Vi söker nu åt vår kund två drivna Account Managers! Våning 18 är en av Sveriges snabbast växande byråer inom digital marknadsföring. Vi söker nu 2st Account Managers som vill vara med och växa Våning 18 i Göteborg och ta ytterligare marknadsandelar! Vi har sedan 2017 varit Premier Partner till Google vilket endast 3% av de mest framgångsrika byråerna i Sverige är. Vi är proffs på både SEO & Google Ads helt enkelt! Oavsett om du är i början av din säljkarriär eller har en längre dokumenterad erfarenhet så är det viktigt att du trivs med att arbeta i en miljö med hög aktivitetsnivå. Är du Driven – Engagerad – Målfokuserad? Då kommer du att lyckas i rollen som Account Manager på Våning 18 AB! Drivs du av att arbeta självständigt? Trivs du på en arbetsplats där teamarbetet också utgör en viktig grundpelare? Gillar du att tillsammans pusha varandra för att nå målen? Är det check i boxen så här långt kommer du att gilla att arbeta hos oss! Vi erbjuder dig en rolig och utvecklande roll som AM, där du får möjlighet att bidra till- och påverka utvecklingen i ett växande företag. Din ambition och dina goda resultat ger dig därför stora utvecklingsmöjligheter. I rollen som AM arbetar du mot en individuell budget och rapporterar till försäljningschefen. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet utav uppsökande men det är inget krav för att söka tjänsten. Försäljningen vi driver är till stor del via telefon (s.k. ”kalla samtal”) som följs upp av demomöten med kund. Du uttrycker dig obehindrat på svenska i såväl tal som skrift. Dina arbetsuppgifter: Du har förmågan att på ett pedagogiskt sätt beskriva nyttan och värdet i att investera i de digitala kanalerna som vi erbjuder. Försäljning av digitala tjänster som ex: Google Ads, Sökmotoroptimering (SEO) och Hemsidor m.m. Aktivt bygga upp en egen kundstock och skapa långvariga relationer. Ansvara för hela säljprocessen: införsäljning – uppföljning av resultat och löpande kundvård. Om oss Våning 18 grundades 2016 och vi har på snabb tid etablerat oss som en av landets mest framgångsrika byråer inom ”Performance Marketing”. Idag hjälper vi hundratals företag i olika branscher med att öka deras trafik från sökmotorer som Google. Bland våra kunder finns några av Sveriges starkaste varumärken. Vi har kontor i Halmstad och Göteborg, men våra kunder finns utspridda i hela Sverige. Sedan våren 2022 ägs Våning 18 AB utav Lyvia Group. Lyvia grundades 2020 med visionen att skapa en bolagsgrupp där en kund kan hitta de bästa leverantörerna av alla digitala lösningar, för hela sitt digitala ekosystem. Lyvia har vuxit snabbt och är nu etablerade i hela Europa med ca. 45st nischade ”best in class bolag”, ca. 2000 anställda och en omsättning på strax över 2 mdkr. I denna rekryteringsprocess samarbetar Våning 18 med Sales Collective. Intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan, vi ser fram emot att träffa dig! START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg (Jayc-z hotell) OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön och provision KONTAKT: Rekryteringsansvarig Anders Welander Ansökning sker via formuläret SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2025-03-15 - löpande intervjuer - ansökningar bearbetas och tillsätts löpande, ansök idag!
