För kunds räkning i Göteborg söker vi nu omgående en CNC-operatör för fräsning. Kravet är erfarenhet av CAD/CAM-programmering så att du kan vara självständig i förberedelserna av jobb. Extra meriterande med erfarenhet av specifikt Heidenhain eller Tebis och kört Haas-maskiner tidigare. Du kommer ingå i ett tight team med 3 andra och ansvara för företagets fräsmaskiner. Tillsättning sker omgående
Har du en teknisk bakgrund och en affärsmässig förmåga? Vill du bidra till att utveckla framtidens infrastruktur i en dynamisk roll på ett företag med ett starkt varumärke? Som Product Manager hos Melbye Skandinavia får du en central roll i en varierad och utvecklande arbetsmiljö. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Melbye Skandinavia. Om företaget Melbye Skandinavia är ett familjeägt företag med en lång historia som sträcker sig från 1907. Sedan start har företaget varit en framåtlutad organisation med fokus på morgondagens lösningar. Melbye är idag ett av Skandinaviens ledande företag inom teknisk försäljning avseende innovativa produkter och smarta systemlösningar för infrastruktur inom elnät och fibernät. Koncernen har verksamhet såväl i Sverige som Norge med huvudkontor i Oslo. Genom lokal närvaro, omfattande expertis och starka samarbeten med marknadsledande tillverkare bidrar Melbye till att skapa smarta och hållbara lösningar för byggnation av framtidens infrastruktur. Arbetsuppgifter Som Product Manager hos Melbye har du en nyckelroll i produktportföljens utveckling med både ett tekniskt och kommersiellt fokus. Du säkerställer att sortimentet attraktivt för marknaden och agerar teknisk expert internt och externt. Därtill ansvarar du för att förklara produkternas funktioner, utbilda medarbetare och kunder samt stöttar säljorganisationen vid kundbesök. Vidare har du ett tekniskt ansvar för produkternas kvalitet och deltar i kvalitetssäkring av leverantörer tillsammans med affärsområdeschefen och inköpsteamet. En viktig del av arbetet är att bygga och utveckla relationer med kunder, branschorganisationer och andra intressenter. Genom dessa kontakter fångar du upp marknadssignaler och identifierar framtida produkt- och systemlösningar, vilket bidrar till att Melbye kan ligga i framkant inom sitt erbjudande. Utveckling av produktportfölj Tekniskt ansvar för produkers kvalitet och kvalitetssäkring av leverantörer Stödja internt och externt med produktkunskap Bygga och utveckla relationer med kunder, branschorganisationer och andra viktiga intressenter. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Akademisk examen inom ekonomi, marknad eller teknik Något års arbetslivserfarenhet av att arbeta i en projektledande roll Obehindrade kunskaper i både svenska och engelska, muntligt och skriftligt Meriterande med erfarenhet av produktkännedom För att lyckas i rollen som Product Manager har du ett stort tekniskt intresse och en god förmåga att planera, prioritera och driva ditt arbete självständigt. Vi söker dig som har ett starkt kundfokus, som alltid utvärderar beslut utifrån kundens bästa och har förmågan att identifiera både nuvarande och framtida behov. Du har en innovativ inställning och strävar efter att leverera lösningar, som inte bara möter, utan överträffar kundernas förväntningar. Därtill tror vi att du är analytisk och arbetar på ett lösningsorienterat sätt, där du snabbt kan identifiera utmaningar och ta fram genomtänkta samt praktiska lösningar. Då rollen innebär många kontaktytor är din kommunikativa förmåga avgörande, där du trivs med att samarbeta med både kollegor och externa parter. Du har en prestigelös inställning och värdesätter samarbete för att hitta hållbara lösningar som skapar värde för alla inblandade. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Göteborg, Stockholm eller Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Om uppdraget och dig vi söker Till vår mycket spännande och framgångsrika kund i Göteborg söker vi nu en självgående, handlingskraftig och trygg HR Business Partner till ett konsultuppdrag på 100% som startar 1 april och pågår i 12 månader. I detta uppdrag förekommer ca 2 resdagar per månad i Sverige. Du bör kunna vara på kundens kontor 2-3 dagar i veckan. Som HR Business Partner rapporterar du till HR Director och ingår i ett större nordiskt HR-team. Rollen är bred och du kommer ha både ett svenskt och internationellt fokus. Vår kund befinner sig i en expansiv fas och för att trivas med uppdraget bör du ha en vana av en större organisation, snabba kast och du är business driven. Detta är en klassisk HRBP roll i en internationell miljö som berör hela HR scopet. Du kommer att fokusera på både tjänstemän och kollektivanställda och stötta organisationen ledare. Vi söker dig som Har höjden att kunna navigera i ett operativt fält men samtidigt är strategisk Tidigare arbetat med hela HR scopet i en internationell miljö Har erfarenhet av risk management, förhandlingar och styrning Tidigare har arbetat inom tillverkande industri (starkt meriterande) Har erfarenhet av större organisationsförändringar Är en van projektledare Har en snabb förmåga att hantera snabbt uppkommande situationer Är mycket skicklig på både svenska och engelska Är mycket organiserad och strukturerad Vi letar efter en äkta teamplayer som har lätt för att bygga gränsöverskridande relationer med både medarbetare och chefer nationellt som internationellt. För att komma till sin rätt i rollen bör du vara strukturerad, målinriktad och vara en riktig people person! Vi startar urvalet omgående så sök gärna redan idag! Om att vara konsult hos People Experience Högt som lågt och ibland tvära kast tillhör vardagen som konsult – men ruskigt roligt, varierande och lärorikt är det. Som konsult via People Experience välkomnas du med öppna armar in i vår PX-familj med konsultfrukostar, check-ins och bollplank för att du ska känna samhörighet och utbyte, men alltid med fin balans – för att inte göra anspråk på för stor del av din tid. Formen för ditt konsultuppdrag (dvs om du blir underkonsult eller anställd hos PX för det specifika uppdraget) bestämmer du själv! Vi är alltid intresserade av att komma i kontakt med nya potentiella People, Payroll & Finance Consultants och utökar dagligen vårt nätverk med förtroendeingivande, prestigelösa och flexibla Professionals med både integritet, ödmjukhet och ett starkt ledarskap. I vårt nätverk finns expertis inom hela området och på alla nivåer. Generalister som specialister, seniora som juniora - och det är precis det som gör det hela så givande. På People Experience kommer vi alltid göra det lilla extra för att se till att du får en positiv upplevelse i mötet med oss – oavsett om du är kund, konsult, medarbetare eller kandidat. Välkommen att skapa denna upplevelse tillsammans med oss! Om din ansökan Vi behandlar alla kandidater lika, var vänlig ansök via annonsen om du är intresserad - all kontakt sker genom vårt rekryteringssystem! Detta för att skapa en fin kandidatupplevelse för samtliga kandidater, samtidigt som vi säkrar en rättvis process för alla! Vi vill bidra till att alla känner sig likvärdiga på arbetsmarknaden. Vi vill uppmuntra alla, oavsett bakgrund att ansöka! Vi behandlar din personliga information i enlighet med GDPR. Om du önskar att vi raderar din information gör du det enklast genom att begära det via vår karriärsida "Connect". Har du frågor, kontakta vår systemansvariga Lina Roxenback på [email protected]. People Experience är en personlig, innovativ och högst engagerad boutiquebyrå med enorm passion för att hjälpa kunder, konsulter och kandidater att nå tillväxt och framgång genom rätt matchning inom det område där vår erfarenhet och passion är som störst: People, Payroll & Finance. Med visionen att bli Sveriges ledande boutiqebyrå för People, Payroll & Finance Professionals, är vi 100 % specialiserade på målgruppen i vår rekrytering och konsulttillsättning.
