om MSC - Familjebolaget med tydliga värderingar Som världens största rederi inom containerfrakt har MSC kontor i mer än 155 länder. Med tillgång till ett integrerat nätverk av resurser för väg, järnväg och sjötransport som sträcker sig över hela världen, är företaget stolt över att leverera global service med lokal kunskap. Det vi är mest stolta över är vårt globala team av dedikerade medarbetare. På MSC får du mer än bara ett jobb. I hjärtat av vår verksamhet finns våra skickliga medarbetare som vi värnar om. Detta genom att erbjuda en trevlig arbetsmiljö i moderna kontorslokaler i Gårda men också genom att skapa en god sammanhållning på vår arbetsplats. Regelbundna gemensamma aktiviteter och bra förmåner är en självklarhet för oss. Varmt välkommen med din ansökan!

117 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Social Media Manager Stormteller Games
Thunderful Development AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

About Stormteller Games a Thunderful Studio Stormteller Games is part of Thunderful. Founded in 2017, Thunderful is a video game developer and publisher headquartered in Gothenburg, Sweden. Thunderful has operations across Sweden, the U.K. and Germany, including internal development, third-party publishing, co-development services and publishing support services. The company has published and/or developed award-winning and critically acclaimed titles such as the SteamWorld IP, Planet of Lana, Viewfinder, LEGO Bricktales, Lost In Random, and more. Why This Role? In this new role you will work independently at Stormteller Games while also being a part of Thunderful's global Marketing SoCom team. We’re seeking a Social Media Manager to lead the charge in building a community for our rebranded studio Stormteller Games in Gothenburg, Sweden and sharing our stories and games across various social media platforms. The role is newly established which offers an exciting opportunity to shape the scope of the role while creating impactful and engaging content that drives the studios vision forward. You’ll work at the intersection of creativity, strategy, and analytics to craft campaigns that engage, entertain, and inspire. Whether it’s building buzz for a game launch, fostering community conversations, or turning memes into marketing gold, you’ll play a critical role in amplifying our voice and brand. You’ll take ownership of the social media creation process for the Stormteller Games Studio. You’ll have the freedom to experiment with different types of content and approaches, analyzing what resonates with our audience and refining strategies to maximize impact. Your work will help shape our voice and establish a strong connection with our community. The role is a full time position based in our Gothenburg Studio with a hybrid work policy. What You’ll Do Develop and execute social media strategies that align with our marketing goals and resonate with the gaming community. Produce compelling content from posts to videos tailored to each platform (Instagram, LinkedIn, TikTok, X, YouTube, etc.). Engage with our audience by responding to comments, fostering discussions, and managing community sentiment. Analyze performance metrics to optimize campaigns and report on KPIs. Stay up-to-date with gaming and social media trends to keep us ahead of the curve. Collaborate with internal teams, including marketing, design, and game development, to ensure a cohesive brand presence. What You Bring 3+ years of experience in social media management, ideally within the video games or entertainment industry. Deep understanding of social platforms and their unique audiences. Strong copywriting and storytelling skills with the ability to adapt tone and voice. Proficiency in social media management platforms. Enough graphic design and video editing skills to fully own the creation process. Analytical mindset with the ability to interpret data and apply insights. Collaboration and Team Spirit: A willingness to work closely with colleagues, and stakeholders to achieve shared goals. Organizational skills and ability to run smaller projects independently from start to finish. A knack for creating viral content and staying ahead of memes. A passion for gaming and knowledge of gaming culture. Bonus XP Experience with influencer partnerships and campaign management. Familiarity with live streaming platforms (e.g., Twitch) or esports marketing. Comfortable in front of the camera as well as behind. Why Join Us? • Inspiring Mission: Be part of a company dedicated to creating innovative, high-quality gaming and entertainment products. • Diverse and Inclusive Environment: We value creativity, collaboration, and inclusivity, ensuring everyone feels welcome. • Flexible Work Culture: Enjoy benefits like flexible working hours and wellness perks. • Strong Labor Agreements: We are part of the Tekniktjänsteavtalet, collaborating with Unionen and Sveriges Ingenjörer, ensuring fair conditions for all employees. • Comprehensive Benefits Package: ― Volunteer Day: One paid day annually for giving back to the community. ― Wellness Time: Two hours per week dedicated to self-care. ― Supplementary Parental Benefits: Extra compensation during parental leave. ― Annual Wellness Allowance: Invest in your health and fitness. ― Screen Glasses: Eye care support for your workday. ― Exclusive Discounts and Offers: Save on a range of products and services. ― Occupational Pension: Secure your future with a strong pension plan. ― Flexible Working Hours ― Accident Insurance, Life Insurance, and Health Insurance: Protection and security for you and your loved ones, prioritizing your well-being and offering coverage against unexpected incidents. Ready to Play? Press start on your next adventure by applying today! Send us your resume, portfolio (if applicable), and answer a couple of questions below. Cover letter is optional, we believe the questions will give us an insight to your skills and aspirations. Since English is our company language, please send your application in English. Let’s create something amazing together. Next step Applications are reviewed on a rolling basis, and we may reach out to suitable candidates before the closing date. Once you’ve submitted your application, we’ll review it in Anonymous mode to reduce any unconscious bias. This means we’ll focus on your skills and experience, rather than personal details. If you move forward, the first step will be a screening interview where we’ll share more about the role, ask a few questions, and give you time to ask us anything. After that, we’ll have two more interviews where you’ll meet your manager, a marketing colleague, and some people from the Stormteller studio. #LI-Hybrid

