Är du sjuksköterska? Välj Vårdix för flexibla uppdrag!
VårdIX AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Som bemanningssjuksköterska på VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer. Hos oss är du inte bara en ersättare för någon annan, du är en viktig del av vårt team, och vi ser och lyssnar på dig. Din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje är viktiga för oss. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt: Hos oss är du mer än en resurs. Vi lyssnar på dina önskemål och ser till att du får uppdrag som passar just dig, både när det gäller arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet: Vi erbjuder en rad olika uppdrag inom sjukvården som kan anpassas efter dina behov. Du väljer när och var du vill arbeta. Respekt och värde: Vi uppskattar den viktiga roll du spelar för patienterna och för oss. Din kompetens och engagemang är något vi verkligen värdesätter och vill belöna på bästa möjliga sätt. Starta eget? Vi hjälper dig – Om du är intresserad av att starta eget bolag kan vi guida dig genom processen och ge dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan och berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vad är viktigt för dig när det gäller arbetsuppdrag? Vad har du för förutsättningar? Vi ringer upp dig inom 48 timmar för att prata vidare. Vi vill förstå dina behov, önskemål och hur vi bäst kan matcha dig med uppdrag som passar dig perfekt. När vi hittat den bästa matchningen för dig, ser vi till att du får de bästa förutsättningarna för att trivas i ditt arbete och kunna göra skillnad för dina patienter. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som verkligen bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill skapa förutsättningar för att du ska kunna göra det du älskar, samtidigt som du har balans i livet. För oss handlar det om att bygga långsiktiga relationer med våra sjuksköterskor, där både du och patienterna får det bästa. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du verkligen blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

118 dagar sedan
Sista ansökan:
4 september 2025
Familjehemskonsulent till Hemnovia // Göteborg
Oddwork Sweden AB
Socialsekreterare

Glädje, tillväxt och utveckling på samma rättvisa villkor. Det är en verklighet som vi på Hemnovia ständigt strävar att uppnå för barn och unga i vårt samhälle. På vårt kontor jobbar familjehemskonsulenter med gedigen kompetens och erfarenhet av det sociala arbetets breda verksamhetsfält. Om du, likt oss, vill göra en betydelsefull insats och skapa skillnad som är viktig på riktigt – då är vi platsen du söker. Som familjehemskonsulent Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team som alla månar om barnens bästa. Du ansvarar över ett antal familjehem där du bistår med stöd och handledning genom kontinuerlig kontakt i form av hembesök, telefon och mejlkontakt i nära samverkan med din närmsta chef och uppdragsgivaren. Du ansvarar även för rekrytering och utredning av nya jour-och familjehem samt placering på uppdrag av kommunerna i dessa samt dokumentation i vårt eget journalsystem. Beredskapstjänstgöring ingår i din tjänst enligt ett rullande schema. Välkommen till en flexibel roll med eget ansvar där du, tillsammans med ditt team, skapar trygghet och struktur för barnen och våra jour-och familjehem. Vi söker dig med... …hjärtat på rätt ställe. Du trivs bäst i en omväxlande vardag med varierande arbetsuppgifter och ett starkt samarbete med såväl kollegor, chef, familjehem och uppdragsgivarna. Vi söker nu flera nya medarbetare och välkomnar både dig som är nyexaminerad och dig som hunnit jobbat några år att söka. För dig som kommer direkt från skolan väntar givetvis en gedigen introduktion med utbildningar och stöd i form av samverkan med erfarna kollegor och chef. Våra önskemål: • Utbildad socionom eller likvärdigt inom socialt arbete och omsorg • God kännedom om aktuell lagstiftning (SoL och LVU) • Svenska och engelska i tal och skrift • B-körkort • Erfarenhet av arbete med barn och ungdomar är meriterande Varför Hemnovia? På Hemnovia erbjuds du ett tryggt och mjukt arbetsklimat där våra ledord; ansvar, engagemang, kvalitet och utveckling genomsyrar vårt arbete och vår verksamhet. För oss är våra olikheter vår framgångsfaktor. Vi värdesätter vår goda teamkänsla högt och lägger stor vikt vid erfarenhetsutbyte och kompetensutveckling, bland annat genom regelbundna utbildningar och seminarier. Varje enskild medarbetare får till exempel en individuell kompetensutvecklingsplan som innefattar minst två utbildningar per år. Utöver ovanstående får du tillgång till gemensamma arbetsbilar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Ansök idag och gör skillnad med din insats! START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg, Von Utfallsgatan OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Recruiter, Carolina Elofsson [email protected] (för frågor, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande. Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