Vi är Balder. Vi vill ju påstå att vi inte är som alla andra fastighetsbolag. Att vi vågar utmana branschens gamla sanningar. Att man visst kan ha en bredd av bostäder, kommersiellt och hotell och såväl bygga nytt som att utveckla det vi redan har. Vill du vara med på vår fortsatta resa? Nu söker vi en förvaltningsassistent till Göteborg! Om rollen. Vad handlar då fastighetsförvaltning om egentligen?Jo, på det stora hela två saker. Människor och hus. I den ordningen. Därför letar vi efter en kollega som är genuint intresserade av fastighetsbranschen och som gillar att bygga relationer samt ta hand om och utveckla våra hus. För oss handlar det om att känna ett ansvar för hur det går för Balder, hyresgästerna och projekten. Du agerar inte egennyttigt, utan för verksamhetens bästa. Generellt handlar arbetsdagen om att aktivt arbeta tillsammans med samtliga inom affärsområdet. Arbetsuppgifter innefattar bland annat uthyrning och deltagande på besiktningar samt hantering av fakturor, reskontra och inkasso och annan administration. Vi söker därför en person som är strukturerad då vi värdesätter ordning och reda. Du behöver även ha ett intresse för de människor du möter då en stor del av jobbet handlar om kommunikation och relationsbyggande med hyresgäster, entreprenörer och teamet. Har du dessutom koll på hur en byggnad är uppbyggd och fungerar så prickar du nästan hela checklistan! Ansökan. Låter detta som en tjänst för dig? Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen kan du kontakta rekryterare Felicia Forsberg via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Hjärtligt välkommen att bli en del av oss!
Genom oss kan du hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi, samtidigt utvecklas och ha roligt på vägen Vill du bli en del av ett vinnande team som hjälper till att stärka Sveriges låntagare? Tillsammans med dina kollegor bidrar du till just detta, samtidigt som du har roligt på vägen. En perfekt kombo tycker vi! På Reducero värdesätter vi nyfikenhet, framåtanda och en känsla för service. Dessa egenskaper är bidragande till den upplevelse vi vill ge våra kunder för att kunna ta smartare beslut kring sin ekonomi. Vi hoppas att du vill bli en del av oss! Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 50 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin vardagsekonomi. Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. Vad vi erbjuder dig? Utbildningar i låneförmedling, bankmarknaden och försäljning Trygg inkomst med förmånlig provisionsmodell Snabb karriärmöjlighet inom rådgivning och försäkringsförmedling Inspirerande arbetsplats med en härlig gemenskap Gemensamma AW:s, aktiviteter och resor med företaget Vi söker dig som: Vill utvecklas inom försäljning Har ett intresse för ekonomi Är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål. Är ihärdig och kreativ. Det är meriterande om du tidigare arbetat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring. Övrig information Arbetstider mån-fre 09:00-17:00 Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Göteborg. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan.
Vår verksamhet på västkusten har en ökad stark efterfrågan för våra tjänster. Till vårt kontor i Västra Frölunda söker vi en tekniker med specialitet inom CCTV och integrerat larm, som kan hjälpa oss möta behovet från våra kunder. Vill du arbeta med komplexa och utmanande anläggningar mot en högprofilerad kund? Då är du förmodligen precis den person vi söker. VAD DU KOMMER ATT GÖRA Som tekniker hos oss är du ansvarig för att installera, konfigurera och underhålla CCTV-kamerasystem, integrerade larmsystem av fabrikaten Pacom/Sentrion med Unison och deras tillhörande komponenter. I jobbet ingår även att övervaka och diagnostisera samt serva system. Du kommer bli en nyckelspelare inom området och får chansen att såväl utveckla vår affär inom området som att sprida din kunskap inom vår organisation. Du kommer att arbeta i ett tight team riktat emot kunder i segmentet High Security - HSS. VEM DU ÄR Först och främst ser vi att du är drivande i att bygga upp långsiktiga relationer med våra kunder men givetvis vill du vara en del av vår viktigaste resurs, våra övriga medarbetare. Vi vill att du är erfaren och riktigt vass inom ditt specialområde. Du bör ha gedigen och bred kunskap inom nätverk och konfiguration kring kamerasystem samt installation, driftsättning och felsökning av integrerade larmsystem. Du har utmärkta problemlösnings- och felsökningsförmågor. Du arbetar vant med tids- och projektplaner och har ett strukturerat förhållningssätt till arbetet. Om du har med dig en certifiering i t.ex. Milestone eller Avigilon, kommer det att ses som en merit. Har du dessutom kunskap och har arbetat med Pacom/Sentrion med Unison kan du förvänta dig ett omedelbart samtal från oss. Tar du även med dig en god portion humor i bagaget, kommer det vara ett extra plus, eftersom vår arbetsmiljö och vår gemenskap bygger mycket på glädje och hjälpsamhet. B-körkort och flytande svenska i tal och skrift är ett krav för att klara tjänsten. VARFÖR SKA DU VÄLJA OSS Du kommer till ett mycket glatt och omhändertagande gäng där gemenskapen och hjälpsamheten är nyckelord för oss. Vi trivs bra ihop och känner en betydande stolthet över jobben vi lämnar efter oss och över att tillhöra