117 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Test and Verification Engineer
Technogarden AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Scroll down for English description. Brinner du för kvalitet och ständiga förbättringar. För kunds räkning söker vi nu en test- och verifieringsingenjör. Du är kundens testledare inom ny produktutveckling och produktunderhåll. Du kommer delta i produktutvecklingsprojekt där du skapar verifieringsplan, utför tester och återför resultatet till projektet. Projektens komplexitet kan variera från en komponent till hela system. Du kommer vara en del av ett team på 6 personer och förväntas bidra med senior kompetens. Du ansvarar för att: - Granska och ge feedback om kravdokumentation - Utveckla en omfattande verifieringsplan mot systemkrav tillsammans med utvecklingsingenjörerna. - Definiera systemteststrategin och systemverifieringsplanen baserat på kravdokumentationen. - Utföra produkttillförlitlighet- och prestandatester, analysera insamlad data samt rapportera resultat och slutsatser. Kvalifikationer: • Goda kunskaper i att arbeta i labb med erfarenhet av att utveckla specialbyggda test-uppsättningar • Kunskap om att definiera teststrategier, förståelse för kravhantering • Kunskaper om testplanering, testutförande, dataanalys och testrapportering • Goda kunskaper i MS Office-applikationer inklusive Excel och PowerPoint • Behärskar engelska flytande Meriterande kvalifikationer: - Kunskap inom script (Python) och testautomation - Flytande svenska --------------------------------------------------------------------------------------- Are you passionate about quality and continuous improvement? On behalf of a customer, we are now looking for a test and verification engineer. You are the customer's test manager in new product development and product maintenance. You will participate in product development projects where you create verification plans, perform tests and return the results to the project. The complexity of the projects can vary from a component to an entire system. You will be part of a team of 6 people and are expected to contribute with a level of seniority. You are responsible for: - Reviewing and providing feedback on requirements documentation - Developing a comprehensive verification plan against system requirements together with the development engineers. - Defining the system test strategy and system verification plan based on the requirements documentation. - Performing product reliability and performance tests, analyzing collected data and reporting results and conclusions. Qualifications: • Good knowledge of working in a lab with experience in developing custom-built test suites • Knowledge of defining test strategies, understanding of requirements management • Knowledge of test planning, test execution, data analysis and test reporting • Good knowledge of MS Office applications including Excel and PowerPoint • Fluent in English Meritorious qualifications: - Knowledge of scripting (Python) and test automation - Fluent in Swedish