118 dagar sedan
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Samordnare till Hemnovia // Göteborg
Oddwork Sweden AB
Socialsekreterare

Glädje, tillväxt och utveckling på samma rättvisa villkor. Det är en verklighet som vi på Hemnovia ständigt strävar att uppnå för barn och unga i vårt samhälle. På vårt kontor jobbar familjehemskonsulenter med gedigen kompetens och erfarenhet av det sociala arbetets breda verksamhetsfält. Om du, likt oss, vill göra en betydelsefull insats och skapa skillnad som är viktig på riktigt – då är vi platsen du söker. Som Samordnare Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team som alla månar om barnens bästa. I din roll utgår du från vårt kontor tillsammans med teamet som består av engagerade familjehemskonsulenter och din närmsta chef. Detta för att på bästa sätt kunna finnas till för dels teamet och våra familjehem, som alla arbetar för att alla barn ska ha ett hem att längta hem till. Här kommer du kombinera både strategiskt och operativt arbete när du stödjer våra familjehemskonsulenter i deras dagliga arbete och stöttar upp i vår öppenvårdsverksamhet. I tätt samarbete med närmsta chef kommer du att utreda, rekrytera och handleda familjehem och vägleda i komplexa ärenden. Dessutom kommer du ha kontakt med uppdragsgivare samt axla ett uppföljande ansvar i förhållande till våra placeringar, dokumentation och beredskapstjänstgöring. Hos oss väntar en varierande roll med meningsfulla arbetsuppgifter, nära samarbete med din chef och kollegor samt en inkluderande miljö som värnar om våra anställdas välmående. Vi söker dig med: …hjärtat på rätt ställe och erfarenhet inom socialt arbete. Du brinner för att skapa långsiktiga lösningar och vara ett stöd i utmanande situationer. Som person är du trygg, flexibel och strukturerad. Med din problemlösande förmåga och ditt omsorgsfulla sätt, står du stadigt och lugnt även om vägen framåt byter riktning. Med din strategiska förmåga bidrar du till att utveckla både verksamheten och teamet. Har du tidigare erfarenhet av ledarskap eller som samordnare är detta ett plus. Våra önskemål: Socionomexamen och tidigare erfarenhet av socialt arbete, gärna med familjehem. Svenska i tal och skrift. Körkort och möjlighet att resa vid behov. Förmåga att arbeta strategiskt och strukturerat, med fokus på kvalitet och utveckling. Nyfikenhet och flexibilitet – du trivs i en miljö där förändring är en naturlig del av arbetet. Utbildning inom kälvestensutredning är meriterande. Varför Hemnovia? På Hemnovia erbjuds du ett tryggt och mjukt arbetsklimat där våra ledord; ansvar, engagemang, kvalitet och utveckling genomsyrar vårt arbete och vår verksamhet. Vi värdesätter vår goda teamkänsla högt och lägger stor vikt vid samarbete och erfarenhetsutbyte. Här får du möjlighet att påverka och växa i din roll genom kontinuerlig kompetensutveckling och utbildningar. Vi erbjuder även gemensamma arbetsbilar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Låter det som en arbetsplats för dig? Ansök idag och gör skillnad med din insats! START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDAG: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

118 dagar sedan
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Frukostservis Extra- & Sommarpersonal
Winn Hotel Group AB
Hovmästare och servitörer

Nu söker vi extrapersonal till vårt härligt morgonpigga frukostteam! Vi letar efter dig som är positiv, har glimten i ögat och älskar att ge god service. Radisson Blu Riverside Hotel, Lindholmen är en arbetsplats där vi gillar att ha ordning och reda med en stor dos glädje. Vi älskar att ge service i världsklass så att vi kan ge våra gäster härliga upplevelser. Vi söker nu dig som är ansvarstagande och självgående, vill jobba tidiga morgonpass där vi välkomnar våra gäster med ett stort leende och glatt humör. Vi söker dig som vill jobba lite extra på helger samt under sommarperioden. Lön enligt kollektivavtal. Arbetet kräver att du talar flytande svenska och engelska. Hotellet ingår i Winn Hotel Group AB som äger, driver och utvecklar hotell som väcker känslor. Läs mer om vår kultur och dina utvecklingsmöjligheter här.

118 dagar sedan
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Frukost Supervisor Vikariat 80%
Winn Hotel Group AB
Hovmästare och servitörer

Nu söker vi en Frukost Supervisor till vårt härligt morgonpigga frukostteam! Vi letar efter dig som är positiv, har glimten i ögat och älskar att ge god service. Radisson Blu Riverside Hotel, Lindholmen är en arbetsplats där vi gillar att ha ordning och reda med en stor dos glädje. Vi älskar att ge service i världsklass så att vi kan ge våra gäster härliga upplevelser. Vi söker nu dig som har flera års erfarenhet av frukostarbete eller restaurangverksamhet, du ska vara ansvarstagande och leda teamet på bästa sätt, vill jobba tidiga morgonpass där vi välkomnar våra gäster med ett stort leende och glatt humör. Sök redan idag, intervjuer sker löpande. Tjänsten är 80% vikariat. Vi söker dig som leder frukostteamet och ser till att vi erbjuder bästa kvalitet och service till våra gäster. Arbetstiden är vardagar som helger. Lön enligt kollektivavtal. Arbetet kräver att du talar flytande svenska och engelska. Du skall ha fyllt 18år. Hotellet ingår i Winn Hotel Group AB som äger, driver och utvecklar hotell som väcker känslor. Läs mer om vår kultur och dina utvecklingsmöjligheter här.

118 dagar sedan
Sista ansökan:
28 augusti 2025
PTP-psykolog till Nova Psykiatri (Göteborg)