Great Security. Du får arbeta med roliga och högprofilerade projekt med avancerade tekniska lösningar. Du har ett fritt arbete och styr din dag själv tillsammans med projektledare/arbetsledare, vilket vi hoppas motiverar dig till att ta fram ditt yttersta. Vi premierar de mjuka värdena och att alltid göra sitt bästa. När vi går hem för dagen, ska vi känna oss nöjda med det vi har presterat och att vi har hjälpt till att skapa trygghet åt vår kund. Du kommer att ha förmånen att inom räckhåll ha in-house experter inom flera säkerhetsområden. Vi har en prestigelös miljö där det alltid finns någon att vända sig till och ställa frågor. Vi tror på att delad kunskap blir dubbel kunskap och att vi utvecklar varandra. Vill du samma sak som vi – att bli bäst i klassen – ser vi fram emot din ansökan. ÖVRIGT I tjänsten ingår tjänstefordon Du rapporterar till arbetsledare eller platschef. Tjänsten kommer att placeras i säkerhetsklass. Säkerhetsprövning innefattande bakgrundskontroll, registerkontroll, säkerhetsprövningssamtal och särskild personutredning kan utföras innan/inför anställning för slutkandidaten. För vissa tjänster ställs krav på svenskt medborgarskap.
Har du en pågående eller avslutad eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller logistik och är analytiskt lagd? Söker du dessutom ett meriterande och givande jobb under sommaren? Hos Dagab erbjuds du en arbetsplats som är i ständig utveckling och där de arbetar aktivt tillsammans med dig för att du ska utveckla din kompetens! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid under sommarmånaderna maj–augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Dagab. Arbetstiderna är dagtid, måndag till fredag. Om företaget Dagab skapar, lagerhåller och levererar sortimentet till Axfoodkoncernens kedjor såsom bl a Hemköp, Willys, City Gross, Snabbgross, Urban Deli och Apohem. Dagab utvecklar också egna varumärken, bl.a. Garant, Eldorado och Såklart. Deras verksamhet vilar på goda värderingar för jord, människa och samhälle, vilket genomsyrar allt från sortimentsutveckling, paketering och transport - till hur de agerar mot sina medarbetare. På så sätt ger Dagab sina kunder förutsättningar att göra schyssta, hållbara val. Med andra ord - hos Dagab är du med och påverkar det vardagliga livet för en sisådär tio miljoner människor, förstå hur viktiga deras medarbetare är för Dagab. Välkommen du med! Arbetsuppgifter Som flödesplanerare ansvarar du för att planera, köpa in och styra flöden av varor till Dagabs lager. Fokus ligger på att analysera och optimera servicegrad, inleveranskapacitet, lageromsättningshastighet, kassationer och kostnader. Du har en central roll i att säkerställa ett effektivt och hållbart varuflöde genom proaktiv planering och tät dialog med leverantörer och interna intressenter. Dina arbetsuppgifter inkluderar: • Operativ och taktisk planering av inflöden till Dagabs lager baserat på efterfrågan • Planering och inköp av varor utifrån efterfrågeprognoser med mål att optimera servicegrad, kapitalbindning, kassationer och kostnader • Löpande analys och justering av leverantörs- och artikelparametrar samt hantering av avvikelser i behovsberäkningen • Utveckling och uppföljning av nyckeltal för flödet • Hantering av transportbokningar och ansvar för leveransbevakning av lagda order • Uppföljning och åtgärder för att säkerställa att inleveranser sker enligt plan och i rätt kvantitet • Löpande dialog och taktisk planering med tilldelade leverantörer • Kontakter med interna och externa samarbetspartners i syfte att hitta och implementera processförbättringar Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Pågående eller avslutad eftergymnasial utbildning inom logistik/supply chain eller motsvarande utbildning • Goda kunskaper i Office-paketet främst inom Excel • Flytande svenska och engelska i tal och skrift • Intresse för logistik och flöden, har du dessutom erfarenhet sedan tidigare är det meriterande För att trivas i rollen är du analytisk lagd. Då du hanterar stora mängder data, gör beräkningar och analyserar utfall krävs ett strukturerat och noggrant arbetssätt. Du har ett öga för detaljer och eventuella avvikelser. Som person är du självgående och tar ett stort ansvar över dina arbetsuppgifter. Eftersom du i rollen har flera kontaktytor både internt och externt är du kommunikativ och trivs väl i samarbete med andra. Slutligen är du driven och initiativtagande gällande att genomföra förändringar och förbättra processer. Övrig information Start: Maj Plats: Exportgatan 53, Hisings Backa Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