117 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Embedded Software Developer - Infotainment Systems (Android), Gothenburg
VIPAS AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Join Our Team VIPAS AB as an Embedded Software Developer - Infotainment Systems (Android) in Gothenburg Do you have what it takes to thrive in the vibrant world of IT consulting? VIPAS AB, a burgeoning company, proudly invites you to embark on your next engaging project as our Embedded Software Developer About VIPAS : Imagine a world where your business technology perfectly aligns with your goals—efficient, scalable, and innovative. At VIPAS AB, that’s exactly what we strive to create. As an IT consulting company, we don’t just offer services; we deliver tailored solutions using cutting-edge technologies like Java and Python. Our team is well-versed in software development, DevOps, and engineering, bringing years of experience and expertise. Think of us as your trusted guide, leading your organization through the landscape of modern tech adoption, ensuring every step is taken with confidence and foresight. Job Description: We are seeking an experienced Embedded Software Developer to join our dynamic team and contribute to the development of cutting-edge Android-based automotive infotainment systems. Collaborating with a leading European car manufacturer, you will play a pivotal role in adapting and enhancing the Android Platform to meet the unique requirements of premium automotive hardware solutions. Key Responsibilities: Develop and implement features for Android Platforms in automotive infotainment systems, adhering to project requirements and guidelines. Conduct system analysis, software issue troubleshooting, root cause identification, and performance optimization. Collaborate with cross-functional teams and third-party suppliers to ensure seamless software integration and delivery. Adapt existing software to meet specific customer needs while addressing performance and non-functional requirements. Prepare detailed technical documentation, including design specifications and verification reports. Requirements: Bachelor’s or master’s degree in software engineering, Computer Science, or a related field. Proficiency in C/C++ programming for embedded systems. Hands-on experience with Android Embedded Systems (AOSP, VHAL, AIDL) and/or Linux development is preferred. Familiarity with agile development methodologies, such as Scrum. Competency in DevOps tools for Android development (e.g., Android Studio, Docker, Git, Gerrit). Knowledge of vehicle diagnostics, CAN networks, and microcontrollers is highly meritorious. Excellent problem-solving skills and strong attention to detail. Meritorious: Experience with Kotlin and Java for Android development. Awareness of automotive safety and quality standards, such as SPICE. Familiarity with network protocols and peripheral handling (UART, SPI, I2C, USB). Why Join Us? Vipas AB offers attractive employment packages for IT consultants, aligned with the Teknikföretagen (Almega) collective agreement. Clients Working with us provides opportunities in diverse industries, allowing you flexibility and growth. If you’re driven and eager to face new challenges, join the VIPAS family. You'll be part of an innovative team driving the future of telecom, Automotive, Retail, and Banking. If you're ready to take on challenging projects and grow your career in a cutting-edge environment, this is the opportunity for you! Apply Now & Please feel free to reach me at [email protected] Note: Please do apply if you have Sweden PR/ citizenship OR a Sweden work permit. How to Apply: Interested candidates are encouraged to apply by submitting their resume and cover letter. Join us in driving innovation in the VIPAS AB! Please note! We offer continuously. That means that we sometimes remove the assignments before the deadline. If you are interested, we recommend that you apply immediately.

117 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Demonstratör med passion för mat och service i Göteborg
Lex-Man i Stockholm AB
Butikssäljare, dagligvaror