Vill du ha en fartfylld sommar? Gillar du att både sätta upp och nå egna mål? Vill du jobba prestationsinriktat och tycker det är viktigt med goda kundrelationer? OM ROLLEN I rollen somConsumer Sales Agentinom vårt affärsområde Consumer är din huvudsakliga arbetsuppgift att värna om relationen till våra kunder. Du ringer ut till kunder i proaktivt syfte för att se över deras generella lånesituation och undersöka om och i så fall på vilket sätt vi kan hjälpa dem att sänka sina generella kostnader. Du ansvarar och planerar för att nå dina månadsmål som följs upp i tät dialog med din närmsta chef. Här lönar sig prestation och självledarskap! Som Consumer Sales Agent är du en del av vårt Outbound team på Consumer som består av ett gäng drivna, härliga och energifulla kollegor. Vill du läsa mer om våra produkter till privatpersoner och om Norion Bank som bolag? KlickaHÄR. Tjänsten är ett vikariat med placering centralt i Göteborg över sommaren 2025 (juni - augusti), med eventuell möjlighet till fortsatt anställning efter periodens slut. OM DIG Vi söker dig som är målmedveten, resultatinriktad och framåtlutad! Du är engagerad teamspelare med ett positivt förhållningssätt, som motiveras av att få arbeta efter egna uppsatta mål. För att trivas hos oss ska du sporras av nya utmaningar och ett högt arbetstempo där fokus ligger på kunden och kvaliteten i dina resultat. För att lyckas i den här rollen har du: God kommunikativ förmåga och är lyhörd Lätt för att skapa relationer och förtroende över telefon Ett professionellt bemötande Vana av att arbeta kundfokuserat Ett noggrant och lösningsorienterat arbetssätt Du som söker har ett genuint intresse av försäljning ocherfarenhet av en liknande roll. Vi ser det som meriterande om du också har en pågående utbildning inom ekonomi och har arbetat inom bank eller försäkring. AFFÄRSOMRÅDET COLLECTOR Collector erbjuder lån, sparande samt kreditkortet Easyliving till privatpersoner. Med fokus på sund och hållbar kreditgivning är målet att på bästa sätt hjälpa kunder att tänka smart kring sin ekonomi och fatta genomtänkta ekonomiska beslut. Collector finns i Sverige, Norge och Finland på den nordiska marknaden. OM NORION BANK GROUP Norion Bank Group är en affärsnära nordisk finansieringsbank. Genom koncernens varumärken Norion Bank, Walley och Collector erbjuds kundanpassade finansieringstjänster som möter distinkta kundbehov inom tre kundsegment: medelstora företag och fastighetsbolag, handlare och privatpersoner. Som specialist på finansieringslösningar är Norion Bank Group ett ledande komplement till traditionella storbanker, med visionen att vara den främsta nordiska finansieringsbanken inom de utvalda segmenten. Norion Banks erbjudande omfattar företags- och fastighetskrediter samt factoring för medelstora företag och fastighetsbolag. Genom varumärket Walley erbjuds flexibla betal- och checkoutlösningar till handlare och privatpersoner. Varumärket Collector tillhandahåller privatlån och kreditkort till privatpersoner samt sparkonton för privatpersoner och företag. Norion Bank Group (tidigare Collector Bank) grundades 1999 och har kontor i Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Oslo och Helsingfors. Verksamheten bedrivs genom Norion Bank AB (publ) som är noterat på Nasdaq Stockholm. NORION BANKS ERBJUDANDE TILL DIG För oss är det självklart att varje individs utveckling värdesätts högt vilket innebär ett stort fokus på självledarskap och kompetensutveckling. Gemenskap, innovation och modern arbetsmetodik är saker som kännetecknar Norion Bank Group. Vi erbjuder dig helt enkelt en organisation med snabba beslutsvägar, stor öppenhet och mycket energi. Våra värdeord Affärsmässighet, Engagemang och Omtanke genomsyrar allt vi gör och som medarbetare hos oss blir du en del av vår starka företagskultur. Vi erbjuder dig ett spännande bolag med goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling och gemensamma aktiviteter på och utanför arbetsplatsen. Vi undanber oss kontakt med annonsörer, rekryteringsbolag samt konsultbolag i rekryteringen. INTRESSERAD? Kul! Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag! Frågor? Välkommen att höra av dig till oss! För frågor kring teamet och rollen, kontakta gärna Sofia Hellström, Team Manager på [email protected] För frågor om oss som arbetsgivare eller rekryteringsprocessen, kontakta gärna Johanna Lövgren, HR Business Partner på [email protected]