"Infinite motion for the future" InfiMotion Technology is a leading developer, manufacturer, and distributor of high-performance electric drive units for fully electric vehicles. We cover the entire value chain, from production software to individual components. Since our inception, we've experienced rapid growth and have consistently delivered outstanding results in technological innovation. InfiMotion Technology has enhanced the influence of the industry and enlightened new ideas for the future development of the electric drive field. The headquarters is situated in Wuxi, China and in June 2022, we launched our Swedish office with the goal of establishing local manufacturing. Our R&D site is structured with interconnected departments, ensuring quick and easy communication for maximum efficiency. The InfiMotion team has been responsible for over millions sold units to date, including the European market. Our Gothenburg office is now expanding and looking for Test engineers. Trust and effective communication shape the cornerstone of our culture. Here, you're not just joining a team; you're adding value. If you're seeking to be part of a flexible and dynamic team, we invite you to submit your application today! Responsibilities As a Test engineer you will be responsible for designing, executing, and automating test plans to ensure the quality, reliability, and performance of automotive software systems. This role involves collaborating with development teams to define testing requirements, identify defects, and validate software functionalities under various conditions. You will employ advanced testing tools and methodologies to ensure compliance with industry standards and project requirements. Your expertise will play a vital role in delivering robust and high-quality software solutions for automotive embedded systems that are ready to meet the future. What will you be doing? In the role as a test engineer your main tasks will include: - Create and maintain test documentation, including test plans, test cases, and test scripts. - Set up and configure test environments to replicate real-world conditions. - Identify, track, and prioritize software defects using defect tracking tools. - Conduct performance, stress, and scalability testing to validate software reliability. - Conduct root-cause analysis for defects and recommend solutions to prevent recurrence. - Ensure traceability of test cases to requirements for validation and compliance purposes. Required skills: - Experience in writing clean, maintainable, and efficient code. - Hands-on experience in developing automated test scripts. - Familiarity with Continuous Integration/Continuous Deployment (CI/CD) pipelines and automated testing in Jenkins, GitLab CI, etc. - Ability to design and implement test frameworks. - Ability to create detailed and structured bug reports and communicate issues effectively with developers. - Ability to write detailed, accurate, and clear test cases, test plans, and test scenarios. - Knowledge of UDS protocols, CAN, XCP, ETK, ISO 26262 and IOS 21434. We are looking for Someone with passion for test driven SW Development. You should have a minimum of 3 years of experience as SW Tester, preferably in the automotive or electric driveline sector. We believe that you have a bachelors degree in Computer Science or another related field. To be successful in the role you have strong knowledge of coding, including Python, You are excellent with details and a real problem solver. As a person you have strong communications skills and enjoy working cross functional in a global environment. You are fluent in English, orally and written. Collaboration is key for us so you are a true team player. To thrive in this role you are structured enough to manage multiple tasks and at the same time enjoy the fast moving pace and changes that comes with joining a growth company! We offer you An opportunity to be an integral part of business development and growth, then you've come to the right place. Here, you'll embark on an exciting journey within one of the automotive industry's most progressive and hottest topics. From conceptualization and development to production and sales, you'll play a pivotal role in shaping the entire lifecycle of our products. Our company embraces diversity and celebrates multiculturalism, fostering an environment where everyone's perspectives are valued and respected. Moreover, teamwork is at the heart of everything we do. As a small company within a larger context, we work closely as a team. We collaborate closely on projects and supports one another's growth and development. Whether it's participating in regular social events like after-work gatherings, group workouts, breakfasts and coffee breaks together, you'll find that camaraderie and collaboration are central to our workplace culture. Does this sound like you? Then you are welcome to join our team Our Office The InfiMotion office is conveniently located within the Uni3 campus at Pumpgatan 1, on Lindholmen in Gothenburg. The office is easily accessible by car, bus, or the newly introduced ferry service. For those driving, there are parking facilities available around Lindholmen. Please note that ongoing extensive roadworks are in progress to enhance future tram connections which may cause delays and inconvenience. If you prefer public transport, simply get off at Pumpgatan or Regnbågsgatan when taking the bus. Alternatively, for ferry commuters, you'll get off at the Lundbystrand ferry terminal. Hiring process If you're ready to join a dynamic team where you can make a meaningful impact while enjoying a supportive and inclusive culture, then we invite you to be part of our exciting journey forward. The application process is currently underway, and the final deadline for submissions is 20th of March. We will review the applications continuously, so dont wait -apply now! Please note that in accordance with GDPR regulations, we can only accept applications through our system.
Vi söker nu för vår kunds räkning en ansvarsfull och erfaren fjärrchaufför för distribution av styckegods. Arbetet innebär att du jobbar 4 dagar i veckan. Om jobbet: Som fjärrchaufför ansvarar du för att transportera stora mängder gods över långa avstånd under kvällar och nattetid. Du lastar själv in gods i både lastbil och släp innan avfärd. Arbetet ställer krav på att du kan behålla lugnet och genomföra dina arbetsuppgifter effektivt även i stressiga situationer. Vi söker dig som: Är ansvarsfull, noggrann och har ett gott omdöme. Har en god känsla för prioritering och förmåga att arbeta självständigt. Trivs med att köra långa sträckor och har en positiv inställning till nattarbete. Har lätt för att samarbeta och vara en del av ett team. Kvalifikationer: För att arbeta som fjärrchaufför behöver du ha: CE-behörighet Digitalt förarkort Truckkort A+B ADR-intyg 1.3 YKB Vi ser fram emot din ansökan! Om WRKFRC WRKFRC har med fokus på rätt kandidat på rätt plats supportat tillverkningsindustrin i väst Sverige sedan 2009. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsbolag, vilket betyder att vi följer kollektivavtal och kompetensförtagens stadgar. Vi är idag cirka 120 konsulter inom området Industri & Logistik och i ständig tillväxt.
Vill du jobba i en fartfylld och inspirerande miljö i sommar? Våra systerkrogar på Tredje Långgatan – Kafé Magasinet, Made in China, Tacos & Tequila och Taverna Averna – söker nu personal över sommaren, med god chans till förlängning. Här blir du en del av ett sammansvetsat team där mat, dryck och stämning står i fokus. Läs mer om våra restauranger nedan! På Kafé Magasinet möts du av en livlig och pulserande atmosfär från morgon till kväll, inspirerad av italienska espressobarer, New York-delis och stökiga pubar. Här serveras lokalt rostat kaffe, romansk pizza, prisvärd öl och hantverksmässiga cocktails med snabb och personlig service. Det är en självklar mötesplats där gäster och medarbetare skapar en varm och familjär stämning. Made in China är en Asian fusion-restaurang där du möts av en levande miljö, färgglada drinkar och ett sharing-koncept perfekt för både små och stora sällskap. Tacos & Tequila är en färgstark mötesplats där mexikansk mat möter internationella smaker. Njut av klassiska tacos, delbara rätter och en festlig stämning – alltid med fokus på tacos och drinkar! Taverna Averna är en stimmig New York-Italian bistro. Känslan är pulserande, självsäker och upplyftande. Hos oss hittar du allt från högkvalitativ lunch, À la Carte, cocktails och sena kvällar med DJ och go stämning. Om rollerna Vi söker nu erfarna personer till flera olika roller för att förstärka vårt team under sommaren. Vi söker hovmästare, servis, diskare och bartenders som vill vara med och skapa en fantastisk upplevelse för våra gäster. Vi söker personer som är effektiva, noggranna och älskar att jobba i en fartfylld, social och inspirerande miljö. Om du är en lagspelare och gillar att vara en del av en energisk atmosfär, då är detta jobbet för dig! Tidigare erfarenhet inom restaurang och vana vid ett högt tempo är ett krav. Vi värdesätter noggrannhet, effektivitet och en positiv inställning Vi söker dig som vill jobba antingen heltid eller deltid under sommaren, lön och startdatum efter överenskommelse!
Välj ett jobb för att visa detaljer