Är du en social person med ett brinnande intresse för mat och service? Då har vi drömjobbet för dig! Vi på Lexman söker just nu efter en engagerad demonstratör till vårt team i Göteborg. Här får du chansen att jobba med förstklassiga produkter och vara en del av unika matbjudningar i butiker och på olika event. Ingen dag är den andra lik, och du kommer ha en varierande roll där din kreativitet och serviceanda får blomstra. Om tjänsten:Som demonstratör hos oss kommer du att: Presentera och bjuda på högkvalitativa produkter på ett professionellt och tilltalande sätt. Arbeta med matbjudningar i butiker och på event, där du skapar köplust och sprider glädje. Ha en dynamisk roll där du möter nya utmaningar varje dag. Vem är du? Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbete med matbjudningar, men det är inget krav. Det viktigaste är att du har ett stort intresse för mat och att du är öppen för att lära dig uppdraget. Tidigare erfarenhet från butik och en utpräglad social kompetens är meriterande. Kvalifikationer: Svenska i tal och skrift. Körkort och tillgång till bil. Stort matintresse. God social kompetens och ett utpräglat servicefokus. Butikserfarenhet är ett plus. Möjlighet att resa och arbeta på annan ort vid behov. Arbetstider: Varje fredag samt andra dagar vid behov. Helgarbete kan förekomma. Anställningsform: Behovsanställning. Missa inte chansen att bli en del av vårt team! Du kommer att få en professionell utbildning på plats av vår uppdragsgivare, så du kan känna dig trygg i din nya roll. Ansök nu och bli en del av Lexman AB, där passion för mat och service möts! Vi ser fram emot din ansökan!

117 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025
CE chaufför för leverans av livsmedel!
Ad Acto Rekrytering AB
Lastbilsförare m.fl.

Vi på adacto people har i dagsläget omkring 130 lastbilschaufförer anställda hos oss. Våra förare väljer att stanna hos oss då vi ger dem ett personligt bemötande och personligt engagemang. Vi matchar våra medarbetare mot kunder där de vill arbeta och vi samarbetar med de flesta typer utav åkerier. Just nu söker vi efter en rutinerad CE-chaufför för leverans av livsmedel med bil och släp! Du kommer att vara anställd hos oss på adacto people och arbeta hos våra kunder som konsult. Om allt fungerar bra och man själv vill det finns det mycket stora chanser till vidare anställning direkt hos våra kunder. Vi har självklart kollektivavtal med en avtalsenlig lön. Krav för tjänsten: - Giltigt YKB - CE-körkort med vana av att köra bil och släp. - Truckkort Meriterande: - erfarenhet av tempererat gods. - ADR Arbetet är förlagt så att man jobbar både på vardagar och helger. Vi på Adactopeople AB är specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistik branschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken. Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss ! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adactopeople.se

117 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Gaming Expert - Göteborg
NRG Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Nordic Retail Group söker nu för kunds räkning flera passionerade och sociala gamingexperter som vill hjälpa andra gamers att hitta utrustningen som tar deras spelande till nästa nivå. Om Kunden En av Sveriges ledande försäljare av hemelektronik, vitvaror samt kök och är ett av de bolag som omsätter mest inom detaljhandeln. Tidigare utsedda till "Årets Arbetsgivare". Kunden sitter på över 30 års erfarenhet i branschen med omkring 3,600 anställda. Dina arbetsuppgifter Vi letar efter självgående, utåtriktade och sociala personer som vill guida kunder till rätt PC gaming-produkter. Vi söker dig som har stor passion, glädje och nyfikenhet för allt som rör PC-gaming och för kundmötet. Du kommer att hantera olika typer av kunder där intresset varierar, allt från hardcore gamers till mor- och farföräldrar på jakt efter en födelsedagspresent. Du ska alltså trivas lika bra med att snacka om skillnaderna mellan röda, bruna eller blåa switchar som att förklara vad fördelarna är mellan 60Hz och 160Hz på en skärm. I ditt ansvarsområde ingår uppgifter som att: sälja produkter, informera kunder om olika varumärken och dess produkter samt säkerställa att ytorna är i gott skick. Du kommer även hålla kortare utbildningar för säljare i butik. Vi erbjuder dig Produktutbildningar på några av de största varumärkena inom PC-Gaming Sälj- och serviceutbildningar En väg in till Nordens starkaste nätverk av säljare Ett sjukt roligt jobb där du kommer ingå i ett team av service-minded gamers Din bakgrund Erfarenhet: Vi söker dig som har sälj och butiksvana (meriterande) Du har tidigare arbetat inom service eller event Du gillar att jobba i ett högt tempo Du har ett gediget intresse av PC-gaming (Elite-ranking i CS är meriterande!) Du är den personen dina vänner vänder sig till när de ska köpa ny teknik Personliga egenskaper: Du är social och gillar att träffa nya människor Du brinner för gaming och allt runt det Du är teknikintresserad och strävar efter att lära dig mer Du älskar att hjälpa andra och är duktig på att interagera med olika typer av människor Du uttrycker dig väl både muntligt och i skrift i svenska och engelska Övrigt I detta uppdrag kommer du bli anställd i Field Flex AB men utför uppdraget hos vår kund. Passen kommer att vara schemalagda torsdag-söndag, antalet timmar kommer att variera per månad. Tjänsten erbjuds som en projektanställning under ett års tid och beräknas tillsättas i början på maj. Intervjuer löpande så ansök snarast. Frågor (ej ansökningar) om tjänsten kan ställas till Daniel Dixgård på: [email protected] OM NRG NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan. Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet. Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat. I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas. Din framgång är vår drivkraft.

117 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Assisterande Uppdragsledare till Norconsult
Bravura Sverige AB
Backofficepersonal m.fl.

Är du en strukturerad och lösningsorienterad person som trivs i en dynamisk arbetsmiljö? Har du tidigare arbetslivserfarenhet från administration och koordinering och gillar att ha många bollar i luften, ta egna initiativ och bidra till effektiva arbetsprocesser? Nu söker Norconsult efter en Assisterande Uppdragsledare som vill vara med och driva geotekniska projekt framåt! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Norconsult Fältgeoteknik AB har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Norconsult en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget Norconsult Fältgeoteknik är ett helägt dotterbolag till Norconsult AB. De utför geotekniska- och miljöundersökningar inom alla typer av projekt, från stora komplicerade infrastrukturanläggningar till enskilda små byggprojekt, från översiktlig planering till pållängdsbestämning. De utför även mätning av radon och stabilitetsutredningar. Deras beställarbas är bred, från privata aktörer till stora offentliga beställare som Trafikverket. Norconsult Fältgeoteknik erbjuder en helhetslösning inom geotekniska undersökningar och levererar en färdig lösning till sina kunder inklusive fältrapporter över utfört arbete. De utför även mätning av radon och stabilitetsutredningar och erbjuder sjöborrning med flotte, kärnborrning, DTH-borrning, undervattensdrönare och miljötekniska undersökningar. Samtliga undersöksmetoder utförs enligt Eurocode. Arbetsuppgifter Som Assisterande Uppdragsledare samarbetar du nära med uppdragsledaren för att planera, samordna och följa upp projekt. I din roll hanterar du en mängd administrativa uppgifter, såsom att boka in uppdrag i kalendern, initiera ledningsundersökningar och driva arbetet med tillstånd, vilket innebär att du har många kontakter via telefon och mejl. Dessutom ansvarar du för att ta fram och fylla i nödvändiga dokument. Arbetet kräver nära kommunikation med tekniker, fältpersonal, kunder och myndigheter för att säkerställa ett effektivt arbetsflöde. Du vidarebefordrar information till fältpersonalen och ser till att de har rätt underlag, samtidigt som du övervakar att projekten håller sig inom budget och hanterar fakturering. Kvalitetssäkring och arbetsmiljö är centrala aspekter där du bidrar till att arbetet utförs enligt fastställda krav och att säkerhetsrisker hanteras på rätt sätt. Ditt arbete omfattar hela Sverige, och även om du ibland kan behöva besöka platsen för att få en bättre överblick, sköts de flesta uppgifter från kontoret. I rollen ingår också att kontinuerligt identifiera förbättringsmöjligheter i arbetsflöden och processer för att öka effektiviteten och säkerställa en smidig genomförandeprocess. • Uppdragsplanering • Breda kontaktytor internt och externt • Dokumentation och tillståndshantering Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Tidigare arbetslivserfarenhet av administration/koordinering, erfarenhet av liknande roll är meriterande • Goda kunskaper i Officepaketet och specifikt Excel • Obehindrade kunskaper i svenska och engelska För att trivas i denna roll är du en lösningsorienterad person som trivs med att arbeta i en dynamisk miljö där snabba förändringar är en del av vardagen. Du har en god förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och kan prioritera effektivt utan att bli uppstressad, även när förutsättningarna ändras med kort varsel. Att ta egna initiativ och proaktivt lösa problem är en självklarhet för dig, och du har en strukturerad arbetsstil som gör att du kan hålla koll på flera pågående projekt samtidigt. Dessutom är du kommunikativ och trivs med att ta kontakt, diskutera och forska för att hitta de bästa lösningarna. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-20. #Nextgen

117 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
El och instrumentingenjör till processindustrin mot data och digitalisering
Plantvision AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du jobba med script och konfiguration? Har du tänkt ”tänk om det fanns ett program som alla kunde arbeta i tillsammans, där informationen delades direkt, där data bara behövs matas in en gång, där förändringar loggas när och av vem och där man kan arbeta från tidig idé till drift?” Vi har det – och nu söker vi fler som vill arbeta i det! Det här blir din roll Hos oss kommer du få bidra med nytta hos våra kunder varje dag. Du kommer få dyka ner i en programvara som ligger till grund för hela produktionsanläggningens livslängd, där du får vara med från skiss till avveckling. Tillsammans med kompetenta kollegor hjälper ni, med er expertis, våra kunder att utvecklas och förbättra deras verksamheter varje dag. Vi söker dig som vill utvecklas (och aldrig bli fullärd!) inom konfigurering och anpassning. Hos oss kommer du bl.a.: Konfigurera och ta fram script som automatiserar kundens arbete. Mycket av anpassningen sker via script snarare än programmering, men det går även att göra plug-ins i .Net. Tillsammans med kund diskutera olika arbetsflöden och integrationer med andra system. Utveckla dina programmeringskunskaper i ett spännande program som ersätter AutoCAD och Excel – där det inte finns några gränser! Nyfiken och vill höra mer? Här kan du lyssna på när Filip och Andreas från teamet pratar om sina erfarenheter från underhållsvärlden. Så här kommer du att briljera Vi är bäst när vi är schyssta. När vi är schyssta mot varandra så mår vi bättre, tänker bättre och presterar bättre. Om du tycker att det är roligt att samarbeta, brinner för att lära dig nya saker och är en person som inte väntar på att saker ska komma till dig utan tar egna initiativ för att komma framåt – då ser vi stor potential i dig! För att lyckas i rollen tror vi att: Du har några års erfarenhet inom konstruktion, processanläggningar, underhåll eller liknande. Gärna använt Eplan eller motsvarande lösning. Du är van vid att jobba med Excelmacron eller liknande, antingen något du gjort i arbetet eller på fritiden. Du talar och skriver flytande svenska och engelska. Du är naturligt organiserad och noggrann, eller har lärt dig arbeta på ett sådant sätt. Generella CAD-kunskaper är en merit men inget måste – du lär dig av oss! Att vara en del av Team PV Vi är väldigt stolta över att vara ett certifierat Great Place To Work-företag, vilket placerar oss bland de bästa arbetsgivarna i Sverige. Att vi även är med på topplistan över Sveriges Bästa Arbetsplatser är ett kvitto på att vi tillsammans har lyckats, och fortsätter lyckas med att, skapa en fantastiskt fin kultur. Vi är inte som alla andra – vi är unika med vår djupa kompetens och branschkunskap i kombination med vår varma passion och vår gemenskap som värnar om varje individ. Vi är en arbetsplats som är mer än bara jobbet. Vi brinner för vårt jobb och har roligt på vägen. Och nyckeln är vi som jobbar här. Vi har ett engagemang utöver det vanliga, och älskar att dela med oss av våra briljanta tankar. Vi går in i det vi tror på, och vi gör det helhjärtat. Vi har energin hos det lilla företaget kombinerat med lugnet bara ett bolag med vår långa erfarenhet kan känna. Vi vill utvecklas. Vill framåt. Tillsammans för en bättre morgondag, det är Team PV. Ansökan Om du tror att vi är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Tillträde sker enligt överenskommelse. Om du har frågor om denna tjänst, välkommen att kontakta Robert Velén på 072 521 69 31 eller [email protected].

117 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025