Om Nova Psykiatri Nova Psykiatri grundades med en vision om att revolutionera psykiatrin och behandling av psykiska ohälsa. Vi strävar efter att erbjuda en modern och patientcentrerad vårdupplevelse. För närvarande fokuserar vi främst på utredningar av ADHD och Autism, samt medicinsk behandling efter diagnos. Vår ambition är dock att bredda vårt utbud och hjälpa så många patienter som möjligt genom innovativa och evidensbaserade metoder inom psykiatri och mental hälsa. Dagens psykiatri präglas av traditionella metoder och ett ofta långsamt arbetssätt, där tekniska framsteg och patientens behov sällan står i fokus. Många patienter har svårt att navigera i ett komplext offentligt system eller vänder sig till stora vårdgivare där de riskerar att bli en anonym siffra i mängden. Vi har valt att göra saker annorlunda genom att sätta patienten i centrum och erbjuda psykiatrisk vård med en femstjärnig service. Vår strategi bygger på patientupplevelse, kvalitet och effektivitet, där vi använder modern teknik och innovativa arbetsmetoder för att ständigt förbättra och utveckla vår verksamhet. Vårt engagerade team är kärnan i vår verksamhet och består främst av psykologer, läkare och sjuksköterskor. Nova Psykiatri grundades i januari 2024 och har idag cirka 20 medarbetare – och vi växer snabbt. Nu söker vi fler drivna personer som vill vara med och forma framtidens psykiatri tillsammans med oss. Vi lägger mycket fokus på att anställa Sveriges duktigaste medarbetare, samt att alla här ska trivas bättre hos oss än någon annanstans. Om rollen Vi söker nu PTP-psykologer till vårt kontor i Göteborg som vill vara med oss på en spännande tillväxtresa tillsammans med andra psykologer. Vi hoppas kunna erbjuda dig Sveriges bästa och roligaste PTP-tjänst. Primära arbetsuppgifterna: Individinriktat arbete (minst 50%) Utföra neuropsykiatriska utredningar av både vuxna och barn, med primär frågeställning ADHD och/eller Autism. Uppföljande behandling och rådgivning åt samma patientgrupp. Övrigt psykologarbete (minst 25%) Bidra med metod och verksamhetsutveckling, där det finns många sätt att bidra till en bättre process och verksamhet. Gör interna och externa insatser genom att hålla utbildningar. Göra gruppinsatser Ta fram nya behandlingsprogram och koncept Visst resande ingår i tjänsten. Delar av patientarbetet kan ske digitalt, men utförs primärt fysiskt tillsammans med patienten. Vem vi söker PTP-psykolog som har möjlighet att börja arbeta någon gång i perioden juni-augusti. Vi letar efter dig som är intresserad av att kombinera effektivitet, kvalitet och patientnöjdhet i ditt arbete. Du är social och driven, gillar att utvecklas och är öppen för förändringar. Du ser patienten som någon vars förväntningar du alltid vill försöka överträffa, och du vill hela tiden förbättras. Vad vi erbjuder Möjlighet att få vara med tidigt på en spännande företagsresa mot att ha Sveriges nöjdaste patienter och anställda. Stor grad av frihet och eget ansvar, med så lite interna möten som möjligt. Regelbunden handledning av duktiga och erfarna psykologer. Flexibla arbetstider. Möjlighet att lägga upp arbetsveckorna på ett sätt som passar dig. Hybrid: Arbeta delar av arbetet hemifrån om du vill. Support i rollen av psykologassistenter som hjälper dig med delar av det administrativa arbetet, så att du kan fokusera så mycket som möjligt på arbetet med patienterna. Var med och påverka och förbättra verksamheten om du vill. Förbättringsidéer uppmuntras starkt. Konkurrenskraftig lön. Tjänstepension. Friskvårdsbidrag: 5000 SEK per år. 5 veckors semester, med 1 extra semesterdag för varje år du är kvar på företaget. Användarvänlig teknik: Nova erbjuder Macbook till alla anställda, samt ipads för all testning. Utöver det får du bl.a. skärm, hörlurar och kamera för hemarbete, samt nya och användarvänliga system att arbeta i. Möjligheter till vidareutbildningar såväl internt som externt. Sociala aktiviteter tillsammans såsom AWs, fester och events tillsammans med kollegor. Plats: Göteborg Anställningsform: Heltid Hur går processen till? Ansökan: Fyll i dina kontaktuppgifter och ladda upp ditt cv. Tester: Som nästa steg i rekryteringsprocessen kommer du att genomföra två psykometriska tester, som tar 20-30 minuter styck att genomföra. Dessa hjälper oss att objektivt och rättvist bedöma alla kandidater. Intervju: Går du vidare bokar vi in 1–3 st intervjuer. Intervjuerna är till dels för att lära känna dig, men även för att du ska kunna ställa frågor om oss och tjänsten, för att se om det känns som en match för oss båda. Intervjuerna kan antingen ske på vårt kontor i Stockholm eller digitalt, du väljer själv. På Nova värderar vi rätt person och att vi har blandade erfarenheter och kunskaper. Sök därför gärna om du är intresserad, även om du inte tror dig ha rätt erfarenheter. Vi kallar till intervjuer löpande, ansök senast 31 mars.

118 dagar sedan
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Senior Mjukvaruutvecklare till forsknings- och utvecklingsbolag!
Fordonsakademin Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Senior Forskning- och Mjukvaruutvecklare – Forma framtidens trafiksäkerhet! Är du en passionerad mjukvaruutvecklare med intresse för forskning och innovation? Vill du vara en del av en världsledande testmiljö där framtidens automatiserade och uppkopplade transportsystem formas? Då kan detta vara rollen för dig! På denna arbetsplats blir du en del av ett välrenommerat forsknings- och utvecklingsbolag. Det första i sitt slag med fullskalig testning och utveckling av framtidens trafiksäkerhet. Det som gör företaget unikt är deras realistiska trafikmiljöer, där det testas och utvecklas avancerade säkerhetssystem för alla typer av trafik- och trafiksituationer. Här erbjuds en internationell plattform för fordonstillverkare, leverantörer, lagstiftare, universitet och högskolor – en arena där innovation blir verklighet! Om rollen Vi söker en erfaren forskning- och mjukvaruutvecklare till utvecklingsteamet. Du kommer att spela en nyckelroll i utvecklingen av testutrustning, testmetodik och testmiljöer, vilket säkerställer att vi fortsätter att ligga i framkant av verifiering och testning av framtidens automatiserade och uppkopplade fordon. Placeringen är på kontor på Lindholmen i Göteborg, med viss tid på bolagets testbana utanför Borås. Dina arbetsuppgifter I denna roll kommer du att arbeta med forskning och utveckling av testutrustning och testmiljöer för att möjliggöra avancerade tester av automatiserade fordon. Du kommer att programmera i C++ och Python samt hantera olika Linux-distributioner i utvecklingsprocessen. Genom att delta i spännande forskningsprojekt bidrar du aktivt till utvecklingen av framtidens säkra och hållbara trafiksystem. Kravprofil MSc inom elektro, mekatronik eller motsvarande. Minst 5 års erfarenhet som mjukvaruutvecklare. Stark analytisk förmåga och intresse för forskning. Gedigna kunskaper i C++ och Python. Erfarenhet av att arbeta med olika Linux-distributioner. B-körkort. Flytande svenska och engelska, i både tal och skrift. God samarbetsförmåga och ansvarstagande. Meriterande Erfarenhet av Matlab. Kunskaper inom sensorutveckling, gärna med fokus på radarsensorer. Uppdragsperiod Start omgående enligt överenskommelse. Uppdraget löper i 1 år med möjlighet till förlängning (3 x 1 år). Vill du vara med och skapa framtidens trafiksäkerhet? Sök idag och bli en del av företaget – där innovation och teknik möts för en säkrare värld! Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna via mail: [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag.

118 dagar sedan
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Sjöspeditör inriktning ekonomi till välkänt logistikföretag
Bravura Sverige AB
Speditörer och transportmäklare

Har du erfarenhet av sjöspedition och ett intresse för ekonomi? Trivs du med att arbeta strukturerat och se tydliga resultat av ditt arbete? Vi söker dig som är analytisk, noggrann och har lätt för att identifiera mönster och samband. Här får du en central roll inom sjöspedition, där du hanterar ekonomiska uppgifter kopplade till företagets godsflöden och bidrar till en effektiv transportkedja. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är en global koncern som arbetar med att leverera logistiktjänster. De söker dig som vill bidra till effektivisering av deras sjölogistiska flöden och nöjda kunder. Tjänsten är placerad på deras kontor i Göteborg Arbetsuppgifter I denna roll kommer du främst arbeta med olika administrativa ekonomiska uppgifter kopplat till företagets godsflöden inom sjölogistik. Du ansvarar för löpande registrering och manuell hantering av inkommande och utgående faktureringar. Du registrerar fakturor löpande och säkerställer att informationen stämmer. I ditt arbete kommer du ha en tät kontakt med övriga avdelningar inom sjölogistik. Samtidigt har du daglig kontakt med leverantörer och analyserar resultaten på varje skeppning. • Löpande fakturering och kostnadskontroll • Nära kontakt med andra avdelningar inom sjölogistik • Analysering av resultat på varje skeppning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Minst ett års erfarenhet av sjöspedition • Erfarenhet av att analysera resultat och dra slutsatser baserat på data • Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal samt skrift • God dator- och systemvana inklusive Excel • Meriterande med utbildning och/eller arbetslivserfarenhet inom sjölogistik Vi söker dig som snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter och som drivs av att få saker gjorda. För dig är noggrannhet en självklarhet – du dubbelkollar alltid ditt arbete och ser till att allt blir rätt från början. Med din analytiska förmåga identifierar du snabbt vad som behöver göras, även i mer komplexa situationer, och du upptäcker fel innan de hinner bli problem. Att arbeta med siffror och ekonomiska termer känns naturligt för dig, liksom att se logiska mönster och samband. Du har även en god kommunikativ förmåga, vilket är viktigt då du kommer att ha löpande kontakt med både interna avdelningar och externa leverantörer. Slutligen trivs du med att arbeta självständigt, samtidigt som du är en engagerad lagspelare som bidrar till ett effektivt samarbete. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-11. #Nextgen

118 dagar sedan
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Nätverkstekniker – Arbeta med den senaste teknologin inom fastigheter!
Victoriahem AB
Nätverks- och systemtekniker m.fl.

Är du en driven nätverkstekniker som vill vara med och utveckla framtidens nätverkslösningar? Vi söker dig som vill vara en central del av vårt team och arbeta med drift och implementering av vårt nätverk i över 2 500 byggnader. Hos oss får du möjlighet att påverka och utveckla framtidens tekniska lösningar för smarta fastigheter. Låter detta som en spännande utmaning? Då vill vi höra från dig! Om tjänsten Ansvara för den dagliga driften av vårt fastighetsnätverk och säkerställa att det fungerar optimalt Delta aktivt i design och implementation av nya nätverkslösningar Arbeta med Ubiquiti/Unifi-produkter och hantera konfiguration av brandväggar, VPN och IPsec-tunnlar Stötta förvaltningen med installation och felsökning av tekniska lösningar i våra fastigheter Bidra till att utveckla och förbättra våra nätverkslösningar för att möta framtida behov Din profil Erfarenhet av nätverksdrift, routing, switching och säkerhet En god förståelse för nätverksprotokoll som TCP/IP och teknologier som WireGuard Praktisk erfarenhet av Ubiquiti/Unifi-produkter (meriterande) Stark problemlösningsförmåga och erfarenhet av felsökning Förmåga att kommunicera tekniska lösningar till både tekniska och icke-tekniska personer Vi ser det som meriterande om du har: Erfarenhet av passagesystem, styr- och reglerteknik, kamerabevakning eller IoT-enheter Vi erbjuder dig: Läs mer om oss och vad vi kan erbjuda dig på vår hemsida Victoriahem - Jobba hos oss. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Göteborg, Lövgärdet Bakgrundskontroll och personlighets - och logiktester är en del av rekryteringsprocessen Ansök idag! Tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt – vi tillämpar löpande urval. Vid frågor om tjänsten kontakta vår IT chef Abraham Dingizian på [email protected].

118 dagar sedan
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Kantpressare till industriverkstad
Bravura Sverige AB
Övriga maskin- och processoperatörer vid stål- och metallverk

Är du en erfaren kantpressare som trivs med varierande arbetsuppgifter och problemlösning? Vill du arbeta i en familjär miljö där samarbete och flexibilitet är nyckeln till framgång? Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget Vi kan per idag inte berätta vilket företag vi hjälper men det kommer du givetvis få reda på under processens gång, som senast när vi träffas på intervju. Det vi kan säga är att företaget arbetar nära varandra och löser det mesta själva. De värdesätter en öppen och hjälpsam arbetsmiljö där alla tar hand om varandra. Deras produktionsprocesser är flexibla, och de arbetar främst med mindre serier, vilket gör arbetet omväxlande och utmanande. Arbetsuppgifter I rollen som kantpressare ansvarar du för att självständigt driva ditt arbete framåt. Du får en körplan från planeraren och förväntas följa den, men också ha förmågan att anpassa dig om förutsättningarna förändras. I produktionen kan planeringen snabbt behöva justeras, och vi söker därför någon som kan hantera förändringar med ett lösningsorienterat synsätt. Eftersom de arbetar i en flexibel produktionsmiljö kommer du även att vara backup för andra stationer vid behov. Alla stationer finns på samma plats, vilket gör det smidigt att hoppa in där det behövs. De ser det som en självklarhet att hjälpas åt och att alla tar ansvar för att produktionen flyter på. De lär upp nya maskiner på plats och uppmuntrar till självständigt tänkande och problemlösning. Kantpressare som ansvarar för att självständigt driva ditt arbete framåt Arbetar i en flexibel produktionsmiljö kommer du även att vara backup för andra stationer vid behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Några års erfarenhet av att ha arbetat som kantpressare Kunskaper i CNC är meriterande Truckkort är meriterande men inget krav Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift Du är en flexibel och nyfiken person som gillar att lösa problem och tänka självständigt. Du har en analytisk förmåga och kan se smarta lösningar på utmaningar i produktionen. Samtidigt trivs du med att samarbeta och bidra till en positiv arbetsmiljö där alla hjälps åt. Du tar ansvar för ditt arbete och ser möjligheter snarare än hinder. Att vara en del av ett sammansvetsat team där man stöttar varandra känns naturligt för dig. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-31. #Specialist

118 dagar sedan
Sista ansökan:
28 augusti 2025