ArkivIT är ett konsultbolag med expertis inom digital arkiv- och informationshantering med tjänster inom våra områden Arkiv & Registratur, Dataskydd, Informationssäkerhet och E-arkiv. Företaget startades 2010, sedan dess har tjänsterna blivit fler, kompetensen bredare och vi fortsätter att växa. Våra konsulter är hängivna sitt yrke och bidrar med sin specialistkompetens till kunder runt om i hela Sverige. Vår ambition är att ta hand om och värna om det digitala kulturarvet, och samtidigt stärka våra kunder inom modern e-förvaltning och informationshantering. Vi fortsätter att växa och därför söker vi dig som är erfaren arkivarie och nyfiken på digitalisering! Om rollen Som arkivarie hos oss arbetar du i kunduppdrag som innebär ett mycket varierande arbete med uppgifter inom arkiv och digital informationsförvaltning. Det förekommer exempelvis arbetsuppgifter som att ordna och förteckna, genomföra gallringsutredningar, revidering och framtagande av informationshanteringsplaner, se över kundens arkiv- och registratorsfunktion samt komma med effektivisering- och förbättringsförslag och ibland även att hålla utbildningar inom området. Som konsult har du en rådgivande roll och stöttar kunderna i olika frågor och bidrar även med strategiskt arbete. Du kommer att ingå i vårt konsultteam inom Informationshantering Sydväst som idag består av 8 medarbetare. Denna roll är placerad i Göteborg och du arbetar på plats hos kunden med möjlighet att arbeta hemifrån, vilket varierar efter kundens behov och uppdragets karaktär. Kvalifikationer Akademisk utbildning inom arkiv- och informationsvetenskap. (minst 60 hp) Minst 2 års erfarenhet av praktiskt och strategiskt arbete i arkivarieyrket God kommunikativ förmåga Erfarenhet av att arbeta i dokument- och ärendehanteringssystem, e-arkiv eller liknande Svenska flytande i tal och skrift Personliga förmågor Vi söker dig som är strukturerad och har lätt för att kommunicera. Du har även förmåga att arbeta självständigt och har en känsla för service samt tar egna initiativ. Du har lätt för att samarbeta och är flexibel, vilket är viktigt i en omväxlande arbetsmiljö. Vårt erbjudande till dig ArkivIT är ett kompetensbolag, vilket innebär att vi värnar om din utveckling och ger dig många möjligheter att öka dina kunskaper. Vi ser till att du utbildas årligen genom en kompetenspott och samlar alla medarbetare med jämna mellanrum, både fysiskt och digitalt, till kompetensforum där vi delar erfarenheter och inspirerar varandra. Dina kollegor är erfarna inom branschen och som arbetsgivare ser vi till att samla alla vid årliga events som sommarfest, julfest, påskfest, kick-offer och andra roliga händelser inom bolaget. I denna roll, har du en flexibel vardag där du lägger upp din egna arbetstid utifrån kundens behov. Vi är måna om dig som medarbetare och värnar om en lärande miljö med öppet klimat och avsätter tid för reflektion och feedback. Ansökan Vänta inte med din ansökan, vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas när vi hittat rätt kandidat. Vid frågor kring rollen eller företaget, är du välkommen att kontakta [email protected]. Start: Enligt överenskommelse Omfattning: 100%, heltid Placering: Göteborg Välkommen in med din ansökan!
Direktförsäljare av lättsålda tjänster! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.
Har du tidigare arbetslivserfarenhet av flygspedition? Trivs du med att arbeta nära dina kollegor? Vi söker dig som är engagerad, gillar variation och vill arbeta i en internationell miljö i rollen som flygspeditör! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget Företaget erbjuder ett brett utbud av tjänster, allt ifrån landtransporter, internationella sjö- och flygfrakter till konsulttjänster inom lager- och logistiklösningar. Medarbetarna är verksamma på många orter runt om i landet. Företaget arbetar aktivt med arbetsmiljö-, jämställdhets- och mångfaldsfrågor och uppmuntrar alla anställda att utvecklas och ta större ansvar. Mer information kring vilket kundföretag det gäller kommer du få ta del av längre fram i rekryteringsprocessen. Arbetsuppgifter I rollen som flygspeditör arbetar du med administration i företagets interna system och har daglig kontakt med både kunder och flygbolag. Tillsammans med ditt team ansvarar ni för hela processen, från bokning till fakturering, och säkerställer att varje flygsändning hanteras smidigt och levereras i tid. Arbetet innefattar bokning, registrering och uppföljning av flygfrakter, samt omfattande mejlhantering och kontakt med olika aktörer. Du blir en del av ett team på 6–8 personer i ett öppet kontorslandskap, där ni samarbetar och stöttar varandra i det dagliga arbetet. Rollen är flexibel och inte bunden till en specifik person per sändning, men du driver vanligtvis dina uppgifter hela vägen till avslut. • Kontakt med kunder och leverantörer • Säkerställa effektiva transporter enligt kundens och produktens krav • Främja kundnöjdhet genom uppföljning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Eftergymnasial utbildning inom spedition eller motsvarande arbetslivserfarenhet • Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom flygspedition, gärna export • God dator och systemvana, grundläggande kunskaper i Excel • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att trivas i rollen är du en engagerad och driven person som tycker om att arbeta tillsammans med andra. Du har en stark lagkänsla och värdesätter ett öppet klimat där det är högt i tak. Du uppskattar en trevlig arbetsmiljö och kollegor, och din sociala kompetens gör att du enkelt kan samarbeta och bidra till en positiv stämning på jobbet. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-21
Om jobbetÄr du mellan 18-30 år och redo att ta nästa steg inom din karriär, eller påbörja din resa inom försäljning? Vi arbetar med unga, drivna säljare och erbjuder en provisionsbaserad lön utan tak - så här finns inga gränser för vad du kan tjäna! Hos oss får du möjligheten att jobba med field marketing, samtidigt som vi erbjuder stora möjligheter att klättra inom företaget. Bli en del av vårt tighta och stöttande team, där vi satsar på både din personliga och professionella utveckling. Vi Erbjuder En social och dynamisk arbetsmiljö med många sociala aktiviteter Personligt anpassad utbildning där du får erfarenheter som kan nyttjas hela arbetslivet Tävlingar med chans att vinna resor, Apple produkter och mycket mer Konkurrenskraftig lön med möjlighet till hög bonus och provision Daglig uppföljning och coachning från våra erfarna ledare Möjlighet till att representera kända och starka varumärken Vi Söker Dig Som Är Engagerad Utåtriktad Målfokuserad och driven God kommunikationsförmåga Talar flytande svenska Jobb typ: Heltid Lön: Grundlön + provision + veckobonusar Är du redo för en ny utmaning? Ansök idag! Jobbtyp: Heltid Lön: 10 000,00kr - 50 000,00kr per månad Schema: Måndag till fredag Arbetsort: Personligen
Bli en del av vårt vinnande team som Team Leader! Vi söker drivna Team Leaders till våra kontor i Västerås, Eskilstuna och Göteborg! Är du en erfaren fältsäljare redo att ta nästa steg i karriären? Då har du nu chansen att utvecklas i en ledarroll med stort ansvar och möjlighet att växa. Vad vi erbjuder: En dynamisk och social arbetsmiljö med många aktiviteter Personlig ledarskapsutbildning och coachning från erfarna ledare Tävlingar med chans att vinna resor, Apple-produkter och mycket mer Konkurrenskraftig lön med hög provision och bonusmöjligheter Möjlighet att representera starka varumärken Snabb karriärutveckling där du får bygga och leda ditt eget team Din roll som Team Leader: Gå igenom vårt utbildningsprogram för att lära dig våra värderingar och rutiner Sälja våra produkter och uppnå dagliga budgetmål Ansvara för att utbilda och coacha två nya säljare att nå sina mål på fältet Driva försäljning och utveckla ditt team genom motivation och ledarskap Traineeperioden varar mellan 40-60 dagar beroende på hur snabbt du uppnår kriterierna. När du klarat alla steg examineras du som Team Leader och får möjlighet att växa vidare inom företaget. Vi söker dig som: Har erfarenhet av fältförsäljning och ledarskap Är engagerad, målfokuserad och driven Har god kommunikationsförmåga och är en inspirerande ledare Innehar B-körkort Talar flytande svenska Jobbtyp: Heltid Lön: Grundlön + provision + veckobonusar Är du redo att anta utmaningen och ta din karriär till nästa nivå? Ansök idag och bli en del av vårt framgångsrika team!
Har du en gymnasial utbildning inom ett tekniskt område? Är du i början av din karriär och är nyfiken på att arbeta i en roll med problemlösning och kundkontakt? Söker du därtill ett arbete med frihet under ansvar och varierade arbetsdagar? Då är detta tjänsten för dig! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos OTIS. Om företaget OTIS är världens största företag inom tillverkning, installation och service av hissar, rulltrappor och rullband. Deras produkter återfinns i många av världens mest kända byggnader samt i de mest trafikerade transportnaven och de största centren för detaljhandel. Nu söker OTIS en junior hisstekniker till deras sammansvetsade team i Göteborg. Arbetsuppgifter Som junior hisstekniker/hissmekaniker hos OTIS blir du den som håller Göteborgs hissar, rulltrappor och portar i bra skick. Du utför både planerat underhåll och akuta reparationer där du har friheten att planera dina dagar utifrån inkommande uppdrag. Du tar också emot felanmälningar via larmcentralen. Som ny erbjuds du introduktion till arbetet i samarbete med mer erfarna kollegor. I rollen har du ett eget geografiskt område där du utgår hemifrån med tillgång till egen servicebil. Planerat underhåll och akuta reparationer av hissar, rulltrappor och portar Tar emot felanmälningar från larmcentralen Eget geografiskt område Utgår hemifrån med tillgång till egen servicebil Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom el eller teknik Erfarenhet av tekniskt och/eller praktiskt arbete är meriterande B-körkort Vi söker dig som är lösningsorienterad, tekniskt kunnig och har förmågan att självständigt planera och driva ditt eget arbete framåt. Du är utåtriktad och mån om ett gott samarbete med dina kollegor och kunder. Ditt ödmjuka förhållningssätt, din drivkraft och din goda känsla för service kommer att vara uppskattade egenskaper hos OTIS. I rollen som servicetekniker är du ansiktet utåt för företaget och därför lägger vi stor vikt vid din person och vid dina serviceegenskaper. Övrig information Start: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Glädje, tillväxt och utveckling på samma rättvisa villkor. Det är en verklighet som vi på Hemnovia ständigt strävar att uppnå för barn och unga i vårt samhälle. På vårt kontor jobbar familjehemskonsulenter med gedigen kompetens och erfarenhet av det sociala arbetets breda verksamhetsfält. Om du, likt oss, vill göra en betydelsefull insats och skapa skillnad som är viktig på riktigt – då är vi platsen du söker. Som familjehemskonsulent Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team som alla månar om barnens bästa. Du ansvarar över ett antal familjehem där du bistår med stöd och handledning genom kontinuerlig kontakt i form av hembesök, telefon och mejlkontakt i nära samverkan med din närmsta chef och uppdragsgivaren. Du ansvarar även för rekrytering och utredning av nya jour-och familjehem samt placering på uppdrag av kommunerna i dessa samt dokumentation i vårt eget journalsystem. Beredskapstjänstgöring ingår i din tjänst enligt ett rullande schema. Välkommen till en flexibel roll med eget ansvar där du, tillsammans med ditt team, skapar trygghet och struktur för barnen och våra jour-och familjehem. Vi söker dig med... …hjärtat på rätt ställe. Du trivs bäst i en omväxlande vardag med varierande arbetsuppgifter och ett starkt samarbete med såväl kollegor, chef, familjehem och uppdragsgivarna. Vi söker nu flera nya medarbetare och välkomnar både dig som är nyexaminerad och dig som hunnit jobbat några år att söka. För dig som kommer direkt från skolan väntar givetvis en gedigen introduktion med utbildningar och stöd i form av samverkan med erfarna kollegor och chef. Våra önskemål: • Utbildad socionom eller likvärdigt inom socialt arbete och omsorg • God kännedom om aktuell lagstiftning (SoL och LVU) • Svenska och engelska i tal och skrift • B-körkort • Erfarenhet av arbete med barn och ungdomar är meriterande Varför Hemnovia? På Hemnovia erbjuds du ett tryggt och mjukt arbetsklimat där våra ledord; ansvar, engagemang, kvalitet och utveckling genomsyrar vårt arbete och vår verksamhet. För oss är våra olikheter vår framgångsfaktor. Vi värdesätter vår goda teamkänsla högt och lägger stor vikt vid erfarenhetsutbyte och kompetensutveckling, bland annat genom regelbundna utbildningar och seminarier. Varje enskild medarbetare får till exempel en individuell kompetensutvecklingsplan som innefattar minst två utbildningar per år. Utöver ovanstående får du tillgång till gemensamma arbetsbilar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Ansök idag och gör skillnad med din insats! START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg, Von Utfallsgatan OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Recruiter, Carolina Elofsson [email protected] (för frågor, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande. Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Har du tidigare arbetslivserfarenhet som hisstekniker och är ute efter din nästa utmaning? Trivs du därtill i en roll där du får frihet under ansvar och ges möjligheten att planera dina dagar helt själv? Då är detta tjänsten för dig! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos OTIS. Om företaget OTIS är världens största företag inom tillverkning, installation och service av hissar, rulltrappor och rullband. Deras produkter återfinns i många av världens mest kända byggnader samt i de mest trafikerade transportnaven och de största centren för detaljhandel. Nu söker OTIS en hisstekniker till deras sammansvetsade team i Göteborg. Arbetsuppgifter Som hisstekniker/hissmekaniker hos OTIS blir du den som håller Göteborgs hissar, rulltrappor och portar i bra skick. Du utför både planerat underhåll och akuta reparationer där du har friheten att planera dina dagar utifrån inkommande uppdrag. Du tar också emot felanmälningar via larmcentralen. I rollen har du ett eget geografiskt område där du utgår hemifrån med tillgång till egen servicebil. Planerat underhåll och akuta reparationer av hissar, rulltrappor och portar Tar emot felanmälningar från larmcentralen Eget geografiskt område Utgår hemifrån med tillgång till egen servicebil Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom el eller teknik Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter B-körkort Vi söker dig som är lösningsorienterad, tekniskt kunnig och har förmågan att självständigt planera och driva ditt eget arbete framåt. Du är utåtriktad och mån om ett gott samarbete med dina kollegor och kunder. Ditt ödmjuka förhållningssätt, din drivkraft och din goda känsla för service kommer att vara uppskattade egenskaper hos OTIS. I rollen som servicetekniker är du ansiktet utåt för företaget och därför lägger vi stor vikt vid din person och vid dina serviceegenskaper. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer